پروپوزال و طرح تفصیلی بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری به برند

پروپوزال و طرح تفصیلی بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری به برند

پروپوزال تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری به برند
رابطه ارزش ویژه برند و رضایت مشتریان
رابطه وفاداری به برند و رضایت مشتریان
رابطه ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری
رابطه ارزش ویژه برند ، وفاداری به برند و رضایت مشتریان
پروپوزال ارزش ویژه برند رستوران

رفتن به سایت اصلی

دانلود پروپوزال و طرح تفصیلی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری به برند

(در رستورانها و فست فودهای شهر رشت)

 

 

 

 

چکیده

هدف این مطالعه بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند، رضایت مشتریان و وفاداری به برند می باشد. پژوهش حاضر از نوع توصیفی است و به لحاظ هدف کاربردی است. ازنظر جمع آوری داده ها نیز میدانی تلقی می شود. ابزار گردآوری داده ها در این پژوهش پرسشنامه می باشد که شامل 21 سوال برای سنجش کل متغیرهای تحقیق است. برای سنجش متغیرها نیز از طیف 5 تایی لیکرت استفاده می شود. روایی پرسشنامه توسط نظر اساتید و کارشناسان و پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ بررسی و تایید شد. جامعه آماری تحقیق حاضر دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی رشت می باشند. با استفاده از فرمول کوکران تعداد 420 نفر به عنوان نمونه نهایی تحقیق مورد بررسی قرار گرفتند. به منظور آزمون فرضیات از روش مدل سازی معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج نشان داد که ارزش ویژه برند رابطه معناداری به میزان 0.18 با رضایت مشتریان دارد. همچنین رضایت مشتری نیز به میزان 0.88 با وفاداری مشتریان رابطه دارد. از میان ابعاد ارزش ویژه برند نیز رضایت درونی ایده آل بیشترین رابطه را با رضایت مشتری دارد. 

 

 

 

واژگان کلیدی:

ارزش ویژه برند

رضایت مشتری

وفاداری مشتری

رستوران و فست فود

 

 

 

 

 

بیان مسئله 

بر اساس پژوهشهای کاتلر(2005) و کاتلر و کلر(2006)، رابطه بین رضایت مشتری و وفاداری مشتری بسیار حساس و قابل توجه است. زیرا وقتی مشتری احساس نارضایتی کند، از شرکت فاصله گرفته و در رابطه با محصول یا خدمت مورد نظر، داستان بدی را به دیگران ارائه می دهد. اما وقتی مشتری احساس رضایت می کند، مجددا و بارها از آن محصول خواهد خرید و از آن محصول توضیحات مثبتی را به دیگران ارائه خواهد کرد. بر اساس این نظر می توان گفت که با استفاده از وفاداری مشتری که حاصل میزان رضایت او از محصول یا خدمتی خاص می باشد، می توان حجم یا دفعات خرید مجدد و میزان پیشنهاد محصول توسط او به دیگران را مورد اندازه گیری قرار داد(Budiarti et al, 2013).  

 

در طول 2 دهه گذشته، همه انواع سازمانها بطور فزاینده ای اهمیت رضایتمندی و وفاداری مشتریان را درک کرده اند. دلیل اصلی برای تاکید زیاد سازمانها بر رضایتمندی مشتری این است که هرچه رضایتمندی مشتریان افزایش یابد، می تواند بر وضعیت رقابتی قوی تر سازمان در بازار و افزایش سهم و بازار و سود آن بیانجامد، کاهش قیمت تمام شده کالاها و خدمات، کاهش خطر ریسک و کاهش هزینه جذب مشتریان جدید از دیگر نتایج رضایتمندی و وفاداری مشتریان است. رضایتمندی مشتری را به شیوه های مختلفی می توان تعریف کرد. ارزیابی بعد از خرید توسط مشتری از کالا ها و خدمات نوعی کسب رضایتمندی خرید است. بطور کلی محققان معتقدند که رضایتمندی مشتریان از عوامل تعیین کننده خرید مجدد، تبلیغات شفاهی مشتری و در نهایت وفاداری مشتری است. رضایتمندی مدتها از عوامل تعیین کننده ی وفاداری مشتری بوده است. مشتریان راضی دوباره به سازمان بر می گردند و خرید مجدد می کنند و یا از خدمات شرکت در دفعات بعدی استفاده خواهند کرد. این دسته از مشتریان تجربیات مثبت و منفی خود را از کالاها و خدمات شرکت با دیگران مبادله خواهند کرد ( Bayraktar et al, 2012).

از دیدگاه برخی از محققان وفاداری عامل نهایی مدل رضایتمندی مشتری است. وفادرای بوسیله قصد و نیت خرید، تحمل میزان قیمت کالاها و خدمات از سوی مشتری و همچنین پیشنهاد خرید کالاها و خدمات به دیگران سنجیده می شود. اینگونه تصور می شود که تصور بهتر و رضایتمندی بیشتر مشتریان از یک شرکت یا سازمان باید میزان وفاداری آنان را افزایش دهد ( Bayraktar et al, 2012). 

 

وفاداری مشتری نوعی تعهد عمیق و درونی است که منجر به خرید مجدد یا استفاده مجدد از یک محصول یا خدمت می شود. با وجود این اثرات موقعیتی، و پیشنهادهای بازاریابی به صورت بالقوه برروی تغییر رفتار مشتری در حال تاثیرگذاری می باشند. رایج ترین تعریف وفاداری توسط الیور ارائه شده است که وی وفاداری را داشتن یک تعهد عمیق برای یک محصول و یا خدمات ترجیح داده شده تعریف می کند که عمل خرید بطور مستمر و سازگار در آینده انجام شده و باعث تکرار خرید از یک برند معین و یا مجموعه ای از برندهای معین می شود و این در حالی است که تاثیرات موقعیتی و یا تلاش های انجام شده برای جایگزینی و یا تغییر رفتاری وی در محیط بیرون وجود دارد ( تاج زاده نمین و همکاران، 1389). 

تعریف و ابعاد زیادی از وفاداری مشتری وجود دارد. از دیدگاه ماجومدار، وفاداری مصرف کننده یک مفهوم پیچیده و چند بعدی است و پیچیدگی وفاداری از آنجا معلوم می شود که هنوز یک تعریف مشخص و واحدی از آن ارائه نشده است، اما بطور کلی محققان بر این عقیده اند که وفاداری را می توان از 2 بعد نگرشی و رفتاری مورد بررسی قرار داد. ( شجاعی، 1389). 

از آنجایی که این تحقیق بدنبال بررسی وفاداری به خدمت است، در ادامه تعاریفی نیز از وفاداری به خدمت ارائه می-شود. ساندر معتقد است وفاداری به خدمت پیچیده تر از وفاداری به برند است که بطور معمول برای کالاها بکار برده می شود. از دید وی، وفاداری به خدمت لزوما با اشکال دیگر وفاداری مثل وفاداری به برند، وفاداری به فروشگاه و یا وفاداری به تامین کننده تطبیق پیدا نمی کند. اشنایدر عنوان می کند که وفاداری به خدمت، معیاری سخت گیرانه در مقایسه با سایر اقلام وفاداری دارد و یک مشتری وفادار به خدمت می-بایست  وفادار به برند و هم وفادار به مکان باشد. در این حوزه وفاداری می تواند متوجه خدمت یا ارائه دهنده آن باشد. همچنین خدمات دارای ویژگی ناملموس بودن، ناهمگونی و همزمانی تولید و مصرف می باشد ، همین امر بر پیچیدگی این نوع از وفاداری می افزاید (فولادوند و همکاران، 1392). 

 

ارزش ویژه برند به معنی ارزشهای بازاریابی و مالی مرتبط با توان یک برند در بازار شامل دارائیهای واقعی مختص به یک برند، آگاهی از برند، وفاداری به برند، کیفیت درک شده از برند و تداعی گرهای برند می باشد. بر اساس نظر لاسر، میتال و آرون(1995)، ادبیات موجود، ارزش ویژه برند را از دو دیدگاه مختلف ارزیابی کرده است. دیدگاه مالی و دیدگاه مشتری. دیدگاه مالی معمولا اشاره دارد به ارزش برند شرکت در بازار. در حالیکه دیدگاه مشتری، ارزش ویژه برند را بر مبنای ارزش برند درک شده توسط مشتری مورد ارزیابی قرار می دهد(Severi & ling, 2013). ارزش ویژه برند شکل گسترده تر تصور از برند است. اما وفاداری به برند از گذشته به معنی داشتن نگرش مثبت نسبت به خرید یک برند خاص می باشد. در مقابل ارزش ویژه برند شامل دیدگاه و نگرشی است که الزاما به خرید منجر نمی شود. ارزش ویژه برند شامل 5 بخش می شود که عبارتند از: 1- کیفیت درک شده؛ 2- رفتار کارکنان؛ 3- مفهوم ایده آل؛ 4- هویت برند؛ 5- انسجام سبک زندگی( Nam et al, 2011). آکر(1996)، ارزش ویژه برند را به عنوان مجموعه ای از دارائیهای مرتبط با نام و علامت یک برند تعریف می کند که ارزش فراهم شده به وسیله یک محصول یا خدمت برای شرکت و مشتری را اضافه یا کم می کند(Juntunen et al, 2011). 

 

کیفیت درک شده عبارتست از ادراک مشتری از کیفیت کلی یا برتری یک کالا یا خدمت نسبت به تمایل مشتری به جایگزین های آن. برای درک کیفیت درک شده، شناسایی و اندازه گیری ابعاد اساسی مفید خواهد بود، اما خود کیفیت درک شده به خودی خود یک سازه خلاصه است. نام تجاری با کیفیت درک شده توسط مشتری پیوند خورده است، ادراکی که تنها کیفیت کلی را نشان می دهد و ضرورتا بر مبنای دانش مشتریان در خصوص ویژگی های جز ئی آن نیست(Pike et al, 2010).رفتار کارکنان از دیگر موارد و عناصر ارزش ویژه برند است. رفتار کارکنان بخش فروش یا ارائه کننده خدمات موجب ایجاد یک ذهنیت در مشتری می شود. محققان به دلیل اهمیت رفتار کارکنان، این بخش را جزئی از ارزش ویژه برند می دانند ( Nam et al, 2011).

رضایت درونی ایده آل می تواند به طور کلی به عنوان تفکرات و احساسات افراد نسبت به چیزی یا کسی باشد. مفهوم ایده آل به درجه ای از فعالیت و تفکر مشتری گفته می شود که با تصور او از برند مطابق است. تئوری ایده آل بیان می کند که افراد یک برند را به خاطر ارتقاء خودشکوفایی شخصیتی می خرند ( Nam et al, 2011).

 

هویت برند، در تئوری سازمانی افراد جزئی از یک گروه اجتماعی می شوند تا هویت و حس تعلق خود را ارتقاء دهند. بطور مشابه مشتری نیز هویت اجتماعی خود را با مصرف یک برند یا مشارکت در خرید آن نشان می دهند. مشتریان ارزش مثبت را به برندهایی می دهند که دارای شهرت خوبی در میان گروهایی که به آنها تعلق دارند، هستند. بنابراین هویت برند به افراد اجازه می دهند تا شخصیت اجتماعی خود را ارتقاء دهند( Nam et al, 2011).

 

انسجام در سبک زندگی، سبک زندگی نه تنها در برگیرنده ویژگی های دموگرافیک است بلکه شامل نگرش مثبت به زندگی، عقاید و روحیات افراد نیز می شود. اگرچه هیچ تعریف کاملی از سبک زندگی وجود ندارد، اما این اصطلاح به طور گسترده به الگوی خاص زندگی افراد، علایق و نظرات آنان می شود که افراد آن را ارائه می کنند. مشتریان یک برند را هنگامی خریداری می کنند و یا نسبت به آن نظر مثبت ارائه می کنند که به آن برند بتواند نیازهای آنها را در رسیدن به الگوهایی خاص از سبک زندگی برطرف کند، بنابراین انسجام در سبک زندگی به معنای توسعه چیزی است که برند در آن مطابق با سبک زندگی افراد باشد. این قسمت برخلاف هویت برند و مفهوم ایده آل یک عنصر شخصی و کاملا منحصر به فرد می باشد. به هنجارهای اجتماعی و گروهی ارتباطی ندارد( Nam et al, 2011).

از آنجائیکه در سالهای اخیر افزایش چشمگیری را در تعداد رستورانها و فست فودها در سطح شهر رشت شاهد بوده ایم و با توجه به بالا رفتن قدرت انتخاب مشتریان برای استفاده از خدمات مختلف این رستورانها و فست فودها، رقابت فزاینده ای را در این بخش شاهد هستیم. لذا پرداختن به عواملی که می تواند در جذب و حفظ وفاداری بیشتر مشتریان این رستورانها و فست فودها موثر باشد، دارای اهمیت و مبنای بررسی تحقیق حاضر می باشد. بدین جهت با توجه به اینکه هدف تحقیق بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری به برند در رستورانها و فست فودهای شهر رشت است، محقق به دنبال پاسخ این سوال است که آیا ارزش ویژه برند بر وفاداری به برند در رستورانها و فست فودهای شهر رشت تاثیر دارد یا خیر؟

 

 

 

 

فهرست مطالب

چکیده  1

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1- مقدمه  3

1-2- بیان مسئله   3

1-3- چارچوب نظری تحقیق  6

1-4- اهمیت و ضرورت تحقیق  7

1-5- اهداف تحقیق  8

1-6- فرضیات تحقیق  8

1-7- تعاریف مفهومی متغیرها  9

1-8- تعریف عملیاتی متغیرهای تحقیق  11

1-9- قلمرو تحقیق  12

1-9-1- قلمرو موضوعی  12

1-9-2- قلمرو مکانی  12

1-9-3- قلمرو زمانی  12

 

 

فصل سوم: روش اجرای تحقیق

3-1- مقدمه  54

3-2- روش پژوهش  54

3-3- جامعه آماری پژوهش  55

3-4- روش نمونه گیری و حجم نمونه  55

3-4-1- نتایج آزمون بارتلت جهت دقت نمونه  56

3-5- روشهای گردآوری اطلاعات  56

3-6- پرسشنامه پژوهش  57

3-7- بررسی روایی و پایایی ابزار پژوهش  58

3-7-1- روایی پرسشنامه  58

3-7-2- پایایی پرسشنامه  58

3-8- متغیرهای پژوهش  60

3-9- روش‌های آماری تجزیه و تحلیل داده‌ها  60

3-10- جمع بندی فصل سوم  60

 

منابع و مآخذ 

 

 

 

 

 

طراحی کنترل کننده مد لغزشی و کاربرد آن در سیستمهای آشوب

طراحی کنترل کننده مد لغزشی و کاربرد آن در سیستمهای آشوب پدیده چترینگ همزمان سازی سیستمهای آشوب کنترل کننده مد لغزشی طراحی کنترل کننده مد لغزشی همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید مقاله…

ارزیابی روابط ژنتیکی تنوع انواع سیب به کمک مارکر SSR

ارزیابی روابط ژنتیکی تنوع انواع سیب به کمک مارکر SSR نشانگر SSR ژنوم ارقام سیب سطح مولكول DNA مارکر مولکولی ریزماهواره مارکر مولکولی SSR روابط ژنتیکی ارقام و پایه های سیب بررسی تنوع ژنتیکی سیب تنوع ژنتیکی سیب با نشانگر…

شناسایی و آنالیز تطبیقی گردونه نقش در مساجد قدیمی ایران

شناسایی و آنالیز تطبیقی گردونه نقش در مساجد قدیمی ایران تحلیل نقوش مسجد کبود تبریز تحلیل نقوش مسجد شیخ لطف الله بررسی نقوش مسجد کبود تبریز بررسی نقوش مسجد شیخ لطف الله شناسایی گردونه نقش مسجد کبود تبریز شناسایی گردونه…

پاورپوینت مدیریت فرآیند مشارکت سازمانی

پاورپوینت مدیریت فرآیند مشارکت سازمانی پاورپوینت مدیریت فرآیند مشارکت سازمانی نقاط تمرکز بر سازمان موفق فرآيند رشد در انسان مشارکت کارکنان تیم و تیم سازی فواید مشارکت راه های مشارکت مزایای مشارکت کارکنان سهیم نمودن کارکنان شرایط اجرای مشارکت ضرورت…

پکیج مشاوران نصر فوق العاده و کاملا تضمین شده قبولی بی چون و چرا و شگفتی ساز حتی در شب امتحان

پکیج مشاوران نصر فوق العاده و کاملا تضمین شده قبولی بی چون و چرا و شگفتی ساز حتی در شب امتحان دانلود نمونه سوالات آزمون مشاوران سازمان نصر با پاسخ و جواب آزمون مشاوران رشته نرم افزار سخت افزار و…

انیمیشن ، عروسكهای تك فریم و متریال ساخت آنها

انیمیشن ، عروسكهای تك فریم و متریال ساخت آنها دانلود پروژه پایانی كارشناسی تئاتر عروسكی انیمیشن و عروسكهای تك فریم انیمیشن ، عروسكهای تك فریم و متریال ساخت آنها دانلود پروژه انیمیشن و عروسكهای تك فریم دانلود پروژه كارشناسی تئاتر…

ادبیات نظری و پیشینه تجربی نقدشوندگی سهام

ادبیات نظری و پیشینه تجربی نقدشوندگی سهام کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نقدشوندگی سهام مبانی نظری نقدشوندگی سهام پیشینه تحقیق نقدشوندگی سهام پیشینه داخلی نقدشوندگی سهام پیشینه خارجی نقدشوندگی سهام پیشینه پژوهش نقدشوندگی سهام پیشینه نظری نقدشوندگی سهام…

پروپوزال سهم الشرکه در شرکت های تعاونی

پروپوزال سهم الشرکه در شرکت های تعاونی انتقال قهری سهم الشركه ماهیت حقوقی سهم الشركه انتقال قراردادی سهم الشركه انتقال اختیاری سهم الشركه حقوق حاکم بر انتقال سهم الشرکه پروپوزال حقوق حاکم بر انتقال سهم الشرکه پروپوزال انتقال سهم الشرکه…

کاربرد باز مهندسی در تحول اداری

کاربرد باز مهندسی در تحول اداری تحول اداری باز مهندسی تحول سازمانی دانلود مقاله کاربرد باز مهندسی در تحول اداری سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل خرید پایان نامه رشته مدیریت fileina…

  • مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی در حقوق موضوعه ایران
  • مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی در حقوق موضوعه ایران مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی پایان نامه مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی دگرگونی های مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی در قانون جدید مبانی و ارکان مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی مسئولیت کیفری…

  • مبانی نظری اهداف و تاثیر حضور آمریکا و اسرائیل در کردستان عراق و نقش آنها در تحولات این منطقه
  • مبانی نظری اهداف و تاثیر حضور آمریکا و اسرائیل در کردستان عراق و نقش آنها در تحولات این منطقه کلمات کلیدی : مبانی نظری اسرائیل استراتژی اسرائیل در خاورمیانه مبانی نظری تحولات کردستان عراق تحولات سیاسی و امنیتی کردستان عراق…

  • ارزیابی مقایسه ای مجازات حدود در قانون مجازات اسلامی 1392 و 1375
  • ارزیابی مقایسه ای مجازات حدود در قانون مجازات اسلامی 1392 و 1375 جرائم موجب حد جنبه های فقهی و اصطلاحی حدود  جرائم موجب حد در قانون قدیم جرائم موجب حد در قانون جدید حدود در قانون مجازات اسلامی حدود در…

  • بررسی سبک ها و راهبردهای مقابله ای با استرس در ورزشکاران
  • بررسی سبک ها و راهبردهای مقابله ای با استرس در ورزشکاران کلمات کلیدی : انواع سبكهاي مقابله نظریه های سبكهاي مقابله پایان نامه سبكهاي مقابله عوامل مؤثر بر انتخاب سبكهاي مقابله سبكهاي مقابله و نقش آن در بروز بيماريها ويژگيهاي…

  • علل عدم استفاده از صورت های مالی تلفیقی در تصمیم گیری سرمایه گذاران
  • علل عدم استفاده از صورت های مالی تلفیقی در تصمیم گیری سرمایه گذاران اطلاعات مالی صورتهای مالی صورت های مالی تلفیقی علل عدم استفاده از صورت های مالی تلفیقی علل عدم استفاده از صورت های مالی تلفیقی در تصمیم گیری…

  • شناسایی ابعاد مختلف پدیده پولشویی و بررسی موشکافانه آثار آن
  • شناسایی ابعاد مختلف پدیده پولشویی و بررسی موشکافانه آثار آن کلمات کلیدی : پایان نامه پولشویی آثار اقتصادی پولشویی تاثیر پولشویی بر مصرف دانلود پایان نامه پولشویی پایان نامه پولشویی در ایران ابعاد مختلف پدیده پولشویی آثار اجتماعی و سیاسی…

  • ارزیابی تاثیرات کاربرد فناوریهای اطلاعاتی بر ابعاد ساختار سازمانی
  • ارزیابی تاثیرات کاربرد فناوریهای اطلاعاتی بر ابعاد ساختار سازمانی کاربرد فناوریهای اطلاعاتی در سازمان تاثیرات فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی تاثیرات کاربرد فناوری اطلاعات بر ابعاد ساختار سازمانی تاثیرات فناوری اطلاعات بر ابعاد ساختار سازمانی ارزیابی تاثیرات کاربرد فناوریهای اطلاعاتی…

  • پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد 12 تا 30 ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن
  • پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد 12 تا 30 ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن پروپوزال مدیریت زمان پروپوزال مهارت مدیریت زمان مهارت مدیریت زمان جوانان مهارت مدیریت زمان نوجوانان میزان مهارت مدیریت زمان در جوانان میزان…

  • پرسشنامه استاندارد مدیریت دانش نیومن و کنراد
  • پرسشنامه استاندارد مدیریت دانش نیومن و کنراد کلمات کلیدی : پرسشنامه مدیریت دانش دانلود پرسشنامه مدیریت دانش پرسشنامه مدیریت دانش نیومن و کنراد دانلود پرسشنامه مدیریت دانش نیومن و کنراد بهترین پرسشنامه مدیریت دانش نمونه پرسشنامه مدیریت دانش پرسشنامه مولفه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق شوراهای اسلامی روستایی 68 صفحه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق شوراهای اسلامی روستایی 68 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری شوراهای روستایی پیشینه شوراهای روستایی پیشینه تحقیق شوراهای روستایی مبانی نظری پژوهش شوراهای روستایی مبانی نظری و پیشینه شوراهای روستایی مبانی نظری و پیشینه تحقیق…

  • بررسی تاثیرگذاری موسیقی بر انسانها با رویکرد درمانی
  • بررسی تاثیرگذاری موسیقی بر انسانها با رویکرد درمانی تأثیر موسیقی و موسیقی درمانی بر روی انسانها بررسی تاثیرگذاری موسیقی بر انسانها با رویکرد درمانی بررسی توصیفی موسیقی و موسیقی درمانی بر روی انسانها دانلود پایان نامه موسیقی درمانی دانلود پایان…

  • مدیریت بر مبنای فعالیت نشانه‌گیری به سمت علتها
  • مدیریت بر مبنای فعالیت نشانه‌گیری به سمت علتها مدیریت بر مبنای فعالیت هزینه یابی بر مبنای هدف مکانیسم کاهش و اداره هزینه ها هزینه یابی کایزن مدیریت بر مبنای فعالیت نشانه‌گیری به سمت علتها رفتن به سایت اصلی مدیریت بر…

  • امکان سنجی استقرار نظام مدیریت دانش در دانشگاه آزاد اسلامی
  • امکان سنجی استقرار نظام مدیریت دانش در دانشگاه آزاد اسلامی مدیریت دانش استقرار مدیریت دانش امکان سنجی استقرار مدیریت دانش استقرار نظام مدیریت دانش در دانشگاه امکان سنجی استقرار نظام مدیریت دانش در دانشگاه وضعیت دانشگاه آزاد جهت استقرار مدیریت…

  • مبانی نظری فضاهای چند منظوره شهری و طراحی آنها بر مبنا معماری ایرانی اسلامی
  • مبانی نظری فضاهای چند منظوره شهری و طراحی آنها بر مبنا معماری ایرانی اسلامی چند عملکردی طراحی کردن فضاهای شهری مبانی نظری فضاهای چند منظوره شهری مبانی نظری طراحی فضاهای چند عملکردی شهری فضاهای چند عملکردی در فضاهای شهری طراحی…

  • بررسی نحوه انبارداری در کارخانه ایرانا
  • بررسی نحوه انبارداری در کارخانه ایرانا انبارداری انبارداری کاشی و سرامیک نحوه انبارداری در کارخانه ایرانا دانلود تحقیق رشته سرامیک بررسی نحوه انبارداری در کارخانه ایرانا انبارگردانی در کارخانه ایرانا رفتن به سایت اصلی دانلود تحقیق رشته سرامیک بررسی نحوه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش ضمن خدمت
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش ضمن خدمت مبانی نظری آموزش ضمن خدمت ادبیات نظری آموزش ضمن خدمت چارچوب نظری آموزش ضمن خدمت فصل دوم پایان نامه آموزش ضمن خدمت دانلود مبانی نظری آموزش ضمن خدمت پیشینه آموزش ضمن خدمت…

  • پاورپوینت تعالی سازمانی با تمرکز بر مديريت منابع انساني
  • پاورپوینت تعالی سازمانی با تمرکز بر مديريت منابع انساني پاورپوینت تعالی سازمانی با تمرکز بر مديريت منابع انساني پاورپوینت تعالی سازمانی تحقیق تعالی سازمانی شعار منابع انساني در سازمان متعالي توسعه منابع انساني چيست فرایند توسعه مدیریت منابع انسانی نگرش…

  • تشریح نحوه شبیه سازی ترانسفورماتور
  • تشریح نحوه شبیه سازی ترانسفورماتور ترانسفورماتور مدلسازی ترانسفورماتور مدلسازی ترانسفورماتور ایده آل مدل سازی ترانسفورمر با اثر اشباع روشهای مختلف اشباع ترانسفورماتور شبیه سازی ترانسفورماتور شبیه سازی ترانسفورماتور پنج ستونی تشریح نحوه شبیه سازی ترانسفورماتور رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • بررسی ارتباط میان تولید ناب و کارکرد بازرگانی شرکتهای تولیدی
  • بررسی ارتباط میان تولید ناب و کارکرد بازرگانی شرکتهای تولیدی توسعه تفكر ناب اصول تولید ناب مكانیزم های اجرای تولید ناب مدل های تولید ناب رابطه بین تولید ناب و عملکرد رابطه بین تولید ناب و عملکرد بازرگانی شرکت ها…

  • نقد و بررسی قانون نظارت بر رفتار قضات
  • نقد و بررسی قانون نظارت بر رفتار قضات دستگاه قضا صلاحیت قضات قانون نظارت بر رفتار قضات دانلود مقاله نقد و بررسی قانون نظارت بر رفتار قضات سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش…

  • مدل ها و نظریه های فیزیولوژیکی استرس
  • مدل ها و نظریه های فیزیولوژیکی استرس کلمات کلیدی : مدل های استرس پایان نامه استرس نظریه های مختلف در مورد استرس نظریه های روانشناسی استرس انواع استرس از لحاظ پیامدهای آن نقش سایکولوژی شناختی در مدل های استرس نظریه…

  • بررسی حمایتهای اسلام از زنان با تاکید بر حقوق مدنی
  • بررسی حمایتهای اسلام از زنان با تاکید بر حقوق مدنی حقوق زن مقام زن در اسلام حقوق مدنی زنان نگرشی حمایتی اسلام از زن بررسی حمایتهای اسلام از زنان با تاکید بر حقوق مدنی دانلود پایان نامه حقوق زن دانلود…

  • تاثیر رابطه ایران و آمریکا بر امنیت خلیج فارس
  • تاثیر رابطه ایران و آمریکا بر امنیت خلیج فارس نقش آمریکا در خلیج فارس ترتیبات آینده در خلیج فارس امنیت خلیج فارس و تاثیرپرونده هسته ای ایران بر امنیت خلیج فارس تاثیر رابطه ایران و آمریکا بر امنیت خلیج فارس…

  • اثر صمغ گوار و آنزیم آلفا آمیلاز بر بهبود کیفیت نان بربری نیم پز منجمد
  • اثر صمغ گوار و آنزیم آلفا آمیلاز بر بهبود کیفیت نان بربری نیم پز منجمد صمغ گوار آنزیم آلفا آمیلاز نان تهیه شده از خمیر منجمد بهبود کیفیت نان بربری نیم پز منجمد دانلود مقاله اثر صمغ گوار و آنزیم…

  • پایان نامه کارشناسی رشته صنایع غذایی با عنوان صنعت قند‎ ‎‏، نیشکر و چغندر
  • پایان نامه کارشناسی رشته صنایع غذایی با عنوان صنعت قند‎ ‎‏، نیشکر و چغندر پایان نامه صنعت قند‎ پایان نامه کارشناسی رشته صنایع با عنوان صنعت قند‎ ‎‏، نیشکر و چغندر نیشکر سیستم همکاری در فروش فایل چغندر صنایع غذایی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی الکترونیکی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی الکترونیکی کلمات کلیدی : مبانی نظری بازاریابی الکترونیکی پیشینه تحقیق بازاریابی الکترونیکی پیشینه داخلی بازاریابی الکترونیکی پیشینه خارجی بازاریابی الکترونیکی پیشینه پژوهش بازاریابی الکترونیکی پیشینه نظری بازاریابی الکترونیکی ادبیات نظری بازاریابی الکترونیکی چارچوب نظری…

  • پرسشنامه ارزیابی بهره مندی از مدیریت دانش در تصمیم گیران مدیران
  • پرسشنامه ارزیابی بهره مندی از مدیریت دانش در تصمیم گیران مدیران پرسشنامه مدیریت دانش دانلود پرسشنامه مدیریت دانش پرسشنامه مدیریت دانشpdf پرسشنامه استاندارد مدیریت دانش دانلود پرسشنامه استاندارد مدیریت دانش پرسشنامه نقش مدیریت دانش در تصمیم‌گیریهای مدیران پرسشنامه مدیریت دانش…

  • پیاده سازی روشهای رمزنگاری RNS و مقایسه آنها با هم
  • پیاده سازی روشهای رمزنگاری RNS و مقایسه آنها با هم ضرب پیمانه ای ضرب كننده RNS روشهای پیاده سازی ضرب در RNS پیاده سازی روشهای رمزنگاری RNS و مقایسه آنها با هم رمزنگاری RSA دانلود پایان نامه معماری كامپیوتر مقایسه…

  • مقاله بررسی عوامل جامعه شناختی موثر بر شادی در جوانان بابلسر
  • مقاله بررسی عوامل جامعه شناختی موثر بر شادی در جوانان بابلسر اهمیت شادی و نقش آن در زندگی جوانان بررسی تأثیر سرمایه اقتصادی بر شادی جوانان بررسی تأثیر سرمایه فرهنگی بر شادی جوانان بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر شادی جوانان…

  • بررسی معادن و ذخایر نمکی ایران و جهان با تاکید بر معادن‌ فعال‌ نمک‌ شهرستان‌ گرمسار
  • بررسی معادن و ذخایر نمکی ایران و جهان با تاکید بر معادن‌ فعال‌ نمک‌ شهرستان‌ گرمسار گنبدهای نمکی ذخایر نمک ایران معادن نمکی ایران معادن‌ فعال‌ نمک‌ شهرستان‌ گرمسار بررسی معادن و ذخایر نمکی ایران و جهان با تاکید بر…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *