بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک، در میان مشتریان بانک ملی مرکزی شهرستان كاشان

بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک، در میان مشتریان بانک ملی مرکزی شهرستان كاشان

بانکداری الکترونیک
کیفیت ارتباطات اینترنتی
امنیت و محرمانه بودن
لذت ادارکی
انواع بانكداری الكترونیك
بانکداری خانگی
دولت الکترونیک در ایران
تاریخچه دولت الکترونیک

رفتن به سایت اصلی

 
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک،
در میان مشتریان بانک ملی مرکزی شهرستان كاشان.
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک،در میان مشتریان بانک ملی مرکزی شهرستان كاشان.
 
چکیده
در این تحقیق به بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک در میان مشتریان بانک ملی مرکزی شهرستان كاشان می پردازیم. تعداد 322 نفر از مشتریان بانک ملی مرکزی شهرستان کاشان در این تحقیق مورد پرسش قرار گرفتند. روش تحقیق به صورت نظری و پیمایشی می باشد که ابزار گردآوری پرسشنامه و نمونه گیری از نوع تصادفی و برای تعیین حجم نمونه از فرمول کوکران استفاده شده است . نتایج بدست آمده از این تحقیق به شرح زیر است:
متغیرهای امنیت و محرمانه بودن ، سهولت استفاده ، ارائه اطلاعات ، کیفیت ارتباط اینترنتی و مفید بودن  به ترتیب بالاترین تأثیر رگرسیونی را روی متغیر پذیرش بانکداری اینترنتی دارند.
واژگان کلیدی: بانکداری الکترونیک ، کیفیت ارتباطات اینترنتی ، امنیت و محرمانه بودن ، سهولت استفاده ، لذت ادارکی ، مفید بودن ، ارائه اطلاعات. 
چکیده………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
فصل اول : کلیات تحقیق
مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
1-1. بیان مساله………………………………………………………………………………………………………………………………………..
1-2. اهمیت و ضرورت تحقیق………………………………………………………………………………………………………………..
1-3. اهداف تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………….
1-3-1. هدف اصلی………………………………………………………………………………………………………………………………..
1-3-2. اهداف فرعی………………………………………………………………………………………………………………………………
1-4. سوالات تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………..
1-4-1. سوال اصلی تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………..
1-4-2 . سوالات فرعی تحقیق………………………………………………………………………………………………………………..
1-5. فرضیات تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………….
1- 6. قلمرو تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………….
1-6-1. قلمرو زمانی………………………………………………………………………………………………………………………………..
1-6-2 . قلمرو مکانی………………………………………………………………………………………………………………………………
1-7 . چارچوب نظری تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………..
1-8 . تعریف اصطلاحات و واژه ها…………………………………………………………………………………………………………
1-9 . مدل تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………….
1-10. متدولوژی تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………….
 
فصل دوم :ادبیات  تحقیق
بخش اول : مفاهیم نظری در مورد  بانکداری الکترونیک
2-1-1. ویژگی های بانكداری الكترونیكی……………………………………………………………………………………………….
2-1-1-1. سرعت………………………………………………………………………………………………………………………………….
2-1-1-2.درستی(صحت)………………………………………………………………………………………………………………………
2-1-1-3. تجربه ( مهارت)  مشتری……………………………………………………………………………………………………….
2-1-2. انواع بانكداری الكترونیك…………………………………………………………………………………………………………..
2-1-2-1.بانکداری خانگی……………………………………………………………………………………………………………………..
2-1-2-2.بانکداری از راه دور………………………………………………………………………………………………………………..  
2-1-2-3. بانکداری اینترنتی…………………………………………………………………………………………………………………..
2-1-2-4. تلفن بانک……………………………………………………………………………………………………………………………..
2-1-2-5. بانکداری از طریق تلویزیون بانکی…………………………………………………………………………………………
2-1-2-6. خودپرداز………………………………………………………………………………………………………………………………
2-1-3. تاریخچه بانكداری الكترونیك در جهان ……………………………………………………………………………………..
2-1-3-1. تاریخچه دولت الکترونیک…………………………………………………………………………………………………….
2-1-4. تاریخچه بانکداری الکترونیک در ایران……………………………………………………………………………………….
2-1-4-1. دولت الکترونیک در ایران………………………………………………………………………………………………………
2-1-4-2. تکامل وتوسعه دولت الکترونیکی…………………………………………………………………………………………..  
 2-1-4-3. بررسی اثرات دولت الکترونیک……………………………………………………………………………………………..
2-1-4-3-1. سطح کلان(دولت)……………………………………………………………………………………………………………
2-1-4-3-2. سطح خرد(سازمان ها- کارکنان ومدیریت)………………………………………………………………………..
2-1-5. سطوح بانكداری الكترونیك………………………………………………………………………………………………………..
2-1-5-1. بانكداری الكترونیكی مصرف کننده ( در سطح مشتری)………………………………………………………….
2-1-5-2. بانكداری الكترونیكی بین بانکی……………………………………………………………………………………………..
2-1-6. ادوار بانكداری مدرن…………………………………………………………………………………………………………………..
2-1-6-1. دوره اول: اتوماسیون پشت باجه…………………………………………………………………………………………….  
2-1-6-2. دوره دوم: اتوماسیون جلوی باجه ………………………………………………………………………………………….  
2-1-6-3. دوره سوم: متصل كردن مشتریان به حساب هایشان………………………………………………………………..  
2-1-6-4. دوره چهارم یكپارچه سازی سیستم ها و مرتبط كردن مشتری با عملیات بانكی………………………..  
2-1-7. مقایسه بانكداری الكترونیكی با بانكداری سنتی……………………………………………………………………………
2-1-8. ضرورت های گسترش بانكداری الكترونیكی………………………………………………………………………………
2-1-8-1. افزایش كارایی مبادلات………………………………………………………………………………………………………….
2-1-8-2. صرفه های مقیاس کوچک تر…………………………………………………………………………………………………
2-1-8-3. تقلیل هزینه های اولیه و تغییر موانع ورود به بازار…………………………………………………………………
2-1-9. تجارت الكترونیك………………………………………………………………………………………………………………………
2-1-9-1. مبادله الكترونیكی داده ها……………………………………………………………………………………………………….
2-1-9-2. مدل فرآیند تجاری در تجارت الكترونیك……………………………………………………………………………….
 
 
بخش دوم: مفاهیم نظری عوامل پذیرش بانکداری الکترونیک
2-2-1. مروری بر مطالعات و وضعیت موجود سایر کشورها……………………………………………………………………
2-2-2. مروری بر مطالعات و وضعیت موجود در ایران……………………………………………………………………………
2-2-3. ادراك از مفید بودن و سهولت استفاده ………………………………………………………………………………………..
2-2-4. سهولت ( راحتی- آسایش)………………………………………………………………………………………………………….
2-2-4-1. تاثیر سهولت استفاده  از تكنولوژی  بر پذیرش بانكداری الكترونیكی……………………………………….
2-2-5. ابعاد رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانكداری الكترونیكی…………………………………………………….
2-2-5-1. مشتری مداری و بانكداری الكترونیكی…………………………………………………………………………………..
2-2-5-2. رضایت مشتریان……………………………………………………………………………………………………………………
2-2-5-3. وفاداری مشتریان…………………………………………………………………………………………………………………..
2-2-5-4. مزایای مشتریان وفادار…………………………………………………………………………………………………………..
2-2-6.کیفیت…………………………………………………………………………………………………………………………………………
2-2-6-1. اهمیت کیفیت خدمت به مشتری ………………………………………………………………………………………….
2-2-6-2. مزایای ناشی از كیفیت……………………………………………………………………………………………………………
2-2-6-3. سنجش كیفیت ……………………………………………………………………………………………………………………..
2-2-6-4. انتظار قبلی مشتری…………………………………………………………………………………………………………………
2-2-6-5. كیفیت واقعی ………………………………………………………………………………………………………………………..
2-2-6-6. كیفیت ادراك شده ………………………………………………………………………………………………………………..
2-2-7. مدل و مقیاس كیفیت خدمت به مشتری………………………………………………………………………………………
2-2-7-1. اجزای مقیاس كیفیت بر اساس مدل سروكوال………………………………………………………………………..
2-2-7-2. مزایای بكار گیری سروكوآل………………………………………………………………………………………………….
2-2-7-3. انتقادهایی بر علیه سروكوال…………………………………………………………………………………………………..
2-2-8. مفهوم کیفیت خدمات…………………………………………………………………………………………………………………
2-2-9. عوامل موثر بر بهبود کیفیت خدمات…………………………………………………………………………………………..
2-2-9-1. افزایش انتظارات مشتریان………………………………………………………………………………………………………
2-2-9-2. فعالیت رقبا…………………………………………………………………………………………………………………………….
 2-2-9-3. عوامل محیطی……………………………………………………………………………………………………………………..
2-2-9-4. ماهیت خدمت به مشتری………………………………………………………………………………………………………
2-2-9-5. عوامل درون سازمانی…………………………………………………………………………………………………………….
2-2-10. مفهوم کیفیت خدمات الكترونیكی……………………………………………………………………………………………..
2-2-11.کیفیت خدمات در بانكداری الكترونیكی……………………………………………………………………………………..
2-2-12. بانكداری الكترونیكی و نقش آن در كیفیت خدمات……………………………………………………………………
2-2-13. امنیت……………………………………………………………………………………………………………………………………….
2-2-13-1. امنیت در بانكداری الكترونیك……………………………………………………………………………………………..
2-2-13-2. مساله امنیت در بانكداری موبایل………………………………………………………………………………………….
2-2-13-3. امنیت سرور………………………………………………………………………………………………………………………..
2-2-13-4. امنیت رسانه انتقال……………………………………………………………………………………………………………….
2-2-13-5. امنیت سمت كاربر……………………………………………………………………………………………………………….
2-2-14. خود اثر بخشی استفاده از رایانه………………………………………………………………………………………………..  
2-2-15. ریسک ادراکی………………………………………………………………………………………………………………………….
2-2-16. اعتماد مشتری…………………………………………………………………………………………………………………………..
2-2-16-1. اهمیت اعتماد………………………………………………………………………………………………………………………
2-2-16-2. مشخصات اعتماد………………………………………………………………………………………………………………..
2-2-16-3. عوامل موثر بر اعتماد…………………………………………………………………………………………………………..
2-2-16-3-1. متغیرهای فردی………………………………………………………………………………………………………………
2-2-16-3-2. متغیرهای مربوط به سازمان…………………………………………………………………………………………….
2-2-16-3-3. متغیرهای زیر ساختی……………………………………………………………………………………………………..
2-2-17. تصویر ذهنی…………………………………………………………………………………………………………………………….
2-2-17-1. عوامل موثر بر تصویر ذهنی………………………………………………………………………………………………..
2-2-18. اینترنت…………………………………………………………………………………………………………………………………….
2-2-18-1.گستره اینترنت……………………………………………………………………………………………………………………..
2-2-18-2. میزان دسترسی و کیفیت اینترنت………………………………………………………………………………………….
2-2-19. پیشینه تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
3-1 . روش تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………..
3-2. جامعه آماری …………………………………………………………………………………………………………………………………..
3-3. حجم نمونه و روش نمونه گیری………………………………………………………………………………………………………
 3-4. ابزار پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………………..
3-5. روایی پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………………………………….
3-6. پایایی پرسشنامه ………………………………………………………………………………………………………………………………
3-7. روش تجزیه و تحلیل داده ها…………………………………………………………………………………………………………..
3-8. روش گردآوری داده ها…………………………………………………………………………………………………………………….
3-9. روش تجزیه وتحلیل داده ها…………………………………………………………………………………………………………….
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
4-1. تجزیه و تحلیل آمار توصیفی……………………………………………………………………………………………………………
4-2. آمار توصیفی سوالات پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………..
4-3. بررسی روابط بین فرضیه های تحقیق……………………………………………………………………………………………….
4-4. بررسی  تاثیر عوامل دموگرافیک……………………………………………………………………………………………………….
4-4-1. بررسی رابطه بین جنسیت و پذیرش بانکداری الکترونیکی……………………………………………………………
4-4-2. رابطه بین سن و پذیرش بانکداری الکترونیک………………………………………………………………………………
4-4-3. رابطه بین تحصیلات و پذیرش بانکداری الکترونیکی…………………………………………………………………..
4-4-4. رابطه بین میزان درآمد و پذیرش بانکداری الکترونیکی…………………………………………………………………
4-5. تجزیه و تحلیل مدل تحقیق……………………………………………………………………………………………………………..
 
فصل پنجم: نتیجه گیری
مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
5-1. نتیجه گیری از فرضیه های پژوهشی…………………………………………………………………………………………………
5-2. نتایج یافته های تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………..
5-3. مقایسه نتایج این تحقیق با تحقیق مشابه دیگر…………………………………………………………………………………..
5-4 . محدودیت های تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………
5- 5. پیشنهادهای تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………….
5-6. پیشنهادهایی به مدیران……………………………………………………………………………………………………………………..
منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………………………………………….
منابع لاتین 
فهرست جداول
عنوان                                                                                                                                                                      صفحه
جدول 2–1. مقایسه ویژگی های بانكداری الكترونیكی و بانكداری سنتی…………………………………………………
جدول 3-1. طیف سوالات پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………
جدول 3-2. شماره سوالات پرسشنامه در مورد فرضیه ها………………………………………………………………………..
جدول 4-1-1. توزیع پاسخ دهنده ها بر حسب سن……………………………………………………………………………….
جدول 4-1-2. توزیع پاسخ دهنده ها بر حسب جنس…………………………………………………………………………….
جدول 4-1-3. توزیع پاسخ دهنده ها بر حسب تحصیلات…………………………………………………………………….
جدول 4-1-4. توزیع پاسخ دهنده ها بر حسب میزان درآمد…………………………………………………………………..
جدول 4-1-5. توزیع پاسخ دهنده ها  به سوال استفاده از خدمات  بانکداری الکترونیک………………………….
جدول 4-1-6. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال هرچند وقت یکبار از این خدمات استفاده می کنید؟…………
جدول 4-1-7.توزیع پاسخ دهنده ها به سوال به طورمتوسط چند دفعه درماه ازاین خدمات استفاد می کنید؟…..
جدول 4-1-8. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال تعداد انجام تراکنش در هر بار استفاده …………………………….
جدول 4-1-9. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال زمان استفاده از حساب های جاری اولیه ………………………….
جدول 4-1-10. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال زمان استفاده از کارت های اعتباری……………………………….
جدول 4-1-11. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال زمان استفاده از حساب های سرمایه گذاری…………………..
جدول 4-1-12. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال زمان استفاده از بیمه های بانکی……………………………………..
جدول 4-1-13. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال منابع کسب اطلاعات……………………………………………………
جدول 4-1-14. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال  چگونگی استفاده از خدمات الکترونیک………………………..
جدول 4-2- 1. توزیع پاسخ سوال اول توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………………..
جدول 4-2- 2. توزیع پاسخ سوال دوم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………………..
جدول 4-2- 3. توزیع پاسخ سوال سوم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………………………….
جدول 4-2- 4. توزیع پاسخ سوال چهارم توصیفی پرسشنامه………………………………………………………………….
جدول 4-2- 5. توزیع پاسخ سوال پنجم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………………
جدول 4-2- 6. توزیع پاسخ سوال ششم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………………
 جدول 4-2- 7. توزیع پاسخ سوال هفتم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………………………..
جدول 4-2- 8. توزیع پاسخ سوال هشتم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………………………..
جدول 4-2- 9. توزیع پاسخ سوال نهم توصیفی پرسشنامه………………………………………………………………………
جدول 4-2- 10. توزیع پاسخ سوال دهم توصیفی پرسشنامه………………………………………………………………….
جدول 4-2- 11. توزیع پاسخ سوال یازدهم توصیفی پرسشنامه………………………………………………………………
جدول 4-2- 12. توزیع پاسخ سوال دوازدهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………
جدول 4-2-13. توزیع پاسخ سوال سیزدهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………..
جدول 4-2-14. توزیع پاسخ سوال چهاردهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………
جدول 4-2-15. توزیع پاسخ سوال پانزدهم توصیفی پرسشنامه………………………………………………………………
جدول 4-2-16. توزیع پاسخ سوال شانزدهم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………………….
جدول 4-2-17. توزیع پاسخ سوال هفدهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………….
جدول 4-2-18. توزیع پاسخ سوال هجدهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………..
جدول  4-2- 19. توزیع پاسخ سوال نوزدهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………
جدول 4-2- 20. توزیع پاسخ سوال بیستم توصیفی پرسشنامه………………………………………………………………..
جدول 4-2- 21. توزیع پاسخ سوال بیست و یکم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………….
جدول 4-2- 22. توزیع پاسخ سوال بیست و دوم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………..
جدول 4-3-1.نتایج ضریب همبستگی اسپیرمن بین مفید بودن با پذیرش بانکداری الکترونیکی……………….
جدول 4-3-2. نتایج ضریب همبستگی اسپیرمن بین سهولت استفاده با پذیرش بانکداری الکترونیکی………
جدول 4-3-3.نتایج ضریب همبستگی اسپیرمن بین لذت بخش بودن و پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی…….
جدول 4-3-4.نتایج ضریب همبستگی اسپیرمن بین  ارائه اطلاعات با پذیرش بانکداری الکترونیکی………..
جدول 4-3-5 . نتایج ضریب همبستگی اسپیرمن بین امنیت با پذیرش بانکداری الکترونیکی……………………
جدول 4-3- 6. نتایج ضریب همبستگی اسپیرمن بین کیفیت خدمات اینترنتی با پذیرش بانکداری الکترونیکی.
جدول 4-4-1- بررسی اثر جنسیت پاسخ دهندگان بر روی متغیرهای تحقیق………………………………………….
جدول 4-4-2- درجه اهمیت پاسخ به متغیرهای تحقیق (جنسیت)…………………………………………………………
جدول 4-4-3- بررسی اثر سن پاسخ دهندگان بر روی متغیرهای تحقیق…………………………………………………
جدول 4-4-4- درجه اهمیت پاسخ به متغیرهای تحقیق (سن)……………………………………………………………….
جدول 4-4-5- بررسی اثر تحصیلات پاسخ دهندگان بر روی متغیرهای تحقیق………………………………………
جدول 4-4-6- درجه اهمیت پاسخ به متغیرهای تحقیق (تحصیلات)…………………………………………………….
جدول 4-4-7- بررسی اثر میزان درآمد پاسخ دهندگان بر روی متغیرهای تحقیق…………………………………….
جدول 4-4-8- درجه اهمیت پاسخ به متغیرهای تحقیق (میزان درآمد)…………………………………………………..
جدول 4-5-1، ضرایب تأثیر رگرسیونی هر متغیرمستقل برمتغیروابسته(پذیرش بانکداری اینترنتی)…………  
جدول4-5-2. خلاصه مدل……………………………………………………………………………………………………………………
جدول4-5-3 . نتایج آزمون F( تحلیل واریانس)…………………………………………………………………………………….
 
 
 
 
 
 
 
فهرست شكل ها و نمودارها
عنوان                                                                                                                                                                      صفحه
شكل 1-1.  مدل نظری تحقیق………………………………………………………………………………………………………………….
شكل2-1. مدل شكل گیری رضایت مشتری……………………………………………………………………………………………..
شكل2-2. ضرورت توجه به كیفیت………………………………………………………………………………………………………….
نمودار 4-1- 1. توزیع پاسخ دهنده ها بر حسب سن………………………………………………………………………………
نمودار 4-1- 2. توزیع پاسخ دهنده ها بر حسب جنس…………………………………………………………………………..
نمودار 4-1- 3. توزیع پاسخ دهنده ها بر حسب تحصیلات……………………………………………………………………
نمودار 4-1- 4.توزیع پاسخ دهنده ها بر حسب میزان درآمد…………………………………………………………………..
نمودار 4-1- 5. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال استفاده از خدمات  بانکداری الکترونیک…………………………
نمودار 4-1- 6. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال هر چند وقت یک بار از این خدمات استفاده می کنید؟……
نمودار 4-1- 7. توزیع پاسخ دهنده هابه سوال به طورمتوسط چند دفعه درماه ازاین خدمات استفاده می کنید؟..
نمودار 4-1- 8. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال تعداد انجام تراکنش در هر بار استفاده…………………………….
نمودار 4-1- 9. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال زمان استفاده از حساب های جاری اولیه…………………………
نمودار 4-1- 10. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال زمان استفاده از کارت های اعتباری………………………………
نمودار 4-1- 11. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال زمان استفاده از حساب های سرمایه گذاری………………….
نمودار 4-1- 12. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال زمان استفاده از بیمه های بانکی……………………………………
نمودار 4-1- 13. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال زمان منابع کسب اطلاعات…………………………………………..
نمودار 4-1- 14. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال چگونگی استفاده از خدمات الکترونیک………………………..
نمودار 4-2-1. توزیع پاسخ سوال اول توصیفی پرسشنامه………………………………………………………………………
نمودار 4-2-2. توزیع پاسخ سوال دوم توصیفی پرسشنامه………………………………………………………………………
نمودار 4-2-3. توزیع پاسخ سوال سوم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………………..
نمودار 4-2-4. توزیع پاسخ سوال چهارم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………………………..
نمودار 4-2-5. توزیع پاسخ سوال پنجم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………………………….
نمودار 4-2-6. توزیع پاسخ سوال ششم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………………………….
نمودار  4-2- 7. توزیع پاسخ سوال هفتم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………………………..
نمودار 4-2- 8. توزیع پاسخ سوال هشتم توصیفی پرسشنامه………………………………………………………………….
نمودار 4-2- 9. توزیع پاسخ سوال نهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………………..
نمودار 4-2- 10. توزیع پاسخ سوال دهم توصیفی پرسشنامه………………………………………………………………….
نمودار 4-2- 11. توزیع پاسخ سوال یازدهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………..
نمودار 4-2- 12. توزیع پاسخ سوال دوازدهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………
نمودار 4-2-13. توزیع پاسخ سوال سیزدهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………..
نمودار 4-2-14. توزیع پاسخ سوال چهاردهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………
نمودار 4-2-15. توزیع پاسخ سوال پانزدهم توصیفی پرسشنامه………………………………………………………………
نمودار 4-2-16. توزیع پاسخ سوال شانزدهم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………………….
نمودار 4-2-17. توزیع پاسخ سوال هفدهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………….
نمودار 4-2-18. توزیع پاسخ سوال هجدهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………..
نمودار  4-2- 19. توزیع پاسخ سوال نوزدهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………
نمودار 4-2- 20. توزیع پاسخ سوال بیستم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………….
نمودار 4-2- 21. توزیع پاسخ سوال بیست و یکم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………….
نمودار 4-2- 22. توزیع پاسخ سوال بیست و دوم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………….
شکل 4-5-1- تحلیل مدل تحقیق   

تاثیر معاملات بلوک بر قیمت سهام در بورس اوراق بهادار تهران

تاثیر معاملات بلوک بر قیمت سهام در بورس اوراق بهادار تهران معامله بلوک در بورس معاملات بلوک چیست اثر قیمتی معاملات بلوک مشخصه معاملات بلوکی تاثیر عرضه بلوکی بر قیمت سهام عوامل موثر بر تغییرات قیمت سهام تاثیر معاملات بلوک…

اسناد مسئولیت غار در فقه شیعه و حقوق ایران

اسناد مسئولیت غار در فقه شیعه و حقوق ایران مسئولیت غار مسئولیت غار در فقه شیعه مسئولیت غار در حقوق ایران منابع غرور در قانون مدنی ایران اسناد مسئولیت غار در فقه شیعه و حقوق ایران دانلود پایان نامه مسئولیت…

پروپوزال تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی

پروپوزال تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی کلمات کلیدی : پروپوزال مدیریت دانش دانلود پروپوزال مدیریت دانش نمونه پروپوزال مدیریت دانش دانلود نمونه پروپوزال مدیریت دانش پروپوزال در مورد مديريت دانش تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی پروپوزال رابطه مدیریت دانش و…

بررسی فعالیت نقاشان پیشگام در عصر معاصر ایران

بررسی فعالیت نقاشان پیشگام در عصر معاصر ایران نقد تخیلی نقاشی معاصر ایران نقاشان معاصر ایران مفهوم طبیعت در آثار نقاشی نقد تخیلی نقاشی معاصر ایران بررسی فعالیت نقاشان پیشگام در عصر معاصر ایران دانلود پایان نامه نقاشی دانلود پایان…

پاورپوینت کتاب جامعه شناسی توسعه تألیف دکتر عبدالعلی لهسایی زاده

پاورپوینت کتاب جامعه شناسی توسعه تألیف دکتر عبدالعلی لهسایی زاده کلمات کلیدی : پاورپوینت رایگان کتاب جامعه شناسی توسعه تألیف دکتر عبدالعلی لهسایی زاده دانلود کتاب جامعه شناسی توسعه تألیف دکتر عبدالعلی لهسایی زاده پاورپوینت کتاب جامعه شناسی توسعه لهسایی…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش هیجانی در ایران و جهان 63 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش هیجانی در ایران و جهان 63 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری هوش هیجانی مبانی نظری درباره هوش هیجانی مبانی نظری و پیشینه هوش هیجانی پیشینه تحقیق هوش هیجانی پیشینه خارجی هوش هیجانی پیشینه…

ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب بانک با تکنیک تلفیقی TOPSIS-BSC

ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب بانک با تکنیک تلفیقی TOPSIS-BSC ارزيابي عملکرد ارزيابي عملکرد بانک ارزيابي عملکرد شعب بانک شهر ارزيابي عملکرد صنعت بانکداري با کارت امتيازي متوازن ارزيابي عملکرد صنعت بانکداري با تاپسيس مقاله ارزيابي عملکرد شعب بانک…

پاورپوینت فصل چهارم کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف گری دسلر ترجمه پارسائیان و اعرابی با موضوع آموزش و توسعه ی نیروی انسانی

پاورپوینت فصل چهارم کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف گری دسلر ترجمه پارسائیان و اعرابی با موضوع آموزش و توسعه ی نیروی انسانی کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل چهارم کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف گری دسلر ترجمه پارسائیان و…

ارزیابی ارتباط پرخاشگری پدر و مادر و افسردگی فرزندان

ارزیابی ارتباط پرخاشگری پدر و مادر و افسردگی فرزندان افسردگی پرخاشگری پرخاشگری والدین افسردگی كودكان افسردگی دانش آموزان ابتدایی رابطه بین پرخاشگری والدین و افسردگی كودكان ارزیابی ارتباط پرخاشگری پدر و مادر و افسردگی فرزندان بررسی رابطه بین پرخاشگری والدین…

  • سهم الشرکه در شرکت های تعاونی
  • سهم الشرکه در شرکت های تعاونی انتقال قهری سهم الشركه ماهیت حقوقی سهم الشركه انتقال قراردادی سهم الشركه انتقال اختیاری سهم الشركه حقوق حاکم بر انتقال سهم الشرکه پایان نامه حقوق حاکم بر انتقال سهم الشرکه پایان نامه انتقال سهم…

  • پاورپوینت سيستمهاي هزينه يابي و هزينه يابي بر مبناي فعاليت
  • پاورپوینت سيستمهاي هزينه يابي و هزينه يابي بر مبناي فعاليت کلمات کلیدی : پاورپوینت سيستمهاي هزينه يابي وهزينه يابي بر مبناي فعاليت تحقیق سيستمهاي هزينه يابي وهزينه يابي بر مبناي فعاليت روش شش مرحله اي هزینه یابی سفارش کار تفاوت…

  • پرسشنامه بررسی مطابقت نسبت استراتژی های محافظت و مراقبت نیروی انسانی با عملکرد کارکنان بیمارستان
  • پرسشنامه بررسی مطابقت نسبت استراتژی های محافظت و مراقبت نیروی انسانی با عملکرد کارکنان بیمارستان خدمات رفاهی بیمه و بازنشستگی تندرستی و عملکرد عملکرد کارکنان مدیریت منابع انسانی استراتژی های حفظ و نگهداری نیروی انسانی اهمیت حفظ و نگهداری کارکنان…

  • نقش داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری و بررسی الگوریتمها و تکنیک های داده کاوی
  • نقش داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری و بررسی الگوریتمها و تکنیک های داده کاوی الگوریتمهای داده کاوی تکنیک های داده کاوی کاربرد داده کاوی در crm نقش داده کاوی در crm پایان نامه داده کاوی در مدیریت ارتباط…

  • پاورپوینت مسئولیت و اختیار در سازمانها
  • پاورپوینت مسئولیت و اختیار در سازمانها پاورپوینت مسئولیت و اختیار در سازمانها مسئولیت و اختیار در سازمانها تعريف اختيار تعريف مسئوليت رابطه اختيار و مسئوليت تفويض اختيار اهمیت تفویض اختیار مزایای تفویض اختیار اصول تفويض اختيار چرا افراد تفویض اختیار…

  • بررسی و تشریح ابعاد و نظریه های هویت فرهنگی
  • بررسی و تشریح ابعاد و نظریه های هویت فرهنگی کلمات کلیدی : ابعاد هویت فرهنگی نظریه های هویت فرهنگی ابعاد و نظریه های هویت فرهنگی پایان نامه در مورد هویت فرهنگی تحقیق در مورد هویت فرهنگی تحقیق در مورد ابعاد…

  • پرسشنامه بررسی رابطه ریسک زنجیره تامین و اعضای زنجیره تامین
  • پرسشنامه بررسی رابطه ریسک زنجیره تامین و اعضای زنجیره تامین پرسشنامه زنجیره تامین پرسشنامه اعضای زنچیره تامین پرسشنامه ریسک زنجیره تامین پرسشنامه رابطه ریسک زنجیره تامین واعضای زنچیره تامین رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی رابطه ریسک زنجیره…

  • دانلود پایان نامه رشته مدیریت با عنوان تجارت الکترونیک (بصورت کامل و آپدیت شده)
  • دانلود پایان نامه رشته مدیریت با عنوان تجارت الکترونیک (بصورت کامل و آپدیت شده) دانلود پایان نامه تجارت الکترونیک دانلود پایان نامه مبادله الكترونیكی كیف پول الكترونیک بانکداری الکترونیکی دانلود پایان نامه رشته مدیریت دانلود پایان نامه مدیریت دانلود پایان…

  • پرسشنامه تاب آوری کونور و دیویدسون 2003 با نمره گذاری، روایی و پایایی
  • پرسشنامه تاب آوری کونور و دیویدسون 2003 با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : انواع پرسشنامه تاب آوری پرسشنامه تاب آوری نوجوانان پرسشنامه استاندارد تاب آوری تاب آوری کونور و دیویدسون مقیاس تاب آوری کونور و دیویدسون مولفه…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اختلال افسردگی اساسی
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اختلال افسردگی اساسی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلال افسردگی اساسی مبانی نظری اختلال افسردگی اساسی پیشینه تحقیق اختلال افسردگی اساسی پیشینه داخلی اختلال افسردگی اساسی پیشینه خارجی اختلال افسردگی اساسی پیشینه پژوهش…

  • ارزیابی انواع اصول قانونی قراردادهای خدماتی بالادستی و آنالیز آنها در صنعت نفت و گاز ایران
  • ارزیابی انواع اصول قانونی قراردادهای خدماتی بالادستی و آنالیز آنها در صنعت نفت و گاز ایران اصول قانونی قراردادهای خدماتی در صنعت نفت و گاز قراردادهای خدماتی بالادستی صنعت نفت و گاز ایران قراردادهای بین المللی حاکم بر پروژه های…

  • طراحی روش نوینی در ارزیابی عملکرد بنگاه های اقتصادی
  • طراحی روش نوینی در ارزیابی عملکرد بنگاه های اقتصادی پایان‌نامه ارزیابی عملکرد سازمان ارزیابی عملکرد سازمان های دولتی روش های ارزیابی عملکرد سازمان شاخص های ارزیابی عملکرد سازمان ها انواع مدل های ارزیابی عملکرد سازمان طراحی مدل ارزیابی عملکرد سازمان…

  • نقدی بر ماده ۱۱۸ لایحه اصلاحی از قانون تجارت
  • نقدی بر ماده ۱۱۸ لایحه اصلاحی از قانون تجارت ماده ۱۱۸ اختیارات مدیران مسئولیت مدنی مدیران مسئولیت جزائی مدیران لایحه اصلاحی از قانون تجارت قلمرو اختیارات مدیران نقدی بر ماده ۱۱۸ لایحه اصلاحی از قانون تجارت دانلود مقالات کارشناسی ارشد…

  • اصول حاکم بر داوری تجاری در حقوق ایران
  • اصول حاکم بر داوری تجاری در حقوق ایران داوری دانلود پایان نامه داوری تجاری دانلود پایان نامه داوری تجاری در حقوق ایران سازمان های داوری تجاری بین المللی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حقوق اصول حاکم بر داوری تجاری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نقدشوندگی بازار 71 صفحه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نقدشوندگی بازار 71 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری نقدشوندگی پیشینه تحقیق نقدشوندگی مبانی نظری نقدشوندگی بازار پیشینه تحقیق نقدشوندگی بازار پیشینه داخلی نقدشوندگی بازار پیشینه خارجی نقدشوندگی بازار پیشینه پژوهش نقدشوندگی بازار پیشینه نظری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق منبع کنترل بیرونی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق منبع کنترل بیرونی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه منبع کنترل بیرونی مبانی نظری منبع کنترل بیرونی پیشینه تحقیق منبع کنترل بیرونی پیشینه داخلی منبع کنترل بیرونی پیشینه خارجی منبع کنترل بیرونی پیشینه پژوهش…

  • پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان فلسفه مدیریت و تاثیر برنامه ریزی و ارتباطات با کارکنان در آن
  • پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان فلسفه مدیریت و تاثیر برنامه ریزی و ارتباطات با کارکنان در آن مدیریت زمان فلسفه مدیریت ارتباط با کارکنان برنامه ریزی در سازمان مدیریت تنش دانلود پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان…

  • مقاله کامل زیره سیاه
  • مقاله کامل زیره سیاه زیره زیره سیاه خواص زیره زیره سیاه ایرانی دانلود مقاله کامل زیره سیاه خواص درمانی زیره و زیره سیاه خرید تحقیق و مقاله سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش…

  • فصل دوم پایان نامه استرس شغلی معلمان
  • فصل دوم پایان نامه استرس شغلی معلمان کلمات کلیدی : مبانی نظری استرس شغلی مبانی نظری استرس شغلی pdf تاریخچه استرس شغلی پیشینه تحقیق استرس شغلی پیشینه نظری استرس شغلی پیشینه تحقیق در مورد استرس شغلی فصل دوم پایان نامه…

  • مقاله رشته مدیریت با عنوان بازاریابی سبز راهی به سوی رقابت پایدار
  • مقاله رشته مدیریت با عنوان بازاریابی سبز راهی به سوی رقابت پایدار بازاریابی رقابت پایدار بازاریابی سبز دانلود مقاله رشته مدیریت با عنوان بازاریابی سبز راهی به سوی رقابت پایدار خرید مقالات رشته مدیریت سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا…

  • ارزیابی اندازه اختلال شخصیت و مشکلات روانشناختی در مدیران دبیرستانها
  • ارزیابی اندازه اختلال شخصیت و مشکلات روانشناختی در مدیران دبیرستانها آزمون MMPI شیوع اختلالات روانی زنان مدیر در آموزش و پرورش روانشناسی عمومی مدیران دبیرستانهای دخترانه ارزیابی اندازه اختلال شخصیت و مشکلات روانشناختی در مدیران دبیرستانها بررسی میزان شیوع اختلالات…

  • روشهای تبلیغاتی و جنگ رسانه دشمن علیه جوانان
  • روشهای تبلیغاتی و جنگ رسانه دشمن علیه جوانان جنگ روانی دشمن روشهای تبلیغاتی دشمن علیه جوانان جنگ رسانه دشمن علیه جوانان عملیات روانی دشمن شگردهای تبلیغاتی جنگ نرم فضای رسانه ای عملیات روانی روشهای تبلیغاتی و جنگ رسانه دشمن علیه…

  • حل و فصل اختلافات بین المللی و نهاد داوری
  • حل و فصل اختلافات بین المللی و نهاد داوری اختلافات بین المللى حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات بین المللى روش هاى سیاسى حل و فصل اختلافات بین المللى نهادهای داوری در حقوق بین الملل جایگاه داوری در حل و…

  • بررسی صنعت کاشی ایران از دیدگاه متخصصین و ارائه راهکارهای مناسب
  • بررسی صنعت کاشی ایران از دیدگاه متخصصین و ارائه راهکارهای مناسب کاشی و سرامیک صنعت کاشی ایران مشکلات صنعت کاشی و سرامیک راه حلهای مناسب برای حل مشکلات صنعت کاشی و سرامیک دانلود تحقیق کاشی و سرامیک بررسی صنعت کاشی…

  • پروپوزال اثربخشی نقش مدیریت بر نیروی انسانی سازمان و برنامه های آن
  • پروپوزال اثربخشی نقش مدیریت بر نیروی انسانی سازمان و برنامه های آن کارکردهای رسانه اثربخشی در رسانه اثربخشی برنامه های فرهنگی مدل های اثربخشی سازمانی الگوی مدیریت رسانه صدا و سیما عوامل موثر بر اثربخشی یک سازمان رابطه بین اثربخشی…

  • پرسشنامه استقرار مدیریت دانش در نیروهای مسلح
  • پرسشنامه استقرار مدیریت دانش در نیروهای مسلح کلمات کلیدی : پرسشنامه مدیریت دانش پرسشنامه استقرار مدیریت دانش پرسشنامه پیاده سازی مدیریت دانش دانلود پرسشنامه استقرار مدیریت دانش پرسشنامه استقرار مدیریت دانش در سازمان پرسشنامه استقرار مدیریت دانش در نیروهای مسلح…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش راهبردهای مقابله ای
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش راهبردهای مقابله ای کلمات کلیدی : مبانی نظری راهبردهای مقابله ای پیشینه تحقیق راهبردهای مقابله ای پیشینه داخلی راهبردهای مقابله ای پیشینه خارجی راهبردهای مقابله ای پیشینه پژوهش راهبردهای مقابله ای پیشینه نظری راهبردهای مقابله…

  • مبانی نظری وضعیت اخلاق ورزی و توزیع نظام ‌های اخلاقی دینی و دنیوی در میان نخبگان علمی و عوامل موثر بر آن
  • مبانی نظری وضعیت اخلاق ورزی و توزیع نظام ‌های اخلاقی دینی و دنیوی در میان نخبگان علمی و عوامل موثر بر آن شاخص اخلاق عملی نظریه های علمی اخلاق مبانی نظری نظام اخلاقی نخبگان علمی مبانی نظری نظام ‌های اخلاقی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مهارتهای اجتماعی نابینایان
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مهارتهای اجتماعی نابینایان مبانی نظری مهارتهای اجتماعی نابینایان دانلود مبانی نظری مهارتهای اجتماعی نابینایان پیشینه تحقیق مهارتهای اجتماعی نابینایان ادبیات نظری مهارتهای اجتماعی نابینایان فصل دوم پایان نامه مهارتهای اجتماعی نابینایان مبانی نظری و پیشینه…

  • بررسی و تشریح نظریه های استرس
  • بررسی و تشریح نظریه های استرس کلمات کلیدی : نظریه های استرس استرس و نظریه های آن بررسی نظریه های استرس تعریف استرس چیست تعریف علمی استرس تحقیق کامل نظریه های استرس استرس چیست و چگونه ایجاد میشود رفتن به…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *