پروپوزال پیشنهاد چارچوبی برای شخصی سازی تبلیغات الکترونیکی با داده کاوی

پروپوزال پیشنهاد چارچوبی برای شخصی سازی تبلیغات الکترونیکی با داده کاوی

شخصی سازی تبلیغات اینترنتی
شخصی سازی تبلیغات شرکتها
شخصی سازی تبلیغات الکترونیکی با تکنیک داده کاوی
مدلی برای شخصی سازی تبلیغات الکترونیکی با تکنیک داده کاوی
بکارگیری روشهای داده کاوی در شخصی سازی تبلیغات الکترونیکی
پروپوزال شخصی سازی تبلیغات الکترونیکی
نمونه پروپوزال داده کاوی
پروپوزال شخصی سازی تبلیغات الکترونیکی با داده کاوی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد رشته فناوری اطلاعات

پیشنهاد چارچوبی برای شخصی سازی تبلیغات الکترونیکی با داده کاوی

 

 

 

 

چکیده :

به دلیل بازار رقابتی شدیدی که امروزه در تجارت الکترونیک وجود دارد شرکت های تجاری در تلاش هستند تا شرایط مدیریت ارتباط با مشتری را هرچه بیشتر بهبود بخشند تا بتوانند مشتریان فعلی را حفظ و دیگر مشتریان را هم جذب کنند.به همین خاطر است که شرکت هایی که کالاهای خود را بصورت اینترنتی به فروش می رسانند به دنبال این هستند تا تبلیغات کالاهایشان بر اساس ترجیحات فردی مشتریان باشد، یعنی تبلیغات را برای هر مشتری شخصی سازی کنند.

 

برای شخصی سازی تبلیغات شرکت ها باید اطلاعاتی در مورد رفتار خرید پیشین مشتریانشان کسب کنند و بعد از آن این اطلاعات را تجزیه و تحلیل کنند تا بتوانند رفتار خرید آتی مشتریان را پیش بینی کنند. تکنیک داده کاوی ابزاری است که می تواند به شرکت ها کمک کند تا بتوانند اطلاعات رفتار خریدهای پیشین مشتری را تجزیه و تحلیل کرده و قوانینی را استنتاج کنند که برای پیش بینی رفتار خرید آتی مشتری مفید باشند و بر طبق آن بتوانند راهبردهای شخصی سازی تبلیغات برای مشتریان را برپا کنند.

 

ما در تحقیق خود از داده های جمع آوری شده از مشتری، که رفتار خریدهای پیشین مشتری هستند، استفاده کرده و با بکارگیری روش تاخر، تناوب و مالی ارزش مشتریان را برای شرکت مشخص کردیم.سپس برای خوشه بندی مشتریان بر اساس ارزش آنها، بصورت موازی از الگوریتم خوشه بندی K-Means و K-Harmonic Means استفاده کردیم سپس از الگوریتم استقرایی که یکی از الگوریتم های کشف قوانین وابستگی است استفاده کردیم و تکنیک قوانین وابستگی را بر روی داده های مربوط به هر یک از خوشه هایی که توسط K-Means مشخص شده اند بکار گرفتیم. با استفاده از قوانین بدست آمده از هر خوشه راهبردهای شخصی سازی تبلیغات برای هر خوشه از مشتریان را مشخص کردیم. برای هر مشتری علاوه بر قوانین مربوط به خوشه اصلی که به آن تعلق دارد از قوانین خوشه های دیگری که درجه تعلق مناسبی نسبت به آنها دارد نیز برای تعیین راهبردهای شخصی سازی تبلیغات استفاده کردیم تا بدین ترتیب تعداد تبلیغات پیشنهادی که مطابق با علایق مشتری است را بیشتر کنیم.

 

 

 

کلمات کلیدی:

تکنیک های داده کاوی

ارائه تبلیغ اینترنتی به مشتری

خوشه بندی مشتریان بر اساس ارزش آنها

 

 

 

 

 

مقدمه:

پیشرفت فناوری های اطلاعات و ارتباطات، حجم وسیعی از اطلاعات و داده های مفید را در دسترس قرار داده است.با توجه به رشد روز افزون بازار خرید اینترنتی و رقابت شدید بین شرکت ها و سایت های فروش اینترنتی، استفاده بهینه از اطلاعات بازار و مشتری اهمیت ویژه ای پیدا کرده است.ایده ها و راه حل های گوناگونی برای استفاده از اطلاعات بدست آمده از بازار و مشتریان جهت جذب مشتری و مهمتر از آن جهت نگهداری مشتریان فعلی پدید می آیند که یکی از این ایده ها، استفاده از اطلاعات مشتری برای بدست آوردن و پیش بینی کردن علایق آن است.فرایندهای زیادی را می توان برای بدست آوردن علایق مشتریان متصور شد، اما یکی از این فرایندها که امروزه با استقبال زیادی از سوی شرکت های تجاری و صاحبان سایت های فروش اینترنتی مواجه شده است، استفاده از تکنیک های داده کاوی1 می باشد.با استفاده از تکنیک خوشه بندی2 و تکنیک قوانین انجمنی3 که از تکنیک های داده کاوی به شمار می آیند و بر روی داده های مربوط به رفتار خرید پیشین مشتری اعمال می شوند، می توان اطلاعات مفیدی جهت پیش بینی رفتار خرید آتی مشتری کسب نمود.شرکت ها از این اطلاعات استفاده می کنند تا بتوانند کالاهای مورد علاقه مشتریان را در مکان و زمان مناسب به آنها پیشنهاد دهند و بدین ترتیب در جهت سیاست نگهداری و حفظ مشتریان گام بردارند.

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب:

فصل اول: مقدمه و کلیات تحقیق

  1-1: مقدمه ……………………………………………………………………………………………. 2

  1-2: بیان مسئله …………………………………………………………………………………….. 3

 1-3: هدف تحقیق …………………………………………………………………………………… 4

1-4: اهمیت تحقیق ………………………………………………………………………………….. 6

1-5: ساختار تحقیق …………………………………………………………………………………. 7

 

فصل سوم: روش شناسی تحقیق

3-1: مقدمه …………………………………………………………………………………………… 40

3-2: اطلاعات مجموعه داده ها و آماده سازی داده ………………………………………… 42

3-3: تعیین ارزش مشتری ……………………………………………………………………….. 44

3-4: استفاده از تکنیک های داده کاوی ……………………………………………………… 48

3-5: رهیافتی برای شخصی سازی تبلیغات …………………………………………………. 56

3-6: روش ارزیابی ………………………………………………………………………………… 59

 

منابع …………………………………………………………………………………………………. 

 

 

 

فهرست شکل ها:

شکل 3-1 : فرایند شخصی سازی تبلیغات توسط داده کاوی …………………………………………… 41

شکل 3-2 : قالب کاری سیستم ارائه تبلیغ در سایت ………………………………………………………… 58 

 

 

 

 

 

فهرست جدول ها:

 

جدول 3-1 : مشخصات کالاهای موجود ……………………………………………………………………………. 43 

جدول 3-2 : ارزش گذاری معیار Recency …………………………………………………………………….. 46 

جدول 3-3 : ارزش گذاری معیار Monetary …………………………………………………………………. 47

جدول 3-4 : مثال نحوه تخصیص RFM ……………………………………………………………………………. 48

 

پاورپوینت فصل هفتم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع برنامه ريزي بازاريابي عمومي و بازاريابي بيمه مخصوص

پاورپوینت فصل هفتم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع برنامه ريزي بازاريابي عمومي و بازاريابي بيمه مخصوص پاورپوینت فصل هفتم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع برنامه ريزي بازاريابي عمومي و بازاريابي…

بررسی ارتباط رضایت مندی ازدواج مادر و عزت نفس دختر

بررسی ارتباط رضایت مندی ازدواج مادر و عزت نفس دختر عزت نفس رضایت زناشویی رضایت زناشویی مادران رابطه رضایت زناشویی مادران و عزت نفس دختران بررسی ارتباط رضایت مندی ازدواج مادر و عزت نفس دختر رابطه رضایت زناشویی والدین و…

مبانی نظری ارائه چارچوب سرویس گرا برای سیستم های اجرایی تولید طبق رایانش ابری

مبانی نظری ارائه چارچوب سرویس گرا برای سیستم های اجرایی تولید طبق رایانش ابری رایانش ابری سیستم های اجرایی تولید مدیریت سیستم های تولیدی سیستمهای توزیع شده اجرایی تولید استقرار سیستم های اجرایی تولید استقرار سیستم های اجرایی تولید با…

SSL ، امنیت دیجیتالی

SSL ، امنیت دیجیتالی امنیت رمزنگاری پروتکل SSL امضای دیجیتال امنیت دیجیتالی دانلود پروژه پایانی مهندسی نرم افزار دانلود پایان نامه کامپیوتر رفتن به سایت اصلی دانلود پروژه پایانی مهندسی نرم افزار و آی تی SSL ، امنیت دیجیتالی  …

ابعاد و مدلهای فرهنگ سازمانی و عوامل سازمانی تاثیرگذار بر آن

ابعاد و مدلهای فرهنگ سازمانی و عوامل سازمانی تاثیرگذار بر آن مدلهای فرهنگ سازمانی ابعاد فرهنگ سازمانی عوامل سازمانی تاثیرگذار بر فرهنگ سازمانی منشأ شكل‌گیری فرهنگ سازمانی چگونگی شكل‌گیری فرهنگ سازمانی تحقیق فرهنگ سازمانی پایان نامه فرهنگ سازمانی رفتن به…

بررسی امکان وجود یکی از احکام حاکم بر عقود سنتی در عقود الکترونیکی

بررسی امکان وجود یکی از احکام حاکم بر عقود سنتی در عقود الکترونیکی کلمات کلیدی : بیع الکترونیک مقاله بیع الکترونیکی بیع الکترونیکی چیست پایان نامه بیع الکترونیکی خیارات در بیع الکترونیکی بیع الکترونیکی در نظام حقوقی ایران تجارت الکترونیکی…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق عوامل موثر بر بحرانهای بانكی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق عوامل موثر بر بحرانهای بانكی مبانی نظری عوامل موثر بر بحرانهای بانكی دانلود مبانی نظری عوامل موثر بر بحرانهای بانكی پیشینه تحقیق عوامل موثر بر بحرانهای بانكی ادبیات نظری عوامل موثر بر بحرانهای بانكی فصل…

پاورپوینت بررسی فناوری آنتن های هوشمند

پاورپوینت بررسی فناوری آنتن های هوشمند پاورپوینت بررسی فناوری آنتن های هوشمند فناوری آنتن های هوشمند آنتن در سیستم های ارتباطی نقش آنتن در یک سیستم مخابراتی آنتن های هوشمند از گذشته های دور لزوم استفاده از آنتن های هوشمند…

پرسشنامه تاثیر فرهنگ سازمانی بر عملکردهای شغلی کارکنان بانک ملی شهر اراک از طریق فرآیند دانش

پرسشنامه تاثیر فرهنگ سازمانی بر عملکردهای شغلی کارکنان بانک ملی شهر اراک از طریق فرآیند دانش پرسشنامه فرهنگ سازمانی پرسشنامه عملکردهای شغلی کارکنان پرسشنامه فرآیند دانش پرسشنامه تاثیر فرهنگ سازمانی بر عملکردهای شغلی کارکنان پرسشنامه فرهنگ سازمانی با فرآیند دانش…

  • شناسایی نقاط مساله ساز سازمان و ارائه مدلی جامع برای ارزیابی پیاده سازی ERP در آن
  • شناسایی نقاط مساله ساز سازمان و ارائه مدلی جامع برای ارزیابی پیاده سازی ERP در آن پایان نامه erp پایان نامه برنامه ریزی منابع سازمانی پایان نامه عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی ERP عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی ERP پیاده…

  • مبانی نظری بررسی رابطه ویژگی های شغلی با تعهد سازمانی کارکنان
  • مبانی نظری بررسی رابطه ویژگی های شغلی با تعهد سازمانی کارکنان عوامل شغلی ویژگیهای شغلی تعهد سازمانی کارکنان مبانی نظری رابطه عوامل شغلی با تعهد سازمانی رابطه ویژگیهای شغلی و تعهد سازمانی کارکنان مدل ویژگی های شغلی مدل ویژگیهای شغلی…

  • چارچوب نظری و پیشینه مدیریت ریسک اعتباری
  • چارچوب نظری و پیشینه مدیریت ریسک اعتباری مبانی نظری مدیریت ریسک اعتباری پیشینه مدیریت ریسک اعتباری مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ریسک اعتباری پیشینه پژوهش مدیریت ریسک اعتباری ادبیات نظری تحقیق مدیریت ریسک اعتباری دانلود مبانی نظری مدیریت ریسک…

  • پاورپوینت رهنمودهاي عملي مديريت خطر تقلب
  • پاورپوینت رهنمودهاي عملي مديريت خطر تقلب پاورپوینت رهنمودهاي عملي مديريت خطر تقلب رهنمودهاي عملي مديريت خطر تقلب تقلب چيست تعريف مديريت تقلب برنامه مديريت تقلب چه كساني در مديريت تقلب نقش دارند اقدامات يك سازمان جهت مديريت خطر تقلب اصول…

  • پاورپوینت هزینه یابی موجودیها و تجزیه و تحلیل ظرفیت
  • پاورپوینت هزینه یابی موجودیها و تجزیه و تحلیل ظرفیت کلمات کلیدی : پاورپوینت هزینه یابی موجودیها و تجزیه و تحلیل ظرفیت هزینه یابی موجودیها و تجزیه و تحلیل ظرفیت هزینه یابی متغیر هزینه یابی جذبی صورت سود و زیان هزینه…

  • وب سرور اپاچی
  • وب سرور اپاچی وب سرور چیست وب سرور آپاچی انواع وب سرور نصب وب سرور آپاچی htaccess دانلود مقاله رشته کامپیوتر و IT دانلود مقاله کامپیوتر و IT رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته کامپیوتر و IT وب سرور…

  • ارزیابی رفتار لرزه ای سازه های بتنی براساس آیین نامه های آبا و 2800
  • ارزیابی رفتار لرزه ای سازه های بتنی براساس آیین نامه های آبا و 2800 قاب میان پر میانقاب آجری رفتار لرزه ای سازه دانلود مقاله سازه های بتن مسلح دانلود مقالات رشته عمران دانلود مقاله ارزیابی رفتار لرزه ای سازه…

  • جزوه درس اصول و مقررات پیمان - مدیریت ساخت
  • جزوه درس اصول و مقررات پیمان - مدیریت ساخت جزوه درس اصول و مقررات پیمان مدیریت ساخت رفتن به سایت اصلی جزوه درس اصول و مقررات پیمان ( مدیریت ساخت ) مناسب اساتید و دانشجویان ارشد مهندسی عمران   فصل…

  • پایان نامه داده کاوی در بانک
  • پایان نامه داده کاوی در بانک کلمات کلیدی : پایان نامه داده کاوی پایان نامه داده کاوی ارشد خرید پایان نامه داده کاوی پایان نامه در مورد data mining پایان نامه در مورد داده کاوی در بانک موضوع پایان نامه…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مشتری
  • پرسشنامه بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مشتری پرسشنامه بازاریابی سبز دانلود پرسشنامه بازاریابی سبز پرسشنامه رفتار خرید مشتری پرسشنامه تاثیر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مشتری رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر…

  • مقاله ترجمه شده رشته مهندسی فناوری اطلاعات و کامپیوتر با عنوان سیستم تشخیص و اجتناب از تهاجم در رایانش ابری
  • مقاله ترجمه شده رشته مهندسی فناوری اطلاعات و کامپیوتر با عنوان سیستم تشخیص و اجتناب از تهاجم در رایانش ابری عنوان سیستم تشخیص و اجتناب از تهاجم در رایانش ابری مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده رشته آی تی مقاله…

  • اخلاق در فرآیند پژوهش علمی
  • اخلاق در فرآیند پژوهش علمی مقاله اخلاق در پژوهش اخلاق در پژوهش pdf کاربرد اخلاق در پژوهش چیست اخلاق پژوهشی چیست ملاحظات اخلاقی در انجام پژوهش اخلاق در پژوهش تاریخچه اخلاق در پژوهش اخلاق در فرآیند پژوهش علمی رفتن به…

  • اهمیت تثبیت رسمی دیون و تعهدات در سیاست قضائی
  • اهمیت تثبیت رسمی دیون و تعهدات در سیاست قضائی دیون و تعهدات سیاست قضائی تنظیم اسناد رسمی نظام قضائی كشور دانلود مقاله دیون و تعهدات اهمیت تثبیت رسمی دیون و تعهدات در سیاست قضائی رفتن به سایت اصلی اهمیت تثبیت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق پرخاشگری در دختران نوجوان 66 صفحه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق پرخاشگری در دختران نوجوان 66 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری پرخاشگری پیشینه پرخاشگری دانلود مبانی نظری پرخاشگری پیشینه تحقیق پرخاشگری ادبیات نظری پرخاشگری فصل دوم پایان نامه پرخاشگری مبانی نظری و پیشینه تحقیق پرخاشگری…

  • تدوین الگوی مناسب برای ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه
  • تدوین الگوی مناسب برای ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه مقاله ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد کارکنان معیارهای ارزیابی عملکرد شاخص های ارزیابی عملکرد مقاله ارزیابی عملکرد کارکنان عوامل کلیدی موفقیت ارزیابی عملکرد کارکنان الگوی مناسب ارزیابی عملکرد کارکنان مقاله ارزیابی عملکرد کارکنان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فشار روانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فشار روانی مبانی نظری فشار روانی دانلود مبانی نظری فشار روانی پیشینه تحقیق فشار روانی ادبیات نظری فشار روانی فصل دوم پایان نامه فشار روانی مبانی نظری و پیشینه تحقیق فشار روانی ادبیات و مبانی…

  • پروپوزال بررسی ارتباط میان تولید ناب و کارکرد بازرگانی شرکتهای تولیدی
  • پروپوزال بررسی ارتباط میان تولید ناب و کارکرد بازرگانی شرکتهای تولیدی توسعه تفكر ناب اصول تولید ناب مكانیزم های اجرای تولید ناب مدل های تولید ناب رابطه بین تولید ناب و عملکرد پروپوزال رابطه بین تولید ناب و عملکرد بازرگانی…

  • مشکلات حقوقی تورم قوانین کیفری در ایران
  • مشکلات حقوقی تورم قوانین کیفری در ایران جرم انگاری تورم قوانین کیفری چالش های حقوقی دانلود پروپوزال کارشناسی ارشد رشته حقوق کیفری و جرم شناسی مشکلات حقوقی تورم قوانین کیفری در ایران دانلود پروپوزال کارشناسی ارشد حقوق کیفری و جرم…

  • بیع با ثمن شناور در حقوق تطبیقی
  • بیع با ثمن شناور در حقوق تطبیقی ثمن شناور بیع با ثمن شناور پایان نامه بیع با ثمن شناور ارزش و کارکرد شناور بودن ثمن بررسی تطبیقی بیع با ثمن شناور بیع با ثمن شناور در حقوق ایران بیع با…

  • مبانی نظری الگوی رضایت شغلی بر مبنا فرسودگی شغلی در زنان شاغل
  • مبانی نظری الگوی رضایت شغلی بر مبنا فرسودگی شغلی در زنان شاغل کلمات کلیدی : تعارض کار و خانواده مولفه هاي فرسودگي شغلي مولفه هاي تعارض كار و خانواده تعارض کار - خانواده و مولفه های تاثیر پذیر از آن…

  • بررسی غرر و مفاهیم مشابه آن با بیان آرا فقها امامیه و شافعی
  • بررسی غرر و مفاهیم مشابه آن با بیان آرا فقها امامیه و شافعی غرر در فقه غرر در فقه امامیه غرر در فقه شافعی مفاهیم مشابه غرر غرر در عرف جاهليّت غرر در عرف زمان حاضر مهم ترين تفاوت‏هاي غرر…

  • دانلودپروژه کارآموزی 50 ص
  • دانلودپروژه کارآموزی 50 ص کلمات کلیدی : دانلودپروژه کارآموزی 50 ص رفتن به سایت اصلی نام فایل : پروژه کارآموزی 50 ص فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 46 حجم : 89 مگابایت مقدمه فصل اول :آشنايي با مكان كارآموزي…

  • تاثیر اعتماد به نفس در میزان كسب تمركز حواس
  • تاثیر اعتماد به نفس در میزان كسب تمركز حواس حواس پرتی اعتماد به نفس كسب تمركز حواس دانلود مقاله تاثیر اعتماد به نفس در میزان كسب تمركز حواس عوامل مؤثر در ایجاد اعتماد به نفس عوامل موثر روان‌شناختی در تمركز…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مشارکت محلی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مشارکت محلی مبانی نظری مشارکت محلی پیشینه مشارکت محلی پیشینه تحقیق مشارکت محلی مبانی نظری پژوهش مشارکت محلی مبانی نظری و پیشینه مشارکت محلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مشارکت محلی دانلود مبانی نظری مشارکت…

  • حمایت کیفری از حقوق ثبت
  • حمایت کیفری از حقوق ثبت حقوق ثبت انواع جرایم ثبتی جرایم و مجازات های ثبتی حمایت کیفری از حقوق ثبت جرائم و كیفرها در حقوق ثبت دانلود پایان نامه حمایت کیفری از حقوق ثبت دانلود پایان نامه ارشد حقوق جزا…

  • خلاصه (جزوه) نظریه های کارآفرینی دکتر اکبری
  • خلاصه (جزوه) نظریه های کارآفرینی دکتر اکبری نظریه های کارآفرینی دکتر اکبری رفتن به سایت اصلی خلاصه (جزوه) نظریه های کارآفرینی دکتر اکبری به تعداد 57 صفحه pdf مناسب جمع بندی و مرور سریع   شامل 5 فصل با موضوعات…

  • پاورپوینت آشنایی با انواع آفات
  • پاورپوینت آشنایی با انواع آفات پاورپوینت آشنایی با انواع آفات آشنایی با انواع آفات شته ها مگس سفيد کنترل مگس سفید كنهها کنترل کنه ها مينوزها کنترل مینوزها كرمهاي طوقه بر کنترل طوقه بر كرمهايمفتولي کنترل کرمهای مفتولی مگسبذر کنترل…

  • اثرات نقش و نگار سفال بر ریسندگی و بافندگی قالی
  • اثرات نقش و نگار سفال بر ریسندگی و بافندگی قالی تاریخچه صنعت ریسندگی کلاردشت نقوش سفالهای تپه کلار تأثیر نقوش سفال کلار بر قالی کلاردشت اثرات نقش و نگار سفال بر قالی بررسی نقوش سفال کلار بررسی نقوش قالیهای کلاردشت…

  • اخلاق در پژوهش در پژوهشهای دانشجویی
  • اخلاق در پژوهش در پژوهشهای دانشجویی مقاله اخلاق در پژوهش اخلاق در پژوهش pdf کاربرد اخلاق در پژوهش چیست اخلاق پژوهشی چیست ملاحظات اخلاقی در انجام پژوهش اخلاق در پژوهش تاریخچه اخلاق در پژوهش اخلاق در پژوهش پزشکی رفتن به…

  • ارزیابی تطبیقی خصوصیات مدیران با ویژگیهای منتصب در آیین نامه ها
  • ارزیابی تطبیقی خصوصیات مدیران با ویژگیهای منتصب در آیین نامه ها مدارس شهری توانائیهای لازم مدیریت آیین نامه انتصاب مدبران خصوصیات مدیران مدارس شهری ارزیابی تطبیقی خصوصیات مدیران با ویژگیهای منتصب در آیین نامه ها دانلود پایان نامه خصوصیات مدیران…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *