چارچوب نظری و پیشینه پژوهش استقرار مدیریت دانش

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش استقرار مدیریت دانش

مبانی نظری استقرار مدیریت دانش
دانلود مبانی نظری استقرار مدیریت دانش
پیشینه تحقیق استقرار مدیریت دانش
ادبیات نظری استقرار مدیریت دانش
فصل دوم پایان نامه استقرار مدیریت دانش
مبانی نظری و پیشینه تحقیق استقرار مدیریت دانش
ادبیات و مبانی نظری استقرار مدیریت دانش

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه رشته مدیریت

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش استقرار مدیریت دانش

 

 

 

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 

 

 

مقدمه

مدیریت دانش به هرنوع فعالیتی که به تجربه و دانش ذهنی افراد توجه کرده به گونه ای که بتواند با آشکار سازی و به اشتراک گذاری آن به هم افزایی دانش کمک کند، گفته می شود. هم افزایی دانش می تواند به دانش آفرینی مشترک نسبت داده شود. این اشتراک در خلق دانش، همکاری مستقیم در خلق دانش نیست بلکه به خلق دانش بر مبنای دانسته ها (دانش خلق شده پیشین) که به اشتراک گذاشته شده اشاره دارد. بنابراین مدیریت دانش به فرایندی اشاره دارد که دارای یک نقطه اغازین و روند تکاملی است. این روند مراحلی چون کسب اگاهی نسبت به دانش نهان، عیان سازی، به اشتراک سازی گسترش و درک و بهره گیری از آن در خلق دانش جدید را طی می کند. در این روند مرحله آغازین که به شناسایی و آگاهی از دانش نهفته در ذهن اختصاص دارد، به مرحله بلوغ که درک، استفاده و خلق مجدد است، می رسد. این فرایند یعنی اشکار شدن دانش نهان، نهان شدن دانش آشکار و باز خلق دانش که نوناکا و تاکوچی آن را چرخه مدیریت دانش می نامند(نوناکا و تاکوچی، 2009).

 

 مدیریت دانش که همواره با کشف و خلق با قلمرو دانستنی های کشف نشده سروکار دارد، عامل و فرایندی است برای تحول، توسعه و رشد، مفهومی چند بعدی و گسترده دارد. در فرایند مدیریت دانش و در ابعاد مختلف آن دانش عامل اصلی برای گذار از یک مرحله و ورود به مرحله دیگر است. از سوی دیگر، این حرکت مهارت های چندی را طلب می کند تا هماهنگ با دانش مربوطه بتوان مراحل را یک به یک سپری کرد. برای نمونه در مرحله کسب، به دانش و مهارت لازم در مورد چگونگی کسب دانش نهان و یا چگونگی کسب آن نیاز است؛ یعنی باید مجهز به دانش و مهارت مورد نیاز در مورد چگونگی استفاده از فنون گفتگو، مصاحبه و یا طراحی ابزارهایی مانند پرسشنامه، فرم نظر سنجی و نیز مشاهده بود تا بتوان دانش ذهنی همکاران و یا کاربران عیان ساخت و با بهره گیری از دانش و مهارت سازماندهی به عیان سازی و نظم دادن به آن پرداخت (افشار زنجانی، 1383).

 

عاملهایی که در صورت غلبه بر آن بتوان امیدوار بود که اجرای مدیریت دانش در بانک ها امکان پذیر گردد. شامل عامل های زیر می باشند:

 

عامل اول فرایند دانش محور است و منظور از آن اینست که مدیریت دانش از فرایندی دانش مدار برای کشف دانش و استفاده از دانش کشف شده بهره می گیرد. به سخن دیگر، برای اینکه تجربه یا دانش نهان بتواند از ذهن دارنده ان سفر خود را آغاز کرده و در ذهن خواهان مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته جایگاه خود را به دست آورد، باید فرایندی از طفولیت تا بلوغ را طی کند؛تا به اوج خود رسیده و تولدی دیگر را در ذهن خواهان موجب شود. این فرایند، نیازمند فعالیت هایی مبتنی بر دانش و مهارت های دانش بنیان است، بنابراین بانکداران در صورتی در اجرای مدیریت دانش موفق خواهند شد که بتوانند از دانش و مهارت لازم برای طی کردن هر مرحله برخوردار باشند. به این ترتیب به یادگیری به عنوان یک فعالیت مداوم و منظم نگاه کرد(گاروین، 2010).

 

عامل دوم که در صورت غلبه بر آن بتوان امیدوار بود که اجرای مدیریت دانش در بانک ها امکان پذیر گردد، در رابطه با نوعی دانش است که باید مدیریت شود. نظریه پردازان بسیاری دانش را دارایی سازمانی و مدیریت دانش را فعالیتی ثمربخش برای رشد وتعالی سازمان به شمار آوردند. برای سازمانی مانند بانک که مدیران سطح عالی و میانی، کارکنان شعب و نیز کاربران و مشتریان نقش افرینان آن هستند، مجموعه تجربه های این افراد می تواند در تحلیل وضعیت حال بانک ها و تصمیم گیری و برنامه ریزی برای آینده آن و بهینه سازی فعالیت ها منبع غنی دانشی را فراهم کند. بنابراین، دانش مدیران بانک ها و کارکنان آنها از طریق بررسی معیارها، باورها و ایده ها و رفتارهای آنها در محیط کار باید شناسایی، کسب و سازماندهی شود، به اشتراک گذاشته شده و برای استفاده دسترس پذیر گردد.

 

 میزان استفاده از این دانش به طور مداوم باید مورد سنجش قرار گیرد. در ایران، که بطور معمول در مدیریت بانک ها مرحله اشتراک دانش بسیار اهمیت دارد؛ در این مرحله دانش مدیران که گاه ممکن است غیر تخصصی بوده و مشکل ساز بوده با همفکری با کارکنان مجرب و متخصص می تواند به دانش تخصصی تبدیل شود. از طرف دیگر، ایده های مدیریتی مناسبی که می تواند در ذهن مدیر بانک وجود داشته باشد کشف شده و با به اشتراک گذاشتن با کارکنان مجرب و متخصص مناسب سازی شده و در بانک ها کاربرد مناسبی به دست آورد. ( تاکوچی، 2009). این دانش در صورتی که دسترس پذیر شود بصورت گسترده تری می تواند مورد توجه قرار گیرد، مدیران میانی که بطور معمول از کارکنان دائمی بانک ها هستند و در بیشتر بانک ها از نیروهای متخصص می باشند، از تجربه های بسیار با ارزشی برخوردارند.

 

این افراد و نیز کارکنان شعب که فعالیت و خدمات را انجام می دهند، از سرمایه های فکری با ارزش بانک ها بشمار می آیند. باید دیدگاه های مختلف از جمله هزینه سودمندی، رسالت ینیان بودن خدمات و یا مشتری محور بودن فعالیت ها، بانک بخوبی عمل کند. باید تصمیم گیری ها بر پایه مناسب ترین و مرتبط ترین اطلاعات و دانش انجام پذیرد. نیاز مشتریان نیز که فلسفه وجودی بانک ها به آن بستگی دارد، از آن جمله است. مدیریت ارتباط بین مدیران و کارکنان با مشتریان، امکان شناسایی نیازها و به کار بردن آنها را فراهم می کند. دانش کسب شده از این طریق در پیوند با انواع دانش دیگر (مانند دانش کسب شده از مدیران، کارکنان) می تواند موجب رشد دانش در یک سازمان و نیز رشد و تحول در آن سازمان( از جمله بانک ها) باشد. عامل سوم، سواد چگونگی اجرای مدیریت دانش است. (ویلد، 2011).

 

سواد به توانایی خواندن، درک کامل و نیز مهارت استفاده از دانش کسب شده به منظور درک یک مفهوم نسبت داده می شود. برای آنکه بتوان مدیریت دانش را اجراء کرد ابتدا باید درک درستی از آن به دست آورد، سپس دانش و مهارت های مورد نیاز برای طی کردن هر مرحله از فرآیند مدیریت دانش که در بخش مرتبط با عامل اول از آنها یاد شد، بدست آورد. بانک به عنوان یک نهاد مالی و ارائه دهنده تسهیلات که تمام اجزای تشکیل دهنده آن به هم مرتبط هستند، زمانی از رشد لازم برخوردار خواهد بود که تمام اجزاء آن به طور هماهنگ رشد کنند. بنابراین استقرار و اجرای مدیریت دانش در یک بانک برای تمام فعالیت های آن از جمله تهیه و مدیریت مجموعه، سازماندهی و پاسخگویی به نیازهای مشتریان بالفعل و بالقوه از راه دور  و نزدیک و یا خدمات پشتیبانی از آموزش، پژوهش و علم سنجی اجراء شود و سواد اجرای مدیریت دانش باید برای تک تک فعالیت های بانک کسب گردد.( کریمی ،1383).

 

عامل آخر که در واقع عامل مدیریتی است به فراهم کردن زمینه برای اجرای مدیریت دانش ربط دارد. عوامل یاد شده در بخش های پیشین تنها عاملهایی نیست که در صورت غلبه بر آن بتوان امیدوار بود که اجرای مدیریت دانش در بانک ها امکان پذیر گردد. به عبارت دیگر، تنها شناخت انواع دانش و باور به ضرورت توجه به این انواع و نیز بهره گیری از دانش جامع و گسترده که در  بانک ها وجود دارد موجب رشد و تحول در بانک ها نمی شود بلکه محیط بانکها و برخی ابزار ها و بسترهای زمینه ساز برای اجرای مدیریت دانش فراهم باشد این موارد برخی توانمندسازی های مدیریت دانش هستند که در متون از انها به عنوان عواملی که در پیوند با سایر عوامل، اجرای مدیریت دانش را امکانپذیر می کند یاد می شود(لی و چوی، 2010). از جمله این عوامل می توان به فرهنگ مشوق اشتراک دانش، توانمندی های بانکداران در پیشبرد فعالیت های پژوهشی ( شامل بررسی های مرتبط با شناسایی دانش در ذهن مشتریان)، دانش و توانمندی سازماندهی دانش، تعامل با یکدیگر و مشتریان، فنون ارتباط برای تبدیل دانش فردی به دانش جمعی و اطلاع رسانی در مورد دانش ثبت شده و دسترس پذیر ساختن دانش گردآوری و سازماندهی شده. همچنین دانش و توانمندی در راستای تبلیغ در مورد استفاده از این دانش توسط دیگران، سنجش چگونگی استفاده از آن و تأثیر آن در رشد فردی و سازمانی در بانک ها از دیگر عوامل مهم در این راستاست.

 

  با توجه به مطالب فوق و نقش مدیریت دانش در ارائه بهتر و مطلوب تر خدمات به مشتریان و همچنین با توجه به نقشی که در پرورش کارکنان خلاق و دانش محور در بانک ها دارد، سؤال اساسی این تحقیق آن است که چه عواملی بر استقرار مدیریت دانش در بانک کشاورزی استان قم تأثیر گذارند؟ و به بیان دیگر نقش هر کدام از این عوامل در استقرار مدیریت دانش به چه میزان می باشد؟ و مدیریت دانش در بانک کشاورزی به چه نحو می تواند استقرار یابد و چگونه می توان از آن در جهت نظام مند نمودن فرآیندها و بهره برداری بهینه از مدیریت دانش استفاده نمود با توجه به اینکه تا کنون تحقیقی در این زمینه صورت نپذیرفته، لذا تحقیق حاضر انجام می گیرد.

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

چکیده 1

 

 

فصل دوم مبانی نظری تحقیق

   2-1- مقدمه 13

   2-2- دانش 13

   2-3- اطلاعات 14

   2-4- تفاوت اطلاعات و دانش 14

   2-5- طبقه‌بندی انواع دانش 15

     2-5-1- انواع دانش از نظر نوناكا 16

     2-5-2- انواع دانش از نظر نوناكا و تاكه‌اوچی 17

     2-5-3- انواع دانش از نظر وارنك و دیگران 17

     2-5-4- طبقه‌بندی انواع دانش از نظر فایر استون 18

     2-5-5- انواع دانش از نظر جورنا 18

     2-5-6 – انواع دانش از نظر بلاكر 19

     2-5-7- انواع دانش از نظر لیدنر و علوی 19

     2-5-8- انواع دانش از نظر ارسطو 19

     2-5-9- دانش اصلی و  دانش فرعی 20

   2-6- سیر مراحل تبدیل داده به دانش و خرد سازمانی 20

   2-7- جریان دانش 20

   2-8- فرآیند دانش 21

     2-8-1- در اختیار گرفتن دانش 21

     2-8-2- ذخیره‌سازی 21

     2-8-3- پردازش 21

     2-8-4- انتقال 21

   2-9- خصوصیات دانش 22

   2-10- منابع دانش 23

   2-11- دانش سازمانی 25

   2- 12- مفهوم مدیریت دانش 27

   2- 13- تاریخچه مدیریت دانش  29

   2-14- تئوری‌های مدیریت دانش 31

     2-14-1- تئوری مدیریت دانش جامع (CKMT) 31

     2-14-2- تئوری مدیریت دانش تیمی (TKMT) …32

     2-14-3- تئوری مدیریت دانش جامعه‌گرا 32

   2-15- هدف های مدیریت دانش 33

   2-16- عناصر و ابعاد مدیریت دانش در سازمان های دولتی 33

     2-16-1- مردم و فرهنگ سازمانی 34

     2-16-2- فرایند 34

     2-16-3-  فناوری 34

   2-17- عوامل كلیدی موفقیت مدیریت دانش 34

   2-18- مدل‌های مدیریت دانش 37

     2-18-1- مدل عمومی دانش در سازمان 37

     2-18-2- مدل بویسوت 34

     2-18-3- مدل نوناكا 35

     2-18-4- مدل نوناکا و تاکه اوچی 40

     2-18-5- مدل فلاین 41

     2-18-6- مدل چو 42

     2-18-7- مدل استیو هالس 43

     2-18-8- مدل پیتر گوتشاک 44

     2-18-9- مدل لیانج 45

   2-19-  روش‌های دانش آفرینی در سازمان 47

     2-19-1- كسب دانش 47

     2-19-2-  اجاره دانش 47

     2-19-3- منابع متعهد 48

     2-19-4- هم جوشی 48

     2-19-5- تطابق 48

   2-20- چرخه‌ی مدیریت دانش 48

     2-20-1- نیاز به دانش 50

     2-20-2- توسعه و بهبود دانش 50

     2-20-3- توزیع و نشر دانش 51

     2-20-4- بهره‌برداری از دانش  51

     2-20-5- حفظ و ذخیره دانش 52

     2-20-6- ارزیابی دانش 52

   2-21- موانع و چالشهای مدیریت دانش 53

   2-22- پیشینه‌ تحقیق 57

     2-22-1- پژوهش‌های خارجی 57

     2-22-2- پژوهش‌های داخلی 58

   2-23- چارچوب نظری تحقیق 63

   2-24- مدل نظری تحقیق 68

 

منابع

 

 

 

فهرست جدول ها

جدول(2-1) كاربرد انواع دانش در ساختارهای پنج گانه مینتزبرگ (جورنا، 2001) 18

جدول (2-2) عوامل مؤثر بر موفقیت مدیریت دانش 35

جدول (2-3) مدل SECL تعامل دانش نهفته و صریح نوناکا 40

جدول(2-4) چارچوب نظری تحقیق 63

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 

 

 

 

مبانی نظری مبانی زیرساخت مدیریت دانش

مبانی نظری مبانی زیرساخت مدیریت دانش مبانی نظری مبانی زیرساخت مدیریت دانش دانلود مبانی نظری مبانی زیرساخت مدیریت دانش پیشینه تحقیق مبانی زیرساخت مدیریت دانش ادبیات نظری مبانی زیرساخت مدیریت دانش فصل دوم پایان نامه مبانی زیرساخت مدیریت دانش مبانی…

پروپوزال ارزیابی تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد کارکنان

پروپوزال ارزیابی تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد کارکنان کلمات کلیدی : پروپوزال سرمایه فکری پروپوزال عملکرد کارکنان روشهای ارزشیابی عملکرد عناصر سرمایه های فکری روش های اندازه گیری سرمایه فکری رابطه سرمایه فکری با عملکرد کارکنان تاثیر سرمایه فکری بر…

زمینه های رشد حسادت و ریشه های آن از منظر دین، اخلاق و تربیت

زمینه های رشد حسادت و ریشه های آن از منظر دین، اخلاق و تربیت کلمات کلیدی : پایان نامه حسادت ریشه های تربیتی حسادت ریشه های تربیتی حسادت تحقیق در مورد حسادت کودکان تحقیق کامل در مورد حسادت مقاله در…

پرسشنامه بررسی سطح توانمندسازی کارکنان در سازمان

پرسشنامه بررسی سطح توانمندسازی کارکنان در سازمان پرسشنامه توانمندسازی پرسشنامه توانمندسازی کارکنان پرسشنامه توانمندسازی کارکنان در سازمان پرسشنامه سطح توانمندسازی کارکنان پرسشنامه سنجش توانمندسازی کارکنان پرسشنامه میزان توانمندسازی کارکنان پرسشنامه سنجش توانمندسازی کارکنان در سازمان رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان…

وب کاوی و بررسی مراحل آن و ارتباط وب کاوی با سایر زمینه های تحقیقاتی

وب کاوی و بررسی مراحل آن و ارتباط وب کاوی با سایر زمینه های تحقیقاتی وب کاوی الگوریتم های کاوش تکنیک های داده کاوی استخراج داده های وب سیستم های اطلاعاتی وب کاوی و بررسی مراحل آن و ارتباط وب…

ارائه چارچوب سرویس گرا برای سیستم های اجرایی تولید طبق رایانش ابری

ارائه چارچوب سرویس گرا برای سیستم های اجرایی تولید طبق رایانش ابری رایانش ابری سیستم های اجرایی تولید مدیریت سیستم های تولیدی سیستمهای توزیع شده اجرایی تولید استقرار سیستم های اجرایی تولید استقرار سیستم های اجرایی تولید با رایانش ابری…

پاورپوینت اقلیم شناسی آماری

پاورپوینت اقلیم شناسی آماری کلمات کلیدی : پاورپوینت اقلیم شناسی آماری اقلیم شناسی آماری اقلیم مشخصات اصلی اقلیم برهمکنش اجزاء اقلیم مهم ترین رویكردهای اقلیم شناسی آماری یک مثال ساده اقلیمی انواع متغیرهای اقلیمی عناصر اقلیمی عوامل اقلیمی حالات متغیرهای…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اندازه گیری عملکرد زنجیره

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اندازه گیری عملکرد زنجیره مبانی نظری در مورد اندازه گیری عملکرد زنجیره دانلود مبانی نظری اندازه گیری عملکرد زنجیره دانلود پیشینه تحقیق اندازه گیری عملکرد زنجیره پیشینه تحقیق اندازه گیری عملکرد زنجیره ادبیات نظری اندازه…

فصل سوم پایان نامه استقرار و پیاده سازی مدیریت دانش در شرکت

فصل سوم پایان نامه استقرار و پیاده سازی مدیریت دانش در شرکت کلمات کلیدی : پایان نامه مدیریت دانش مدیریت دانش در سازمان ها فصل سوم مدیریت دانش در شرکت فصل سوم استقرار مدیریت دانش در شرکت فصل سوم پیاده…

  • پایان نامه استقرار مدیریت دانش در بانک
  • پایان نامه استقرار مدیریت دانش در بانک کلمات کلیدی : پایان نامه مدیریت دانش  پایان نامه ارشد مدیریت دانش استقرار مدیریت دانش در سازمان مراحل استقرار مدیریت دانش موانع استقرار مدیریت دانش استقرار مدیریت دانش در بانک پیاده سازی و…

  • دانلود پاورپوینت نقش سیستم های اطلاعاتی و IT در مدیریت زنجیره تامین
  • دانلود پاورپوینت نقش سیستم های اطلاعاتی و IT در مدیریت زنجیره تامین مدیریت زنجیره تامین تفاوت مدیریت زنجیره تامین و لجستیک حوزه های مدیریت زنجیره تامین نقش سیستم های اطلاعاتی در مدیریت زنجیره تامین مدیریت زنجیره تامین و تجارت الکترونیک…

  • تاثیر اهمیت فناوری اطلاعات بر كاهش هزینه های عملیاتی
  • تاثیر اهمیت فناوری اطلاعات بر كاهش هزینه های عملیاتی فناوری اطلاعات فروش الكترونیكی هزینه عملیاتی شركت آب و فاضلاب تاثیر اهمیت فناوری اطلاعات بر كاهش هزینه های عملیاتی تاثیر اهمیت فروش الكترونیكی بر كاهش هزینه های عملیاتی دانلود مقاله مدیریت…

  • پروژه کارآموزی رشته مواد و ریخته گری با عنوان مدلسازی در واحد صنعتی
  • پروژه کارآموزی رشته مواد و ریخته گری با عنوان مدلسازی در واحد صنعتی مدلسازی مدلسازی در واحد صنعتی مواد مصنوعی در ساخت مدل دانلود پروژه کارآموزی رشته مواد و ریخته گری با عنوان مدلسازی در واحد صنعتی سیستم همکاری در…

  • تاثیر اندازه فر بر قدرت و ضعف قهرمانان در شاهنامه فردوسی
  • تاثیر اندازه فر بر قدرت و ضعف قهرمانان در شاهنامه فردوسی فرّ فره ّ ایزدی خوره زرتشت شاه پهلوان اوستا معنی فر شاهنامه فردوسی تاثیر اندازه فر بر قدرت و ضعف قهرمانان دانلود مقاله ادبیات دانلود مقاله ترجمه شده ادبیات…

  • پاورپوینت مفاهيم پايه فناوری اطلاعات
  • پاورپوینت مفاهيم پايه فناوری اطلاعات دانلود رایگان پاورپوینت مفاهيم پايه فناوری اطلاعات پاورپوینت مفاهيم پايه فناوری اطلاعات مفاهيم پايه فناوری اطلاعات زمينه هاي مرتبط با فناوري اطلاعات مؤلفه هاي فناوري اطلاعات تعريف فنّاوري تعريف اطلاعات مفهوم فناوري اطلاعات تعريف جامع…

  • پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 21 (حسابداري اجاره ها) همراه با مثالهای تشریحی
  • پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 21 (حسابداري اجاره ها) همراه با مثالهای تشریحی دانلود رایگان پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 21 (حسابداري اجاره ها) پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 21 پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره بیست و یک پاورپوینت حسابداري اجاره ها اجاره اجاره…

  • پروپوزال ارزیابی تطبیقی فرهنگ سازمانی در مدارس متفاوت
  • پروپوزال ارزیابی تطبیقی فرهنگ سازمانی در مدارس متفاوت فرهنگ سازمانی مدارس فرهنگ سازمانی در مدارس فرهنگ سازمانی مدیران مدارس فرهنگ سازمانی معلمان مدارس مقایسه فرهنگ سازمانی مدارس خاص با مدارس عادی پروپوزال فرهنگ سازمانی پروپوزال فرهنگ سازمانی در مدارس رفتن…

  • فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش زنجیره تامین
  • فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش زنجیره تامین کلمات کلیدی : دانلود مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری استقرار مدیریت دانش دانلود مبانی نظری مدیریت دانش پیشینه مدیریت دانش در ایران پیشینه تحقیق مدیریت دانش پیشینه پژوهش مدیریت دانش فصل…

  • تحقیق انواع سند، قدرت اجرایی و اعتباری آنها
  • تحقیق انواع سند، قدرت اجرایی و اعتباری آنها دانلود تحقیق انواع سند، قدرت اجرایی و اعتباری آنها سند رسمی رعایت حدود صلاحیت مامور رسمی رعایت مقررات قانونی در تنظیم سند سند رسمی از دیدگاه مقررات ثبتی سند عادی سند لازم…

  • بررسی و مقایسه روش چالزنی و آتشباری در حفر تونلها با سطح مقطع متفاوت و تحت شرایط مختلف ژئومکانیکی
  • بررسی و مقایسه روش چالزنی و آتشباری در حفر تونلها با سطح مقطع متفاوت و تحت شرایط مختلف ژئومکانیکی روشهای حفاری طبقه بندی سنگها روش حفاری چالزنی و آتشباری الگوی آتشباری تونلهای بزرگ مقطع مقایسه روش چالزنی و آتشباری در…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی رفتارهای پرخطر
  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی رفتارهای پرخطر کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رفتارهای پرخطر مبانی نظری رفتارهای پرخطر پیشینه تحقیق رفتارهای پرخطر پیشینه داخلی رفتارهای پرخطر پیشینه خارجی رفتارهای پرخطر پیشینه پژوهش رفتارهای پرخطر پیشینه نظری رفتارهای پرخطر…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش جو سازمانی
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش جو سازمانی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه جو سازمانی مبانی نظری جو سازمانی پیشینه تحقیق جو سازمانی پیشینه داخلی جو سازمانی پیشینه خارجی جو سازمانی پیشینه پژوهش جو سازمانی پیشینه نظری جو سازمانی…

  • پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر فساد اداری از نگاه کارکنان سازمان
  • پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر فساد اداری از نگاه کارکنان سازمان مولفه های فساد اداری آسیب شناسی فساد اداری در ایران عوامل موثر بر فساد اداری عوامل موثر بر کاهش فساد اداری فساد اداری سازمانهای دولتی فساد اداری در سازمان…

  • پاورپوینت و ارائه کامل دوره آموزشی کایزن عملیاتی
  • پاورپوینت و ارائه کامل دوره آموزشی کایزن عملیاتی مودا کایزن چیست مفهوم فرآیند سازمان کایزن عملیاتی سیستم‌های بهبود خرید پاورپوینت مدیریت دانلود پاورپوینت مدیریت فروش پاورپوینت مدیریت سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina رفتن…

  • ارزیابی الگوریتم LEACH در مسیریابی شبکه های حسگر بیسیم و ارائه الگوریتمهای بهینه در مصرف انرژی برای بهبود آن
  • ارزیابی الگوریتم LEACH در مسیریابی شبکه های حسگر بیسیم و ارائه الگوریتمهای بهینه در مصرف انرژی برای بهبود آن خوشه بندی پروتکل های مسیر یابی شبکه های حسگر بی سیم پروتکل های مسیریابی مبتنی بر خوشه بندی ارزیابی الگوریتم LEACH…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت زنجیره تامین 2
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت زنجیره تامین 2 مبانی نظری مدیریت زنجیره تامین دانلود مبانی نظری مدیریت زنجیره تامین دانلود پیشینه تحقیق مدیریت زنجیره تامین پیشینه تحقیق مدیریت زنجیره تامین ادبیات نظری مدیریت زنجیره تامین فصل دوم پایان نامه…

  • مقاله ترجمه شده رشته مدیریت و اقتصاد با عنوان استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی و عملکرد رابطه مشتری:بررسی براساس قابلیت های ‏CRM‏
  • مقاله ترجمه شده رشته مدیریت و اقتصاد با عنوان استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی و عملکرد رابطه مشتری:بررسی براساس قابلیت های ‏CRM‏ قابلیت های ‏CRM‏ رسانه های اجتماعی عملکرد رابطه مشتری همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروشگاه…

  • بررسی روشهای میکروبی ازدیاد برداشت در مخازن نفتی
  • بررسی روشهای میکروبی ازدیاد برداشت در مخازن نفتی استخرج نفت به روش میکروبی ازدیاد برداشت نفت به روش میکروبی روش های نوین ازدیاد برداشت نفت انواع روش های ازدیاد برداشت نفت دانلود تحقیق ازدیاد برداشت نفت ازدیاد برداشت از مخازن…

  • پاورپوینت صندوقهای سرمایه گذاری مشترک
  • پاورپوینت صندوقهای سرمایه گذاری مشترک کلمات کلیدی : پاورپوینت صندوقهای سرمایه گذاری مشترک تعریف صندوقهای سرمایه گذاری مشترک مزایای صندوق های سرمايه گذاري صندوقهای مشترک با سرمایة باز ضرورتهای شکل گیری صندوقها در ایران مسایل و مشکلات تشکیل صندوق در…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هراس اجتماعی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هراس اجتماعی مبانی نظری هراس اجتماعی ادبیات نظری هراس اجتماعی چارچوب نظری هراس اجتماعی فصل دوم پایان نامه هراس اجتماعی دانلود مبانی نظری هراس اجتماعی پیشینه هراس اجتماعی پیشینه تحقیق هراس اجتماعی پیشینه داخلی هراس…

  • پاورپوینت بررسی معماری کتابخانه اسکندریه مصر
  • پاورپوینت بررسی معماری کتابخانه اسکندریه مصر پاورپوینت بررسی معماری کتابخانه اسکندریه مصر بررسی معماری کتابخانه اسکندریه مصر معماری کتابخانه اسکندریه مصر کتابخانه جدید اسکندریه معماری وطراحی کتابخانه جدید اسکندریه كتابخانه مدرن اسكندريه ساختمان های کتابخانه اسكندريه رفتن به سایت اصلی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد خود شکوفایی 63 صفحه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد خود شکوفایی 63 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه خود شکوفایی مبانی نظری خود شکوفایی پیشینه تحقیق خود شکوفایی پیشینه داخلی خود شکوفایی پیشینه خارجی خود شکوفایی پیشینه پژوهش خود شکوفایی…

  • تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها و روشها
  • تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها و روشها تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها و روشها تامین اهداف سازمانی تجزیه و تحلیل سیستم اصلاح و بهبود در وضع سازمان دانلود پایان نامه مدیریت دانلود پایان نامه رشته مدیریت رفتن به…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 18
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 18 مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری…

  • پاورپوینت استراتژی در سازمان های ورزشی
  • پاورپوینت استراتژی در سازمان های ورزشی کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت استراتژی در سازمان های ورزشی استراتژی در سازمان های ورزشی پاورپوینت استراتژی در سازمان های ورزشی رويكردهای برنامهريزی استراتژیک استرتژی سازمانی چیست سطوح استراتژی استراتژیهای سطح مشارکتی استراتژی چرخش…

  • عناصر اساسی موثر بر پاکیزگی و ضدعفونی واحدصنعتی مواد غذایی
  • عناصر اساسی موثر بر پاکیزگی و ضدعفونی واحدصنعتی مواد غذایی عناصر اساسی موثر بر پاکیزگی و ضدعفونی واحدصنعتی مواد غذایی رفتن به سایت اصلی نمونه ترجمه این یک راز نیست وقتی عناصر اساسی مراعات اصول بهداشتی در محیطهای تولید مواد…

  • پرسشنامه تاثیر بازاریابی اجتماعی در پیشبرد فروش محصولات
  • پرسشنامه تاثیر بازاریابی اجتماعی در پیشبرد فروش محصولات پرسشنامه بازاریابی اجتماعی پرسشنامه پیشبرد فروش پرسشنامه پیشبرد فروش محصولات پرسشنامه پیشبرد فروش محصولات سن ایچ رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی نقش بازاریابی اجتماعی در پیشبرد فروش محصولات سن…

  • مقاله رشته حقوق با عنوان اصل صحت
  • مقاله رشته حقوق با عنوان اصل صحت اصل صحت اصاله الصحه فقه شیعه قاعده فراغ استصحاب دانلود مقاله رشته حقوق با عنوان اصل صحت خرید مقالات حقوقی سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نارسایی هیجانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نارسایی هیجانی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نارسایی هیجانی مبانی نظری نارسایی هیجانی پیشینه تحقیق نارسایی هیجانی پیشینه داخلی نارسایی هیجانی پیشینه خارجی نارسایی هیجانی پیشینه پژوهش نارسایی هیجانی پیشینه نظری نارسایی هیجانی ادبیات…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *