مبانی نظری ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان

مبانی نظری ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان

مدیریت کیفیت جامع
مدیریت ارتباط با شهروندان
کیفیت خدمات الکترونیک
مدیریت کیفیت در سازمانهای دولتی
مدیریت کیفیت در سازمانها
مدل مناسب کیفیت خدمات
ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور
مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
مبانی نظری کیفیت خدمات
مبانی نظری در مورد کیفیت خدمات
مبانی نظری کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی

رفتن به سایت اصلی

 سيستم هاي مديريت كيفيت (QMS) ، به منظور تضمين سطح كيفيت و برآورده ساختن انتظار مشتري در سازمان استقرار مي-يابند. توجه به ايجاد سازوكارهايي كه منجر به رضايت مشتريان شود، زيربناي سيستم هاي مديريت كيفيت به شمار مي آيد. لازمه تحقق چشم انداز در بخش راهنمایی و رانندگی، تأمین کمی و کیفی خواسته های ترافیکی مردم است. زیرا شهروندان به خدمات راهنمایی و رانندگی نیاز مبرم دارند و انتظار دارند این نیازمندی با کیفیت تأمین شود.

 

پلیس برای پاسخ به نیازهای ترافیکی مردم باید کارا و بهره ور باشد. عدم مدیریت کیفیت خدمات ضمن آن که باعث کاهش کارایی و بهره وری خدمات در سازمان می شود، موجبات بدبینی و کاهش اعتبار و اطمینان این سازمان در بین شهروندان می شود و رفتارهای سلیقه ای نسبت به مشتریان را در سازمان تسری می دهد. ارائه خدمات با کیفیت بدون داشتن مدل مدیریت کیفیت میسر نیست. ارائه مدل مدیریت کیفیت نیز با مطالعه علمی امکان پذیر است. مزایای ناشی از کیفیت خدمات خود عاملی است که سازمان ها را به ارائه خدمات باکیفیت ترغیب می-کند.

 

 یکی از اثرات مستقیم ارائه خدمت با کیفیت، افزایش توانایی سازمان جهت ارائه خدمات به  صورتی کارا به مشتریان است، چرا که سازمان خواسته ها و نیازهای مشتریانش را شناسایی کرده است. لذا از خدمات غیرضروری کاسته و/یا آن ها را حذف کرده است (Royne etc al, 1998). بررسی های به عمل آمده توسط محقق از سازمان تحقیقات و مطالعات نیروی انتظامی، دفتر تحقیقات و مطالعات کاربردی پلیس راهنمایی و رانندگی و سایر منابع تاکنون تحقیقی تحت عنوان «مدلی برای مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی ایران» صورت نگرفته است. همچنین این تحقیق می تواند تلاشی برای تحقق کیفیت مورد انتظار مقام معظم رهبری در پلیس باشد. بنابراین انجام تحقیق علمی در موضوع فوق اهمیت و ضرورت دارد.

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
 

فصل دوم: مبانی نظری پژوهش و مروری بر تحقیقات پیشین     13
1-2  مبانی نظری تحقیق     14
    1-1-2  تاریخچه مدیریت کیفیت در سازمان ها      14
    2-1-2  تئوری مدیریت کیفیت جامع و تحولات آن .    19
    3-1-2  مدل های مدیریت کیفیت در کل .    28
    4-1-2  تفاوت مدیریت کیفیت در خدمات و تولید .      43
    5-1-2  نمونه ای از مدل های مدیریت کیفیت در خدمات     49
           1-5-1-2  مقیاس SYSTRA-SQ       52
           2-5-1-2  مدل کیفیت خدمات پاراسورامن     53
           3-5-1-2  مدل لهتینن و لهتینن .    57
           4-5-1-2  مدل گاروین     58
           5-5-1-2  مدل گرونروز     58
           6-5-1-2  مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی مور     59
           7-5-1-2  مدل های ZRM  .    60
           8-5-1-2  مدل های پاسخ گویی در خدمات .    75
           9-5-1-2  مدل کیفیت خدمات الکترونیک E- SQ .    84
          10-5-1-2  مدل کیفیت پشتیبانی خدمات الکترونیکی E-Recs-Qual .    88
    6-1-2  مدل کیفیت در پلیس     88
    7-1-2  معیارهای انجمن بین المللی رؤسای پلیس   IACP.    90
    8-1-2  کیفیت در پلیس ایران     91
2-2  پژوهش های انجام شده .    103
    1-2-2  پژوهش های انجام شده داخلی در حوزه مدیریت کیفیت خدمات .    103
    2-2-2  تحقیقات خارجی انجام شده .    108
3-2  دلایل استفاده از TQM در مدل کیفیت راهور .    118
    1-3-2  دلایل استفاده از مدل EFQM  در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    2-3-2  دلایل استفاده از مدل Servqul در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    3-3-2  دلایل استفاده از مدل E- SQ در مدل مفهومی کیفیت راهور     120
    4-3-2  جمع بندی دلایل استفاده از مدل مفهومی تحقیق .

 

فهرست منابع و مآخذ

 

 

فهرست شکل ها
شکل 1-1: مدل مفهومی تحقیق     6
شکل 1-2: قلمرو مدیریت کیفیت جامع .    21
شکل 2-2: جوایز تعالی در قاره های جهان  .    28
شکل 3-2: چرخه دمینگ     30
شکل 4-2: ساختار مدل EFQM  بر اساس ویرایش 2010     32
شکل 5-2: منطق رادار در EFQM .    33
شکل 6-2: مفاهیم پایه ای مدل EFQM .    33
شکل 7-2: مدل شبکه ضوابط پاداش کیفیت ملی مالکوم بالدریج .    37
شکل 8-2: چارچوب ارتباط بین  ابعاد، دیدگاه و فعالیت های کیفیت .    45
شکل 9-2: کیفیت خدمات درک شده     54
شکل 10-2: مدل شکاف کیفیت خدمات .    56
شکل 11-2: ابعاد کیفیت خدمات     59
شکل 12-2: مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی     60
شکل 13-2: نمودار مدل کانو     62
شکل 14-2: روابط با مشتریان     63
شکل 15-2: مدل طیف مصالحه کیفیت خدمات و موقعیت های پیشنهادشده     65
شکل 16-2: مدل گذر خدماتی تعدیل شده     68
شکل 17-2: چارچوب عملیاتی پردازش مشتری     68
شکل 18-2: مدل رفتاری کیفیت خدمات     69
شکل 19-2: فرآیند رضایت مندی و وفاداری مشتری .    70
شکل 20-2: نیازهای کیفیت مشتریان     72
شکل 21-2: مدل سلسله مراتبی کیفیت خدمات .    75
شكل 22-2: انواع پاسخ گويي با رويكرد پيوستاري .    76
شکل 23-2: مدل اقتضایی پاسخ گویی     81
شکل 24-2: توالی ارزیابی ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی     86
شکل 25-2: ساختار مکنا .    94
شکل 26-2: مدل مدیریت کیفیت و تعالی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران .    97
شکل 27-2: ابعاد و مؤلفه های مورد نظر در طرح مکنا .    98
شکل 28-2: ضروریات و امکانات مورد نیاز یک کلانتری از منظر مکنا .    99
شکل 29-2: مدل مفهومی تحقیق .    128
 

   

    
فهرست جداول
جدول 1-2: خلاصه ای از تعاریف و تئوری های صاحب نظران کیفیت .    18
جدول 2-2: سیرتکاملی کیفیت از نظر انجمن کنترل کیفیت آمریکا .    24
جدول 3-2: ویژگی های مراحل گوناگون تکامل TQM     25
جدول 4-2: ارزش های محوری در مدل های دمینگ بالدریج و اروپایی .    39
جدول 5-2: مفاهیم و ارزش های اصلی در جوایز کشورهای مختلف     41
جدول 6-2: مقایسه عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات .    50
جدول 7-2: انواع اشتباهات در خدمت     67
جدول 8-2: گونه های پاسخ گویی در بخش دولتی     78
جدول 9-2: نظام های پاسخ گویی برحسب ارزش ها و انتظارات رفتاری .    78
جدول 10-2: بسط مفهوم پاسخ گویی اجتماعی سازمانی برای سازمان های دولتی .    82
جدول 11-2: مدل های تعالی سازمانی مورد استفاده در پلیس های دنیا .    89
جدول 12-2: تطبیق ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت به تفکیک مدل ها براساس ادبیات تحقیق     121
جدول 13-2: ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت براساس جدول 12-2 .    125
جدول 14-2: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق برای اخذ نظر خبرگان         127
جدول 15-2: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان              129
    

 

 

نقش خصوصی سازی گمرک در ارتقای زیر ساخت های گمرک

نقش خصوصی سازی گمرک در ارتقای زیر ساخت های گمرک خصوصی سازی گمرک ارتقا زیرساخت نقش خصوصی سازی گمرک در ارتقای زیر ساخت های گمرک استان آذربایجان غربی دانلود مقاله مدیریت دانلود مقالات ترجمه شده مدیریت دانلود مقالات ترجمه شده…

مبانی نظری ارزیابی عملکرد سازمان بر مبنای رویکرد ترکیبی DEA و شبکه عصبی

مبانی نظری ارزیابی عملکرد سازمان بر مبنای رویکرد ترکیبی DEA و شبکه عصبی ارزیابی عملکرد با DEA مبانی نظری ارزیابی عملکرد در پالایشگاه گاز ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عملکرد پالایشگاه گاز با تحلیل پوششی…

پرسشنامه استاندارد حالات عاطفی مثبت و منفی محقق ساخته شده

پرسشنامه استاندارد حالات عاطفی مثبت و منفی محقق ساخته شده مقیاس عاطفه مثبت و عاطفه منفی دانلود پرسشنامه عاطفه مثبت و منفی تعریف عاطفه مثبت و منفی مقیاس عاطفه مثبت و منفی پاناس پرسشنامه عواطف مثبت و منفی عاطفه مثبت…

چهارچوب بازاریابی الکترونیکی بین المللی (IEMF):شناسایی بلوک های ساختاری برای اینده تحقیقات بازاریابی الکترونیکی جهانی

چهارچوب بازاریابی الکترونیکی بین المللی (IEMF):شناسایی بلوک های ساختاری برای اینده تحقیقات بازاریابی الکترونیکی جهانی بازاریابی بازاریابی بین المللی بازاریابی الکترونیکی جهانی بازاریابی الکترونیکی بین المللی (IEMF) دانلود مقاله چهارچوب بازاریابی الکترونیکی بین المللی (IEMF)شناسایی بلوک های ساختاری برای اینده…

گزارش کار آموزی رشته عمران و معماری با عنوان اسکلت بتنی

گزارش کار آموزی رشته عمران و معماری با عنوان اسکلت بتنی بتن ریزی آرماتوربندی اسکلت بتنی دانلود گزارش کار آموزی رشته معماری با عنوان اسکلت بتنی خرید گزارش کار آموزی رشته معماری انجام گزارش کار آموزی رشته معماری خرید تحقیق…

پاورپوینت ریسک های اشخاص

پاورپوینت ریسک های اشخاص دانلود پاورپوینت ریسک های اشخاص معرفی ریسک های اشخاص دیدگاههای مختلف درمورد ریسک های اشخاص ریسک های اشخاص ازدیدگاه فردی ریسک های موضوع بحث اشخاص ازدیدگاه فردی مرگ وزندگی افراد متاثرازمرگ زودرس میزان تعیین مالی مورد…

پرسشنامه ارائه الگوی مناسب ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه

پرسشنامه ارائه الگوی مناسب ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه پرسشنامه ارزیابی عملکرد پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان پرسشنامه معیارهای ارزیابی عملکرد پرسشنامه شاخص های ارزیابی عملکرد عوامل کلیدی موفقیت ارزیابی عملکرد کارکنان پرسشنامه الگوی مناسب ارزیابی عملکرد کارکنان پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان…

بررسی تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی از دیدگاه کارکنان وزارت صنایع

بررسی تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی از دیدگاه کارکنان وزارت صنایع سنجش مدیریت دانش ابعاد مدیریت دانش مدیریت دانش کارآفرینی سازمانی ایجاد کارآفرینی سازمانی تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی ایجاد کارآفرینی سازمانی با مدیریت دانش رفتن به سایت…

مبانی نظری رابطه سبک رهبری مدیران با شاخص های عملکردی در بیمارستان ها

مبانی نظری رابطه سبک رهبری مدیران با شاخص های عملکردی در بیمارستان ها سبک رهبری مدیران تعیین سبک رهبری در سازمان مبانی نظری تعیین سبک رهبری مدیران بیمارستانها مبانی نظری شاخص های عملکردی بیمارستانها رابطه سبک رهبری مدیران با شاخصهای…

  • فرهنگ شهادت در شعر انقلاب
  • فرهنگ شهادت در شعر انقلاب شهادت شعر انقلاب دفاع مقدس دانلود مقالات رشته زبان و ادبیات فارسی دانلود مقاله فرهنگ شهادت در شعر انقلاب دانلود مقالات زبان و ادبیات فارسی دانلود مقالات ادبیات فارسی دانلود مقالات رشته ادبیات فارسی رفتن…

  • پروپوزال ارائه تبلیغ اینترنتی به مشتری با استفاده از تکنیک های داده کاوی بر حسب علایق و سلیقه او
  • پروپوزال ارائه تبلیغ اینترنتی به مشتری با استفاده از تکنیک های داده کاوی بر حسب علایق و سلیقه او شخصی سازی تبلیغات اینترنتی شخصی سازی تبلیغات شرکتها شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با تکنیک داده کاوی مدلی برای شخصی سازی تبلیغات…

  • پرسشنامه دستیابی به رضایت مشتری در خدمات شرکت و مشتری از طریق قابلیت توانمندسازی نام تجاری و مشتریان
  • پرسشنامه دستیابی به رضایت مشتری در خدمات شرکت و مشتری از طریق قابلیت توانمندسازی نام تجاری و مشتریان پرسشنامه توانمندسازی مشتریان پرسشنامه رضایت مشتری پرسشنامه توانمندسازی نام تجاری پرسشنامه جهت گیری بازار رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه دستیابی…

  • پرسشنامه هوش هیجانی برادبری و گریوز 30 سوالی
  • پرسشنامه هوش هیجانی برادبری و گریوز 30 سوالی کلمات کلیدی : پرسشنامه هوش هیجانی پرسشنامه هوش هیجانی برادبری روایی و پایایی پرسشنامه هوش هیجانی نمره گذاری پرسشنامه هوش هیجانی پرسشنامه هوش هیجانی برادبری و گریوز روایی و پایایی پرسشنامه هوش…

  • بررسی طراحی اجرایی و تحلیل بار در تقسیم بندی متفاوت شمع ها
  • بررسی طراحی اجرایی و تحلیل بار در تقسیم بندی متفاوت شمع ها تقسیم بندی متفاوت شمع ها تحلیل بار در شمع ها بررسی طراحی اجرایی متفاوت شمع ها راهکارهای علمی طراحی شمع‌ها طراحی سازه‌ای شمع انواع شمع عمیق از نظر…

  • علل و عوامل بروز مفاسد اداری و نقش قانون در جهت پیشگیری از آن
  • علل و عوامل بروز مفاسد اداری و نقش قانون در جهت پیشگیری از آن دلایل بروز فساد اداری عوامل بروز فساد اداری علل بروز فساد اداری عوامل اقتصادی بروز فساد اداری عوامل بروز فساد اداری از دید اسلام روشهای پیشگیری…

  • نقش جمهوری اسلامی ایران در بحران سوریه
  • نقش جمهوری اسلامی ایران در بحران سوریه کلمات کلیدی : پایان نامه بحران سوریه پایان نامه در مورد سوریه نقش ایران در بحران سوریه عوامل موثر در تحولات سوریه پایان نامه در مورد تحولات سوریه نقش قدرت های منطقه در…

  • ماهیت استرس شغلی و بررسی منابع استرس زای آن
  • ماهیت استرس شغلی و بررسی منابع استرس زای آن کلمات کلیدی : مدلهای استرس شغلی  پایان نامه استرس شغلی "تعریف نظری استرس شغلی" "تعریف عملیاتی استرس شغلی" نظریه هایی در رابطه با استرس شغلی عامل های استرس شغلی در محیط…

  • پروژه رشته معماری با عنوان روند طراحی معماری یک مدرسه 250 نفره
  • پروژه رشته معماری با عنوان روند طراحی معماری یک مدرسه 250 نفره طراحی نما مدرسه پلان طبقات مدرسه تحلیل سایت مدرسه طراحی سکشن مدرسه طراحی سایت پلان مدرسه طراحی معماری یک کلاس درس پویا دانلود پروژه رشته معماری با عنوان…

  • لزوم پیاده سازی ERP در سازمان و علل موفقیت و یا شکست آن
  • لزوم پیاده سازی ERP در سازمان و علل موفقیت و یا شکست آن پیاده سازی erp در سازمان مراحل پیاده سازی erp لزوم پیاده سازی ERP در سازمان علل موفقیت ERP در سازمان علل شکست ERP در سازمان اجرای سیستمهای…

  • ماهیت و نحوه اجرای انبارداری در کارخانجات
  • ماهیت و نحوه اجرای انبارداری در کارخانجات انبارداری در کارخانه اصول مدیریت انبار در کارخانجات اصول انبارداری در کارخانجات اصول انبارداری و مدیریت در کارخانجات دانلود پایان نامه انبارداری دانلود پایان نامه انبارداری در کارخانه دانلود پایان نامه رشته حسابداری…

  • ساخت درب هوشمند با AVR (آپدیت شده با 143 صفحه)
  • ساخت درب هوشمند با AVR (آپدیت شده با 143 صفحه) میکروکنترلر AVR ساخت درب هوشمند ساخت درب هوشمند با AVR طراحی درب هوشمند با AVR ساخت درب هوشمند با میکروکنترلر ساخت درب هوشمند با میکروکنترلر AVR دانلود پایان نامه مهندسی…

  • اشغال نظامی و تحلیل مصداقی آن در سطح بین المللی
  • اشغال نظامی و تحلیل مصداقی آن در سطح بین المللی اشغال اشغال نظامی تحلیلی حقوقی از اشغال نظامی اشغال نظامی در اسناد بین المللی دانلود پایان نامه حقوق دانلود پایان نامه حقوق بین الملل اشغال نظامی و تحلیل مصداقی آن…

  • مبانی نظری مسئولیت مدنی شهرداری
  • مبانی نظری مسئولیت مدنی شهرداری مسئولیت مدنی شهرداری توجیه مسئولیت مدنی شهرداری مبانی مسئولیت مدنی شهرداری رابطه بین مسئولیت مدنی شهرداری و دولت دانلود تحقیق مسئولیت مدنی شهرداری مبانی نظری مسئولیت مدنی شهرداری دانلود مبانی نظری مسئولیت مدنی شهرداری رفتن…

  • بررسی علل و عوامل مؤثر بر افت تحصیلی در دانشجویان مشروطی،انصرافی و اخراجی
  • بررسی علل و عوامل مؤثر بر افت تحصیلی در دانشجویان مشروطی،انصرافی و اخراجی دانشجو فقر خانواده افت تحصیلی نظام آموزش عالی كشور بررسی علل و عوامل مؤثر بر افت تحصیلی در دانشجویان مشروطی،انصرافی و اخراجی سیستم همکاری در فروش فایل…

  • پرسشنامه ارزیابی اثرات مزایای اکتسابی بر وفاداری استفاده کنندگان از خدمات بیمه ای خودرو
  • پرسشنامه ارزیابی اثرات مزایای اکتسابی بر وفاداری استفاده کنندگان از خدمات بیمه ای خودرو پرسشنامه مزایای اکتسابی پرسشنامه وفاداری مشتریان پرسشنامه تاثیر مزایای اکتسابی بر وفاداری پرسشنامه تاثیر مزایای اکتسابی پرسشنامه وفاداری استفاده کنندگان از خدمات بیمه ای خودرو رفتن…

  • ارزیابی تاثیرپذیری رشد اجتماعی کودکان تهرانی از سبکهای فرزندپروری والدین
  • ارزیابی تاثیرپذیری رشد اجتماعی کودکان تهرانی از سبکهای فرزندپروری والدین شیوه های تربیتی شیوه های فرزندپروری رشد اجتماعی کودکان ارزیابی تاثیرپذیری رشد اجتماعی کودکان تهرانی از سبکهای فرزندپروری والدین بررسی تاثیر شیوه‌های فرزند پروری بر رشد اجتماعی كودكان دانلود پایان…

  • بررسی اشكالات اجرایی سازه های فولادی
  • بررسی اشكالات اجرایی سازه های فولادی کیفیت اجرایی آسیب پذیری لرزه ای ساختمان های فولادی خطا های ساخت و ساز دانلود مقالات رشته عمران دانلود مقاله اشكالات اجرایی سازه های فولادی دانلود مقالات عمران رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رابطه مدیریت دانش و سرمایه اجتماعی
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رابطه مدیریت دانش و سرمایه اجتماعی مبانی نظری سرمایه اجتماعی پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی مبانی نظری مدیریت دانش پیشینه تحقیق مدیریت دانش مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت…

  • مسوولیت مدنی دولت اسلامی نسبت به جبران ضرر
  • مسوولیت مدنی دولت اسلامی نسبت به جبران ضرر دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حقوق مسئولیت مدنی دولت اسلامی نسبت به جبران ضرر مسوولیت مدنی جبران ضرر جبران خسارت دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد حقوق دانلود پایان نامه ارشد حقوق…

  • تأثیر یادگیری سازمانی بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط استان اردبیل
  • تأثیر یادگیری سازمانی بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط استان اردبیل یادگیری سازمانی پویایی محیطی عملکرد سازمانی پایان نامه ارشد تأثیر یادگیری سازمانی بر عملکرد سازمانی تأثیر یادگیری سازمانی بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط رفتن به سایت…

  • پروپوزال ارائه الگوی تدوین استراتژی با روش ماتریس سوات و RBV در جهت کسب مزیت رقابتی پایدار
  • پروپوزال ارائه الگوی تدوین استراتژی با روش ماتریس سوات و RBV در جهت کسب مزیت رقابتی پایدار پروپوزال تدوین استراتژی تدوین استراتژی swot تدوین استراتژی به روش swot نمونه استراتژی تدوین شده تدوین استراتژی سازمان و شرکت تدوین استراتژی با…

  • پرسشنامه ارزیابی آمادگی سازمان جهت پیاده سازی ERP با تاکید بر عوامل کلیدی موفقیت
  • پرسشنامه ارزیابی آمادگی سازمان جهت پیاده سازی ERP با تاکید بر عوامل کلیدی موفقیت پرسشنامه ERP پیاده سازی برنامه ریزی منابع سازمان پرسشنامه عوامل موفقیت در پیاده سازی ERP پرسشنامه برنامه ریزی منابع سازمان پرسشنامه عوامل کلیدی موفقیت در پیاده…

  • بررسی تطبیقی مدل های ارزیابی عملکرد کارکنان
  • بررسی تطبیقی مدل های ارزیابی عملکرد کارکنان مقایسه مدل های ارزیابی عملکرد کارکنان مدل های ارزیابی عملکرد کارکنان انواع مدل های ارزیابی عملکرد کارکنان مدل های نوین ارزیابی عملکرد کارکنان پایان نامه ارزیابی عملکرد کارکنان پایان نامه مدل های ارزیابی…

  • پرسشنامه ارزیابی شیوه های پرداخت پاداش در سازمانها
  • پرسشنامه ارزیابی شیوه های پرداخت پاداش در سازمانها پرسشنامه سیستم پاداش پرسشنامه اثر بخشی سیستم پاداش پرسشنامه سنجش اثر بخشی سیستم پاداش پرسشنامه استراتژی های پاداش پرسشنامه مدیریت پاداش کارکنان پرسشنامه ارزیابی روشهای پرداخت پاداش در شركت پارس خودرو پرسشنامه شیوه…

  • نظریه های رهبری و رضایت شغلی و بررسی رابطه آنها
  • نظریه های رهبری و رضایت شغلی و بررسی رابطه آنها نظریه های نوین رهبری تئوری های رهبری سیری در نظریات و سبک های رهبری انواع نظریه های رهبری انواع سبک های رهبری در مدیریت نظریه سبک رهبری نظریه های رضایت…

  • پروپوزال بررسی رابطه ارزیابی عملکرد بر مبنای رویکرد اقتصادی و چرخه تبدیل وجه نقد
  • پروپوزال بررسی رابطه ارزیابی عملکرد بر مبنای رویکرد اقتصادی و چرخه تبدیل وجه نقد پروپوزال مدیریت سرمایه در گردش پروپوزال چرخه تبدیل وجه نقد تاثیر مدیریت سرمایه در گردش برسودآوری پروپوزال عملکرد مالی ارزیابی عملکرد بر مبنای رویکرد اقتصادی ارزیابی…

  • مقاله رشته مهندسی صنایع با عنوان توسعه رویکرد شیء گرا جهت سیستمهای اجرایی تولید
  • مقاله رشته مهندسی صنایع با عنوان توسعه رویکرد شیء گرا جهت سیستمهای اجرایی تولید سیستم CIM رویکرد شیء گرا سیستمهای اجرایی تولید توسعه رویکرد شیء گرا جهت سیستمهای اجرایی تولید سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش…

  • بررسی ماده 613 ق.م.ا و مسئله مجازات مندرج در این ماده با توجه به مصادیق
  • بررسی ماده 613 ق.م.ا و مسئله مجازات مندرج در این ماده با توجه به مصادیق ماده 613 قما عوامل موثر قتل در حقوق ایران قانون مجازات اسلامی بررسی ماده 613 قما و مسئله مجازات مندرج در این ماده با توجه…

  • پرسشنامه شناسایی تاثیر فرآیند ارزیابی عملکرد بر بهسازی نیروی انسانی
  • پرسشنامه شناسایی تاثیر فرآیند ارزیابی عملکرد بر بهسازی نیروی انسانی پرسشنامه ارزیابی عملکرد پرسشنامه بهسازی نیروی انسانی پرسشنامه ارزیابی عملکرد مقیمی (1389) پرسشنامه بهسازی نیروی انسانی مقیمی (1389) پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان در سازمان پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان در دانشگاه…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *