مبانی نظری ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند

مبانی نظری ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند

ارزش ویژه برند در شرکتها
مبانی نظری ارزش ویژه برند در شرکتها
تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند
مبانی نظری تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند
رابطه آمیخته بازاریابی با ارزش ویژه برند
بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند شرکتها

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند شرکتها

 

 

چکیده

یکی از با ارزش ترین دارایی های هر شرکت، ارزش ویژه برند است. شرکت هایی که از نظر ارز ش ویژه برند جایگاه بالایی در ذهن مصرف کنندگان دارند، به راحتی می‎توان ند درمیان دیگرشرکت ها درصنعت مربوط به خودشان، سود آورتر تلقی گردند. (حسینی و دیگران، 1388)این تحقیق با هدف بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند بر تولید کفپوش خودرو شرکت پیشرو پلاستیک خزر انجام شده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر نوع جمع آوری اطلاعات از نوع توصیفی-موردی محسوب می شود. مشتریان شرکت پیشرو پلاستیک خزر 480 نفر می باشند که جامعه آماری این تحقیق بوده و برای تعیین حجم نمونه بر اساس جدول كرجسی و مورگان نمونه ای به حجم حداقل 214 نیاز می‎باشد و با استفاده از نرم افزار لیزرل و روش آماری مدل معادلات ساختاری به بررسی روابط بین متغیرهای تحقیق پراخته شد. نتاج تحقیق نشان می دهد رابطه مثبت و معنی داری میان کیفیت ادراک شده، وفاداری به برند و ارزش ویژه برند وجود دارد و همچنین کانال توزیع و قیمت از طریق تاثیر گذاری بر کیفیت درک شده بر ارزش ویژه برند تاثیر دارند. 

 

 

 

کلمات کلیدی:

آمیخته بازاریابی

تصویر ذهنی

وفاداری به برند

کیفیت ادراک شده

آگاهی از برند

ارزش ویژه برند 

 

 

 

 

1-1 مقدمه

یکی ازالزمات ایجاد برندی قوی شناخت هر یک از عواعل ایجاد کننده ارزش ویژه برند است. درمحیط بازار امروز شیوه های بسیار متفاوتی وجود دارد که از طریق این برنامه های بازاریابی می‎توان  برایجاد و افزایش ارزش ویژه برند تاثیر گذاربود. راهبردهای شبکه ی توزیع، استراتژی های ارتباطی، راهبردهای قیمت گذاری وسایرفعالیت های بازاریابی می‎توان ند باعث تضعیف یا تقویت برند شدند (یوودانته، 2000). اگرچه برند به صورت آشکار برای سازمان وشرکت ارزش آفرینی می کند، اما ریشه این ارزش در مشتری قرار دارد (کلر، 2001). درحقیقت، ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری، تعیین کننده ارزش واقعی برند است (دیواندری، 1390)  

 

1-2 بیان مساله

نقش برند ها درشناسایی محصول شرکت دربازارهای رو به گسترش امروزی، نقشی انکارناپذیراست. با گسترش عرصه رقابتی وهجوم برندهای جهانی به بازار داخلی، توجه به مفهوم برند وارزش ویژه آن برای شرکت های داخلی به منظوربه دست آوردن سهم بیشتری ازبازار تأثیر گذاراست. امروزه الزاماً نوآوری وبرتری فنی تنها عامل های اساسی برای موفقیت نیستند؛ دربازارهایی که محصولات وخدمات، روز به روزبا هم تطابق وسازگاری پیدا می کنند، یک برند قوی ممکن است تنها مشخصه ای باشد که محصول یا خدمت عرضه شده از رقبا متمایزمی سازد(kotler& pfoertsch, 2006). درایران برند ها بعنوان یک داریی درترازنامه قید نمی شوند؛ این امر سبب خنثی شده تمرکز بلند مدت مدیریت برتوسعه درونی برند است. بنابراین جریان نقدی وسودهای کوتاه مدت غالباً بعنوان پارامترهای مهم عملکرد استفاده می شوند. 

 

کشورایران تولیدات داخلی بسیاری دارد اما در زمینه برنامه ریزی موفق نبوده اند مشکلات زیادی فرا روی این صنعت است. که مطالعه همه آنها دراین تحقیق امکان پذیر نیست ویکی از چالش ها از دیدگاه متخصصان این حوزه، مسائل بازاریابی وبرند می‎باشد که الگویی بهینه دراین زمینه تعریف نشده است. درسال های اخیر، میزان ورود کالاها با نشان های تجاری متنوع و تمایل زیاد فروشندگان به نشان های تجاری ساخت کشورهای خارجی به معضلی برای تولید کنندگان ساخت ایران تبدیل شده است، با اینکه بسیاری از محصولات ساخت داخل از نظر کیفیت و قیمت توانایی رقابت با تولیدات خارجی رادارا هستند، از جایگاه مناسبی دربین مصرف کنندگان برخوردار نیستند و با توجه به این موارد و بالارفتن میزان توقعات و انتظارات مصرف کنندگان و… در موقعیتی هستند که سهم بازار خود را در خطر می بینند. 

 

باتوجه به تحولات اقتصادی بوجود آمده درکشور، بازار شدیداً رقابتی شده بنابراین شرکت ها به دنبال کسب مزیت رقابتی ازطریق سرمایه گذاری درایجاد برند خواهند بود ونقش برندینگ دربازارهای تجاری پررنگ ترمی شود(امیرشاهی؛ 1389 ). نامهای تجاری قوی علاوه برایجاد مزیت رقابتی، نقد ینگی سازمان را افزایش وجریان نقدینگی را تسریع نموده، امکان افزایش قیمت، سود دهی و وفاداری بیشتر مشتریان را فراهم آورده است(madden et al, 2006) بنابراین می‎توان  گفت ارزش ویژه برند به عنوان معیاری برای سنجش قدرت برندها پیشنهاد شده، که طی دهه های گذشته شکل گرفته وتکامل یافته است. 

 

یکی از الزامات ایجاد برندی قوی شناخت هریک ازعوامل ایجاد کننده ارزش ویژه برند است (سلیمانی؛ 1389) که یکی از عوامل تاثیر گذار بر ارزش برند آمیخته بازاریابی می‎باشد و بابررسی نحوه اثرگذاری آن می‎توان  عناصری را که تأثیربیشتری برارتقای برند دارند، شناسایی نمود ومنابع بیشتری را به آن اختصاص داد. ازاین رو دراین تحقیق به بررسی بیان تأثیر آمیخته بازاریابی وتصویر شرکت برارزش ویژه برند پرداخته شده است که می‎توان د به صورت راهنما ومعیاری فعالیت های شرکت را درجهت ایجاد یک برند قوی ترهدایت وارزیابی کند. افزایش ارزش ویژه ازدیدگاه مشتریان وبه عبارتی ایجاد یک برند قوی منافع بسیاری برای شرکت های تجاری دارد. بطور دقیق تر می‎توان  گفت افزایش ارزش ویژه ی برند احتمال انتخاب یک برند را افزایش می دهد(PiTTa&Katshis, 1995)لازم به ذکر است متغیر های مدل مفهومی شامل ارزش ویژه برند، آگاهی ازبرند /تداعی ذهنی، وفاداری به برند، کیفیت ادراک شده، تصویر شرکت، کانال توزیع، قیمت، فعالیت های ترفیعی و خدمات پس از فروش می باشند و با توجه به موارد بالا سوال اصلی تحقیق را اینگونه بیان می کنیم “تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در تولید کفپوش خودرو شرکت پیشرو پلاستیک خزر چگونه است؟”

 

 

 

 

 

 

واژه های کلیدی:

فهرست مطالب

چکیده 1

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1 مقدمه 3

1-2 بیان مساله 3

1-3 اهمیت وضرورت تحقیق 4

1-4 اهداف تحقیق 5

1-4-1 اهداف فرعی 5

1-5 چارچوب نظری 6

1-6 مدل مفهومی تحقیق 9

1-7 فرضیه ها 9

 

فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق

2-1 مقدمه 12

2-2 برند 12

2-3 ارزش ویژه برند 13

2-4 کیفیت درک شده 13

2-5 وفاداری به برند 14

2-5-1 رویکرد نگرشی 14

2-5-2 انواع وفاداری 15

2-6 آگاهی از برند 16

2-6-1 تصویر فرشگاه 17

2-7 آمیزه بازاریابی 18

2-7-1 محصول 18

2-7-2 خدمات پس از فروش: 19

2-7-3 قیمت 19

2-7-4 توزیع 20

2-7-5 ترویج 21

2-7-6 تبلیغات 21

2-7-7 پیشبرد فروش 22

2-7-8 روابط عمومی 22

2-7-9 نیروی فروش 22

2-7-10 بازاریابی مستقیم (فروش حضوری) 22

2-8 پیشینه داخلی 23

2-9 پیشینه خارجی 24

2-10 تعریف واژگان 26

 

منابع و مآخذ

 

 

 

فهرست جداول

جدول 2-1 انواع وفاداری 15

 

 

فهرست اشکال 

شکل 1-1 چهارچوب مفهومی تحقیق (کیم وهیون، 2011) 9

شکل 2-1 کیفیت ادراک شده، آگاهی از برند، وفاداری به برند 23

 

 

 

پاورپوینت استراتژی تجاری، پایه و اساس انتخاب استراتژیک

پاورپوینت استراتژی تجاری، پایه و اساس انتخاب استراتژیک دانلود رایگان پاورپوینت استراتژی تجاری، پایه و اساس انتخاب استراتژیک پاورپوینت استراتژی تجاری، پایه و اساس انتخاب استراتژیک استراتژی تجاری، پایه و اساس انتخاب استراتژیک مبنای انتخاب استراتژیک توسعه استراتژی ها بیانیه…

مدیریت استراتژیک منابع انسانی در معاونت نیروی انسانی سازمان ناجا

مدیریت استراتژیک منابع انسانی در معاونت نیروی انسانی سازمان ناجا مدیریت استراتژیک مدیریت استراتژیک منابع انسانی مدیریت استراتژیک منابع انسانی در سازمان مدیریت استراتژیک منابع انسانی در سازمان ناجا پایان نامه مدیریت استراتژیک منابع انسانی پایان نامه مدیریت استراتژیک منابع…

اشغال نظامی و تحلیل مصداقی آن در سطح بین المللی

اشغال نظامی و تحلیل مصداقی آن در سطح بین المللی اشغال اشغال نظامی تحلیلی حقوقی از اشغال نظامی اشغال نظامی در اسناد بین المللی دانلود پایان نامه حقوق دانلود پایان نامه حقوق بین الملل اشغال نظامی و تحلیل مصداقی آن…

گزارش کارآموزی رشته مدیریت و روانشناسی با عنوان بررسی استرس و رضایت شغلی کارکنان شرکت پارس خودرو

گزارش کارآموزی رشته مدیریت و روانشناسی با عنوان بررسی استرس و رضایت شغلی کارکنان شرکت پارس خودرو استرس کارکنان رضایت شغلی کارکنان استرس کارکنان شرکت پارس خودرو رضایت شغلی کارکنان شرکت پارس خودرو بررسی استرس و رضایت شغلی کارکنان شرکت…

ادبیات نظری و پیشینه پژوهش مدیریت دانش

ادبیات نظری و پیشینه پژوهش مدیریت دانش مبانی نظری مدیریت دانش دانلود مبانی نظری مدیریت دانش پیشینه تحقیق مدیریت دانش ادبیات نظری مدیریت دانش فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش ادبیات و مبانی…

رابطه خودکارآمدی و اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان

رابطه خودکارآمدی و اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان پایان نامه خودکارآمدی تحصیلی دانلود پایان نامه خودکارآمدی پایان نامه اهمال کاری پایان نامه اهمال کاری تحصیلی تاثیر خودکارآمدی بر اهمال کاری تحصیلی اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان رابطه خودکارآمدی…

ماهیت و آثار جرایم پولشویی و ارائه راهکارها و تدابیر پیشگیرانه برای آن

ماهیت و آثار جرایم پولشویی و ارائه راهکارها و تدابیر پیشگیرانه برای آن کلمات کلیدی : پولشویی در حقوق امارات بررسی تطبیقی پولشویی پولشویی در حقوق ایران پولشویی در حقوق بین الملل پولشویی در حقوق کیفری ایران جرم پولشویی در…

بررسی رابطه فرهنگ سازمانی با فرسودگی شغلی معلمان مقطع ابتدایی

بررسی رابطه فرهنگ سازمانی با فرسودگی شغلی معلمان مقطع ابتدایی فرهنگ سازمانی فرسودگی شغلی فرسودگی شغلی معلمان رابطه فرهنگ سازمانی با فرسودگی شغلی رابطه فرهنگ سازمانی با فرسودگی شغلی معلمان پایان نامه فرسودگی شغلی پایان نامه فرسودگی شغلی معلمان پایان…

دانلود سوالات عمومی و تخصصی آموزگار ابتدایی

دانلود سوالات عمومی و تخصصی آموزگار ابتدایی دانلود سوالات تخصصی و عمومی اموزگار ابتدایی رفتن به سایت اصلی شامل سوالات با پاسخنامه سوالات عمومی استخدامی سوالات تخصصی استخدامی اموزگار ابتدایی اصل سوالات عمومی و استخدامی سال84 اصل سوالات عمومی و…

  • ساخت کامپوزیت Al/Zircon به روش متالورژی پودر و بررسی تاثیر عوامل مختلف فرآیند بر خواص كامپوزیت
  • ساخت کامپوزیت Al/Zircon به روش متالورژی پودر و بررسی تاثیر عوامل مختلف فرآیند بر خواص كامپوزیت کامپوزیت زیرکن کامپوزیت AlZircon كامپوزیت زمینه فلزی متالورژی پودر تف جوشی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی مواد بررسی تاثیر عوامل مختلف فرآیند بر…

  • بررسی مقام روحانیون زرتشتی و نقش آنها در جامعه ایران باستان
  • بررسی مقام روحانیون زرتشتی و نقش آنها در جامعه ایران باستان نقش روحانیون زرتشتی مغ و موبد در ایران باستان جامعه روحانیت ایران باستان نقش مذهبی و اجتماعی مغان دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته تاریخ دانلود پایان نامه کارشناسی…

  • خاک های مشکل آفرین و روش های بهسازی آن
  • خاک های مشکل آفرین و روش های بهسازی آن خاک مسأله دار تزریق بهسازی خاک مقاومت برشی خاک های مشکل آفرین و روش های بهسازی آن بهسازی زمین دانلود مقالات کارشناسی ارشد عمران دانلود مقالات ارشد عمران رفتن به سایت…

  • بررسی ویژگی ها و نظریه های شخصیت
  • بررسی ویژگی ها و نظریه های شخصیت نظریه های شخصیت انواع نظریه های شخصیت ویژگی های شخصیت شاخص های شخصیت نظریه های شخصیت یونگ نظریه های شخصیت عاملی آیزنک نظریه های شخصیت عاملی شخصیتی نئو دانلود تحقیق نظریه های شخصیت…

  • بررسی روش های مختلف پایدارسازی سیستم های قدرت
  • بررسی روش های مختلف پایدارسازی سیستم های قدرت PSS کنترل کننده‌ تطبیقی کنترل کننده هوشمند پایدارسازی سیستم های قدرت همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق برق رفتن…

  • پاورپوینت مدیریت تحول استراتژیک و مدیریت راهبردی
  • پاورپوینت مدیریت تحول استراتژیک و مدیریت راهبردی پاورپوینت مدیریت راهبردی مدیریت راهبردی فرآیند تغییر مراحل تغییر نظام های کیفیت کایزن(KIZEN) مراحلدر شش سیگما مدیریت استراتژیک طبقه بندی نظامهای بهبود نظام مدیریت تحول استراتژیك وظایف نظام مدیریت تحول و متولیان آن…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه مبانی نظری ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه دانلود مبانی نظری ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه ادبیات نظری ارزیابی عملکرد کارکنان…

  • سیستم جامع دانشجویی
  • سیستم جامع دانشجویی وب سایت انتخاب واحد دانشگاه نرم افزار انتخاب واحد دانشگاه aspnet سیستم جامع دانشجویی سیستم جامع دانشجویی با aspnet پروژه aspnet پروژه انتخاب واحد دانشگاه رفتن به سایت اصلی   پروژه سیستم جامع دانشجویی یا انتخاب واحد…

  • پرسشنامه معنویت در محیط کار
  • پرسشنامه معنویت در محیط کار پرسشنامه معنویت در محیط کار دانلود پرسشنامه معنویت در محیط کار پرسشنامه معنویت در محیط کار» میلیمن و همکاران پرسشنامه معنویت سازمانی میلیمن دانلود پرسشنامه معنویت سازمانی دانلود پرسشنامه معنویت سازمانی میلیمن رفتن به سایت…

  • پاورپوینت اقتصاد دانش بنیان
  • پاورپوینت اقتصاد دانش بنیان کلمات کلیدی : پاورپوینت اقتصاد دانش بنیان اقتصاد دانش بنیان تحقیق اقتصاد دانش بنیان مقاله اقتصاد دانش بنیان بررسی اقتصاد دانش بنیان نقش دانش در اقتصاد تعریف اقتصاد دانش تغییر اقتصاد سنتی و تبدیل آن به…

  • بررسی انطباق آموزش و پرورش با ابعاد سازمان یادگیرنده
  • بررسی انطباق آموزش و پرورش با ابعاد سازمان یادگیرنده ابعاد سازمان یادگیرنده مولفه های سازمان یادگیرنده مولفه های استراتژیک سازمان یادگیرنده سازمان یادگیرنده در آموزش و پرورش سازمان یادگیرنده رویکردی نو در آموزش و پرورش اهمیت و ضرورت یادگیری سازمانی…

  • بررسی فقهی و حقوقی تلقیح مصنوعی و وضعیت اهدا تخمک و اجاره رحم در حقوق
  • بررسی فقهی و حقوقی تلقیح مصنوعی و وضعیت اهدا تخمک و اجاره رحم در حقوق پایان نامه تلقیح مصنوعی پایان نامه اجاره رحم بررسی فقهی تلقیح مصنوعی بررسی حقوقی تلقیح مصنوعی تلقیح مصنوعی در فقه امامیه وضعیت حقوقی اهدا تخمک…

  • پوششهای پایه رنگ
  • پوششهای پایه رنگ پوششهای رنگ پوششهای فسفات آماده سازی سطح فلزات دانلود مقالات صنایع دانلود مقالات مهندسی صنایع رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته صنایع پوششهای پایه رنگ     مقدمه  مهمترین كاربرد صنعتی پوششهای فسفات برای آماده سازی سطح…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش احقاق حق جنسی
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش احقاق حق جنسی مبانی نظری احقاق حق جنسی پیشینه احقاق حق جنسی دانلود مبانی نظری احقاق حق جنسی پیشینه تحقیق احقاق حق جنسی ادبیات نظری احقاق حق جنسی فصل دوم پایان نامه احقاق حق جنسی…

  • پاورپوینت مدیریت زمان
  • پاورپوینت مدیریت زمان پاورپوینت مدیریت زمان مدیریت زمان تحقیق مدیریت زمان مقاله مدیریت زمان ویژگیهای زمان ارزش و اهمیت زمان ارزش و اهمیت زمان اصول مديريت زمان رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت زمان، در قالب ppt…

  • طراحی و بهینه سازی شبكه لجستیک معكوس در شرایط عدم قطعیت با استفاده از الگوریتم ژنتیک
  • طراحی و بهینه سازی شبكه لجستیک معكوس در شرایط عدم قطعیت با استفاده از الگوریتم ژنتیک زنجیره تامین الگوریتم ژنتیک دانلود پایان نامه طراحی لجستیک معكوس شرایط عدم قطعیت برنامه ریزی عدد صحیح آمیخته دانلود پایان نامه رشته صنایع دانلود…

  • مبانی نظری پیاده سازی موفق ERP با ارائه چارچوبی از مدیریت دانش
  • مبانی نظری پیاده سازی موفق ERP با ارائه چارچوبی از مدیریت دانش مبانی نظری erp عوامل کلیدی موفقیت erp پیاده سازی موفق erp در سازمان مبانی نظری برنامه ریزی منابع سازمانی عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی ERP عوامل حیاتی موفقیت…

  • مبانی نظری بررسی سبک های شناختی مادران در ارتباط با اضطراب کودک
  • مبانی نظری بررسی سبک های شناختی مادران در ارتباط با اضطراب کودک مدل های سبک تفکر نظریه های سبک های تفکر انواع سبک های تفکر استرنبرگ انواع سبک های تفکر از دیدگاه روانشناسی تاثیر سازگاری زناشویی بر اضطراب کودک تاثیر…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش شادکامی
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش شادکامی مبانی نظری شادکامی دانلود مبانی نظری شادکامی پیشینه تحقیق شادکامی ادبیات نظری شادکامی فصل دوم پایان نامه شادکامی مبانی نظری و پیشینه تحقیق شادکامی ادبیات و مبانی نظری شادکامی رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رابطه عزت نفس با پیشرفت تحصیلی
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رابطه عزت نفس با پیشرفت تحصیلی مبانی نظری عزت نفس دانلود مبانی نظری عزت نفس پیشینه عزت نفس مبانی نظری و پیشینه تحقیق عزت نفس مبانی نظری پیشرفت تحصیلی دانلود مبانی نظری پیشرفت تحصیلی پیشینه…

  • پاورپوینت آشنایی با معماران مدرن (معاصر)
  • پاورپوینت آشنایی با معماران مدرن (معاصر) پاورپوینت بررسی معماران مدرن پاورپوینت بررسی معماران معاصر آشنایی با معماری معاصر معماران مدرن بررسی معماران مدرن بررسی معماران معاصر تحقیق بررسی معماران مدرن (معاصر) مقاله بررسی معماران مدرن (معاصر) بررسی معماران مدرن آشنایی…

  • بررسی سیستم گردش و ساماندهی کالا در انبار شرکتها 3
  • بررسی سیستم گردش و ساماندهی کالا در انبار شرکتها 3 دانلود پایان نامه انبار دانلود پایان نامه انبارداری دانلود پایان نامه مدیریت انبار دانلود پروژه طراحی یک سیستم انبارداری مدیریت انبار و طراحی یک سیستم انبارداری ساماندهی کالا در انبار…

  • فصل دوم پایان نامه سلامت اجتماعی
  • فصل دوم پایان نامه سلامت اجتماعی کلمات کلیدی : مبانی نظری سلامت اجتماعی دانلود مبانی نظری سلامت اجتماعی پیشینه تحقیق سلامت اجتماعی دانلود پیشینه تحقیق سلامت اجتماعی پیشینه داخلی سلامت اجتماعی پیشینه خارجی سلامت اجتماعی پیشینه پژوهش سلامت اجتماعی پیشینه…

  • بررسی کارایی گزارشگری مالی شهرداریها و ارائه راهکارهای برای بهبود آن
  • بررسی کارایی گزارشگری مالی شهرداریها و ارائه راهکارهای برای بهبود آن گزارشگری مالی کارآیی گزارشگری مالی شهرداری راهکارهایی برای بهبود سیستم گزارشگری مالی ارزیابی گزارشگری مالی شهرداری به منظور رضایت مشتریان بررسی کارایی گزارشگری مالی شهرداریها و ارائه راهکارهای برای…

  • بررسی رابطه مدیریت دانش و سبک رهبری در سازمان
  • بررسی رابطه مدیریت دانش و سبک رهبری در سازمان مدیریت دانش سبک رهبری توانمندساز سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش پیاده سازی موفق مدیریت دانش رابطه بین مدیریت دانش و سبک رهبری پایان نامه با موضوع مدیریت دانش دانلود پایان نامه…

  • نمونه فصل سوم پایان نامه روانشناسی خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی
  • نمونه فصل سوم پایان نامه روانشناسی خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی کلمات کلیدی : فصل سوم خودکارآمدی نمونه فصل سوم خودکارآمدی فصل سوم پایان نامه ارشد خودکارآمدی فصل سوم پایان نامه کارشناسی ارشد خودکارآمدی فصل سوم پیشرفت تحصیلی نمونه فصل سوم…

  • دانلودکارآموزی آشنایی با تاسیسات الکتریکی 36 ص
  • دانلودکارآموزی آشنایی با تاسیسات الکتریکی 36 ص کلمات کلیدی : دانلودکارآموزی آشنایی با تاسیسات الکتریکی 36 ص رفتن به سایت اصلی نام فایل : کارآموزی آشنایی با تاسیسات الکتریکی 36 ص فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 23 حجم :…

  • بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری با عملکرد مدیران
  • بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری با عملکرد مدیران عملکرد مدیران کیفیت زندگی کاری رابطه مدیران و کارکنان رابطه کیفیت زندگی کاری با عملکرد مدیران دانلود پایان نامه رشته مدیریت دولتی دانلود پایان نامه مدیریت دولتی دانلود پایان نامه مدیریت رفتن…

  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد شعب سازمان تامین اجتماعی
  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد شعب سازمان تامین اجتماعی ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد سازمان تامین اجتماعی ارزیابی عملکرد شعب سازمان تامین اجتماعی  با DEA ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها مبانی نظری ارزیابی عملکرد مبانی نظری…

  • گزارش كار آموزی با عنوان سالن برش و پرس ایران خودرو
  • گزارش كار آموزی با عنوان سالن برش و پرس ایران خودرو برنامه ریزی PLC سیستمهای كنترل رله ای سالن برش و پرس ایران خودرو دانلود گزارش كار آموزی رشته مکانیک با عنوان سالن برش و پرس ایران خودرو خرید گزارش…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *