تبلیغات تلویزیون و ساختار بندی عناصر آن

تبلیغات تلویزیون و ساختار بندی عناصر آن

تبلیغات تلویزیونی
تحولات تبلیغات در ایران
متقاعدسازی مخاطب با تبلیغات تلویزیونی
بررسی تاثیر تبلیغات تلویزیونی
دانلود پایان نامه تبلیغات تلویزیونی
تغییر و تحولات حوزه بازاریابی و تبلیغات تلویزیون
بررسی اثربخشی تبلیغات تلویزیون

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی

تبلیغات تلویزیون و ساختار بندی عناصر آن

 

 

 

چکیده

تبلیغات یكی از موضوعاتی است كه امروزه تمام مردم جهان حتی در دوردست ترین نقاط با آن آشنا و در ارتباط هستند و از آن تأثیر می پذیرند. پدیده تبلیغ بعنوان یكی از اجزای مؤثر جامعه نقش اساسی در ایجاد و بالفعل كردن نیاز دارد. كار كرد جدید این پدیده تولید نیاز یا به عبارتی آشكار ساختن نیازهای نهفته ای است كه افراد در وضعیت فعلی به آن توجهی ندارند.تبلیغات به شیوه نوین در اوایل قرن 20 و با تغییرات بازار شكل گرفت. تا قبل از آن نقش اساسی تبلیغات تسریع توزیع كالاهای مصرفی بود كه منحصراً توسط گروه معدودی از تولیدكنندگان شناخته شده به كار گرفته می شد. تدریجاً نیاز به تبلیغ برای آگاه ساختن مصرف كنندگان از وجود و مزایای كالاهای مختلف اعم از صنعتی، مصرفی و خدماتی روز به روز افزایش یافت. آنچنانكه تافلر در كتاب فرهنگ مصرف كنندگان چنین پیش بینی و اظهار نظر كرده بود: ((چنان شود كه ماشین بدون حمایت تبلیغ نتواند به حیات خود ادامه دهد)). 

 

امروزه این پیش بینی تافلر به عینیت انجامیده است.امروزه تبلیغات در سطح جهانی دیگر صرف آگهی نیست بلكه بیشتر نقش آن تفهیم اطلاعات در مورد خصوصیات كالا و خدمات می باشد. یكی از صنایعی كه كاملاً وابسته به امر تبلیغات می باشد صنعت بانكداری است.تبلیغات بانكی در دنیا فعالیتی نسبتاً جدید است و سابقه آن به آمریكا، انگلستان و ژاپن در دهه 1960 بر می گردد. پس از دهه 1960 و با توجه به شرایط حاكم بر جهان و ایجاد وضعیت رقابتی بین بانكها تدریجاً بانكداران استفاده از تبلیغات بانكی را برای مصارف خدمات مالی خود به مشتریانشان و ترغیب آنها به استفاده از آن خدمات آغاز نمودند.

 

در ایران تبلیغات بانكی به شیوه نوین پیشینه چندان عمیقی ندارد. در دهه های گذشته بانكهای ایرانی برای جذب مشتری از همان شیوه های معمولی تبلیغاتی در مورد كالای مصرفی استفاده می نمودند اما به تدریج به لحاظ ویژگیهای خدماتی آن، از جمله ناملموس بودن تبلیغات به شیوه قدیم دچار مشكلاتی گردید. زیرا برخی از خدمات بانكی را بدون عرضه آنها نمی توان نشان داد و دیگر آنكه تبلیغ متكی به تصویر است و بیشتر خدمات بانكی ویژگی ملموسی برای نشان دادن نداشتند.امروزه به دلیل رقابت شدید بانكی و مشابهت های موجود در فعالیتهای آنان هر بانكی سعی در معرفی خدمات جدید خود – كه تلاش دارد تا مطابق با خدمات استاندارد جهانی باشد – را بعنوان خدمتی برتر عرضه می دارد و سعی می كند از طریق ارایه تبلیغات به خصوص تبلیغات تلویزیونی مخاطبان بیشتری را در بازار به خود جلب نماید.

 

 

 

کلمات کلیدی:

تبلیغات تلویزیونی

تحولات تبلیغات در ایران

اثربخشی تبلیغات تلویزیونی

متقاعدسازی مخاطب با تبلیغات تلویزیونی

 

 

 

مقدمه:

در كشور ما اثرگذارترین رسانه بر مردم كدام است؟یا بعبارتی دیگر؛ مردم كشور ما بیشتر از كدام رسانه ارتباط جمعی تأثیر می‌پذیرند؟شاید در بدو امر جواب بسیاری از مردم عادی و یا حتی كارشناسان ارتباطات به سؤالات فوق؛ تلویزیون باشد.تلویزیون رسانه‌ای با پوشش گسترده و مخاطبان زیاد است اما آیا براستی با ظهور و شكل‌گیری رسانه‌های جدید ارتباطی مانند؛ اینترنت و ماهواره و ابزارهای نوین ارتباطی مانند؛ SMS و بیلبورد، همچنان رسانه تلویزیون همانند سال‌های قبل دارای اثرگذاری زیاد است؟!و آیا مطبوعات با توجه به توسعه چشمگیرشان از ابعاد محتوا و كیفیت و رشد جمعیت شهرنشینی و طبقه با سواد جامعه كه به تبع آن میزان روزنامه خوانان را افزایش می‌دهد، همچنان در تقابل با رسانه تلویزیون شكست خورده و ضعیفند؟!

مگر نه اینكه امروزه استفاده از اینترنت، ماهواره و مطبوعات و دیگر ابزار نوین ارتباطی به ارزانی ممكن است و دیگر نمی‌توان گفت و نباید اذعان كرد كه تلویزیون به لحاظ استفاده ارزان‌ترین رسانه كشور است!

 

مزیت ارزانی تلویزیون دیگر ارزش گذشته خود را از دست داده است. مطبوعات با ارتقای كیفیت و محتوای خود مشتریان تبلیغاتی بزرگی را جذب نموده و از این طریق قیمت فروش خود را تا حد قابل ملاحظه‌ای كاسته‌اند.دستیابی به اینترنت امروزه در هر كافی‌نت، كتابخانه و فرهنگسرایی ممكن است و شهروندان در صورت علاقه به استفاده از اینترنت در منزل مسكونی و محل كار خود تنها باید همانند خرید دستگاه تلویزیون هزینه اولیه خرید رایانه را بپردازند و پس از آن به راحتی به اینترنت راه یابند. پیشرفته‌ترین نوع و مدل ماهواره نیز با قیمت نازل البته با كارآیی بالا در دسترس شهروندان قرار دارد.پس خواسته یا ناخواسته باید به تلویزیون بعنوان اثرگذارترین رسانه كشور با دیده شك و تردید نگریست. توجه‌به‌این‌موضوع‌نیزبرای‌این‌تحقیق مفید خواهد بود كه اگر بدانیم سیاستهای نادرست اعمال شده در تلویزیون طی چند ساله اخیر سبب رویگردانی عده زیادی از رسانه ملی شده است، واقعیتی كه انكار آن ناممكن است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

پیشگفتار 2

فصل اول :مقدمات 6

مقدمه 6

1. 1. تعریف و بیان موضوع تحقیق 9

1 .2. ضرورت انجام تحقیق 11

1 .3. اهداف تحقیق 11

1 .4.سئوالات تحقیق 11

1 .14. تعریف واژه‌ها و اصطلاحات تخصصی تحقیق: 12

 

فصل دوم:تبلیغات تلویزنی و تحولات آن 12

مقدمه 12

تعاریف بازاریابی : 13

خدمات و خدمات بانكی 17

درباره خدمات بانكی دو ویژگی دیگر نیز به این ویژگیها اضافه می شود كه عبارتند از: 18

1- ناملموس بودن (intangibility): 18

2- تفكیك ناپذیری (inseparability) 19

3- غیرقابل ذخیره بودن (inventory): 20

4- ناپیوستگی (inconsistency): 20

5- مسئولیت امانتداری : 21

6- جریان دو طرفه اطلاعات 22

تبلیغات 32

تعاریف تبلیغات: 33

بودجه تبلیغات: 45

1- مزایای تبلیغات تلویزیونی: 49

2- معایت تبلیغات تلویزیونی: 49

ارزیابی : 49

تكنیك كریسپ: 58

تكنیك ترغیبی (داگمار) (Persuasive) : 59

معرفی مدل پیشنهادی و اجزای آن: 62

شركتهای تبلیغاتی: 63

مصرف كننده و عموم مردم 67

آسیب شناسی تبلیغات بازرگانی درایران 71

از دید شرکتهای تبلیغاتی: 71

خصوصیات تلویزیون 73

اخبار و امور عمومی 77

ارزشهای اجتماعی 77

مقدمه مطالعات انتقادی 96

تلویزیون و مذهب 98

تصویر محوری در برابر كلام محوری 99

تلویزیون و خانواده در ایران 101

به سوی یك تركیب 107

نتایج 111

اثرات وسایل ارتباط جمعی: 112

اثرهای تجربه مصنوعی: 120

اثرهای خشونت تلویزیونی: 120

الگوی اثرهای قدرتمند: 123

 

بخش اول: ارتباط 124

الف- تعاریف – نظریه ها: 124

ب- ارتباط جمعی : 128

(برلو) اجزای ارتباطی خود را بدین شرح توضیح می دهد: 136

1- منبع- رمزگذار: 136

ب) نگرشها: 137

ج) سطح دانش: 137

د) موقعیت منبع در یك سیستم اجتماعی و فرهنگی: 137

گیرنده – رمزخوان: 138

3- پیام: 139

كانال: 139

وظایف وسایل ارتباط جمعی : 147

 

بخش دوم:مخاطب 148

الف – تعاریف – نظریه ها 148

برای تهیه كنندگان و فرستندگان پیام ارتباطی، پذیرش دیدگاه جامعه انبوه، حداقل سه معنی را به همراه دارد: 153

طبقه بندی (مك كوایل)، می باشد كه ابعاد زیر را در بر می گیرد: 157

ویژگی های مربوط به مخاطبان را به هشت بخش زیر تقسیم می كنند: 160

ج- دسته بندی مخاطبان: 173

 

بخش سوم:مخاطب و شیوه استفاده از رسانه 179

(وبستر) سه جریان متفاوت را برای مخاطبان تلویزیونی مطرح می كند كه در جذب و حفظ مخاطبان تأثیر بسزایی دارد: 189

 

بخش چهارم:اقناع و متقاعدسازی مخاطب 191

منابع : 215

 

ارزیابی الگوریتم LEACH در مسیریابی شبکه های حسگر بیسیم و ارائه الگوریتمهای بهینه در مصرف انرژی برای بهبود آن

ارزیابی الگوریتم LEACH در مسیریابی شبکه های حسگر بیسیم و ارائه الگوریتمهای بهینه در مصرف انرژی برای بهبود آن خوشه بندی پروتکل های مسیر یابی شبکه های حسگر بی سیم پروتکل های مسیریابی مبتنی بر خوشه بندی ارزیابی الگوریتم LEACH…

پروپوزال وجدان اخلاقی از دیدگاه ایمانوئل کانت و علامه جعفری

پروپوزال وجدان اخلاقی از دیدگاه ایمانوئل کانت و علامه جعفری وجدان اخلاقی پروپوزال وجدان اخلاقی وجدان اخلاقی از نگاه ایمانوئل کانت وجدان اخلاقی از نگاه علامه محمّد تقی جعفری پروپوزال وجدان اخلاقی از دیدگاه ایمانوئل کانت و علامه جعفری دانلود…

مدیریت استراتژیک و ارتباط آن با مزیت رقابتی

مدیریت استراتژیک و ارتباط آن با مزیت رقابتی مزیت رقابتی تدوین استراتژی تدوین استراتژی swot تدوین استراتژی به روش swot تدوین الگوی استراتژیک تدوین استراتژی با swot منظور از تدوین استراتژی چیست تدوین استراتژی در سازمان تدوین استراتژی رقابتی رویکردهای…

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری رفتارهای پرخطر

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری رفتارهای پرخطر کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رفتارهای پرخطر مبانی نظری رفتارهای پرخطر پیشینه تحقیق رفتارهای پرخطر پیشینه داخلی رفتارهای پرخطر پیشینه خارجی رفتارهای پرخطر پیشینه پژوهش رفتارهای پرخطر پیشینه نظری…

بررسی تبلیغات تجاری در ایران و جهان

بررسی تبلیغات تجاری در ایران و جهان تبلیغات تبلیغات تجاری تكنیك های تبلیغ دانلود مقاله تبلیغات تجاری تبلیغات تجاری در جهان تبلیغات تجاری در ایران دانلود مقاله مدیریت با عنوان تكنیك های تبلیغ بررسی تبلیغات تجاری در ایران و جهان…

علایم ایمنی محافظت در برابر آتش‌سوزی

علایم ایمنی محافظت در برابر آتش‌سوزی ایمنی علایم ایمنی محافظت در برابر آتش‌سوزی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل دانلود مقاله و تحقیق ایمنی فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق ایمنی رفتن…

تاریخچه پرچم ایران

تاریخچه پرچم ایران دانلود مقالات تاریخ تاریخچه پرچم ایران دانلود مقالات رشته تاریخ خرید مقالات تاریخ سیستم همکاری در فروش فایل مفهوم پرچم ایران معنای رنگ‌های پرچم فروش مقالات رشته تاریخ رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته تاریخ تاریخچه…

ادبیات نظری و پیشینه تجربی فرسودگی شغلی

ادبیات نظری و پیشینه تجربی فرسودگی شغلی کلمات کلیدی : مبانی نظری فرسودگی شغلی دانلود مبانی نظری فرسودگی شغلی پیشینه تحقیق فرسودگی شغلی فصل دوم پایان نامه فرسودگی شغلی پیشینه داخلی فرسودگی شغلی پیشینه خارجی فرسودگی شغلی پیشینه پژوهش فرسودگی…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق شخصیت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق شخصیت کلمات کلیدی : پیشینه شخصیت مبانی نظری شخصیت پیشینه شخصیت شناسی پیشینه تحقیق شخصیت پیشینه نظری شخصیت پیشینه تحقیق تیپ شخصیتی تاريخچه ارزشيابي شخصيت مبانی نظری ویژگی های شخصیتی مبانی نظری تیپ های شخصیت…

  • فصل دوم پایان نامه طلاق عاطفی
  • فصل دوم پایان نامه طلاق عاطفی کلمات کلیدی : مبانی نظری طلاق عاطفی پیشینه تحقیق طلاق عاطفی پیشینه تحقیق در مورد طلاق عاطفی پیشینه داخلی طلاق عاطفی پیشینه خارجی طلاق عاطفی پیشینه پژوهش طلاق عاطفی پیشینه نظری طلاق عاطفی ادبیات…

  • پاورپوینت نظام تأمين اجتماعي در كشاورزي
  • پاورپوینت نظام تأمين اجتماعي در كشاورزي کلمات کلیدی : پاورپوینت نظام تأمين اجتماعي در كشاورزي تأمين اجتماعي در كشاورزي تأمين اجتماعي كشاورزي تحقیق تأمين اجتماعي در كشاورزي مقاله تأمين اجتماعي در كشاورزي تأمين اجتماعي كشاورزي در ایران بررسی تأمين اجتماعي…

  • مزایا و چالش های ثبت الکترونیکی اسناد
  • مزایا و چالش های ثبت الکترونیکی اسناد کلمات کلیدی : ثبت الکترونیکی اسناد پایان نامه در مورد ثبت اسناد مزایا ثبت الکترونیکی اسناد جنبه های حقوقی ثبت الکترونیکی چالش های ثبت الکترونیکی اسناد پایان نامه در مورد ثبت الکترونیکی اسناد…

  • پرسشنامه بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند
  • پرسشنامه بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند پرسشنامه ارزش ویژه برند پرسشنامه بسط برند پرسشنامه ارزش ویژه برند در شرکت کاله پرسشنامه ارزش ویژه برند دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند آکر پرسشنامه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد ارزش ویژه برند 57 صفحه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد ارزش ویژه برند 57 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری ارزش ویژه برند پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند مبانی نظری ابعاد ارزش ویژه برند دانلود مبانی نظری ابعاد ارزش ویژه برند پیشینه تحقیق ابعاد…

  • ابعاد و نظریه های خودکارآمدی و عوامل موثر بر آن
  • ابعاد و نظریه های خودکارآمدی و عوامل موثر بر آن ابعاد خودکارآمدی ابعاد خودکارآمدی تحصیلی منابع باورهای خودکارآمدی پیشینه تحقیق خودکارآمدی تحقیق درباره خودکارآمدی تحقیق در مورد خودکارآمدی نظریه های خودکارآمدی نظریه های خودکارآمدی بندورا نظریه های خودکارآمدی تحصیلی نظریه…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رفتارهای پرخطر
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رفتارهای پرخطر کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رفتارهای پرخطر مبانی نظری رفتارهای پرخطر پیشینه تحقیق رفتارهای پرخطر پیشینه داخلی رفتارهای پرخطر پیشینه خارجی رفتارهای پرخطر پیشینه پژوهش رفتارهای پرخطر پیشینه نظری رفتارهای پرخطر…

  • بررسی عوامل موثر بر ریسک نقدینگی بانکها در ایران
  • بررسی عوامل موثر بر ریسک نقدینگی بانکها در ایران مدیریت ریسک ریسک نقدینگی تجزیه و تحلیل کانونی مدیریت دارایی و بدهی ترکیب داراییبدهی بانک‌ها دانلود پایان نامه رشته حسابداری بررسی عوامل موثر بر ریسک نقدینگی بانکها در ایران دانلود پایان…

  • مقاله ارزیابی تنشهای پسماند در تنش گیری به روشهای حرارتی و فراصوت با استفاده از سوراخکاری مرکزی
  • مقاله ارزیابی تنشهای پسماند در تنش گیری به روشهای حرارتی و فراصوت با استفاده از سوراخکاری مرکزی روش سوراخکاری مرکزی دانلود مقاله تنش زدایی دانلود مقاله تنش پسماند تنش زدایی با ضربات آلتراسونیک بررسی تنش های پسماند در نمونه های…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری بهزیستی ذهنی
  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری بهزیستی ذهنی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بهزیستی ذهنی مبانی نظری بهزیستی ذهنی پیشینه تحقیق بهزیستی ذهنی پیشینه داخلی بهزیستی ذهنی پیشینه خارجی بهزیستی ذهنی پیشینه پژوهش بهزیستی ذهنی پیشینه نظری…

  • ساختار و پیکر بندی شهر قم و الگوی طرح ساختاری و استراتژیک در آن
  • ساختار و پیکر بندی شهر قم و الگوی طرح ساختاری و استراتژیک در آن ساختار و پیکر بندی شهر قم الگوی طرح ساختاری و استراتژیک در قم طرحهای ساختاری و استراتژیک در ایران تدوین طرح ساختاری برای شهر قم ارائه…

  • تشریح کامل فرآیند تولید و روشهای آزمون ماءالشعیر با تاکید بر استانداردهای ایران
  • تشریح کامل فرآیند تولید و روشهای آزمون ماءالشعیر با تاکید بر استانداردهای ایران دانلود پروژه نوشیدنی های گازدار دانلود پروژه نوشیدنی های غیر الکلی گازدار دانلود پروژه نوشیدنی های ماء الشعیر نوشیدنی های غیر الکلی گازدار و ماء الشعیر تشریح…

  • بررسی اسکان غیر رسمی در محله قلعه کامکار شهر قم و تحلیل وضع موجود
  • بررسی اسکان غیر رسمی در محله قلعه کامکار شهر قم و تحلیل وضع موجود کلمات کلیدی : سکونتگاه های غیررسمی پایان نامه اسکان غیر رسمی پایان نامه سکونتگاه های غیررسمی ویژگی های سکونتگاه های غیررسمی تاريخچه شكل گيري محله قلعه…

  • پاورپوینت فیزیولوژی قلب و ریه در فعالیت ورزشی
  • پاورپوینت فیزیولوژی قلب و ریه در فعالیت ورزشی کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت فیزیولوژی قلب و ریه در فعالیت ورزشی پاورپوینت فیزیولوژی قلب و ریه در فعالیت ورزشی آسم ناشی از ورزش حبس نفس پر تهویه ای و حبس نفس…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رضایت شغلی، ارزشها، نگرشها و انگیزش
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رضایت شغلی، ارزشها، نگرشها و انگیزش مبانی نظری رضایت شغلی پیشینه رضایت شغلی دانلود مبانی نظری رضایت شغلی پیشینه تحقیق رضایت شغلی ادبیات نظری رضایت شغلی فصل دوم پایان نامه رضایت شغلی مبانی نظری و…

  • پاورپوینت تیره بادام هندی Combretaceae
  • پاورپوینت تیره بادام هندی Combretaceae پاورپوینت تیره بادام هندی Combretaceae رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تیره بادام هندی Combretaceae به تعداد 14 اسلاید قابل ویرایش مناسب اساتید و کنفرانس دانشجویان   شامل مباحث زیر می باشد. مقدمه موطن اصلی و…

  • برآورد شاخص فشردگی، تورم و پیش بارگذاری خاک های رسی- گچی در حضور ترمیم کننده ویژه
  • برآورد شاخص فشردگی، تورم و پیش بارگذاری خاک های رسی- گچی در حضور ترمیم کننده ویژه برآورد شاخص فشردگی پیش بارگذاری خاک های رسی گچی ترمیم کننده ویژه ریزدانه محاسبه شاخص فشردگی خاک های رسی گچی محاسبه تورم خاک های…

  • مواضع و جهت گیریهای امام خمینی در قبال دولت آموزگار با نگاهی به کناره گیری از منصب دولت
  • مواضع و جهت گیریهای امام خمینی در قبال دولت آموزگار با نگاهی به کناره گیری از منصب دولت آموزگار پس از استعفا چالش دولت آموزگار با انقلابیون نقش سخنرانیهای خمینی در تضعیف دولت آموزگار نقش اعلامیه های خمینی در تضعیف…

  • مقاله کارشناسی ارشد رشته حقوق با عنوان تضامن و آثار و اوصاف آن
  • مقاله کارشناسی ارشد رشته حقوق با عنوان تضامن و آثار و اوصاف آن تضامن عقد ضمان مسئولیت تضامنی تضامن در مقابل تسهیم دانلود مقاله کارشناسی ارشد رشته حقوق با عنوان تضامن و آثار و اوصاف آن خرید مقالات حقوقی سیستم…

  • پروپوزال رابطه بین شبکه های اجتماعی مجازی و هویت جمعی
  • پروپوزال رابطه بین شبکه های اجتماعی مجازی و هویت جمعی کلمات کلیدی : پروپوزال شبکه های اجتماعی مجازی مفهوم شبکه های اجتماعی مجازی نقش شبکه های اجتماعی مجازی نظریه های شبکه های اجتماعی مجازی آسیب های شبکه های اجتماعی مجازی…

  • پاورپوینت سازگاریهای بافت همبند در ورزش
  • پاورپوینت سازگاریهای بافت همبند در ورزش کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت سازگاریهای بافت همبند در ورزش پاورپوینت سازگاریهای بافت همبند در ورزش ساختمان استخوان کلاژن استخوان متراکم استخوان اسفنجی استخوان موجی رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع سازگاریهای…

  • بیمه و بیمه‌ی مجدد ، بیمه تجاری و بیمه تعاونی
  • بیمه و بیمه‌ی مجدد ، بیمه تجاری و بیمه تعاونی دانلود مقاله بیمه دانلود مقاله بیمه تجاری دانلود مقاله بیمه تعاونی دانلود مقاله بیمه‌ی مجدد بیمه و بیمه‌ی مجدد ، بیمه تجاری و بیمه تعاونی رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • قاچاق دخانیات
  • قاچاق دخانیات قاچاق صنعت دخانیات فرار غیر قانونی از مالیات دانلود پایان نامه رشته حقوق قاچاق دخانیات دانلود پایان نامه حقوق خرید پایان نامه حقوق انجام پایان نامه حقوق سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل…

  • مبانی نظری توسعه کشاورزی
  • مبانی نظری توسعه کشاورزی مبانی نظری توسعه کشاورزی پیشینه تحقیق توسعه کشاورزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق توسعه کشاورزی پیشینه پژوهش توسعه کشاورزی ادبیات نظری تحقیق توسعه کشاورزی دانلود مبانی نظری توسعه کشاورزی دانلود پیشینه تحقیق توسعه کشاورزی فصل دوم…

  • بررسی و تحلیل اسکان غیررسمی در منطقه 19 شهر تهران با رویکرد توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی
  • بررسی و تحلیل اسکان غیررسمی در منطقه 19 شهر تهران با رویکرد توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی کلمات کلیدی : سکونتگاه های غیررسمی پایان نامه اسکان غیر رسمی پایان نامه سکونتگاه های غیررسمی ویژگی های سکونتگاه های غیررسمی توانمندسازی سکونتگاه های…

  • صنعت سیم و كابل ایران
  • صنعت سیم و كابل ایران صنعت كابل‏سازی صنایع سیم و كابل انتقال نیرو و هدایت امواج رادیویی دانلود پایان نامه رشته صنایع صنعت سیم و كابل ایران دانلود پایان نامه مهندسی صنایع دانلود پایان نامه صنایع خرید پایان نامه صنایع…

  • دانلود پرسشنامه راهبردهای مقابله ای بیلینگز و موس
  • دانلود پرسشنامه راهبردهای مقابله ای بیلینگز و موس کلمات کلیدی : پرسشنامه مهارتهای مقابله ای پرسشنامه مهارت های مقابله ای پرسشنامه پاسخهای مقابله ای پرسشنامه سبک مقابله ای پرسشنامه سبک های مقابله ای پرسشنامه مهارت های مقابله ای پرسشنامه راهبردهای…

  • بررسی ابعاد 5 گانه سازمان یادگیرنده در سازمان آموزش پرورش
  • بررسی ابعاد 5 گانه سازمان یادگیرنده در سازمان آموزش پرورش ابعاد سازمان یادگیرنده مولفه های سازمان یادگیرنده مولفه های استراتژیک سازمان یادگیرنده سازمان یادگیرنده در آموزش و پرورش سازمان یادگیرنده رویکردی نو در آموزش و پرورش اهمیت و ضرورت یادگیری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق دغدغه مسیر شغلی 36 صفحه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق دغدغه مسیر شغلی 36 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه دغدغه مسیر شغلی مبانی نظری دغدغه مسیر شغلی پیشینه تحقیق دغدغه مسیر شغلی پیشینه داخلی دغدغه مسیر شغلی پیشینه خارجی دغدغه مسیر شغلی…

  • تشخیص و طبقه بندی پدیده های کیفیت توان با استفاده از تبدیل موجک
  • تشخیص و طبقه بندی پدیده های کیفیت توان با استفاده از تبدیل موجک کیفیت توان تبدیل موجک طبقه بندی پدیده های کیفیت توان همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید مقاله…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *