رضایتمندی و سنجش آن در مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر بهبود CRM

رضایتمندی و سنجش آن در مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر بهبود CRM

مدیریت ارتباط با مشتری
بهبود مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
رضایتمندی در مدیریت ارتباط با مشتری
سنجش رضایتمندی در مدیریت ارتباط با مشتری
الگوهای مدیریت ارتباط با مشتری
مدل های مدیریت ارتباط با مشتری
فناوری های مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

رضایتمندی و سنجش آن در مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر بهبود CRM

 

 

 

 

 

 

دانلود پایان نامه رضایتمندی و سنجش آن در مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر بهبود CRM بصورت جامع و کامل

 

 

 

 

 

مقدمه
گذر از اقتصاد صنعتي و از ميان رفتن مرزهاي جغرافيايي کسب و کار و به تبع آن شدت يافتن رقابت موجب شده است تا مشتري به عنوان رکن اساسي و محور اصلي فعاليتهاي سازمان مطرح شود. سازمانها به اين مهم دست يافته‌اند که حفظ مشتريان فعلي ارزان‌تر از جذب مشتريان جديد است و بهترين راه حفظ مشتريان به دست آوردن رضايت آنان است. همچنين تحقيقات نشان داده که رضايت مشتريان مي‌تواند منجر به نام تجاري معتبر و در نتيجه سودآوري مؤسسه شود. مديريت ارتباط با مشتريان در دهة 90 ميلادي همراه با توسعة فناوري اطلاعات و ارتباطات به عنوان يک رويکرد مهم در کسب و کار با هدف بازگشت به بازاريابي فردي تعريف شد و تکامل يافته است. هدف از استقرار سيستم مديريت ارتباط با مشتري افزايش سودآوري و نرخ جذب و تسهيل در فرآيندهاي مرتبط در سازمان است (بروکيس  و همكاران، 2002). علاوه بر موارد اشاره شده در بالا امروزه در دنياي تجارت، مديريت اين اصل که مشتريان محور اصلي تجارت بوده و موفقيت شرکت بستگي به بهبود روابط مديريتي دارد را به رسميت مي‌شناسد (كاتلر، 2004). 

 

 

 

از طرفي نگرش شركتها و مؤسسات به لحاظ گسترش فضاي رقابتي به ناگزير بر جلب هر چه بيشتر رضايت مشتري براي فروش وكسب سود بيشتر متمركز شده است. با گذر از اقتصاد سنتي و شدت يافتن رقابت در ابعاد نوين، مشتري به صورت ركن اصلي و محور تمام فعاليتهاي سازمانها درآمده است؛ به نحوي كه ازديدگاه رقابتي، بقا و تداوم حيات سازمانها در گرو شناسايي و جذب مشتريان جديد و حفظ مشتريان موجود است. در اين اثنا مديريت ارتباط با مشتري  يك فرايند تجاري است كه تمام جوانب مشخصه‌هاي مشتري را آدرس‌دهي مي‌كند، دانش مشتري را بــه وجود مي‌آورد، روابط را با مشتري شكل مي‌دهد و برداشت آنها را از محصولات يا خدمات سازمان ايجاد مي‌كند. بعبارتي مديريت ارتباط با مشتري مجموعه‌اي از روشهايي است كه يك ديدگاه محكم، منسجم و يكپارچه از مشتريان در گسترة كل كسب وكار فراهم مي‌كند تا اطمينان حاصل نمايد كه هر مشتري يك برنامة كاربردي پيچيده و خبره است كه دادة مديريت ارتباط با مشتري را دريافت مي‌كند (کاراکوستاس  و همكاران، 2005).

 

 

 

با توجه به ضرورتهاي اشاره شده در بالا مي‌توان چنين اذعان نمود كه در جهان رقابتي امروز با عنايت به گسترش رقابت در تجارت شاهد افزايش بسيار زياد توجه به مشتري، يا به عبارت ديگر گسترش مفهوم مشتري‌محوري هستيم. اين امر استفاده از سيستمهاي مکانيزه و يکپارچه در اين زمينه را اجتناب‌ناپذير کرده است؛ سيستمهايي که از بازاريابي شروع شده و فروش، خدمات پس از فروش و رضايت‌سنجي از مشتريان را به صورت يکپارچه اراية  مي‌نمايند و از آنجايي که شرکتهايي که براي قدرت بازار به رقابت مي‌پردازند دائماً به دنبال يافتن راههايي براي پشت سر گذاشتن هستند. مديريت موفق ارتباط با مشتري يکي از مزاياي عمدة رقابتي است که سازمانها مي‌توانند براي جلوگيري از انتقال مشتريان به سوي ديگر سازمانها مورد بهره‌برداري قرار دهند. هر اندازه يک شرکت بتواند ارتباط مؤثرتري با مشتريان خود برقرار نمايد، فرصتهاي بيشتري جهت اراية  خدمات و محصولات نوآورانه و بيشتر به آن مشتريان را کسب خواهد نمود. در حالي که سازمانها کم و بيش مسائل مربوط به عملکردهاي تک بعدي خود را با استفاده از سيستمهاي برنامه‌ريزي منابع سازمان حل نموده‌اند، اکنون با انتخاب سيستمهاي مديريت ارتباط با مشتري، بر بهبود عملکردهاي چند بعدي و جديد خود در راستاي افزايش ارزشي که به مشتريان (تجار و مصرف‌کنندگان) اراية  مي‌دهند، تمرکز مي‌نمايند (کيميلوگلو و زاراللي ، 2009).

 

 

 

 

در حالت كلي مي‌توان چنين گفت كه در دنـيـاي سـازمـانـي امـروز مديران خلاق، سازمانهاي خلاق وکارکنان خلاق اضلاع مثلث خـلاقـيـت هـسـتـنـد کـه بـدون هـر يـک خـلاقـيـت و نـوآوري بـه سـر مـنـزل مقصود نمي‌رسد. ساختار سازماني مناسب، حمايت، پشتيباني و تشويق لازم مديران دو عـنـصـر اسـاسـي در خـلاقـيت افرادند و زمينه‌ها و شرايط خلاقيت امري الزامي است که سازمانها مي‌بايست آن را فراهم سازند تا به اهداف مورد نظر دست يابند. سـازمـانهـا بـراي بقاء و تداوم نقش مثبت و سازنده خود نيازمند افکار، انديشه‌ها، نظرات تـازه و نـو هـستند تا با دريافت ديدگاههاي نو مبتني بر تحقيقات ميداني و انديشه‌ها و تـئوريهـا بـتـوانـنـد پـويـايـي خـود را تـضـمـيـن کـنـنـد وگـرنـه رو بـه زوال و نابودي خواهند بود. مسئله ديگر، اراية  خدمات نوآورانه و متنوع و ناتواني در دريافت بازخورد، تحليل و نتيجه‌گيري از نظرات مشتريان است. در حال حاضر، وفاداري مشتريان و کارمندان به سازمانها و رضايت آنها از محصولات و خدمات اين سازمانها، از عواملي اساسي در چالش ذهني مديران است و تحقق اين عوامل، جزء مهمي در برنامه‌هاي مديران موفق در سازمانها است. مديريت ارتباط با مشتري وظيفة تحصيل وفاداري و اراية  خدمات نوآورانه را که متأثر از مديريت ارتباط با مشتري است را بر عهده دارد (عسگري، 1391).
 

 

 

 

الگوها و مدلهاي سنجش رضايت‌مندي در مديريت مؤثر ارتباط با مشتري

 

الگوي رضايت‌مندي مشتري سوئدي 
فرايندهاي مختلف شكل‌گيري رضايتمندي مشتري را مي‌توان در مدلهاي مختلفي طبقه‌بندي كرد كه اين مدلها ارتباط رضايتمندي مشتري و محركهاي آن را ترسيم مي‌كنند. معتبرترين مدل شكل‌گيري رضايتمندي مشتري بر اساس يكي از نظريه‌هاي مشهور رضايتمندي مشتري يعني نظريه «عدم تأييد انتظارات» بنا شده است. 

 

اين مدل در سال 1992 به عنوان اولين مدل شاخص رضايتمندي توليدات و خدمات در سطح ملي، در كشور سوئد معرفي شد. مدل اوليه كشور سوئد كه در شكل (2-2) مشاهده مي‌شود، شامل دو محرك اوليه رضايتمندي است:
– ارزش درك شده
– انتظارات مشتري

 

به طور دقيقتر ارزش درك شده برابر است با سطح دريافت شده از كيفيت نسبت به قيمت پرداخت شده. كيفيت نسبت به پول پرداختي يكي از شاخصهايي است كه مشتري توسط آن محصولات و خدمات مختلف را با هم مقايسه مي‌كند. بنابراين مي‌توان پيش‌بيني كرد در صورتي ‌كه ارزش دريافتي افزايش يابد، رضايتمندي نيز افزايش خواهد يافت. محرك ديگر رضايتمندي، انتظارات مشتري از محصول يا خدمت مورد نظر است. آخرين ارتباط در اين مدل، شامل ارتباط بين رفتار مشتريان شاكي و وفاداري آنها به شركت است. اثر مثبت يا منفي اين عامل به نحوه رسيدگي به شكايات در يك شركت بستگي دارد. مكانيزم رسيدگي به شكايات در يك شركت مي تواند با عملكرد مناسب، باعث افزايش وفاداري و در صورت ضعيف عمل كردن، باعث كاهش آن شود (عبدلي و فريدون‌فر، 1386).

 

 

 

الگوي رضايتمندي مشتري در آمريكا 
اين مدل در سال 1994 با همكاري مشترك انجمن كيفيت آمريكا، دانشكده تجارت دانشگاه ميشيگان ارائه شد. اين مدل بر گرفته از مدل كشور سوئد است. مدل شاخص رضايت مشتري در آمريكا، مدلي ساخت يافته و در برگيرنده تعدادي از متغيرها و روابط علي بين آنهاست. شاخص رضايت مشتري در وسط اين زنجيره قرار گرفته است. همانگونه كه در شكل (2-3) ديده مي‌شود انتظارات، ارزش درك شده و كيفيت درك شده بعنوان عوامل مؤثر بر رضايت مشتري معرفي شده‌اند. از سوي ديگر وفاداري مشتري و شكايت مشتري بعنوان خروجيهاي مدل عنوان گرديده‌اند. يك پرسشنامه 15 سؤالي جهت استخراج 6 قسمت مدل فوق استفاده مي‌شود. كلية سوالات اين پرسشنامه داراي امتيازي بين 1 تا 10 است. اختلاف اصلي اين مدل با مدل سوئد اضافه شدن كيفيت ادراك شده به صورت مجزاست (جانسون و همكاران، 2012).

 

 

 

 

 

فهرست مطالب2-1 مقدمه  
2-2- تعاريف و مفاهيم مديريت ارتباط با مشتري    15
2-3- چرخة زندگـــي مشتري و چرخة خدمت مطلوب در فرايند CRM    18
2-4- جلب اعتماد و رضايتمندي مشتري كليد مديريت ارتباط با مشتري    19
2-5- سازمان‌دهي فرايندهاي سازمان و مديريت ارتباط با مشتري    27
2-6- الگوها و مدلهاي سنجش رضايت‌مندي در مديريت مؤثر ارتباط با مشتري    28
2-7- فنآوريهاي مدرن و به روز و مديريت ارتباط با مشتري    30
2-8- فناوري اطلاعات و بهره‌وري بنگاههاي اقتصادي و بهبود CRM    33
2-9- مديريت دانش و مديريت ارتباط با مشتري    38
2-10- مديريت دانش مشتري در راستاي حفظ و وفاداري مشتري    45
2-11- مديريت ارتباط و تمركز بر مشتريان كليدي    46

منابع
 

 

 

 

 

بررسی عوامل موثر بر ریسک نقدینگی بانکها در ایران

بررسی عوامل موثر بر ریسک نقدینگی بانکها در ایران مدیریت ریسک ریسک نقدینگی تجزیه و تحلیل کانونی مدیریت دارایی و بدهی ترکیب داراییبدهی بانک‌ها دانلود پایان نامه رشته حسابداری بررسی عوامل موثر بر ریسک نقدینگی بانکها در ایران دانلود پایان…

فرسودگی شغلی و تشریح مدل فرسودگی شغلی مسلش و جکسون

فرسودگی شغلی و تشریح مدل فرسودگی شغلی مسلش و جکسون کلمات کلیدی : علایم فرسودگی شغلی مدل های فرسودگی شغلی پیامدهای فرسودگی شغلی عوامل موثر در ایجاد فرسودگی شغلی بررسی مدل فرسودگی شغلی مسلش و جکسون پایان نامه فرسودگی شغلی…

پاورپوینت آبنما

پاورپوینت آبنما آبنما مقاله آبنما تحقیق آبنما پژوهش آبنما پروژه آبنما رفتن به سایت اصلی •جذابیت آب از دیگر عناصر موجود در پارك بیشتر است. آب‌نما عنصری است كه اگر در پارك‌ها خوب و كامل طراحی شود. تركیب مناسبی ایجاد…

بررسی فقهی و حقوقی شرایط ازدواج با اتباع بیگانه

بررسی فقهی و حقوقی شرایط ازدواج با اتباع بیگانه کلمات کلیدی : ازدواج با اتباع بیگانه آثار ازدواج با تبعه بیگانه ازدواج با اتباع بیگانه در ایران ازدواج با اتباع خارجی در ایران شرایط ازدواج با اتباع خارجی در ایران…

مصادیقی از قرارداد بیع با ثمن شناور و ضوابط لازم جهت بررسی صحت و بطلان آن

مصادیقی از قرارداد بیع با ثمن شناور و ضوابط لازم جهت بررسی صحت و بطلان آن ثمن در عقد بیع عقد بیع با ثمن شناور پایان نامه بیع با ثمن شناور بیع با ثمن شناور در حقوق تطبیقی بیع با…

مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی

مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی مبانی نظری مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی بررسی نگاه کیفری مقنن در مواجهه با شخص حقوقی شرایط تحقق مسئولیت کیفری در اشخاص حقوقی پایان نامه مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی پیشینه مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی مسئولیت کیفری اشخاص…

پاورپوینت برنامه ریزی سود و اهرم های مالی

پاورپوینت برنامه ریزی سود و اهرم های مالی پاورپوینت برنامه ریزی سود و اهرم های مالی برنامه ریزی سود و اهرم های مالی پاورپوینت برنامه ریزی سود پاورپوینت اهرم های مالی تجزیه و تحلیل نقطه سربه سر تجزیه و تحلیل…

پاورپوینت استراتژی در عمل

پاورپوینت استراتژی در عمل دانلود پاورپوینت استراتژی در عمل انواع استراتژی های کاربردی استراتژیهای یکپارچگی استراتژیهای متمرکز استراتژی های تنوع استراتژی های تدافعی استراتژی مشارکت استراتژی کاهش استراتژی واگذاری استراتژی های عمومی ( ژنریک ) مایکل پورتر استراتژی رهبری هزینه…

طراحی واحد تصفیه روغن ترانسفورماتور با ظرفیت 2000 تن در سال

طراحی واحد تصفیه روغن ترانسفورماتور با ظرفیت 2000 تن در سال تصفیه روغن روغن ترانسفورماتور تصفیه روغن ترانسفورماتور احیای شیمیایی روغن عایق الکتریکی و یک سیال خنک کننده طراحی واحد تصفیه روغن ترانسفورماتور با ظرفیت 2000 تن در سال دانلود…

  • خلاصه کتاب نظریه های ارتباطات سازمانی دکتر علی اکبر فرهنگی
  • خلاصه کتاب نظریه های ارتباطات سازمانی دکتر علی اکبر فرهنگی خلاصه کتاب نظریه های ارتباطات سازمانی دکتر علی اکبر فرهنگی رفتن به سایت اصلی خلاصه کتاب نظریه های ارتباطات سازمانی دکتر علی اکبر فرهنگی به تعداد 61 صفحه عکس از…

  • پاورپوینت یکپارچه سازی نظام ترغیب و تشویق
  • پاورپوینت یکپارچه سازی نظام ترغیب و تشویق دانلود رایگان پاورپوینت یکپارچه سازی نظام ترغیب و تشویق پاورپوینت یکپارچه سازی نظام ترغیب و تشویق یکپارچه سازی نظام ترغیب و تشویق روش یکپارچه سازی نظام های انگیزش و پاداش دو معیار مهم…

  • پرسشنامه ابراز وجود شرینگ 1980 با روایی و پایایی معتبر
  • پرسشنامه ابراز وجود شرینگ 1980 با روایی و پایایی معتبر کلمات کلیدی : پرسشنامه ابراز وجود پرسشنامه ابراز وجود کودکان دانلود پرسشنامه ابراز وجود پرسشنامه ابراز وجود شرینگ دانلود پرسشنامه ابراز وجود شرینگ پرسشنامه ابراز وجود برای جوانان پرسشنامه ابراز…

  • پاورپوینت راه اندازی کسب و کار: 24 گام برای موفقیت کسب و کارهای نوپا
  • پاورپوینت راه اندازی کسب و کار: 24 گام برای موفقیت کسب و کارهای نوپا کلمات کلیدی : پاورپوینت راه اندازی کسب و کار: 24 گام برای موفقیت کسب و کارهای نوپا راه اندازی کسب و کار: 24 گام برای موفقیت…

  • بررسی سیستم گردش و ساماندهی کالا در انبار شرکتها 2
  • بررسی سیستم گردش و ساماندهی کالا در انبار شرکتها 2 سیستم خرید و انبارداری سیستم خرید و انبارداری شرکت پروژه انبارداری شرکت پروژه انبارداری شرکت تولیدی دانلود پروژه انبارداری حسابداری ساماندهی کالا در انبار سیستم گردش کالا در انبار بررسی…

  • بررسی همجنس گرایی در دین یهود
  • بررسی همجنس گرایی در دین یهود پایان نامه همجنسگرایی تحقیق در مورد همجنس گرایی پایان نامه در مورد همجنسگرایی همجنس گرایی از دیدگاه دین همجنس گرایی از دیدگاه یهودیت مجازات های دین یهود برای همجنس گرایان رفتن به سایت اصلی…

  • مکانیزم عملکرد هزینه یابی بر مبنای فعالیت و گامهای طراحی مدل و بکارگیری آن در یک سازمان نمونه
  • مکانیزم عملکرد هزینه یابی بر مبنای فعالیت و گامهای طراحی مدل و بکارگیری آن در یک سازمان نمونه هزینه یابی بر مبنای فعالیت هزینه یابی بر مبنای فعالیت در بیمارستان پیاده سازی هزینه یابی بر مبنای فعالیت در بیمارستان اجرا…

  • پرسشنامه نقش خودکارآمدی بر قصد کارآفرینانه
  • پرسشنامه نقش خودکارآمدی بر قصد کارآفرینانه کلمات کلیدی : پرسشنامه خودکارآمدی کارآفرینی پرسشنامه خودکارآمدی کارآفرینانه دانلود پرسشنامه خودکارآمدی کارآفرینی دانلود پرسشنامه خودکارآمدی کارآفرینانه پرسشنامه در مورد خودکارآمدی کارآفرینی پرسشنامه در مورد خودکارآمدی کارآفرینانه پرسشنامه تاثیر خودکارآمدی بر قصد کارآفرینانه پرسشنامه…

  • مدل مکانیابی و تخصیص برای ارائه دهندگان خدمات با قابلیت کاربرد در سازمان غیرانتفاعی بهداشت و درمان
  • مدل مکانیابی و تخصیص برای ارائه دهندگان خدمات با قابلیت کاربرد در سازمان غیرانتفاعی بهداشت و درمان کلمات کلیدی : مقاله ترجمه شده رایگان رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده رایگان رشته صنایع مقاله…

  • پروپوزال عوامل موثر در پیاده سازی موفق سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان و رتبه بندی اهمیت و اولویت آن ها
  • پروپوزال عوامل موثر در پیاده سازی موفق سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان و رتبه بندی اهمیت و اولویت آن ها پروپوزال ERP مراحل پیاده سازی erp پروپوزال پیاده سازی erp پیاده سازی erp در سازمان پیاده سازی برنامه ریزی…

  • مقاله جامع رشته مهندسی کامپیوتر با عنوان مروری بر بانكهای اطلاعاتی مدیریت داده‌ها
  • مقاله جامع رشته مهندسی کامپیوتر با عنوان مروری بر بانكهای اطلاعاتی مدیریت داده‌ها مدیریت داده‌ها بانكهای اطلاعاتی پروژه رشته کامپوتر خرید پروژه رشته کامپیوتر انجام پروژه رشته کامپیوتر مروری بر بانكهای اطلاعاتی مدیریت داده‌ها دانلود مقالات و پایان نامه رشته…

  • توصیف جرم
  • توصیف جرم دانلود مقاله جرم مجرمین دانلود مقالات رشته حقوق دانلود مقاله توصیف جرم دانلود مقالات حقوق دانلود مقالات حقوقی رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته حقوق توصیف جرم     مقدمه‌  دادگرانی كه عهده‌دار تنبیه تبهكاران و مجازات…

  • عملکرد سیستم های باربر در سازه های بلند
  • عملکرد سیستم های باربر در سازه های بلند سازه سازه های بلند سیستم های باربر دانلود پایان نامه رشته عمران دانلود پایان نامه عملکرد سیستم های باربر در سازه های بلند دانلود پایان نامه عمران دانلود پایان نامه رفتار سیستم…

  • جرایم جنسی علیه اطفال و سوء استفاده از اطفال در فعالیت های جنسی
  • جرایم جنسی علیه اطفال و سوء استفاده از اطفال در فعالیت های جنسی پایان نامه کودک آزاری بزه دیدگی جنسی اطفال جرایم جنسی علیه اطفال پایان نامه کودک آزاری در ایران حمایت از بزه دیدگی جنسی اطفال سوء استفاده از…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مقابله
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مقابله کلمات کلیدی : مبانی نظری مقابله دانلود مبانی نظری مقابله پیشینه تحقیق مقابله دانلود پیشینه تحقیق مقابله پیشینه داخلی مقابله پیشینه خارجی مقابله پیشینه پژوهش مقابله پیشینه نظری مقابله ادبیات نظری مقابله چارچوب نظری…

  • تراضی و شرایط آن و تحلیل روانی اراده و انواع آن و عیوب اراده
  • تراضی و شرایط آن و تحلیل روانی اراده و انواع آن و عیوب اراده کلمات کلیدی : تراضی در عقد تراضي في عقد البيع تراضی طرفین یعنی چه اصل حاکمیت اراده در حقوق ایران تعارض اراده ظاهری و باطنی اختلاف…

  • علل عدم تحقق آثار تربیتی حج در حجاج
  • علل عدم تحقق آثار تربیتی حج در حجاج آثار تربیتی حج آثار تربیتی حج در حجاج تحقق آثار تربیتی حج در حجاج علل عدم تحقق آثار تربیتی حج در حجاج پایان نامه حج پایان نامه آثار تربیتی حج رفتن به…

  • مبانی نظری بررسی ابعاد 5 گانه سازمان یادگیرنده در سازمان آموزش پرورش
  • مبانی نظری بررسی ابعاد 5 گانه سازمان یادگیرنده در سازمان آموزش پرورش ابعاد سازمان یادگیرنده مولفه های سازمان یادگیرنده مولفه های استراتژیک سازمان یادگیرنده سازمان یادگیرنده در آموزش و پرورش سازمان یادگیرنده رویکردی نو در آموزش و پرورش اهمیت و…

  • پرسشنامه افسردگی بک برای دانش آموزان 13 سوالی word
  • پرسشنامه افسردگی بک برای دانش آموزان 13 سوالی word کلمات کلیدی : پرسشنامه افسردگی بک پرسشنامه افسردگی بک doc پرسشنامه افسردگی دانش آموزان پرسشنامه افسردگی بک ویرایش دوم دانلود پرسشنامه افسردگی بک فایل ورد پرسشنامه افسردگی بک 13 سوالی word…

  • دانلود پرسشنامه ادغام فکر و عمل شافران و همکاران (TAF)
  • دانلود پرسشنامه ادغام فکر و عمل شافران و همکاران (TAF) کلمات کلیدی : پرسشنامه TAF مقیاس ادغام فکر و عمل پرسشنامه ادغام فکر و عمل پرسشنامه ادغام فکر و عمل پرسشنامه شافران و همکاران پرسشنامه فکر غیراخلاقی مزاحم پرسشنامه ادغام…

  • طراحی عملی سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت برای برآورد هزینه تمام شده آموزش دانشجویان
  • طراحی عملی سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت برای برآورد هزینه تمام شده آموزش دانشجویان سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت برآورد هزینه تمام شده آموزش دانشجویان طراحی عملی سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت طراحی عملی سیستم هزینه یابی…

  • مکانیک خاک
  • مکانیک خاک خاک مقاومت خاک دانه بندی خاک خواص فیزیکی و مکانیکی خاکها مکانیک خاک دانلود مقالات رشته عمران سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق عمران رفتن به سایت…

  • پایان نامه مدیریت دانش و توانمندسازی کارکنان
  • پایان نامه مدیریت دانش و توانمندسازی کارکنان کلمات کلیدی : پایان نامه مدیریت دانش دانلود پایان نامه مدیریت دانش پایان نامه مدیریت دانش doc پایان نامه مدیریت دانش مشتری پایان نامه توانمندسازی کارکنان پایان نامه درباره مدیریت دانش رساله دکتری…

  • ارزیابی عملکرد کارکنان و بررسی کامل شاخص ها و مدل های آن
  • ارزیابی عملکرد کارکنان و بررسی کامل شاخص ها و مدل های آن مقایسه مدل های ارزیابی عملکرد کارکنان مدل های ارزیابی عملکرد کارکنان انواع مدل های ارزیابی عملکرد کارکنان مدل های نوین ارزیابی عملکرد کارکنان پایان نامه ارزیابی عملکرد کارکنان…

  • ساختار فرش ترکمن و بررسی عناصر ظاهری آن از نگاه انسان شناسی هنر
  • ساختار فرش ترکمن و بررسی عناصر ظاهری آن از نگاه انسان شناسی هنر ساختار فرش ترکمن بررسی عناصر ظاهری فرش ترکمن نگاه انسان شناسی هنر به فرش ترکمن بررسی فرش ترکمن از دیدگاه انسان شناختی عناصر صوری در مطالعه فرش…

  • بررسی ماهیت و اجزای رضایت شغلی و توسعه منابع انسانی
  • بررسی ماهیت و اجزای رضایت شغلی و توسعه منابع انسانی رضایت شغلی توسعه منابع انسانی ماهیت رضایت شغلی اجزای توسعه منابع انسانی رابطه رضایت شغلی و توسعه منابع انسانی دانلود پایان نامه رشته مدیریت بررسی ماهیت و اجزای رضایت شغلی…

  • استفاده از سبک های تفکر در دانش آموزان برای پیش بینی میزان خلاقیت
  • استفاده از سبک های تفکر در دانش آموزان برای پیش بینی میزان خلاقیت خلاقیت سبک های تفکر نظام های آموزشی دانلود مقالات رشته روانشناسی دانلود مقالات روانشناسی استفاده از سبک های تفکر در دانش آموزان برای پیش بینی میزان خلاقیت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بودجه ریزی عملیاتی 80 صفحه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بودجه ریزی عملیاتی 80 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بودجه ریزی عملیاتی مبانی نظری بودجه ریزی عملیاتی پیشینه تحقیق بودجه ریزی عملیاتی پیشینه داخلی بودجه ریزی عملیاتی پیشینه خارجی بودجه ریزی عملیاتی…

  • پاورپوینت کتابخانه و ارتقا سلامت جامعه
  • پاورپوینت کتابخانه و ارتقا سلامت جامعه کلمات کلیدی : پاورپوینت کتابخانه و ارتقا سلامت جامعه تحقیق کتابخانه و ارتقا سلامت جامعه مقاله اکتابخانه و ارتقا سلامت جامعه آشنایی با کتابخانه و ارتقا سلامت جامعه بررسی کتابخانه و ارتقا سلامت جامعه…

  • بررسی مشکلات ایجاد و بکارگیری سیستم های اطلاعات مدیریت(MIS) در کشور
  • بررسی مشکلات ایجاد و بکارگیری سیستم های اطلاعات مدیریت(MIS) در کشور MIS سازمان فناوری اطلاعات سیستم اطلاعات مدیریت مشکلات بکارگیری سیستم های اطلاعات مدیریت سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل دانلود مقالات مدیریت فروش فایل فروشگاه فایل…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *