علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان شرکتهای ارائه دهنده اینترنت

علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان شرکتهای ارائه دهنده اینترنت

ارزش ویژه برند
عوامل موثر بر ارزش ویژه برند
ارتباطات دهان به دهان الکترونیکی
ارزش ویژه برند شرکتهای ارائه دهنده اینترنت
پایان نامه ارزش ویژه برند خدمات اینترنت پرسرعت
عوامل موثر بر ارزش ویژه برند خدمات اینترنت پرسرعت
ارزش ویژه برند شرکتهای ارائه دهنده اینترنت از نگاه مشتریان

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان شرکتهای ارائه دهنده اینترنت

 

 

 

 

چکیده

در سال‌های اخیر موضوع برند و بخصوص ارزش ویژه برند، توجه محققان و دست‌اندرکاران حوزه بازاریابی را به خود جلب کرده است. هدف این تحقیق بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند با توجه به نظرمصرف کننده در بازار خدمات اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات استان گلستان است. در این پژوهش ارائه اینترنت پرسرعت توسط شرکت مخابرات استان گلستان ، های وب ، آسیاتک و صبانت مورد مطالعه قرار گرفته اند. روش نمونه گیری تصادفی ساده است و تعداد آن 384 نفر درشهرستان گرگان(مرکز استان گلستان) می باشد که برای خرید برندهای فوق به مراکز ارائه دهنده این خدمات اینترنت پرسرعت مراجعه کرده اند. روش تحقیق از نوع کاربردی بوده و طرح تحقیق آن توصیفی از نوع پیمایشی است. روش جمع آوری داده ها از طریق پرسشنامه بوده که با استفاده از روش تحلیل مسیر توسط نرم افزار لیزرل 8 مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت.

 

نتایج حاصله نشان داد که متغیرهای خانواده به طور غیر مستقیم با تاثیر گذاری بر متغیرهای تداعی ، کیفیت و وفاداری بر ارزش ویژه تأثیر گذار است. متغیر دهان به دهان الکترونیکی نیز به گونه ای غیر مستقیم با تاثیرگذاری بر متغیرهای تداعی ، کیفیت و وفاداری بر ارزش ویژه مؤثر بوده و با آگاهی رابطه ای ندارد و فرضیه فوق رد می گردد. همچنین در این تحقیق تداعی ، کیفیت و وفاداری بر ارزش ویژه برند موثر بوده و رابطه بین آگاهی برند با ارزش ویژه برند تایید نشد.

 

 

 

 

واژه های کلیدی :

ارزش ویژه برند

وفاداری به برند

کیفیت درک شده از یک برند

بازار خدمات و اینترنت پرسرعت

ارتباطات دهان به دهان الکترونیکی

تداعی برند اطلاعات مثبت درباره یک برند

 

 

 

 

 مقدمه

افزایش رقابت در بازارهای جهانی ، باعث شده که شرکت ها استراتژی های خود را به سمت رضایت ، وفاداری مشتریان تغییر دهند (آناستیسوس و پلیمر ،2013،ص3). در سال های اخیر فضای کسب و کار در جهان به منظور افزایش رضایت و وفاداری مشتریان شاهد تغییر و تحوّلات بسیار زیادی بوده است از جمله این تغییرات می توان به تغییر نگرش شرکت ها از دارایی مشهود به سمت دارایی نامشهود اشاره کرد از این رو فرآیند ارزش گذاری دارایی نامشهود از اهمیت زیادی برای شرکت ها برخوردار است. در نظر گرفتن دارایی نامشهود کمک می نماید تا ارزیابی درست تری از عملکرد سازمان ها در کوتاه مدت و بلندمدت داشته باشیم (سالار و گرگانی و جعفری ،1392،ص2). ارزش ویژه برند یکی از دارایی های نامشهود و از اصول بازاریابی است که به عنوان ارزیابی ذهنی و نامحسوس مشتریان از برند نام می برند (راماب  ،2014،ص315).

 

اکثر شرکت ها و سازمان ها درك کرده اند که برند، یکی از با اهمیت ترین دارائی ها است (آکر،1996). در واقع برند چیزی بیشتر از محصول است. آنچه که یک محصول برند شده را از یک محصول بدون برند متمایز می سازد و به آن ارزش می بخشد، مجموع ادراکات و احساسات مشتری در مورد ویژگی ها و چگونگی عملکرد، دلیل وجودی و ویژگی های درك شده از شرکت مرتبط با برند است (کاپفرر ،2008،ص23). ارزش واقعی در درون محصول یا خدمت وجود ندارد. بلکه این ارزش در ذهن مشتریان بالقوه و بالفعل قرار دارد و برند است که این ارزش را در ذهن آنها تداعی می سازد. در جهان مادی گرای امروز، مصرف کننده به دنبال معنا بخشیدن به مصرف است. در این راستا، برند است که یک داستان در مورد خریداران محصول نقل کرده، و معنا و مفهوم را در محصول یا خدمت ایجاد می کند. بنابراین، به طور شگفت انگیزی، تمام سازمان ها و افراد تمایل دارند که به صورت یک برند مدیریت شوند (کاپفرر،2008،ص 23).

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل اول – کلیات پژوهش 

1-1 مقدمه

1-2 بیان مسئله 

1-3 اهداف تحقیق

1-4 اهمیت و ضرورت تحقیق

1-5 چارچوب نظری تحقیق

1-6     فرضیه ها

1-7 تعریف متغیرها

1-8 قلمرو تحقیق

 

فصل دوم – مبانی نظری و سابقه پژوهش 

 ادبیات تحقیق 13

2-1. مقدمه 14

2-2. تعاریف و مفاهیم ارزش ویژه برند 14

۱- بعد مشتری گرا : 16

۲- بعد مالی 17

3- بعد مرکب : 17

به عقیده آکر تداعی برند می تواند از 5 راه بر ارزش ویژه برند موثّر باشد. 20

2-3. عوامل  موثر بر ارزش ویژه برند 22

2-3-1) عوامل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه آکر 23

شکل2-1) عوامل موثر بر ارزش ویژه یرند از دیدگاه آکر(بورمارک،2005) 24

مارک تجاری  24

تداعی مارک تجاری  25

ویژگیهای مارک تجاری 27

کیفیت ادراک شده  28

وفاداری مارک تجاری  31

وفاداری مشتری 35

آگاهی از برند 37

ارزش‌گذاری برند برای مشتری 37

طبق نظر برد ون آکن هر سیستم معتبر اندازه گیری ارزش ویژه برند باید توام با اهداف زیر باشد: 38

۲. روش اینتربرند (یا فایننشال ورد): 40

۳- روش هولیهان : 42

2-4 مشتری و مشتری مداری 45

اهمیت مشتری 45

برنامه کاربردی مشتری مداری 47

سهم برند و رابطه مشتری 52

2-5. تحقیقات انجام شده 55

2-5-1. تحقیقات داخلی 55

شکل2-2 ) مدل عوامل موثر ارزش ویژه برند( ابراهیمی و همکاران،1388) 58

2-5-2. تحقیقات خارجی 59

مدل تحقیق( Athanasios & Polymeros,2013) 61

 

فصل سوم – روش شناسی تحقیق

3-1   مقدمه

3 -2   روش تحقیق

3-3   جامعه آماری

3-4    نمونه آماری 

3-5   ابزار گردآوری داده ها

3-6   روایی پرسشنامه

3-7   پایایی پرسشنامه

3- 8    روش های تجزیه و تحلیل داده ها

3-9  مدل معادلات ساختاری

  3-9-1   ضرورت مدل معادلات ساختاری در پژوهش حاضر

 

فصل چهارم – تجزیه و تحلیل داده ها 

4-1    مقدمه 

4-2    آمار توصیفی

  4-2-1  جنسیت

   4-2-2  سن

   4-2-3  وضعیت تأهل

   4-2-4  میزان تحصیلات

   4-2-5  شغل

   4-2-6  برند شرکت های ارائه دهنده اینترنت پرسرعت در استان گلستان

   4-2-7  مدت زمان استفاده از اینترنت

   4-2-8  آمار توصیفی متغیرها

4-3    آمار استنباطی

   4-3-1  آزمون همبستگی پیرسون

   4-3-2  تحلیل عاملی

     4-3-2-1 ارزیابی برازش كلی مدل

     4-3-2-2 حالت تخمین استاندارد مدل

     4-3-2-3 حالت معناداری اعداد (T – Values) مدل

 

فصل پنجم – نتیجه گیری وپیشنهادات

 5-1     مقدمه

5-2      بررسی یافته های پژوهش با توجه به آمار توصیفی

5-3      بررسی یافته های پژوهش با توجه به آزمون همبستگی پیرسون

5-4      بررسی یافته های پژوهش با توجه به مدل تحلیل مسیر و مدل معادلات ساختاری 

  5-4      پیشنهادات تحقیق 

5-5 -1  پیشنهادات کاربردی

  5-4-2   پیشنهادات برای تحقیقات آتی

5-6      محدودیت های تحقیق

 

منابع

ضمائم

 

فهرست جدولها

جدول 3-1  شماره و تعداد سوالات برای سنجش متغیرهای تحقیق

جدول 3-2  ضریب آلفای کرونباخ هر یک از متغیرها

جدول 4-1  توزیع فراوانی مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان

جدول 4-2  توزیع فراوانی مربوط به سن پاسخ دهندگان

جدول 4-3  توزیع فراوانی مربوط به وضعیت تأهل پاسخ دهندگان

جدول 4-4  توزیع فراوانی مربوط به میزان تحصیلات پاسخ دهندگان

جدول 4-5  توزیع فراوانی مربوط به شغل پاسخ دهندگان

جدول4-6   توزیع فراوانی مربوط به برند شرکت های ارائه دهنده اینترنت پرسرعت استان گلستان به پاسخ-دهندگان

جدول 4-7  توزیع فراوانی مربوط به مدت استفاده از اینترنت پرسرعت پاسخ دهندگان

جدول 4-8  آمار توصیفی متغیرها

جدول 4-9  شاخص های برازش مدل

جدول 4-10 خلاصه ضرایب بدست آمده از تحلیل عاملی

 

 

فهرست نمودارها

نمودار 4-1   توزیع فراوانی مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان

نمودار 4-2   توزیع فراوانی مربوط به سن پاسخ دهندگان

نمودار 4-3   توزیع فراوانی مربوط به وضعیت تأهل پاسخ دهندگان

نمودار 4-4   توزیع فراوانی مربوط به میزان تحصیلات پاسخ دهندگان

نمودار 4-5   توزیع فراوانی مربوط به شغل پاسخ دهندگان

نمودار 4-6   توزیع فراوانی مربوط به برند شرکت-های ارائه دهنده اینترنت پرسرعت در گلستان 

نمودار 4-7   توزیع فراوانی مربوط به مدت زمان استفاده از اینترنت

نمودار 4-8   مقایسه ی توزیع نمونه گیری متغیر خانواده با منحنی توزیع نرمال و نمودار جعبه ای

نمودار 4-9   مقایسه ی توزیع نمونه گیری متغیر ارتباطات دهان به دهان الکترونیکی با منحنی توزیع نرمال و نمودار جعبه ای

نمودار 4-10  مقایسه ی توزیع نمونه گیری متغیر آگاهی با منحنی توزیع نرمال و نمودار جعبه ای

نمودار 4- 11 مقایسه ی توزیع نمونه گیری متغیر تداعی با منحنی توزیع نرمال و نمودار جعبه ای

نمودار 4-12  مقایسه ی توزیع نمونه گیری متغیر کیفیت با منحنی توزیع نرمال و نمودار جعبه ای

نمودار 4-13  مقایسه ی توزیع نمونه گیری متغیر وفاداری با منحنی توزیع نرمال ونمودار جعبه ای

نمودار4-14 مقایسه ی توزیع نمونه گیری متغیر ارزش ویژه با منحنی توزیع نرمال و نمودار جعبه ای

فهرست شکلها

شکل 1-2    مدل مفهومی تحقیق 

شکل 2-1    عوامل موثر بر ارزش ویژه یرند از دیدگاه آکر

شکل2-2     مدل عوامل موثر ارزش ویژه برند

شکل 4-1  تخمین استاندارد مدل

شکل 4-2  حالت معناداری اعداد (T – Values) مدل 1

 

 

 

 

 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت از برند

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت از برند کلمات کلیدی : مبانی نظری رضایت از برند فصل دوم پایان نامه رضایت از برند دانلود مبانی نظری رضایت از برند پیشینه رضایت از برند پیشینه تحقیق رضایت از برند پیشینه داخلی…

ارسطو و فن شعر

ارسطو و فن شعر ارسطو فن شعر دانلود مقالات رشته ادبیات دانلود مقاله فن شعر ارسطو دانلود مقاله ارسطو و فن شعر دانلود مقالات رشته ادبیات فارسی دانلود پایان نامه فن شعر ارسطو دانلود پایان نامه ارسطو و فن شعر…

پاورپوینت هماهنگي و ارتباطات در سازمان

پاورپوینت هماهنگي و ارتباطات در سازمان دانلود رایگان پاورپوینت هماهنگي و ارتباطات در سازمان هماهنگي و ارتباطات در سازمان هماهنگي در مديريت هماهنگي و وظايف ستاد هماهنگي و حيطه نظارت اصول هماهنگي ارتباطات موانع ارتباطات انواع ارتباطات اهداف سيستم اطلاعات…

بررسی تطبیقی تصویرگری خورشید در اشعار شاعران قرن ششم

بررسی تطبیقی تصویرگری خورشید در اشعار شاعران قرن ششم تصویرسازی با خورشید در اشعار تصویرسازی با خورشید در اشعار انوری تصویرسازی با خورشید در اشعار خاقانی تصویرسازی با خورشید در اشعار نظامی مقایسه تصویرسازی با خورشید در اشعار انوری، خاقانی…

پرسشنامه بررسی ارتباط بین الزامات گمرک نوین با نیازمندی های عملیاتی گمرکی

پرسشنامه بررسی ارتباط بین الزامات گمرک نوین با نیازمندی های عملیاتی گمرکی پرسشنامه الزامات گمرک نوین دانلود پرسشنامه الزامات گمرک نوین پرسشنامه استاندارد الزامات گمرک نوین دانلود پرسشنامه استاندارد الزامات گمرک نوین پرسشنامه نیازمندی های عملیاتی گمرکی پرسشنامه الزامات گمرک…

طراحی سیستم روابط عمومی مركز

طراحی سیستم روابط عمومی مركز تبلیغات‌ روابط عمومی روابط عمومی دیجیتال سیستم روابط عمومی مركز دانلود مقاله طراحی سیستم روابط عمومی مركز سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل خرید پایان نامه رشته…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بی تفاوتی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بی تفاوتی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بی تفاوتی مبانی نظری بی تفاوتی پیشینه تحقیق بی تفاوتی پیشینه داخلی بی تفاوتی پیشینه خارجی بی تفاوتی پیشینه پژوهش بی تفاوتی پیشینه نظری بی تفاوتی ادبیات…

مدیریت مشارکتی در سازمان

مدیریت مشارکتی در سازمان مبانی نظری مدیریت مشاركتی دانلود مبانی نظری مدیریت مشاركتی مدیریت مشاركتی در ایران مزایای مدیریت مشاركتی اثر بخشی مدیریت مشاركتی بر کارمندان اثر بخشی مدیریت مشاركتی بر سازمان سیر تكوین مدیریت مشاركتی مهارت های لازم برای…

اصول و ابزارهای لازم جهت تحقق و بهبود چابکی در سطح سازمان

اصول و ابزارهای لازم جهت تحقق و بهبود چابکی در سطح سازمان کلمات کلیدی : چابکی در سازمان ابعاد چابكي در بخش دولتي ابزارهای سازمان برای تحقق چابکی بهبود و افزایش سطح چابکی سازمان اصول و شاخصهاي چابكي در بخش…

  • پرسشنامه استاندارد سنجش اعتماد اجتماعی محقق ساخته شده
  • پرسشنامه استاندارد سنجش اعتماد اجتماعی محقق ساخته شده پرسشنامه استاندارد اعتماد اجتماعی دانلود پرسشنامه استاندارد اعتماد اجتماعی پرسشنامه اعتماد اجتماعی دانلود پرسشنامه اعتماد اجتماعی رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه استاندارد سنجش اعتماد اجتماعی محقق ساخته شده  …

  • پالایش خاک از عناصر سنگین با استفاده از قدرت جذب برگ و ریشه گیاه پالایی
  • پالایش خاک از عناصر سنگین با استفاده از قدرت جذب برگ و ریشه گیاه پالایی کلمات کلیدی : پایان نامه گیاه پالایی گیاه پالایی در ایران گیاه پالایی فلزات سنگین آلودگی خاک با فلزات سنگین  گیاه پالایی خاکهای آلوده به…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نقش خانواده در پیشرفت تحصیلی دیرآموزان
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نقش خانواده در پیشرفت تحصیلی دیرآموزان نقش خانواده در پیشرفت تحصیلی دیرآموزان نقش خانواده در پیشرفت تحصیلی نقش خانواده در پیشرفت تحصیلی دانش اموزان دیرآموزان رفتن به سایت اصلی عقب ماندگی ذهنی یا به اصطلاح…

  • پروپوزال شناسایی ابعاد مختلف پدیده پولشویی و بررسی موشکافانه آثار آن
  • پروپوزال شناسایی ابعاد مختلف پدیده پولشویی و بررسی موشکافانه آثار آن کلمات کلیدی : نمونه پروپوزال پولشویی پروپوزال در مورد پولشویی دانلود پروپوزال پولشویی ابعاد مختلف پدیده پولشویی آثار اقتصادی پولشویی تاثیر پولشویی بر مصرف آثار اجتماعی و سیاسی پولشویی…

  • بررسی منابع هارمونیك در سیستم های فشار قوی و روشهای كاهش آن(نسخه آپدیت شده)
  • بررسی منابع هارمونیك در سیستم های فشار قوی و روشهای كاهش آن(نسخه آپدیت شده) منابع هارمونیك چگونگی حذف هارمونیكها سیستم های فشار قوی راه های كاهش هارمونیك منابع هارمونیك در سیستم های فشار قوی بررسی منابع هارمونیك در سیستم های…

  • پرسشنامه ارائه روشهای توسعه گردشگری روستایی و جذب گردشگر
  • پرسشنامه ارائه روشهای توسعه گردشگری روستایی و جذب گردشگر کلمات کلیدی : پرسشنامه جذب گردشگر پرسشنامه جذب گردشگری پرسشنامه توسعه روستایی پرسشنامه گردشگری روستایی پرسشنامه راهکارهای جذب گردشگر پرسشنامه راهبردهای جاذبه توریستی پرسشنامه توسعه گردشگری روستایی پرسشنامه روشهای توسعه گردشگری…

  • شبکه های حسگر
  • شبکه های حسگر مدل سازی شبکه حسگر Sensor Network شبیه سازی شبكه شبیه سازهای شبكه سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق شبکه رفتن به سایت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی توزیع شده
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی توزیع شده مبانی نظری داده کاوی توزیع شده دانلود مبانی نظری داده کاوی توزیع شده پیشینه تحقیق در مورد داده کاوی توزیع شده مبانی نظری در مورد داده کاوی توزیع شده دانلود پیشینه…

  • پاورپوینت همکاری و هماهنگی در سازمان
  • پاورپوینت همکاری و هماهنگی در سازمان پاورپوینت همکاری و هماهنگی در سازمان همکاری و هماهنگی در سازمان تحقیق همکاری و هماهنگی در سازمان همكاري هماهنگي ماهيت هماهنگي هماهنگی و مشارکت هماهنگی داوطلبانه تعريف هماهنگي هدف از ايجاد هماهنگي ويژگيهاي سازمان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی 12
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی 12 مبانی نظری داده کاوی دانلود مبانی نظری داده کاوی پیشینه تحقیق در مورد داده کاوی مبانی نظری در مورد داده کاوی دانلود پیشینه تحقیق داده کاوی ادبیات نظری داده کاوی پیشینه داده…

  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد سازمان با استفاده از تکنیک BSC
  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد سازمان با استفاده از تکنیک BSC ارزیابی عملکرد با استفاده از کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي متوازن (bsc) ارزیابی عملکرد سازمان با استفاده از تکنیک…

  • علل و پیامدهای بدحجابی و تاثیر پلیس در کنترل آن
  • علل و پیامدهای بدحجابی و تاثیر پلیس در کنترل آن کنترل پدیده بد حجابی پایان نامه کنترل بد حجابی نقش مدیریت انتظامی در کنترل پدیده بد حجابی نقش مدیریت انتظامی بر کنترل پدیده بد حجابی پیشینه حجاب در ایران حجاب…

  • رابطه سبک های فرزندپروری و بهزیستی روانشناختی
  • رابطه سبک های فرزندپروری و بهزیستی روانشناختی سبک های فرزندپروری بهزیستی روانشناختی رابطه سبک های فرزندپروری و بهزیستی روانشناختی پایان نامه سبک های فرزندپروری پایان نامه بهزیستی روانشناختی انواع سبک های فرزندپروری عوامل مؤثر بر بهزیستی روان شناختی رفتن به…

  • تاثیر روشهای نوروسایکولوژی بیکر در درمان دانش آموزان ابتدایی دچار نارساخوانی تحولی
  • تاثیر روشهای نوروسایکولوژی بیکر در درمان دانش آموزان ابتدایی دچار نارساخوانی تحولی نارساخوانی دانلود پایان نامه نارساخوانی تحولی اختلالهای یادگیری نوروسایکولوژی بیکر تاثیر روشهای نوروسایکولوژی بیکر در درمان دانش آموزان ابتدایی دچار نارساخوانی تحولی دانلود پایان نامه روانشناسی دانلود پایان…

  • پاورپوینت بیانیه مأموریت، چشم انداز، ارزش ها
  • پاورپوینت بیانیه مأموریت، چشم انداز، ارزش ها دانلود پاورپوینت بیانیه ماموریت، چشم انداز، ارزش ها تعریف مأموریت سازمان ماهیت ماموریت اهمیت ماموریت اجزای ماموریت تعریف چشم انداز اجزای چشم انداز ویژگی های چشم انداز تفاوت ماموریت و چشم انداز ارزش…

  • جزوه درس بیوفیزیک بطور کامل
  • جزوه درس بیوفیزیک بطور کامل جزوه درس بیوفیزیک بطور کامل رفتن به سایت اصلی جزوه درس بیوفیزیک بطور کامل به تعداد 143 صفحه pdf مناسب مرور سریع و جمع بندی ایام امتحانات   سرفصلها بیوفیزیک مولکولی بیوفیزیک سلولی بیوفیزیک پرتویی…

  • بررسی معیارهای طراحی سر ریز شوت سدها
  • بررسی معیارهای طراحی سر ریز شوت سدها سرریز سد سرریز شوت سیستم تخلیه سیلاب اصول طراحی سرریزهای شوت سازه های مهم هیدرولیکی سد معیارهای طراحی هیدرولیکی و هندسی سرریزهای شوت بررسی معیارهای طراحی سر ریز شوت سدها دانلود پایان نامه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق شخصیت
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق شخصیت کلمات کلیدی : پیشینه شخصیت مبانی نظری شخصیت پیشینه شخصیت شناسی پیشینه تحقیق شخصیت پیشینه نظری شخصیت پیشینه تحقیق تیپ شخصیتی تاريخچه ارزشيابي شخصيت مبانی نظری ویژگی های شخصیتی مبانی نظری تیپ های شخصیت…

  • بررسی فقهی و حقوقی ارتداد
  • بررسی فقهی و حقوقی ارتداد ارتداد در اسلام پایان نامه ارتداد بررسی فقهی ارتداد بررسی حقوقی ارتداد ارتداد در فقه اهل سنت ارتداد در فقه امامیه حکم فقهی ارتداد در قرآن ارتداد از دیدگاه حقوق ایران رفتن به سایت اصلی…

  • بررسی تاثیر دستگاه های کارت خوان فروشگاهی(POS) در جذب منابع بانک رفاه
  • بررسی تاثیر دستگاه های کارت خوان فروشگاهی(POS) در جذب منابع بانک رفاه دستگاه کارت خوان دستگاه کارت خوان فروشگاهی (POS) تجهیز منابع بانکی بازار رقابتی توان بانک رفاه جذب منابع بانک تاثیر دستگاه های کارت خوان فروشگاهی(POS) در جذب منابع…

  • چالش های زنجیره تامین و افزایش کارایی و اثربخشی آن
  • چالش های زنجیره تامین و افزایش کارایی و اثربخشی آن زنجیره تامین سیر تحول مدیریت زنجیره تأمین اهمیت یکپارچه سازی زنجیره تأمین افزایش کارایی زنجیره تأمین افزایش اثربخشی زنجیره تأمین چالش های زنجیره تأمین تحقیق زنجیره تأمین رفتن به سایت…

  • گزارش كار آموزی رشته نقشه كشی معماری با عنوان فناوری نانو در صنعت ساختمان
  • گزارش كار آموزی رشته نقشه كشی معماری با عنوان فناوری نانو در صنعت ساختمان تاریخچه نانو فناوری نانو فناوری نانو در صنعت ساختمان کاربرد مواد نانو ساختار در صنعت بتن نانو تکنولوژی چیست؟ دانلود گزارش كار آموزی رشته نقشه كشی…

  • پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت و روانشناسی با عنوان بررسی و تجزیه و تحلیل روابط بین انجام صحیح وظایف مدیریت و استفاده بهینه مدیران از كاركنان
  • پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت و روانشناسی با عنوان بررسی و تجزیه و تحلیل روابط بین انجام صحیح وظایف مدیریت و استفاده بهینه مدیران از كاركنان رهبری برنامه‌ریزی سازماندهی مدیریت علمی مدیریت منابع انسانی استفاده بهینه از كاركنان دانلود…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی 5
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی 5 مبانی نظری رضایت شغلی ادبیات نظری رضایت شغلی چارچوب نظری رضایت شغلی فصل دوم پایان نامه رضایت شغلی دانلود مبانی نظری رضایت شغلی پیشینه رضایت شغلی پیشینه تحقیق رضایت شغلی پیشینه داخلی…

  • پاورپوینت سهام عادی: تجزیه و تحلیل و استراتژیها
  • پاورپوینت سهام عادی: تجزیه و تحلیل و استراتژیها پاورپوینت سهام عادی تجزیه و تحلیل و استراتژیها تحقیق سهام عادی تجزیه و تحلیل و استراتژیها تحلیلی بر برخی مباحث مهم در حیطه سهام عادی تاثیرات کلی بازار بر سهام عادی فهم…

  • پاورپوینت کتاب نظریه های برنامه درسی دکتر مهر محمدی
  • پاورپوینت کتاب نظریه های برنامه درسی دکتر مهر محمدی پاورپوینت کتاب نظریه های برنامه درسی دکتر مهر محمدی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کتاب نظریه های برنامه درسی دکتر مهر محمدی به تعداد 162 اسلاید قابل ویرایش مناسب اساتید و…

  • اثر شمع فداشونده با حضور شکاف و طوق در کاهش عمق آبشستگی موضعی پایه پل
  • اثر شمع فداشونده با حضور شکاف و طوق در کاهش عمق آبشستگی موضعی پایه پل بررسی آبشستگی موضعی اطراف پایه پل کاهش عمق آبشستگی موضعی پایه پل روشهای کاهش آبشستگی پایه پل روشهایی نوین کاهش آبشستگی کاهش عمق آبشستگی موضعی…

  • پیشینه آبشستگی و آبشستگی پایه
  • پیشینه آبشستگی و آبشستگی پایه آبشستگی آبشستگی پایه انواع آبشستگی روشهای کاهش آبشستگی توصیه های کاهش آبشستگی مکانیزم آبشستگی موضعی پیشینه آبشستگی پیشینه آبشستگی پایه رفتن به سایت اصلی دانلود مبانی نظری پایان نامه رشته عمران پیشینه آبشستگی و آبشستگی…

  • بررسی تزریق گاز به میادین نفتی به عنوان یكی از روشهای موثر ازدیاد برداشت
  • بررسی تزریق گاز به میادین نفتی به عنوان یكی از روشهای موثر ازدیاد برداشت ازدیاد برداشت نفت با تزریق گاز ازدیاد برداشت از مخازن نفت با تزریق گاز تزریق گاز به میدان نفتی ازدیاد برداشت به كمك تزریق گاز تزریق…

  • پاورپوینت خلاصه کتاب مدیریت رفتار سازمانی تألیف دکتر زهرا برومند
  • پاورپوینت خلاصه کتاب مدیریت رفتار سازمانی تألیف دکتر زهرا برومند کلمات کلیدی : دانلود رایگان پاورپوینت خلاصه کتاب مدیریت رفتار سازمانی تألیف دکتر زهرا برومند پاورپوینت کتاب مدیریت رفتار سازمانی تألیف دکتر زهرا برومند پاورپوینت کتاب مدیریت رفتار سازمانی تألیف…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *