مبانی نظری علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان شرکتهای ارائه دهنده اینترنت

مبانی نظری علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان شرکتهای ارائه دهنده اینترنت

ارزش ویژه برند
عوامل موثر بر ارزش ویژه برند
ارتباطات دهان به دهان الکترونیکی
ارزش ویژه برند شرکتهای ارائه دهنده اینترنت
مبانی نظری ارزش ویژه برند خدمات اینترنت پرسرعت
عوامل موثر بر ارزش ویژه برند خدمات اینترنت پرسرعت
ارزش ویژه برند شرکتهای ارائه دهنده اینترنت از نگاه مشتریان

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان شرکتهای ارائه دهنده اینترنت

 

 

 

 

چکیده

در سال‌های اخیر موضوع برند و بخصوص ارزش ویژه برند، توجه محققان و دست‌اندرکاران حوزه بازاریابی را به خود جلب کرده است. هدف این تحقیق بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند با توجه به نظرمصرف کننده در بازار خدمات اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات استان گلستان است. در این پژوهش ارائه اینترنت پرسرعت توسط شرکت مخابرات استان گلستان ، های وب ، آسیاتک و صبانت مورد مطالعه قرار گرفته اند. روش نمونه گیری تصادفی ساده است و تعداد آن 384 نفر درشهرستان گرگان(مرکز استان گلستان) می باشد که برای خرید برندهای فوق به مراکز ارائه دهنده این خدمات اینترنت پرسرعت مراجعه کرده اند. روش تحقیق از نوع کاربردی بوده و طرح تحقیق آن توصیفی از نوع پیمایشی است. روش جمع آوری داده ها از طریق پرسشنامه بوده که با استفاده از روش تحلیل مسیر توسط نرم افزار لیزرل 8 مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت.

 

نتایج حاصله نشان داد که متغیرهای خانواده به طور غیر مستقیم با تاثیر گذاری بر متغیرهای تداعی ، کیفیت و وفاداری بر ارزش ویژه تأثیر گذار است. متغیر دهان به دهان الکترونیکی نیز به گونه ای غیر مستقیم با تاثیرگذاری بر متغیرهای تداعی ، کیفیت و وفاداری بر ارزش ویژه مؤثر بوده و با آگاهی رابطه ای ندارد و فرضیه فوق رد می گردد. همچنین در این تحقیق تداعی ، کیفیت و وفاداری بر ارزش ویژه برند موثر بوده و رابطه بین آگاهی برند با ارزش ویژه برند تایید نشد.

 

 

 

 

واژه های کلیدی :

ارزش ویژه برند

وفاداری به برند

کیفیت درک شده از یک برند

بازار خدمات و اینترنت پرسرعت

ارتباطات دهان به دهان الکترونیکی

تداعی برند اطلاعات مثبت درباره یک برند

 

 

 

 

 مقدمه

افزایش رقابت در بازارهای جهانی ، باعث شده که شرکت ها استراتژی های خود را به سمت رضایت ، وفاداری مشتریان تغییر دهند (آناستیسوس و پلیمر ،2013،ص3). در سال های اخیر فضای کسب و کار در جهان به منظور افزایش رضایت و وفاداری مشتریان شاهد تغییر و تحوّلات بسیار زیادی بوده است از جمله این تغییرات می توان به تغییر نگرش شرکت ها از دارایی مشهود به سمت دارایی نامشهود اشاره کرد از این رو فرآیند ارزش گذاری دارایی نامشهود از اهمیت زیادی برای شرکت ها برخوردار است. در نظر گرفتن دارایی نامشهود کمک می نماید تا ارزیابی درست تری از عملکرد سازمان ها در کوتاه مدت و بلندمدت داشته باشیم (سالار و گرگانی و جعفری ،1392،ص2). ارزش ویژه برند یکی از دارایی های نامشهود و از اصول بازاریابی است که به عنوان ارزیابی ذهنی و نامحسوس مشتریان از برند نام می برند (راماب  ،2014،ص315).

 

اکثر شرکت ها و سازمان ها درك کرده اند که برند، یکی از با اهمیت ترین دارائی ها است (آکر،1996). در واقع برند چیزی بیشتر از محصول است. آنچه که یک محصول برند شده را از یک محصول بدون برند متمایز می سازد و به آن ارزش می بخشد، مجموع ادراکات و احساسات مشتری در مورد ویژگی ها و چگونگی عملکرد، دلیل وجودی و ویژگی های درك شده از شرکت مرتبط با برند است (کاپفرر ،2008،ص23). ارزش واقعی در درون محصول یا خدمت وجود ندارد. بلکه این ارزش در ذهن مشتریان بالقوه و بالفعل قرار دارد و برند است که این ارزش را در ذهن آنها تداعی می سازد. در جهان مادی گرای امروز، مصرف کننده به دنبال معنا بخشیدن به مصرف است. در این راستا، برند است که یک داستان در مورد خریداران محصول نقل کرده، و معنا و مفهوم را در محصول یا خدمت ایجاد می کند. بنابراین، به طور شگفت انگیزی، تمام سازمان ها و افراد تمایل دارند که به صورت یک برند مدیریت شوند (کاپفرر،2008،ص 23).

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

 

 

فصل دوم – مبانی نظری و سابقه پژوهش 

 ادبیات تحقیق 13

2-1. مقدمه 14

2-2. تعاریف و مفاهیم ارزش ویژه برند 14

۱- بعد مشتری گرا : 16

۲- بعد مالی 17

3- بعد مرکب : 17

به عقیده آکر تداعی برند می تواند از 5 راه بر ارزش ویژه برند موثّر باشد. 20

2-3. عوامل  موثر بر ارزش ویژه برند 22

2-3-1) عوامل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه آکر 23

شکل2-1) عوامل موثر بر ارزش ویژه یرند از دیدگاه آکر(بورمارک،2005) 24

مارک تجاری 24

تداعی مارک تجاری 25

ویژگیهای مارک تجاری 27

کیفیت ادراک شده 28

وفاداری مارک تجاری 31

وفاداری مشتری 35

آگاهی از برند 37

ارزش‌گذاری برند برای مشتری 37

طبق نظر برد ون آکن هر سیستم معتبر اندازه گیری ارزش ویژه برند باید توام با اهداف زیر باشد: 38

۲. روش اینتربرند (یا فایننشال ورد): 40

۳- روش هولیهان : 42

2-4 مشتری و مشتری مداری 45

اهمیت مشتری 45

برنامه کاربردی مشتری مداری 47

سهم برند و رابطه مشتری 52

2-5. تحقیقات انجام شده 55

2-5-1. تحقیقات داخلی 55

شکل2-2 ) مدل عوامل موثر ارزش ویژه برند( ابراهیمی و همکاران،1388) 58

2-5-2. تحقیقات خارجی 59

مدل تحقیق( Athanasios & Polymeros,2013) 61

منابع: 65

Abstract 71

 

 

 

 

 

پاورپوینت آشنایی با زندگینامه و آثار ریچارد راجرز

پاورپوینت آشنایی با زندگینامه و آثار ریچارد راجرز پاورپوینت آشنایی با زندگینامه و آثار ریچارد راجرز زندگینامه و آثار ریچارد راجرز آثار ریچارد راجرز بررسی زندگینامه و آثار ریچارد راجرز مقاله زندگینامه و آثار ریچارد راجرز زندگینامه ریچارد راجرز تحقیق…

تاثیر بی قیدی و بدحجابی در بروز ناهنجاری های تربیتی خانواده

تاثیر بی قیدی و بدحجابی در بروز ناهنجاری های تربیتی خانواده بدحجابی ناهنجاری های تربیتی خانواده تاثیر بدحجابی در تربیت خانواده تاثیر بدحجابی در بروز ناهنجاری های تربیتی خانواده دانلود مقاله بدحجابی دانلود مقاله ناهنجاری های تربیتی خانواده دانلود مقاله…

کارکردهای مدرن مالیات در ایران امروز

کارکردهای مدرن مالیات در ایران امروز مالیات مالیات در ایران مالیات در جامعه اسلامی دانلود مقاله کارکردهای مدرن مالیات در ایران امروز خرید مقالات رشته اقتصاد سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب مبانی نظری اضطراب ادبیات نظری اضطراب چارچوب نظری اضطراب فصل دوم پایان نامه اضطراب دانلود مبانی نظری اضطراب پیشینه اضطراب پیشینه تحقیق اضطراب پیشینه داخلی اضطراب پیشینه خارجی اضطراب پیشینه پژوهش اضطراب پیشینه نظری…

دانلودکار آموزی ترانس هاي سطح شهر بيجار و اطراف آن 60 ص

دانلودکار آموزی ترانس هاي سطح شهر بيجار و اطراف آن 60 ص کلمات کلیدی : دانلودکار آموزی ترانس هاي سطح شهر بيجار و اطراف آن 60 ص رفتن به سایت اصلی نام فایل : کار آموزی ترانس هاي سطح شهر…

تجهیزات یك دیگ روغن داغ

تجهیزات یك دیگ روغن داغ دانلود مقالات رشته مکانیک دانلود مقالات مکانیک آشنایی با تجهیزات یك دیگ روغن داغ مشعل دیگ روغن داغ تجهیزات یك دیگ روغن داغ رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته مکانیک آشنایی با تجهیزات یك…

ارزیابی عملکرد بانک با کارت امتیازی متوازن

ارزیابی عملکرد بانک با کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد در بانک ارزیابی عملکرد کارکنان بانک ملت شاخص های ارزیابی عملکرد بانک ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي متوازن (bsc) پایان نامه ارزیابی…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هراس اجتماعی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هراس اجتماعی مبانی نظری هراس اجتماعی ادبیات نظری هراس اجتماعی چارچوب نظری هراس اجتماعی فصل دوم پایان نامه هراس اجتماعی دانلود مبانی نظری هراس اجتماعی پیشینه هراس اجتماعی پیشینه تحقیق هراس اجتماعی پیشینه داخلی هراس…

پرسشنامه تاثیر بکارگیری مدیریت استعداد بر تعهد سازمانی کارکنان

پرسشنامه تاثیر بکارگیری مدیریت استعداد بر تعهد سازمانی کارکنان پرسشنامه مدیریت استعداد پرسشنامه تعهد کارکنان پرسشنامه مدیریت استعداد پرسشنامه استاندارد مدیریت استعداد دانلود پرسشنامه مدیریت استعداد پرسشنامه تعهد سازمانی کارکنان ناجا پرسشنامه رابطه مدیریت استعداد و تعهد سازمانی پرسشنامه بکارگیری…

  • تاثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
  • تاثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت دانش مدیریت ارتباط با مشتری موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری عوامل موفقیت در پیاده سازی CRM عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری پیاده سازی موفق مدیریت ارتباط با…

  • رشوه از منظر فقهی و حقوقی
  • رشوه از منظر فقهی و حقوقی پایان نامه رشوه پایان نامه درباره رشوه پایان نامه در مورد رشوه رشوه در فقه امامیه رشوه در فقه شیعه رشوه در قانون ایران مصادیق رشوه در فقه و حقوق رشوه ی اداری و…

  • بررسی مبانی و پیشینه وسعت عمل و نتیجه مجرمانه در افساد فی الارض
  • بررسی مبانی و پیشینه وسعت عمل و نتیجه مجرمانه در افساد فی الارض افساد فی الارض گستردگی جرم وسعت اثر جرم وسعت اثر جرم در افساد فی الارض بررسی مبانی و پیشینه وسعت عمل و نتیجه مجرمانه در افساد فی…

  • پاورپوینت تیم و گروه
  • پاورپوینت تیم و گروه پاورپوینت تیم و گروه تیم و گروه تحقیق تیم و گروه مقاله تیم و گروه دلایل تشکیل گروه عوامل موثر بر عملکرد گروه ها عواملی که باعث انسجام گروه می شود رفتن به سایت اصلی عنوان:…

  • پاورپوینت امضای الکتریکی
  • پاورپوینت امضای الکتریکی پاورپوینت امضای الکتریکی امضای الکتریکی تحقیق امضای الکتریکی مقاله امضای الکتریکی مضای دیجیتالی در انواع کسب معرفی امضای دیجیتال دلایل استفاده از امضای دیجیتال فرق امضای دیجیتال با دستی پیاده سازی یک امضای دیجیتالی رفتن به سایت…

  • چارچوب جامع سیستم اجرایی تولید در محیط ابری برای شرکت جم ساز
  • چارچوب جامع سیستم اجرایی تولید در محیط ابری برای شرکت جم ساز سیستم اجرایی تولید سیستم اجرایی تولید در محیط ابری ارائه چارچوب سیستم اجرایی تولید در محیط ابری به کارگیری ابر در صنایع بومی پیاده­ سازی سیستم­های اجرایی تولید…

  • مبانی نظری سنجش تاثیر سبک رهبری مدیران مدرسه بر رضایت شغلی معلمان
  • مبانی نظری سنجش تاثیر سبک رهبری مدیران مدرسه بر رضایت شغلی معلمان رضایت شغلی معلمین سبک رهبری مدیران مدرسه رضایت شغلی معلمین خانم در تهران سنجش میزان رضایت شغلی دبیران زن رابطه سبک رهبری مدیران با رضایت شغلی معلمین مبانی…

  • پروپوزال ارائه مدل ارزیابی عملکرد با روش تحلیل پوششی داده های فازی
  • پروپوزال ارائه مدل ارزیابی عملکرد با روش تحلیل پوششی داده های فازی مدل ارزیابی عملکرد سازمان مدل های نوین ارزیابی عملکرد سازمانی انواع مدل های ارزیابی عملکرد کارکنان پروپوزال ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد سازمان پروپوزال ارزیابی عملکرد سازمان پروپوزال ارزیابی…

  • پاورپوینت ارزیابی ریسک ایستگاه سوخت رسانی گاز طبیعی فشرده
  • پاورپوینت ارزیابی ریسک ایستگاه سوخت رسانی گاز طبیعی فشرده ارزیابی ریسک گاز طبیعی فشرده ایستگاه سوخت رسانی ارزیابی ریسک ایستگاه CNG ارزیابی ریسک ایستگاه سوخت رسانی گاز طبیعی فشرده دانلود پاورپوینت ارزیابی ریسک ایستگاه CNG دانلود پاورپوینت كارشناسی ارشد مهندسی…

  • فریب در ازدواج از نگاه فقه و حقوق و ارائه پیشنهادات پیشگیری
  • فریب در ازدواج از نگاه فقه و حقوق و ارائه پیشنهادات پیشگیری فریب در ازدواج تدلیس در ازدواج دانلود مقاله فریب در ازدواج دانلود مقاله تدلیس در ازدواج آثار فقهی فریب در ازدواج آثار حقوقی فریب در ازدواج پیشنهاد قانونی…

  • پاورپوینت پیامدهای اقتصادی استانداردهای حسابداری(فصل چهارم کتاب تئوری حسابداری تألیف دکتر نیکومرام و دکتر بنی مهد)
  • پاورپوینت پیامدهای اقتصادی استانداردهای حسابداری(فصل چهارم کتاب تئوری حسابداری تألیف دکتر نیکومرام و دکتر بنی مهد) پاورپوینت فصل چهارم کتاب تئوری حسابداری نیکومرام و بنی مهد با عنوان تئوری های اثباتی حسابداری پاورپوینت پیامدهای اقتصادی استانداردهای حسابداری پاورپوینت فصل چهارم…

  • اصول انسان شناختی حج از دیدگاه قرآن و روایات
  • اصول انسان شناختی حج از دیدگاه قرآن و روایات اصول انسان شناختی حج اصول انسان شناختی حج از دیدگاه قرآن اصول انسان شناختی حج از دیدگاه روایات حج از منظر قرآن و روایات برنامه ی تربیتی حج پایان نامه حج…

  • پرسشنامه عوامل موثر بر حس تعلق مکانی
  • پرسشنامه عوامل موثر بر حس تعلق مکانی کلمات کلیدی : پرسشنامه حس تعلق پرسشنامه حس تعلق به مکان نمونه پرسشنامه حس تعلق به مکان دانلود پرسشنامه حس تعلق دانلود پرسشنامه حس تعلق به مکان نمونه پرسشنامه حس تعلق به مکان…

  • الگوریتم های جدید درباره همزمانی زمانی
  • الگوریتم های جدید درباره همزمانی زمانی همزمانی زمانی روشهای تخمین داده الگوریتمهای همزمانی نرخ خطای بیت سیستم در اثر همزمانی الگوریتم های جدید درباره همزمانی زمانی دانلود مقالات برق دانلود مقالات مهندسی برق رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته برق…

  • دانلوداحداث ساختمان مسكوني - گزارش کارآموزی 1 و 2 - 65 ص
  • دانلوداحداث ساختمان مسكوني - گزارش کارآموزی 1 و 2 - 65 ص کلمات کلیدی : دانلوداحداث ساختمان مسكوني - گزارش کارآموزی 1 و 2 - 65 ص رفتن به سایت اصلی نام فایل : احداث ساختمان مسكوني - گزارش کارآموزی…

  • مبانی نظری تأثیر یادگیری سازمانی بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط استان اردبیل
  • مبانی نظری تأثیر یادگیری سازمانی بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط استان اردبیل یادگیری سازمانی پویایی محیطی عملکرد سازمانی مبانی نظری تأثیر یادگیری سازمانی بر عملکرد سازمانی تأثیر یادگیری سازمانی بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط رفتن به…

  • مقاله ترجمه شده منو نوآورانه قراردادها برای هماهنگی زنجیره تأمین خرده فروشان با میانگین واریانس چندگانه
  • مقاله ترجمه شده منو نوآورانه قراردادها برای هماهنگی زنجیره تأمین خرده فروشان با میانگین واریانس چندگانه کلمات کلیدی : مقاله ترجمه شده رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده آماده رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده آماده مهندسی صنایع مقاله ترجمه…

  • روستای حسین اباد اسلامشهر
  • روستای حسین اباد اسلامشهر دانلود مقاله روستای حسین اباد اسلامشهر توپوگرافی زمین شناسی جغرافیای طبیعی روستای حسین اباد اسلامشهر سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پایان نامه رشته جغرافیا fileina…

  • پرسشنامه عوامل موثر بر حفظ مشتریان (رضایت،تعهد و اعتماد مشتریان)
  • پرسشنامه عوامل موثر بر حفظ مشتریان (رضایت،تعهد و اعتماد مشتریان) پرسشنامه حفظ مشتریان پرسشنامه عوامل موثر بر حفظ مشتریان دانلود پرسشنامه عوامل موثر بر حفظ مشتریان پرسشنامه استاندارد عوامل موثر بر حفظ مشتریان پرسشنامه رضایت مشتریان پرسشنامه تعهد مشتریان پرسشنامه…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری اختلال هراس خاص
  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری اختلال هراس خاص کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلال هراس خاص مبانی نظری اختلال هراس خاص پیشینه تحقیق اختلال هراس خاص پیشینه داخلی اختلال هراس خاص پیشینه خارجی اختلال هراس خاص…

  • ماهیت شکل پذیری و طراحی لرزه ای اتصالات با رویکردی جدید در قابهای خمشی فولادی
  • ماهیت شکل پذیری و طراحی لرزه ای اتصالات با رویکردی جدید در قابهای خمشی فولادی فولاد پرمقاومت شکل پذیری قابهای خمشی فولادی فلسفه شکل پذیری و طراحی لرزه ای اتصالات ماهیت شکل پذیری و طراحی لرزه ای اتصالات با رویکردی…

  • بررسی به آرمان رساندن رهبران سازمان برنامه و بودجه
  • بررسی به آرمان رساندن رهبران سازمان برنامه و بودجه سبکهای رهبری رضایت شغلی کارکنان سازمان برنامه و بودجه بررسی رابطه و همبستگی بین سبكهای رهبری و رضایت شغلی كاركنان دانلود پایان نامه رشته مدیریت بررسی به آرمان رساندن رهبران سازمان…

  • بررسی ریسک اعتباری مشتریان بانک تجارت
  • بررسی ریسک اعتباری مشتریان بانک تجارت ریسک اعتباری رگرسیون لجستیک مدل امتیازدهی اعتباری درخت تقسیم و رگرسیون مدیریت ریسک اعتباری مدل امتیازدهی اعتباری ارزیابی ریسک اعتباری مشتریان بانکها ریسک اعتباری بانکها در اعطای تسهیلات ارزیابی عملکرد مالی شرکتهای متقاضی تسهیلات…

  • گزارش آزمایشگاه مدارهای مخابراتی
  • گزارش آزمایشگاه مدارهای مخابراتی گزارش آزمایشگاه مدارهای مخابراتی آزمایشگاه مدارهای مخابراتی دانلود گزارش آزمایشگاه مدارهای مخابراتی خرید گزارش آزمایشگاه مدارهای مخابراتی فروش گزارش آزمایشگاه مدارهای مخابراتی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه فایل…

  • پرسشنامه تعیین تاثیر خرید استراتژیک بر توسعه تامین کنندگان و عملکرد تدارکات کالا
  • پرسشنامه تعیین تاثیر خرید استراتژیک بر توسعه تامین کنندگان و عملکرد تدارکات کالا پرسشنامه خرید استراتژیک پرسشنامه توسعه تامین کنندگان کالا پرسشنامه عملکرد تدارکات کالا پرسشنامه تاثیر خرید استراتژیک بر توسعه تامین کنندگان کالا پرسشنامه تعیین تاثیر خرید استراتژیک بر…

  • مبانی نظری بررسی خشونت علیه زنان از نگاه قرآن و احادیث
  • مبانی نظری بررسی خشونت علیه زنان از نگاه قرآن و احادیث علل خشونت مبانی نظری خشونت حدود خشونت در اسلام بررسی خشونت علیه زنان مبانی نظری خشونت علیه زنان بررسی خشونت علیه زنان از نگاه قرآن و احادیث دانلود فصل…

  • آسیبها و تهدیدات امنیتی جمهوری اسلامی ایران
  • آسیبها و تهدیدات امنیتی جمهوری اسلامی ایران تهدیدات امنیتی سیاست خارجی foreignpolicy رواط بین الملل International relations دانلود مقاله رشته علوم سیاسی با عنوان آسیبها و تهدیدات امنیتی جمهوری اسلامی ایران مهمترین منابع تهدید امنیتی ج ا ا د حوزه…

  • قاچاق كالا و ارز
  • قاچاق كالا و ارز دانلود مقالات رشته اقتصاد قاچاق كالا و ارز دانلود مقاله قاچاق كالا و ارز اقتصاد پنهان بحران اقتصادی دانلود مقالات اقتصاد خرید مقالات اقتصاد فروش تحقیق رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته اقتصاد قاچاق كالا و…

  • قاعده منع محاکمه و مجازات مضاعف در سیستم های حقوقی و پذیرش آن با ذکر ادله در نظام های بین المللی، اساسنامه دادگاه های کیفری و نظام اسلامی
  • قاعده منع محاکمه و مجازات مضاعف در سیستم های حقوقی و پذیرش آن با ذکر ادله در نظام های بین المللی، اساسنامه دادگاه های کیفری و نظام اسلامی منع محاکمه مجدد قاعده منع رسیدگی مجدد قاعده منع مجازات مضاعف منع…

  • بررسی عوامل گرایش افراد به همجنس گرایی
  • بررسی عوامل گرایش افراد به همجنس گرایی پایان نامه همجنسگرایی پایان نامه در مورد همجنسگرایی تحقیق در مورد همجنسگرایی همجنس گرایی از نگاه مکاتب و ادیان گرایش به همجنس گرایی علل گرایش به همجنس گرایی علل گرایش افراد به همجنس…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *