موضع یابی استراتژیك بازار /محصول زعفران در ایمیل مارکتینگ

موضع یابی استراتژیك بازار /محصول زعفران در ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ
بازاریابی
زعفران
استراتژیک
بازار
مدیریت بازرگانی

رفتن به سایت اصلی

موضع یابی استراتژیك بازار /محصول زعفران در ایمیل مارکتینگ
موضع یابی استراتژیك بازار زعفران بر اساس توجه به سه ویژگی اصلی رنگ ، عطر و طعم دارای
كاربردهای فراوانی در صنایع غذایی ،رنگرزی و داروایی دارد.تاثیرات این سه عامل یكسان
نمی باشد.بگونه ای كه كوچكترین تغییر در ساختار یا تركیب نهاده های تولید ، فرایندهای تولید، فرایند
فرآوری و فرایند فروش و بازاریابی تاثیر فراوانی بر محصول نهایی ما دارد.لذا مدلی طراحی شده است
كه علاوه بر انطباق با ویژگیهای طبیعی و منحنی عمر محصول در برگیرنده تمامی مفاهیم ،ساختار و
ارتباطات جدیدی می باشد كه در تجارت امروزی كاربرد دارد.مدل پیشنهادی یك مدل تلفیقی از
استراتژیهای رقابتی / تجاری الكترونیكی بوده كه در طراحی آن از مطا لعات و تحقیقات، استراتژیهای
عمومی پورتر و الگوی استراتژیك مایلز و اسنواستفاده شده است.مدل با كاشت گیاه زعفران در زمین
مناسب شروع می شود وبا ترمیم و پیوستگی كاشت پیاز زعفران آن در چهار سال بعد ادامه پیدا كرده و
سعی داردبا تجزیه و تحلیل پروسه كلی تولید محصول زعفران ،حداكثر كارایی را در كوتاه مدت و
اثر بخشی را در بلندمدت در فرایند تولید ایجاد كرده و بهره وری را در خروجی های این مرحله حداكثر
كند.درمراحل فرآوری و بازار یابی و فروش با توجه به نیاز بازار ، از استراتژیهای عمومی پورتر استفاده
شده است ودر مرحله فروش با استفاده از متغیرهای بازاریابی در مدل استراتژیك مایلزو اسنو جهت ارایه
به مشتری نهایی آماده می گردد.البته باید گفت كه هدف از كاربرد استراتژیهای عمومی پورتروطرح
استراتژیك مایلزو اسنو، حصول به كسب جایگاه واقعی بعنوان اصلی ترین برندهای زعفران در جهان
است.
فهرست مطالب صفحه
ه
چكیده پایان نامه 1
فصل اول 3
مقدمه 4
1-1 – بیان مساله 6
2-1 – اهمیت موضوع 6
3-1 – ضرورت تحقیق 7
4-1 – اهداف تحقیق 8
5-1 – سوال و فرضیات تحقیق 8
1- . سوال اصلی تحقیق 9 5-1
1-1- . فرضیه های فرعی 9 5-1
2- . متغییرها 9 5-1
6-1 – روش شناسی تحقیق و ابزار گرد آوری اطلاعات 9
1- . چهار چوب نظری تحقیق 9 6-1
2- . نوع تحقیق 12 6-1
3- . جامعه تحقیق 12 6-1
4- . نمونه تحقیق 12 6-1
7-1 – محدوه (قلمرو) تحقیق 12
8-1 – پیشینه تحقیق 12
9-1 – مراحل و گامهای اصلی تحقیق 12
10-1 – محدویتهای تحقیق 13
11-1 – واژهای كلیدی 14
فهرست مطالب صفحه
و
فصل دوم 21
مقدمه 22
1-2 – بررسی پروسه سیستماتیك محصول زعفران 24
1- . بررسی نهاده های تولید 26 1-2
بررسی نهاده های تولید در سال اول 27
1-1- . عامل بنه یا پیاز زعفران 28 1-2
2-1- . عامل زمین 32 1-2
3-1- . عامل اقلیم 35 1-2
1- . آفتاب یا نور 36 3-1- 1-2
2- . بارندگی(برف و باران) 38 3-1- 1-2
3- . دما یا درجه حرارت 39 3-1- 1-2
4- . منابع آبی یا رطوبت 42 3-1- 1-2
5- . نم نسبی (میزان تبخیر و تعرق) 43 3-1- 1-2
6- . عرض جغرافیایی و ارتفاع 44 3-1- 1-2
4-1- . عامل انسانی و فنی 44 1-2
1- . مدیریت 44 4-1- 1-2
2- . نیروی كار 45 4-1- 1-2
1-2- . آموزش نیروی انسانی 4-1- 1-2
2-2- . تكنولوژی (سخت افزاری و نرم افزاری) 46 4-1- 1-2
5-1- . پول و سرمایه 47 1-2
2- . بررسی فرایند تولید 48 1-2
1-2- . شیوه زراعت زعفران و مراحل آن (كاشت) 50 1-2
فهرست مطالب صفحه
ز
1-1- . تراكم بوته ها 51 1-2- 1-2
2-1- . روش و طرز كاشت 52 1-2- 1-2
3-1- . زمان كاشت 54 1-2- 1-2
4-1- . عمق كاشت 56 1-2- 1-2
2- . سال دوم تا پایان سال پنجم 56 1-2- 1-2
1-2- . عامل بنه 57 1-2- 1-2
2-2- . عامل زمین 58 1-2- 1-2
3-2- . نیروی كار 60 1-2- 1-2
2-2- . مرحله داشت 60 1-2
1- . آبیاری 61 2-2- 1-2
2- . زمان 66 2-2- 1-2
3- . مكان 66 2-2- 1-2
4- . وجین و مبارزه با علفهای هرز 67 2-2- 1-2
5- . كود دهی و تغذیه زعفران 72 2-2- 1-2
3-2- . برداشت 76 1-2
1- . آفتاب و گرما 77 3-2- 1-2
2- . برداشت ،چیدن و پاك نمودن گل زعفران 78 3-2- 1-2
3- . محصولات جانبی زعفران 79 3-2- 1-2
4- . توریسم 81 3-2- 1-2
3- . مراحل فرآوری محصول زعفران 82 1-2
1-3- . خشك كردن 83 1-2
2-3- . نگهداری 87 1-2
فهرست مطالب صفحه
ح
3-3- . كیفیت 88 1-2
4-3- . خشكاندن 91 1-2
5-3- . فرآوری 92 1-2
1- . تكنولوژی در فرایند تولید 92 5-3- 1-2
2- . فرآوری بر اساس رنگ 93 5-3- 1-2
3- . فرآوری بر اساس طعم 94 5-3- 1-2
4- . فرآوری بر اساس عطر 95 5-3- 1-2
4- . بازاریابی و فروش 96 1-2
1-4- . بازاریابی و خدمات قبل از فروش 97 1-2
1- . بسته بندی 98 1-4- 1-2
2- . جنس بسته بندی 99 1-4- 1-2
3- . شكل بسته بندی 100 1-4- 1-2
4- . حمل و نقل در محصولات بسته بندی 101 1-4- 1-2
5- . شرایط نگهداری در محصولات بسته بندی 101 1-4- 1-2
2-4- . بازاریابی و فروش 102 1-2
1- . شیوه سنتی 104 2-4- 1-2
2- . محدودیت كشورها در روش سنتی 108 2-4- 1-2
فصل دوم – بخش دوم 110
1- . استراتژیهای اصلی رقابتی در سطح واحد تجاری 110 2-2
2- . استراتژیهای اصلی تجاری در سطح واحد رقابتی 111 2-2
3- . مدل تلفیقی استراتزیهای رقابتی – تجاری 112 2-2
1-3- . نوع شناسی تلفیقی استراتژیهای رقابتی – تجاری 113 2-2
فهرست مطالب صفحه
2-3- . فرصت جویان یا تجسس گرایان 114 2-2
1- . شرایط مناسب برای استراتژی فرصت جو 115 2-3- 2-2
3-3- . مدافعین 118 2-2
1- . شرایط مناسب برای استراتژی مدافع 119 3-3- 2-2
1-1- . مدافعان متمایز 120 3-3- 2-2
2-1- . مدافعان كم هزینه 120 3-3- 2-2
4-3- . تحلیگرایان یا واكنشگرایان 122 2-2
1- . شرایط مناسب برای استراتژی تحلیگر 123 1-4- 2-2
فصل دوم – بخش سوم 124
1- . كسب و كار الكترونیك چیست؟ 124 3-2
2- . بازاریابی اینترنتی 124 3-2
3- . استفاده از اینترنت در جهت گیری راهبردی 124 3-2
4- . آمیخته بازاریابی الكترونیكی 126 3-2
1-4- . محصول 127 3-2
2-4- . قیمت 127 3-2
3-4- . فعالیتهای تشویقی و ترغیبی (ارتباطات) 129 3-2
4-4- . توزیع یا مكان 131 3-2
5-4- . جامعه 132 3-2
6-4- . مارك گذاری 133 3-2
5- . آمیخته بازاریابی الكترونیكی 133 3-2
1-5- . سیاستهای محصول 135 3-2
2-5- . سیاستهای قیمت گذاری 136 3-2
ط
فهرست مطالب صفحه
ی
3-5- . سیاستهای توزیع 137 3-2
1- . سیاستهای پیشبرد 138 3-1- 1-2
6- . تحلیل وضعیت شركت 139 3-2
1-6- . تهیه فهرست عوامل درونی یا بیرونی 139 3-2
2- . تحلیل وضعیت نهایی شركت (داخلی و خارجی) 141 6-3-2
143 SWOT 7- . آنالیز 3-2
143 SWOT 1-7- . مراحل انجام آنالیز 3-2
143 SO 2-7- . استراتژی 3-2
144 WO 3-7- . استراتژی 3-2
144 ST 4-7- . استراتژی 3-2
144 WT 5-7- . استراتژی 3-2
144 SWOT 6-7- . نتیجه گیری ازآنالیز 3-2
فصل سوم –روش انجام پژوهش 150
1-3 . روش تحقیق 152
2-3 . انواع طرح تحقیق 153
1- . تحقیق اكتشافی 153 2-3
2- . تحقیق توصیفی 154 2-3
3- . تحقیق علی 154 2-3
3-3 . ابزار جمع آوری اطلاعات 154
1- . ابزار جمع آوری اطلاعات ثانویه 155 3-3
1-1- . روش كتابخانه ای 155 3-3
فهرست مطالب صفحه
ك
2-1- . مراجعه به اسناد و مدارك شركتی 155 3-3
2- . ابزار جمع آوری اطلاعات اولیه 156 3-3
1-2- . استفاده از روش اكتشافی مدلهای بهره وری جهت ارایه مدل 156 3-3
2-2- . پرسشنامه 156 3-3
4-3 . ارایه مدل ،آزمون روایی و پایایی پرسش نامه 157
1- . ارایه مدل 158 4-3
2- . روایی 158 4-3
3- . پایایی 159 4-3
5-3 . نحوه توزیع ، تكمیل و جمع آوری پرسش نامه 160
6-3 . جامعه آماری 160
1- . جامعه آماری 161 6-3
7-3 . فرضیات 161
فصل چهارم- تجزیه و تحلیل داده ها 164
مقدمه 165
فصل چهارم – بخش اول 166
1-4 . مدل پیوسته تلفیقی استراتژیهای رقابتی /تجاری الكترونیك 166
1- . شركتهایی كه تولید كننده و صادر كننده هستند 169 1-4
1-1- . بررسی نهاده های تولید در سال اول 172 1-4
2-1- . بررسی فرایند تولید 175 1-4
1- . مرحله كاشت 176 2-1- 1-4
2- . سال دوم تا پایان سال چهارم 177 2-1- 1-4
3- . مرحله داشت 178 2-1- 1-4
فهرست مطالب صفحه
ل
4- . مرحله برداشت 179 2-1- 1-4
5- . مرحله فرآوری محصول زعفران 180 2-1- 1-4
2- . آماده نمودن یا خریداری محصول جهت بسته بندی و صادارت تا رسیدن به دست 1-4
مصرف كننده(بازار مصرف سنتی یا الكترونیكی) 184
3- . آمیخته بازار یابی الكترونیكی 189 1-4
فصل چهارم – بخش دوم 190
2-4 . تجزیه تحلیل داده ها 191
1- . زیر سیستم نهاده های تولید 193 2-4
1-1- . متغییر تعدیل شونده مستقل بنه یا پیاز زعفران 193 2-4
2-1- . متغییر مستقل تعدیل شونده خاك 199 2-4
3-1- . متغییرهای مستقل اقلیمی 203 2-4
1- . متغییر مستقل آفتاب 203 3-1- 2-4
2- . متغییر مستقل تعدیل شونده برف و باران 205 3-1- 2-4
3- . متغییر مستقل تعدیل شونده دما یا درجه حرارت 206 3-1- 2-4
4- . متغییر مستقل منابع آبی یا رطوبت 208 3-1- 2-4
5- . متغییر مستقل تعدیل شونده نم نسبی (میزان تبخیر و تعرق) 208 3-1- 2-4
6- . متغییر مستقل عرض و طول جغرافیایی 210 3-1- 2-4
4-1- . متغییر های مستقل انسانی و فنی 210 2-4
1- . متغییر مستقل مدیریت 210 4-1- 2-4
2- . متغییر مستقل عامل انسانی 212 4-1- 2-4
3- . متغییر مستقل تكنولوژی 214 4-1- 2-4
2- . بررسی فرایند تولید 215 2-4
فهرست مطالب صفحه
م
1-2- . مرحله كاشت 217 2-4
1- . تراكم بوته ها 217 1-2- 2-4
2- . زمان كاشت 218 1-2- 2-4
3- . روش و طرز كاشت 220 1-2- 2-4
2-2- . مرحله داشت 223 2-4
1- . آبیاری 223 2-2- 2-4
2- . زمان در مرحله داشت 225 2-2- 2-4
3- . مكان در مرحله داشت 226 2-2- 2-4
4- . وجین و مبارزه با علفهای هرز 227 2-2- 2-4
5- . كوددهی و تغذیه زعفران 228 2-2- 2-4
3-2- . مرحله برداشت 229 2-4
1- . آفتاب و گرما در مرحله برداشت 230 3-2- 2-4
2- . نحوه پاك نمودن در مرحله برداشت 231 3-2- 2-4
3- . محصولات جانبی 232 3-2- 2-4
4- . توریسم در مرحله برداشت 233 3-2- 2-4
3- . فرآوری 235 2-4
1-3- . روش خشكاندن 235 2-4
2-3- . نگهداری محصولات برداشت شده 239 2-4
3-3- . كیفیت در مرحله فرآوری 240 2-4
4-3- . انواع فراوری بر اساس رنگ ، عطر و طعم 241 2-4
4- . مرحله بازاریابی و فروش 243 2-4
1-4- . بسته بندی 243 2-4
فهرست مطالب صفحه
ن
1- . بسته بندی 243 1-4- 2-4
2- . جنس بسته بندی 244 1-4- 2-4
3- . شكل بسته بندی 244 1-4- 2-4
4- . حمل و نقل محصولات بسته بندی شده 245 1-4- 2-4
5- . شرایط نگهداری در محصولات بسته بندی شده 245 1-4- 2-4
2-4- . نحوه صادرات 246 2-4
3-4- . محدویت كشورها 248 2-4
4-4- . محصول 248 2-4
5-4- . قیمت 249 2-4
6-4- . تبلیغات 249 2-4
7-4- . رقبا 250 2-4
8-4- . ساختار بازار هدف 251 2-4
9-4- . اقتصاد 252 2-4
فصل چهارم – بخش سوم 254
3-4 . مقدمه 254
1- . توصیف آماری 254 3-4
1-1- . توزیع فراوانی سال شروع فعالیت 255 3-4
2-1- . توزیع فراوانی تعداد كاركنان شركت 256 3-4
2- . توزیع فراوانی مربوط به به كیفیت محصول تولیدی شركتهای صادر كننده زعفران 257 3-4
1-2- . میزان خلوص زعفران 257 3-4
2-2- . قدرت رنگ دهی زعفران 259 3-4
3-2- . شدت طعم زعفران 260 3-4
فهرست مطالب صفحه
س
4-2- . شدت عطر زعفران 261 3-4
5-2- . وضعیت ظاهری زعفران 263 3-4
6-2- . میزان آلودگی میكروبی زعفران 264 3-4
7-2- . نگاه كلی به كیفیت زعفران 265 3-4
3- . تحلیل های استنباطی 267 3-4
1- . آزمون فرضیه اول 267 1-3- 3-4
2- . آزمون فرضیه دوم 269 1-3- 3-4
3- . آزمون فرضیه سوم 271 1-3- 3-4
4- . آزمون فرضیه اصلی 273 1-3- 3-4
2-3- . نتایج حاصل از فرضیات تحقیق 276 3-4
فصل پنجم- خلاصه و نتیجه گیری 278
1-5 . نتیجه گیری 279
1- . نتایج بدست آمده در رابطه با فرضیه اول 279 1-5
2- . نتایج بدست آمده در رابطه با فرضیه دوم 281 1-5
3- . نتایج بدست آمده در رابطه با فرضیه سوم 283 1-5
4- . نتایج بدست آمده در رابطه با فرضیه كلی یا اصلی تحقیق 285 1-5
2-5 . پیشنهادات در مورد فرضیه های تحقیق 286
1- . پیشنهادات در مورد فرضیه اول 286 2-5
2- . پیشنهادات در مورد فرضیه دوم 287 2-5
3- . پیشنهادات در مورد فرضیه سوم 288 2-5
4- . پیشنهادات در مورد فرضیه كلی یا اصلی 288 2-5
5- . پیشنهادات برای محققان آیتده 289 2-5
فهرست مطالب صفحه
ع
چكیده پایان نامه به زبان انگلیسی 290
فهرست منابع وماخذ 2
به همراه جداول و نمودار

فهرست مطالب صفحه
ه
چكیده پایان نامه 1
فصل اول 3
مقدمه 4
1-1 – بیان مساله 6
2-1 – اهمیت موضوع 6
3-1 – ضرورت تحقیق 7
4-1 – اهداف تحقیق 8
5-1 – سوال و فرضیات تحقیق 8
1- . سوال اصلی تحقیق 9 5-1
1-1- . فرضیه های فرعی 9 5-1
2- . متغییرها 9 5-1
6-1 – روش شناسی تحقیق و ابزار گرد آوری اطلاعات 9
1- . چهار چوب نظری تحقیق 9 6-1
2- . نوع تحقیق 12 6-1
3- . جامعه تحقیق 12 6-1
4- . نمونه تحقیق 12 6-1
7-1 – محدوه (قلمرو) تحقیق 12
8-1 – پیشینه تحقیق 12
9-1 – مراحل و گامهای اصلی تحقیق 12
10-1 – محدویتهای تحقیق 13
11-1 – واژهای كلیدی 14
فهرست مطالب صفحه
و
فصل دوم 21
مقدمه 22
1-2 – بررسی پروسه سیستماتیك محصول زعفران 24
1- . بررسی نهاده های تولید 26 1-2
بررسی نهاده های تولید در سال اول 27
1-1- . عامل بنه یا پیاز زعفران 28 1-2
2-1- . عامل زمین 32 1-2
3-1- . عامل اقلیم 35 1-2
1- . آفتاب یا نور 36 3-1- 1-2
2- . بارندگی(برف و باران) 38 3-1- 1-2
3- . دما یا درجه حرارت 39 3-1- 1-2
4- . منابع آبی یا رطوبت 42 3-1- 1-2
5- . نم نسبی (میزان تبخیر و تعرق) 43 3-1- 1-2
6- . عرض جغرافیایی و ارتفاع 44 3-1- 1-2
4-1- . عامل انسانی و فنی 44 1-2
1- . مدیریت 44 4-1- 1-2
2- . نیروی كار 45 4-1- 1-2
1-2- . آموزش نیروی انسانی 4-1- 1-2
2-2- . تكنولوژی (سخت افزاری و نرم افزاری) 46 4-1- 1-2
5-1- . پول و سرمایه 47 1-2
2- . بررسی فرایند تولید 48 1-2
1-2- . شیوه زراعت زعفران و مراحل آن (كاشت) 50 1-2
فهرست مطالب صفحه
ز
1-1- . تراكم بوته ها 51 1-2- 1-2
2-1- . روش و طرز كاشت 52 1-2- 1-2
3-1- . زمان كاشت 54 1-2- 1-2
4-1- . عمق كاشت 56 1-2- 1-2
2- . سال دوم تا پایان سال پنجم 56 1-2- 1-2
1-2- . عامل بنه 57 1-2- 1-2
2-2- . عامل زمین 58 1-2- 1-2
3-2- . نیروی كار 60 1-2- 1-2
2-2- . مرحله داشت 60 1-2
1- . آبیاری 61 2-2- 1-2
2- . زمان 66 2-2- 1-2
3- . مكان 66 2-2- 1-2
4- . وجین و مبارزه با علفهای هرز 67 2-2- 1-2
5- . كود دهی و تغذیه زعفران 72 2-2- 1-2
3-2- . برداشت 76 1-2
1- . آفتاب و گرما 77 3-2- 1-2
2- . برداشت ،چیدن و پاك نمودن گل زعفران 78 3-2- 1-2
3- . محصولات جانبی زعفران 79 3-2- 1-2
4- . توریسم 81 3-2- 1-2
3- . مراحل فرآوری محصول زعفران 82 1-2
1-3- . خشك كردن 83 1-2
2-3- . نگهداری 87 1-2
فهرست مطالب صفحه
ح
3-3- . كیفیت 88 1-2
4-3- . خشكاندن 91 1-2
5-3- . فرآوری 92 1-2
1- . تكنولوژی در فرایند تولید 92 5-3- 1-2
2- . فرآوری بر اساس رنگ 93 5-3- 1-2
3- . فرآوری بر اساس طعم 94 5-3- 1-2
4- . فرآوری بر اساس عطر 95 5-3- 1-2
4- . بازاریابی و فروش 96 1-2
1-4- . بازاریابی و خدمات قبل از فروش 97 1-2
1- . بسته بندی 98 1-4- 1-2
2- . جنس بسته بندی 99 1-4- 1-2
3- . شكل بسته بندی 100 1-4- 1-2
4- . حمل و نقل در محصولات بسته بندی 101 1-4- 1-2
5- . شرایط نگهداری در محصولات بسته بندی 101 1-4- 1-2
2-4- . بازاریابی و فروش 102 1-2
1- . شیوه سنتی 104 2-4- 1-2
2- . محدودیت كشورها در روش سنتی 108 2-4- 1-2
فصل دوم – بخش دوم 110
1- . استراتژیهای اصلی رقابتی در سطح واحد تجاری 110 2-2
2- . استراتژیهای اصلی تجاری در سطح واحد رقابتی 111 2-2
3- . مدل تلفیقی استراتزیهای رقابتی – تجاری 112 2-2
1-3- . نوع شناسی تلفیقی استراتژیهای رقابتی – تجاری 113 2-2
فهرست مطالب صفحه
2-3- . فرصت جویان یا تجسس گرایان 114 2-2
1- . شرایط مناسب برای استراتژی فرصت جو 115 2-3- 2-2
3-3- . مدافعین 118 2-2
1- . شرایط مناسب برای استراتژی مدافع 119 3-3- 2-2
1-1- . مدافعان متمایز 120 3-3- 2-2
2-1- . مدافعان كم هزینه 120 3-3- 2-2
4-3- . تحلیگرایان یا واكنشگرایان 122 2-2
1- . شرایط مناسب برای استراتژی تحلیگر 123 1-4- 2-2
فصل دوم – بخش سوم 124
1- . كسب و كار الكترونیك چیست؟ 124 3-2
2- . بازاریابی اینترنتی 124 3-2
3- . استفاده از اینترنت در جهت گیری راهبردی 124 3-2
4- . آمیخته بازاریابی الكترونیكی 126 3-2
1-4- . محصول 127 3-2
2-4- . قیمت 127 3-2
3-4- . فعالیتهای تشویقی و ترغیبی (ارتباطات) 129 3-2
4-4- . توزیع یا مكان 131 3-2
5-4- . جامعه 132 3-2
6-4- . مارك گذاری 133 3-2
5- . آمیخته بازاریابی الكترونیكی 133 3-2
1-5- . سیاستهای محصول 135 3-2
2-5- . سیاستهای قیمت گذاری 136 3-2
ط
فهرست مطالب صفحه
ی
3-5- . سیاستهای توزیع 137 3-2
1- . سیاستهای پیشبرد 138 3-1- 1-2
6- . تحلیل وضعیت شركت 139 3-2
1-6- . تهیه فهرست عوامل درونی یا بیرونی 139 3-2
2- . تحلیل وضعیت نهایی شركت (داخلی و خارجی) 141 6-3-2
143 SWOT 7- . آنالیز 3-2
143 SWOT 1-7- . مراحل انجام آنالیز 3-2
143 SO 2-7- . استراتژی 3-2
144 WO 3-7- . استراتژی 3-2
144 ST 4-7- . استراتژی 3-2
144 WT 5-7- . استراتژی 3-2
144 SWOT 6-7- . نتیجه گیری ازآنالیز 3-2
فصل سوم –روش انجام پژوهش 150
1-3 . روش تحقیق 152
2-3 . انواع طرح تحقیق 153
1- . تحقیق اكتشافی 153 2-3
2- . تحقیق توصیفی 154 2-3
3- . تحقیق علی 154 2-3
3-3 . ابزار جمع آوری اطلاعات 154
1- . ابزار جمع آوری اطلاعات ثانویه 155 3-3
1-1- . روش كتابخانه ای 155 3-3
فهرست مطالب صفحه
ك
2-1- . مراجعه به اسناد و مدارك شركتی 155 3-3
2- . ابزار جمع آوری اطلاعات اولیه 156 3-3
1-2- . استفاده از روش اكتشافی مدلهای بهره وری جهت ارایه مدل 156 3-3
2-2- . پرسشنامه 156 3-3
4-3 . ارایه مدل ،آزمون روایی و پایایی پرسش نامه 157
1- . ارایه مدل 158 4-3
2- . روایی 158 4-3
3- . پایایی 159 4-3
5-3 . نحوه توزیع ، تكمیل و جمع آوری پرسش نامه 160
6-3 . جامعه آماری 160
1- . جامعه آماری 161 6-3
7-3 . فرضیات 161
فصل چهارم- تجزیه و تحلیل داده ها 164
مقدمه 165
فصل چهارم – بخش اول 166
1-4 . مدل پیوسته تلفیقی استراتژیهای رقابتی /تجاری الكترونیك 166
1- . شركتهایی كه تولید كننده و صادر كننده هستند 169 1-4
1-1- . بررسی نهاده های تولید در سال اول 172 1-4
2-1- . بررسی فرایند تولید 175 1-4
1- . مرحله كاشت 176 2-1- 1-4
2- . سال دوم تا پایان سال چهارم 177 2-1- 1-4
3- . مرحله داشت 178 2-1- 1-4
فهرست مطالب صفحه
ل
4- . مرحله برداشت 179 2-1- 1-4
5- . مرحله فرآوری محصول زعفران 180 2-1- 1-4
2- . آماده نمودن یا خریداری محصول جهت بسته بندی و صادارت تا رسیدن به دست 1-4
مصرف كننده(بازار مصرف سنتی یا الكترونیكی) 184
3- . آمیخته بازار یابی الكترونیكی 189 1-4
فصل چهارم – بخش دوم 190
2-4 . تجزیه تحلیل داده ها 191
1- . زیر سیستم نهاده های تولید 193 2-4
1-1- . متغییر تعدیل شونده مستقل بنه یا پیاز زعفران 193 2-4
2-1- . متغییر مستقل تعدیل شونده خاك 199 2-4
3-1- . متغییرهای مستقل اقلیمی 203 2-4
1- . متغییر مستقل آفتاب 203 3-1- 2-4
2- . متغییر مستقل تعدیل شونده برف و باران 205 3-1- 2-4
3- . متغییر مستقل تعدیل شونده دما یا درجه حرارت 206 3-1- 2-4
4- . متغییر مستقل منابع آبی یا رطوبت 208 3-1- 2-4
5- . متغییر مستقل تعدیل شونده نم نسبی (میزان تبخیر و تعرق) 208 3-1- 2-4
6- . متغییر مستقل عرض و طول جغرافیایی 210 3-1- 2-4
4-1- . متغییر های مستقل انسانی و فنی 210 2-4
1- . متغییر مستقل مدیریت 210 4-1- 2-4
2- . متغییر مستقل عامل انسانی 212 4-1- 2-4
3- . متغییر مستقل تكنولوژی 214 4-1- 2-4
2- . بررسی فرایند تولید 215 2-4
فهرست مطالب صفحه
م
1-2- . مرحله كاشت 217 2-4
1- . تراكم بوته ها 217 1-2- 2-4
2- . زمان كاشت 218 1-2- 2-4
3- . روش و طرز كاشت 220 1-2- 2-4
2-2- . مرحله داشت 223 2-4
1- . آبیاری 223 2-2- 2-4
2- . زمان در مرحله داشت 225 2-2- 2-4
3- . مكان در مرحله داشت 226 2-2- 2-4
4- . وجین و مبارزه با علفهای هرز 227 2-2- 2-4
5- . كوددهی و تغذیه زعفران 228 2-2- 2-4
3-2- . مرحله برداشت 229 2-4
1- . آفتاب و گرما در مرحله برداشت 230 3-2- 2-4
2- . نحوه پاك نمودن در مرحله برداشت 231 3-2- 2-4
3- . محصولات جانبی 232 3-2- 2-4
4- . توریسم در مرحله برداشت 233 3-2- 2-4
3- . فرآوری 235 2-4
1-3- . روش خشكاندن 235 2-4
2-3- . نگهداری محصولات برداشت شده 239 2-4
3-3- . كیفیت در مرحله فرآوری 240 2-4
4-3- . انواع فراوری بر اساس رنگ ، عطر و طعم 241 2-4
4- . مرحله بازاریابی و فروش 243 2-4
1-4- . بسته بندی 243 2-4
فهرست مطالب صفحه
ن
1- . بسته بندی 243 1-4- 2-4
2- . جنس بسته بندی 244 1-4- 2-4
3- . شكل بسته بندی 244 1-4- 2-4
4- . حمل و نقل محصولات بسته بندی شده 245 1-4- 2-4
5- . شرایط نگهداری در محصولات بسته بندی شده 245 1-4- 2-4
2-4- . نحوه صادرات 246 2-4
3-4- . محدویت كشورها 248 2-4
4-4- . محصول 248 2-4
5-4- . قیمت 249 2-4
6-4- . تبلیغات 249 2-4
7-4- . رقبا 250 2-4
8-4- . ساختار بازار هدف 251 2-4
9-4- . اقتصاد 252 2-4
فصل چهارم – بخش سوم 254
3-4 . مقدمه 254
1- . توصیف آماری 254 3-4
1-1- . توزیع فراوانی سال شروع فعالیت 255 3-4
2-1- . توزیع فراوانی تعداد كاركنان شركت 256 3-4
2- . توزیع فراوانی مربوط به به كیفیت محصول تولیدی شركتهای صادر كننده زعفران 257 3-4
1-2- . میزان خلوص زعفران 257 3-4
2-2- . قدرت رنگ دهی زعفران 259 3-4
3-2- . شدت طعم زعفران 260 3-4
فهرست مطالب صفحه
س
4-2- . شدت عطر زعفران 261 3-4
5-2- . وضعیت ظاهری زعفران 263 3-4
6-2- . میزان آلودگی میكروبی زعفران 264 3-4
7-2- . نگاه كلی به كیفیت زعفران 265 3-4
3- . تحلیل های استنباطی 267 3-4
1- . آزمون فرضیه اول 267 1-3- 3-4
2- . آزمون فرضیه دوم 269 1-3- 3-4
3- . آزمون فرضیه سوم 271 1-3- 3-4
4- . آزمون فرضیه اصلی 273 1-3- 3-4
2-3- . نتایج حاصل از فرضیات تحقیق 276 3-4
فصل پنجم- خلاصه و نتیجه گیری 278
1-5 . نتیجه گیری 279
1- . نتایج بدست آمده در رابطه با فرضیه اول 279 1-5
2- . نتایج بدست آمده در رابطه با فرضیه دوم 281 1-5
3- . نتایج بدست آمده در رابطه با فرضیه سوم 283 1-5
4- . نتایج بدست آمده در رابطه با فرضیه كلی یا اصلی تحقیق 285 1-5
2-5 . پیشنهادات در مورد فرضیه های تحقیق 286
1- . پیشنهادات در مورد فرضیه اول 286 2-5
2- . پیشنهادات در مورد فرضیه دوم 287 2-5
3- . پیشنهادات در مورد فرضیه سوم 288 2-5
4- . پیشنهادات در مورد فرضیه كلی یا اصلی 288 2-5
5- . پیشنهادات برای محققان آیتده 289 2-5
فهرست مطالب صفحه
ع
چكیده پایان نامه به زبان انگلیسی 290
فهرست منابع وماخذ 2

پایان نامه کارشناسی رشته روانشناسی با عنوان هوش هیجانی در افراد درونگرا در مقایسه با افراد برونگرا در دانشجویان دانشگاه های شهر تهران

پایان نامه کارشناسی رشته روانشناسی با عنوان هوش هیجانی در افراد درونگرا در مقایسه با افراد برونگرا در دانشجویان دانشگاه های شهر تهران پایان نامه کارشناسی رشته روانشناسی با عنوان هوش هیجانی در افراد درونگرا در مقایسه با افراد برونگرا…

مبانی نظری ارزیابی تطبیقی کیفیت سود گزارش شده با سود تجدید ارائه شده

مبانی نظری ارزیابی تطبیقی کیفیت سود گزارش شده با سود تجدید ارائه شده سود گزارش شده سود تجدید ارائه شده تجدید ارائه صورت های مالی بررسی کیفیت سود تجدید ارائه شده کیفیت سود تجدید ارائه شده از نگاه پایداری سود…

چارچوب مفهومی مهارت های ارتباطی و بررسی آن در مدیران

چارچوب مفهومی مهارت های ارتباطی و بررسی آن در مدیران کلمات کلیدی : مهارت هاي ارتباطي مديران ویژگی های مهارت های ارتباطی مولفه های مهارت های ارتباطی تعریف نظری مهارت هاي ارتباطي تعریف عملیاتی مهارت هاي ارتباطي چارچوب مفهومی مهارت…

بررسی نظریه های سلامت روانی،شیوه های فرزند پروری و اختلالات رفتاری کودکان

بررسی نظریه های سلامت روانی،شیوه های فرزند پروری و اختلالات رفتاری کودکان نظریه های سلامت روانی نظریه های شیوه های فرزند پروری نظریه های اختلالات رفتاری کودکان پایان نامه نظریه های سلامت روانی پایان نامه نظریه های شیوه های فرزند…

ارزیابی افسردگی در پرسنل بیمارستان و تاثیر آن بر رضایت شغلی

ارزیابی افسردگی در پرسنل بیمارستان و تاثیر آن بر رضایت شغلی رضایت شغلی دانلود پایان نامه افسردگی در پرسنل بیمارستان افسردگی در کارکنان افسردگی در پرسنل بیمارستان ارزیابی افسردگی در پرسنل بیمارستان و تاثیر آن بر رضایت شغلی تاثیر افسردگی…

پرسشنامه شناسایی و بررسی عوامل موثر بر پیاده سازی تولید ناب در شرکت ماشین سازی اراک

پرسشنامه شناسایی و بررسی عوامل موثر بر پیاده سازی تولید ناب در شرکت ماشین سازی اراک پرسشنامه تولید ناب دانلود پرسشنامه تولید ناب پرسشنامه استاندارد تولید ناب دانلود پرسشنامه استاندارد تولید ناب پرسشنامه پیاده سازی تولید ناب پرسشنامه عوامل موثر…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت جامع

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت جامع مبانی نظری مدیریت کیفیت جامع دانلود مبانی نظری مدیریت کیفیت جامع پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت جامع ادبیات نظری مدیریت کیفیت جامع فصل دوم پایان نامه مدیریت کیفیت جامع مبانی نظری و پیشینه…

پاورپوینت تعادل در طرف عرضه، محصول و سطح قیمت

پاورپوینت تعادل در طرف عرضه، محصول و سطح قیمت کلمات کلیدی : پاورپوینت تعادل در طرف عرضه: محصول و سطح قیمت پاورپوینت تعادل در طرف عرضه منحنی عرضه کل: مورد افراطی کینزی منحنی عرضه کل: مورد کلاسیک ها انتقال در…

بررسی تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس متاثر از قدرتهای خارجی

بررسی تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس متاثر از قدرتهای خارجی سیر تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس تحولات امنیتی خلیج فارس طرحهای امنیتی در منطقه خلیج فارس نظامهای امنیتی در منطقه خلیج فارس نقش قدرتهای خارجی…

  • پاورپوینت و ارائه کامل فرآیند دمش و انواع آن
  • پاورپوینت و ارائه کامل فرآیند دمش و انواع آن انواع دمش فرآیند دمش ساختار دمش دانلود پاورپوینت فیزیک خرید پاورپوینت فیزیک پاورپوینت فیزیک دانلود پاورپوینت رشته فیزیک سایت دانلود پاورپوینت فیزیک سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل…

  • پرسشنامه ارزیابی ارتباط مدیریت دانش و سرمایه اجتماعی در آموزش و پرورش از نگاه دبیران دوره دبیرستان
  • پرسشنامه ارزیابی ارتباط مدیریت دانش و سرمایه اجتماعی در آموزش و پرورش از نگاه دبیران دوره دبیرستان رابطه مدیریت دانش و سرمایه اجتماعی رابطه مدیریت دانش و سرمایه اجتماعی در آموزش و پرورش رابطه مدیریت دانش و سرمایه اجتماعی از…

  • پاورپوینت اصول قانونی در ریسک و بیمه
  • پاورپوینت اصول قانونی در ریسک و بیمه دانلود پاورپوینت اصول قانونی در ریسک و بیمه اصل جبران غرامت یک بیمه نامه به ارزش توافق شده بیمه عمر اصل نفع بیمه ای شرایط یک قرارداد بیمه ویژگی های قانونی متمایز در…

  • مقاله کامل در مورد مالکیت متزلزل
  • مقاله کامل در مورد مالکیت متزلزل کلمات کلیدی : مالکیت متزلزل شناسایی مفهوم مالکیت متزلزل اوصاف مالکیت متزلزل عوامل ایجاد مالکیت متزلزل احکام مالکیت متزلزل مقاله در مورد مالکیت متزلزل تحقیق در مورد مالکیت متزلزل رفتن به سایت اصلی این…

  • بررسی فرشهای کتیبه دار با تحلیل دوره صفویه و تاکید بر نماد و نشانه ای آنها در موزه فرش ایران
  • بررسی فرشهای کتیبه دار با تحلیل دوره صفویه و تاکید بر نماد و نشانه ای آنها در موزه فرش ایران تاریخچه قالی ایران نماد و نشانه در قالی ایران قالیبافی در دوره صفویه دانلود پایان نامه قالیهای کتیبه ای قالیهای…

  • ارائه روشی عالی برای حذف و پیش تغلیظ یون های Ag+، Pb+2 و Zn+2 از نمونه های آبی
  • ارائه روشی عالی برای حذف و پیش تغلیظ یون های Ag+، Pb+2 و Zn+2 از نمونه های آبی حذف یون های Ag، Pb2 و Zn2 از آب پیش تغلیظ یون های Ag، Pb2 و Zn2 از آب حذف یونهای سنگین…

  • پاورپوینت طراحی سیستم های اطلاعاتی و روشهای مستند سازی
  • پاورپوینت طراحی سیستم های اطلاعاتی و روشهای مستند سازی پاورپوینت طراحی سیستم های اطلاعاتی و روشهای مستند سازی طراحی سیستم های اطلاعاتی حسابداری پاورپوینت روشهای مستند سازی ابزارهای متداول مستند سازی گردش عملیات سیستم رایانه ای نمودار گردش عملیات سیستم…

  • ارائه مکانیزمی برای ارزیابی عملکرد HSE پیمانکاران
  • ارائه مکانیزمی برای ارزیابی عملکرد HSE پیمانکاران شاخص های ارزیابی عملکرد hse  ارزیابی عملکرد HSE پیمانکاران شاخص های اندازه گیری عملکرد سیستم مدیریت hse شاخص های عملکردی hse مدیریت hse پیمانکاران در پروژه های عمرانی شاخص های ارزیابی عملکرد ایمنی…

  • ارزیابی ارتباط توسعه منابع انسانی و رضایت شغلی کارمندان شرکت مخابرات
  • ارزیابی ارتباط توسعه منابع انسانی و رضایت شغلی کارمندان شرکت مخابرات رضایت شغلی توسعه منابع انسانی رضایت شغلی کارکنان رضایت شغلی کارکنان شرکت مخابرات توسعه منابع انسانی کارکنان شرکت مخابرات ارتباط توسعه منابع انسانی و رضایت شغلی کارکنان دانلود پایان…

  • طراحی سیستم ترمز و بررسی نیروهای لازم
  • طراحی سیستم ترمز و بررسی نیروهای لازم دانلود پایان نامه سیستم ترمز دانلود پایان نامه طراحی سیستم ترمز محاسبه نیروهای لازم سیستم ترمز طراحی سیستم ترمز و بررسی نیروهای لازم دانلود پایان نامه مکانیک دانلود پایان نامه مهندسی مکانیک رفتن…

  • مبانی نظری بررسی مولفه های کلیدی ارزیابی عملکرد مدیریت اعضا هیات علمی دانشگاه
  • مبانی نظری بررسی مولفه های کلیدی ارزیابی عملکرد مدیریت اعضا هیات علمی دانشگاه ارزیابی عملکرد کارکنان مبانی نظری ارزیابی عملکرد مبانی نظری ارزیابی عملکرد کارکنان شاخص های ارزیابی عملکرد کارکنان شاخص های کلیدی ارزیابی عملکرد مدل های نوین ارزیابی عملکرد…

  • پرسشنامه سبک دلبستگی هازن و شیور 1987 با روایی و پایایی معتبر
  • پرسشنامه سبک دلبستگی هازن و شیور 1987 با روایی و پایایی معتبر کلمات کلیدی : پرسشنامه سبک دلبستگی کودکان پرسشنامه سبک دلبستگی دانش آموزان پرسشنامه سبک های دلبستگی هازن پرسشنامه سبک دلبستگی هازان و شیور دانلود پرسشنامه سبک دلبستگی هازن…

  • جزوه ویروس شناسی استاد مسعود قانع
  • جزوه ویروس شناسی استاد مسعود قانع جزوه ویروس شناسی استاد مسعود قانع رفتن به سایت اصلی جزوه ویروس شناسی استاد مسعود قانع جزوه به نظر کامل و جامع  به تعداد 179 صفحه pdf  مناسب امتحانات پایان ترم با کیفیت خوب

  • سنجش اولیه اثر طرح های برق آبی بر كیفیت آب رودخانه
  • سنجش اولیه اثر طرح های برق آبی بر كیفیت آب رودخانه ترموكلاین تغذیه گرایی لایه بندی حرارتی طرح های برق آبی اثر طرح های برق آبی بر كیفیت آب رودخانه سنجش اولیه اثر طرح های برق آبی بر كیفیت آب…

  • بررسی شاخص ها و مولفه های احساس امنیت و نظریه های روانشناسی مربوط به آن
  • بررسی شاخص ها و مولفه های احساس امنیت و نظریه های روانشناسی مربوط به آن مولفه های احساس امنیت شاخص های احساس امنیت بررسی احساس امنیت در فضاهای عمومی بررسی احساس امنیت و عوامل موثر بر آن در کشور احساس…

  • پاورپوینت بررسی مفاهیم اساسی سازمان، نظریه و نظریه پردازی
  • پاورپوینت بررسی مفاهیم اساسی سازمان، نظریه و نظریه پردازی پاورپوینت بررسی مفاهیم اساسی سازمان، نظریه و نظریه پردازی تحقیق مفاهیم اساسی سازمان، نظریه و نظریه پردازی مقاله مفاهیم اساسی سازمان، نظریه و نظریه پردازی مفاهیم اساسی سازمان، نظریه و نظریه…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزیابی عملکرد
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزیابی عملکرد مبانی نظری ارزیابی عملکرد دانلود مبانی نظری ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد ادبیات نظری ارزیابی عملکرد فصل دوم پایان نامه ارزیابی عملکرد مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد ادبیات و مبانی…

  • بررسی کیفیت زندگی کاری و بهره وری پرستاران بالین و ارتباط آنها با یكدیگر
  • بررسی کیفیت زندگی کاری و بهره وری پرستاران بالین و ارتباط آنها با یكدیگر بهره وری پرستاران بالین كیفیت زندگی كاری دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته پرستاری بررسی کیفیت زندگی کاری و بهره وری پرستاران بالین و ارتباط آنها…

  • الگوی تاب آوری و آسیب پذیری و ویژگی های افراد تاب آور
  • الگوی تاب آوری و آسیب پذیری و ویژگی های افراد تاب آور کلمات کلیدی : مولفه های تاب آوری روشهای تاب آوری تحقیق در مورد تاب آوری تحقیق کامل تاب آوری ارتباط بین تاب آوری سلامت روان ارتباط بین تاب…

  • پرسشنامه توسعه زنجیره تامین طبق مدل های ترکیبی ناب و چابک
  • پرسشنامه توسعه زنجیره تامین طبق مدل های ترکیبی ناب و چابک کلمات کلیدی : پرسشنامه زنجیره تامین ناب پرسشنامه زنجیره تامین چابک پرسشنامه توسعه زنجیره تامین پرسشنامه استراتژی های زنجیره تامین ناب پرسشنامه استراتژی های زنجیره تامین چابک پرسشنامه اثرات…

  • بررسی ویژگی ها و نظریه های شخصیت
  • بررسی ویژگی ها و نظریه های شخصیت نظریه های شخصیت انواع نظریه های شخصیت ویژگی های شخصیت شاخص های شخصیت نظریه های شخصیت یونگ نظریه های شخصیت عاملی آیزنک نظریه های شخصیت عاملی شخصیتی نئو دانلود تحقیق نظریه های شخصیت…

  • بررسی راهکارهای بهینه برای تولید مناسب سیب زمینی
  • بررسی راهکارهای بهینه برای تولید مناسب سیب زمینی دانلود پایان نامه تولید سیب زمینی پرورش سیب زمینی دانلود پایان نامه تولید مناسب سیب زمینی راههای بهینه کاشت سیب زمینی بررسی راهکارهای بهینه برای تولید مناسب سیب زمینی دانلود پایان نامه…

  • اصول اخلاق حرفه ای از منظر نهج البلاغه و بررسی مصادیق قدرت برتر اخلاقی
  • اصول اخلاق حرفه ای از منظر نهج البلاغه و بررسی مصادیق قدرت برتر اخلاقی قدرت برتر اخلاقی و مصادیق آن علم اخلاق در مطالعات مدیریت علم اخلاق در مطالعات سازمان ضرورت اخلاق حرفه‌ای برای مدیران ضرورت اخلاق برای مدیران آموزشی…

  • پاورپوینت (اسلاید) برنامه ریزی شهری
  • پاورپوینت (اسلاید) برنامه ریزی شهری کلمات کلیدی : پاورپوینت برنامه ریزی شهری برنامه ریزی شهری تحقیق برنامه ریزی شهری برنامه ریزی شهری شهر چيست تعاريف مختلف از شهر تعریف برنامه ریزی شهری پیشینه برنامه ریزی شهری سرچشمه برنامه ریزی شهری…

  • ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب بانک با تکنیک تلفیقی TOPSIS-BSC
  • ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب بانک با تکنیک تلفیقی TOPSIS-BSC ارزيابي عملکرد ارزيابي عملکرد بانک ارزيابي عملکرد شعب بانک شهر ارزيابي عملکرد صنعت بانکداري با کارت امتيازي متوازن ارزيابي عملکرد صنعت بانکداري با تاپسيس مقاله ارزيابي عملکرد شعب بانک…

  • شرایط انطباق و احکام پذیرش دفاع مشروع در حقوق جزای ایران و مبانی فقهی
  • شرایط انطباق و احکام پذیرش دفاع مشروع در حقوق جزای ایران و مبانی فقهی پیشینه و تاریخچه دفاع مشروع دفاع مشروع در حقوق جزایی ایران دفاع مشروع در حقوق ایران دفاع مشروع در فقه دفاع مشروع در قانون مجازات اسلامی…

  • فصل دوم پایان نامه پیش بینی قیمت سهام با داده کاوی
  • فصل دوم پایان نامه پیش بینی قیمت سهام با داده کاوی کلمات کلیدی : پایان نامه داده کاوی پایان نامه داده کاوی ارشد خرید پایان نامه داده کاوی موضوع پایان نامه داده کاوی در سهام فصل دوم پایان نامه در…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد سازمانی مبانی نظری عملکرد سازمانی دانلود مبانی نظری عملکرد سازمانی پیشینه تحقیق عملکرد سازمانی ادبیات نظری عملکرد سازمانی فصل دوم پایان نامه عملکرد سازمانی مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد سازمانی ادبیات و مبانی…

  • ویژگی های تشخیصی اختلال هراس خاص بر مبنای ملاک های تشخیصی DSM-5
  • ویژگی های تشخیصی اختلال هراس خاص بر مبنای ملاک های تشخیصی DSM-5 کلمات کلیدی : اختلال هراس خاص علایم اختلال هراس خاص شیوع اختلال هراس خاص تشخیص اختلال هراس خاص پایان نامه اختلال هراس خاص طبقه بندی اختلال های اضطرابی…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری رفتار دینی والدین
  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری رفتار دینی والدین کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رفتار دینی والدین مبانی نظری رفتار دینی والدین پیشینه تحقیق رفتار دینی والدین پیشینه داخلی رفتار دینی والدین پیشینه خارجی رفتار دینی والدین…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *