مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند لبنیات

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند لبنیات

کلمات کلیدی :

مبانی نظری ارزش ویژه برند لبنیات
دانلود مبانی نظری ارزش ویژه برند لبنیات
پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند لبنیات
ادبیات نظری ارزش ویژه برند لبنیات
فصل دوم پایان نامه ارزش ویژه برند لبنیات
مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند لبنیات
ادبیات و مبانی نظری ارزش ویژه برند لبنیات

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

ارزش ویژه برند لبنیات

 

 

 

 

چکیده

در سال های اخیر،بحث و بررسی در خصوص برند جایگاه ویژه ای در محافل علمی و دانشگاهی و همچنین در حوزه کسب وکار یافته است.بسیاری از محققان ومدیران شرکت ها به این نتیجه رسیده اند که با ارزش ترین دارایی شرکت در جهت بهبود فرآیند بازاریابی،برند و دانش برندینگ است.بازاریابان اعتقاد دارند که محصول جدید با نام تجاری تعمیم یافته توسط مصرف کننده به طور مطلوب تری ارزیابی می شود زیرا مصرف کننده نگرش مثبت خود را از نام تجاری مربوط به محصول جدید منتقل می کند.مطالعه ی حاضر با هدف تأثیرات ارزش ویژه ی برند بر ارزیابی بسط برند صورت گرفته است.در تحقیق حاضر برند کاله که برند شناخته شده ای در سطح ایران است،جهت مطالعه انتخاب شده است.

 

 

دنیای پیرامون ما و محیطی که سازمان ها درآن قرار دارند هر روز پیچیده تر از گذشته می شود سازمان ها ناچارند برای ادامه ی حیات در این محیط در حال تغییر خود را با پیشرفت های روز افزون دانش و فن آوری انطباق دهند در جهان رقابتی امروز،سازمانی امکان بقا دارد که بتواند خود را پیوسته با تغییرات محیط پیرامونش وفق دهد(شیهالی، 1384).شرکت ها در بازار یابی جدید برای ایجاد تمایز بین محصولات خود و رقبا از استراتژی ها و روش های گوناگون استفاده می کنند.یکی از تصمیمات مهم در بازاریابی امروز ، تصمیم د رمورد انتخاب نام تجاری برای محصولات و خدمات می باشد (Aaker & Keller, 1990).یک نام تجاری چکیده ای از هویت،اصالت،ویژگی وتفاوت یک نام تجاری،اطلاعات را که درکلمه یا علامت متمرکز شده است را برمی انگیزد به همین دلیل است که نام های تجاری برای تبادلات کسب و کار حیاتی اند. 

 

هر شرکت در هنگام معرفی یک محصول جدید به بازار، با سوالهای متعددی مواجه است.مهم ترین مساله ای که ذهن عرضه کننده را به خود مشغول می دارد این است که محصول جدید را با چه موضع گیری مشخصی وارد بازار کند تا بتواند تقاضای کافی ایجاد کند و یا به عبارت دیگر ، برای بازار جذابیت داشته باشد.در این باره موضعی که بنگاه برای محصول خود اتخاذ می کند باید با ویژگی های مختلف محصول،از جمله کیفیت محصول،نوع بسته بندی ، نام تجاری و نوع تبلیغات ، پشتیبانی می شود.ومعمولاً نام تجاری اصلی باعث کاهش هزینه های بازاریابی و احتمال افزایش موفقیت کلی شرکت می شود(Morrin , 1999).

تصور می شود که ارزش ویژه برند مزایای بسیاری برای شرکتها داشته باشد مثلاً سطوح بالای ارزش ویژه منجر به افزایش ترجیحات و تمایلات مصرف کننده و دلایل خرید او می شود.شرکت هایی که از ارزش ویژه برند بیشتری برخورداند ، بازده بالایی نیز خواهند داشت. برند سازی یکی از روش های قدرتمند در ایجاد تمایز و یکی از کلیدی ترین استراتژی های موضع یابی رقابتی است. 

 

برندها مزایای رقابتی پایداری را برای شرکتها به همراه دارند. به بیان دیگر اگر مصرف کنندگان برندی را خوب بدانند شرکت به یک مزایای رقابتی دست یافته است . 

ارزش ویژه برند با پشتیبانی از ارزش مشتریان به طور غیر مستقیم ارزش شرکت را افزایش می دهد . ارزش ویژه برند و ارزش مشتری از طریق بالا بردن اثر بخشی و کارآیی برنامه های بازاریابی وفاداری به برند ، قیمت و حاشیه سود ، توسعه برند،هرم تجاری و مزیت رقابتی شرکت ارزش ایجاد می کنند(آکر، 1991).بازاریابان معتقد هستند که تعمیم های برند،در اکثرموارد توسط مشتریان بسیار مطلوب ارزیابی می شوند ، زیرا مشتریان ، ویژگی ها و احساسات مثبتی را که از برند اصلی در ذهن دارند به محصولات تعمیم داده شده نیز انتقال می دهند(Bhat & Reddy, 2001).

از نقطه نظر رفتاری ارزش ویژه برند در ایجاد نقاط تمایزی که منجر به مزایای رقابتی در رقابت غیر قیمت می شود ، بسیار حائز اهمیت است لذا این تحقیق درصدد است تأثیرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی بسط برند از دیدگاه مصرف کنندگان شرکت ها و فروشگاه های عرضه کننده فرآورده های لبنی کاله درشهر کاشان بپردازد.

 

 

 

 

فهرست مطالب

چکیده 1

 

 

 

فصل دوم

مقدمه 10

1-2 نگرشی بر تحول نام تجاری در ایران 11

2-2 تعاریف برند 11

2-3 معانی نام و نشان تجاری 13

2-4 ارزش و اهمیت نام تجاری 14

2-4-1 ارزش نام یک نام تجاری خاص برای مصرف کننده 14

2-4-2 ارزش یک نام تجاری خاص برای سهامداران از نظر مالی 15

2-5 برندسازی 17

2-6 وجود برند 18

2-7 ارزش ویژه برند 18

2-8 دیدگاه ارزش ویژه نام و نشان تجاری کلر 19

2-9 استراتژی نام تجاری ، استراتژی کسب و کار 19

2-10 رویکردهای اندازه گیری ارزش ویژه برند 22

2-11 مدلهای ارزش ویژه برند 23

2-12 مدل ارزش ویژه آکر 29

2-13 تعریف مفاهیم و اجزای برند 30

2-14 بسط برند 35

2-15 ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش 37

2-16 تناسب درک شده از برند 39

2-16-1 فرآیند طبقه بندی و معیارهای تناسب 41

2-17 تناسب محصول با طبقه و ارزیابی بسط برند 43

2-17-1 ویژگیهای برند مادر و ارزیابی بسط آن 45

2-18 تاثیرات متقابل بسط برندها و برند مادر 47

2-19 نوگرایی مصرف کننده نسبت به مصول 50

2-20 مزایای بسط برند 50

2-21 مروری بر تحقیقات پیشین 52

2-21-1 تحقیقات خارجی 52

2-21-2 تحقیقات داخلی 57

2-22 مدل مفهومی 61

2-23 شرکت فرآرده های لبنی کاله 62

 

منابع  و مآخذ                                                                                                    

 

جزوه ژئومورفولوژی کاربردی

جزوه ژئومورفولوژی کاربردی کلمات کلیدی : جزوه ژئومورفولوژی کاربردی رفتن به سایت اصلی جزوه ژئومورفولوژی کاربردی به تعداد 8 جلسه مباحث کلاس که پاورپوینت تبدیل به pdf شده مناسب اساتید و دانشجویان جغرافیا و علوم زمین   What is geomorphology لندفرم…

مقاله رشته ادبیات فارسی با عنوان محمد حسین بهجت تبریزی(متخلص به شهریار)

مقاله رشته ادبیات فارسی با عنوان محمد حسین بهجت تبریزی(متخلص به شهریار) مقاله رشته ادبیات فارسی با عنوان محمد حسین بهجت تبریزی(متخلص به شهریار) رشته ادبیات فارسی ادبیات فارسی کلمات کلیدی شهریار زندگینامۀ شهریار رماتیسم سبک شعری شهریار عشق نافرجام…

مقاله ترجمه شده با موضوع یک رویکرد یکپارچه رباست با جریان رو به جلو و عقب در زنجیره تأمین محصولات با طول عمر کوتاه

مقاله ترجمه شده با موضوع یک رویکرد یکپارچه رباست با جریان رو به جلو و عقب در زنجیره تأمین محصولات با طول عمر کوتاه کلمات کلیدی : مقاله ترجمه شده رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده آماده رشته مهندسی صنایع…

فصل دوم پایان نامه پیاده سازی مدیریت دانش در کتابخانه ها

فصل دوم پایان نامه پیاده سازی مدیریت دانش در کتابخانه ها کلمات کلیدی : مبانی نظری استقرار مدیریت دانش دانلود مبانی نظری مدیریت دانش پیشینه تحقیق مدیریت دانش پیشینه پژوهش مدیریت دانش پیشینه تحقیق استقرار مدیریت دانش پیاده سازی مدیریت…

تعادل بخشی قانون انسانی کردن روابط بین الملل

تعادل بخشی قانون انسانی کردن روابط بین الملل اشغال حقوق بشر قانون انسانی کردن روابط بین الملل دانلود مقالات رشته حقوق دانلود مقالات حقوق دانلود مقالات حقوقی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل فروشگاه فایل…

پروپوزال بررسی تاثیر یادگیری الکترونیکی بر عملکرد کارکنان

پروپوزال بررسی تاثیر یادگیری الکترونیکی بر عملکرد کارکنان پروپوزال مدیریت دانش پروپوزال یادگیری الکترونیکی فرآیندهای مدیریت دانش پیاده سازی مدیریت دانش در سازمان بازرسی استقرار مدیریت دانش در سازمان بازرسی پروپوزال تاثیر مدیریت دانش بر یادگیری الکترونیکی تاثیر فرآیندهای مدیریت…

مبانی نظری رابطه مدیریت دانش و مدیریت کیفیت جامع در شركت های بیمه

مبانی نظری رابطه مدیریت دانش و مدیریت کیفیت جامع در شركت های بیمه مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری مدیریت کیفیت جامع مدیریت دانش در شركتهای بیمه مدیریت کیفیت جامع در شركتهای بیمه استقرار مدیریت دانش در شرکتهای بیمه پیاده…

مبانی نظری ارزیابی عملکرد شرکت ها با روش تحلیل پوششی داده ها

مبانی نظری ارزیابی عملکرد شرکت ها با روش تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد در شرکت های تعاونی ارزیابی عملکرد شرکت های تعاونی ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عملکرد شرکت های تعاونی…

فصل دوم پایان نامه سلامت روانی فرزندان

فصل دوم پایان نامه سلامت روانی فرزندان کلمات کلیدی : مبانی نظری سلامت روانی پیشینه تحقیق سلامت روان فصل دوم پایان نامه سلامت روانی فصل دوم پایان نامه روانشناسی مبانی نظری و پیشینه پژوهش سلامت روان فصل دوم پایان نامه…

  • پرسشنامه بررسی ابعاد 5 گانه سازمان یادگیرنده در سازمان آموزش پرورش
  • پرسشنامه بررسی ابعاد 5 گانه سازمان یادگیرنده در سازمان آموزش پرورش پرسشنامه سازمان یادگیرنده پرسشنامه سازمان یادگیرنده سنگه ابعاد سازمان یادگیرنده در پرسشنامه پرسشنامه ابعاد سازمان یادگیرنده پرسشنامه سازمان یادگیرنده پیتر سنگه دانلود پرسشنامه سازمان یادگیرنده پیتر سنگه پرسشنامه استاندارد سازمان…

  • بررسی منشا فکری سعدی و ویژگیهای عصر او
  • بررسی منشا فکری سعدی و ویژگیهای عصر او زندگی سعدی منشا فکری سعدی مشخصه های عصر سعدی بررسی منشا فکری سعدی و ویژگیهای عصر او بررسی عارف بودن سعدی بررسی سخنوری سعدی دانلود پایان نامه سعدی دانلود پایان نامه رشته…

  • مقاله کامل در مورد گیاهان دارویی
  • مقاله کامل در مورد گیاهان دارویی گیاه شناسی گیاهان دارویی اثر بخشی گیاه روش تکثیر و کاشت گیاهان دارویی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید…

  • پیشنهاد چارچوبی جهت تشخیص علل تاثیرگذار و درصد تاثیر آنها در سود و زیان بیمه با داده کاوی
  • پیشنهاد چارچوبی جهت تشخیص علل تاثیرگذار و درصد تاثیر آنها در سود و زیان بیمه با داده کاوی بیمه شخص ثالث خودرو پایان نامه ارشد داده کاوی کاربرد داده کاوی در بیمه تشخیص خسارت بیمه با داده کاوی سود و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیر و مدیریت
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیر و مدیریت مبانی نظری مدیر و مدیریت دانلود مبانی نظری مدیر و مدیریت دانلود پیشینه تحقیق مدیر و مدیریت پیشینه تحقیق مدیر و مدیریت ادبیات نظری مدیر و مدیریت فصل دوم پایان نامه مدیر…

  • افزایش بازدهی انرژی مصرفی شبکه های CRN با مخابرات مشارکتی
  • افزایش بازدهی انرژی مصرفی شبکه های CRN با مخابرات مشارکتی رادیوی شناختگر شبکه های عصبی شبکه های رادیو شناختی بیشینه گذردهی شبکه ثانویه دست به دست شدن فرکانسی افزایش بازدهی انرژی مصرفی شبکه های CRN با مخابرات مشارکتی افزایش راندمان…

  • پاورپوینت ساخت و سازمان شهر در دوره متقدم اسلامی و از قرن دوم تا هفتم هجری
  • پاورپوینت ساخت و سازمان شهر در دوره متقدم اسلامی و از قرن دوم تا هفتم هجری کلمات کلیدی : ساخت و سازمان شهر در دوره متقدم اسلامی و از قرن دوم تا هفتم هجری ساخت و سازمان شهر در دوره…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حس تعلق مکانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حس تعلق مکانی کلمات کلیدی : مبانی نظری حس تعلق مکانی چارچوب نظری حس تعلق مکانی فصل دوم پایان نامه حس تعلق مکانی دانلود مبانی نظری حس تعلق مکانی پیشینه تحقیق حس تعلق مکانی پیشینه…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش خشونت علیه زنان
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش خشونت علیه زنان مبانی نظری خشونت علیه زنان دانلود مبانی نظری خشونت علیه زنان پیشینه تحقیق خشونت علیه زنان ادبیات نظری خشونت علیه زنان فصل دوم پایان نامه خشونت علیه زنان مبانی نظری و پیشینه…

  • ارزیابی اجرای بودجه بندی عملیاتی در شرکت‌های آب و فاضلاب ایران براساس مدل شه
  • ارزیابی اجرای بودجه بندی عملیاتی در شرکت‌های آب و فاضلاب ایران براساس مدل شه بودجه ریزی عملیاتی پیاده سازی بودجه ریزی عملیاتی بودجه ریزی عملیاتی بر اساس مدل شه اجرای بودجه ریزی عملیاتی بر اساس مدل شه پیاده سازی بودجه…

  • پاورپوینت کتاب فرآیند خط مشی گذاری عمومی تالیف دکتر کرم اله دانش فرد
  • پاورپوینت کتاب فرآیند خط مشی گذاری عمومی تالیف دکتر کرم اله دانش فرد پاورپوینت کتاب فرآیند خط مشی گذاری عمومی تالیف دکتر کرم اله دانش فرد رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کتاب فرآیند خط مشی گذاری عمومی تالیف دکتر کرم…

  • مبانی نظری بررسی شیوه های مدیریت پروژه ای در سازمانها با استاندارد PMBOK
  • مبانی نظری بررسی شیوه های مدیریت پروژه ای در سازمانها با استاندارد PMBOK استاندارد PMBOK در مدیریت پروژه طراحی سیستم مدیریت پروژه با PMBOK مدیریت پروژه در سازمانها با استاندارد PMBOK مبانی نظری پیاده سازی استاندارد PMBOK در سازمانها مدیریت…

  • بررسی دوره هویت و پایه های نظری هویت به تاکید بر انواع سبک های پردازش هویت
  • بررسی دوره هویت و پایه های نظری هویت به تاکید بر انواع سبک های پردازش هویت سبک هویت مقاله سبک هویت تحقیق در مورد سبک هویت بررسی دوره هویت پایه های نظری هویت انواع سبک های پردازش هویت رفتن به…

  • بررسی نحوه انبارداری در کارخانه ایرانا
  • بررسی نحوه انبارداری در کارخانه ایرانا انبارداری انبارداری کاشی و سرامیک نحوه انبارداری در کارخانه ایرانا دانلود تحقیق رشته سرامیک بررسی نحوه انبارداری در کارخانه ایرانا انبارگردانی در کارخانه ایرانا رفتن به سایت اصلی دانلود تحقیق رشته سرامیک بررسی نحوه…

  • ترجمه فارسی فصل 5، 6 و 7 کتاب استنباط آماری کاسلا برگر
  • ترجمه فارسی فصل 5، 6 و 7 کتاب استنباط آماری کاسلا برگر ترجمه فارسی فصل 5، 6 و 7 کتاب استنباط آماری کاسلا برگر رفتن به سایت اصلی ترجمه فارسی فصل 5، 6 و 7 کتاب استنباط آماری کاسلا برگر به…

  • كاربرد ترانسفورمرها
  • كاربرد ترانسفورمرها ترانس ترانسفورمر انواع ترانسها كاربرد ترانسفورمرها دانلود مقاله كاربرد ترانسفورمرها دانلود مقالات الکترونیک دانلود مقالات مهندسی الکترونیک رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته الکترونیک كاربرد ترانسفورمرها   مقدمه ترانسفورمر یك دستگاه تبدیل انرژی الكترومغناطیسی است ، زیرا…

  • پروپوزال بررسی عوامل موثر بر ارزیابی مالی شرکت ها
  • پروپوزال بررسی عوامل موثر بر ارزیابی مالی شرکت ها پروپوزال ارزیابی عملکرد مالی معیارهای ارزیابی عملکرد مالی ارزیابی عملکرد مالی سازمان پروپوزال ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها پروپوزال ارزیابی عملکرد مالی شرکتهای بیمه ارزیابی عملکرد مالی و رتبه بندی شرکت…

  • بررسی فرشهای کتیبه دار با تحلیل دوره صفویه و تاکید بر نماد و نشانه ای آنها در موزه فرش ایران
  • بررسی فرشهای کتیبه دار با تحلیل دوره صفویه و تاکید بر نماد و نشانه ای آنها در موزه فرش ایران تاریخچه قالی ایران نماد و نشانه در قالی ایران قالیبافی در دوره صفویه دانلود پایان نامه قالیهای کتیبه ای قالیهای…

  • آموزش نرم افزار Advanced design system 2011 - مناسب سمینار ads
  • آموزش نرم افزار Advanced design system 2011 - مناسب سمینار ads کلمات کلیدی : آموزش نرم افزار Advanced design system 2011 مناسب سمینار ads رفتن به سایت اصلی آموزش نرم افزار Advanced design system 2011 - مناسب سمینار ads 64…

  • پاورپوینت خلاصه کتاب توسعه به مثابه آزادی نوشته آمارتیاسن ترجمه دکتر وحید محمودی
  • پاورپوینت خلاصه کتاب توسعه به مثابه آزادی نوشته آمارتیاسن ترجمه دکتر وحید محمودی کلمات کلیدی : دانلود رایگان پاورپوینت خلاصه کتاب توسعه به مثابه آزادی نوشته آمارتیا سن ترجمه دکتر وحید محمودی پاورپوینت خلاصه کتاب توسعه به مثابه آزادی آمارتیاسن…

  • پروپوزال پایان نامه سرسختی روانشناختی
  • پروپوزال پایان نامه سرسختی روانشناختی کلمات کلیدی : پروپوزال سرسختی دانلود پروپوزال سرسختی پروپوزال در مورد سرسختی پروپوزال سرسختی روانشناختی نمونه پروپوزال سرسختی روانشناختی دانلود پروپوزال سرسختی روانشناختی پروپوزال در مورد سرسختی روانشناختی رفتن به سایت اصلی در اين پژوهش…

  • بررسی اثربخشی تبلیغات تلویزیون
  • بررسی اثربخشی تبلیغات تلویزیون تبلیغات تلویزیونی تحولات تبلیغات در ایران متقاعدسازی مخاطب با تبلیغات تلویزیونی بررسی تاثیر تبلیغات تلویزیونی دانلود پایان نامه تبلیغات تلویزیونی تغییر و تحولات حوزه بازاریابی و تبلیغات تلویزیون بررسی اثربخشی تبلیغات تلویزیون رفتن به سایت اصلی…

  • پرسشنامه احساس پیوستگی آنتونوسکی (1987) با روایی و پایایی معتبر
  • پرسشنامه احساس پیوستگی آنتونوسکی (1987) با روایی و پایایی معتبر کلمات کلیدی : مقیاس احساس پیوستگی پرسشنامه احساس پیوستگی دانلود پرسشنامه احساس پیوستگی نمره گذاری پرسشنامه احساس پیوستگی روایی و پایایی پرسشنامه احساس پیوستگی پرسشنامه احساس پیوستگی آنتونوسکی (1987) رفتن…

  • پایان نامه کارشناسی زمین شناسی با عنوان شناسایی سنگها
  • پایان نامه کارشناسی زمین شناسی با عنوان شناسایی سنگها سنگ انواع سنگ سنگهای قیمتی شناسایی سنگها دانلود پایان نامه کارشناسی زمین شناسی با عنوان شناسایی سنگها سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل…

  • عشق و محبت و ارتباط آن با مقولاتی چون فطرت، خلقت، توحید، وحدت، ایمان از دیدگاه ملاصدرا و امام خمینی (ره)
  • عشق و محبت و ارتباط آن با مقولاتی چون فطرت، خلقت، توحید، وحدت، ایمان از دیدگاه ملاصدرا و امام خمینی (ره) عشق و محبت از دیدگاه ملاصدرا عشق و محبت از دیدگاه امام خمینی ارتباط عشق و محبت با فطرت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق توانمندسازی سکونتگاه های غیررسمی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق توانمندسازی سکونتگاه های غیررسمی کلمات کلیدی : مبانی نظری سکونتگاه های غیررسمی پیشینه تحقیق سکونتگاه های غیررسمی پیشینه پژوهش سکونتگاه های غیررسمی فصل دوم پایان نامه سکونتگاه های غیررسمی مبانی نظری توانمندسازی سکونتگاه های غیررسمی…

  • آثار انتقال سهم الشرکه در شرکتهای تعاونی
  • آثار انتقال سهم الشرکه در شرکتهای تعاونی پایان نامه انتقال سهم الشركه انتقال سهم الشركه در شرکت‏های تعاونی آثار انتقال سهم الشركه نسبت به انتقال دهنده آثار انتقال سهم الشركه نسبت به منتقل الیه آثار انتقال سهم الشركه نسبت به…

  • تحلیل ماهیت جرم فریب در ازدواج و قواعد شکلی ناظر بر فرآیند دادرسی کیفری
  • تحلیل ماهیت جرم فریب در ازدواج و قواعد شکلی ناظر بر فرآیند دادرسی کیفری فریب در ازدواج تدلیس در ازدواج دانلود مقاله فریب در ازدواج دانلود مقاله تدلیس در ازدواج تحلیل ماهیت جرم فریب در ازدواج فرآیند رسیدگی به جرم…

  • طبقه بندی زئولیتها و فرآیند تولید آنها
  • طبقه بندی زئولیتها و فرآیند تولید آنها طبقه بندی زئولیتها فرآیند تولید زئولیتها خصوصیات زئولیتها فاکتور های موثر بر فرایند تولید زئولیتها خواص عمومی زئولیت ها کاربرد زئولیتها دركشاورزی كاربرد زئولیتها در تصفیه آب دانلود تحقیق زئولیت رفتن به سایت…

  • سیاه چاله ها و سرعت گیرهای سازمانی
  • سیاه چاله ها و سرعت گیرهای سازمانی سازمان رهبری سازمان سیاه چاله های سازمانی مدیریت سرعت گیرهای سازمانی دانلود مقاله سیاه چاله ها و سرعت گیرهای سازمانی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *