بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران

بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران

استقرار مدیریت دانش در بانک پارسیان
پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری
رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش
پایان نامه با موضوع مدیریت دانش
دانلود پایان نامه مدیریت دانش
پایان نامه مدیریت دانش doc
پایان نامه درباره مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پایان نامه crm

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران

 

 

 

 

 

 

مقدمه

 عصر امروز، عصر سازمانهای مبتنی بر دانش  است. مدیریت دانش در راستای دستیابی به منابع نوین دانشی، تئوری های نوینی همچون مدیریت دانش جامعه گرا  که هدف آن دستیابی به منابع عظیم دانش مشتریان است را مورد توجه جدی قرار داده است (رتنا و تی ان جی  ،2011). در سال های اخیر، موضوع مدیریت دانش بسیار مورد توجه قرار گرفته و مدیریت دانش، فرصتی را برای سازمان ها فراهم می آورد که با احتمال بیشتری قادر به تشخیص فرصت های پدیدار شده در بازار بوده و مزیت رقابتی خود را افزایش دهند. مدیریت دانش در ارتباط با بدست آوردن، اشتراک گذاری و بسط دانش مشتریان و با هدف سودرسانی مشترک بین مشتریان و سازمان می باشد.

 

در ادامه به بررسی وضعیت کنونی مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به بررسی نقش و اثر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری اشاره شده و با توجه به نظر سنجی انجام شده در میان مدیران و معاونین و کارشناسان (خبرگان) شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به تحلیل میزان تاثیر عوامل مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته می شود.

 

 

 

کلمات کلیدی:

مدیریت دانش

شعب بانک پاسارگاد

مدیریت ارتباط با مشتری

 

 

 

 

 

 

بیان مساله 

در چند سال گذشته به دلیل مشکلات مختلف اقتصادی اجتماعی و دولتی بودن نظام بانکی و مهمتر از همه میزان فزونی تقاضا بر عرضه، بانک های کشور متاسفانه مشتری مداری و ارکان آن را مورد بی توجهی قرار داده اند و نتوانسته اند به نحو احسن از بازاریابی نوین استفاده کنند. مردم به علت عدم توجه و بها ندادن به نیازها و خواسته هایشان و ارائه خدمات یکسان و مشابه توسط تمامی شعب بانک های کشور هیچگونه انگیزه ای برای  مراجعه به شعب بانک ها نداشته اند. بانک ها باید پیشاپیش به تجهیز نمودن خود -شناسایی نیازها – توقعات مشتریان و همچنین توجه به وضعیت بازار اهمیت قائل شوند زیرا هر بانکی بتواند زودتر از رقبا این نیازها را شناسایی و برآورده کند در میدان رقابت پیروز خواهد بود. 

 

برای بانک ها ضروری است که مشتریان را به خوبی بشناسند و یک رابطه قوی و مورد اعتماد بین موسسه و مشتریانش ایجاد کنند (تیلور و استنلی،1999). مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش ابزارهای استراتژیک کلیدی برای همه سازمانها به شمار می روند بخصوص در محیط رقابتی امروز، همچنین مدیریت دانش یک موضوع مهم برای پیاده سازی و اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری از مباحثی است که امروزه سازمانها را به دوباره اندیشی در راهکارهای برقراری ارتباط با دامنه وسیع مشتریان و تسخیر این دانش گسترده برانگیخته است اما به جرات می توان به این نکته اشاره کرد که برقراری ارتباط موثر با مشتریان بدون بکارگیری مدیریت دانش امکان پذیر نیست(غلامیان و همکاران،1385).

 

مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوری هایی گفته می شود که در شرکت ها و سازمان ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات  بهتر به مشتریان بکار می رود. هدف از مدیریت ارتباط با مشتری درک پیش بینی و مدیریت نیازهای مشتریان موجود است و تکنیکی است که یک سازمان قصد دارد به کمک آن سرمایه گذاری اش را پیرامون رفتارهای مشتری مدیریت کند. در محیط رقابتی امروز استفاده از تکنیک مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری برای کسب مشتری و حفظ مشتریان موجود اهمیت پیدا کرده است(سلامی،2008). اصول مدیریت ارتباط با مشتری چگونگی ایجاد موفق یک سیستم و اجرای آن را برای ارتباط با مشتریان بیان می کند از شروع و اجرای اولیه یک چنین سیستمی، نگهداری آن در زمان های مختلف. سازمان ها با استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری می توانند چرخه ی فروش را کوتاهتر، وفاداری مشتری را بیشتر و ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد بیشتر نمایند، با کمک آن می توان مشتریان موجود را حفظ و مشتریان جدید را جذب نمود. مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی بازرگانی که هدف آن ایجاد و توسعه روابط ارزشمند با مشتری بر اساس دانش است.

 

مدیریت دانش فرآیند توزیع و پخش دانسته های فردی و سازمانی در کل سازمان است که منجر به افزایش بازده و عملکرد کل سازمان می شود(بوکمن ،1998).ابزارهای مدیریت دانش به عنوان عامل اصلی موفقیت شامل کسب و کاربرد مدیریت دانش، انتشار دانش می باشند و همچنین عوامل دیگری همچون عوامل سازمانی، مشتری گرایی، تکنولوژی ارتباط با مشتری می توانند اثرات مستقیم یا غیر مستقیم روی موفقیت CRM داشته باشند. یک اثر غیر مستقیم یک تاثیر در موفقیت CRM است که نه بطور مستقیم بلکه از طریق دیگر عوامل در نظر گرفته شده است(روه و همکاران ،2005؛ اید ،2007؛ چن و چینگ ،2004).

با توجه به مطالب مطرح شده تحقیق حاضر بطور کاربردی به بررسی اثرگذاری و نقش قابلیت مدیریت دانش، متغیرهای سازمانی، تکنولوژی CRM، مشتری گرایی در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری خواهد پرداخت

 

و بدنبال پاسخ به سئوالاتی مانند “اثر مدیریت دانش به عنوان عامل اصلی بر موفقیت کاربرد (اجرا) مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ آیا عوامل وابسته دیگری هم وجود دارند؟ نقش آن ها در موفقیت ارتباط با مشتری چیست؟” خواهد بود.

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل اول:کلیات پژوهش 6

1-1- مقدمه 7

1-2- تشریح  و بیان مساله 7

1-3- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق 10

1-5- سوالات تحقیق 11

1-6- فرضیات تحقیق 12

1-7- – ابعاد مسئله و مدل تحلیلی تحقیق 13

1-7-1- تعریف مدیریت دانش: 13

1-7-4- تعریف تکنولوژی  CRM: 16

1-7-5- تعریف عوامل سازمانی : 17

1-7-6- تعریف مدیریت ارتباط با مشتری: 18

مینگ و چن (2002) فعالیت های CRM را به سه دسته اصلی تقسیم میکند: 19

1-7-7- مدل تحلیلی تحقیق: 19

شکل(1-1) –  مدل تحلیلی موفقیت ارتباط با مشتری (گریدو- مورنو، پادیلا- ملندز،2011) 20

1-9- تعریف واژه ها و اصطلاحات پژوهش 20

 

فصل دوم:مبانی نظری پژوهش 22

2-1- مقدمه 23

2-2- تعاریف و مبانی نظری  مدیریت دانش 25

2-2-1- تعریف دانش 26

شکل (2- 1): زنجیره داده تا خرد (حسن زاده،1386) 32

شکل (2-2): تبدیل داده به دانش (رادینگ،1382) 33

2-2-3- انواع دانش 33

2-2-4- چرخه دانش 37

شکل(2-3) – چرخه دانش 38

2-2-5- تعریف مدیریت دانش: 38

2-2-6- تاریخچه مدیریت دانش 42

جدول (2-1)- تاریخچه مدیریت دانش 43

2-2-7- فرآیند مدیریت دانش و مراحل  مدیریت دانش 44

جدول (2-2)- مراحل مدیریت دانش از دیدگاه کارایانیس 45

2-2-7-1- پردازش دانش 47

2-2-7-2- انتقال دانش  48

2-2-8- تسهیم دانش 49

ماناسکو(2000) چهار مرحله را برای مدیریت دانش شناسایی کرده است: 52

شکل (2-4)- سیستم مدیریت دانش و مولفه های به هم پیوسته آن 56

2-2-9- اصول مدیریت دانش 56

2-2-10- مزایای مدیریت دانش 57

2-2-11- مدل های مدیریت دانش 59

2-2-11-1- مدل هیکس  59

شکل (2-5) – مدل هفت سی (خوانساری،1384) 61

شکل(2-8) : مدل پایه های ساختمان مدیریت دانش (پرابست و همکاران،2002). 67

جدول 2-3- مراحل و ابزار مدل پایه های ساختمان مدیریت دانش 69

جدول (2-4)- مروری بر مدل های اصلی مدیریت دانش (افرازه،1384) 71

2-2-12- مبانی زیر ساخت مدیریت دانش 72

شکل 2-9 : مبانی زیرساخت مدیریت دانش (سیوان،2000). 73

2-2-13- ضرورت و اهمیت مدیریت دانش در سازمان ها 75

2-2-15- موانع استقرار مدیریت دانش در سازمانها 77

2-2-15-2- عوامل سازمانی 78

2-3- مدیریت ارتباط با مشتری 80

2-3-1- تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری 81

جدول(2-5)- تعاریف مختلف مدیریت ارتباط با مشتری (صلواتی و همکاران،1390) 84

2-3-2- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری 86

2-3-3- ضرورت و اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری 87

2-3-4- فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری 90

2-3-4-1- شناسایی مشتریان سازمان 90

2-3-5- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری 92

جدول (2-6)- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظرات مختلف 93

2-3-6- اصول مدیریت ارتباط با مشتری 94

2-3-7- مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 95

جدول 2-7: مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 98

2-3-9- انواع فن آوری های مدیریت ارتباط با مشتری 100

2-3-9-1- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش عملیاتی 101

2-3-9-3- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش تعاملی 103

2-3-11- دلایل موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری 105

2-3-11-2- بلوغ نرم افزاری سازمان 105

2-3-12- موانع مدیریت ارتباط با مشتری 106

2-3-14- برخی از فاکتورهای ریسک پروژه مدیریت ارتباط با مشتری 109

2-3-15- پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 110

2-3-15-1- پیش نیازهای تکنیکی 113

شکل (2-10) : مراحل پیاده سازی CRM از دیدگاه گارتنر 115

2-3-17- مراحل ارائه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتری 116

شکل (2-11)- فرآیند پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 118

2-3-18- نقاط ضعف و قوت مدیریت ارتباط با مشتری در بانکهای ایرانی 118

2-3-19- مدل های CRM 119

جدول(2-8 )- مدل های CRM 121

2-4-1- مدیریت منابع انسانی 122

2-4-2- مدیریت ارشد (رهبری) 126

2-4-3- ساختار سازمانی 127

2-4-3-1- ساختار نظری 128

الف – ساختار مكانیكی 129

ب – ساختار ارگانیكی 129

2-4-3-2- ساختار عملی 129

ساختار عملی را می توان بر اساس بخش های پنج گانه و یا گروه بندی فعالیت های سازمان تقسیم كرد. 129

ب – ساختار عملی بر اساس گروه بندی فعالیت های سازمان 131

جدول 2-9 : انواع ساختار سازمانی (مینتزبرگ،1374) 134

2-5- چهارچوب نظری 136

شکل (2 – 14) – مدل تحلیلی موفقیت ارتباط با مشتری (گریدومورنو، پادیلاملندز،2011) 141

2-6- پیشینه تحقیق 141

2-6-1- پژوهش های خارجی 141

جدول (2-10)- مطالعات انجام شده بر فاکتورهای موفقیت و ریسک مدیریت ارتباط با مشتری وعملکرد آن 144

2-6-2- پژوهش های داخلی 145

 

فصل سوم:روش تحقیق 151

3-1- مقدمه 152

3-2- نوع  پژوهش 153

3-3- جامعه آماری 154

3-4- نمونه آماری 155

3-5- روش جمع آوری اطلاعات 157

3-6- ابزارهای جمع آوری داده ها 157

جدول 3-1 امتیاز بندی سوالها 159

جدول (3-2) : شرح سؤالات پرسشنامه 159

3-7- روایی و پایایی 159

3-7-1- تعیین پایایی (قابلیت اعتماد) پرسشنامه 159

جدول(3-3) : مقدار آلفای کرونباخ 161

3-7-2- تعیین روایی ( اعتبار)  ابزار تحقیق 163

3-7-3- تعیین اعتبارعاملی پرسشنامه 164

جدول (3-4) : نتایج حاصل از بررسی کفایت داده کایزر (KMO) 165

3-8- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات 165

 

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها 167

4-1- مقدمه 168

جدول (4-1)- توزیع فراوانی مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان 168

شکل (4-1)- نمودار دایره ای توزیع فراوانی جنسیت پاسخ دهندگان 169

جدول(4-2)- توزیع فراوانی مربوط به سن پاسخ دهندگان 169

شکل (4-2)- نمودار دایره ای فراوانی سن پاسخ دهندگان 170

جدول(4-3)-توزیع فراوانی مربوط به تحصیلات پاسخ دهندگان 171

شکل (4-3)- نمودار دایره ای فراوانی تحصیلات پاسخ دهندگان 172

4-3- آمار توصیفی متغیرها 172

جدول (4-4)-آمار توصیفی متغیرها 172

4-3-1- قابلیت مدیریت دانش 174

شکل(4-4)- مقایسۀ توزیع نمونه گیری متغیرقابلیت مدیریت دانش با منحنی توزیع نرمال 175

4-3-2- مشتری گرایی 176

شکل(4-5)- مقایسۀ توزیع نمونه گیری متغیر مشتری گرایی با منحنی توزیع نرمال 177

4-3-3- تکنولوژی CRM 178

شکل(4-6)- مقایسۀ توزیع نمونه گیری متغیر تکنولوژی CRM با منحنی توزیع نرمال 179

4-3-4- عوامل سازمانی 180

شکل(4-7)- مقایسۀ توزیع نمونه گیری متغیر عوامل سازمانی با منحنی توزیع نرمال 181

4-3-5- موفقیت CRM 182

شکل(4-8)- مقایسۀ توزیع نمونه گیری متغیر موفقیت CRM با منحنی توزیع نرمال 183

4-4- آمار استنباطی: 183

جدول (4-5)- شاخص های ارزیابی برازش کلی مدل 184

4-4-2- حالت تخمین استاندارد مدل 185

شکل (4-9) تخمین استاندارد مدل 186

جدول (4-6)- ضرایب مدل برازش شده 187

 

فصل پنجم:یافته ها، نتایج و پیشنهادات 189

5-1- مقدمه 190

5-2- بانک پاسارگاد در یک نگاه 191

5-3- نتیجه گیری 192

5-3-1- فرضیات پژوهش: 192

 

فهرست منابع 199

منابع لاتین : 201

ضمائم و پیوست ها 206

پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری 207

خروجی های نرم افزاری : 211

 

ترجمه قرادادهای بین المللی شرایط عمومی پیمان

ترجمه قرادادهای بین المللی شرایط عمومی پیمان شرایط عمومی پیمان دانلود شرایط عمومی پیمان تفسیر شرایط عمومی پیمان قرادادهای بین المللی شرکت ملی گاز ایران شرایط عمومی پیمان و قراردادها قرادادهای بین المللی شرایط عمومی پیمان دانلود ترجمه قرادادهای بین…

پرسشنامه عوامل موثر بر زنجیره تامین و ارزیابی عملکرد آنها

پرسشنامه عوامل موثر بر زنجیره تامین و ارزیابی عملکرد آنها پرسشنامه زنجیره تامین پروپوزال ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد صنایع غذایی ارزیابی عملکرد زنجیره تامین شاخص های ارزیابی عملکرد زنجیره تامین مدل های ارزیابی عملکرد زنجیره تامین پروپوزال ارزیابی عملکرد زنجیره…

تجلی فرهنگ ایثار و شهادت در آیینه ی ادبیات شعر دفاع مقدس

تجلی فرهنگ ایثار و شهادت در آیینه ی ادبیات شعر دفاع مقدس فرهنگ ایثار و شهادت دانلود مقاله شهادت در شعر دفاع مقدس تجلی فرهنگ ایثار و شهادت در آیینه ی ادبیات شعر دفاع مقدس دانلود مقالات رشته زبان و…

گزارش کار آزمایشگاه فیزیک حالت جامد

گزارش کار آزمایشگاه فیزیک حالت جامد گزارش کار آزمایشگاه فیزیک حالت جامد سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل دانلود گزارش کار آزمایشگاه فیزیک دانلود مجموعه آزمایشات آزمایشگاه فیزیک حالت جامد فروش گزارش کار آزمایشگاه فیزیک…

بررسی همجنس گرایی در ادیان توحیدی و غیر توحیدی با رویکرد روانشناسی به آن

بررسی همجنس گرایی در ادیان توحیدی و غیر توحیدی با رویکرد روانشناسی به آن پایان نامه همجنسگرایی پایان نامه در مورد همجنسگرایی همجنس گرایی از دیدگاه دین همجنس گرایی از دیدگاه روانشناسی همجنس گرایی در ادیان توحیدی همجنس گرایی در…

پاورپوینت فصل ششم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع اهداف بازرگاني و سازمان بازاريابي

پاورپوینت فصل ششم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع اهداف بازرگاني و سازمان بازاريابي پاورپوینت فصل ششم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع اهداف بازرگاني و سازمان بازاريابي پاورپوینت فصل ششم کتاب…

پرسشنامه بررسی عوامل کلیدی موثر بر نیات رفتاری مشتری

پرسشنامه بررسی عوامل کلیدی موثر بر نیات رفتاری مشتری پرسشنامه نیات رفتاری مشتری پرسشنامه عوامل موثر بر نیات رفتاری مشتری پرسشنامه عوامل کلیدی موثر بر نیات رفتاری مشتری پرسشنامه نیت رفتاری مشتری رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی…

سرگذشت هنر و معماری در ایران

سرگذشت هنر و معماری در ایران هنر معمارى تاریخچه هنر ایران هنر و معماری در ایران تاریخچه معمارى ایران دانلود پایان نامه رشته هنر دانلود پایان نامه هنر سرگذشت هنر و معماری در ایران تاریخچه معماری و هنر در ایران…

بهینه سازی شبکه بخار در پالایشگاه نفت

بهینه سازی شبکه بخار در پالایشگاه نفت بهینه سازی شبکه بخار بهبود عملکرد شبکه بخار بهینه سازی شبکه بخار در پالایشگاه نفت بهینه سازی شبکه بخار پالایشگاه نفت شیراز بهبود عملکرد شبکه بخار شركت پالایش نفت شیراز دانلود پایان نامه…

  • مبانی نظری بیع الکترونیک
  • مبانی نظری بیع الکترونیک کلمات کلیدی : مبانی نظری بیع الکترونیک ادبیات نظری بیع الکترونیک چارچوب نظری بیع الکترونیک فصل دوم پایان نامه بیع الکترونیک دانلود مبانی نظری بیع الکترونیک پیشینه بیع الکترونیک پیشینه تحقیق بیع الکترونیک پیشینه پژوهش بیع…

  • طریقه استنباط فقه القرآن در تفسیر التبیان
  • طریقه استنباط فقه القرآن در تفسیر التبیان استنباط آیات الاحكام روش استنباط آیات الاحكام در تفسیر التبیان ویژگی های آیات الاحکام در التبیان روشهای شیخ طوسی در تفسیر التبیان مبانی استنباط شیخ طوسی در تفسیر التبیان پایان نامه تفسیر التبیان…

  • جزوه ویروس شناسی استاد مسعود قانع
  • جزوه ویروس شناسی استاد مسعود قانع جزوه ویروس شناسی استاد مسعود قانع رفتن به سایت اصلی جزوه ویروس شناسی استاد مسعود قانع جزوه به نظر کامل و جامع  به تعداد 179 صفحه pdf  مناسب امتحانات پایان ترم با کیفیت خوب

  • کاربرد مدیریت دانش شخصی توسط اعضای هیات علمی دانشگاه‌ بیرجند
  • کاربرد مدیریت دانش شخصی توسط اعضای هیات علمی دانشگاه‌ بیرجند مدیریت دانش شخصی استقرار مدیریت دانش در دانشگاه استقرار مدیریت دانش در آموزش عالی کاربرد مدیریت دانش شخصی توسط اعضای هیات علمی پایان نامه مدیریت دانش شخصی کاربرد مدیریت دانش…

  • بررسی نقش تكمیلی روش‌های حل اختلاف جایگزین (ADR) در حل و فصل دعاوی مربوط به ضمان قهری و خسارات‌
  • بررسی نقش تكمیلی روش‌های حل اختلاف جایگزین (ADR) در حل و فصل دعاوی مربوط به ضمان قهری و خسارات‌ ADR دعاوی حل اختلاف جایگزین دانلود مقالات رشته حقوق دانلود مقالات کارشناسی ارشد حقوق دانلود مقالات حقوقی سیستم همکاری در فروش…

  • پروپوزال بررسی مولفه های کلیدی ارزیابی عملکرد مدیریت اعضا هیات علمی دانشگاه
  • پروپوزال بررسی مولفه های کلیدی ارزیابی عملکرد مدیریت اعضا هیات علمی دانشگاه ارزیابی عملکرد کارکنان پروپوزال ارزیابی عملکرد پروپوزال ارزیابی عملکرد کارکنان شاخص های ارزیابی عملکرد کارکنان شاخص های کلیدی ارزیابی عملکرد مدل های نوین ارزیابی عملکرد کارکنان پروپوزال ارزیابی…

  • DSS و CDSS
  • DSS و CDSS تصمیم گیری چیست؟ انواع تصمیم و مراحل تصمیم گیری سیستم پشتیبان تصمیم گیری چیست؟ اجزای سیستم پشتیبان تصمیم گیری DSS و CDSS سیستم های کمک تصمیم گیری سیستم های پشتیبان تصیمیم در پزشکی سیستم همکاری در فروش…

  • امکان پیاده سازی هزینه یابی بر مبنای فعالیت در شرکتها
  • امکان پیاده سازی هزینه یابی بر مبنای فعالیت در شرکتها پیاده سازی ABC هزینه یابی بر مبنای فعالیت پیاده سازی هزینه یابی بر مبنای فعالیت پیاده سازی هزینه یابی بر مبنای فعالیت در سازمان الگوی دو بعدی هزینه‌یابی بر مبنای…

  • فناوری اطلاعات و تاثیرات آن بر ساختار سازمان ها
  • فناوری اطلاعات و تاثیرات آن بر ساختار سازمان ها فناوری اطلاعات ساختارسازمانی دانلود پایان نامه اثرات آی تی بر ساختار سازمانها دانلود پایان نامه رشته مدیریت دانلود پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات و تاثیرات آن بر ساختار سازمان ها دانلود…

  • شناسایی عوامل موثر ایجاد مطالبات در سررسیدهای گذشته و ارائه راهکارهایی برای کاهش آن
  • شناسایی عوامل موثر ایجاد مطالبات در سررسیدهای گذشته و ارائه راهکارهایی برای کاهش آن دانلود پایان نامه مطالبات معوق عوامل افزایش مطالبات معوق راهکارهای کاهش مطالبات معوق شناسایی عوامل موثر ایجاد مطالبات در سررسیدهای گذشته دانلود پایان نامه رشته حسابداری…

  • انواع سنسورها و اهمیت كاربرد آنها (164 صفحه)
  • انواع سنسورها و اهمیت كاربرد آنها (164 صفحه) حسگر سنسور انواع سنسور اهمیت كاربرد سنسور سیستم سنسوری دانلود پایان نامه الکترونیک دانلود پایان نامه مهندسی الکترونیک انواع سنسورها و اهمیت كاربرد آنها رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه رشته…

  • فصل دوم پایان نامه حمایت سازمانی ادراک شده
  • فصل دوم پایان نامه حمایت سازمانی ادراک شده کلمات کلیدی : مبانی نظری حمایت سازمانی ادراک شده دانلود مبانی نظری حمایت سازمانی ادراک شده پیشینه تحقیق حمایت سازمانی ادراک شده دانلود پیشینه تحقیق حمایت سازمانی ادراک شده پیشینه داخلی حمایت…

  • قواعد ناظر بر قاچاق انسان و تعقیب کیفری آن با تاکید بر حقوق بزه دیدگان
  • قواعد ناظر بر قاچاق انسان و تعقیب کیفری آن با تاکید بر حقوق بزه دیدگان قاچاق انسان در قانون مجازات اسلامی تحقیق در مورد قاچاق قاچاق انسان در حقوق بین الملل پایان نامه قاچاق انسان قاچاق انسان در پروتکل الحاقی…

  • رابطه پیشرفت تحصیلی فرزندان و تعامل عاطفی خانواده
  • رابطه پیشرفت تحصیلی فرزندان و تعامل عاطفی خانواده روابط عاطفی خانواده پیشرفت تحصیلی فرزندان دانلود مقالات رشته روانشناسی دانلود مقالات روانشناسی دانلود مقاله رابطه پیشرفت تحصیلی فرزندان و تعامل عاطفی خانواده دانلود مقاله تاثیر روابط عاطفی خانواده بر پیشرفت تحصیلی…

  • پروپوزال بررسی تاثیر ساختار سازمانی بر رضایت شغلی
  • پروپوزال بررسی تاثیر ساختار سازمانی بر رضایت شغلی رضایت شغلی ساختار سازمانی رضایت شغلی کارکنان دانشگاه آزاد تاثیر ساختار سازمانی بر رضایت شغلی بررسی تاثیر ساختار سازمانی بر رضایت شغلی دانلود پروپوزال تاثیر ساختار سازمانی بر رضایت شغلی دانلود پروپوزال…

  • پاورپوینت بودجه های انعطاف پذیر، انحرافات و کنترل مدیریت(همراه با مثالهای تشریحی)
  • پاورپوینت بودجه های انعطاف پذیر، انحرافات و کنترل مدیریت(همراه با مثالهای تشریحی) کلمات کلیدی : پاورپوینت بودجه جامع و حسابداری سنجش مسئولیت تحقیق بودجه جامع و حسابداری سنجش مسئولیت بودجه ثابت وانعطاف پذیر انحراف بودجه ثابت مراحل تهیه بودجه انعطاف…

  • مدل پذیرش فناوری tam در صنعت بانکداری و اصلاح آن با توجه به شرایط ایران
  • مدل پذیرش فناوری tam در صنعت بانکداری و اصلاح آن با توجه به شرایط ایران مدل های پذیرش فناوری اطلاعات انواع مدل های پذیرش فناوری مدل پذیرش تکنولوژی tam2 مدلهاي پذيرش تكنولوژي وكاربرد آنها در انتقال فناوري تعریف پذیرش تکنولوژی…

  • بررسی حقوقی اعمال تجاری، امضا الکترونیک و قرارداد الکترونیک
  • بررسی حقوقی اعمال تجاری، امضا الکترونیک و قرارداد الکترونیک بررسی حقوقی اعمال تجاری بررسی حقوقی امضا الکترونیک بررسی حقوقی قرارداد الکترونیک پایان نامه دادگاه الکترونیکی پایان نامه داوری الکترونیکی جایگاه حقوقی امضاء الکترونیکی جایگاه حقوقی قرارداد اینترنتی رفتن به سایت…

  • پاورپوینت بازاریابی رابطه مند
  • پاورپوینت بازاریابی رابطه مند کلمات کلیدی : پاورپوینت بازاریابی رابطه مند تحقیق بازاریابی رابطه مند بازاریابی رابطه مند مقاله بازاریابی رابطه مند تعریف بازاریابی رابطه مند دلایل پیدایش بازاریابی رابطه مند اهمیت مشتری در بازاریابی رابطه مند بازاریابی رابطه مند،تهاجمی…

  • فلسفه آفرینش جهان خلقت
  • فلسفه آفرینش جهان خلقت توحید افعالی جهان خلقت حق مداری جهان دانلود مقاله فلسفه آفرینش جهان خلقت سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه و پایان نامه خرید پروژه و پایان…

  • حمایت از بزه دیدگی جنسی اطفال
  • حمایت از بزه دیدگی جنسی اطفال پایان نامه کودک آزاری بزه دیدگی جنسی اطفال جرایم جنسی علیه اطفال پایان نامه کودک آزاری در ایران حمایت از بزه دیدگی جنسی اطفال سوء استفاده از اطفال در فعالیت های جنسی رفتن به…

  • ارزیابی ارتباط بین ساختارهای رقابتی محصولات و ساختارهای تامین مالی با محافظه کاری مشروط در گزارشگری مالی
  • ارزیابی ارتباط بین ساختارهای رقابتی محصولات و ساختارهای تامین مالی با محافظه کاری مشروط در گزارشگری مالی محافظه کاری مشروط انتظارات باز ار سرمایه ساختارهای تامین مالی ساختارهای رقابتی محصولات ارتباط بین ساختارهای رقابتی محصولات و محافظه کاری مشروط ارتباط…

  • پرسشنامه بررسی نقش بازاریابی اجتماعی در پیشبرد فروش
  • پرسشنامه بررسی نقش بازاریابی اجتماعی در پیشبرد فروش بررسی نقش بازاریابی اجتماعی در پیشبرد فروش پرسشنامه بازاریابی اجتماعی پرسشنامه نقش بازاریابی اجتماعی پرسشنامه پیشبرد فروش رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی نقش بازاریابی اجتماعی در پیشبرد فروش   …

  • گزارش کارآموزی (کارورزی) رشته حقوق در واحد کانون سردفتران و دفتریاران با عنوان قاچاق اطفال
  • گزارش کارآموزی (کارورزی) رشته حقوق در واحد کانون سردفتران و دفتریاران با عنوان قاچاق اطفال اطفال قاچاق اطفال قاچاق انسان در ایران دانلود گزارش کارآموزی (کارورزی) رشته حقوق در واحد کانون سردفتران و دفتریاران با عنوان قاچاق اطفال دانلود گزارش…

  • عوامل موثر در آلودگیهای محیط زیست و ضرورت حفاظت از آن
  • عوامل موثر در آلودگیهای محیط زیست و ضرورت حفاظت از آن آلودگیهای محیط زیست نحوه حفاظت از محیط زیست عوامل موثر در آلودگیهای محیط زیست دانلود مقاله آلودگیهای محیط زیست دانلود مقاله حفاظت از محیط زیست دانلود مقاله عوامل موثر…

  • شغل روزنامه نگاری
  • شغل روزنامه نگاری روزنامه روزنامه نگاری نظام آگهى در ایران دانلود مقاله شغل روزنامه نگاری روزنامه نگاران و مشكلات معیشتى پیچیدگى هاى نظام آگهى در ایران حقوق و‎ ‎امتیازهای روزنامه نگار همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل…

  • مبانی نظری حقوق حاکم بر تنگه های بین المللی
  • مبانی نظری حقوق حاکم بر تنگه های بین المللی مبانی نظری حقوق حاکم بر تنگه های بین المللی دانلود مبانی نظری حقوق حاکم بر تنگه های بین المللی پیشینه تحقیق حقوق حاکم بر تنگه های بین المللی ادبیات نظری حقوق…

  • فصل دوم پایان نامه رایانش ابری
  • فصل دوم پایان نامه رایانش ابری کلمات کلیدی : مبانی نظری رایانش ابری دانلود مبانی نظری رایانش ابری پیشینه تحقیق رایانش ابری دانلود پیشینه تحقیق رایانش ابری پیشینه داخلی رایانش ابری پیشینه خارجی رایانش ابری پیشینه پژوهش رایانش ابری پیشینه…

  • پایان نامه کارشناسی ارشد رشته محیط زیست و صنایع با عنوان نقش فلزات در محیط زیست
  • پایان نامه کارشناسی ارشد رشته محیط زیست و صنایع با عنوان نقش فلزات در محیط زیست مزوپورها كاربردهای مزوپورها بررسی میزان جذب فلزات سنگین مختلف توسط جاذب آلودگی فلزات سنگین نقش فلزات در محیط زیست خواص و كاربرد فلزات دانلود…

  • مقاله کارشناسی ارشد حقوق بین الملل با عنوان حقوق بشر و فقر مفرط
  • مقاله کارشناسی ارشد حقوق بین الملل با عنوان حقوق بشر و فقر مفرط حقوق بشر حقوق بین الملل سازمان ملل متحد حقوق برنامه‌ریزی شده دانلود مقاله کارشناسی ارشد حقوق بین الملل با عنوان حقوق بشر و فقر مفرط خرید مقالات…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *