مبانی نظری و پیشینه تحقیق عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز

مبانی نظری و پیشینه تحقیق عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز

مبانی نظری عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز
دانلود مبانی نظری عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز
پیشینه تحقیق عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز
ادبیات نظری عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز
فصل دوم پایان نامه عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز
مبانی نظری و پیشینه تحقیق عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز
ادبیات و مبانی نظری عوامل موثر بر ارزش ویژه بر

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز

 

 

 

 

 

چکیده

هدف اصلی این پژوهش، بررسی ارزش ویژه برند سبز و عوامل موثر بر آن (کیفیت درک شده برند، تصویر برند سبز، ارزش درک شده برند سبز، اعتبار برند) براساس مدل فونگ اِنگ و همکاران، 2013 می باشد. پژوهش حاضر به لحاظ هدف، کاربردی و از جنبه جمع آوری داده -ها از نوع توصیفی- علّی/ پیمایشی است.در این پژوهش برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه های استاندارد استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق شامل مصرف-کنندگان محصولات الکترونیکی و الکتریکی کم مصرف در استان گیلان می باشد. بر این اساس، 384 نفر از مصرف کنندگان از طریق نمونه گیری تصادفی خوشه ای در دسترس انتخاب شدند. 

 

جهت تجزیه  و  تحلیل داده  ها از تحلیل عاملی تأییدی (CFA) و مدل-سازی معادلات ساختاری (SEM) بهره گرفته شده است. یافته  ها نشان می دهد که کیفیت درک شده برند با تصویر برند سبز و همچنین با اعتبار برند رابطه معناداری داشته امّا با ارزش درک شده برند سبز رابطه معناداری ندارد. همچنین نتایج نشان داد که اعتبار برند با ارزش درک شده برند سبز و تصویر برند سبز رابطه معناداری داشته اما با ارزش ویژه برند سبز رابطه معناداری ندارد. ارزش درک شده برند سبز و تصویر برند سبز هم هر کدام با ارزش ویژه برند سبز رابطه معناداری دارند. سرانجام نتایج درباره ی متغیرهای واسطه ای نشان داد که نقش واسطه ای اعتبار برند بر رابطه بین کیفیت درک شده برند و ارزش درک شده برند سبز پذیرفته می شود. امّا نقش واسطه  ای اعتبار برند بر رابطه بین کیفیت درک شده برند و تصویر برند سبز پذیرفته نمی شود. همچنین به ترتیب نقش های واسطه  ای ارزش درک شده برند سبز و تصویر برند سبز بر رابطه بین اعتبار برند و ارزش ویژه برند سبز پذیرفته می شود.

 

 

 

واژگان کلیدی:

ارزش ویژه برند سبز

کیفیت درک شده برند

اعتبار برند، تصویر برند سبز

ارزش درک شده برند سبز

مدل سازی معادلات ساختاری 

 

 

 

 

 مقدمه

امروزه توجه محیطی به طور سریع به عنوان یک جریان غالب برای مشتریان به دلیل مسئله گرم شدن جهانی، در نظر گرفته می شود و بسیاری از شرکت ها به دنبال به دست آوردن این فرصت هستند. در مقابل بازاریابی سبز برای انواع محصولات همانند محصولات الکتریکی و الکترونیکی، مهم تر شده است (Chen, 2006). به هر حال تمام شرکت ها دارای توانایی کافی برای ارائه محصولات سبز خود به مشتریان در بازار نیستند. اگر شرکت ها خواستار اتخاذ موفقیت آمیز بازاریابی سبز باشند، آنگاه مفاهیم و نظرات محیطی آنها باید با تمام جنبه های بازاریابی ادغام گردد (Chen, 2010). 

 

امروزه به دلیل محیط گرایی رایج در جهان، فروش محصولات سبز به طور قابل ملاحظه  ای افزایش یافته است و بنابراین مشتریان بیشتری مایل به پرداخت بهای اضافی برای محصولات سبز هستند (Chen, 2008). بازاریابی سبز یا زیست محیطی، ابزاری برای توسعه سازگار با محیط زیست و همچنین تقویت تصویر برند بکار می رود (Khandoker and Mahbubul, 2011). پنج دلیل برای شرکت ها جهت توسعه بازاریابی سبز وجود دارد: سازگاری با فشارهای محیطی، به دست آوردن مزیت رقابتی، بهبود تصویر شرکت  ها، جستجوی بازارها، فرصت های جدید و گسترش ارزش محصول (Neal and Strauss, 2008). بعلاوه اتخاذ بازاریابی سبز می-تواند افزایش دهنده عملی ارزش ویژه برند غیرقابل وصف گردد (Chang and Chen, 2013). اگرچه بهای ارزش ویژه برند نمی-تواند با توجه به روش های محاسباتی مالی حاضر برای اکثر شرکت  های صاحب برند تخمین زده شود (Chen, 2010). اما ایجاد یک برند قوی در بازاریابی، یکی از اهداف عمده بوده، چرا که ارائه دهنده مزایایی برای آنها است، همانند آسیب پذیری کمتر در فعالیت های بازاریابی رقابتی، سودهای ناخالص بیشتر و فرصت های بالاتر گسترش برند (Delgado-Ballester and Munuera-Alema´n, 2005 ).

 

امروزه سازمان  ها به دلایل زیادی از جمله صدمه دیدن محیط زیست، قوانین و مقررات دولتی، فشارهای رقابتی، سود بالقوه، هزینه و … تمایل دارند نگرانی خود را در مورد مسائل زیست محیطی ابراز کنند. این وضعیت شرکت ها را تشویق می کند که با کاهش تاثیر عواقب مخرب ناشی از فعالیت  های اقتصادی خود، یک فرآیند تغییر برای حفظ محیط زیست دنبال کنند (Khandoker and Mahbubul, 2011). همچنین توجه به اینکه مسائل محیطی و اجتماعی امروزه برای مشتریان اهمیت بالایی دارند، لذا رعایت مسائل زیست محیطی در فعالیت های بازاریابی باعث ایجاد مزیت رقابتی برای شرکت خواهد شد و از این طریق شرکتها می توانند به ایجاد یک پایگاه خوب در بازار دست یابند (Kotler and Gary, 1999, 361-364 ). 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل دوّم : ادبیات تحقیق

مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………. 17

2-1- تاریخچه بازاریابی سبز و ایجاد برند سبز…………………………………………………………………………….. 18

2-2- متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………………………………………………….30

2-2-1-ارزش ویژه برند سبز………………………………………………………………………………………………………. 30

2-2-1-1- اهمیت ارزش ویژه برند سبز……………………………………………………………………………………….34

2-2-2- کیفیت درک شده برند………………………………………………………………………………………………….. 35

2-2-1-2- اهمیت کیفیت درک شده برند……………………………………………………………………………………..37

2-2-1-3- رابطه بین کیفیت درک شده برند با تصویر برند سبز……………………………………………………….38

2-2-1-4- رابطه بین کیفیت درک شده برند با ارزش درک شده برند سبز…………………………………………38

2-2-1-5- رابطه بین کیفیت درک شده برند با اعتبار برند……………………………………………………………….39

2-2-3- ارزش درک شده برند سبز…………………………………………………………………………………………….. 40

2-2-3-1- اهمیت ارزش درک شده برند سبز……………………………………………………………………………….41

2-2-3-2- رابطه بین ارزش درک شده برند سبز با ارزش ویژه برند سبز…………………………………………..42

2-2-4- اعتبار برند………………………………………………………………………………………………………………….  43

2-2-4-1- اهمیت اعتبار برند……………………………………………………………………………………………………..45

2-2-4-2- رابطه بین اعتبار برند با ارزش درک شده برند سبز…………………………………………………………46

2-2-4-3- رابطه بین اعتبار برند با تصویر برند سبز……………………………………………………………………….47

2-2-4-4- رابطه بین اعتبار برند با ارزش ویژه برند سبز…………………………………………………………………47

2-2-5-  تصویر برند سبز…………………………………………………………………………………………………………. 40

2-2-5-1- اهمیت تصویر برند سبز……………………………………………………………………………………………. 50

2-2-5-2- رابطه بین تصویر برند سبز با ارزش ویژه برند سبز……………………………………………………….. 51

2-3- روش  ها و مدل  های اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز……………………………………………………………. 52

2-3-1- روش  های اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز…………………………………………………………………….. 52

2-3-1-1-  ارزش ویژه مبتنی بر مشتری…………………………………………………………………………………….. 52

2-3-1-2- ارزش ویژه مبتنی بر شرکت………………………………………………………………………………………. 52

2-3-1-3-  ارزش ویژه از دید مالی…………………………………………………………………………………………… 52

2-3-2- مدل  های اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز………………………………………………………………………. 54

2-3-2-1- مدل ارزش ویژه برند دیوید آكر………………………………………………………………………………… 54

2-3-2-2- مدل شناخت برند کلر………………………………………………………………………………………………. 56

2-3-2-3- مدل ارزیاب دارایی برند یونگ و روبیكام…………………………………………………………………… 58

2-3-2-4- مدل ارزش ویژه برند فلدویك …………………………………………………………………………………. 59

2-3-2-5- مدل ارزش ویژه برند یو و لی……………………………………………………………………………………. 60

2-3-2-6- مدل ارزش ویژه برند یو و دنثو…………………………………………………………………………………. 61

2-3-2-7- مدل طنین برند کلر………………………………………………………………………………………………….. 61

2-3-2-8- مدل زنجیره ارزش برند کلر و لمن…………………………………………………………………………….. 63

2-3-2-9- مدل ارزش وژه برند مبتنی مشتری نت مایر و همکاران………………………………………………… 65

2-6- پیشینه تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………… 66

2-6- 1- داخلی……………………………………………………………………………………………………………………….. 66

2-6-2- خارجی………………………………………………………………………………………………………………………. 67

 

 

فهرست منابع………………………………………………………………………………………………………………………….. 

فهرست منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………….. 

فهرست منابع لاتین…………………………………………………………………………………………………………………. 

 

 

 

 

 

 

فهرست جداول

(جدول 2-1) تحول علایق زیست  -محیطی………………………………………………………………………………………20

(جدول 2-2) تفاوت انواع دیدگاه  های بررسی ارزش ویژه برند………………………………………………………. 53

(جدول 2-3) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق داخلی………………………………………………………….67

(جدول 2-4) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی اوّل………………………………………………….68

(جدول 2-5) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی دوّم………………………………………………….68

(جدول 2-6) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی سوّم…………………………………………………69

(جدول 2-7) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی چهارم………………………………………………70

(جدول 2-8) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی پنجم………………………………………………..71

 

 

 

فهرست اشکال

(شکل 2-1): روش  های ارزیابی ارزش ویژه برند…………………………………………………………………………….53

(شکل 2-2) مدل ارزش ویژه برند آکر………………………………………………………………………………………… 55

(شکل 2-3) نمودار شناخت برند کلر……………………………………………………………………………………………56

(شکل 2-4) مدل ارزیاب دارایی برند یونگ و روبیكام…………………………………………………………………….59

(شکل 2-5) مدل ارزش ویژه برند فلدویك………………………………………………………………………………….. 60

(شکل 2-6) مدل ارزش ویژه برند یو و لی……………………………………………………………………………………. 60

(شکل 2-7) مدل ارزش ویژه برند یو و دنثو………………………………………………………………………………… 61

(شکل 2-8) مدل طنین برند کلر…………………………………………………………………………………………………. 62

(شکل 2-9) مدل زنجیره ارزش برند کلر و لمن……………………………………………………………………………. 63

(شکل 2-10) مدل ارزش وژه برند مبتنی مشتری نت مایر و همکاران……………………………………………………..65

 

 

 

 

 

 

 

پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند کارمند محور کینگ و گریس

پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند کارمند محور کینگ و گریس دانلود پرسشنامه کارمند محور کینگ و گریس دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند کارمند محور دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند کارمند محور کینگ…

شناسایی نقاط مساله ساز سازمان و ارائه مدلی جامع برای ارزیابی پیاده سازی ERP در آن

شناسایی نقاط مساله ساز سازمان و ارائه مدلی جامع برای ارزیابی پیاده سازی ERP در آن پایان نامه erp پایان نامه برنامه ریزی منابع سازمانی پایان نامه عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی ERP عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی ERP پیاده…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیستم های سنتی و نوین ارزیابی عملکرد

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیستم های سنتی و نوین ارزیابی عملکرد مبانی نظری ارزیابی عملکرد دانلود مبانی نظری ارزیابی عملکرد دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد ادبیات نظری ارزیابی عملکرد فصل دوم پایان نامه ارزیابی عملکرد…

پروپوزال بررسی تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس متاثر از قدرتهای خارجی

پروپوزال بررسی تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس متاثر از قدرتهای خارجی تحولات امنیتی خلیج فارس تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس تاثیر قدرتهای خارجی بر تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس بررسی تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس متاثر از قدرتهای خارجی پروپوزال…

پاورپوینت مقدمه ای بر اقتصادسنجي

پاورپوینت مقدمه ای بر اقتصادسنجي کلمات کلیدی : پاورپوینت اقتصادسنجي در پژوهش‌هاي تجربي اقتصادسنجي در پژوهش‌هاي تجربي پاورپوینت اقتصادسنجي مقدمه ای بر اقتصادسنجي تعریف اقتصادسنجي آنچه اقتصادسنجي انجام مي‌دهد خلاصه‌اي از كالبدشناسي مدل‌سازي اقتصادسنجي كلاسيك روش‌هاي پيش‌بيني براساس داده‌هاي سري…

پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر کیفیت رابطه و پیامدهای حاصل از آن

پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر کیفیت رابطه و پیامدهای حاصل از آن پرسشنامه کیفیت رابطه پرسشنامه پیامدهای حاصل از کیفیت رابطه پرسشنامه عوامل موثر بر کیفیت رابطه پرسشنامه کیفیت رابطه در بانک پرسشنامه پیامدهای حاصل از کیفیت رابطه در بانک…

معرفی نانوسیال، ویژگی‌ها و روابط حاکم بر خواص آنها

معرفی نانوسیال، ویژگی‌ها و روابط حاکم بر خواص آنها نانوسیال انتقال حرارت سیستم های حرارتی خواص ترموفیزیکی سیال پایان نامه معرفی نانوسیال، ویژگی‌ها و روابط حاکم بر خواص آنها رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه رشته مکانیک معرفی نانوسیال،…

روشی برای مقایسه معماری های نرم افزار

روشی برای مقایسه معماری های نرم افزار معماری نرم افزار مقایسه معماری هدف کسب و کار سرویس معماری ارزیابی معماری نرم افزار دانلود مقاله کارشناسی ارشد رشته مهندسی نرم افزار روشی برای مقایسه معماری های نرم افزار دانلود مقاله کارشناسی…

تاثیر جریان سنج ها در اکسید آلومینیوم

تاثیر جریان سنج ها در اکسید آلومینیوم جریان سنج اکسید آلومینیوم اندازه گیری در صنعت تاثیر جریان سنج ها در اکسید آلومینیوم کاربرد فلو سنجها در آلومینای جاجرم کاربرد جریان سنج ها در اکسید آلومینیوم دانلود پایان نامه مکانیک دانلود…

  • پاورپوینت فصل پنجم کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته سجادی و صوفی با موضوع کاربرد مدیریت برمبنای فعالیت در مؤسسات خدماتی
  • پاورپوینت فصل پنجم کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته سجادی و صوفی با موضوع کاربرد مدیریت برمبنای فعالیت در مؤسسات خدماتی پاورپوینت فصل پنجم کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته سجادی و صوفی با موضوع کاربرد مدیریت برمبنای فعالیت درمؤسسات خدماتی پاورپوینت فصل پنجم…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه های فرزندپروری
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه های فرزندپروری مبانی نظری نظریه های فرزندپروری دانلود مبانی نظری نظریه های فرزندپروری پیشینه تحقیق نظریه های فرزندپروری ادبیات نظری نظریه های فرزندپروری فصل دوم پایان نامه نظریه های فرزندپروری مبانی نظری و پیشینه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت اجتماعی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت اجتماعی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه سلامت اجتماعی مبانی نظری سلامت اجتماعی دانلود مبانی نظری سلامت اجتماعی پیشینه تحقیق سلامت اجتماعی دانلود پیشینه تحقیق سلامت اجتماعی پیشینه داخلی سلامت اجتماعی پیشینه خارجی…

  • پاورپوینت سیستم عصبی: ساختار و کنترل حرکت
  • پاورپوینت سیستم عصبی: ساختار و کنترل حرکت کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت سیستم عصبی، ساختار و کنترل حرکت پاورپوینت سیستم عصبی، ساختار و کنترل حرکت سیستم عصبی، ساختار و کنترل حرکت اعمال عمومی سیستم عصبی ساختار نرون اجزای تشکیل دهنده…

  • کتاب اقتصاد منطقه ای (تئوری و مدلها) دکتر مجید صباغ کرمانی ، فصل اول و دوم
  • کتاب اقتصاد منطقه ای (تئوری و مدلها) دکتر مجید صباغ کرمانی ، فصل اول و دوم کتاب اقتصاد منطقه ای تئوری و مدلها دکتر مجید صباغ کرمانی رفتن به سایت اصلی کتاب اقتصاد منطقه ای (تئوری و مدلها) دکتر مجید…

  • پاور پوینت آلودگی صوتی
  • پاور پوینت آلودگی صوتی دانلود، پاورپوینت،الودگی صوتی رفتن به سایت اصلی —آلودگی صوتی  به عنوان یکی از آلاینده های زیست محیطی در ایجاد این گونه مشکلات در شهر های بزرگ سهم بسزایی را به خود اختصاص داده است. —آلودگی صوتی…

  • جایگزینی هایی برای آنتی بیوتیک های موجود در غذا
  • جایگزینی هایی برای آنتی بیوتیک های موجود در غذا آنتی بیوتیک آنزیم ها اسیدهای آلی پربیوتیک ها دانلود مقاله جایگزینی هایی برای آنتی بیوتیک های موجود در غذا دلایل عقیلی برای منع بکارگیری آنتی بیوتیک ها همکاری در فروش فایل…

  • پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 19 (ترکیبهای تجاری)
  • پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 19 (ترکیبهای تجاری) پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 19 با موضوع ترکیبهای تجاری پاورپوینت بررسی استاندارد حسابداری شماره 19 با موضوع ترکیبهای تجاری استاندارد حسابداری شماره 19 پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره نوزده پاورپوینت استاندارد ترکیبهای تجاری تحقیق…

  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد سازمان بر مبنای رویکرد ترکیبی DEA و شبکه عصبی
  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد سازمان بر مبنای رویکرد ترکیبی DEA و شبکه عصبی ارزیابی عملکرد با DEA مبانی نظری ارزیابی عملکرد در پالایشگاه گاز ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عملکرد پالایشگاه گاز با تحلیل پوششی…

  • نتایج نظرسنجی پیاده سازی موفق ERP با ارائه چارچوبی از مدیریت دانش
  • نتایج نظرسنجی پیاده سازی موفق ERP با ارائه چارچوبی از مدیریت دانش مراحل پیاده سازی erp نتایج نظرسنجی پیاده سازی erp نتایج نظرسنجی پیاده سازی erp در سازمان نتایج نظرسنجی عوامل کلیدی موفقیت erp نتایج نظرسنجی عوامل موفقیت پیاده سازی…

  • مقاله ترجمه شده رشته صنایع غذایی با عنوان محرکه و مدل سازی برنامه زمان اجرا
  • مقاله ترجمه شده رشته صنایع غذایی با عنوان محرکه و مدل سازی برنامه زمان اجرا محرکه مدل سازی مدل سازی برنامه زمان اجرا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروشگاه ساز فایل مقاله ترجمه شده دانلود مقاله ترجمه شده…

  • عوامل بروز فساد اداری از دیدگاه اسلام و نحوه جلوگیری از آن
  • عوامل بروز فساد اداری از دیدگاه اسلام و نحوه جلوگیری از آن عوامل بروز فساد اداری از دیدگاه اسلام و نحوه جلوگیری از آن رفتن به سایت اصلی ضرورت و اهمیت برخورد بافساد اداری: فساد اداری در سطوح مختلف مدیریتی…

  • پروپوزال ارزیابی عملکرد شرکت ها بر اساس الگوریتم درخت تصمیم
  • پروپوزال ارزیابی عملکرد شرکت ها بر اساس الگوریتم درخت تصمیم ارزیابی عملکرد شرکت های بورس معیارهای ارزیابی عملکرد مالی پروپوزال ارزیابی عملکرد شرکت های پذیرفته شده بورس نسبت های مالی شرکت های بورسی بررسی نسبت های متوسط صنعت در شرکت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند مقصد گردشگری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند مقصد گردشگری مبانی نظری ارزش ویژه برند مقصد گردشگری دانلود مبانی نظری ارزش ویژه برند مقصد گردشگری پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند مقصد گردشگری ادبیات نظری ارزش ویژه برند مقصد گردشگری فصل…

  • پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 25 (گزارشگري بر حسب قسمتهاي مختلف)
  • پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 25 (گزارشگري بر حسب قسمتهاي مختلف) دانلود رایگان پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 25 (گزارشگري بر حسب قسمتهاي مختلف) پاورپوینتاستاندارد حسابداري شماره 25 (گزارشگري بر حسب قسمتهاي مختلف) پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره بیست و پنج پاورپوینت استاندارد…

  • پرسشنامه وسواس فکری عملی بازنگری شده (OCI-R) فوآ و همکاران (2002)
  • پرسشنامه وسواس فکری عملی بازنگری شده (OCI-R) فوآ و همکاران (2002) کلمات کلیدی : پرسشنامه فوآ و همكاران پرسشنامه وسواس عملي پرسشنامه وسواس اجباری پرسشنامه وسواس عملی فوآ پرسشنامه سندروم وسواس پرسشنامه اختلال وسواسی عملی پرسشنامه وسواس عملی فوآ و همكاران…

  • بررسی فقر و انواع آن از دیدگاه های مختلف
  • بررسی فقر و انواع آن از دیدگاه های مختلف کلمات کلیدی : جایگاه فقر در اسلام تعریف فقر در اسلام تحقیق درباره فقر تحقیق درمورد فقر فقر از ديدگاه احاديث فقر از ديدگاه سرمايه داری مقاله کامل در مورد فقر…

  • رویکرد تلفیقی میان رشته ای در آموزش
  • رویکرد تلفیقی میان رشته ای در آموزش برنامه درسی تلفیقی الگوی برنامه درسی تلفیقی الگوهای تلفیق برنامه درسی رویکردهای تلفیقی ماهیت رویکردهای تلفیقی انواع رویکردهای تلفیقی رویکرد تلفیقی میان رشته ای مزایا رویکرد تلفیقی میان رشته ای در آموزش معایب…

  • نیاز سنجی آموزشی سلامت
  • نیاز سنجی آموزشی سلامت نیاز سنجی نیاز سنجی سلامت نیاز سنجی آموزشی نیازسنجی بهداشتی نیاز سنجی آموزشی سلامت دانلود مقالات رشته مدیریت دانلود مقالات کارشناسی ارشد مدیریت دانلود مقالات مدیریتی سیستم همکاری در فروش فایل خرید مقالات مدیریتی رفتن به…

  • پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان کاهش موجودی در زنجیره
  • پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان کاهش موجودی در زنجیره زنجیره تامین تقاضا در زنجیره تامین کاهش موجودی در زنجیره نقش میزان موجودی در زنجیره تامین دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت رفتن به سایت اصلی پایان نامه کارشناسی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق احساس امنیت
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق احساس امنیت مبانی نظری احساس امنیت دانلود مبانی نظری احساس امنیت دانلود پیشینه تحقیق احساس امنیت پیشینه تحقیق احساس امنیت ادبیات نظری احساس امنیت فصل دوم پایان نامه احساس امنیت ادبیات و مبانی نظری احساس…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مسئولیت پذیری اجتماعی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مسئولیت پذیری اجتماعی مبانی نظری مسئولیت پذیری اجتماعی مبانی نظری در مورد مسئولیت پذیری اجتماعی دانلود مبانی نظری مسئولیت پذیری اجتماعی پیشینه تحقیق در مورد مسئولیت پذیری اجتماعی پیشینه تحقیق مسئولیت پذیری اجتماعی دانلود پیشینه…

  • پروپوزال در مورد استرس شغلی
  • پروپوزال در مورد استرس شغلی کلمات کلیدی : پروپوزال فراتحلیل پروپوزال استرس شغلی پروپوزال عوامل استرس شغلی دانلود پروپوزال استرس شغلی پروپوزال رابطه استرس و فرسودگی شغلی رفتن به سایت اصلی در این پروپوزال از فراتحلیل به عنوان یک تکنیک…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش غنی سازی ازدواج
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش غنی سازی ازدواج مبانی نظری غنی سازی ازدواج دانلود مبانی نظری غنی سازی ازدواج مبانی نظری غنی سازی ازدواج تحصیلی پیشینه تحقیق غنی سازی ازدواج ادبیات نظری غنی سازی ازدواج فصل دوم پایان نامه غنی…

  • پاورپوینت فصل دهم کتاب درآمدی به جامعه شناسی تألیف بروس کوِئن ترجمه محسن ثلاثی
  • پاورپوینت فصل دهم کتاب درآمدی به جامعه شناسی تألیف بروس کوِئن ترجمه محسن ثلاثی کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل دهم کتاب درآمدی به جامعه شناسی تألیف بروس کوِئن ترجمه محسن ثلاثی پاورپوینت فصل دهم کتاب درآمدی به جامعه شناسی محسن…

  • پایان نامه کارشناسی رشته برق و الکترونیک با عنوان مدارات رادیویی
  • پایان نامه کارشناسی رشته برق و الکترونیک با عنوان مدارات رادیویی مدارات رادیویی انواع سرامیکی پایداری حرارتی مدار تانک آمپلیفایر قدرت ولتاژ موج ایستاده پایان نامه کارشناسی رشته برق و الکترونیک با عنوان مدارات رادیویی پایان نامه پایان نامه رشته…

  • مقاله رشته فیزیک با عنوان مغناطیس (Magnetic)
  • مقاله رشته فیزیک با عنوان مغناطیس (Magnetic) مغناطیس الکترومغناطیس انرژی مغناطیسی مواد فرو مغناطیس میدان مغناطیسی تشخیص قطبهای یک آهنربا خرید مقاله و تحقیق رشته فیزیک دانلود مقاله رشته فیزیک با عنوان مغناطیس (Magnetic) سیستم همکاری در فروش فایل همکاری…

  • بررسی روشهای اصلاح و بهسازی خاک با تاکید بر جت گروتینگ
  • بررسی روشهای اصلاح و بهسازی خاک با تاکید بر جت گروتینگ تزریق با فشار بالا جت گروتینگ تزریق در خاک دانلود پایان نامه اصلاح جت گروتینگ دانلود پایان نامه بهسازی خاک با تزریق روشهای تزریق در خاک اثر بهسازی بر…

  • ترجمه صفحات 333 تا 433 از کتاب ملامح النثر الحدیث و فنونه
  • ترجمه صفحات 333 تا 433 از کتاب ملامح النثر الحدیث و فنونه کلمات کلیدی : ترجمه صفحات 333 تا 433 از کتاب ملامح النثر الحدیث و فنونه رفتن به سایت اصلی ترجمه صفحات 333 تا 433 از کتاب ملامح النثر…

  • پرسشنامه بررسی و تعیین تاثیر آمیخته بازاریابی بر فروش ماهیان زینتی
  • پرسشنامه بررسی و تعیین تاثیر آمیخته بازاریابی بر فروش ماهیان زینتی پرسشنامه آمیخته بازاریابی پرسشنامه تاثیر آمیخته بازاریابی پرسشنامه فروش ماهیان زینتی پرسشنامه تاثیر آمیخته بازاریابی بر فروش ماهیان زینتی رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی و…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *