مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری به برند

مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری به برند

مبانی نظری وفاداری به برند
دانلود مبانی نظری وفاداری به برند
پیشینه تحقیق وفاداری به برند
ادبیات نظری وفاداری به برند
فصل دوم پایان نامه وفاداری به برند
مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری به برند
ادبیات و مبانی نظری وفاداری به برند

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رشته مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری به برند

 

 

 

 

 

مقدمه

وفاداری به برند

امروزه برند و نام تجاری یكی از مهمترین مباحث بازاریابی است كه پیش روی تمامی شركت ها، من جمله شركت های تجاری قرار دارد. این اهمیت تا حدی است كه مدیریت برند به رشته مستقلی در محافل علمی تبدیل شده است. برند ها از لحاظ اقتصادی و استراتژیك جزو دارایی های با ارزش شركت ها و حتی بدون اغراق از با ارزش ترین دارایی های آنها محسوب می شوند. در سال های اخیر محققان به این نتیجه رسیده اند كه ارزش واقعی محصولات و خدمات برای شركت ها در درون محصولات و خدمات نیست، بلكه این ارزش در ذهن مشتریان واقعی و بالقوه وجود دارد و این برند است كه ارزش واقعی را در ذهن مشتریان، پدید می آورد(Keller, 2010).

 

اولیور(1999)، وفاداری را داشتن تعهدی عمیق برای خرید مجدد یا حمایت از یك محصول یا خدمت مورد علاقه، كه علی رغم وجود تاثیرات موقعیتی و تلاشهای بازاریابی رقبا، موجب تكرار خرید یك نام تجاری یا مجموعه محصولات یك نام تجاری در آینده شود، تعریف میكند. كلر ( 1998) بیان میدارد كه وفاداری نام تجاری در گذشته اغلب به طور ساده فقط از طریق رفتارهای تكرار خرید از نظر رفتاری اندازه گیری شده است در حالی كه وفاداری مشتری به جای این كه با رفتارهای خرید ساده بیان شود می تواند به طور گستردهای مورد توجه قرار گیرد. وفاداری به نام تجاری از دو جزء وفاداری رفتاری و وفاداری نگرشی تشكیل شده است؛ ملنز و همكاران (2004)، وفاداری رفتاری را وفاداری به نام تجاری از  طریق خرید قابل مشاهده در طی یك دوره میگویند. در واقع وفاداری رفتاری، به تعداد دفعات تكرار و میزان خرید اطلاق میگردد. وفاداری نگرشی را بر اساس بیان ترجیحات، تعهد یا قصد خرید تعریف میكنند. بسیاری از پژوهشگران معتقدند كه وفاداری رفتاری به تنهایی نمیتواند علل واقعی خرید را بیان كند، بنابراین ابعاد نگرشی نیز باید مورد توجه قرار گیرد(Baloglu,2012).  

 

یكی از مهمترین هدف صاحبان برند برای توسعه برند، ایجاد وفاداری در مشتریان نسبت به برندشان است. مشتریان وفادار به مثابه منبع مطمئن سودآوری برای شركت ها محسوب می شوند و با توجه به عدم اطمینان محیط، حاشیه ایمنی مناسبی را برای آنها به ارمغان می آورد. یكی از راه های ایجاد وفادار ای مشتریان به برند، توسعه هویت مناسبی برای برند است. برندها به توسط هویت، خود را به مشتریان شناسانده و از سایر رقبا متمایز می شوند(Kapferer, 2008). 

 

وفاداری به برند به صورت یك پاسخ رفتاری و همچنین یك عملكرد از فرآیندهای فیزیولوژیكی تعریف می شود .بنابراین، وفاداری به برند تابعی از گرایشات و رفتارها(عادات) است. اساساً ارزش ویژه برند از اعتمادی ناشی می شود كه مصرف كنندگان در مقایسه با برندهای دیگر نسبت به یك برند دارند كه این اعتماد بعنوان وفاداری مصرف كنندگان و تمایل آنها به پرداخت قیمت های بالا برای برند ترجمه می شود. ارزش ویژه برند بخاطر وفاداری برند و توسعه آن برای مدیران حائز اهمیت هست و یك رابطه مثبت با وفاداری برند دارد(رحیم نیا و همکاران، 1392). 

 

وفاداری نوعی نگرش مثبت به یك محصول است كه بر اثر استفاده مكرر از آن به وجود میآید كه میتوان دلیل آن را فرآیندهای روانی بیان نمود. به عبارت دیگر، تكرار خرید صرفا یك واكنش اختیاری نیست بلكه نتیجه عوامل روانی،احساسی و هنجاری می باشد(Meller, 2006). 

وفاداری یك مفهوم مهم در استراتژی بازاریابی است و به گفته آكر وفاداری برند هسته مركزی ارزش ویژه برند است، وفاداری منجر می شود مشتریان در بین راه حل ها كمتر درجستجوی اطلاعات باشند(راندال و بنت، 2002). 

 

مفهوم وفاداری به برند هم به نگرش و هم به وفاداری رفتاری توسعه داده شده است. وفاداری رفتاری به این معناست كه مشتریان مجدداً از همین برند خرید خواهند كرد؛ به نظر می رسد كه وفادار ی نگرشی نسبت به وفاداری رفتاری با دوام تر است و نشان دهنده تعهد و رجحان دهی مشتریان است و زمانی است كه ارزش های منحصر به فرد از یك برند مشاهده می شود. علاوه بر این وفاداری رفتاری را می توان به منظور بررسی پیامدهای ارزش برند در نظر گرفت(سان و چیسلی، 2010). 

 

وفاداری به برند عبارت است از واكنش رفتاری نسبتاً متعصبانه در خرید كه فرد در طول زمان نسبت به برند پیدا می كند و این رفتار باعث می شود كه در فرایند های تصمیم گیری و ارزیابی از مجموعه نام ها یی كه در ذهن دارد، گرایش خاصی به آن برند پیدا كند . این واكنش تابعی از فرایند های روانشناختی و ذهنی فرد است(Chaudhuri & Holbrook, 2011). 

وفاداری به نام تجاری به معنی تكرار خرید است كه دلیل این رفتار، فرآیندهای روانی است. به عبارت دیگر، تكرار خرید صرفاً یك واكنش اختیاری نیست بلكه نتیجه عوامل روانی، احساسی و هنجاری است. كلر بیان می كند كه وفاداری نام تجاری در گذشته اغلب به طور ساده فقط از طریق رفتارهای تكرار خرید از نظر رفتاری، اندازه گیری شده است، درحالی كه وفاداری مشتری به جای این كه با رفتارهای خرید ساده بیان شود، می تواند بهطور گسترده تری مورد توجه قرار گیرد. وفاداری به نام تجاری از دو جزء وفاداری رفتاری و وفاداری نگرشی تشكیل شده است. 

 

وفاداری مشتریان به نام تجاری باعث تبلیغات دهان به دهان مثبت، ایجاد موانع اساسی برای ورود رقبا، توانمندتر ساختن شركت در پاسخ به تهدیدات رقابتی، ایجاد فروش و درآمد بیشتر و كاهش حساسیت مشتریان به تلاش های بازاریابی رقبا می شود. تعداد زیاد مشتریان وفادار به یك نام تجاری، دارایی شركت محسوب می شوند و به عنوان شاخص اصلی ارزش ویژه نام تجاری شناخته می شوند و همچنین حساسیت مشتریان وفادار به تغییر قیمت ها در مقایسه با مشتریان غیر وفادار، كمتر است. در واقع وفاداری به تكرار خریدكالاهای مصرفی منجر می گردد. در ادبیات بازاریابی اغلب مفهوم وفاداری برند هم خانواده با مفاهیمی نظیر «خرید مجدد» ،«ترجیح» ،«تعهد» و «پبروی» در نظر گرفته می شود و این اصطلاحات به جای هم به کار برده می شوند(Sahin et al, 2011). 

 

هر اندازه مشتریان نسبت به محصولات تحت برند خاصی اعتماد و اطمینان خاطر بیشتری داشته باشند، به دلیل فطرت عدم ریسك پذیری افراد و كاهش ریسك خریدشان، بیشتر سعی می كنند از محصولات همان برند خرید كند و تمایل كمتری نسبت به محصولات سایر برندها نشان دهد و این یعنی وفاداری مشتریان به برند. اعتماد را می توان به عنوان اطمینان خاطر مشتری كه منجر می شود وی بتواند به فروشنده تا تحویل خدمات موعود اتكا كند، تعریف کرد(Agustin & Singh, 2010). 

اعتماد مشتریان نسبت به برند بر اساس باورهای مثبت درباره انتظاراتشان از رفتار سازمان و عملكرد، محصولاتش، بهبود و توسعه می یابد(Ashley & Leonard, 2009). اعتماد اثر فزاینده ای در طول زمان بر روی وفاداری مشتریان دارد و در طول زمان مشتریان كه به برند اعتماد دارند وفاداری شان نسبت به آن افزایش می یابد(Chiou & Shen, 2011).

 

یک نام تجاری خوب انتخاب مصرف کنندگان را جهت می دهد، به طوری که در فضای یک بازار بسیار پیچیده، نامهای تجاری یکسان میانبری را در فرایند تصمیم گیری مصرف کننده به وجود می آورد. نام تجاری بر وفاداری مشتریان می افزاید. از آنجایی که مشتریان اکثر نامهایی را انتخاب می کنند که می شناسند استنباط می شود که وفاداری مشتریان به شرکت هایی با نام تجاری مورد تأیید بیشتر است. نام تجاری قوی ورود به بازار جدید را ممکن می سازد احتمالاً شرکت های دارای نامهای تجاری قوی در ورود به بازار جدید به مراتب موفق تر هستند(Raj, 2008).

 

وفاداری عبارتست از وجود نوعی نگرش مثبت به یک پدیده(مارک، خدمت، مغازه، یا فروشنده) و رفتار حمایتگرانه از آن اما تعریف کاملتری از وفاداری نیز وجود دارد که توسط الیور( 1999) مطرح شده است:  وفاداری به یک تعهد قوی برای خرید مجدد یک محصول یا خدمت برتر در آینده اطلاق می شود، به صورتی که همان مارک یا محصول علیرغم تأثیرات و تلا شهای بازاریابی بالقوه رقبا خریداری گردد. در اغلب تعاریف وفاداری دو رویکرد دیده می شود؛ رویکرد نگرشی احساسات مختلف در شخص تعلق خاطری نسبت به سازمان، خدمات و کالا ایجاد می کند این احساس درجه وفاداری مشتری را مشخص می نماید که به طور کامل شناختی است. مقیاس های وفاداری نگرشی شامل تبلیغات مثبت دهان به دهان، تمایل به توصیه و تشویق دیگران به استفاده از کالا و خدمات است؛ رویکرد رفتاری تمایل مشتری برای خرید مکرر خدمات و تولیدات عرضه کننده خدمات و حفظ ارتباط با عرضه کننده کالا و خدمات است(قره چه و دابوییان، 1390). وفاداری به برند را «ایجاد تعهد در مشتری برای انجام معامله با سازمان خاص و خرید کالاها و خدمات به طور مکرر»  توصیف می کنند(Susanna & Larsson ,2009). 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم: پیشینه و ادبیات تحقیق وفاداری مشتری به برند

 

ادبیات تحقیق وفاداری مشتری به برند

2-1- مقدمه  14

2-2- وفاداری به برند  15

2-3- انواع وفاداری  21

2-4- مدلهای وفاداری  22

2-4-1 – مدل آکر و دیوید  23

2-4-2- مدل دیک و باس  24

2-4-3 – مدل رولی و دیویس  25

2-4-4 – مدل بلومر  26

2-4-5- مدل ECSI  27

2-5- وفاداری خدماتی  28

2-6- سایر عوامل موثر بر وفاداری مشتریان  29

2-7- رضایت مشتری  31

2-7-1- تعاریف رضایت مشتری  31

2-7-2- آشنایی با مدل كانو  34

2-7-3- اهمیت رضایت مشتری  36

2-7-4- ابعاد رضایت مشتری  37

2-7-5- مدلهای شکل گیری رضایتمندی مشتری  37

2-7-5-1- مدل عدم تایید انتظارات  37

2-7-5-2- مدل رضایتمندی مشتری سوئدی  38

2-7-5-3- رضایتمندی و وفاداری مشتریان  38

2-8- ارزش ویژه برند  39

2-8-1- مفهوم نام و نشان تجاری  42

2-8-2- مدلهای ارزش ویژه برند  42

2-8-2-1- مدل ارزش ویژه برند آکر  42

2-8-2-2- مدل پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژه برند  43

2-8-2-3- مدل ارزش ویژه برند خدماتی بری  44

2-8-2-4- مدل ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری  44

2-9- مدل مفهومی تحقیق  47

2-9-1- کیفیت فیزیکی  47

2-9-2- رفتار كاركنان  47

2-9-3- رضایت درونی ایده آل  48

2-9-4- هویت برند  48

2-9-5- انسجام در سبک زندگی  48

 

2-10- پیشینه تحقیقات انجام شده وفاداری مشتری به برند

2-10-1- تحقیقات داخلی  49

2-10-2- تحقیقات خارجی  50

2- 11- جمع بندی فصل دوم  52

 

منابع

 

ساخت کامپوزیت Al/Zircon به روش متالورژی پودر و بررسی تاثیر عوامل مختلف فرآیند بر خواص كامپوزیت

ساخت کامپوزیت Al/Zircon به روش متالورژی پودر و بررسی تاثیر عوامل مختلف فرآیند بر خواص كامپوزیت کامپوزیت زیرکن کامپوزیت AlZircon كامپوزیت زمینه فلزی متالورژی پودر تف جوشی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی مواد بررسی تاثیر عوامل مختلف فرآیند بر…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش شغلی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش شغلی مبانی نظری نگرش شغلی مبانی نظری در مورد نگرش شغلی مبانی نظری نگرش شغلی کارکنان مبانی نظری در مورد نگرش شغلی کارکنان پیشینه نگرش شغلی پیشینه تحقیق نگرش شغلی پیشینه پژوهش نگرش شغلی…

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری تعهد هویت

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری تعهد هویت کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تعهد هویت مبانی نظری تعهد هویت پیشینه تحقیق تعهد هویت پیشینه داخلی تعهد هویت پیشینه خارجی تعهد هویت پیشینه پژوهش تعهد هویت پیشینه نظری…

پروپوزال تحلیل فقهی و حقوقی اذن ولی در نکاح دختر باکره

پروپوزال تحلیل فقهی و حقوقی اذن ولی در نکاح دختر باکره کلمات کلیدی : پروپوزال نکاح دختر باکره اذن پدر در نکاح دختر باکره  اذن پدر در نکاح دختر باکره در حقوق ایران اذن پدر در نکاح دختر باکره از…

بررسی تحولات و طرحهای شهری در شهر ری با نگاهی به کاربریهای ارضی و توسعه آن

بررسی تحولات و طرحهای شهری در شهر ری با نگاهی به کاربریهای ارضی و توسعه آن ویژگیهای كالبدی شهر ری بافت و عناصر كالبدی شهر ری كلیات كاربری ارضی در شهر ری تقسیمات شهرداری شهر ری محدودیتها و موانع توسعه…

معرفی شهرستان نیر با تشریح وضعیت جمعیتی، جغرافیایی، صنعت گردشگری ، جاذبه های تاریخی و فرهنگی

معرفی شهرستان نیر با تشریح وضعیت جمعیتی، جغرافیایی، صنعت گردشگری ، جاذبه های تاریخی و فرهنگی کلمات کلیدی : اوضاع اقتصادي شهرستان نیر صنعت گردشگری در شهرستان نیر ویژگی‌های جمعیتی شهرستان نیر جاذبه‌های طبیعی گردشگری شهرستان نیر جاذبه‌های تاریخی و…

مبانی نظری شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار موفق مدیریت دانش در سازمان

مبانی نظری شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار موفق مدیریت دانش در سازمان مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری استقرار موفقیت آمیز مدیریت دانش عوامل كلیدی اجرای موفق مدیریت دانش مبانی نظری عوامل موثر استقرار موفقیت آمیز مدیریت…

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری هویت سازمانی

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری هویت سازمانی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هویت سازمانی مبانی نظری هویت سازمانی پیشینه تحقیق هویت سازمانی پیشینه داخلی هویت سازمانی پیشینه خارجی هویت سازمانی پیشینه پژوهش هویت سازمانی پیشینه نظری…

بررسی ارتباط کیفیت زندگی کاری با راندمان مدیران

بررسی ارتباط کیفیت زندگی کاری با راندمان مدیران کیفیت زندگی کاری doc پایان نامه عملکرد مدیران پایان نامه کیفیت زندگی کاری کیفیت زندگی کاری مدیران بیمه ایران ارتباط کیفیت زندگی کاری با راندمان مدیران رابطه کیفیت زندگی کاری با عملکرد…

  • جوشکاری فلزی با لیزر
  • جوشکاری فلزی با لیزر جوشکاری جوشکاری فلزی جوشکاری با لیزر دانلود مقالات رشته مکانیک جوشکاری فلزی توسط لیزر دانلود مقاله جوشکاری فلزی با لیزر دانلود مقالات مکانیک رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته مکانیک جوشکاری فلزی توسط لیزر  …

  • مدیریت ریسک اعتباری در بانکها در اعطای تسهیلات به مشتریان
  • مدیریت ریسک اعتباری در بانکها در اعطای تسهیلات به مشتریان مطالبات معوق مطالبات معوق بانک مطالبات معوق بانک ملی مدیریت ریسک اعتباری رابطه مدیریت ریسک اعتباری با مطالبات معوق بانک اعتبارسنجی مشتریان بانک ارتباط مدیریت ریسک اعتباری با مطالبات معوق…

  • انواع سبک های هویت و مکانیسم تغییر هویت
  • انواع سبک های هویت و مکانیسم تغییر هویت کلمات کلیدی : تغییر هویت در نوجوانی مدل های شکل گیری هویت تحقیق کامل سبکهای هویت شکل گیری هویت در نوجوانی تحقیق در مورد سبک های هویت نظریه های سبک های هویت…

  • ارزیابی مستندات حجاب
  • ارزیابی مستندات حجاب ارزیابی مستندات حجاب بررسی مستندات حجاب دانلود تحقیق مستندات حجاب تفسیر آیه حجاب حجاب در قرآن حجاب در روایات اهمیت حجاب در نظر حضرت فاطمه حجاب با رویکرد عقلایی و علمی رفتن به سایت اصلی دانلود تحقیق…

  • تاكتیك‌های مبارزاتی حزب الله در جنگ سی و سه روزه
  • تاكتیك‌های مبارزاتی حزب الله در جنگ سی و سه روزه حزب الله تاكتیك‌های مبارزاتی جنگ سی و سه روزه دانلود تاكتیك‌های مبارزاتی حزب الله در جنگ سی و سه روزه اسلامی كردن مبارزه خرید مقالات رشته علوم سیاسی سیستم همکاری…

  • پروژه فولاد
  • پروژه فولاد پروژه فولاد رفتن به سایت اصلی پروژه فولاد کامل جهت ایکس قاب خمشی متوسط و جهت y قاب مهاربندی همگرا پروژه به صورت کاملا دستی تحلیل و طراحی شده و از مبحث 10 ویرایش92 و 2800 ویرایش4 استفاده…

  • پرسشنامه طراحی الگوی مناسب و تبلیغات برای کالای منتخب ایرانی
  • پرسشنامه طراحی الگوی مناسب و تبلیغات برای کالای منتخب ایرانی پرسشنامه طراحی و تبلیغات پرسشنامه طراحی الگوی مناسب برای محصولات پرسشنامه تبلیغات برای کالای منتخب ایرانی پرسشنامه تبلیغات برای محصولات رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه طراحی الگوی مناسب…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه ساختار سازمانی و فناوری اطلاعات 124 صفحه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه ساختار سازمانی و فناوری اطلاعات 124 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری ساختار سازمانی مبانی نظری فناوری اطلاعات پیشینه تحقیق ساختار سازمانی پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات پیشینه تحقیق رابطه ساختار سازمانی و فناوری اطلاعات…

  • پرسشنامه ارزیابی عملکرد شرکتهای بیمه بر اساس الگوی تعالی EFQM
  • پرسشنامه ارزیابی عملکرد شرکتهای بیمه بر اساس الگوی تعالی EFQM پرسشنامه ارزیابی عملکرد شرکتهای بیمه پرسشنامه شاخص های ارزیابی عملکرد بیمه پرسشنامه ارزیابی عملکرد بیمه ایران و پاسارگاد پرسشنامه معیارهای ارزیابی عملکرد شرکت بیمه پرسشنامه ارزیابی عملکرد نمایندگان بیمه با الگوی تعالی EFQM پرسشنامه ارزیابی عملکرد…

  • شناسایی و پیش‌بینی بحران‌های بانکی در ایران
  • شناسایی و پیش‌بینی بحران‌های بانکی در ایران بحران‌های بانکی بحران‌های بانکی در ایران پیش‌بینی بحران‌های بانکی در ایران شناسایی بحران‌های بانکی در ایران دانلود مقاله بحران‌های بانکی در ایران دانلود مقاله بحران‌های بانکی رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته…

  • بررسی پیشینه و گیاهشناسی پنبه و فرآیندهای لازم برای رسیدن به محصول استاندارد آن
  • بررسی پیشینه و گیاهشناسی پنبه و فرآیندهای لازم برای رسیدن به محصول استاندارد آن گیاهشناسی پنبه سابقه کشت پنبه در ایران فرآیندهای لازم پنبه برای رسیدن به محصول استاندارد دانلود پایان نامه پنبه بررسی پیشینه و گیاهشناسی پنبه و فرآیندهای…

  • طرح لرزه ای سازه های فولادی
  • طرح لرزه ای سازه های فولادی سازه سازه های فولادی دانلود پایان نامه طرح لرزه ای سازه دانلود پایان نامه مهندسی عمران دانلود پایان نامه طرح لرزه ای سازه های فولادی دانلود پایان نامه رشته عمران دانلود پایان نامه عمران…

  • تقسیم بندی اتصالات سازه های فولادی طبق آیین نامه ها و مقررات
  • تقسیم بندی اتصالات سازه های فولادی طبق آیین نامه ها و مقررات سازه اتصالات سازه های فولادی تقسیم بندی اتصالات سازه های فولادی تقسیم بندی اتصالات سازه های فولادی طبق آیین نامه ها و مقررات دانلود مقاله اتصالات سازه های…

  • بررسی مشخصه های بتن پلاستیک و روشهای انجام دیواره آب بند آن
  • بررسی مشخصه های بتن پلاستیک و روشهای انجام دیواره آب بند آن دانلود پایان نامه بتن پلاستیک دیواره آب بند سد روشهای اجرایی دیواره آب بند مزایا و مشخصه های بتن پلاستیک بررسی مشخصه های بتن پلاستیک و روشهای انجام…

  • رابطه خلاقیت سازمانی با بهره وری سازمانی
  • رابطه خلاقیت سازمانی با بهره وری سازمانی خلاقیت سازمانی بهره وری سازمانی رابطه خلاقیت سازمانی با بهره وری سازمانی پایان نامه خلاقیت سازمانی پایان نامه عملکرد بهره وری سازمانی عوامل مؤثر بر افزایش خلاقیت سازمانی عوامل مؤثر بر افزایش بهره…

  • اندازه گیری کارایی به روش تحلیل پوششی داده ها و تابع مرزی تصادفی
  • اندازه گیری کارایی به روش تحلیل پوششی داده ها و تابع مرزی تصادفی روش های تحلیل نسبت مفهوم کارایی و انواع آن تفاوت بهره وری و کارایی روش های معمول در اندازه گیری کارایی اندازگیری کارائی ازطریق تابع مرزی تصادفی…

  • پرسشنامه اختلالات رفتاری راتر دانش آموزان و نوجوانان
  • پرسشنامه اختلالات رفتاری راتر دانش آموزان و نوجوانان کلمات کلیدی : پرسشنامه مشکلات رفتاری کودکان کانرز پرسشنامه اختلال رفتاری نوجوانان پرسشنامه اختلالات رفتاری راتر کودکان دانلود پرسشنامه اختلال رفتاری راتر پرسشنامه سنجش اختلالات رفتاری مایکل راتر دانلود پرسشنامه اختلالات رفتاری…

  • پرسشنامه اهمال کاری شغلی صفاری نیا و همکاران با روایی و پایایی
  • پرسشنامه اهمال کاری شغلی صفاری نیا و همکاران با روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه اهمال کاری مقیاس اهمال کاری شغلی پرسشنامه اهمال کاری شغلی دانلود پرسشنامه اهمال کاری شغلی پرسشنامه استاندارد اهمال کاری شغلی روایی و پایایی پرسشنامه…

  • لزوم تجدید نظر درسیاست‌های جمعیتی ایران
  • لزوم تجدید نظر درسیاست‌های جمعیتی ایران لزوم تجدید نظر درسیاست‌های جمعیتی ایران جایگاه جهانی ایران از لحاظ جمعیتی ترکیب جمعیت ایران وضعیت ازدواج و طلاق کشور تحولات جمعیتی خانوارها در کشور چالش‌ها و راهکارهای حفظ تعادل پویای ساختار جمعیتی کشور…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش وفاداری مشتری به برند
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش وفاداری مشتری به برند مبانی نظری وفاداری مشتری به برند دانلود مبانی نظری وفاداری مشتری به برند پیشینه تحقیق وفاداری مشتری به برند ادبیات نظری وفاداری مشتری به برند فصل دوم پایان نامه وفاداری مشتری…

  • پایان نامه کارشناسی ارشد رشته معماری با عنوان زیباشناسی و نقش آن در معماری
  • پایان نامه کارشناسی ارشد رشته معماری با عنوان زیباشناسی و نقش آن در معماری زیبا شناسی نظام‌های زیباشناسی زیبائی شناسی معماری زیبایی شناسی اسلامی نقش زیباشناسی در معماری سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina…

  • پرسشنامه تاثیر مدیریت الکترونیک منابع انسانی بر اعتماد سازمانی کارکنان
  • پرسشنامه تاثیر مدیریت الکترونیک منابع انسانی بر اعتماد سازمانی کارکنان پرسشنامه اعتماد سازمانی پرسشنامه سیستم الکترونیک منابع انسانی پرسشنامه مدیریت الکترونیک منابع انسانی پرسشنامه اعتماد سازمانی کارکنان پرسشنامه اعتماد سازمانی کارکنان آموزش و پرورش دانلود پرسشنامه اعتماد سازمانی کارکنان آموزش…

  • پاورپوینت سازمان ها و ادارات مجازي
  • پاورپوینت سازمان ها و ادارات مجازي پاورپوینت سازمان ها و ادارات مجازي تحقیق سازمان ها و ادارات مجازي تفاوت سازمان مجازي و اداره مجازي مزاياي ادارات مجازي معايب ادارات مجازي مفهوم سازمان مجازي ويژگيهاي سازمان مجازي انواع سازمان مجازي سه…

  • مبانی نظری فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی
  • مبانی نظری فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی رابطه بین فرهنگ سازمانی و استقرارمدیریت مشاركتی رابطه فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی مبانی نظری مدیریت مشاركتی مبانی نظری فرهنگ سازمانی دانلود مبانی نظری فرهنگ سازمانی…

  • نگرش و موضع ایران در مورد تنگه هرمز
  • نگرش و موضع ایران در مورد تنگه هرمز رژیم حقوقی تنگه هرمز مواضع ایران در مورد تنگه هرمز رژیم حقوقی تنگه هرمز از نگاه کنوانسیون 1958 ژنو رژیم حقوقی تنگه هرمز از نگاه کنوانسیون 1982 مونتگوبی رژیم حقوقی تنگه هرمز…

  • پروپوزال شناسایی نهاد وقف و حقوق موقوفه، تبیین موانع و تنگناها و ارائه راه حلهایی برای برای افزایش بهره وری
  • پروپوزال شناسایی نهاد وقف و حقوق موقوفه، تبیین موانع و تنگناها و ارائه راه حلهایی برای برای افزایش بهره وری شناخت نهاد وقف تبیین موانع و تنگناهای نهاد وقف شناخت حقوق موقوفه افزایش بهره وری نهاد وقف پروپوزال راهکارهای حقوقی…

  • پاورپوینت آشنایی با مبانی و اصول استانداردها و الگوهای مصرف
  • پاورپوینت آشنایی با مبانی و اصول استانداردها و الگوهای مصرف پاورپوینت با موضوع آشنایی با مبانی و اصول استانداردها و الگوهای مصرف اصلاح الگوی مصرف اهميت و ضرورت توجه به استانداردها و الگوهاي مصرف استانداردسازی(standarization) ديدگاههاي متفاوت درباره مصرف مقايسه…

  • پاورپوینت فرایند طراحی سیستم های اطلاعات حسابداری
  • پاورپوینت فرایند طراحی سیستم های اطلاعات حسابداری پاورپوینت فرایند طراحی سیستم های اطلاعات حسابداری فرایند طراحی سیستم های اطلاعات حسابداری طراحی سیستم های اطلاعات حسابداری تحقیق طراحی سیستم های اطلاعات حسابداری هدف از طراحی سیستم ویژگی های یک سیستم موفق…

  • ارزیابی کارکرد و درجه بندی صندوق های سرمایه گذاری طبق شاخصهای متفاوت
  • ارزیابی کارکرد و درجه بندی صندوق های سرمایه گذاری طبق شاخصهای متفاوت رتبه بندی صندوق های سرمایه گذاری عملکرد صندوق های سرمایه گذاری رتبه بندی صندوق های سرمایه گذاری در بورس تهران عملکرد صندوق های سرمایه گذاری در بورس تهران…

  • مبانی نظری گردشگری
  • مبانی نظری گردشگری مبانی نظری گردشگری دانلود مبانی نظری گردشگری پیشینه تحقیق گردشگری ادبیات نظری گردشگری فصل دوم پایان نامه گردشگری مبانی نظری و پیشینه تحقیق گردشگری ادبیات و مبانی نظری گردشگری رفتن به سایت اصلی دانلود مبانی نظری  رشته گردشگری…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *