پروپوزال ارائه تبلیغ اینترنتی به مشتری با استفاده از تکنیک های داده کاوی بر حسب علایق و سلیقه او

پروپوزال ارائه تبلیغ اینترنتی به مشتری با استفاده از تکنیک های داده کاوی بر حسب علایق و سلیقه او

شخصی سازی تبلیغات اینترنتی
شخصی سازی تبلیغات شرکتها
شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با تکنیک داده کاوی
مدلی برای شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با تکنیک داده کاوی
بکارگیری روشهای داده کاوی در شخصی سازی تبلیغات اینترنتی
پروپوزال شخصی سازی تبلیغات اینترنتی
نمونه پروپوزال داده کاوی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد رشته فناوری اطلاعات

ارائه تبلیغ اینترنتی به مشتری با استفاده از تکنیک های داده کاوی بر حسب علایق و سلیقه او

 

 

 

 

چکیده :

به دلیل بازار رقابتی شدیدی که امروزه در تجارت الکترونیک وجود دارد شرکت های تجاری در تلاش هستند تا شرایط مدیریت ارتباط با مشتری را هرچه بیشتر بهبود بخشند تا بتوانند مشتریان فعلی را حفظ و دیگر مشتریان را هم جذب کنند.به همین خاطر است که شرکت هایی که کالاهای خود را بصورت اینترنتی به فروش می رسانند به دنبال این هستند تا تبلیغات کالاهایشان بر اساس ترجیحات فردی مشتریان باشد، یعنی تبلیغات را برای هر مشتری شخصی سازی کنند.

 

برای شخصی سازی تبلیغات شرکت ها باید اطلاعاتی در مورد رفتار خرید پیشین مشتریانشان کسب کنند و بعد از آن این اطلاعات را تجزیه و تحلیل کنند تا بتوانند رفتار خرید آتی مشتریان را پیش بینی کنند. تکنیک داده کاوی ابزاری است که می تواند به شرکت ها کمک کند تا بتوانند اطلاعات رفتار خریدهای پیشین مشتری را تجزیه و تحلیل کرده و قوانینی را استنتاج کنند که برای پیش بینی رفتار خرید آتی مشتری مفید باشند و بر طبق آن بتوانند راهبردهای شخصی سازی تبلیغات برای مشتریان را برپا کنند.

 

ما در تحقیق خود از داده های جمع آوری شده از مشتری، که رفتار خریدهای پیشین مشتری هستند، استفاده کرده و با بکارگیری روش تاخر، تناوب و مالی ارزش مشتریان را برای شرکت مشخص کردیم.سپس برای خوشه بندی مشتریان بر اساس ارزش آنها، بصورت موازی از الگوریتم خوشه بندی K-Means و K-Harmonic Means استفاده کردیم سپس از الگوریتم استقرایی که یکی از الگوریتم های کشف قوانین وابستگی است استفاده کردیم و تکنیک قوانین وابستگی را بر روی داده های مربوط به هر یک از خوشه هایی که توسط K-Means مشخص شده اند بکار گرفتیم. با استفاده از قوانین بدست آمده از هر خوشه راهبردهای شخصی سازی تبلیغات برای هر خوشه از مشتریان را مشخص کردیم. برای هر مشتری علاوه بر قوانین مربوط به خوشه اصلی که به آن تعلق دارد از قوانین خوشه های دیگری که درجه تعلق مناسبی نسبت به آنها دارد نیز برای تعیین راهبردهای شخصی سازی تبلیغات استفاده کردیم تا بدین ترتیب تعداد تبلیغات پیشنهادی که مطابق با علایق مشتری است را بیشتر کنیم.

 

 

 

کلمات کلیدی:

تکنیک های داده کاوی

ارائه تبلیغ اینترنتی به مشتری

خوشه بندی مشتریان بر اساس ارزش آنها

 

 

 

 

 

مقدمه:

پیشرفت فناوری های اطلاعات و ارتباطات، حجم وسیعی از اطلاعات و داده های مفید را در دسترس قرار داده است.با توجه به رشد روز افزون بازار خرید اینترنتی و رقابت شدید بین شرکت ها و سایت های فروش اینترنتی، استفاده بهینه از اطلاعات بازار و مشتری اهمیت ویژه ای پیدا کرده است.ایده ها و راه حل های گوناگونی برای استفاده از اطلاعات بدست آمده از بازار و مشتریان جهت جذب مشتری و مهمتر از آن جهت نگهداری مشتریان فعلی پدید می آیند که یکی از این ایده ها، استفاده از اطلاعات مشتری برای بدست آوردن و پیش بینی کردن علایق آن است.فرایندهای زیادی را می توان برای بدست آوردن علایق مشتریان متصور شد، اما یکی از این فرایندها که امروزه با استقبال زیادی از سوی شرکت های تجاری و صاحبان سایت های فروش اینترنتی مواجه شده است، استفاده از تکنیک های داده کاوی1 می باشد.با استفاده از تکنیک خوشه بندی2 و تکنیک قوانین انجمنی3 که از تکنیک های داده کاوی به شمار می آیند و بر روی داده های مربوط به رفتار خرید پیشین مشتری اعمال می شوند، می توان اطلاعات مفیدی جهت پیش بینی رفتار خرید آتی مشتری کسب نمود.شرکت ها از این اطلاعات استفاده می کنند تا بتوانند کالاهای مورد علاقه مشتریان را در مکان و زمان مناسب به آنها پیشنهاد دهند و بدین ترتیب در جهت سیاست نگهداری و حفظ مشتریان گام بردارند.

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب:

فصل اول: مقدمه و کلیات تحقیق

  1-1: مقدمه ……………………………………………………………………………………………. 2

  1-2: بیان مسئله …………………………………………………………………………………….. 3

 1-3: هدف تحقیق …………………………………………………………………………………… 4

1-4: اهمیت تحقیق ………………………………………………………………………………….. 6

1-5: ساختار تحقیق …………………………………………………………………………………. 7

 

فصل سوم: روش شناسی تحقیق

3-1: مقدمه …………………………………………………………………………………………… 40

3-2: اطلاعات مجموعه داده ها و آماده سازی داده ………………………………………… 42

3-3: تعیین ارزش مشتری ……………………………………………………………………….. 44

3-4: استفاده از تکنیک های داده کاوی ……………………………………………………… 48

3-5: رهیافتی برای شخصی سازی تبلیغات …………………………………………………. 56

3-6: روش ارزیابی ………………………………………………………………………………… 59

 

منابع …………………………………………………………………………………………………. 

 

 

 

فهرست شکل ها:

شکل 3-1 : فرایند شخصی سازی تبلیغات توسط داده کاوی …………………………………………… 41

شکل 3-2 : قالب کاری سیستم ارائه تبلیغ در سایت ………………………………………………………… 58 

 

 

 

 

 

فهرست جدول ها:

 

جدول 3-1 : مشخصات کالاهای موجود ……………………………………………………………………………. 43 

جدول 3-2 : ارزش گذاری معیار Recency …………………………………………………………………….. 46 

جدول 3-3 : ارزش گذاری معیار Monetary …………………………………………………………………. 47

جدول 3-4 : مثال نحوه تخصیص RFM ……………………………………………………………………………. 48

 

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مشارکت محلی روستایی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مشارکت محلی روستایی مبانی نظری مشارکت محلی پیشینه مشارکت محلی پیشینه تحقیق مشارکت محلی مبانی نظری پژوهش مشارکت محلی مبانی نظری و پیشینه مشارکت محلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مشارکت محلی دانلود مبانی نظری…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق حمایت سازمانی ادراک شده

مبانی نظری و پیشینه تحقیق حمایت سازمانی ادراک شده کلمات کلیدی : مبانی نظری حمایت سازمانی ادراک شده دانلود مبانی نظری حمایت سازمانی ادراک شده پیشینه تحقیق حمایت سازمانی ادراک شده دانلود پیشینه تحقیق حمایت سازمانی ادراک شده پیشینه داخلی…

دولت و امنیت اجتماعی در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

دولت و امنیت اجتماعی در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران امنیت اجتماعی دولت در قانون اساسی امنیت اجتماعی در قانون اساسی دولت و امنیت اجتماعی در قانون اساسی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران دولت و امنیت اجتماعی در قانون اساسی…

پرسشنامه مقابله با فشار روانی اندلر و پارکر 48 سوالی فرم بزرگسالان

پرسشنامه مقابله با فشار روانی اندلر و پارکر 48 سوالی فرم بزرگسالان کلمات کلیدی : دانلود پرسشنامه اندلر و پارکر پرسشنامه سبک های مقابله ای اندلر و پارکر پرسشنامه سبکهای مقابله با استرس اندلر و پارکر پرسشنامه مقابله با شرایط…

تاثیر جهل به مورد معامله بر عقد و تبعات آن بر طرفین عقد

تاثیر جهل به مورد معامله بر عقد و تبعات آن بر طرفین عقد معامله غرری جهل در مورد معامله ابهام در مورد معامله جهل به مورد معامله مجهول بودن مورد معامله جهل نسبت به مورد معامله تاثیر جهل بر وضعیت…

خلاصه کتاب تحلیل فضای شهری - انتشارات دانشگاه پیام نور

خلاصه کتاب تحلیل فضای شهری - انتشارات دانشگاه پیام نور کلمات کلیدی : خلاصه کتاب تحلیل فضای شهری رفتن به سایت اصلی خلاصه کتاب تحلیل فضای شهری - انتشارات دانشگاه پیام نور به تعداد 40 صفحه pdf مناسب اساتید و…

پاورپوینت اختلال در یادگیری ریاضی رشته علوم تربیتی

پاورپوینت اختلال در یادگیری ریاضی رشته علوم تربیتی اختلال در یادگیری ریاضی رشته علوم تربیتی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت اختلال در یادگیری ریاضی رشته علوم تربیتی به تعداد 16 اسلاید مناسب اساتید و ارائه دانشجو منبع مناسب برای مرور…

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری هوش هیجانی

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری هوش هیجانی کلمات کلیدی : پیشینه تحقیق هوش هیجانی پیشینه خارجی هوش هیجانی پیشینه در مورد هوش هیجانی پیشینه پژوهشی هوش هیجانی پیشینه داخلی هوش هیجانی پیشینه نظری هوش هیجانی مبانی نظری هوش…

پرسشنامه استاندارد ارزیابی اثرات اینترنت بر بازاریابی

پرسشنامه استاندارد ارزیابی اثرات اینترنت بر بازاریابی تاثیر اینترنت بر بازاریابی پرسشنامه رایگان بازاریابی اینترنتی دانلود پرسشنامه بازاریابی اینترنتی پرسشنامه استاندارد بازاریابی اینترنتی دانلود پرسشنامه تحقیقات بازاریابی پرسشنامه تاثیر اینترنت بر بازاریابی پرسشنامه بررسی تاثیر اینترنت بر بازاریابی رفتن به…

  • بررسی نظارت بر اجرای اصل 44 از طریق موسسات غیر دولتی
  • بررسی نظارت بر اجرای اصل 44 از طریق موسسات غیر دولتی اصل 44 قانون اساسی نظارت بر اجرای اصل 44 جایگاه نهادهای مدنی در نظارت بر اجرای اصل 44 دانلود مقالات رشته مدیریت دانلود مقالات مدیریتی بررسی نظارت بر اجرای…

  • کدهای اخلاق در پژوهش
  • کدهای اخلاق در پژوهش اخلاق در پژوهش کدهای اخلاق در پژوهش مقاله اخلاق در پژوهش اهمیت اخلاق در پژوهش سایت اخلاق پزشکی اخلاق در پژوهش pdf کد اخلاق مقاله ملاحظات اخلاقی در انجام پژوهش کاربرد اخلاق در پژوهش چیست تاریخچه…

  • پرسشنامه راهبردهای توسعه گردشگری روستایی و جاذبه توریستی
  • پرسشنامه راهبردهای توسعه گردشگری روستایی و جاذبه توریستی کلمات کلیدی : پرسشنامه جذب گردشگر پرسشنامه جذب گردشگری پرسشنامه توسعه روستایی پرسشنامه گردشگری روستایی پرسشنامه راهکارهای جذب گردشگر پرسشنامه راهبردهای جاذبه توریستی پرسشنامه توسعه گردشگری روستایی پرسشنامه روشهای توسعه گردشگری روستایی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های انحرافات اجتماعی (پیدایش اعتیاد)
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های انحرافات اجتماعی (پیدایش اعتیاد) کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نظریه های پیدایش اعتیاد مبانی نظری نظریه های پیدایش اعتیاد پیشینه تحقیق نظریه های پیدایش اعتیاد پیشینه داخلی نظریه های پیدایش اعتیاد…

  • پروپوزال ارزیابی تاثیر سبکهای تفکر و نگرشهای فرزند پروری مادر بر پیش بینی اضطراب فرزندان
  • پروپوزال ارزیابی تاثیر سبکهای تفکر و نگرشهای فرزند پروری مادر بر پیش بینی اضطراب فرزندان پروپوزال سبک های تفکر پروپوزال پیش بینی اضطراب فرزندان پروپوزال نگرش های فرزندپروری نگرش های فرزندپروری والدین سبک های تفکر والدین سبک های تفکر ناکارآمد…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اندازه گیری کارایی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اندازه گیری کارایی مبانی نظری اندازه گیری کارایی ادبیات و مبانی نظری اندازه گیری کارایی پیشینه تحقیق اندازه گیری کارایی دانلود پیشینه تحقیق اندازه گیری کارایی دانلود مبانی نظری اندازه گیری کارایی فصل دوم پایان…

  • اکونومایزر
  • اکونومایزر دانلود مقاله اکونومایزر مبدل حرارتی کاهش اتلاف انرژی با اکونومایزر دانلود مقالات رشته مکانیک دانلود مقالات مکانیک دانلود مقالات مهندسی مکانیک سیستم حرارتی با اکونومایزر رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته مکانیک اکونومایزر (Economizer) مقدمه اکونومایزر (Economizer) یکی…

  • مبانی نظری بررسی اثربخشی تنوع کاربرد کارتهای عابربانک در بانکداری الکترونیک بر بهبود عملکرد شعب بانک ها
  • مبانی نظری بررسی اثربخشی تنوع کاربرد کارتهای عابربانک در بانکداری الکترونیک بر بهبود عملکرد شعب بانک ها ارزیابی عملکرد در بانک شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک تاثیر بانکداری الکترونیک بر رضایت مشتری تاثیر تنوع…

  • پاورپوینت استاندارد حسابداری بخش عمومی شماره 4( درآمدهای حاصل از عملیات مبادله ای)
  • پاورپوینت استاندارد حسابداری بخش عمومی شماره 4( درآمدهای حاصل از عملیات مبادله ای) پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره‌ 4 پاورپوینت درآمدهای حاصل از عملیات مبادله ای تحقیق درآمدهای حاصل از عملیات مبادله ای مقاله درآمدهای حاصل از عملیات مبادله ای پاورپوینت…

  • پاورپوینت مقدمه ای بر مدیریت ریسک
  • پاورپوینت مقدمه ای بر مدیریت ریسک دانلود پاورپوینت مقدمه ای بر مدیریت ریسک مدیریت ریسک اهداف مدیریت ریسک وظایف و جایگاه مدیریت ریسک در سازمان شناسایی موارد در معرض خسارت تجزیه و تحلیل موارد در معرض خسارت انتخاب روش های…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 2
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 2 مبانی نظری ارزیابی عملکرد ادبیات و مبانی نظری ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد دانلود مبانی نظری ارزیابی عملکرد فصل دوم پایان نامه ارزیابی عملکرد ادبیات نظری…

  • پایان نامه پیاده سازی و استقرار مدیریت دانش در دانشگاه
  • پایان نامه پیاده سازی و استقرار مدیریت دانش در دانشگاه کلمات کلیدی : پایان نامه مدیریت دانش مدیریت دانش در دانشگاه ها اهمیت مدیریت دانش در دانشگاه بررسی مدیریت دانش در دانشگاه اثربخشی مدیریت دانش در دانشگاه پایان نامه مدیریت…

  • دانلود پایان نامه روانشناسی با موضوع شادکامی
  • دانلود پایان نامه روانشناسی با موضوع شادکامی کلمات کلیدی : دانلود پایان نامه شادکامی پایان نامه های شادکامی پایان نامه مقایسه شادکامی پایان نامه بررسی شادکامی پایان نامه با موضوع شادکامی پایان نامه درباره شادکامی پایان نامه روانشناسی شادکامی پایان…

  • شبیه سازی فشار پیزومتریک در بدنه سد با شبکه ANN
  • شبیه سازی فشار پیزومتریک در بدنه سد با شبکه ANN شبیه سازی فشار پیزومتریک در بدنه سد پیش بینی تراوش از بدنه سد خاکی پیش بینی تراوش از بدنه سدهای خاکی با داده کاوی بکارگیری داده کاوی در پیش بینی…

  • مبانی نظری بررسی سیستم عامل های ابری و ارائه راه حل هایی برای چالشهای پیش رو
  • مبانی نظری بررسی سیستم عامل های ابری و ارائه راه حل هایی برای چالشهای پیش رو سیستم عامل های ابری چالش های سیستم عامل های ابری راهکارهایی برای چالش های سیستم عامل های ابری مبانی نظری چالش های سیستم عامل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 9
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 9 مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری…

  • بررسی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش سازمان جهاد کشاورزی
  • بررسی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش سازمان جهاد کشاورزی موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش در جهاد کشاورزی استقرار موفقیت آمیز مدیریت دانش در جهاد کشاورزی عوامل كلیدی اجرای موفق مدیریت دانش در جهاد کشاورزی عوامل موثر…

  • پاورپوینت جامع و کامل کل کتاب مبانی سازمان و مدیریت تألیف دکتر علی رضائیان
  • پاورپوینت جامع و کامل کل کتاب مبانی سازمان و مدیریت تألیف دکتر علی رضائیان دانلود پاورپوینت کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان دانلود پاورپوینت کل کتاب مبانی سازمان و مدیریت تألیف دکتر علی رضائیان پاورپوینت کتاب مبانی سازمان و مدیریت…

  • پرسشنامه بررسی سطح توانمندسازی کارکنان در سازمان
  • پرسشنامه بررسی سطح توانمندسازی کارکنان در سازمان پرسشنامه توانمندسازی پرسشنامه توانمندسازی کارکنان پرسشنامه توانمندسازی کارکنان در سازمان پرسشنامه سطح توانمندسازی کارکنان پرسشنامه سنجش توانمندسازی کارکنان پرسشنامه میزان توانمندسازی کارکنان پرسشنامه سنجش توانمندسازی کارکنان در سازمان رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان…

  • فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان فرسودگی شغلی
  • فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان فرسودگی شغلی کلمات کلیدی : مبانی نظری فرسودگی شغلی دانلود مبانی نظری فرسودگی شغلی پیشینه تحقیق فرسودگی شغلی دانلود پیشینه تحقیق فرسودگی شغلی پیشینه داخلی فرسودگی شغلی پیشینه خارجی فرسودگی شغلی…

  • پاورپوینت دیدگاهها در آمایش شهری
  • پاورپوینت دیدگاهها در آمایش شهری کلمات کلیدی : پاورپوینت دیدگاهها در آمایش شهری دیدگاهها در آمایش شهری پاورپوینت آمایش شهری اصول توسعه پایدار شهری برنامه ریزی فضایی برنامه ریزی فضایی مفهوم آمایش سرزمین برنامه ریزی آمایشی در عمل اولویت های…

  • پایان نامه کارشناسی کشاورزی با عنوان آشنایی با نصب و اجرای روش های آبیاری تحت فشار
  • پایان نامه کارشناسی کشاورزی با عنوان آشنایی با نصب و اجرای روش های آبیاری تحت فشار آبیاری روش های آبیاری تحت فشار لوازم و تجهیزات سیستم آبیاری دانلود پایان نامه کارشناسی کشاورزی با عنوان آشنایی با نصب و اجرای روش…

  • گزارش كار آزمایشگاه شیمی
  • گزارش كار آزمایشگاه شیمی جامدات جامدات معلق و محلول وزن سنجی یا گراویمتری وینكلر یا آزاید مودیفیكشن Azaid modificotion تصفیه بیولوژیک هوازی و غیر هوازی دانلود گزارش كار آزمایشگاه شیمی گزارش كار آزمایشگاه شیمی گزارش كار آزمایشگاه رفتن به سایت…

  • بررسی دیدگاه ها و کارکردهای اوقات فراغت
  • بررسی دیدگاه ها و کارکردهای اوقات فراغت کلمات کلیدی : پایان نامه اوقات فراغت دیدگاه های اوقات فراغت فعالیت بدنی در اوقات فراغت تاریخچه اوقات فراغت در ایران تاریخچه اوقات فراغت در جهان کارکردهای اجتماعی اوقات فراغت تاریخچه اوقات فراغت…

  • مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی در قانون مجازات اسلامی مصوب سال 1392
  • مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی در قانون مجازات اسلامی مصوب سال 1392 مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی شرایط مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی پایان نامه مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی مجازات کیفری اشخاص حقوقی تحولات حاکم بر مسئولیت کیفری مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی در…

  • چگونگی شکل گیری بحران و تحولات اخیر سوریه و راهبرهای این کشور در مناسبات منطقه ای و بین المللی
  • چگونگی شکل گیری بحران و تحولات اخیر سوریه و راهبرهای این کشور در مناسبات منطقه ای و بین المللی کلمات کلیدی : پایان نامه بحران سوریه پایان نامه در مورد سوریه عوامل موثر در تحولات سوریه پایان نامه در مورد…

  • پروپوزال تزیینات معماری مسکونی ایران
  • پروپوزال تزیینات معماری مسکونی ایران تزیینات منازل پهلوی تزیینات منازل قاجار تزیینات معماری مسکونی جایگاه زیبایی شناسی در تزئینات تاثیر انسانها در تزیینات معماری مسکونی پروپوزال تزیینات معماری مسکونی ایران شرایط معماری دوره پهلوی شرایط معماری دوره قاجار رفتن به…

  • رابطه بین شبکه های اجتماعی مجازی و هویت جمعی
  • رابطه بین شبکه های اجتماعی مجازی و هویت جمعی کلمات کلیدی : پایان نامه شبکه های اجتماعی مجازی مفهوم شبکه های اجتماعی مجازی نقش شبکه های اجتماعی مجازی نظریه های شبکه های اجتماعی مجازی آسیب های شبکه های اجتماعی مجازی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق معاملات اشخاص وابسته
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق معاملات اشخاص وابسته مبانی نظری معاملات اشخاص وابسته ادبیات نظری معاملات اشخاص وابسته فصل دوم پایان نامه معاملات اشخاص وابسته پیشینه تحقیق معاملات اشخاص وابسته پیشینه داخلی معاملات اشخاص وابسته پیشینه خارجی معاملات اشخاص وابسته…

  • پاورپوینت مکانیک سیالات و کاربرد آن در ورزش
  • پاورپوینت مکانیک سیالات و کاربرد آن در ورزش کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت مکانیک سیالات و کاربرد آن در ورزش پاورپوینت مکانیک سیالات و کاربرد آن در ورزش مکانیک سیالات و کاربرد آن در ورزش مكانيك جسم سيال نيروي شناوري…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *