مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری 50 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری 50 صفحه

کلمات کلیدی :

فصل دوم پایان نامه رضایت مشتری
مبانی نظری رضایت مشتری
پیشینه تحقیق رضایت مشتری
پیشینه داخلی رضایت مشتری
پیشینه خارجی رضایت مشتری
پیشینه پژوهش رضایت مشتری
پیشینه نظری رضایت مشتری
ادبیات نظری رضایت مشتری
چارچوب نظری رضایت مشتری

رفتن به سایت اصلی

این نوشتار فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری می باشد. امروزه شاهد تجارب متفاوتی از راه خدمات در زندگی روزمره هستیم. از شاخص های سنجش میزان برتری سازمان ها نسبت به هم، کارکنان شاغل در آن سازمان ها است که میزان وفاداری و تعهد آن ها باعث می شود وظایف محوله را با کیفیت بالاتری به انجام رسانند. این امر موجب افزایش عملکرد، بهره وری و اثربخشی سازمان می شود. برعکس،افراد بی تفاوت یا بی مسئولیت در برابر اعمال محوله سازمان این رفتار را به همکاران منتقل می کنند و باعث کاهش عملکرد افراد و تنزل سازمان از نظر کمی و کیفی می شوند. 

 

 

 

در دهه 1990 رضایت مشتریان، تاثیر قابل توجهی بر تفکر مدیریتی داشت. در حقیقت تشخیص درک، رویارویی و پیش بینی نیازهای مشتری منابع مهم بقاومزیت رقابتی برای یک شرکتی هستند که اثر قاطع بر مجموعه اولویتها و فعالیتهای شرکت دارد. در دنیای امروز صنایع خدماتی بخش عمده ای از بازارها را در بسیاری از كشورهای جهان به خود اختصاص داده اند. بنابراین گسترش روز افزون تعداد مشاغل خدماتی در كنار افزایش میزان اهمیت این گونه صنایع در تولید ناخالص ملی كشورهای مختلف، موضوع عرضه خدماتی بی عیب و نقص و با كیفیت برتر را به مسأله ای در خور توجه فراوان كرده نموده است(شاهین و ابوالحسنی به نقل از شفیعی،2006). 

 

 

 

تا چند سال اخیر صنعت بیمه كشورمان تحت سلطه كامل بخش دولتی بوده است وشركت های بیمه در محیط غیررقابتی و با ثبات فعالیت می كردند و لزومی برای توجه به كیفیت خدمات نمی دیدند اما در سال های اخیر ظهور شرك تهای بیمه خصوصی فضای صنعت بیمه را دگرگون كرده است و رقابت در این بخش به شدت افزایش یافته است. هم چنین درصد افرادی كه در بخش خدمات مشغول به فعالیت هستند نسبت به سایر بخشها در حال افزایش است. كیفیت خدمات در این بخش ها به خصوص در صنعت بیمه به میزان زیادی به عملكرد كاركنان بستگی دارد. بنابراین سازمان های خدماتی و به طور اخص صنعت بیمه متوجه این موضوع شده اند كه به منظور حفظ مشتریان خود و كسب مزیت رقابتی، یكی از موضوعات مهم و كلیدی كه بایدهمواره مد نظر قرار دهند، بهبود كیفیت خدمات خود است(کندامپیولی و منگیوس ،2004،ص178).

 

 

 

2-1) رضایت مشتری        
بازار اقتصاد جهانی، هیچ‌گاه به این اندازه رقابتی نبوده است. در سراسر دنیا، سازمان‌ها و بنگاه‌های تجاری تلاش می‌كنند تا از طریق نیل به مزایای منحصر به فرد، نسبت به سایر رقبا به موقعیتی ممتاز دست یابند. از سوی دیگر، اغلب مشتریان هنگام خرید كالا و خدمات مورد نیاز، از امكان گزینه‌های متعددی برخوردار هستند. به همین دلیل آنان ورای مشخصات ظاهری و ویژگی‌های فیزیكی یك محصول سایر شاخص‌های كیفی را مدنظر قرار می‌دهند(غفاری آشتیانی، 1387،ص42).
مشتریان در جستجوی سرنخ‌هایی هستند كه آنان را برای شناسایی بهترین تأمین  كننده یاری نماید. در این راستا آنان علاوه بر بررسی عملكرد داخلی، هرگونه مدرك و شواهد خارجی كه نشانه برقراری اصل تمركز بر كیفیت در سازمان عرضه كننده می‌باشد را مورد توجه قرار می‌دهند. اندازه گیری رضایت مشتری از جمله اقدامات داخلی محسوب می شود كه نمود جهت‌گیری سازمان به سمت كیفیت می‌باشد(كاوسی و سقایی، 1384،23).

 

 

برای موفقیت در بازار پیچیده و رقابتی امروز، محققان معتقدند كه رضایت مشتری یك عامل كلیدی و مهم است(اندیوبیسی و واه ،2005،ص65). رضایت مشتری از ارزش قابل ملاحظه‌ای برخوردار است، چرا كه از داده های مرتبط با مصرف اقتباس شده(در مقابل تولید) و همچنین به عنوان یك شاخص راهنما برای سودآوری آینده مطرح است. رضایت مشتری راهنمایی برای دستیابی به وفاداری بیشتر مشتری است. رضایت مشتری از طریق ارتقاء وفاداری، درآمدهای آتی را تضمین كرده، هزینه‌های معاملات آینده را كاهش داده، موجب كاهش كشش قیمتی شده و از كاسته شدن مشتریان سازمان به هنگام بروز لغزش‌های احتمالی در كیفیت جلوگیری می‌كند. همچنین توصیه های دهان به دهان حاصل از مشتریان راضی، هزینه‌های جذب مشتریان جدید را كاسته و شهرت سازمان را ارتقاء می‌بخشد. در نقطه مقابل، نارضایتی مشتریان اثراتی معكوس بر جای می‌گذارد. بنابراین می‌توان مشتریان راضی را یك دارایی ارزشمند برای سازمان به شمار آورد(اندرسون و فومل ،2000،ص871).

 

 

طی ده سال اخیر انواع مختلف سازمان‌ها، چه بزرگ و چه كوچك، پی به اهمیت رضایت مشتری برده و دریافته‌اند كه ارتباط شدیدی بین رضایت مشتری، حفظ مشتری و سودآوری سازمان وجود دارد. برای بسیاری از سازمان‌های فعال در بخش عمومی، رضایت مشتری خود معیاری برای موفقیت است. بنابراین رضایت مشتری به هدف عملیاتی بسیاری از سازمان‌ها تبدیل شده است(هیل، 1385،ص24).

 

 

 

 

سازمان‌های متعالی، پاسخ‌گوی نیازها و انتظارات مشتریان خود می‌باشند. این قبیل سازمان‌ها فعالیت‌های رقبای خود را تحت نظر قرار می‌دهند و مزایای رقابتی آنها را شناسایی می‌نمایند. سازمان‌های مذكور، به طور مؤثری به پیش بینی نیازها و انتظارات آتی مشتریان خود می‌پردازند تا این نیازها و انتظارات را برآورده سازند و در صورت امكان از آنها پیشی گیرند. این سازمان‌ها، در برابر نقاط ضعف خود به سرعت و به گونه‌ای اثربخش واكنش نشان می‌دهند. آنها روابطی متعالی را با تمام مشتریان خود ایجاد و حفظ می‌كنند. اگر سازمان‌ها را در مسیر تعالی در سه گروه سازمان‌های در آغاز راه تعالی، سازمان‌های در میانه راه تعالی و سازمان‌های بالغ و متعالی تقسیم بندی كنیم، می‌توان گفت كه سازمان‌های در آغاز راه، میزان رضایت مشتریان خود را ارزیابی كرده‌اند، سازمان‌های در میانه راه، موفق شده‌اند ارتباط بین اهداف میان مدت و كوتاه مدت خود را با نیازها و انتظارات مشتری برقرار نمایند و سازمان‌های بالغ، محرك‌های كسب و كار برای جلب رضایت مشتریان و موارد مرتبط با وفاداری مشتریان را درك و اندازه گیری نموده‌اند و بر مبنای آن عمل می‌كنند(غفاری آشتیانی، 1387،ص36).

 

 

 

تغییرات سریع و محیط رقابتی فزاینده كنونی، بانک‌ها را وادار ساخته تا دیدگاه خود را به سوی رضایت مشتری معطوف سازند، چرا كه با افزایش رضایت مندی مشتری، پیامدهای رفتاری از قبیل تعهد، قصد ماندن و وفاداری مشتری، خلق پیوندهای متقابل و سودمند میان ارائه دهندگان و كاربران خدمت، توان پذیرش نقص ها و لغزش‌های احتمالی خدمت و همچنین توصیه های دهان به دهان مثبت مشتریان را در پی خواهد داشت(آراسلی و همکاران ،2005،52).

 

 

 

از این فرضیه كه رضایت مشتری یك متغیر مهم ارزیابی و كنترل مدیریت بازاریابی بانك است، حمایت گسترده ای به عمل آمده است(موتینهو و اسمیت ،2000،127). بانكداری از جمله صنایعی است كه در آن رضایت مشتری توجه بسیاری از محققان را به خود جلب كرده است. رضایت مشتری به قدری اهمیت یافته كه برخی بانک‌ها از آن به عنوان یك عنصر اساسی در استراتژی بازاریابی خود یاد كرده‌اند(غفاری آشتیانی، 1387،41).

 

 

 

حفظ و نگهداری مشتری موضوع مورد علاقه بسیاری از بانک‌ها است. به عنوان مثال، بانك للویدز در انگلیس، طی تحقیقاتی درصدد برآمد تا فرآیندی كه منجر به رضایت مندی مشتری شده و عوامل تعیین كننده نارضایتی مشتریان را شناسایی كند. یافته‌های این تحقیق به بانك كمك كرد تا فرآیند جدید نگهداری مشتریان را طراحی و به مرحله اجرا درآورد. به مانند بانك للویدز، بانك میدل بری  در آمریکا یك برنامه كیفیت خدمات مبتنی بر حفظ و نگهداری مشتریان از طریق كیفیت خدمات را توسعه بخشید. به گونه مشابه‌ای بانك رویال  در اسكاتلند از رضایت مندی مشتری در طراحی چشم انداز آینده بانك استفاده كرد. این بانك علاقه مندی خود به رفتارهای سودآور مشتری كه در اصطلاح سه‌آر  نامید را ابراز كرد. این رفتارها عبارت بودند از : (متاوا و المساوی ،1998،300).

1. ماندگاری در بانك
2. معرفی بانك به دوستان
3. خرید دوباره(مجدد) از بانك.

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری
فهرست مطالب
2-1) رضایت مشتری 5
2-1-1) تعاریف رضایت مشتری 8
2-1-2) رضایت كاركردی و رضایت روانی 13
2-1-3) مزایای رضایت مشتری 14
2-1-4) ارتباط رضایت و وفاداری مشتری 16
2-2)اهمیت رضایت مشتری 20
2-3) اندازه گیری رضایت مشتری 21
2-4) روش های اندازه گیری رضایت مشتری 26
2-4-1) شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی 27
2-4-1-1) مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا 27
2-4-1-2)مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا 29
2-4-1-3)شاخص ملی رضایت مشتری سوئیس 30
2-4-1-4)مدل شاخص ملی رضایت مشتری در مالزی 32
2-4-1-5)مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ 33
2-5) هداف و مزایای تدوین شاخص رضایت مشتری 34
پیشینه تحقیق رضایت مشتری
منابع

 

شكل‌گیری رئالیسم ایرانی

شكل‌گیری رئالیسم ایرانی رئالیسم فارسی روزنامه‌نگاری رمان واقعگرا دانلود مقالات رشته ادبیات شكل‌گیری رئالیسم ایرانی دانلود مقالات ادبیات فروش مقالات ادبیات خرید مقالات ادبیات سیستم همکاری در فروش فایل رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته ادبیات شكل‌گیری رئالیسم ایرانی…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت از برند

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت از برند کلمات کلیدی : مبانی نظری رضایت از برند فصل دوم پایان نامه رضایت از برند دانلود مبانی نظری رضایت از برند پیشینه رضایت از برند پیشینه تحقیق رضایت از برند پیشینه داخلی…

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری انگیزه پیشرفت

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری انگیزه پیشرفت کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه انگیزه پیشرفت مبانی نظری انگیزه پیشرفت پیشینه تحقیق انگیزه پیشرفت پیشینه داخلی انگیزه پیشرفت پیشینه خارجی انگیزه پیشرفت پیشینه پژوهش انگیزه پیشرفت پیشینه نظری…

مدیریت و بازیافت زباله های شهری

مدیریت و بازیافت زباله های شهری انواع زباله ها زباله های شهری بازیافت زباله های شهری مدیریت زباله های شهری مدیریت و بازیافت زباله های شهری دانلود مقالات محیط زیست دانلود مقالات رشته محیط زیست رفتن به سایت اصلی دانلود…

بررسی عوامل تاثیر گذار بر پذیرش بانکداری الکترونیکی

بررسی عوامل تاثیر گذار بر پذیرش بانکداری الکترونیکی بررسی عوامل تاثیر گذار بر پذیرش بانکداری الکترونیکی دانلود مقاله مدیریت بررسی عوامل تاثیر گذار بر پذیرش بانکداری الکترونیکی سیستم همکاری در فروش فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش…

پاورپوینت سیستم های حسابداری مدیریت

پاورپوینت سیستم های حسابداری مدیریت پاورپوینت سیستم های حسابداری مدیریت سیستم های حسابداری مدیریت تحقیق سیستم های حسابداری مدیریت مقاله سیستم های حسابداری مدیریت مسیرهای جریان اطلاعات در سیستم های اطلاعاتی حسابداری ویژگی های سیستم بودجه برای عملکرد مناسب سیستم…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فعالیت های پیشبرد فروش

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فعالیت های پیشبرد فروش مبانی نظری فعالیت های پیشبرد فروش دانلود مبانی نظری فعالیت های پیشبرد فروش پیشینه تحقیق فعالیت های پیشبرد فروش ادبیات نظری فعالیت های پیشبرد فروش فصل دوم پایان نامه فعالیت های…

مبانی نظری عوامل مدیریتی موثر بر بهره وری سازمان و اولویت بندی آنها

مبانی نظری عوامل مدیریتی موثر بر بهره وری سازمان و اولویت بندی آنها بهره وری سازمان عوامل موثر بر بهره وری سازمان اولویت عوامل موثر بر بهره وری سازمان نقش رهبری در بهره وری سازمان نقش سازماندهی در بهره وری…

پاورپوینت تعادل در مدل ایستا

پاورپوینت تعادل در مدل ایستا کلمات کلیدی : پاورپوینت تعادل در مدل ایستا بازار کار کلاسیک ها واکنش نسبت به اختلالات طرف تقاضا تابع تقاضای کار شرط تعادل بازار محصول تعدیل در مدل کلاسیک ها عرضه و تقاضای کل در…

  • بررسی ساز و برگ سیستمهای انتقال جریان متناوب انعطاف‌پذیر
  • بررسی ساز و برگ سیستمهای انتقال جریان متناوب انعطاف‌پذیر تجهیزات انتقال انرژی الکتریکی سیستمهای مدرن انتقال انرژی سیستم انتقال جریان متناوب انعطاف‌پذیر بررسی انواع تجهیزات خانواده FACTS بهره برداری و کنترل سیستمهای قدرت بررسی تجهیزات سیستمهای انتقال جریان متناوب انعطاف‌پذیر…

  • خلاصه کتاب مدیریت راهبردی در رسانه از نظریه تا اجرا نوشته لوسی کونگ ترجمه دکتر علی اکبر فرهنگی
  • خلاصه کتاب مدیریت راهبردی در رسانه از نظریه تا اجرا نوشته لوسی کونگ ترجمه دکتر علی اکبر فرهنگی خلاصه کتاب مدیریت راهبردی در رسانه از نظریه تا اجرا نوشته لوسی کونگ ترجمه دکتر علی اکبر فرهنگی رفتن به سایت اصلی…

  • ارزیابی و مدلسازی الگوریتمهای مسیریابی در تصادفات به منظور رسیدن به امن ترین مسیر
  • ارزیابی و مدلسازی الگوریتمهای مسیریابی در تصادفات به منظور رسیدن به امن ترین مسیر عوامل موثر در تصادفات تصادفات جاده ای ایران کاربرد الگوریتمهای مسیریابی در تصادفات ارزیابی و مدلسازی الگوریتمهای مسیریابی در تصادفات به منظور رسیدن به امن ترین…

  • پایان نامه رشته مهندسی کامپیوتر با عنوان شبكه های بی سیم و امنیت در آن همراه با 92 صفحه اسلاید
  • پایان نامه رشته مهندسی کامپیوتر با عنوان شبكه های بی سیم و امنیت در آن همراه با 92 صفحه اسلاید PAN پایان نامه رشته مهندسی کامپیوتر با عنوان شبكه های بی سیم و امنیت در آن شبکه بلوتوث پایان نامه…

  • فصل سوم پایان نامه استقرار مدیریت دانش در بانک
  • فصل سوم پایان نامه استقرار مدیریت دانش در بانک کلمات کلیدی : پایان نامه مدیریت دانش فصل سوم پایان نامه مدیریت فصل سوم پایان نامه ارشد مدیریت پایان نامه استقرار مدیریت دانش در بانک فصل سوم پایان نامه استقرار مدیریت…

  • بهبود پارامترهای سلول خورشیدی فیلم نازک ‏CdS/CdTe‏ به کمک اثر میدان در اتصال پشتی
  • بهبود پارامترهای سلول خورشیدی فیلم نازک ‏CdS/CdTe‏ به کمک اثر میدان در اتصال پشتی بازترکیب فیلم نازک ولتاژ مدار باز سلول خورشیدی CdTe CdS ZnTe دانلود مقالات کارشناسی ارشد برق دانلود مقالات برق سیستم همکاری در فروش فایل خرید مقالات…

  • بررسی و سنجش اهمیت حاکمیت شرکتی بر توسعه بازار سرمایه
  • بررسی و سنجش اهمیت حاکمیت شرکتی بر توسعه بازار سرمایه توسعه و گسترش بازار سرمایه پایان نامه توسعه بازار سرمایه پایان نامه حاکمیت شرکتی چارچوب نظری حاکمیت شرکتی حاکمیت شرکتی در ایران حاکمیت شرکتی و عملکرد مالی شرکت ها حاکمیت…

  • جایگاه مدیریت برند در چارت سازمان
  • جایگاه مدیریت برند در چارت سازمان کلمات کلیدی : پایان نامه برند پایان نامه مدیریت برند وظایف مدیریت برند نحوه شکل گیری برند رویکردهای مدیریت برند جايگاه‌ برند در جهان امروز جایگاه مدیریت برند در سازمان برند چیست و چه…

  • اسرار تشریع حج از منظر قرآن و روایات
  • اسرار تشریع حج از منظر قرآن و روایات اسرار تشریع حج مناسک و مراحل حج اسرار تشریع حج از منظر قرآن اسرار تشریع حج از منظر روایات تحقیق اسرار تشریع حج دانلود تحقیق اسرار تشریع حج پایان نامه حج رفتن…

  • جایگاه حقوق بیگانگان از نظر قواعد بین المللی حقوق بشر
  • جایگاه حقوق بیگانگان از نظر قواعد بین المللی حقوق بشر حقوق بیگانگان پایان نامه حقوق بیگانگان پایان نامه حقوق اتباع خارجی جایگاه اتباع خارجی در حقوق بشر حقوق اتباع بیگانه در حقوق بین الملل خصوصی جایگاه حقوق اتباع خارجی در…

  • پایان نامه کارشناسی روانشناسی و علوم اجتماعی با عنوان بزهکاری جوانان
  • پایان نامه کارشناسی روانشناسی و علوم اجتماعی با عنوان بزهکاری جوانان بزهکاری وضعیت اطفال بزهكار در سیستم جزایی فعلی در ایران بزهکاری اطفال و جوانان پاشیدگی كانون خانواده دانلود پایان نامه کارشناسی روانشناسی و علوم اجتماعی با عنوان بزهکاری جوانان…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی اختلال بدشکلی بدن
  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی اختلال بدشکلی بدن کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلال بدشکلی بدن مبانی نظری اختلال بدشکلی بدن پیشینه تحقیق اختلال بدشکلی بدن پیشینه داخلی اختلال بدشکلی بدن پیشینه خارجی اختلال بدشکلی بدن پیشینه پژوهش…

  • بررسی آزمایشگاهی اثر هندسه شکاف پایه پل و پایه های مجاور هم بر کاهش آبشستگی موضعی
  • بررسی آزمایشگاهی اثر هندسه شکاف پایه پل و پایه های مجاور هم بر کاهش آبشستگی موضعی آبشستگی موضعی حجم حفره آبشستگی آبشستگی اطراف پایه پل کاهش و کنترل عمق حفره آبشستگی تعیین حجم و عمق حفره آبشستگی اطراف پایه پل…

  • ویژگی های هوش اجتماعی و عوامل موثر بر پرورش آن با تشریح نظریه پردازان
  • ویژگی های هوش اجتماعی و عوامل موثر بر پرورش آن با تشریح نظریه پردازان کلمات کلیدی : ابعاد هوش اجتماعی پایان نامه هوش اجتماعی مولفه های هوش اجتماعی ویژگیهای هوش اجتماعی نظریه های هوش اجتماعی نظريه پردازان هوش اجتماعي عوامل…

  • پایان نامه مهندسی برق با عنوان جریان ac (کامل و آپدیت شده)
  • پایان نامه مهندسی برق با عنوان جریان ac (کامل و آپدیت شده) جریان AC ماشین AC درایورهای AC درایور اینورتر تغذیه شده با جریان درایور موتور القائی کنترل شده جریان دانلود پایان نامه جریان AC دانلود پایان نامه برق دانلود…

  • تاثیر سرپرستی خانواده بر مشكلات روانی و اجتماعی فرزندان
  • تاثیر سرپرستی خانواده بر مشكلات روانی و اجتماعی فرزندان تاثیر خانواده بر مشكلات روانی و اجتماعی فرزندان عوامل موثر در ایجاد مسائل و مشكلات دوره نوجوانی تاثیر سرپرستی خانواده بر مشكلات روانی و اجتماعی فرزندان بررسی مسائل و مشكلات روانی…

  • بررسی و مقایسه مدل های مختلف و رایج فرهنگ سازمانی
  • بررسی و مقایسه مدل های مختلف و رایج فرهنگ سازمانی مدل های فرهنگ سازمانی رابینز مدل های فرهنگ سازمانی انواع مدل های فرهنگ سازمانی مدل های مختلف فرهنگ سازمانی مقایسه مدل های فرهنگ سازمانی مدل های رایج فرهنگ سازمانی رویکردها…

  • تمییز عامل زیان در فرض تعدد اسباب
  • تمییز عامل زیان در فرض تعدد اسباب نظریه برابری اسباب و شرایط نظریه سبب نزدیک و بی واسطه نظریه سبب متعارف و اصلی نظریه سبب مقدم در تاثیر نظریه آخرین امکان پرهیز از حادثه جایگاه نظریه در حقوق ایران دانلود…

  • مبانی نظری تاثیر سرمایه فرهنگی بر نگرش مردان به خشونت علیه زنان
  • مبانی نظری تاثیر سرمایه فرهنگی بر نگرش مردان به خشونت علیه زنان کلمات کلیدی : مبانی نظری نگرش مردان خشونت علیه زنان در ایران خشونت علیه زنان تعریف عوامل خشونت علیه زنان ضرورت تحقیق خشونت علیه زنان خشونت علیه زنان…

  • خلاصه کتاب تدوین پایان نامه ، رساله ، طرح پژوهشی و مقاله دکتر طبیبی - نشر فردوس
  • خلاصه کتاب تدوین پایان نامه ، رساله ، طرح پژوهشی و مقاله دکتر طبیبی - نشر فردوس خلاصه کتاب تدوین پایان نامه ، رساله طرح پژوهشی و مقاله دکتر سید جمال الدین طبیبی محمد رضا ملکی بهرام دلگشایی نشر فردوس…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق علل مطالبات معوق در نظام بانکی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق علل مطالبات معوق در نظام بانکی مبانی نظری معوق در نظام بانکی پیشینه تحقیق معوق در نظام بانکی مبانی نظری و پیشینه تحقیق معوق در نظام بانکی پیشینه پژوهش معوق در نظام بانکی ادبیات نظری…

  • بررسی نقش کشورهای ترکیه، عربستان سعودی و قطر در تحولات سوریه
  • بررسی نقش کشورهای ترکیه، عربستان سعودی و قطر در تحولات سوریه کلمات کلیدی : پایان نامه بحران سوریه پایان نامه در مورد سوریه نقش قطر در بحران سوریه نقش ترکیه در بحران سوریه نقش عربستان در بحران سوریه عوامل موثر…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش استعداد خستگی شغلی
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش استعداد خستگی شغلی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه استعداد خستگی شغلی مبانی نظری استعداد خستگی شغلی پیشینه تحقیق استعداد خستگی شغلی پیشینه داخلی استعداد خستگی شغلی پیشینه خارجی استعداد خستگی شغلی پیشینه پژوهش…

  • بررسی و تشریح دیدگاه های متفاوت درمورد سلامت روان و عوامل موثر بر آن
  • بررسی و تشریح دیدگاه های متفاوت درمورد سلامت روان و عوامل موثر بر آن سلامت روانی نظریه های سلامت روانی عوامل تاثیر گذار بر سلامت روانی بررسی مفاهیم مشابه سلامت روانی دیدگاه های مختلف درباره سلامت روان عوامل تاثیر گذار…

  • مدیریت امور پیشگیری و بررسی اصول ایمنی و بهداشت حرفه ای
  • مدیریت امور پیشگیری و بررسی اصول ایمنی و بهداشت حرفه ای اصول ایمنی بهداشت حرفه ای كارخانه ایران خودرو سازمان ایمنی و بهداشت اصول ایمنی كارخانه ایران خودرو سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina…

  • مخاطرات زمین ریخت شناسی و تاثیرات آن بر توسعه شهری
  • مخاطرات زمین ریخت شناسی و تاثیرات آن بر توسعه شهری توسعه شهری مخاطرات ژئومورفولوژی مخاطرات زمین ریخت شناسی مخاطره شناسی توسعه شهری دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته جغرافیا مخاطرات زمین ریخت شناسی و تاثیرات آن بر توسعه شهری رفتن…

  • کاملترین منبع درس مدیریت اسلامی و الگوهای آن مناسب کنکور دکتری
  • کاملترین منبع درس مدیریت اسلامی و الگوهای آن مناسب کنکور دکتری کاملترین منبع درس مدیریت اسلامی و الگوهای آن کنکور دکتری مدیریت رفتن به سایت اصلی کاملترین منبع درس مدیریت اسلامی و الگوهای آن مناسب کنکور دکتری به تعداد 211…

  • پرسشنامه شادمانی و شادکامی مونش با نمره گذاری، روایی و پایایی
  • پرسشنامه شادمانی و شادکامی مونش با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه شادمانی پرسشنامه شادکامی پرسشنامه شادکامی مونش پرسشنامه شادمانی مونش تفسیر پرسشنامه شادکامی پرسشنامه سنجش شادکامی پرسشنامه در مورد شادکامی پرسشنامه های شادکامی پرسشنامه شادکامی 24…

  • پروپوزال و طرح تفصیلی مطالعه آزمایشگاهی آبشستگی موضعی اطراف سری آبشکن های L شکل
  • پروپوزال و طرح تفصیلی مطالعه آزمایشگاهی آبشستگی موضعی اطراف سری آبشکن های L شکل عمق آبشستگی آبشستگی موضعی آبشکن های L شکل فاصله بین آبشکن ها حفاظت دیواره خارجی رودخانه ها پروپوزال آبشستگی موضعی اطراف سری آبشکن های L شکل…

  • پاورپوینت زمان بندی سرعت ( ویژه ارائه کلاسی درس علم تمرین)
  • پاورپوینت زمان بندی سرعت ( ویژه ارائه کلاسی درس علم تمرین) کلمات کلیدی : پاورپوینت زمان بندی سرعت زمان بندی سرعت تحقیق زمان بندی سرعت بررسی زمان بندی سرعت الگوي تمرين سرعت براي دوره پيش از بلوغ هدف تمرينات سرعتي…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *