مبانی رویکرد پیشنهادی برای کشف سرویس ها و تحلیل سیستم های اجرایی تولید برای شناسایی سرویس ها

مبانی رویکرد پیشنهادی برای کشف سرویس ها و تحلیل سیستم های اجرایی تولید برای شناسایی سرویس ها

رایانش ابری
سیستمهای اجرایی تولید
سیستم اجرایی توزیع شده سرویس گرا
تحلیل سیستم های اجرایی تولید
کشف سرویسها سیستم های اجرایی تولید
دانلود پایان نامه سیستمهای اجرایی تولید
کاریرد رایانش ابری در سیستمهای اجرایی تولید

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه  رشته فناوری اطلاعات

مبانی رویکرد پیشنهادی برای کشف سرویس ها و تحلیل سیستم های اجرایی تولید برای شناسایی سرویس ها

 

 

 

 

 

چکیده:

یکی از حوزه هایی که مناسب است تا در سیستم های اجرایی تولید برای حصول نتایج بیشتر ، استفاده شود شناسایی سرویس های مورد نیاز است که با استفاده از این رویکرد هنوز راه حل های مناسبی ارائه نشده است .در این تحقیق مبانی رویکرد پیشنهادی برای کشف سرویس ها و تحلیل سیستم های اجرایی تولید برای شناسایی سرویس ها توضیح داده می شود. جزئیات مربوط به گام های شناسایی، تعیین مشخصه ها شرح داده می شود. هدف از ارائه این رویکرد ارائه چهارچوبی جامع برای سیستم های اجرایی تولید با استفاده از سرویس گرایی است. این چهارچوب بایستی حدالامکان از مزایای سرویس گرا برای کاربرد بهینه در محیط توزیع شده استفاده کرده باشد.

در ادامه تحقیق، ابتدا نگاهی کلی به رویکرد مورد استفاده و مراحل آن آورده شده است ، سپس به معرفی طرح کلی سیستم اجرایی توزیع شده سرویس گرا خواهیم پرداخت. در بخش پایانی به صورت جزئی تر رویکرد پیشنهاد شده تشریح می شود.

3.2 نگاهی کلی

هدف این تحقیق ارائه چهارچوبی سرویس گرا برای سیستم های اجرایی تولید و مبتنی بر مدل محاسبات ابری است . علت استفاده از سرویس گرایی در ارائه این چهارچوب این است که بتوان با تحلیل ماژولهای مختلف این سیستم ها سرویس های مورد نیاز را استخراج نمود . البته با توجه به ماهیت این سیستم ها و سیستم های امکاناتی ، نمی توان ادعا کرد که تمامی سرویس های چهارچوب شناسایی شده اند ولی سرویس های استخراج شده قابل پاسخگویی برای مهمترین بخش های سیستم هستند. بسیاری از این سرویس ها قابلیت ترکیب با کامپوننت های فعلی سیستم را دارند و بسیاری از آنها بایستی جایگزین راه حل های فعلی شوند.

از این رودر این چارچوب ، سرویس های شناخته شده در حقیقت جزء سرویس های اصلی این سیستم ها هستند و در مراحل دیگر چرخه این سیستم ها ، به عبارتی در فاز توسعه و پیاده سازی نیز نیاز به کشف سرویس وجود دارد که زیر مجموعه این کار قرار نمی گیرد. این سرویس ها منجر به افزایش استفاده مجدد و در نتیجه کاهش هزینه ها حین اجرا خواهد شد.

تحقیقات صورت گرفته نشان می دهد که متودولوژی های متعددی برای تحلیل سرویس گرا ایجاد و به کار گرفته می شود ، رویکردی که ما برای تحلیل این سیستم ها استفاده می کنیم بایستی ویژگی آن را داشته باشد تا سیستم های توزیع شده و بسیار بزرگ را تحت پوشش قرار دهد. در بین متودولوژی های موجود، متودولوژی SOMA (Service Oriented Modelling and Architecture   ( کاندید مناسبی برای این کار می باشد.

با توجه به مطالعات انجام شده بر روی دامنه موجود، تمرکز برای کشف و شناسایی سرویس ها و تعیین مشخصه سرویس های مهم این سیستم با استفاده از متودولوژی پیشنهاد شده می باشد.

– ابتدا با بررسی سیستم های اجرایی تولید موجود و شناسایی مشکلات و بسط این مشکلات با در نظر گرفتن محیط توزیع شده جدید ، به شرح مسائل مختلف که برای رفع آنها نیاز به ارائه مدل سرویس گرا داریم می پردازیم.

– با در نظر گرفتن شرح مسائل مختلف برای هر کدام بنا بر متودولوژی در نظر گرفته  SOMA و الگوی راه حل پیشنهاد می دهیم.

– با شناسایی سیستم های اجرایی تولید و فعالیت ها و وظایف آنها با استفاده از الگوهای طراحی موجود ، عناصر کلیدی این سیستم ها را شناسایی می کنیم.

– با در نظر گرفتن الگوهای راه حل پیشنهادی و در نظر گرفتن دامنه موجود، الگوهای طراحی سیستم های اجرایی تولید اهداف مهم کسب و کار وسیستم های قدیمی به شناسایی سرویس های پیشنهادی می پردازیم.

– سرویس ها را با روش های موجود بررسی کرده و سرویس های کاندید را شناسایی می کنیم.

طراحی سرویس گرای این چارچوب به نحوی است که سعی شده عناصر موجودیت تا حد امکان قابلیت کار دو به دو را داشته باشند تا یکپارچگی هر چه بیشتر در محیط توزیع شده تولید فراهم شود. این رویکرد طراحی جامع بوده و هدف ارائه مخزن سرویس بهینه حاوی سرویس های پایه ی سیستم های اجرایی تولید در محیط توزیع شده است.

 

 

 

کلمات کلیدی:

شناسایی سرویسها

مبانی رویکرد پیشنهادی

سیستمهای اجرایی تولید

 

 

 

 

 

فهرست رئوس مطالب

3.1 مقدمه

3.2 نگاهی کلی

3.2.1 تشریح سیستم های اجرایی تولید و طرح مساله در محیط توزیع شده

3.2.2 انتخاب الگوهای راه حل(Solution pattern )  های SOMA

3.2.3 الگوی راه حل های پیشنهادی توسط SOMA

3.2.4 تعریف موجودیت های کلیدی با استفاده از الگوهای طراحی سیستم ها ی توزیع شده

3.3  شناسایی سرویس ها

3.4 تطابق رویکرد با مدل محاسباتی ابری

3.4.1 مراحل چارچوب از دید محاسبات ابری

3.4.2 شناسایی سرویسهای سیستمهای اجرایی تولید

3.5   ماژولهای اصلی سیستمهای اجرایی تولید تحت عنوان برنامههای کاربردی سرویس گرا

3.6 ارتباطات میان ماژولهای مختلف سیستمهای اجرایی تولید

3.7 توابع سیستم های اجرایی تولید به عنوان سرویس

3.8 سبک معماری مناسب برای کنترل سیستم های اجرایی تولید توزیع شده در ابر

3.9 زمانبندی جزئی تحت عنوان سرویس

3.9.1 ملزومات تامین كننده ابر

3.10 مدیریت منابع به عنوان سرویس

3.10.1 ملزومات تعیین كننده سرویس

3.10.2 ملزومات سازمانها

3.11  نظارت به عنوان سرویس

3.12 جمع بندی

مراجع و منابع

چکیده انگلیسی

 

 

 

 

فهرست جداول

جدول 3.1 سرویس- هدف 57

جدول3.2 تجزیه دامنه 61

جدول 3.3 به كارگیری ابر زمانبندی 105

 

 

 

 

 

 

 

فهرست تصاویر و نمودار

43 شکل3.1 نمایی کلی از رویکرد مورد استفاده

46 شکل3.2 ESB

48 شکل3.3 قالب ESB

50 شکل3.4 سرویس های ESB

54 شکل3.5 مدل محاسبات ابری و جایگاه سیستم

55 شکل 3.6 سیستم  های اجرایی تولید توزیع شده

56 شکل3.7 ماژول  های سیستم  های اجرایی تولید  

60 شکل3.8  زیر سیستم  های اصلی سیستم  های ابر

64 شکل 3.9 جستجوی سرویس

65 شکل 3.10 اطلاع رسانی از تغییر سرویس

65 شکل 3.11 ثبت سرویس

66 شکل 3.12 شبه کد ثبت سرویس

67 شکل 3.13   مقداردهی اولیه به منابع

68 شکل 3.14 تغییرات در منابع

68 شکل 3.15 شبه کد تغییر در منابع

70 شکل 3.16 نمودار فعالیت زمانبند

71 شکل 3.17 شبه کد زمانبند

73 شکل 3.18 مدیریت چرخه حیات سفارش

74 شکل 3.19 شبه کد توزیع کننده

76 شکل 3.20 بازرس

77 شکل 3.21 شبه کد بازرس

79 شکل 3.22 پی گیری کننده

80 شکل 3.23 پی گیری کننده

82 شکل 3.24 دریافت گزارش از تحلیلگر

83 شکل 3.25 شبه کد مدیریت داده  های سفارش

84 شکل 3.26 مدیریت سفارش

85 شکل 3.27 نقش میانجی

86 شکل 3.28 مدل اطلاعاتی واسط  ها

87 شکل 3.29 مذاکره میان مدیر منابع و مدیر سفارش

88 شکل 3.30 مذاکره میان مدیریت منابع مختلف

89 شکل 3.31 بخشی از مذاکرات کنترل فرآیند اجرای سفارش

90 شکل 3.32 مذاکرات بین مدیر منابع و بازرس

91 شکل 3.33 مذاکره میان سرویس  های سطح بالاتر و مدیر سفارش

91 شکل 3.34 ارائه گزارش

92 شکل 3.35 مذاکره بین بازرس و مدیر

93 شکل 3.36 مذاکراتی برای کنترل میان چندین مدیر منبع

95 شکل 3.37 همه چیز تحت عنوان سرویس

97 شکل 3.38 مدیریت چرخه حیات سفارش

98 شکل 3.39 ملزومات کاربران، سازمان  ها و تامین کنندگان

99 شکل 3.40 ارکسترازیسون ماژول مدیریت سفارش

101 شکل3.41 چیروگرافی

102 شکل3.42توزیع سرویس  ها در محیط ابر

104 شكل 3.43 مجازی سازی زمانبندی

106 شکل 3.44 مدیریت منابع تولید

110 شکل 3.45نظارت برتخصیص منابع

 

 

پاورپوینت کتاب مدیریت استراتژیک تألیف هانگر و ویلن

پاورپوینت کتاب مدیریت استراتژیک تألیف هانگر و ویلن دانلود پاورپوینتکتاب مدیریت استراتژیک تألیف هانگر و ویلن پاورپوینتکتاب مدیریت استراتژیک تألیف هانگر و ویلن دانلود خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک تألیف هانگر و ویلن خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک تألیف هانگر و ویلن…

شناسائی عوامل و شرایط موثر برای احراز پست مدیریت، مدیران واحدهای آموزشی (کامل و آپدیت شده)

شناسائی عوامل و شرایط موثر برای احراز پست مدیریت، مدیران واحدهای آموزشی (کامل و آپدیت شده) مدیریت آموزشی احراز پست مدیریت مدیران واحدهای آموزشی توسعه در نظام آموزش و پرورش دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی دانلود پایان نامه…

شناسایی رابطه احزاب با توسعه سیاسی و امنیت ملی

شناسایی رابطه احزاب با توسعه سیاسی و امنیت ملی امنیت ملی احزاب سیاسی توسعه سیاسی نقش احزاب در امنیت ملی نقش احزاب در توسعه سیاسی شناسایی رابطه احزاب با توسعه سیاسی و امنیت ملی رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله…

نقش شبكه‌های عصبی در مسیریابی انرژی آگاه

نقش شبكه‌های عصبی در مسیریابی انرژی آگاه شبكه‌های عصبی مسیریابی انرژی آگاه شبکه های حسگر بیسیم نقش شبكه‌های عصبی در مسیریابی انرژی آگاه دانلود مقالات کارشناسی ارشد رشته هوش مصنوعی دانلود مقالات ارشد هوش مصنوعی دانلود مقالات هوش مصنوعی رفتن…

توسعه پايدار و ابعاد آن در تدوین خطی مشی گذاری محیط زیست

توسعه پايدار و ابعاد آن در تدوین خطی مشی گذاری محیط زیست توسعه پايدار و ابعاد آن در تدوین خطی مشی گذاری محیط زیست رفتن به سایت اصلی هدف از این تحقیق بررسی توسعه پايدار و ابعاد آن در تدوین…

 مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

 مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری فصل…

اصول حاکم بر داوری تجاری در حقوق ایران ( 225 صفحه)

اصول حاکم بر داوری تجاری در حقوق ایران ( 225 صفحه) داوری تجاری داوری تجاری در حقوق ایران اصول حاکم بر داوری تجاری اصول حاکم بر داوری تجاری در حقوق ایران دانلود پایان نامه داوری تجاری دانلود پایان نامه داوری…

ارائه چارچوبی امن جهت استفاده اینترنت اشیا در صنعت

ارائه چارچوبی امن جهت استفاده اینترنت اشیا در صنعت امنیت در اینترنت اشیا معماری اینترنت اشیا اینترنت اشیا در صنعت نفت کاربرد اینترنت اشیا در صنعت نفت و گاز فناوری های مورد استفاده در اینترنت اشیا چالشهاي پیاده سازي و…

نمونه فصل سوم پایان نامه مدیریت خودکارآمدی ورزشی

نمونه فصل سوم پایان نامه مدیریت خودکارآمدی ورزشی کلمات کلیدی : فصل 3 خودکارآمدی ورزشی فصل سوم خودکارآمدی ورزشی نمونه فصل سوم خودکارآمدی ورزشی نمونه فصل سوم پایان نامه مدیریت فصل سوم پایان نامه ارشد خودکارآمدی ورزشی فصل سوم پایان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ریسک اعتباری در بانک 108 صفحه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ریسک اعتباری در بانک 108 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری مدیریت ریسک اعتباری دانلود مبانی نظری مدیریت ریسک اعتباری پیشینه تحقیق مدیریت ریسک اعتباری ادبیات نظری مدیریت ریسک اعتباری فصل دوم پایان نامه…

  • مبانی نظری بررسی ارتباط بین رضایت شغلی کارمندان و رضایت ارباب رجوع
  • مبانی نظری بررسی ارتباط بین رضایت شغلی کارمندان و رضایت ارباب رجوع رضایت شغلی رضایت مشتریان رضایت شغلی کارکنان بیمه رضایت مشتریان از شرکتهای بیمه رابطه رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان مبانی نظری رابطه رضایت شغلی کارکنان و رضایت…

  • معماری قصر الحمراء (بصورت کامل و جامع)
  • معماری قصر الحمراء (بصورت کامل و جامع) قصر الحمراء کاخ الحمراء معماری سنتی معماری خارجی معماری قصر الحمراء نقشة كامل الحمراء سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه…

  • پرسشنامه (مصاحبه) ارائه مدل بومی برای شکل گیری سیاست های زیست محیطی ایران
  • پرسشنامه (مصاحبه) ارائه مدل بومی برای شکل گیری سیاست های زیست محیطی ایران توسعه پايدار ابعاد توسعه پايدار خط مشی گذاری زیست محیطی نگرش بومی خط مشی گذاری زیست محیطی شکل گیری سیاست های زیست محیطی ایران الگو سیاست های…

  • پاورپوینت فصل ششم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع اهداف بازرگاني و سازمان بازاريابي
  • پاورپوینت فصل ششم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع اهداف بازرگاني و سازمان بازاريابي پاورپوینت فصل ششم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع اهداف بازرگاني و سازمان بازاريابي پاورپوینت فصل ششم کتاب…

  • نانو کامپوزیت پلیمری با تقویت کننده خاک رس
  • نانو کامپوزیت پلیمری با تقویت کننده خاک رس کامپوزیت نانو کامپوزیت پلیمری تقویت کننده خاک رس دانلود مقالات رشته مواد و متالوژی نانو کامپوزیت پلیمری با تقویت کننده خاک رس دانلود مقالات مهندسی مواد و متالوژی سیستم همکاری در فروش…

  • ارائه مدلی برای مدیریت دانش مشتریان بانک با داده ‌کاوی بر روی داده های واقعی
  • ارائه مدلی برای مدیریت دانش مشتریان بانک با داده ‌کاوی بر روی داده های واقعی داده کاوی در مدیریت دانش مشتریان بانک مدلی برای مدیریت دانش مشتریان بانک با داده ‌کاوی مدیریت دانش مشتریان بانک با تکنیکهای داده کاوی مدیریت…

  • پرسشنامه سازگاری زناشویی اسپانیر (1976)
  • پرسشنامه سازگاری زناشویی اسپانیر (1976) کلمات کلیدی : پرسشنامه سازگاری زناشویی پرسشنامه سازگاری زن و شوهر پرسشنامه سازگاری زناشویی اسپینر پرسشنامه سازگاري زناشويي پرسشنامه سازگاری زناشویی اسپانیر دانلود پرسشنامه سازگاری زناشویی اسپانیر نمره گذاری پرسشنامه سازگاری زناشویی اسپانیر رفتن به…

  • عناصر مشارکت در قتل عمد
  • عناصر مشارکت در قتل عمد قتل عمد مشارکت در جرم شرکت در قتل عمد عناصر شرکت در قتل عمد عناصر مشارکت در قتل عمد مشارکت در قتل عمد دانلود پایان نامه مشارکت در قتل عمد دانلود پایان نامه قتل عمد…

  • اختلال اضطراب فراگیر  و بررسی نظریه های شناختی در مورد آن
  • اختلال اضطراب فراگیر  و بررسی نظریه های شناختی در مورد آن کلمات کلیدی : اختلال اضطراب فراگیر تعاريف نظري اختلال اضطراب فراگیر تعاريف عملياتي اختلال اضطراب فراگیر نظریه های شناختی اختلال اضطراب فراگیر تحقیق کامل در مورد اختلال اضطراب فراگیر…

  • ارزیابی عوامل موثر بر رضایت شغلی و تاثیر آنها بر عملكرد کارکنان
  • ارزیابی عوامل موثر بر رضایت شغلی و تاثیر آنها بر عملكرد کارکنان رضایت شغلی عملکرد کارکنان عوامل موثر رضایت شغلی ابعاد موثر بر عملکرد کارکنان ارزیابی اثرات عوامل رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان ارزیابی عوامل موثر بر رضایت شغلی و…

  • تشریح دیدگاه های مختلف شادمانی با تاکید بر ویژگیهای شادکامی
  • تشریح دیدگاه های مختلف شادمانی با تاکید بر ویژگیهای شادکامی نظریه های شادمانی شادکامی از دیدگاه روانشناختی شادکامی از دیدگاه جامعه شناختی ویژگیهای اصلی افراد شادکام مقالات شادکامی شادکامی doc پایان نامه شادکامی شادکامی چیست تعریف شادکامی در روانشناسی نظریه…

  • پرسشنامه مقابله با فشار روانی اندلر و پارکر 48 سوالی فرم بزرگسالان
  • پرسشنامه مقابله با فشار روانی اندلر و پارکر 48 سوالی فرم بزرگسالان کلمات کلیدی : دانلود پرسشنامه اندلر و پارکر پرسشنامه سبک های مقابله ای اندلر و پارکر پرسشنامه سبکهای مقابله با استرس اندلر و پارکر پرسشنامه مقابله با شرایط…

  • پاورپوینت کتاب روان شناسي يادگيري تألیف دكتر محمد پارسا
  • پاورپوینت کتاب روان شناسي يادگيري تألیف دكتر محمد پارسا کلمات کلیدی : دانلود رایگان پاورپوینت کتاب کتاب روان شناسي يادگيري تألیف دكتر محمد پارسا پاورپوینت خلاصه کتاب روان شناسي يادگيري تألیف دكتر محمد پارسا پاورپوینت کتاب روان شناسي يادگيري محمد…

  • پایان نامه مهندسی عمران با عنوان نگهداری و مدیریت راهها و جاده ها
  • پایان نامه مهندسی عمران با عنوان نگهداری و مدیریت راهها و جاده ها انواع قیرها دانلود پایان نامه آسفالت های حفاظتی نگهداری و مدیریت راهها و جاده ها نگهداری روسازیهای آسفالتی و بتنی دانلود پایان نامه نگهداری و مدیریت راهها…

  • خواص گرمافیزیکی thermo-physical محصولات نانوایی
  • خواص گرمافیزیکی thermo-physical محصولات نانوایی گرمافیزیکی خواص ترموفیزیکال محصولات نانوایی دانلود مقاله خواص گرمافیزیکی thermophysical محصولات نانوایی تاریخچه دمایی از نمونه با هندسه استاندارد سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام…

  • تشابهات‌ و تفاوتهای‌ حقوق‌ جزایی‌اسلامی‌ و غربی
  • تشابهات‌ و تفاوتهای‌ حقوق‌ جزایی‌اسلامی‌ و غربی نظامهای‌ جزایی حقوق‌ جزایی غربی حقوق‌ جزایی‌اسلامی دانلود مقالات کارشناسی ارشد رشته حقوق تشابهات‌ و تفاوتهای‌ حقوق‌ جزایی‌اسلامی‌ و غربی دانلود مقالات کارشناسی ارشد حقوق دانلود مقالات حقوقی رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • جغرافیای تاریخی و طبیعی کلاردشت با نگاهی به سفال های آن
  • جغرافیای تاریخی و طبیعی کلاردشت با نگاهی به سفال های آن موقعیت جغرافیایی کلاردشت پیشینه تاریخی کلاردشت موقعیت جغرافیایی تپۀکلار پیشینه سفالگری در ایران سفال تپه کلار خصوصیات سفال تپه کلار تزئینات سفال تپه کلار سفال سدۀ های نخستین اسلامی…

  • شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر انگیزش شغلی کارکنان
  • شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر انگیزش شغلی کارکنان انگیزش شغلی کارکنان عوامل موثر بر انگیزش شغلی کارکنان شناسایی عوامل موثر بر انگیزش شغلی کارکنان رتبه بندی عوامل موثر بر انگیزش شغلی کارکنان مدل مفهومی انگیزش شغلی کارکنان مقاله…

  • پرسشنامه ارزیابی تاثیرات استراتژی های زنجیره تامین ناب و چابک
  • پرسشنامه ارزیابی تاثیرات استراتژی های زنجیره تامین ناب و چابک کلمات کلیدی : پرسشنامه زنجیره تامین ناب پرسشنامه زنجیره تامین چابک پرسشنامه استراتژی های زنجیره تامین ناب پرسشنامه استراتژی های زنجیره تامین چابک پرسشنامه اثرات استراتژی های زنجیره تامین ناب…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اثربخشی سازمانی مدیریت دانش
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اثربخشی سازمانی مدیریت دانش مبانی نظری اثربخشی سازمانی مدیریت دانش دانلود مبانی نظری اثربخشی سازمانی مدیریت دانش پیشینه تحقیق اثربخشی سازمانی مدیریت دانش ادبیات نظری اثربخشی سازمانی مدیریت دانش فصل دوم پایان نامه اثربخشی سازمانی…

  • بررسی آبشستگی موضعی در اطراف پایه پل باله ای شکل با طوق
  • بررسی آبشستگی موضعی در اطراف پایه پل باله ای شکل با طوق آبشستگی موضعی روشهای جلوگیری از آبشستگی روشهای مهار از آبشستگی آبشستگی موضعی در اطراف پایه پل نصب طوق در اطراف پل برای مهار آبشستگی مقاله آبشستگی موضعی رفتن…

  • دانلود فایل جوابهای تئوری حسابداری 2
  • دانلود فایل جوابهای تئوری حسابداری 2 دانلود فایل جوابهای تئوری حسابداری 2 رفتن به سایت اصلی دانلود فایل جوابهای تئوری حسابداری 2 32 صفحه pdf مناسب دانشجویان ارشد حسابداری

  • مقارنه ی التهامی و خاقانی در سوگ فرزند
  • مقارنه ی التهامی و خاقانی در سوگ فرزند نقد و تحلیل تطبیقی سوگ فرزند ابوالحسن تهامی خاقانی شروانی مقارنه ی التهامی و خاقانی در سوگ فرزند سوگ فرزند التهامی و خاقانی زیبا رویان دانلود مقاله ادبیات دانلود مقالات ترجمه شده…

  • تحلیل کانونی رابطه بین فناوری اطلاعات و مدیریت کیفیت جامع با بهره وری سازمانی و رضایت شغلی در بیمارستان ها(مورد: بیمارستان امام رضا علیه السلام)
  • تحلیل کانونی رابطه بین فناوری اطلاعات و مدیریت کیفیت جامع با بهره وری سازمانی و رضایت شغلی در بیمارستان ها(مورد: بیمارستان امام رضا علیه السلام) رضایت شغلی مدیریت کیفیت جامع بهره وری سازمانی فناوری اطلاعات مقاله در مورد رضایت شغلی…

  • بررسی رفتار ستونهای جعبه ای تو خالی جداره نازک بتنی لاغر و غیر لاغر تحت اثر همزمان نیروی محوری و خمش دو جانبه
  • بررسی رفتار ستونهای جعبه ای تو خالی جداره نازک بتنی لاغر و غیر لاغر تحت اثر همزمان نیروی محوری و خمش دو جانبه نیروی محوری ستونهای بتن آرمه نیروی خمش دو جانبه مقطع بتنی جداره نازک مستطیل شکل دانلود پایان…

  • پروپوزال ارزیابی ارتباط علل تاثیرگذار سازمانی با چابکی سازمانی
  • پروپوزال ارزیابی ارتباط علل تاثیرگذار سازمانی با چابکی سازمانی کلمات کلیدی : چابکی سازمانی عوامل موثر سازماني عوامل موثر بر سازمانها پروپوزال چابکی سازمانی چابکی سازمانی در سازمانهای دولتی مدل های دستیابی به چابکی سازمانی چابکی سازمانی در شرکت تولید…

  • پروپوزال ارائه روشی بهینه برای زمانبندی کار در رایانش ابری با استفاده از الگوریتم های ژنتیک و حریصانه
  • پروپوزال ارائه روشی بهینه برای زمانبندی کار در رایانش ابری با استفاده از الگوریتم های ژنتیک و حریصانه زمانبندی در ابر زمانبندی در رایانش ابری پروپوزال زمانبندی در محاسبات ابری پروپوزال زمانبندی کارها در محاسبات ابری پروپوزال زمانبندی کار در…

  • پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر ارزیابی مالی شرکت ها
  • پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر ارزیابی مالی شرکت ها پرسشنامه ارزیابی عملکرد مالی دانلود رایگان پرسشنامه عملکرد مالی پرسشنامه عملکرد مالی شرکت بیمه پرسشنامه عملکرد مالی شرکت پرسشنامه عملکرد مالی قرانفله و همکاران (2014) پرسشنامه عملکرد مالی سازمان دانلود پرسشنامه…

  • دستورالعلمل ارزیابی عملکرد مدیران و کارکنان
  • دستورالعلمل ارزیابی عملکرد مدیران و کارکنان ارزیابی عملکرد اهداف سازمانی کارآیی و اثربخشی دانلود مقالات رشته مدیریت دستورالعلمل ارزیابی عملکرد مدیران و کارکنان دانلود مقالات مدیریت دانلود مقالات مدیریتی رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته مدیریت دستورالعلمل ارزیابی عملکرد…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *