چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعمیم برند

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعمیم برند

مبانی نظری تعمیم برند
دانلود مبانی نظری تعمیم برند
پیشینه تحقیق تعمیم برند
ادبیات نظری تعمیم برند
فصل دوم پایان نامه تعمیم برند
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعمیم برند
ادبیات و مبانی نظری تعمیم برند

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری مدیریت

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعمیم برند

 

 

 

 

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 

 

مقدمه 

نقش و اهمیت برندسازی از زمان های قبل از انقلاب صنعتی نیـز شناخته شده بود.شواهدی وجود دارد که ثابت می کند در قرون 18 و 19 نیز بنگاه های اقتصادی و تولیدی برای کسب شهرت و فروش محصولات خود در بازار رقابتی آن دوره،به برند سازی روی آورده بودند.بازاریابان مدرن،چه بازاریابان سمت عرضه و چه بازاریابان سمت تقاضا، علاقه بیشتری بـه بحث برند سازی نشان داده اند . 

 

نقش و تأثیر برند سازی نیز از دهه های 40 و 50 میلادی به صورت نظـا مند تا کنون بررسی و مطالعه شده است.علاقه شدید پژوهشگران به این بحث در دهه های 60 و70 نیز ادامه یافت و باعث شد که این حوزه به یکی از داغ-ترین حوزه های پژوهشی تبدیل شود.یکی از دلایل تبدیل شدن «برند سازی» به یکی از مهمترین و داغ ترین مباحث روز دهه های 80 و90، می تواند تغییر شرایط بازار باشد که در نتیجه آن برندهای ملی بازار خود را به نفع برندهای خصوصی از دست دادند و پژوهشگران حوزه های دانشگاهی مدیریت، به بررسی این پدیده و همچنین بسط برندها پرداختند.  

 

همانطور که قبلاً هم ذکر شد به دلیل هزینه های بسیار بالا و ریسک زیاد معرفی یک محصول جدید به بازار، کسب و کارها برای گسترش تجارت خود و ورود به بازار محصولات جدید اغلب به بسط همان برندهای ثبت شده ی موجودشان می پردازند. بسط برند به کارگیری یک برند ثبت شده در یک رده محصول برای استفاده از آن در رده دیگری از محصولات است (Salinas & Perez, 2009). بازاریابان باید به فرایند بسط برند، خصوصاً از دیدگاه مشتریان، اشراف کامل داشته باشند و مکانیسم تصمیم گیری مشتریان در ارزیابی بسط برند و فاکتورهای مؤثر بر این فرآیند را بشناسند.  

 

آکر و کلر (1990) به این نتیجه رسیدند که چند شرط اساسی برای پذیرفته شدن بسط یک برند از سوی مشتریان وجود دارد که شامل موارد زیر می شوند:  

 

1. مشتریان نظر مثبت و رویکردی طرفدارانه نسبت به برند مادر داشته باشند. 

2. این دیدگاه و رویکرد مثبت را بتوان به بسط برندهای آن برند مادر نیز تعمیم داد. 

 

3. موارد منفی برای بسط برند به وجود نیاید و از برند مادر هم به آن منتقل نشود(Aaker & Keller, 1990).با این حال سه شرط ذکر شده، برخی از ظرافت های فرایند انتخاب برند و زمینه های لازم برای آن را نادیده گرفته است.کنکاش در ادبیات برند سازی که در پی می آید،ما را به این نکته رهنمون می شود کـه فرایند ارزیابی بسط برند تحت تأثیر عوامل چندی شامل کالا، شرکت، بازار و ویژگیهای منحصر به فرد آن برند قرار دارد.این عوامل از این رو اهمیت می یابند که ممکن است شرایط ذکر شده برای بسط دادن برند نیز کاملاً برآورده شود، اما به دلیل تأثیر عوامل زمینه ای دیگر، بسط برند نتواند موفق عمل کند.با توجه به این مطلب دو سوال اساسی به ذهن متبادر می شود:  

 

1. فرایند ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش از برند مادر به برند بسط داده شده چگونه است؟ 

2. چه عواملی بر فرایند تعمیم نگرش از برند اصلی به بسط برند تأثیرگذار هستند؟ 

 

 

 

 

ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش  

برای معرفی یک بسط برند به بازار رقابتی شناخت  فرآیند تصمیم گیری مشتریان و نیز فرآیند ارزیابی بسط این برندها ضروری به نظر می رسد. پژوهشگران چندین توضیح تئوریک را برای نحوه تعمیم نگرش مشتریان از برند مادر، بسط آن و عوامل مؤثر بر این فرآیند ارائه داده اند.با وجود اینکه خود شکل گیری این نگرش ها هم از اهمیت به سزایی برخوردار است، دغدغۀ اصلی در اینجا شناخت نحوه ی تعمیم نگرش از یک برند تثبیت شده به بسط آن برند در یک طبقه محصول جدید و شناسایی عوامل مؤثر بر این تعمیم نگرش است.  

 

چند فرآیند شناخته شده توسط پژوهشگران مختلف در پی می آید:  

 

تعمیم معنایی، تعمیم احساسی و تئوری های تناسب و طبقه بندی  

از میان این تئوری های تناسب و طیقه بندی، مرسوم ترین چارچوب هایی بوده اند که برای توضیح فرآیند تعمیم نگرش در ارزیابی بسط برند به کار گرفته شده اند.  

به علاوه فاکتورهای مهم دیگری نیز وجود دارند که تأثیر آن ها بر فرآیند تعمیم نگرش بررسی و اثبات شده اسـت. 

عواملی مثل سبد برند اصلی یا تعداد و نوع کالاهایی که با یک نام برند وجود دارند،ویژگی های شخصی مشتریان، تصویر شرکت، متغیرهای آمیخته بازاریابی مثل قیمت، توزیع و جایگاه یابی بسط برندها.  

 

تعداد پژوهش هایی که از مفهوم «تعمیم معنایی» در شناخت فرایند تعمیم نگرش از یک برند به بسط آن استفاده کرده اند انگشت شمارند.مفهوم تعمیم معنایی برگرفته از پژوهش هایی در روانشناسی زبان است کـه بر اساس آن اگر دو چیز ،کالا، شیء، مفهوم و… ،نام مشترکی داشته باشند بدون توجه به تفاوت های فیزیکی شان به شکلی مشابه مورد قضاوت قرار می گیرند.بر این اساس کربی (1967) این فرضیه را پیشنهاد کرد:  

 

«اگر دو یا چند کالای غیر مشابه فقط نام مشترکی داشته باشند، معنا بین آن ها انتقال می یابد و تعمیم داده مـی شود ».(Kurby, 1967)

بر خلاف این فرضیه، پژوهش کربی (1967) نشان داد که تعمیم نگرش تنها از طریق نام های برند صورت نمی گیرد و بنابراین این فرضیه رد شد.این نتایج دور از انتظار هم نبودند زیرا فرضیه ی تعمیم معنایی، رویکردی بسیار ساده انگارانه به فرآیند تعمیم نگرش داشت و نقش دیگر مؤلفه ها مثل تأثیر شهرت برند مادر و مفهوم «تناسب» را نادیده انگاشته بود.اکثر قریب به اتفاق پژوهش های انجام شده در مقوله بسط برند،متفق القول نشان می دهندکه فرآینـد ارزیابی بسط برند فرایندی پیچیده است و افراد هنگام تصمیم گیری در مورد این ارزیابی، تحت تأثیر عوامل متعددی هستند.  

 

فرآیند دیگری که در مورد بحث تعمیم نگرش وجود دارد فرآیند تعمیم احساسی برند مادر بـه بسط برندهایش است. بر اساس این فرایند، افراد احساس کلی را که در طول زمان نسبت به یک برند پیدا کرده اند، به هر چیزی مرتبط با آن برند، بدون توجه به شباهتها و تفاوتهای ظاهری تعمیم می دهند.با این حال نتایج این پژوهش ها نشان می دهند که ممکن است مشتریان نسبت به یک برند احساس مثبت داشته باشند،اما به خاطر این که تعمیم های احساسی نیز فارغ از زمینه ی میزان آگاهی و اطلاعات افراد نیست،نتوانند این حس را به کالاهای غیر مشابه با برند مادر تعمیم دهند. بنابراین اگر تعمیم احساسی فرآیندی بود که از آن طریق نگرش افراد نسبت به برند مادر به بسط برندهای آن نیز تعمیم می یافت آنگاه می بایست همه بسط برندهای آن برند اصلی، جدای از شباهت یا تفاوت ها ی ظاهری با برند مادر به صورت کاملاً مشابه ارزیابی می شدند؛در حالی که برخی از بسط برندها مطلوب تر از برخی دیگر ارزیابی می شوند.بنابراین می توان نتیجه گرفت که فرآیند ارزیابی بسط یک برند پیچیده تر از در نظر گـرفتن تنها یک فرآیند تعمیم احساس است و باید عوامل بیشتری را در آن دخیل دانست.  

 

هر چه قدر شباهت کالای جدید به محصول تثبیت شده موجود بیشتر باشد،احساسات مثبت یا منفی نسبت به برند موجود راحت تر به کالای جدید منتقل خواهد شد.  

بوش و لاکن(1991)از پژوهش های خود به این نتیجه رسیدند که تعمیم احساس نسبت به یک برند به بسط آن، نه تنها تحت تأثیر قضاوت در مورد شباهت های ظاهری دو محصول است بلکه خود نیز از سطوح مختلفی از شدت برخوردار است(Boush & Loken, 1991).  و در آخر، تئوری های طبقه بندی از مرسوم ترین تئوری ها برای درك و توضیح فرایند تعمیم نگرش از یک برند بـه بسط آن برند است. 

 

 پژوهش هایی که بر این اساس انجام گرفته اند، این گونه نتیجه گیری می کنند که مشتریان، یک بسط برند را زمانی مطلوب ارزیابی می کنند که با برند مادر «تناسب» داشته باشند.در این میان تعدادی معیار نیز برای مفهوم تناسب و در نتیجه افزایش مطلوبیت ارزیابی بسط برند ذکر شده است.این معیارهای تناسب دامنه ای از تناسب ویژگی ها ی فیزیکی کالا تا سازگاری مفهوم برند را در بر می گیرد.بین علمای بازاریابی این اجماع وجود دارد که تناسب مثبت میان یک برند و برند مادر باعث ارزیابی مثبت تر بسط برند می شود.  

معیار تناسب، برای درك فرآیند تعمیم نگرش از تئوری های طبقه بندی استخراج شده و به  کار گرفته شده است . بنابراین به طور خلاصه نقاط عطف اصلی در توسعه ادبیات طبقه بندی که اساس و پایه فرآیند تعمیم نگرش را شکل می دهد در ادامه توضیح داده خواهد شد.  

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم:مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسط برند

چکیده 1

مقدمه 10

مبانی نظری پژوهش بسط برند

2-14 بسط برند 35

2-15 ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش 37

2-16 تناسب درک شده از برند 39

2-16-1 فرآیند طبقه بندی و معیارهای تناسب 41

2-17 تناسب محصول با طبقه و ارزیابی بسط برند 43

2-17-1 ویژگیهای برند مادر و ارزیابی بسط آن 45

2-18 تاثیرات متقابل بسط برندها و برند مادر 47

2-19 نوگرایی مصرف کننده نسبت به مصول 50

2-20 مزایای بسط برند 50

 

2-21 مروری بر تحقیقات پیشین :پیشینه تحقیق بسط برند

2-21-1 تحقیقات خارجی 52

2-21-2 تحقیقات داخلی 57

2-22 مدل مفهومی 61

2-23 شرکت فرآرده های لبنی کاله 62

منابع

 

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 

 

 

 

ارزیابی استراتژی های محوری سازمان رسانه ای « VOA » براساس کارت امتیاز متوازن(BSC )

ارزیابی استراتژی های محوری سازمان رسانه ای « VOA » براساس کارت امتیاز متوازن(BSC ) ارزیابی عملکرد VOA استراتژی های VOA اهداف VOA کارت امتیازی متوازن BSC ارزیابی متوازن Balanced Score Card مدل ارزیابی متوازن دانلود ارزیابی استراتژی های محوری…

اخلاق حرفه ای و حرفه روزنامه نگاری

اخلاق حرفه ای و حرفه روزنامه نگاری اخلاق حرفه ای اخلاق رسانه ای حرفه روزنامه نگاری اصول اخلاقی روزنامه نگار دانلود پایان نامه علوم ارتباطات اجتماعی دانلود پایان نامه اخلاق حرفه ای و حرفه روزنامه نگاری دانلود پایان نامه رشته…

مدار نگهدارنده عددی با کنترل رادیویی

مدار نگهدارنده عددی با کنترل رادیویی ضبط دیجیتال کنترل رادیویی میکروکنترلر AVR دانلود پروژه ضبط دیجیتال با کنترل رادیویی مدار نگهدارنده عددی با کنترل رادیویی دانلود پروژه مدار نگهدارنده عددی با کنترل رادیویی دانلود پروژه رشته الکترونیک دانلود پروژه الکترونیک…

تحقق مسئولیت مدنی و ایجاد الزام به جبران خسارت

تحقق مسئولیت مدنی و ایجاد الزام به جبران خسارت مسئولیت فعل زیانبار رابطه سببیت احراز رابطة سببیت بین ضرر و فعل زیانبار ضرر و فعل زیانبار دانلود پایان نامه کارشناسی رشته حقوق تحقق مسوولیت مدنی و ایجاد الزام به جبران…

بررسی تاثیر فعالیتهای بعد از مدرسه بر پیشرفت تحصیلی

بررسی تاثیر فعالیتهای بعد از مدرسه بر پیشرفت تحصیلی موفقیت تحصیلی فعالیت فوق برنامه دانش آموزان متوسطه شاهد پیشرفت تحصیلی فعالیتهای بعد از مدرسه دانلود پایان نامه رشته روانشناسی بررسی تاثیر فعالیتهای بعد از مدرسه بر پیشرفت تحصیلی رفتن به…

روشهای تولید کامپوزیتهای زمینه فلزی و بررسی فرآیند ساخت بر آن

روشهای تولید کامپوزیتهای زمینه فلزی و بررسی فرآیند ساخت بر آن انواع کامپوزیت ها کامپوزیتهای زمینه فلزی کامپوزیتهای زمینه فلزی انواع کامپوزیت های زمینه فلزی روش های تولید کامپوزیت زمینه فلزی روشهای تولید کامپوزیتهای زمینه فلزی تولید کامپوزیت با روش…

ماهیت جهانی شدن و بررسی آموزش و پرورش از این نگاه

ماهیت جهانی شدن و بررسی آموزش و پرورش از این نگاه جهانی شدن آموزش و پرورش جهانی شدن آموزش و پرورش فرصت های جهانی شدن برای آموزش و پرورش ماهیت جهانی شدن و بررسی آموزش و پرورش از این نگاه…

ضرورت جرم انگاری و علل پیدایش پدیده قاچاق انسان

ضرورت جرم انگاری و علل پیدایش پدیده قاچاق انسان تحقیق قاچاق زنان ارکان قاچاق زنان دانلود تحقیق قاچاق زنان پایان نامه قاچاق پایان نامه قاچاق زنان علل پیدایش پدیده قاچاق انسان ضرورت جرم انگاری پدیده قاچاق انسان بررسی قاچاق انسان…

ریموت کنترل در سیستم موبایل با پیامک

ریموت کنترل در سیستم موبایل با پیامک ریموت کنترل در موبایل کنترل از راه دور با sms ریموت کنترل در سیستم موبایل با پیامک كنترل و هدایت از راه دور توسط SMS در سیستم موبایل دانلود پروژه کنترل از راه…

  • ویژگی های هوش اجتماعی و عوامل موثر بر پرورش آن با تشریح نظریه پردازان
  • ویژگی های هوش اجتماعی و عوامل موثر بر پرورش آن با تشریح نظریه پردازان کلمات کلیدی : ابعاد هوش اجتماعی پایان نامه هوش اجتماعی مولفه های هوش اجتماعی ویژگیهای هوش اجتماعی نظریه های هوش اجتماعی نظريه پردازان هوش اجتماعي عوامل…

  • بررسی تبلیغات تجاری در ایران و جهان
  • بررسی تبلیغات تجاری در ایران و جهان تبلیغات تبلیغات تجاری تكنیك های تبلیغ دانلود مقاله تبلیغات تجاری تبلیغات تجاری در جهان تبلیغات تجاری در ایران دانلود مقاله مدیریت با عنوان تكنیك های تبلیغ بررسی تبلیغات تجاری در ایران و جهان…

  • ارزیابی تطبیقی خصوصیات مدیران با ویژگیهای منتصب در آیین نامه ها
  • ارزیابی تطبیقی خصوصیات مدیران با ویژگیهای منتصب در آیین نامه ها مدارس شهری توانائیهای لازم مدیریت آیین نامه انتصاب مدبران خصوصیات مدیران مدارس شهری ارزیابی تطبیقی خصوصیات مدیران با ویژگیهای منتصب در آیین نامه ها دانلود پایان نامه خصوصیات مدیران…

  • پاورپوینت مقدمه ای بر مفاهیم علم اقتصاد
  • پاورپوینت مقدمه ای بر مفاهیم علم اقتصاد کلمات کلیدی : پاورپوینت مقدمه ای بر مفاهیم علم اقتصاد مقدمه ای بر مفاهیم اقتصادی تحقیق مفاهیم اقتصادی مفاهیم اقتصادی تعریف علم اقتصاد دو بخش عمده علم اقتصاد اقتصاد خرد اقتصاد کلان علم…

  • لخته ساز زیستی
  • لخته ساز زیستی لخته ساز زیستی رفتن به سایت اصلی نمونه ترجمه لخته ساز زیستی  موثر، رمز کارآمد برای جداسازی بخش جامد و مایع لجن فعال شده ناشی از آب تصفیه شده است. کاهش ثبات فلاک می تواند با تنش…

  • برون سپاری فعالیتها؛ دلایل و مزایا ان، ضرورت آسیب شناسی برون سپاری و تفاوت آن با مفاهیم مشابه
  • برون سپاری فعالیتها؛ دلایل و مزایا ان، ضرورت آسیب شناسی برون سپاری و تفاوت آن با مفاهیم مشابه برون سپاری فعالیتها برون سپاری خدمات شهری برون سپاری در حوزه شهری  دلايل عمده برون سپاری معایب برون سپاری پایان نامه برون…

  • نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی آموزگار دوره ابتدایی
  • نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی آموزگار دوره ابتدایی نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی آموزگار دوره ابتدایی نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی دبیری ورزش نمونه سوالات…

  • فرآیند و مراحل برنامه ریزی آموزش ضمن خدمت کارکنان در سازمان
  • فرآیند و مراحل برنامه ریزی آموزش ضمن خدمت کارکنان در سازمان ضرورت آموزش کارکنان ضرورت آموزش کارکنان دولت ضرورت آموزش کارکنان در سازمان ضرورت آموزش ضمن خدمت کارکنان اهمیت و ضرورت آموزش کارکنان ضرورت آموزش ضمن خدمت کارکنان در سازمان…

  • عوامل موثر بر توزیع ناعادلانه درآمد و کاهش رشد اقتصادی در اقتصاد ایران
  • عوامل موثر بر توزیع ناعادلانه درآمد و کاهش رشد اقتصادی در اقتصاد ایران اقتصاد ایران توزیع ناعادلانه درآمد کاهش رشد اقتصادی دانلود پایان نامه رشته اقتصاد بررسی تورم در اقتصاد ایران دانلود پایان نامه اقتصاد خرید پایان نامه اقتصاد عوامل…

  • روند تکوین و تکامل سکونتگاههای غیررسمی و بررسی رویکردهای مداخله در توسعه آنها
  • روند تکوین و تکامل سکونتگاههای غیررسمی و بررسی رویکردهای مداخله در توسعه آنها کلمات کلیدی : پایان نامه اسکان غیررسمی پایان نامه سکونتگاههای غیررسمی ویژگی های سکونتگاه های غیر رسمی ارتباط سکونتگاههای غیررسمی با فقر شهری روند تکوین و تکامل…

  • بررسی آبشستگی موضعی در اطراف پایه پل باله ای شکل با طوق
  • بررسی آبشستگی موضعی در اطراف پایه پل باله ای شکل با طوق آبشستگی موضعی روشهای جلوگیری از آبشستگی روشهای مهار از آبشستگی آبشستگی موضعی در اطراف پایه پل نصب طوق در اطراف پل برای مهار آبشستگی مقاله آبشستگی موضعی رفتن…

  • اشغال نظامی و تحلیل مصداقی آن در سطح بین المللی
  • اشغال نظامی و تحلیل مصداقی آن در سطح بین المللی اشغال اشغال نظامی تحلیلی حقوقی از اشغال نظامی اشغال نظامی در اسناد بین المللی دانلود پایان نامه حقوق دانلود پایان نامه حقوق بین الملل اشغال نظامی و تحلیل مصداقی آن…

  • معامله اعضا بدن اموات در حقوق انگلستان
  • معامله اعضا بدن اموات در حقوق انگلستان معامله اعضا بدن معامله اعضا بدن اموات قواعد کلی معامله اعضای اموات بررسی حقوقی معامله اعضا بدن اموات انتقال اعضای متوفی بر اساس وصیت او انتقال اعضای متوفی بدون وصیت او تحقیق در…

  • پاورپوینت آشنایی با کاربرد تئوری لایه مرزی
  • پاورپوینت آشنایی با کاربرد تئوری لایه مرزی پاورپوینت آشنایی با کاربرد تئوری لایه مرزی تئوری لایه مرزی بررسی تئوری لایه مرزی تحقیق تئوری لایه مرزی پاورپوینت تئوری لایه مرزی پروژه تئوری لایه مرزی کاربردهای تئوری لایه مرزی کنترل لایه مرزی…

  • ماهیت معامله اعضا بدن انسان در حقوق ایران
  • ماهیت معامله اعضا بدن انسان در حقوق ایران معامله اعضای بدن تحقیق در مورد معامله اعضای بدن ماهیت معامله اعضا بدن انسان معامله اعضاء بدن انسان در حقوق ايران معامله اعضاء بدن انسان و ماده 10 قانون مدني معامله اعضاء…

  • مبانی نظری رابطه تعهد سازمانی و ویژگی های شغلی
  • مبانی نظری رابطه تعهد سازمانی و ویژگی های شغلی مبانی نظری ویژگی های شغلی دانلود مبانی نظری ویژگی های شغلی پیشینه تحقیق ویژگی های شغلی مبانی نظری تعهد سازمانی دانلود مبانی نظری تعهد سازمانی پیشینه تحقیق تعهد سازمانی مبانی نظری…

  • قاعده من له الغنم فعلیه الغرم
  • قاعده من له الغنم فعلیه الغرم دانلود مقالات کارشناسی ارشد رشته حقوق قاعده من له الغنم فعلیه الغرم دانلود مقاله قاعده من له الغنم فعلیه الغرم دانلود مقالات کارشناسی ارشد حقوق دانلود مقالات ارشد حقوق دانلود مقالات حقوقی رفتن به…

  • پاورپوینت طراحی سیستم های اطلاعاتی و روشهای مستند سازی
  • پاورپوینت طراحی سیستم های اطلاعاتی و روشهای مستند سازی پاورپوینت طراحی سیستم های اطلاعاتی و روشهای مستند سازی طراحی سیستم های اطلاعاتی حسابداری پاورپوینت روشهای مستند سازی ابزارهای متداول مستند سازی گردش عملیات سیستم رایانه ای نمودار گردش عملیات سیستم…

  • بررسی سبک ها و راهبردهای مقابله ای با استرس در ورزشکاران
  • بررسی سبک ها و راهبردهای مقابله ای با استرس در ورزشکاران کلمات کلیدی : انواع سبكهاي مقابله نظریه های سبكهاي مقابله پایان نامه سبكهاي مقابله عوامل مؤثر بر انتخاب سبكهاي مقابله سبكهاي مقابله و نقش آن در بروز بيماريها ويژگيهاي…

  • تاثیر اعتماد به نفس در میزان كسب تمركز حواس
  • تاثیر اعتماد به نفس در میزان كسب تمركز حواس حواس پرتی اعتماد به نفس كسب تمركز حواس دانلود مقاله تاثیر اعتماد به نفس در میزان كسب تمركز حواس عوامل مؤثر در ایجاد اعتماد به نفس عوامل موثر روان‌شناختی در تمركز…

  • پاورپوینت اصول و مبانی مدیریت زنجیره تأمین
  • پاورپوینت اصول و مبانی مدیریت زنجیره تأمین پاورپوینت اصول و مبانی مدیریت زنجیره تأمین اصول و مبانی مدیریت زنجیره تأمین تحقیق اصول و مبانی مدیریت زنجیره تأمین مبانی مدیریت زنجیره تأمین مدیریت زنجیره تأمین زنجيره تامين مديريت زنجيره تامين هدف…

  • مبانی نظری علل تاثیرگذار بر بحرانهای بانكی و ارتباط آن با تقاضای پول
  • مبانی نظری علل تاثیرگذار بر بحرانهای بانكی و ارتباط آن با تقاضای پول تقاضای پول بحران های بانکی مبانی نظری ارتباط بحران های بانکی و تقاضای پول دانلود مبانی نظری تقاضای پول دانلود مبانی نظری بحران های بانکی اثر بحران…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ​​​​​​​سبک های مقابله با استرس
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ​​​​​​​سبک های مقابله با استرس کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ​​​​​​​سبک های مقابله با استرس مبانی نظری ​​​​​​​سبک های مقابله با استرس پیشینه تحقیق ​​​​​​​سبک های مقابله با استرس پیشینه داخلی ​​​​​​​سبک های…

  • استفاده از فیلترهای ذره ای برای ردیابی هدف در شبکه های بیسیم با رویکرد مشارکتی
  • استفاده از فیلترهای ذره ای برای ردیابی هدف در شبکه های بیسیم با رویکرد مشارکتی فیلترهای ذره ای شبکه های بیسیم موقعیت یابی مشارکتی تکنیکهای تخمین موقعیت موقعیت یابی در شبکه های بیسیم استفاده از فیلترهای ذره ای برای ردیابی…

  • حقوق متهم در ایران با نگاهی بر اسناد بین المللی
  • حقوق متهم در ایران با نگاهی بر اسناد بین المللی اصل برائت حقوق متهم عدالت كیفری دانلود پایان نامه رشته حقوق دانلود پایان نامه حقوق حقوق متهم در ایران با نگاهی بر اسناد بین المللی حقوق متهم در نظام حقوقی…

  • پاورپوینت افزایش رتبه در موتورهای جستجو
  • پاورپوینت افزایش رتبه در موتورهای جستجو دانلود رایگان پاورپوینت افزایش رتبه در موتورهای جستجو پاورپوینت افزایش رتبه در موتورهای جستجو موتورهای جستجو اهمیت موتورهای جستجو سیستم های سخت افزاری گوگل روش دیدن صفحات توسط موتورهای جستجوگر الگوریتم گوگل در تعیین…

  • مدیریت استراتژیک و داشتن تفکر استراتژیک در سازمان
  • مدیریت استراتژیک و داشتن تفکر استراتژیک در سازمان سازمان ارزیابی متوازن تفکر استراتژیک مدیریت استراتژی استراتژی سازمان و مدیریت عملكرد دانلود پایان نامه رشته مدیریت مدیریت استراتژیک و داشتن تفکر استراتژیک در سازمان دانلود پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت دانلود…

  • دستورالعمل ارزیابی زیست محیطی طرحهای حمل و نقل جاده ای
  • دستورالعمل ارزیابی زیست محیطی طرحهای حمل و نقل جاده ای ارزیابی زیست محیطی دستورالعمل ارزیابی زیست محیطی ارزیابی زیست محیطی طرحهای حمل و نقل جاده ای دستورالعمل ارزیابی زیست محیطی طرحهای حمل و نقل جاده ای پایان نامه ارزیابی زیست…

  • پروژه ایمنی در کشاورزی و وسائل مرتبط با این شغل
  • پروژه ایمنی در کشاورزی و وسائل مرتبط با این شغل پروژه ایمنی در کشاورزی و وسائل مرتبط با این شغل رفتن به سایت اصلی پروژه ایمنی در کشاورزی و وسائل مرتبط با این شغل 42 صفحه pdf   تراکتورها حیوانات…

  • صنایع غذایی در كارخانه سیب زمینی پریس با عنوان سیب زمینی
  • صنایع غذایی در كارخانه سیب زمینی پریس با عنوان سیب زمینی سیب زمینی صنایع غذایی سیب زمینی سوخاری آزمایشات کنترل کیفیت سیب زمینی دانلود گزارش كارآموزی صنایع غذایی در كارخانه سیب زمینی پریس با عنوان سیب زمینی دانلود گزارش كارآموزی…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *