شناسایی رابطه بین مدیریت برنامه ها و اثربخشی برنامه های صدا و سیما

شناسایی رابطه بین مدیریت برنامه ها و اثربخشی برنامه های صدا و سیما

کارکردهای رسانه
اثربخشی در رسانه
اثربخشی برنامه های فرهنگی
مدل های اثربخشی سازمانی
الگوی مدیریت رسانه صدا و سیما
عوامل موثر بر اثربخشی یک سازمان
رابطه بین اثربخشی و رشد یک سازمان
فنون ارتباطی کارکنان سازمان صدا و سیما
اثر بخشی مدیریت برنامه های صدا و سیما
اثربخشی الگوی مدیریت رسانه و برنامه های صدا و سیما
پایان نامه اثربخشی
پایان نامه اثربخشی سازمانی
پایان نامه ارشد اثربخشی

رفتن به سایت اصلی

با توجه به اهمیت وسایل ارتباط جمعی و تاثیر آن بر زندگی افراد، این پژوهش با هدف بررسی  تاثیر مدیریت برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی بر میزان اثربخشی برنامه ها  انجام گرفت.

 

روش تحقیق این پژوهش پیمایشی، از نوع تحلیلی می باشد. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیۀ اساتید رشته علوم ارتباطات و جامعه شناسی فعال در حوزه رسانه شهر مشهد تشکیل می دهند و از آنجا که صاحب نظران این حوزه جمعیت محدود و قابل شمارشی هستند و لیست کامل آنان در دسترس می باشد، بنابراین نمونه گیری به عمل نیامد و بر اساس روش کل شمار، پرسشنامه مورد نظر در بین تمام اعضای جامعه آماری توزیع گردید.

 

 

چرا که برای جمعیت های کوچک با پوشش کامل “سرشماری” بهترین گزینه است و حجم نمونه شامل کلیه اساتید رشته علوم ارتباطات اجتماعی ،جامعه شناسی دانشگاههای سراسری، پیام نور ،آزاد اسلامی ، علمی و کاربردی مشهد می باشد که شامل 70 نفر بوده  که 65  نفر همکاری نموده، پاسخگوی پرسشنامۀ تحقیق بودند و 5 مورد حاضر به همکاری نشدند.

 

 

ابزار گردآوری داده ها، پرسشنامۀ محقق ساخته بوده که در قالب طیف لیکرت طراحی گردیده و برای توصیف و تحلیل داده ها از روشهای آماری استفاده شده است. در بخش توصیف از آماره های آمار توصیفی (مانند میانگین، میانه، انحراف معیار و واریانس) متناسب باسطح سنجش داده ها استفاده شده است. در بخش تحلیل داده ها به تناسب برای آزمون فرضیه ها از آزمونهای آمار استنباطی (ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چندگانه) استفاده شده است.

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول
1-1- مقدمه     2
1-2- بیان مساله    2
1-3- اهمیت و ضرورت    4
1-4- چارچوب کلان نظری تحقیق    5
1-5-گزاره های تحقیق    6
1-5-1- اهداف پژوهش    6
1-5-1-1- هدف اصلی    6
1-5-1-2- اهداف فرعی     6
1-5-2- سوالات پژوهش    7
1-5-2-1- سوال اصلی     7
1-5-2-2- سوالات فرعی     7
1-5-3- فرضیه های تحقیق    8
1-5-3-1- فرضیه اصلی    8
1-5-3-2- فرضیه های فرعی     8
1-6- روش شناسی تحقیق    8
1-6-1- نوع و روش تحقیق    8
1-6-2- قلمرو تحقیق    9
1-6-2-1- قلمرو موضوعی تحقیق….9
1-6-2-2- قلمرو مکانی تحقیق9
1-6-2-3- قلمرو زمانی تحقیق    9
1-6-3- جامعه آماری. 9
1-6-4- روش نمونه گیری و تخمین حجم نمونه    9
1-6-5- روش و ابزار گرد آوری داده ها    9
1-6-6- روش تجزیه و تحلیل داده ها    9
1-6-7- نقشه راه.10
1-7- شرح واژه ها10   

    

فصل دوم
2-1- مقدمه    14
2-2- مبانی نظری پژوهش    14
2-2-1- اثربخشی    14
2-2-1-1- مفهوم اثربخشی    15
2-2-1-2- تعاریف اثربخشی    16
2-2-1-3- اثربخشی و اهداف سازمان    18
2-2-1-3-1- هدف سازمانی    19
2-2-1-4- شایستگی مدیریت و اثربخشی    20
2-2-1-5- الگویی برای اثر بخشی    22
2-2-1-6- عوامل موثر بر اثربخشی یک سازمان    23
2-2-1-7- ویژگی  نظام های اثر بخش    24
2-2-1-8- مدل های اثربخشی سازمانی     25
2-2-1-9- ادغام معیارهای اثربخشی در مدیریت    28
-2-2-2- رسانه    28
2-2-2-1- تعریف رسانه    29
2-2-2-2- دیدگاه ها درباره نقش رسانه    30
2-2-2-2-1- دیدگاه افراطی     30
2-2-2-2-2- دیدگاه تفریطی    30
2-2-2-2-3- دیدگاه بینابینی یا معتدل    31
2-2-2-3- کارکردهای رسانه    31
2-2-2-3-1-کارکرد خبری و اطلاع رسانی رسانه    32
2-2-2-3-2-کارکرد آموزشی رسانه    33
2-2-2-3-3-کارکرد تفریحی و سرگرمی رسانه    34
2-2-2-4- ضوابط ساختاری برنامه سازی در رسانه    35
2-2-2-4-1- ایده برنامه    35
2-2-2-4-2- نام برنامه    36
2-2-2-4-3- آرم برنامه    37
2-2-2-4-4- لزوم تناسب برنامه37
2-2-2-5- تکنولوژی و مدیریت رسانه    38
2-2-2-5-1 انواع رویکرد مدیران رسانه به تکنولوژی     38
2-2-2-6- طبقه بندی برنامه های تلویزیون     41
2-2-2- 7- کیفیت برنامه های رسانه ای     42
2-2-2-8- دیدگاه های مربوط به مخاطبان و تاثیرگذاری رسانه.43
2-2-2-8-1- نظریه استفاده و رضایتمندی    45
2-2-2-8-2- نظریه انتظارات اجتماعی    47
2-2-2-8-3- نظریه یادگیری اجتماعی یا مشاهده ای    49
2-2-3- مدیریت رسانه    50
2-2-3-1- مفهوم مدیریت رسانه    51
2-2-3-2- تعریف مدیریت رسانه    52
2-2-3-3- چهار وظیفه مدیریت برنامه در رسانه    53
2-2-3-4- مدیریت برنامه    54
2-2-3-4-1-  تعریف مدیریت برنامه.55
2-2-3-4-2- روش کار در مدیریت برنامه    55
2-2 -3-4-3-  مقوله های موضوعی و مواد برنامه    56
2-2-3-4-4 – برنامه ریزی نیروی انسانی سازمان صدا وسیما    58
2-2-3-4-5- مدیریت روابط کارکنان سازمان صدا و سیما    59
2-2-3-4-6- اهمیت مدیریت نیروی انسانی سازمان ها    60 
2-2-3-4-7- فنون ارتباطی کارکنان سازمان صدا و سیما    60
2-2-3-4-8- الگوی مدیریت رسانه(صدا و سیما)    61
2-2-3-4-9- اثربخشی الگوی مدیریت رسانه و برنامه های صدا و سیما    63

2- 4- پیشینه پژوهش     65
2- 4- 1- پیشینه داخلی     65
2-4-1-1- پایان نامه های داخلی مرتبط    65
2-4- 1-1-1- بررسی ویژگی های سازمان های اثربخش     65
2-4-1-1-2- بررسی میزان اثربخشی سیستم اطلاعات مدیریت    66
2- 4-1-1-3- طراحی الگوی مدیریت اثر بخشی سازمانی بر اساس نظریه نظم در آشفتگی     67 
2-4-1-1-4- بررسی تأثیر ارتباطات رسمی و غیر رسمی سازمان بر اثربخشی واحدهای اداری     67
2-4-1- 1-5- بررسی عوامل موثر بر استفاده کنندگان اردبیلی از شبکه های ماهواره ای کشورها    68
2-4-1- 1-6- نقش شایستگی مدیران در اثربخشی مدیریت    70
2-4-1-1-7- بررسی رابطه بین سلامت سازمانی و اثربخشی در اداره کل ورزش و جوانان    70
2-4-1-2- مقالات داخلی مرتبط    70
2-4-1-2-1- مخاطب، وابستگی یا رضایتمندی     71
2-4-1-3- تحقیقات داخلی مرتبط     71
2-4-1-3-1- بررسی ارتباط بین سبک شخصیت و اثربخشی مدیریت در مدیران سازمان های دولتی    71
2-4-1-3-2- بررسی رابطه سلامت سازمانی با اثربخشی مدارس     72
2-4-1-3-3- بررسی رسانه های جمعی و تاثیر آن بر فرهنگ جامعه    72
2-4-1-3-4- ارتباط فرهنگ سازمانی با اثربخشی مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی     73
2-4-1-3-5- نقش و کارکرد وسایل ارتباط جمعی    73

2-4-2-پیشینه خارجی     74
2-4-2-1- مقالات خارجی مرتبط    74
2-4-2-1-1- سبک رهبری مدیران و اثربخشی    74
2-4-2-1-2- رابطه بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی    74
2-4-2-1-3- نقش مدیریت دانش اثربخش در عملکرد سازمانی    74
2-4-2-1-4- فرهنگ سازمانی و اثربخشی شخصی و رهبری    74
2-4-2-1-5- مدیریت اثر بخش    74
2- 4-2-1-6- تحقیقی از دانشگاه ایالتی میشیگان درباره کیفیت برنامه    76
2-4-2-1-7-  تحقیق از کشورهای شمالی اروپا درباره کیفیت برنامه    78
2-4-2-1-8-  دیدگاهی در انگلستان درباره کیفیت برنامه    79
2-5- جمع بندی مبانی و پیشینه تحقیق و ارایه الگوی مفهومی پیشنهادی    84

 

 

فصل سوم 
3-1- مقدمه    99
3-2- روش پژوهش 88
3-3- متغیر ها ،تعریف عملیاتی .89
3-3-1- متغیر وابسته تحقیق وتعریف عملیاتی…90 
3-3-2- متغیر مستقل مدیریت برنامه.91
3-3-3- متغیر مستقل )گروه بندی وسازماندهي نیروهای تخصصي (در مدیریت برنامه.92
3-3-4- متغیر مستقل )مهارتها و فنون ارتباطي کارکنان(در مدیریت برنامه 92
3-3-5- متغیر مستقل )تكنولوژی ساخت برنامه(در مدیریت برنامه.93
3-3- 6- متغیر مستقل )گرایش موضوعي برنامه ها(در مدیریت برنامه.94
3-3-7- متغیر مستقل )تنوع برنامه ها(در مدیریت برنامه94
3-3-8- متغیر مستقل )زمان ارائه برنامه ها(در مدیریت برنامه.95
3-4- جامعه آماری .95
3-5- تکنیک توصیف و تحلیل داده ها     96
3-5-1- آماره های توصیفی     96
3-5-2- آماره های استنباطی     96
3-6- ابزار ،روایی و پایانی     97
3-7-1- ابزار    97
3-7-2- روایی    97
3-7-3- پایایی یا قابلیت اعتماد ابزار سنجش    97

 

 

فصل چهارم
مقدمه101
4-1- توصیف گویۀ جنسیت پاسخگویان    101
4-2- توصیف گویۀ سن پاسخگویان    102
4-3- توصیف گویۀ رشتۀ تحصیلي پاسخگویان    103
4-4- توصیف گویۀ حوزۀ تخصصي پاسخگویان    104
4- 5- توصیف گویۀ میزان تحصیلات پاسخگویان    105
4-6- توصیف گویۀ سابقه خدمت پاسخگویان    106
4-7 – توصیف گویه های مربوط به متغیر مستقل”گروه بندی و سازماندهي نیروهای تخصصي”    108
4- 8- توصیف گویه های مربوط به متغیر مستقل “مهارتها و فنون ارتباطي کارکنان”    110
4-9- توصیف گویه های مربوط به متغیر مستقل”تكنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها”    113
4-10- توصیف گویه های مربوط به متغیرمستقل” گرایش موضوعي برنامه ها”    115
4-11- توصیف گویه های مربوط به متغیرمستقل” تنوع برنامه ها ”    118
4-12- توصیف گویه های مربوط به متغیرمستقل” زمان ارائه برنامه ها”    122
4-13- توصیف گویه های مربوط به متغیر مستقل ” مدیریت برنامه ها ”    125
4-14- توصیف گویه های مربوط به متغیر وابستۀ پژوهش”میزان اثربخشی برنامه های صدا و سیما”     127
4- 15- آزمون نرمال بودن متغیرهای مستقل و وابسته    130
4- 16- تحلیل یافته های تحقیق)آزمون فرضیات(    131
4- 16-1- آزمون فرضیه اصلی تحقیق    131
4- 16-2- آزمون فرضیه اول    132
4- 16-3- آزمون فرضیه دوم     133
4- 16- 4- آزمون فرضیه سوم    134
4- 16- 5- آزمون فرضیه چهارم    136
4-16-6- آزمون فرضیه پنجم    137
4- 16-7- آزمون فرضیه ششم    138
4- 17- تحلیل رگرسیون چندگانه متغیر وابسته و متغیرهای مستقل    140
4-17-1- معادله رگرسیون    141

 

 

فصل پنجم 
5-1- مقدمه    144
5-2- خلاصه یافته    144
5-3-نتایج    145
5-3-1- نتایج حاصل از بررسي فرضیه های پژوهش    145
5-3-1-1- بررسي های حاصل از فرضیه اصلي پژوهش    145
5-3-1-2- بررسي های حاصل از فرضیه اول پژوهش    145
5-3-1-3- بررسي های حاصل از فرضیه دوم پژوهش    145
5-3-1-4- بررسي های حاصل از فرضیه سوم پژوهش    146
5-3-1-5- بررسي های حاصل از فرضیه چهارم پژوهش    146
5-3-1-6- بررسي های حاصل از فرضیه پنجم پژوهش    146
5-3-1-7- بررسي های حاصل از فرضیه ششم پژوهش    146
5-3-2- نتایج حاصل از بررسي متغیر وابستۀ پژوهش    146
5-4- بحث و نتیجه گیری147
5-5- پیشنهادات کاربردی     149
5-6- پیشنهادات برای پژوهش های آتی     149
5-7- محدودیت های تحقیق    149

منابع و مأخذ 
پیوست ها و ضمائم

 

 

فهرست جداول
جدول 1-1- نقشه راه    10 
جدول 2-1- مدل های مختلف اثر بخشی    27
جدول 2-2- دیدگاه های مربوط به مخاطبان و تاثیر گذاری رسانه    50
جدول 2-3- توضیحات چهار مهارت اصلي مدیریت.54
جدول 2-4- جمع بندی پیشینه تحقیقات داخلی     79
جدول 2-5- جمع بندی پیشینه تحقیقات خارجي    83
جدول 3-1- معرف سازی متغیر وابسته(اثر بخشی برنامه های صدا و سیما بر مخاطبان)91
جدول 3-2- معرف سازی متغییر مستقل(گروه بندی و سازماندهی نیروهای متخصص).92  
جدول 3-3- معرف سازی متغییر مستقل(فنون ارتباطی کارکنان).93
جدول 3-4- معرف سازی متغیر مستقل(تکنولوژی ساخت برنامه).93
جدول 3-5- معرف سازی متغیر مستقل(گرایش موضوعی برنامه).94
جدول 3-6- معرف سازی متغیر مستقل(تنوع برنامه).94
جدول 3-7- معرف سازی متغیر مستقل(زمان ارائه برنامه ها)95
جدول 3-8- نوع آزمون فرضیات96
جدول 3-9- بررسی قابلیت اعتبار و اعتماد متغیرهای تحقیق98
جدول 4-1- توزیع فراوانی مربوط به دسته های جنسیت پاسخگویان101
جدول 4-2- توزیع فراوانی مربوط به (سن پاسخگویان102 
جدول 4-3- توزیع فراوانی مربوط به (رشته تحصیلی پاسخگویان)103
جدول 4-4- توزیع فراوانی مربوط به (حوزه تخصصی پاسخگویان)104
جدول 4-5- توزیع فراوانی مربوط به (میزان تحصیلات)105
جدول 4-6- توزیع فراوانی مربوط به (سابقه خدمت پاسخگویان).106
جدول4-7-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل(گروه بندی و سازماندهی نیروهای تخصصی).108
جدول4-7-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل(میزان تاثیر گروه بندی و سازماندهی نیروهای تخصصی109
جدول 4-7-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل (گروه بندی و سازماندهی نیروهای تخصصی)109 
جدول 4-8-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل(مهارتها و فنون ارتباطی.110
جدول 4-8-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل (میزان تاثیر مهارتها و فنون ارتباطی کارکنان).111
جدول 4-8-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل(مهارتها و فنون ارتباطی کارکنان112
جدول 4-9-1- توزیع فراوانی گویه های متغییر مستقل(تکنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها)113
جدول 4-9-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل(تاثیر تکنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها)در یک نگاه
جدول 4-9-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل(تکنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها)    114
جدول 4-10-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل (گرایش موضوعی برنامه ها)    116
جدول 4-10-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل(گرایش موضوعی برنامه ها )در یک نگاه    117
جدول 4-10-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل(گرایش موضوعی برنامه)    117
جدول 4-11-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل (تنوع برنامه ها)    119
جدول 4-11-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل (تنوع برنامه ها) در یک نگاه    120
جدول 4-11-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل (تنوع برنامه ها)    120
جدول 4-12-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل(زمان ارائه برنامه ها)    122
جدول 4-12-2- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل(زمان ارائه برنامه ها)در یک نگاه    123
جدول 4-12-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل(زمان ارائه برنامه ها)    123
جدول 4-13-1- توزیع فراوانی مربوط به متغیر مستقل(مدیریت برنامه ها)در یک نگاه    125
جدول 4-13-2- شاخص های مرکزی متغییر مستقل(مدیریت برنامه ها)    126
جدول 4-14-1- توزیع فراوانی مربوط به گویه های متغیر وابسته (میزان اثر بخشی برنامه ها)    127
جدول 4-14-2- توزیع فراوانی مربوط به گویه های متغیر وابسته (میزان اثر بخشی برنامه ها) در یک نگاه    
جدول 4-14-3- شاخص های مرکزی متغیر وابسته (میزان اثر بخشی برنامه)    129
جدول 4- 15- آزمون نرمال بودن متغیر های مستقل و وابسته    130
جدول 4-16-1- ضریب همستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و مدیریت برنامه)    131
جدول 4-16-2- ضریب همبستگی(میزان اثربخشی شبکه استانی و گروه بندی وسازماندهی نیروهای تخصصی)    132
جدول 4-16-3- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و گرایش موضوعی برنامه ها)    133
جدول 4-16-4- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و فنون ارتباطی کارکنان)    134
جدول 4-16-5- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و تکنولوژی ساخت برنامه ها)    136
جدول 4-16-6- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و تنوع برنامه ها)    137
جدول 4-16-7- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و زمان ارائه برنامه ها)    138
جدول 4-16-8- جدول ترکیبي آزمون فرضیات تحقیق    139
جدول 4-17-1- آنالیز واریانس    140
جدول 4-17-2- ضرایب تاثیر استاندارد شده و غیر استاندارد در رگرسیون    141

 

 

فهرست نمودارها
نمودار 1-1- مدل مفهومی پژوهش    .6
نمودار 2-1- انواع تاثیرات داخلي تكنولوژی    .39
نمودار 2-2- نحوه تاثیر تكنولوژی بر مدیران رسانه    .40
نمودار 2-3- چهار مهارت اصلي مدیریت را برای دستیابي به اهداف سازماني    .54
نمودار 2-4- کیفیت از نظر برنامه و عوامل تولید    .77
نمودار 2-5- سنجش کیفیت فني    .77
نمودار 2-6-کیفیت از منظر تنوع)وسعت امكان انتخاب مخاطب (    .78
نمودار 2-7- کیفیت بر اساس سنجش واکنش مخاطب    .78
نمودار 2-8- مدل مفهومی پژوهش    85 
نمودار 4-1- توزیع پاسخگویان بر اساس جنسیت    102
نمودار 4-2- مربوط به سن پاسخگویان    103
نمودار 4-3- مربوط به رشته تحصیلی پاسخگویان    104
نمودار 4-4- مربوط به حوزه تخصصی پاسخگویان    105
نمودار 4-5- مربوط به میزان تحصیلات پاسخگویان    106
نمودار 4-6- مربوط به سابقه خدمت پاسخگویان    107
نمودار 4-7- مربوط به متغیر مستقل(تاثیر گروه بندی و سازماندهی نیروهای تخصصی)    110
نمودار 4-8- مربوط به متغیر مستقل(تاثیر مهارتها و فنون ارتباطی کارکنان)    112
نمودار 4-9- مربوط به متغیر مستقل(تاثیر تکنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها)    115
نمودار 4-10- مربوط به متغیر مستقل(گرایش موضوعی برنامه ها)    118
نمودار 4-11- مربوط به متغیر مستقل (تنوع برنامه ها)    121
نمودار 4-12- مربوط به متغیر مستقل (زمان ارائه برنامه ها)    124
نمودار 4-13- مربوط به متغیر مستقل(مدیریت برنامه)    126
نمودار 4-14- مربوط به متغیر وابسته (میزان اثر بخشی برنامه های صدا و سیما)    129
نمودار 4-15-1- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و مدیریت برنامه ها)    132
نمودار 4-15-2- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و سازماندهی نیروهای تخصصی)    133
نمودار 4-15-3- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و گرایش موضوعی برنامه ها)    134
نمودار 4-15-4- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و فنون ارتباطی کارکنان )    135 
نمودار 4-15-5- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و تکنولوژی ساخت برنامه ها)    137
نمودار 4-15-6- پراکنش (میزان اثربخشی شبکه استانی و تنوع برنامه ها)    138
نمودار 4-15-7- پراکنش (میزان اثربخشی شبکه استانی و زمان ارائه برنامه ها)    139

    

 

 

پاورپوینت مقدمه ای بر واحد های پرورشی دوره متوسطه

پاورپوینت مقدمه ای بر واحد های پرورشی دوره متوسطه کلمات کلیدی : پاورپوینت مقدمه ای بر واحد های پرورشی دوره متوسطه اهداف کلی واحدهای پرورشی اهداف جزیی واحد های پرورشی تفاوت ساعات آموزشی وواحدهای پرورشی ویژگیهای کتب دروس پرورشی انواع…

کارکردهای مدرن مالیات در ایران امروز

کارکردهای مدرن مالیات در ایران امروز مالیات مالیات در ایران مالیات در جامعه اسلامی دانلود مقاله کارکردهای مدرن مالیات در ایران امروز خرید مقالات رشته اقتصاد سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش…

موقعیت یابی کاربرسیار با استفاده از RSS در محیطهای ناسازگار

موقعیت یابی کاربرسیار با استفاده از RSS در محیطهای ناسازگار مخابرات مشارکتی موقعیت یابی موبایل توان سیگنال دریافتی سیستمهای مخابرات سیار سلولی موقعیت یابی موبایل با استفاده از RSS موقعیت یابی کاربرسیار با استفاده از توان سیگنال دریافتی افزایش کارکرد…

مقاله ترجمه شده مدلسازی و ارزیابی شناختی با عنوان مدل ادراکی مستقیم گروه بندی برای طرح ‏HCL

مقاله ترجمه شده مدلسازی و ارزیابی شناختی با عنوان مدل ادراکی مستقیم گروه بندی برای طرح ‏HCL سازمان ادراکی گروه بندی شباهت نزدیکی ویکپارچگی کانتور همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروشگاه ساز فایل مقاله ترجمه شده دانلود مقاله…

یکجانبه گرایی امریکا و تأثیر آن بر نقش منطقه ای جمهوری اسلامی ایران

یکجانبه گرایی امریکا و تأثیر آن بر نقش منطقه ای جمهوری اسلامی ایران تروریسم جنگ سرد یکجانبه گرایی قدرت منطقه ای یکجانبه گرایی امریکا تاثیر یکجانبه گرایی امریکا بر ایران یکجانبه گرایی امریکا و تأثیر آن بر نقش منطقه ای…

شیوع مصرف و وابستگی به مواد مخدر و عوامل جمعیت شناختی مرتبط با آن در دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین

شیوع مصرف و وابستگی به مواد مخدر و عوامل جمعیت شناختی مرتبط با آن در دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین شیوع دانشجویان مصرف مواد مخدر وابستگی به مواد شیوع مصرف و وابستگی به مواد مخدر سیستم همکاری در…

تحلیل و ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی شهر قم

تحلیل و ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی شهر قم کلمات کلیدی : سکونتگاه های غیررسمی پایان نامه اسکان غیر رسمی پایان نامه سکونتگاه های غیررسمی ویژگی های سکونتگاه های غیررسمی ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی سکونتگاه های غیررسمی و حاشیه نشینی علل…

پروپوزال بررسی استقرار برنامه ریزی منابع سازمانی در برق منطقه ای آذربایجان

پروپوزال بررسی استقرار برنامه ریزی منابع سازمانی در برق منطقه ای آذربایجان پروپوزال erp پروپوزال برنامه ریزی منابع سازمانی پروپوزال پیاده سازی erp در سازمان مراحل پیاده سازی erp پیاده سازی ERP در صنعت تولید برق پروپوزال روش پیاده سازی…

بررسی فقهی و حقوقی تغییرات اعمال شده احکام جزایی قانون مجازات اسلامی جدید

بررسی فقهی و حقوقی تغییرات اعمال شده احکام جزایی قانون مجازات اسلامی جدید حدود در قانون مجازات اسلامی جدید قصاص در قانون مجازات جدید اصل قانونی بودن جرایم و مجازاتها  تغییرات انجام شده در تأسیسات عرفی دیات در قانون مجازات…

  • بررسی معادن و ذخایر نمکی ایران و جهان با تاکید بر معادن‌ فعال‌ نمک‌ شهرستان‌ گرمسار
  • بررسی معادن و ذخایر نمکی ایران و جهان با تاکید بر معادن‌ فعال‌ نمک‌ شهرستان‌ گرمسار گنبدهای نمکی ذخایر نمک ایران معادن نمکی ایران معادن‌ فعال‌ نمک‌ شهرستان‌ گرمسار بررسی معادن و ذخایر نمکی ایران و جهان با تاکید بر…

  • فصل دوم پایان نامه فرسودگی هیجانی در پرستاران
  • فصل دوم پایان نامه فرسودگی هیجانی در پرستاران کلمات کلیدی : مبانی نظری فرسودگی هیجانی در پرستاران پیشینه تحقیق فرسودگی هیجانی در پرستاران پیشینه داخلی فرسودگی هیجانی در پرستاران پیشینه خارجی فرسودگی هیجانی در پرستاران پیشینه پژوهش فرسودگی هیجانی در…

  • طلاق به درخواست زوجه از دیدگاه فقهای اسلامی
  • طلاق به درخواست زوجه از دیدگاه فقهای اسلامی درخواست طلاق از طرف زن درخواست طلاق از طرف زن در فقه امامیه درخواست طلاق از طرف زن در فقه اهل سنت طلاق بر مبناي عسر و حرج ایات طلاق در قران…

  • مبانی نظری تبیین الگوی اخلاق حرفه ای مدیران آموزشی با رویکرد اسلامی ایرانی
  • مبانی نظری تبیین الگوی اخلاق حرفه ای مدیران آموزشی با رویکرد اسلامی ایرانی شاخص اخلاق حرفه ای طراحی مدل اخلاق حرفه ای اخلاق حرفه ای مدیران آموزشی اخلاق حرفه ای در مدیریت آموزشی اخلاق حرفه ای با رویکرد اسلامی اخلاق…

  • گزارش کارآموزی رشته مهندسی صنایع – ایمنی صنعتی با عنوان مشكلات ایمنی ، بهداشتی محیط كار پالایشگاه و بهبود آنها
  • گزارش کارآموزی رشته مهندسی صنایع – ایمنی صنعتی با عنوان مشكلات ایمنی ، بهداشتی محیط كار پالایشگاه و بهبود آنها ایمنی صنعتی اصول ایمنی پالایشگاه نفت بهداشت محیط كار پالایشگاه گزارش کارآموزی رشته ایمنی صنعتی گزارش کارآموزی خرید گزارش کارآموزی…

  • غنی سازی مواد غذایی با تاکید بر ماکارونی
  • غنی سازی مواد غذایی با تاکید بر ماکارونی ماکارونی غنی شده غنی سازی ماکارونی تاریخچه ماکارونی در ایران و جهان دانلود پایان نامه ماکارونی غنی‌سازی مواد غذایی غنی سازی مواد غذایی با تاکید بر ماکارونی دانلود پایان نامه غنی سازی…

  • مبانی نظری پیاده سازی موفق سیستمهای ERP با مدیریت دانش
  • مبانی نظری پیاده سازی موفق سیستمهای ERP با مدیریت دانش مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری برنامه ریزی منابع سازمان مبانی نظری پیاده سازی موفق erp در سازمان پیاده سازی موفق erp طراحی مدلی جهت پیاده سازی موفق erp در…

  • تعیین عوامل موثر بر پیاده سازی مدیریت دانش در شرکتهای تولیدی
  • تعیین عوامل موثر بر پیاده سازی مدیریت دانش در شرکتهای تولیدی استقرار مدیریت دانش مدیریت دانش در شرکتهای تولیدی عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش پایان نامه استقرار مدیریت دانش در شرکتهای تولیدی پایان نامه عوامل موثر بر استقرار مدیریت…

  • پاورپوینت فصل اول کتاب مبانی مدیریت تألیف رابینز و دی سنزو ترجمه اعرابی با موضوع مديريت و مديران
  • پاورپوینت فصل اول کتاب مبانی مدیریت تألیف رابینز و دی سنزو ترجمه اعرابی با موضوع مديريت و مديران پاورپوینت فصل اول کتاب مبانی مدیریت تالیف استیفن پی رابینز و دیوید ای دی سنزو ترجمه دکتر سید محمد اعرابی با عنوان…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مدیریت عملکرد
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مدیریت عملکرد مبانی نظری مدیریت عملکرد دانلود مبانی نظری مدیریت عملکرد پیشینه تحقیق مدیریت عملکرد ادبیات نظری مدیریت عملکرد فصل دوم پایان نامه مدیریت عملکرد مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت عملکرد ادبیات و مبانی…

  • دانلود پاورپوینت خواص یادگیری بر پایه نمونه و بیان مثالهای کاربردی
  • دانلود پاورپوینت خواص یادگیری بر پایه نمونه و بیان مثالهای کاربردی یادگیری بر پایه نمونه دسته بندی کننده الگوی NN الگوریتمهای یادگیری افزایشی خواص سیستم های یادگیری بر پایه نمونه خواص یادگیری بر پایه نمونه و بیان مثالهای کاربردی دانلود…

  • آثار عدم اجرای قرارداد در حقوق بین الملل
  • آثار عدم اجرای قرارداد در حقوق بین الملل حقوق بین الملل قرارداد در حقوق بین الملل قراردادهای بین‌المللی آثار عدم اجرای قرارداد آثار عدم اجرای قرارداد در حقوق بین الملل دانلود پایان نامه رشته حقوق رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • نظم عمومی در اجرای احکام داوری تجاری بین‌المللی
  • نظم عمومی در اجرای احکام داوری تجاری بین‌المللی احکام داوری تجاری بین‌المللی شناسایی احکام داوری تجاری بین‌المللی اجرای احکام داوری تجاری بین‌المللی نظم عمومی در داوری تجاری بین‌المللی نظم عمومی در اجرای احکام داوری تجاری بین‌المللی پایان نامه نظم عمومی…

  • مبانی نظری نقش خودکارآمدی بر قصد کارآفرینانه
  • مبانی نظری نقش خودکارآمدی بر قصد کارآفرینانه کلمات کلیدی : خودکارآمدی کارآفرینانه قصد کارآفرینی دانشجویان تقویت قصد کارآفرینی دانشجویان خودکارآمدی کارآفرینانه دانشجویان تاثیر خودکارآمدی بر قصد کارآفرینی مبانی نظری خودکارآمدی کارآفرینانه مبانی نظری قصد کارآفرینی دانشجویان تاثیر خودکارآمدی کارآفرینانه بر…

  • پروپوزال ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک کشاورزی با DEA
  • پروپوزال ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک کشاورزی با DEA پروپوزال ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد در بانک ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک پروپوزال ارزیابی…

  • پایان نامه در مورد طلاق با عنوان مبانی اختیار طلاق
  • پایان نامه در مورد طلاق با عنوان مبانی اختیار طلاق "تعریف لغوی و اصطلاحی طلاق" اختیار طلاق اختیار طلاق به زن اختیار طلاق در دست مردان اختیار طلاق زن اختیار طلاق در حقوق ایران چرا اختیار طلاق با مرد است…

  • پاورپوینت تأثیر فیتوکمیکالهای موجود در میوه و سبزی بر روی سلامتی
  • پاورپوینت تأثیر فیتوکمیکالهای موجود در میوه و سبزی بر روی سلامتی کلمات کلیدی : پاورپوینت تأثیر فیتو کمیکالهای موجود در میوه و سبزی بر روی سلامتی فیتوکمیکال چیست ماهیت فیتوکمیکالها فیزیولوژی تغذیه ای فیتوکمیکال ها دلایل مصرف میوه و سبزیجات…

  • دانلود کتاب راهکارهای پیشگیری از جرم
  • دانلود کتاب راهکارهای پیشگیری از جرم جرم جرم شناسی پیشگیری از جرم جرم شناسی پیشگیری دانلود کتاب راهکارهای پیشگیری از جرم دانلود کتاب پیشگیری از جرم دانلود کتاب کارشناسی ارشد حقوق دانلود کتاب کارشناسی ارشد رشته حقوق رفتن به سایت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلالات اضطرابی 63 صفحه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلالات اضطرابی 63 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری اختلالات اضطرابی پیشینه اختلالات اضطرابی دانلود مبانی نظری اختلالات اضطرابی پیشینه تحقیق اختلالات اضطرابی ادبیات نظری اختلالات اضطرابی فصل دوم پایان نامه اختلالات اضطرابی مبانی نظری…

  • پروپوزال سلامت روانی فرزندان
  • پروپوزال سلامت روانی فرزندان کلمات کلیدی : پروپوزال سلامت روان پروپوزال سلامت روانی نمونه پروپوزال سلامت روان پروپوزال در مورد سلامت روان پروپوزال سلامت روانی کودکان پروپوزال سلامت روانی دختران پروپوزال سلامت روانی فرزندان دختر پروپوزال در مورد سلامت روانی…

  • بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی
  • بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی کلمات کلیدی : برند و قصد خرید پایان نامه قصد خرید قصد خرید مصرف کننده عوامل موثر بر قصد خرید قصد خرید کالاهای تقلبی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات عوامل موثر…

  • تحلیل بخش محصولات دارویی و پزشكی برای فراهم آوردن امكان افزایش امتیازات برنامه‌ها و استراتژیهای بخش سرمایه‌گذاری تجارت خصوصی
  • تحلیل بخش محصولات دارویی و پزشكی برای فراهم آوردن امكان افزایش امتیازات برنامه‌ها و استراتژیهای بخش سرمایه‌گذاری تجارت خصوصی تولیدات پزشكی محصولات دارویی و پزشكی سرمایه‌گذاری تجارت خصوصی دانلود پایان نامه رشته داروسازی با عنوان تحلیل بخش محصولات دارویی و…

  • تجزیه و تحلیل صورتهای مالی بین‌المللی
  • تجزیه و تحلیل صورتهای مالی بین‌المللی حسابداری مالی صورتهای مالی بین‌المللی تجزیه و تحلیل اطلاعات مالی شاخص‌های ریسک و نقدینگی دانلود مقاله تجزیه و تحلیل صورتهای مالی بین‌المللی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina…

  • مبانی نظری ابهام و لزوم رفع آن از مورد معامله
  • مبانی نظری ابهام و لزوم رفع آن از مورد معامله اصل لزوم رفع ابهام ابهام در معامله ابهام در مورد معامله رفع ابهام از مورد معامله جلوه‌های ابهام در مورد معامله ابهام در مورد معامله و لزوم رفع آن مبانی…

  • بررسی حقوقی داوری اینترنتی در تجارت بین المللی
  • بررسی حقوقی داوری اینترنتی در تجارت بین المللی داوری در تجارت الكترونیك داوری در تجارت الكترونیك در ایران بررسی داوری الکترونیکی در حقوق ایران داوری در تجارت الكترونیك حقوق بین الملل داوری اینترنتی در تجارت بین‌المللی پایان نامه داوری در…

  • پاورپوینت سياست هاي توليد در بازاريابي بين المللي (فصل هفتم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)
  • پاورپوینت سياست هاي توليد در بازاريابي بين المللي (فصل هفتم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی) پاورپوینت سياست هاي توليد در بازاريابي بين المللي ( فصل هفتم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی) پاورپوینت فصل هفتم…

  • دانلودکارآموزی بررسي نقش پياده سازي مدل EFQM در گروه خودرو سازي بهمن 107 ص
  • دانلودکارآموزی بررسي نقش پياده سازي مدل EFQM در گروه خودرو سازي بهمن 107 ص کلمات کلیدی : دانلودکارآموزی بررسي نقش پياده سازي مدل EFQM در گروه خودرو سازي بهمن 107 ص رفتن به سایت اصلی نام فایل : کارآموزی بررسي…

  • پروپوزال پیشنهاد چارچوبی برای شخصی سازی تبلیغات الکترونیکی با داده کاوی
  • پروپوزال پیشنهاد چارچوبی برای شخصی سازی تبلیغات الکترونیکی با داده کاوی شخصی سازی تبلیغات اینترنتی شخصی سازی تبلیغات شرکتها شخصی سازی تبلیغات الکترونیکی با تکنیک داده کاوی مدلی برای شخصی سازی تبلیغات الکترونیکی با تکنیک داده کاوی بکارگیری روشهای داده…

  • پرسشنامه ۳۰سوالی سبک ها و شیوه های فرزند پروری بامریند
  • پرسشنامه ۳۰سوالی سبک ها و شیوه های فرزند پروری بامریند کلمات کلیدی : پرسشنامه سبک فرزند پروری بامریند پرسشنامه شیوه فرزند پروری بامریند کلید پرسشنامه فرزندپروری بامریند پرسش نامه شیوه های فرزند پروری بامریند پرسشنامه شیوه فرزند پروری والدین بامریند…

  • مشخص كردن راكتانس محورهای d وq از موتورهای سنكرون مغناطیس دائم بدون اندازه گیری موقعیت روتور
  • مشخص كردن راكتانس محورهای d وq از موتورهای سنكرون مغناطیس دائم بدون اندازه گیری موقعیت روتور راكتانس مشخص كردن راكتانس راكتانس محورهای d و q آزمایش بارداری با ولتاژ اسمی موتورهای سنكرون مغناطیس دائم مشخص كردن راكتانس محورهای d و…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *