بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از رفتار کارمندان

بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از رفتار کارمندان

رفتار كاركنان
طرحهای تحول اداری
رضایتمندی ارباب رجوع
بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از رفتار کارمندان
تاثیر رفتار كاركنان بر میزان رضایتمندی ارباب رجوع
دانلود پایان نامه روانشناسی
دانلود پایان نامه رشته روانشناسی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته روانشناسی

بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از رفتار کارمندان

(نسخه آپدیت شده + مقاله ای از  استاد خزعلی)

پیشگفتار

« طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع »، یکی از طرح‌های هفتگانه تحول اداری است که به منظور بالا بردن سطح رضایت ارباب رجوع و ارتقای سطح کارآمدی نظام اداری در میان سایر طرح‌های تحول اداری توجه بیشتری را به خود معطوف داشته است. این طرح را شورای عالی اداری در نودمین جلسه خود در ۲۵ر۰۱ر۱۳۸۱ بنا به پیشنهاد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به منظور تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع نسبت به عملکرد واحدهای اجرایی کشور به تصویب رساند و همه موسسات، شرکت‌های دولتی، وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها و موسساتی را که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند، ملزم به اهتمام جدی و اجرای دقیق آن کرد.

 

با عنایت به نامگذاری سال ۱۳۸۹ به نام سال «همت مضاعف و کار مضاعف» توسط مقام معظم رهبری، طرح مجدداً در دولت دهم مورد بازبینی قرار گرفت و منتج به شکل‌گیری ۱۰ برنامه تحول در نظام اداری شد و همه دستگاه‌های اجرائی موظف به اجرای برنامه دهم آن با عنوان «خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع » شدند. البته این موضوع یکی از اولویت‌های اصلی دولت یازدهم نیز است.

 

موضوع تکریم ارباب رجوع یا مشتری‌مداری در بنگاه‌های خصوصی، خواه ناخواه مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرد زیرا سودآوریشان به طور مستقیم منتج از رضایت ارباب رجوع است، در حالی که این امر در ادارات دولتی به دلیل آنکه کارمندان و حتی مدیران در پایان ماه حقوق ثابت خود را دریافت می‌کنند، مصداق ندارد و تکریم ارباب رجوع مستقیماً سودی را متوجه آنان نمی‌سازد. چنانچه احدی از کارکنان دستگاه دولتی نیز به این مهم توجه ویژه‌ای کند،به عنوان یک مساله کاملاً شخصی به آن نگاه خواهد شد. اگر فرد دارای وجدان کاری و صاحب حسن خلق باشد، با ارباب رجوع رفتاری شایسته و صحیح خواهد داشت. در غیر این صورت، تکلیفی از این بابت متوجه او نخواهد بود لیکن در سازمان‌های خصوصی اینگونه نیست حتی اگر رفتار ناشایستی با ارباب رجوع صورت پذیرد، ارباب رجوع کاملاً خود را محق به ارائه شکایت، حداقل به مسئول مربوطه و کاملاً امیدوار به رسیدگی می‌داند.

 

البته گفتنی است که تکریم ارباب رجوع در این بخش‌ها نیز همچنان کار ویژه‌ای را می‌طلبد و متاسفانه وضع موجود با آموزه‌های اسلامی و آنچه باید در یک حکومت اسلامی مراعی باشد و در مقام عمل در مقایسه با آنچه امروزه در برخی از کشورهای غیراسلامی جاری و ساری است، تفاوت و فاصله بسیار چشمگیر دارد. اگرچه در بخش‌های خصوصی هم به این مهم، از نظر سودآوری و در واقع جلب مشتری توجه می‌شود، ولی در این بخش‌ها نیز مسائل و مشکلاتی وجود دارد که در واقع به نوعی شامل بخش‌های دولتی نیز می‌شود. مثلاً انحصاری بودن خدمت موردنظر، ناآگاهی ارباب رجوع از حقوق خود (چه در مورد خدمت موردنظر و چه در مورد نحوه برخورد متصدیان امر)، فقدان نهادی مسئول و پیگیر رسیدگی به امور تکریم ارباب رجوع، وجود نقص در ساز وکار کنترل رفتار کارمندان، اهمیت ندادن و کم‌توجهی به موضوع از سوی مسئولان بویژه مسئولان دولتی و صرفاً دولتی بودن خدمات مهم کشوری.

 

 

 

 

کلمات کلیدی:

رفتار كاركنان

طرحهای تحول اداری

رضایتمندی ارباب رجوع

 

 

 

مشتری كیست؟

از دیدگاه سنتی، مشتری كسی است كه فرآورده های شركت را خریداری می‌كند. در دنیای كسب و كار امروزی دیگر این تعریف مورد قبول همگان نیست و مشتری را چنین تعریف می‌كند: «مشتری كسی است كه سازمان مایل است با ارزشهایی كه می آفریند بر رفتار وی تاثیر گذارد».امروزه ارزش آفرینی برای مشتری در جهت تاثیرگذاری بر رفتار وی از اهمیت بالایی برخوردار شده است. منظور از ارزش آن چیزی است كه مشكلی از مشتری را حل و فصل می كند و نیازی را برآورد می سازد.

 

اكنون كه در اقتصاد جهانی مشتریان بقای شركت را رقم می زند، دیگر شركتها نمی‌توانند به انتظارات و خواسته های مشتریان بی تفاوت باشند. آنها باید همه فعالیتها و توانمندیهای خود را متوجه رضایت مشتری كنند. چرا كه تنها منبع برگشت سرمایه مشتریان هستند. بنابراین، نخستین اصل در دنیای كسی كار امروزی ایجاد ارزشهای مشتری پسند است. و تنها از طریق فرایندهای شركت می توان ارزشهای مشتری پسند ایجاد كرد.

 

به علاوه مشتریان داخلی نیز به اندازه مشتریان خارجی مهم هستند، زیرا در فرایندی كه به مشتریان خارجی ارزش ایجاد می شود كاركنان (مشتریان داخلی) نقش اساسی ایفا می‌كنند. هر فردی در داخل سازمان مشتری است و او نیز به نوبه خود مشتریانی دارد. چنانچه بروندادی كه بین كاركنان یك سازمان مبادله می‌شود، ناقص باشد، این سازمان قادر به تامین نیازهای مشتریان بیرونی نخواهد بود.

 

 

 

 

 

 

فهرست

فصل اول:مشتری كیست؟ 1

مشتری كیست؟ 2

رضایت مشتری از نگاه اول 3

رویكرد انطباقی 6

رویكرد انتظاری: 6

توسعه سریع در فراگیر شدن رضایت مشتری 7

رضایت مشتری از نگاه دوم 10

نمودار 1- مزایای رضایت مشتری 11

رضایت مشتری از نگاه سوم 12

فصل دوم:انتظارات مشتریان و درك آن 15

انتظارات مشتریان 16

فصل سوم:شاخصهای رضایتمندی ارباب رجوع 19

شاخصهای رضایتمندی 20

درك انتظارات مشتری 26

فصل چهارم:ابزارهای اندازه گیری رضایت مشتری 29

جدول 1- تصمیم گیری درباره آنچه كه باید ارزیابی شود 32

فصل پنجم:رضایت كاركنان در راستای 38

یا چه عواملی افزایش رضایتمندی كاركنان می شود؟ بعضی از این عوامل عبارتند از: 42

فصل ششم:پرورش كاركنان و استخدام 45

پیش بینی رفتار دركاركنان جدید الاستخدام: 46

پرورش كاركنان 49

سازمانهای خدماتی برای اطمینان از كاركرد مطلوب كاركنان خود باید به دو اصل اساسی و مهم  زیر توجه به ویژه داشته باشند: 50

گزینش 50

طرح تكریم و آموزش كاركنان 54

فصل هفتم :گردآوری نظریات مشتری 59

نگاهی به یك تجربه 65

فصل هشتم: فلسفه به حداكثر رساندن رضایت مشتری 69

ارزش های كلیدی سازمان 72

فصل نهم:طرح تكریم ارباب رجوع 78

شناسایی انتظارات و دیدگاههای مشتری 82

احساس مسئولیت: 90

وفاداری: 91

بنابراین لازم است مسئوولان دستگاهها، توجه ویژه ای به موارد زیر داشته باشند: 92

فصل دهم:نتیجه گیری و جمع بندی 95

نتایج 101

نمودار 3- اهمیت انجام شدن امور ارباب رجوع با وجود برخورد نامناسب كاركنان 104

نمودار 4- تفاوت طرز برخورد كاركنان اداره كل با سایر ادارات خارجی از دیدگاه ارباب رجوع 105

اثبات فرضیه: 105

 

بررسی ارتباط میان شرکت در فعالیتهای ورزشی و سلامت عمومی زنان شهرکهای منتخب سپاه و تفاوتهای یافته های تحقیق در هریک از مولفه های GHQ

بررسی ارتباط میان شرکت در فعالیتهای ورزشی و سلامت عمومی زنان شهرکهای منتخب سپاه و تفاوتهای یافته های تحقیق در هریک از مولفه های GHQ فعالیت ورزشی منظم سلامت عمومی روانی شهر‌کهای منتخب سپاه تاثیر ورزش بر زنان تاثیر فعالیت…

دانلودکارآموزی 2 احداث ساختمان مسکونی

دانلودکارآموزی 2 احداث ساختمان مسکونی کلمات کلیدی : دانلودکارآموزی 2 احداث ساختمان مسکونی رفتن به سایت اصلی نام فایل : کارآموزی 2 احداث ساختمان مسکونی فرمت : .DOC تعداد صفحه/اسلاید : 72 حجم : 22 مگابایت گزارش كارآموزي(2) موضوع: احداث…

سیستم برنامه ریزی منابع سازمان و ملاحظات پیاده سازی آن در سازمان

سیستم برنامه ریزی منابع سازمان و ملاحظات پیاده سازی آن در سازمان ERP سازمان مدیریت سازمان سیستم برنامه ریزی منابع سازمان سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید مقاله…

پاورپوینت قدرت- کنترل (فصل نهم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد- ویرایش جدید)

پاورپوینت قدرت- کنترل (فصل نهم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد- ویرایش جدید) کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل نهم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی…

سیاه چاله ها و سرعت گیرهای سازمانی

سیاه چاله ها و سرعت گیرهای سازمانی سازمان رهبری سازمان سیاه چاله های سازمانی مدیریت سرعت گیرهای سازمانی دانلود مقاله سیاه چاله ها و سرعت گیرهای سازمانی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تحریف های شناختی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تحریف های شناختی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تحریف های شناختی مبانی نظری تحریف های شناختی پیشینه تحقیق تحریف های شناختی پیشینه داخلی تحریف های شناختی پیشینه خارجی تحریف های شناختی پیشینه پژوهش…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد بانک

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد بانک مبانی نظری ارزیابی عملکرد بانک دانلود مبانی نظری ارزیابی عملکرد بانک دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد بانک پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد بانک ادبیات نظری ارزیابی عملکرد بانک فصل دوم پایان نامه ارزیابی…

بررسی خاکهای مساله دار و روشهای بهسازی آنها در ایران

بررسی خاکهای مساله دار و روشهای بهسازی آنها در ایران بهسازی خاک خاکهای مساله دار خاکهای تثبیت شده روشهای بهسازی خاکهای مساله دار بررسی خاکهای مساله دار و روشهای بهسازی آنها در ایران دانلود پایان نامه عمران دانلود پایان نامه…

بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهرستان سوادکوه

بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهرستان سوادکوه ارزش ویژه برند عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند مقصد گردشگری عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری رویکردهای سنجش ارزش ویژه برند مقصد گردشگری…

  • نقش موجودی در زنجیره تامین و ارائه اقدامات بهینه برای کاهش آن
  • نقش موجودی در زنجیره تامین و ارائه اقدامات بهینه برای کاهش آن نقش موجودی در زنجیره تامین ارائه اقدامات بهینه برای کاهش موجودی در زنجیره تامین عوامل موثر بر میزان موجودی در زنجیره تامین کاهش سطح میزان موجودی زنجیره تامین…

  • راهکارهای افزایش مشارکت مردم در بازار سرمایه کشور
  • راهکارهای افزایش مشارکت مردم در بازار سرمایه کشور سرمایه گذاری بورس اوراق بهادار بورس اوراق بهادار منطقه ای مشارکت مردم در بازار سرمایه کشور دانلود مقالات کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانلود مقاله راهکارهای افزایش مشارکت مردم در بازار سرمایه کشور…

  • پروپوزال ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب بانک تجارت
  • پروپوزال ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب بانک تجارت پروپوزال ارزیابی عملکرد پروپوزال ارزیابی عملکرد بانک تجارت نمونه پروپوزال ارزیابی عملکرد پروپوزال در خصوص ارزیابی عملکرد پروپوزال رتبه بندی شعب بانک تجارت شاخص ارزیابی عملکرد بانک شاخص های ارزیابی عملکرد…

  • پاورپوینت پژوهش های مصرف کننده
  • پاورپوینت پژوهش های مصرف کننده کلمات کلیدی : پاورپوینت پژوهش های مصرف کننده پژوهش های مصرف کننده تحقیق پژوهش های مصرف کننده دانلود پاورپوینت رایگان درس رفتار مصرف کننده مقاله پژوهش های مصرف کننده مقایسه بین پژوهش بازاریابی و پژوهش…

  • مشکل تخصیص مکان برای سیستم حمل و نقل درون شهری، در یک شرکت بزرگ با استفاده از الگوریتم فرا ابتکاری
  • مشکل تخصیص مکان برای سیستم حمل و نقل درون شهری، در یک شرکت بزرگ با استفاده از الگوریتم فرا ابتکاری مشکل تخصیص مکان برای سیستم حمل و نقل درون شهری، در یک شرکت بزرگ با استفاده از الگوریتم فرا ابتکاری…

  • ارائه چارچوب برنامه ریزی منابع سازمانی ابری در سازمانهای ایران
  • ارائه چارچوب برنامه ریزی منابع سازمانی ابری در سازمانهای ایران پایان نامه رایانش ابری در سازمان برنامه ریزی منابع سازمان ابری برنامه ریزی استراتژیک با رایانش ابری پایان نامه برنامه ریزی منابع سازمان ابری پایان نامه برنامه ریزی استراتژیک فناوری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کتابخانه های عمومی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کتابخانه های عمومی مبانی نظری کتابخانه های عمومی دانلود مبانی نظری کتابخانه های عمومی پیشینه تحقیق کتابخانه های عمومی ادبیات نظری کتابخانه های عمومی فصل دوم پایان نامه کتابخانه های عمومی مبانی نظری و پیشینه…

  • بررسی محاسبات سبز و سیر تحولات در فناوری سبز
  • بررسی محاسبات سبز و سیر تحولات در فناوری سبز پایان نامه محاسبات سبز پایان نامه فناوری سبز پایان نامه رایانش سبز بررسی روند پیشرفت تکنولوژی سبز اثرات زیست محیطی پسماندهای الکتریکی و الکترونیکی فناوری های سبز پایدار توسعه پایدار فناوری…

  • پاورپوینت بررسی استفاده از انرژي هاي خورشيدي در صنعت ساختمان
  • پاورپوینت بررسی استفاده از انرژي هاي خورشيدي در صنعت ساختمان پاورپوینت بررسی استفاده از انرژي هاي خورشيدي در صنعت ساختمان بررسی استفاده از انرژي هاي خورشيدي در صنعت ساختمان استفاده از انرژي هاي خورشيدي در صنعت ساختمان تحقیق استفاده از…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش هیجانی و مولفه های آن
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش هیجانی و مولفه های آن مبانی نظری هوش هیجانی دانلود مبانی نظری هوش هیجانی پیشینه تحقیق هوش هیجانی ادبیات نظری هوش هیجانی فصل دوم پایان نامه هوش هیجانی مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش…

  • عملکرد سیستم های باربر در سازه های بلند
  • عملکرد سیستم های باربر در سازه های بلند سازه سازه های بلند سیستم های باربر دانلود پایان نامه رشته عمران دانلود پایان نامه عملکرد سیستم های باربر در سازه های بلند دانلود پایان نامه عمران دانلود پایان نامه رفتار سیستم…

  • مقاله رشته هنر با عنوان زیبا شناسی کارل مارکس
  • مقاله رشته هنر با عنوان زیبا شناسی کارل مارکس ماركسیسم زیبایی شناسی هنر اسطوره اقتصاد دانلود مقاله رشته هنر با عنوان زیبا شناسی کارل مارکس خرید مقالات هنر سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در…

  • فصل دوم پایان نامه سرسختی روانشناختی در زنان
  • فصل دوم پایان نامه سرسختی روانشناختی در زنان کلمات کلیدی : مبانی نظری سرسختی زنان پیشینه تحقیق سرسختی زنان تاریخچه سرسختی روانشناختی فصل دوم پایان نامه سرسختی مبانی نظری سرسختی روانشناختی زنان دانلود فصل دوم پایان نامه سرسختی دانلود مبانی…

  • بررسی کلی مقررات مرور زمان
  • بررسی کلی مقررات مرور زمان انواع مرور زمان مرور زمان چیست آثار مرور زمان احکام مرور زمان مرور زمان کیفری احكام‌ و مقررات‌ مرور زمان‌ كیفری مرور زمان‌ كیفری‌ در حقوق ایران‌ مرور زمان در قانون آیین دادرسی کیفری دانلود…

  • مطالعه و شناخت ساختار سرعتی و عمقی پوسته فلات ایران با روش وارون سازی زمانهای رسید امواج طولی زلزله های ثبت شده
  • مطالعه و شناخت ساختار سرعتی و عمقی پوسته فلات ایران با روش وارون سازی زمانهای رسید امواج طولی زلزله های ثبت شده ساختمان سرعتی پوسته در اصفهان امواج طولی زلزله پوسته فلات ایران ساختار سرعتی و عمقی پوسته فلات ایران…

  • شیوع مصرف و وابستگی به مواد مخدر و عوامل جمعیت شناختی مرتبط با آن در دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین
  • شیوع مصرف و وابستگی به مواد مخدر و عوامل جمعیت شناختی مرتبط با آن در دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین شیوع دانشجویان مصرف مواد مخدر وابستگی به مواد شیوع مصرف و وابستگی به مواد مخدر سیستم همکاری در…

  • تحلیل و ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی شهر قم
  • تحلیل و ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی شهر قم کلمات کلیدی : سکونتگاه های غیررسمی پایان نامه اسکان غیر رسمی پایان نامه سکونتگاه های غیررسمی ویژگی های سکونتگاه های غیررسمی ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی سکونتگاه های غیررسمی و حاشیه نشینی علل…

  • ارتباط میان كیفیت خدمات و رضایت مشتری
  • ارتباط میان كیفیت خدمات و رضایت مشتری شاخص‌ها تعیین كننده كیفیت خدمات ارائه شده به مشتری عوامل بحران كیفیت خدمات از نقطه نظر مشتری شاخص‌های تعیین رضایت مشتری دانلود مقاله ارتباط میان كیفیت خدمات و رضایت مشتری سیستم همکاری در…

  • پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 9 (حسابداري پيمانهاي بلندمدت)
  • پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 9 (حسابداري پيمانهاي بلندمدت) دانلود رایگان پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 9 (حسابداري پيمانهاي بلندمدت) پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 9 (حسابداري پيمانهاي بلندمدت) پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 9 پاورپوینت حسابداري پيمانهاي بلندمدت دانلود رایگان پاورپوینت استاندارد حسابداري…

  • پروپوزال رابطه هوش اخلاقی و مهارت های اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های سنندج
  • پروپوزال رابطه هوش اخلاقی و مهارت های اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های سنندج ابعاد هوش اخلاقی مهارت های اجتماعی اصول ضروری هوش اخلاقی عوامل مؤثر در عملکرد تحصیلی نظریه های پیشرفت تحصیلی مراحل آماده سازي مهارت هاي…

  • پرسشنامه حل مسئله کسیدی و لانگ با نمره گذاری، روایی و پایایی
  • پرسشنامه حل مسئله کسیدی و لانگ با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه حل مسئله اجتماعی پرسشنامه حل مسئله کودکان دانلود پرسشنامه حل مسئله پرسشنامه مهارت حل مسئله پرسشنامه حل مسئله نوجوانان پرسشنامه سبک های حل مسئله…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش حفظ و نگهداری نیروی انسانی
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش حفظ و نگهداری نیروی انسانی مبانی نظری حفظ و نگهداری نیروی انسانی پیشینه حفظ و نگهداری نیروی انسانی دانلود مبانی نظری حفظ و نگهداری نیروی انسانی پیشینه تحقیق حفظ و نگهداری نیروی انسانی ادبیات نظری…

  • دانلودکارآموزی - مجموعه ورزشي شهيد شيرودي (سالن اختصاصي بدمينتون) 57 ص
  • دانلودکارآموزی - مجموعه ورزشي شهيد شيرودي (سالن اختصاصي بدمينتون) 57 ص کلمات کلیدی : دانلودکارآموزی - مجموعه ورزشي شهيد شيرودي (سالن اختصاصي بدمينتون) 57 ص رفتن به سایت اصلی نام فایل : کارآموزی - مجموعه ورزشي شهيد شيرودي (سالن اختصاصي…

  • ارزیابی علل ایجاد مطالبات سررسید گذشته و معوق انواع بانکها
  • ارزیابی علل ایجاد مطالبات سررسید گذشته و معوق انواع بانکها مطالبات معوق عوامل موثر در ایجاد مطالبات معوق راهکارهای مناسب برای وصول مطالبات بانکی مطالبات معوق بانکی علل ایجاد مطالبات معوق بانکی مطالبات معوق بانکی از نگاه مشتریان پایان نامه…

  • الگویی برای شناسایی شاخص‌های کلیدی عملکرد با استفاده از کارت امتیازی متوازن و پویایی‌های سیستم
  • الگویی برای شناسایی شاخص‌های کلیدی عملکرد با استفاده از کارت امتیازی متوازن و پویایی‌های سیستم کارت امتیازی متوازن شاخصهای کلیدی عملکرد شناسایی شاخصهای کلیدی عملکرد با استفاده از کارت امتیازی متوازن شناسایی شاخصهای کلیدی عملکرد با استفاده از پویایی های…

  • پرسشنامه تاثیر رابطه بازاریابی و فروش بر روی خلق ارزش برتر مشتری
  • پرسشنامه تاثیر رابطه بازاریابی و فروش بر روی خلق ارزش برتر مشتری پرسشنامه بازاریابی و فروش پرسشنامه خلق ارزش برتر مشتری پرسشنامه قابلیت بازاریابی رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه تاثیر رابطه بازاریابی و فروش بر روی خلق ارزش…

  • زبانهای نمایشی و معرفی مدلهای آن
  • زبانهای نمایشی و معرفی مدلهای آن داده کاوی اکتشاف دانش یادگیری ماشین زبانهای نمایشی مدلهای زبانهای نمایشی زبانهای نمایشی و معرفی مدلهای آن چگونه نشان دادن مسئله به ترمهای محاسباتی در کامپیوتر دانلود مقالات کارشناسی ارشد نرم افزار دانلود مقالات…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عزت نفس 2
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عزت نفس 2 مبانی نظری عزت نفس مباني نظري عزة نفس مبانی نظری درباره عزت نفس مبانی نظری و پیشینه تحقیق عزت نفس مبانی نظری و پیشینه پژوهش عزت نفس و خودپنداره پیشینه عزت نفس…

  • مبانی نظری ارزیابی میزان اثربخشی مدیریت دانش در یک سازمان
  • مبانی نظری ارزیابی میزان اثربخشی مدیریت دانش در یک سازمان مدیریت دانش مبانی نظری اثربخشی مدیریت دانش در دانشگاه سنجش اثربخشی مدیریت دانش محاسبه اثربخشی مدیریت دانش با تکنیک فرآیند تحلیل شبکه ای سنجش اثربخشی مدیریت دانش در دانشگاه مبانی…

  • پاورپوینت حسابرسی عملیاتی، استانداردها و فرایند کلی آن
  • پاورپوینت حسابرسی عملیاتی، استانداردها و فرایند کلی آن پاورپوینت آشنایی با حسابرسی عملیاتی پاورپوینت حسابرسی عملیاتی تحقیق حسابرسی عملیاتی انواع حسابرسي حسابرسي صورتهاي مالي حسابرسي رعايت حسابرسي عملياتي حسابرسي داخلی حسابرسی قانونی حسابرسی عملياتی تعريف حسابرسي عملياتي متقاضيان استفاده از…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *