چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تبلیغات

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تبلیغات

مبانی نظری تبلیغات
دانلود مبانی نظری تبلیغات
پیشینه تبلیغات
پیشینه تحقیق تبلیغات
ادبیات نظری تبلیغات
فصل دوم پایان نامه تبلیغات
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات
ادبیات و مبانی نظری تبلیغات

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رشته مدیریت

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تبلیغات

 

 

 

 

 
* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 

 

 

تعریف تبلیغات

کاتلر[1] (2002)، تبلیغات را هرگونه ارایه و عرضه ی ایده ها، کالاها یا خدمات از یک واحد تبلیغاتی، فرد یا موسسه که مستلزم پرداخت هزینه باشد، تعریف می کند اما در این میان تبلیغی اثزبخش است که بتواند توجه مخاطب را جلب کرده، تاثیری خاطره انگیز داشته باشد و کنش خرید مخاطبان را تحریک نموده و دریافت حسیِ مخاطبان را بیدار نماید. بدین منظور استفاده از مجموع عواملی لازم است که بتوانند حس و ادراک مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهند و به اهداف مورد انتظار تبلیغ، تحقق بخشند.

اثربخشی تبلیغات تجاری در یک الگوی علمی مشخص با توجه به اهداف تبلیغاتی تبیین می گردد و درجه یا میزانی که دهنده ی سفارش به هدف های مورد نظر خود دست می یابد و دارای فرآیند برنامه ریزی مشخص و مرحله ای تحقیقاتی شامل: تعیین اهداف، تخصیص بودجه، تصمیم گیری راجع به پیام و رسانه و مقایسه با اهداف از پیش تعیین شده، می باشد. چنانچه تمام مراحل به درستی طی شود، میزان اثربخشی تبلیغات تا حد قابل ملاحظه ای افزایش خواهد یافت. از مراحل مهم این نوع فرآیندها، انجام تحقیقات به منظور تعیین میزان تاثیر تبلیغ بر مخاطبان است که طی آن عواملی که در اثربخشی تبلیغات نیز موثرند، مشخص می گردند (صمصام شریعت و همکاران، 1386).

 

 

می‌توان تعاریف دیگری را برای تبلیغات بدین صورت بیان كرد:

·        تلاش برای ارائه آموزه ها، ایده ها، دلایل، شواهد یا ادعاها، با سبك هایی از طریق رسانه های ارتباطی، برای تقویت هدف یا مبارزه با ضد هدف.

·        پیام های دیداری گفتاری، كه با سبكی خاص، از طریق وسایل تبلیغاتی، مردم را به طریقی علاقمند و موافق یك نوع محصول، خدمت، فكر، دیدگاه یا مارك بخصوص می‌كند.

·        كلیه اشكال ترغیب عمومی، برای ایجاد تقاضا و بازار برای یك محصول یا خدمت كه بوسیله صاحب كالا یا موسسه، برای خریداران احتمالی ، بوسیله پیام مستقیم یا از طریق وسایل تبلیغاتی، انجام میگیرد.

·        تكنیكی كه برای تأثیر گذاردن بر رفتار انسان، ماهرانه از نمادها و نشانه ها استفاده می‌كند.

·        انجمن تجارت آمریكا : تبلیغات هر شكلی از پرداخت است كه به صورت غیرشخصی تقدیم و پیشرفت عقاید، خوبی ها و خدمات را با یك سری كارهای معین، ضمانت می‌كند.

·        فرانك جفكینز : مفهوم تبلیغات یعنی آنچه كه ما می‌خواهیم هنگام خرید یا فروختن بدانیم.

·        رابرت زاچر: تبلیغات به معنی ارتباطات و اطلاعا ت وابسته به تولیدات خدمات یا عقاید است كه در طی تماسهای فردی و براساس پرداختهای ناشی از فروش محصول یا در طی كسب اعتبار مناسب حاصل می‌شود (علیئی ، 1390).

در حقیقت، ساده ترین تعریفی که برای تبلیغات می توان ارایه نمود، چنین است: تبلیغات تلاشی است برای فروش بیشتر توسط یک بنگاه یا یک صنعت. چمبرلین[2] (2000)، تبلیغات را عاملی می داند که «با تغییر خواسته ها و سلایق بر میزان تقاضا اثر می گذارد» به عقیده ی شپرد[3] (2001)، تبلیغات یک عامل برای ایجاد وفاداری در مصرف کنندگان نسبت به مارک تجاری یا کالای خاص می باشد. ساموئلسون[4] (2002)، تبلیغات را عامل افزایش بازارهای فروش می داند که در عین حال اطلاعات مفیدی نیز در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد (دهقانی و همکاران، 1383).

تبلیغ در زبان پارسی و در فرهنگ پارسی معین نیز بدین گونه معنا شده است: رسانیدن پیام یا خبر یا مطلبی به مردم، ابلاغ، موضوعی را با انتشار اخبار و با وسایل مختلف مانند رادیو، تلویزیون، روزنامه و غیره در اذهان عمومی جاگیر کردن. تبلیغات بازرگانی از زمره مفاهیمی است که به زعم وضوح ابتداییۀ اریه تعریفی جامع و مانع از آن با دشواری رو به رو است. می توان گفت، تبلیغات تجاری یعنی عملی که توجه ی مردم را به کالا یا داد و ستدی برانگیزد و به عبارت دیگر، کوششی در تدارک و انتشار آگهی ها، با هدف مثبت نشان دادن مصرف یک کالا. تبلیغ تجاری با هدف معرفی کالا در بازار و تحرک خریداران بالقوه صورت می گیرد و در مفهوم وسیع کلمه، عبارت است از انتشار اطلاعات یک کالا به منظور تحت تاثیر قرار دادن افراد یا گروه های خاص اجتماعی (ساجدی و نعمتی، 1391).

به طور کلی، تبلیغات را به دو دسته به شرح ذیل تقسیم نموده اند:

 

تبلیغات مستقیم

پیام دهنده خود را هر چند با رنگ و لعاب و بوق و کرنا همراه کرده باشد اما صریح و بی پروا به مخاطبین خود ابلاغ می کند . در این روش مستمعین و بینندگان متن یا تصویری را بعنوان پیام و اطلاعیه « تبلیغی» دریافت می کنند و پیام دهندگان نیز در موقع و مقام « مبلغ » قرار دارند و شناخته می شوند.

بهترین فایده در تبلیغات مستقیم برای گیرندگان پیام آن است که آنها لااقل از تبلیغی بودن پیام آگاهند و از این جهت در معرض غافلگیری قرار نمی گیرند. و در پذیرش ذهنی یا رد آن مختارند. از خصوصیات دیگر تبلیغات مستقیم گسترده بودن میدان عمل برای عاملان آن است، در این روش اکثر ابزارها و برنامه ریزی آن و تدبر و نازک بینی کمتری صرف می شود و غالباً از تأثیر گذاری اگر نه عمیق تر اما سریعتر نیز برخوردار است.

تبلیغات غیر مستقیم

همانطوری که از عنوان آن پیداست این نوع تبلیغات نمود و ظهور علنی و صریح ندارد، با این شیوه اهداف تبلیغی پیامهای غیر مستقیم صادر شده پنهان و غیر محسوس است. به نظر بعید می اید اما نباید تصور کرد که با تلاش های معمولی در ارائه یک برنامه تبلیغات غیر مستقیم می توان ضمن تأثیر گذاری، اهداف تبلیغی آنرا کاملاً دور از فهم و ذهن همه کس نگاه داشت، زیرا تشخیص آن برای خواص و روشنفکران جوامع دشوار نیست و عوام نیز به تجربه در بیشتر موارد به نکته یاد شده یعنی اهداف تبلیغی در برنامه های تبلیغات غیر مستقیم پی خواهند برد. از ویژگیهای این نوع تبلیغ آن است که پیام های آن از کانالهای نامرئی و پنهانی و یا غیر منتظره عبور داده می شوند و معمولاً مخاطبین بطور غافلگیرانه آن را دریافت می کنند و در حقیقت به آنان تحمیل می شود . در تبلیغات غیر مستقیم لزوماً از اشکال و قانونمندی های مشخص و مکرر پیروی و استفاده نمی شود بلکه در ساخت و ساز آنها بیشتر از فرصت های پیش آمده و موقعیت های خرید و حوادث پیش بینی نشده سود برده می شود (کاتلر، 1387).

 

2-2-3-1) تاریخچه تبلیغات در ایران وجهان

تبلیغات از دیرباز توسط فروشندگان دوره گردی که به منظور فروش کالای خود، به معرفی آن می پرداختند، وجود داشته است. با اینحال، اولین قوانین تبلیغاتی در سال 1614 و در انگلستان وضع گردید. اولین تبلیغات روزنامه ای در سال 1625 در نشریه ی ویکلی نیوز لندن[5] چاپ شد و اولین روزنامه تبلیغاتی در سال 1704 در امریکا و با نام بوستون نیوزلتر[6] به چاپ رسید. اختراع رادیو در سال 1895 و به دنبال آن تلویزبون، دامنه ی تبلیغات را بسیار وسع ساخت. بطوریکه هزینه های تبلیغاتی در سال 1890 در امریکا بالغ بر 360 میلیون دلار گردید (دهقانی و همکاران، 1383).

در حقیقت، آنچه که امروز به عنوان تبلیغات نو و جدید می شناسیم، ریشه در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم در کشور ایالات متحده دارد. اما به طور کلی برای تبلیغات اعم از سیاسی یا تجاری می توان سه دوره تاریخی قبل از انقلاب گوتنبرگ و اختراع و تکمیل ماشین چاپ در سال ۱۴۵۰ را در نظر گرفت.

 

[1] Kotler

[2] Chemberlin

[3] Shepherd

[4] Samoelson

[5] Weekly News of London

[6] Boston News Letter

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم:ادبیات و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری

 

 

بخش اول: ادبیات پژوهش تبلیغات تجاری

فعالیتهای ترفیع 5

2-2-1) تعریف ترفیع 6

• تبلیغات 8

• روابط عمومی 9

• فروش شخصی 10

• بازاریابی مستقیم 10

2-2-1-1) شیوه های نوین ترفیع 11

• ارتباطات شفاهی 11

• بازاریابی پارتیزانی 12

• بازاریابی الکترونیکی 13

• بازاریابی از طریق تلفن همراه 13

• بازاریابی ویروسی 13

جدول 2-1-1) جمع بندی شیوه های ترفیع 14

2-2-3) تعریف تبلیغات 16

تبلیغات مستقیم 20

2-2-3-1) تاریخچه تبلیغات در ایران وجهان 21

2) نشانه ها و تبلیغ روی دیوارها 23

3) جارچی های شهر 23

2-2-3-1-1) تاریخچه تبلیغات در ایران 24

2-2-3-2) جذابیت های تبلیغات 27

2-2-3-3) ابزار تبلیغات بازرگانی 31

2-2-3-5) ده فرمان تبلیغات 42

2-2-3-6) استفاده از تبلیغات در تلویزیون 44

2-2-3-7) استفاده از تبلیغات در رادیو 50

2-2-3-8) مزایا و معایب تبلیغات بازرگانی 50

2-2-3-9) تاثیر تبلیغات بر متغیرهای اقتصادی 52

2-2-3-10) تاثیر تبلیغات بازرگانی بر رفتار مصرف کننده 53

 

بخش دوم:پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری 68

فهرست منابع و مآخذ: 81

منابع لاتین: 87

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 
 

 

 

 

 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق زیرساخت های پیاده سازی مدیریت دانش

مبانی نظری و پیشینه تحقیق زیرساخت های پیاده سازی مدیریت دانش مبانی نظری زیرساخت های پیاده سازی مدیریت دانش دانلود مبانی نظری زیرساخت های پیاده سازی مدیریت دانش پیشینه تحقیق زیرساخت های پیاده سازی مدیریت دانش ادبیات نظری زیرساخت های…

عوامل موثر و علل نوسانات بهره وری و ارائه استراتژیهای مناسب برای بهبود آن

عوامل موثر و علل نوسانات بهره وری و ارائه استراتژیهای مناسب برای بهبود آن دانلود پایان نامه بهره وری علل نوسانات بهره وری عوامل موثر بر بهره وری ارائه استراتژیهای مناسب بهبود بهره وری عوامل موثر و علل نوسانات بهره…

امکان سنجی پیاده سازی بودجه عملیاتی در شرکت نفت

امکان سنجی پیاده سازی بودجه عملیاتی در شرکت نفت بودجه ریزی عملیاتی پیاده سازی بودجه ریزی عملیاتی بودجه ریزی عملیاتی بر اساس مدل شه اجرای بودجه ریزی عملیاتی بر اساس مدل شه پیاده سازی بودجه ریزی عملیاتی در شرکت نفت…

پاورپوینت فصل دوم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تألیف چارلز پی جونز ترجمه دکتر تهرانی و دکتر نوربخش با موضوع انواع اوراق بهادار(ویرایش جدید)

پاورپوینت فصل دوم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تألیف چارلز پی جونز ترجمه دکتر تهرانی و دکتر نوربخش با موضوع انواع اوراق بهادار(ویرایش جدید) پاورپوینت فصل دوم کتاب مدیریت سرمایه گذاری جونز ترجمه تهرانی و نوربخش با موضوع انواع اوراق بهادار…

پروپوزال ارزیابی تاثیرات کاربرد فناوریهای اطلاعاتی بر ابعاد ساختار سازمانی

پروپوزال ارزیابی تاثیرات کاربرد فناوریهای اطلاعاتی بر ابعاد ساختار سازمانی تاثیر فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی تاثیر فناوری بر ساختار سازمانی میزان تاثیر فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی تاثیر فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی تاثیر میزان بكارگیری فناوری اطلاعات بر…

تاریخچه و مفهوم تبلیغات

تاریخچه و مفهوم تبلیغات دانلود مقاله تاریخچه تبلیغات دانلود مقاله مفهوم تبلیغات دانلود مقاله تاریخچه تبلیغات در جهان دانلود مقالات رشته مدیریت رسانه دانلود مقاله تاریخچه و مفهوم تبلیغات دانلود مقالات مدیریت رسانه رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته…

پرسشنامه سنجش کیفیت خدمات بانک با مدل systra-sq

پرسشنامه سنجش کیفیت خدمات بانک با مدل systra-sq پرسشنامه سنجش کیفیت خدمات بانک پرسشنامه کیفیت خدمات بانکی دانلود پرسشنامه کیفیت خدمات سروکوال دانلود نمونه پرسشنامه سروکوال دانلود پرسشنامه استاندارد سروکوال دانلود نمونه پرسشنامه سروکوال پرسشنامه کیفیت خدمات پاراسورامان پرسشنامه رایگان…

حقوق شهروندی در حکومت اسلامی با تاکید بر کرامت انسانی

حقوق شهروندی در حکومت اسلامی با تاکید بر کرامت انسانی کرامت انسانی حقوق شهروندی حقوق شهروندی در دین اسلام حقوق شهروندی در حکومت اسلامی با تاکید بر کرامت انسانی دانلود مقاله رشته حقوق رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته…

بررسی حسادت و ریشه های آن در دین و علم روانشناسی

بررسی حسادت و ریشه های آن در دین و علم روانشناسی کلمات کلیدی : پایان نامه حسادت ریشه های تربیتی حسادت ریشه های تربیتی حسادت تحقیق در مورد حسادت کودکان تحقیق کامل در مورد حسادت مقاله در مورد حسادت در…

  • پروپوزال و طرح تفصیلی اثرات عناصر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان
  • پروپوزال و طرح تفصیلی اثرات عناصر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان آمیخته ترفیع ارزش ویژه برند پروما اثر عناصر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند پروپوزال ارزش ویژه برند…

  • مقاله ترجمه شده هماهنگی و رقابت قیمت در زنجیره تأمین خرده فروشان مشترک دوطرفه
  • مقاله ترجمه شده هماهنگی و رقابت قیمت در زنجیره تأمین خرده فروشان مشترک دوطرفه کلمات کلیدی : مقاله ترجمه شده رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده آماده رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده آماده مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده صنایع…

  • پاورپوینت تیره بادام هندی Combretaceae
  • پاورپوینت تیره بادام هندی Combretaceae پاورپوینت تیره بادام هندی Combretaceae رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تیره بادام هندی Combretaceae به تعداد 14 اسلاید قابل ویرایش مناسب اساتید و کنفرانس دانشجویان   شامل مباحث زیر می باشد. مقدمه موطن اصلی و…

  • پیشینه و سیر تحول مصلحت در حقوق کیفری
  • پیشینه و سیر تحول مصلحت در حقوق کیفری دانلود پایان نامه مصلحت پایه های مصلحت دانلود پایان نامه مصلحت در حقوق کیفری دانلود پایان نامه رشته حقوق پیشینه و سیر تحول مصلحت در حقوق کیفری دانلود پایان نامه دانلود پایان…

  • راهکارهای پیشگیری از خشونت علیه زنان
  • راهکارهای پیشگیری از خشونت علیه زنان کلمات کلیدی : دانلود پایان نامه خشونت علیه زنان بررسی عوامل خشونت علیه زنان خشونت علیه زنان در ایران خشونت علیه زنان تعریف ضرورت تحقیق خشونت علیه زنان خشونت علیه زنان وعوامل موثر برآن…

  • دانلود پاورپوینت بررسی کایزن (وظایف مدیریتی)
  • دانلود پاورپوینت بررسی کایزن (وظایف مدیریتی) دانلود پاورپوینت بررسی کایزن (وظایف مدیریتی) رفتن به سایت اصلی  دانلود پاورپوینت بررسی کایزن (وظایف مدیریتی) این فایل در قالب فرمت Power Point قابل ویرایش ، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی…

  • بررسی تاثیر سرمایه فکری در شرکت های عضو بورس اوراق بهادار تهران بر شاخص توسعه انسانی
  • بررسی تاثیر سرمایه فکری در شرکت های عضو بورس اوراق بهادار تهران بر شاخص توسعه انسانی سرمایه فکری در شرکت های بورس شاخص توسعه انسانی در شرکت های بورس تاثیر سرمایه فکری بر شاخص توسعه انسانی رابطه سرمایه فکری و…

  • پنهان سازی داده در سیگنال صحبت فشرده شده با آشكار سازی كور
  • پنهان سازی داده در سیگنال صحبت فشرده شده با آشكار سازی كور پنهان سازی داده فشرده سازی تكنیك طیف گسترده كیفیت شنیداری و آشكار سازی كور رفتن به سایت اصلی

  • پروژه مالی شرکت توزیع برق همراه با ترازنامه
  • پروژه مالی شرکت توزیع برق همراه با ترازنامه دانلود پروژه مالی دانلود پروژه مالی حسابداری دانلود پروژه مالی شرکت توزیع برق دانلود پروژه مالی حسابداری شرکت توزیع برق رفتن به سایت اصلی دانلود پروژه مالی شرکت توزیع برق همراه با…

  • پرسشنامه فراشناخت خودگزارشی کودکان و نوجوانان توسط باکو و همکاران
  • پرسشنامه فراشناخت خودگزارشی کودکان و نوجوانان توسط باکو و همکاران کلمات کلیدی : مقیاس فراشناخت مقیاس فراشناخت کودکان پرسشنامه فراشناخت نوجوانان پرسشنامه فراشناخت کودکان پرسشنامه فراشناخت باکو و همکاران مقیاس فراشناخت خود گزارشی کودکان و نوجوانان رفتن به سایت اصلی…

  • الگوی برنامه درسی تلفیقی و جایگاه آن در برنامه درسی ابتدایی ایران
  • الگوی برنامه درسی تلفیقی و جایگاه آن در برنامه درسی ابتدایی ایران برنامه درسی تلفیقی الگوی برنامه درسی تلفیقی الگوهای تلفیق برنامه درسی برنامه درسی تلفیق در ایران سازمان دهی تلفیقی برنامه های درسی الگویی برای ندوین برنامه های درسی…

  • تغذیه در دوران بارداری و شیردهی
  • تغذیه در دوران بارداری و شیردهی بارداری شیردهی نیازهای تغذیه ای دانلود مقاله تغذیه در دوران بارداری و شیردهی تعادل رژیم غذایی زن باردار رژیم غذایی در زمان ناراحتی های گوارشی رژیم غذایی در زمان عفونت های ادراری جیره غذایی…

  • پاورپوینت مبحث هشتم مقررات ملی ساختمان طرح و اجرای ساختمان های با مصالح بنایی در 48 اسلاید متنوع همراه با شکل و جداول و آیین نامه های مربوطه
  • پاورپوینت مبحث هشتم مقررات ملی ساختمان طرح و اجرای ساختمان های با مصالح بنایی در 48 اسلاید متنوع همراه با شکل و جداول و آیین نامه های مربوطه کلمات کلیدی : پاورپوینت مبحث هشتم مقررات ملی ساختمان طرح و اجرای…

  • مقاله رشته علوم اجتماعی با عنوان اوقات فراغت
  • مقاله رشته علوم اجتماعی با عنوان اوقات فراغت جوانان اوقات فراغت انحرافات اجتماعی دانلود مقاله رشته علوم اجتماعی با عنوان اوقات فراغت سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه و…

  • تراشکاری و فرزکاری
  • تراشکاری و فرزکاری فرزکاری تراشکاری شکل‌دهی فلزات روغناب های ماشینكاری دانلود مقالات مکانیک تراشکاری و فرزکاری دانلود مقالات رشته مکانیک خرید تحقیق رشته مکانیک سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله مکانیک…

  • پاورپوینت مهارتهای مدیریت سازمانی
  • پاورپوینت مهارتهای مدیریت سازمانی دانلود رایگان پاورپوینت مهارتهای مدیریت سازمانی پاورپوینت مهارتهای مدیریت سازمانی مهارتهای مدیریت سازمانی پاورپوینت مهارتهای مدیریت در سازمان مفاهیم پایه سازمان و مدیریت مفاهیم مهارتی اهمیت سازمان ها سطوح مدیریت مهارتهای مدیریت کارکردهای مدیریت وظایف مدیر…

  • مقاله ترجمه شده بهینه سازی و هماهنگ سازی در زنجیره تأمین با به کارگیری قرارداد تسهیم بر درآمد و سطح خدمت با تقاضا و عرضه غیر قطعی
  • مقاله ترجمه شده بهینه سازی و هماهنگ سازی در زنجیره تأمین با به کارگیری قرارداد تسهیم بر درآمد و سطح خدمت با تقاضا و عرضه غیر قطعی کلمات کلیدی : مقاله ترجمه شده رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده آماده…

  • مشارکت در بازار
  • مشارکت در بازار بازار کار ایران نرخ مشارکت اقتصادی نرخ مشارکت اقتصادی در ایران و جهان دانلود مقالات رشته اقتصاد مشارکت در بازار دانلود مقالات اقتصاد دانلود مقاله مشارکت در بازار رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته اقتصاد مشارکت…

  • بررسی رابطه مدیریت دانش و سبک رهبری در سازمان
  • بررسی رابطه مدیریت دانش و سبک رهبری در سازمان مدیریت دانش سبک رهبری توانمندساز سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش پیاده سازی موفق مدیریت دانش رابطه بین مدیریت دانش و سبک رهبری پایان نامه با موضوع مدیریت دانش دانلود پایان نامه…

  • روند سازماندهی انبار در شرکتها
  • روند سازماندهی انبار در شرکتها سیستم انبارداری سازماندهی انبار روشهای نوین انبارداری روند ورود و خروج کالای انبار سازمان دهی انبار در شرکتها دانلود مقاله انبار دانلود مقاله انبارداری روند سازماندهی انبار در سازمان دانلود مقاله رشته حسابداری رفتن به…

  • پاورپوینت تعارض در گروه و مدیریت آن
  • پاورپوینت تعارض در گروه و مدیریت آن پاورپوینت تعارض در گروه و مدیریت آن مفهوم تعارض تعاریف تعارض سیر تکاملی اندیشه تعارض دیدگاه سنتی در مورد تعارض دیدگاه روابط انسانی در مورد تعارض دیدگاه تعامل در مورد تعارض نگرش نوين…

  • علل عدم تحقق آثار تربیتی حج در حجاج
  • علل عدم تحقق آثار تربیتی حج در حجاج آثار تربیتی حج آثار تربیتی حج در حجاج تحقق آثار تربیتی حج در حجاج علل عدم تحقق آثار تربیتی حج در حجاج پایان نامه حج پایان نامه آثار تربیتی حج رفتن به…

  • قوانین دادرسی ناظر بر دعوای ابطال
  • قوانین دادرسی ناظر بر دعوای ابطال پایان نامه دعوای ابطال رسیدگی به دعوای ابطال ابطال رأی داوری قوانین دادرسی ناظر بر دعوای ابطال قواعد دادرسی حاکم بر دعوای ابطال آثار قواعد دادرسی حاکم بر دعوای ابطال تأثیر دعوای ابطال در…

  • تجزیه و تحلیل و پیاده سازی وب سایت مدرسه
  • تجزیه و تحلیل و پیاده سازی وب سایت مدرسه تجزیه و تحلیل و پیاده سازی وب سایت مدرسه پیاده سازی وب سایت مدرسه با ASPNET دانلود پروژه وب سایت مدرسه دانلود پروژه تجزیه و تحلیل وب سایت مدرسه دانلود پروژه…

  • پایان نامه کارشناسی رشته روانشناسی و علوم اجتماعی با عنوان مقایسه خود پنداره نوجوانان بزهکار با نوجوانان غیربزهکار (بصورت جامع و کامل)
  • پایان نامه کارشناسی رشته روانشناسی و علوم اجتماعی با عنوان مقایسه خود پنداره نوجوانان بزهکار با نوجوانان غیربزهکار (بصورت جامع و کامل) تفاوت بزهکاری و مجرم راه های پیشگیری از بزهكاری نوجوانان نوجوانان بزهکار و غیربزهکار عوامل موثر بر سطح…

  • پرسشنامه اهمیت نقش رضایت مشتری در بقاء سازمان در محیط رقابتی
  • پرسشنامه اهمیت نقش رضایت مشتری در بقاء سازمان در محیط رقابتی پرسشنامه رضایت مشتری پرسشنامه نقش رضایت مشتری پرسشنامه اهمیت رضایت مشتری پرسشنامه بقاء سازمان در محیط رقابتی رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه اهمیت نقش رضایت مشتری در…

  • پروژه فولاد
  • پروژه فولاد پروژه فولاد رفتن به سایت اصلی پروژه فولاد کامل جهت ایکس قاب خمشی متوسط و جهت y قاب مهاربندی همگرا پروژه به صورت کاملا دستی تحلیل و طراحی شده و از مبحث 10 ویرایش92 و 2800 ویرایش4 استفاده…

  • روش‌های خصوصی‌سازی و تاثیر آنها بر بیمه
  • روش‌های خصوصی‌سازی و تاثیر آنها بر بیمه صنعت بیمه بنگاه بیمه دولتی روش‌های خصوصی‌سازی خصوصی سازی صنعت بیمه دانلود مقالات رشته بیمه دانلود مقالات بیمه روش‌های خصوصی‌سازی و تاثیر آنها بر بیمه بررسی آثار روشهای خصوصی‌سازی بر صنعت بیمه ایران…

  • طرح لرزه‌ای سازه‌های فولادی خمشی جوشی
  • طرح لرزه‌ای سازه‌های فولادی خمشی جوشی اتصالات طرح لرزه ای سازه های فولادی دانلود پایان نامه مهندسی عمران دانلود پایان نامه طرح لرزه‌ای سازه‌های فولادی خمشی جوشی دانلود پایان نامه رشته عمران دانلود پایان نامه عمران رفتن به سایت اصلی…

  • سقوط محکومیت کیفری در مجازات محرومیت از حقوق اجتماعی و خدمات عمومی
  • سقوط محکومیت کیفری در مجازات محرومیت از حقوق اجتماعی و خدمات عمومی محرومیت از خدمات عمومی محرومیت از حقوق اجتماعی مجازات های محرومیت از حقوق اجتماعی محرومیت از حقوق اجتماعی در قانون مجازات اسلامی جدید سقوط محکومیت کیفری در مجازات…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *