مبانی نظری ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند

مبانی نظری ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند

ارزش ویژه برند در شرکتها
مبانی نظری ارزش ویژه برند در شرکتها
تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند
مبانی نظری تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند
رابطه آمیخته بازاریابی با ارزش ویژه برند
بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند شرکتها

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند شرکتها

 

 

چکیده

یکی از با ارزش ترین دارایی های هر شرکت، ارزش ویژه برند است. شرکت هایی که از نظر ارز ش ویژه برند جایگاه بالایی در ذهن مصرف کنندگان دارند، به راحتی می‎توان ند درمیان دیگرشرکت ها درصنعت مربوط به خودشان، سود آورتر تلقی گردند. (حسینی و دیگران، 1388)این تحقیق با هدف بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند بر تولید کفپوش خودرو شرکت پیشرو پلاستیک خزر انجام شده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر نوع جمع آوری اطلاعات از نوع توصیفی-موردی محسوب می شود. مشتریان شرکت پیشرو پلاستیک خزر 480 نفر می باشند که جامعه آماری این تحقیق بوده و برای تعیین حجم نمونه بر اساس جدول كرجسی و مورگان نمونه ای به حجم حداقل 214 نیاز می‎باشد و با استفاده از نرم افزار لیزرل و روش آماری مدل معادلات ساختاری به بررسی روابط بین متغیرهای تحقیق پراخته شد. نتاج تحقیق نشان می دهد رابطه مثبت و معنی داری میان کیفیت ادراک شده، وفاداری به برند و ارزش ویژه برند وجود دارد و همچنین کانال توزیع و قیمت از طریق تاثیر گذاری بر کیفیت درک شده بر ارزش ویژه برند تاثیر دارند. 

 

 

 

کلمات کلیدی:

آمیخته بازاریابی

تصویر ذهنی

وفاداری به برند

کیفیت ادراک شده

آگاهی از برند

ارزش ویژه برند 

 

 

 

 

1-1 مقدمه

یکی ازالزمات ایجاد برندی قوی شناخت هر یک از عواعل ایجاد کننده ارزش ویژه برند است. درمحیط بازار امروز شیوه های بسیار متفاوتی وجود دارد که از طریق این برنامه های بازاریابی می‎توان  برایجاد و افزایش ارزش ویژه برند تاثیر گذاربود. راهبردهای شبکه ی توزیع، استراتژی های ارتباطی، راهبردهای قیمت گذاری وسایرفعالیت های بازاریابی می‎توان ند باعث تضعیف یا تقویت برند شدند (یوودانته، 2000). اگرچه برند به صورت آشکار برای سازمان وشرکت ارزش آفرینی می کند، اما ریشه این ارزش در مشتری قرار دارد (کلر، 2001). درحقیقت، ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری، تعیین کننده ارزش واقعی برند است (دیواندری، 1390)  

 

1-2 بیان مساله

نقش برند ها درشناسایی محصول شرکت دربازارهای رو به گسترش امروزی، نقشی انکارناپذیراست. با گسترش عرصه رقابتی وهجوم برندهای جهانی به بازار داخلی، توجه به مفهوم برند وارزش ویژه آن برای شرکت های داخلی به منظوربه دست آوردن سهم بیشتری ازبازار تأثیر گذاراست. امروزه الزاماً نوآوری وبرتری فنی تنها عامل های اساسی برای موفقیت نیستند؛ دربازارهایی که محصولات وخدمات، روز به روزبا هم تطابق وسازگاری پیدا می کنند، یک برند قوی ممکن است تنها مشخصه ای باشد که محصول یا خدمت عرضه شده از رقبا متمایزمی سازد(kotler& pfoertsch, 2006). درایران برند ها بعنوان یک داریی درترازنامه قید نمی شوند؛ این امر سبب خنثی شده تمرکز بلند مدت مدیریت برتوسعه درونی برند است. بنابراین جریان نقدی وسودهای کوتاه مدت غالباً بعنوان پارامترهای مهم عملکرد استفاده می شوند. 

 

کشورایران تولیدات داخلی بسیاری دارد اما در زمینه برنامه ریزی موفق نبوده اند مشکلات زیادی فرا روی این صنعت است. که مطالعه همه آنها دراین تحقیق امکان پذیر نیست ویکی از چالش ها از دیدگاه متخصصان این حوزه، مسائل بازاریابی وبرند می‎باشد که الگویی بهینه دراین زمینه تعریف نشده است. درسال های اخیر، میزان ورود کالاها با نشان های تجاری متنوع و تمایل زیاد فروشندگان به نشان های تجاری ساخت کشورهای خارجی به معضلی برای تولید کنندگان ساخت ایران تبدیل شده است، با اینکه بسیاری از محصولات ساخت داخل از نظر کیفیت و قیمت توانایی رقابت با تولیدات خارجی رادارا هستند، از جایگاه مناسبی دربین مصرف کنندگان برخوردار نیستند و با توجه به این موارد و بالارفتن میزان توقعات و انتظارات مصرف کنندگان و… در موقعیتی هستند که سهم بازار خود را در خطر می بینند. 

 

باتوجه به تحولات اقتصادی بوجود آمده درکشور، بازار شدیداً رقابتی شده بنابراین شرکت ها به دنبال کسب مزیت رقابتی ازطریق سرمایه گذاری درایجاد برند خواهند بود ونقش برندینگ دربازارهای تجاری پررنگ ترمی شود(امیرشاهی؛ 1389 ). نامهای تجاری قوی علاوه برایجاد مزیت رقابتی، نقد ینگی سازمان را افزایش وجریان نقدینگی را تسریع نموده، امکان افزایش قیمت، سود دهی و وفاداری بیشتر مشتریان را فراهم آورده است(madden et al, 2006) بنابراین می‎توان  گفت ارزش ویژه برند به عنوان معیاری برای سنجش قدرت برندها پیشنهاد شده، که طی دهه های گذشته شکل گرفته وتکامل یافته است. 

 

یکی از الزامات ایجاد برندی قوی شناخت هریک ازعوامل ایجاد کننده ارزش ویژه برند است (سلیمانی؛ 1389) که یکی از عوامل تاثیر گذار بر ارزش برند آمیخته بازاریابی می‎باشد و بابررسی نحوه اثرگذاری آن می‎توان  عناصری را که تأثیربیشتری برارتقای برند دارند، شناسایی نمود ومنابع بیشتری را به آن اختصاص داد. ازاین رو دراین تحقیق به بررسی بیان تأثیر آمیخته بازاریابی وتصویر شرکت برارزش ویژه برند پرداخته شده است که می‎توان د به صورت راهنما ومعیاری فعالیت های شرکت را درجهت ایجاد یک برند قوی ترهدایت وارزیابی کند. افزایش ارزش ویژه ازدیدگاه مشتریان وبه عبارتی ایجاد یک برند قوی منافع بسیاری برای شرکت های تجاری دارد. بطور دقیق تر می‎توان  گفت افزایش ارزش ویژه ی برند احتمال انتخاب یک برند را افزایش می دهد(PiTTa&Katshis, 1995)لازم به ذکر است متغیر های مدل مفهومی شامل ارزش ویژه برند، آگاهی ازبرند /تداعی ذهنی، وفاداری به برند، کیفیت ادراک شده، تصویر شرکت، کانال توزیع، قیمت، فعالیت های ترفیعی و خدمات پس از فروش می باشند و با توجه به موارد بالا سوال اصلی تحقیق را اینگونه بیان می کنیم “تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در تولید کفپوش خودرو شرکت پیشرو پلاستیک خزر چگونه است؟”

 

 

 

 

 

 

واژه های کلیدی:

فهرست مطالب

چکیده 1

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1 مقدمه 3

1-2 بیان مساله 3

1-3 اهمیت وضرورت تحقیق 4

1-4 اهداف تحقیق 5

1-4-1 اهداف فرعی 5

1-5 چارچوب نظری 6

1-6 مدل مفهومی تحقیق 9

1-7 فرضیه ها 9

 

فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق

2-1 مقدمه 12

2-2 برند 12

2-3 ارزش ویژه برند 13

2-4 کیفیت درک شده 13

2-5 وفاداری به برند 14

2-5-1 رویکرد نگرشی 14

2-5-2 انواع وفاداری 15

2-6 آگاهی از برند 16

2-6-1 تصویر فرشگاه 17

2-7 آمیزه بازاریابی 18

2-7-1 محصول 18

2-7-2 خدمات پس از فروش: 19

2-7-3 قیمت 19

2-7-4 توزیع 20

2-7-5 ترویج 21

2-7-6 تبلیغات 21

2-7-7 پیشبرد فروش 22

2-7-8 روابط عمومی 22

2-7-9 نیروی فروش 22

2-7-10 بازاریابی مستقیم (فروش حضوری) 22

2-8 پیشینه داخلی 23

2-9 پیشینه خارجی 24

2-10 تعریف واژگان 26

 

منابع و مآخذ

 

 

 

فهرست جداول

جدول 2-1 انواع وفاداری 15

 

 

فهرست اشکال 

شکل 1-1 چهارچوب مفهومی تحقیق (کیم وهیون، 2011) 9

شکل 2-1 کیفیت ادراک شده، آگاهی از برند، وفاداری به برند 23

 

 

 

سطوح و مدل های توسعه منابع انسانی با رویکرد باز و بسته به آن

سطوح و مدل های توسعه منابع انسانی با رویکرد باز و بسته به آن کلمات کلیدی : توسعه منابع انسانی مدل های توسعه منابع انسانی انواع مدل هاي توسعه منابع انساني تحقیق در مورد توسعه منابع انسانی سطوح تجزیه و…

تاثیر رابطه ایران و آمریکا بر امنیت خلیج فارس

تاثیر رابطه ایران و آمریکا بر امنیت خلیج فارس نقش آمریکا در خلیج فارس ترتیبات آینده در خلیج فارس امنیت خلیج فارس و تاثیرپرونده هسته ای ایران بر امنیت خلیج فارس تاثیر رابطه ایران و آمریکا بر امنیت خلیج فارس…

منطقه گرایی در سیاست خارجی ایران در خاورمیانه

منطقه گرایی در سیاست خارجی ایران در خاورمیانه منطقه گرایی سیاست خارجی ایران منطقه گرایی در خاورمیانه منطقه گرایی در روابط بین الملل منطقه گرایی در سیاست خارجی ایران دانلود مقاله کارشناسی ارشد رشته علوم سیاسی منطقه گرایی در سیاست…

ارزیابی کنترل تراوش آب از سدهای خاکی با استفاده از بتن پلاستیک

ارزیابی کنترل تراوش آب از سدهای خاکی با استفاده از بتن پلاستیک دیواره آب بند روشهای طرح اختلاط دیوار آب بند سد كرخه طرح اختلاط بتن پلاستیک دیوار آب بند سد دانلود پایان نامه بتون پلاستیک دانلود پایان نامه روشهای…

استقلال در دوره نوجوانی و تاثیر خانواده و محیط بر آن

استقلال در دوره نوجوانی و تاثیر خانواده و محیط بر آن استقلال کودکان استقلال طلبی نوجوان دانلود پایان نامه استقلال کودکان روشهای تربیت استقلال دهی به فرزندان رشد هویت و مبارزه برای استقلال دهی اصول تربیت استقلال دهی راهکارهای تقویت…

افزایش بازدهی انرژی مصرفی شبکه های CRN با مخابرات مشارکتی

افزایش بازدهی انرژی مصرفی شبکه های CRN با مخابرات مشارکتی رادیوی شناختگر شبکه های عصبی شبکه های رادیو شناختی بیشینه گذردهی شبکه ثانویه دست به دست شدن فرکانسی افزایش بازدهی انرژی مصرفی شبکه های CRN با مخابرات مشارکتی افزایش راندمان…

دانلودكارآموزي در سازمان مسكن

دانلودكارآموزي در سازمان مسكن کلمات کلیدی : دانلودكارآموزي در سازمان مسكن رفتن به سایت اصلی نام فایل : كارآموزي در سازمان مسكن فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 100 حجم : 3 مگابایت فصل اول آشنایی کلی با مکان کار…

انتخاب پورتفولیو و مفاهیم مربوط به آن

انتخاب پورتفولیو و مفاهیم مربوط به آن انتخاب پرتفولیو مسئله انتخاب پرتفولیو انتخاب پرتفولیو پروژه مسئله انتخاب پرتفولیو نحوه انتخاب پرتفوی بهینه رابطه بین مدیریت طرح و مدیریت پروژه روشها و تکنیک های انتخاب مجموعه پروژه تحقیق انتخاب پرتفولیو تحقیق…

مبانی نظری ارائه مدل ارزیابی عملکرد با بسط مدل ریاضی تحلیل پوششی داده ها با پارامترهای فازی و روش حل آن

مبانی نظری ارائه مدل ارزیابی عملکرد با بسط مدل ریاضی تحلیل پوششی داده ها با پارامترهای فازی و روش حل آن مدل ارزیابی عملکرد سازمان مدل های نوین ارزیابی عملکرد سازمانی انواع مدل های ارزیابی عملکرد کارکنان مبانی نظری ارزیابی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه خلاقیت سازمانی با بهره وری سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه خلاقیت سازمانی با بهره وری سازمانی مبانی نظری خلاقیت سازمانی دانلود مبانی نظری خلاقیت سازمانی مبانی نظری بهره وری سازمانی دانلود مبانی نظری بهره وری سازمانی پیشینه تحقیق خلاقیت سازمانی پیشینه تحقیق بهره وری…

  • ارائه خلاصه کتاب نقش اقتصادی حسابرسی در بازارهای آزاد و بازارهای تحت نظارت نوشته واندا والاس در قالب فایل پاورپوینت مرتبط با درس حسابرسی پیشرفته
  • ارائه خلاصه کتاب نقش اقتصادی حسابرسی در بازارهای آزاد و بازارهای تحت نظارت نوشته واندا والاس در قالب فایل پاورپوینت مرتبط با درس حسابرسی پیشرفته نقش اقتصادی حسابرسی در بازارهای آزاد و بازارهای تحت نظارت واندا والاس حسابرسی پیشرفته رفتن…

  • جزوه فیزیکال ژئودزی دکتر صدیقی
  • جزوه فیزیکال ژئودزی دکتر صدیقی جزوه فیزیکال ژئودزی دکتر صدیقی رفتن به سایت اصلی جزوه فیزیکال ژئودزی دکتر صدیقی به تعداد 62 اسلاید قابل ویرایش مناسب اساتید و ارائه دانشجویان   مراجع این جزوه .1جزوه advanced physical geodesy (پروفسور ونیچک)…

  • پرورش قارچ خوراكی
  • پرورش قارچ خوراكی قارچ خوراكی طرز کاشت اسپون اهمیت قارچ در رژیم غذایی شرایط برای پرورش و رشد قارچ دانلود مقاله پرورش قارچ خوراكی بیماریهای اِسپان قارچ خوراکی تهیه بستر برای پرورش قارچ سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در…

  • پاورپوینت آشنایی با ساختار ژئودیتابیس
  • پاورپوینت آشنایی با ساختار ژئودیتابیس پاورپوینت آشنایی با ساختار ژئودیتابیس آشنایی با ساختار ژئودیتابیس تحقیق آشنایی با ساختار ژئودیتابیس مقاله آشنایی با ساختار ژئودیتابیس بررسی آشنایی با ساختار ژئودیتابیس ساختار ژئودیتابیس تحلیل ساختار ژئودیتابیس رفتن به سایت اصلی مشخصات فایل:…

  • پرسشنامه ارزیابی ارزیابی دیدگاه ها و عقاید متخصصین درباره سربار اطلاعات وب
  • پرسشنامه ارزیابی ارزیابی دیدگاه ها و عقاید متخصصین درباره سربار اطلاعات وب اضافه بار اطلاعاتی وب پرسشنامه اضافه بار اطلاعاتی پرسشنامه اضافه بار اطلاعاتی وب پرسشنامه سربار اطلاعات وب پرسشنامه بررسی نظرات متخصصین كتابداری و اطلاع رسانی در مورد اضافه…

  • مبانی نظری ارزیابی محدودیت ها و موانع در پیاده سازی برنامه های بهبود کیفیت صنایع
  • مبانی نظری ارزیابی محدودیت ها و موانع در پیاده سازی برنامه های بهبود کیفیت صنایع بهبود کیفیت برنامه های بهبود کیفیت بهبود کیفیت صنایع صنایع کوچک ارومیه بررسی محدودیت ها و موانع در پیاده سازی برنامه های بهبود کیفیت صنایع…

  • بررسی تولید سنگ نمک و معادن فعال نمک با نگاهی به معادن گرمسار
  • بررسی تولید سنگ نمک و معادن فعال نمک با نگاهی به معادن گرمسار ذخایر نمک ایران معادن نمکی ایران نحوه تولید سنگ نمک دانلود پایان نامه فرآوری نمک بررسی تولید سنگ نمک و معادن فعال نمک با نگاهی به معادن…

  • ارزیابی ارتباط زمین ریخت شناسی با اشکال فرسایشی در حوضه آبخیز رودخانه سقز با سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی
  • ارزیابی ارتباط زمین ریخت شناسی با اشکال فرسایشی در حوضه آبخیز رودخانه سقز با سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی سنجش از دور اشکال فرسایشی زمین ریخت شناسی حوضه آبخیز رودخانه سقز سیستم اطلاعات جغرافیایی رابطه بین واحدهای ژئومورفولوژی…

  • مبانی نظری ارزیابی تاثیرات کاربرد فناوریهای اطلاعاتی بر ابعاد ساختار سازمانی
  • مبانی نظری ارزیابی تاثیرات کاربرد فناوریهای اطلاعاتی بر ابعاد ساختار سازمانی تاثیر فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی میزان تاثیر فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی تاثیر فن‌آوری اطلاعات بر ساختار سازمانی تاثیر میزان بكارگیری فن‌آوری اطلاعات بر ساختار سازمانی مبانی نظری…

  • پاورپوینت بررسی بهینه سازی خاک به روش تزریق
  • پاورپوینت بررسی بهینه سازی خاک به روش تزریق بررسی بهینه سازی خاک به روش تزریق بهینه سازی خاک به روش تزریق تحقیق بهینه سازی خاک به روش تزریق روشهاي تزريق در خاک تزريق جت jet grouting )) تزريق دوغاب سيمان…

  • مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر رضایت شغلی کارکنان بانک
  • مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر رضایت شغلی کارکنان بانک رضایت شغلی کارکنان بانک رضایت شغلی کارمندان بانک میزان رضایت شغلی کارکنان بانک عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان بانک مبانی نظری عوامل موثر بر رضایت شغلی مبانی نظری عوامل…

  • خلاصه فصل های اصلی و مهم کتاب روش تحقیق و راهنمای پایان نامه نویسی تالیف علی احمدی
  • خلاصه فصل های اصلی و مهم کتاب روش تحقیق و راهنمای پایان نامه نویسی تالیف علی احمدی کتاب روش تحقیق و راهنمای پایان نامه نویسی تالیف علی احمدی رفتن به سایت اصلی خلاصه فصل های اصلی و مهم کتاب روش تحقیق…

  • بررسی تطبیقی اثرات سطوح مختلف زئولیت و اسید هیومیک در رشد و جذب کادمیم به وسیله گندم
  • بررسی تطبیقی اثرات سطوح مختلف زئولیت و اسید هیومیک در رشد و جذب کادمیم به وسیله گندم جذب کادمیم توسط گندم رشد کادمیم توسط گندم اثر اسید هیومیک و زئولیت بر جذب کادمیم تاثیر سطوح مختلف اسید هیومیک در رشد…

  • پروپوزال پیش بینی خطای نرم افزار با داده کاوی
  • پروپوزال پیش بینی خطای نرم افزار با داده کاوی کلمات کلیدی : پروپوزال داده کاوی پروپوزال آماده داده کاوی دانلود پروپوزال داده کاوی خرید پروپوزال پیش بینی خطای نرم افزار پروپوزال داده کاوی در پیش بینی خطای نرم افزار پروپوزال…

  • بررسی فقهی حقوقی حق حبس در معاملات معاوضی
  • بررسی فقهی حقوقی حق حبس در معاملات معاوضی آثار اعمال حق حبس موجبات زوال حق حبس موارد پیدایش حق حبس حق حبس در معاملات معاوضی حق حبس در معاملات حق حبس در فقه اهل سنت حق حبس در فقه شافعی…

  • گذری بر فرهنگ هند و ارتباط آن با ایران
  • گذری بر فرهنگ هند و ارتباط آن با ایران فرهنگ هند زیباشناختی در هنر جلوه هایی از هنر ایران در هند گذری بر فرهنگ هند و ارتباط آن با ایران دانلود مقالات هنر دانلود مقالات رشته هنر رفتن به سایت…

  • پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر کیفیت رابطه و پیامدهای حاصل از آن
  • پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر کیفیت رابطه و پیامدهای حاصل از آن پرسشنامه کیفیت رابطه پرسشنامه پیامدهای حاصل از کیفیت رابطه پرسشنامه عوامل موثر بر کیفیت رابطه پرسشنامه کیفیت رابطه در بانک پرسشنامه پیامدهای حاصل از کیفیت رابطه در بانک…

  • بررسی راهکارهای بهینه برای تولید مناسب سیب زمینی
  • بررسی راهکارهای بهینه برای تولید مناسب سیب زمینی دانلود پایان نامه تولید سیب زمینی پرورش سیب زمینی دانلود پایان نامه تولید مناسب سیب زمینی راههای بهینه کاشت سیب زمینی بررسی راهکارهای بهینه برای تولید مناسب سیب زمینی دانلود پایان نامه…

  • مبانی نظری بررسی اثربخشی سرمایه فکری بر عملکرد مالی صنعت بانکداری
  • مبانی نظری بررسی اثربخشی سرمایه فکری بر عملکرد مالی صنعت بانکداری مدیریت سرمایه فکری عملکرد مالی در بانک پارسیان مبانی نظری تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی رابطه مدیریت سرمایه فکری با عملکرد مالی مبانی نظری تاثیر سرمایه فکری بر…

  • بررسی ویژگی های فضای آموزش معماری در راستای طراحی مدرسه معماری خراسان
  • بررسی ویژگی های فضای آموزش معماری در راستای طراحی مدرسه معماری خراسان فضای آموزش معماری روند طراحی فضای آموزشی طراحی مدرسه معماری خراسان فضای کالبدی دانشکده های ایران معماری مدارس گذشته ایران معماری دانشكده هنرهای زیبا پایان نامه ویژگی های…

  • مبانی نظری ایجاد ساختاری برای ارزیابی عملکرد HSE پیمانکاران در پروژه های عمرانی
  • مبانی نظری ایجاد ساختاری برای ارزیابی عملکرد HSE پیمانکاران در پروژه های عمرانی شاخص های ارزیابی عملکرد hse  ارزیابی عملکرد HSE پیمانکاران شاخص های عملکردی hse مدیریت hse پیمانکاران در پروژه های عمرانی شاخص های ارزیابی عملکرد ایمنی وضعیت HSE…

  • مطالعه تطبیقی دفاع مشروع در قانون مجازات اسلامی و دیدگاه فقها
  • مطالعه تطبیقی دفاع مشروع در قانون مجازات اسلامی و دیدگاه فقها پیشینه و تاریخچه دفاع مشروع دفاع مشروع در حقوق جزایی ایران دفاع مشروع در حقوق ایران دفاع مشروع در فقه دفاع مشروع در قانون مجازات اسلامی نگاهی به دفاع…

  • تفاوت زن و مرد در دیه و قصاص و بررسی آن از نگاه شیعه
  • تفاوت زن و مرد در دیه و قصاص و بررسی آن از نگاه شیعه دیه قصاص تفاوت زن و مرد در دیه تفاوت زن و مرد در قصاص قصاص در فقه شیعه دیه در فقه شیعه دانلود مقاله تفاوت زن…

  • دیدگاه ها و مولفه های بهزیستی ذهنی
  • دیدگاه ها و مولفه های بهزیستی ذهنی کلمات کلیدی : اهمیت بهزیستی ذهنی بهزیستی ذهنی و روانشناختی دیدگاه های بهزیستی ذهنی مولفه های بهزیستی ذهنی تعریف مفهومی بهزیستی ذهنی تعریف عملیاتی بهزیستی ذهنی پایان نامه بهزیستی ذهنی متغیرهای پیش بینی…

  • پرسشنامه ارزیابی رابطه تیپ های شخصیتی و سبکهای مدیریتی
  • پرسشنامه ارزیابی رابطه تیپ های شخصیتی و سبکهای مدیریتی پرسشنامه تیپ شخصیتی پرسشنامه تیپ شخصیتی آیزنک پرسشنامه درونگرایی و برونگرایی دانلود پرسشنامه سبک رهبری لیکرت دانلود پرسشنامه سبک های مدیریت پرسشنامه سبک های رهبری پرسشنامه استاندارد سبک رهبری پرسشنامه ارتباط…

  • توربین بادی
  • توربین بادی تاریخچه توربین بادی توربین ژنراتور بادی انرژی مکانیکی توربین های بادی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید تحقیق و مقاله برق رفتن به سایت اصلی توربین…

  • پاورپوینت کلیات مفهوم رشد و توسعه اقتصادي
  • پاورپوینت کلیات مفهوم رشد و توسعه اقتصادي کلمات کلیدی : پاورپوینت کلیات مفهوم رشد و توسعه اقتصادي پاورپوینت رشد و توسعه اقتصادي پیدایش نظریه توسعه اقتصادي تعريف رشد اقتصادي ويژگيهاي رشد مدرن اقتصادي عوامل موثر بر رشد اقتصادي تعريف توسعه…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش وفاداری به برند
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش وفاداری به برند مبانی نظری وفاداری به برند دانلود مبانی نظری وفاداری به برند پیشینه تحقیق وفاداری به برند ادبیات نظری وفاداری به برند فصل دوم پایان نامه وفاداری به برند مبانی نظری و پیشینه…

  • پاورپوینت بررسی زمانبندی در سیستم های عامل
  • پاورپوینت بررسی زمانبندی در سیستم های عامل دانلود رایگان پاورپوینت بررسی زمانبندی در سیستم های عامل پاورپوینت بررسی زمانبندی در سیستم های عامل زمانبندی در سیستم های عامل هدف از زمان بندی انواع زمانبندي معیارهای زمانبندی سیاست های زمانبندی خدمت…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *