جنگ رسانه ای دشمن علیه ایران و راهکارهای مقابله با آن

جنگ رسانه ای دشمن علیه ایران و راهکارهای مقابله با آن

جنگ نرم
قدرت نرم
عملیات روانی
راهکارهای مقابله با جنگ رسانه ای
جنگ رسانه ای دشمن علیه ایران
جنگ رسانه ای دشمن علیه ایران و راهکارهای مقابله با آن
دانلود پایان نامه جنگ رسانه ای
دانلود پایان نام علوم سیاسی
دانلود پایان نامه رشته علوم سیاسی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته علوم سیاسی

جنگ رسانه ای دشمن علیه ایران و راهکارهای مقابله با آن

مبتنی بر دیدگاه ها و تدابیر رهبری

 

*قابل استفاده برای رشته های رسانه و علوم ارتباطات

 

چکیده

امروزه کاربرد جنگ، تنها به استفاده از ابزارهایی با ابعاد سخت و ملموس‌ محدود نیست، بلکه ابزارهای کاربردی جدیدی وارد محیط عملیاتی شده‌اند که دارای ماهیتی نرم‌افزارانه و تأثیرگذاری بیشتر هستند. یکی از ابزارهایی که امروزه در زمان جنگ و حتی پیش از آن به کمک استراتژیست‌ها و جنگ‌سالاران آمده است، نظام رسانه است. رسانه‌ها به مثابه یک تیغ دو لبه‌اند که از یک سو با بُعد مثبت و ایجابی کارویژه‌هایی همچون اطلاع‌رسانی، آگاهی و آموزش‌های مدنی را تسهیل می‌کنند، و از سوی دیگر با بعد سلبی در جنگ نرم رسانه‌ای و جنگ‌های نوین بین‌المللی برای بحران‌سازی، تنش و تفوق بر اذهان و تسخیر قلب‌های ملت‌ها به‌ کار می‌روند.

 

 با ورود به عصر”امپریالیسم رسانه‌ای” و”هژمونی کارتل‌های رسانه‌ای”، بر اهمیت رسانه‌ها در دستیابی به اهداف، دوچندان افزوده شده است و این توانایی رو به پیشرفت با اهداف نظامی همنشین شده است و بُعدی جدید از جنگ را تحت لوای “مدیاوار” یا جنگ رسانه‌ای پدید آورده است. امروزه از این روش، یعنی جنگ رسانه‌ای برای حمله به ایران استفاده می‌شود. از آنجا که دشمنان در تجربه‌های تهاجمی خویش، بارها با شکست مواجه شدند- نمونه آن هشت سال دفاع مقدس(جنگ تحمیلی) است – به سوی جنگ‌های نوین روی آوردند که در این مسیر، نظام رسانه پیشگام بوده است. پژوهش حاضر با هدف توسعه‌ای و شناخت این تهدیدات رسانه‌ای به دنبال پاسخ‌گویی به سؤال‌های زیر است: جنگ نرم رسانه‌ای چیست؟ جنگ نرم رسانه‌ای علیه ایران چگونه است؟ راهبردهای مقابله با جنگ رسانه‌ای علیه ایران چیست؟

 

 

 

واژگان کلیدی:

جنگ نرم

قدرت نرم

عملیات روانی

جنگ رسانه ای

راهکارهای مقابله با جنگ رسانه ای

 

مقدمه:

مفهوم قدرت نرم  نخستین‌بار توسط ژوزف نای  با الگو‌گیری از قیام مردم در انقلاب اسلامی ایران، تئوریزه و در سال1990 مطرح شد(نای، 1990) و خیلی زود این تقسیم‌بندی قدرت به سخت  و نرم ، وارد حوزه مطالعات جنگ شد و جنگ‌ها را براساس مبنای ابزار و روش تحمیل اراده به جنگ سخت و جنگ نرم تقسیم کردند(نائینی، 1389 ، 5). رویکرد جنگ نرم در سیاست‌های نظام امنیتی معاصر برخاسته از ملاحظات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است و مشاهدات تاریخی نیز بر اهمیت آن تأکید دارد. به طور اصولی هر نوع اقدام در حوزه تأمین منافع ملی که با چالش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی همراه است، مستلزم متقاعد نمودن افکار عمومی داخل و خارج از کشور است(متقی دستنایی، 1389).

 

 به طور معمول، دستیابی به نتیجه موفقیت‌آمیز در یک جنگ، مستلزم حمایت افکار عمومی جهانی و کشور در حال جنگ است، تا دولت‌های حاضر در نبرد بتوانند به اقدام نظامی خود مشروعیت و مقبولیت بخشند. در چنین شرایطی است که اهمیت عوامل منتقل کننده وقایع نبرد به افکار عمومی، که همان رسانه‌ها اعم از دیداری و شنیداری هستند، به مراتب بیشتر می‌شود. تسلیحات نظامی، تنها پنجاه درصد موفقیت در جنگ‌های جدید را تأمین می‌کنند و پنجاه درصد دیگر آن، از سوی جنگ نرم تأمین می‌شود، که بخش عمده آن توسط رسانه‌های مختلف اجرا می‌شود(مقدم و جمالی، 1389). عملکرد رسانه‌ها در شرایط کنونی با توجه به تغییر کارکردها و نقش‌های کنونی رسانه از نقش‌های مسالمت‌آمیز به رویکردهای خصمانه و جنگ‌طلبانه، به تهدیدی جدی برای کشورها تبدیل شده است.

 

 بسیاری از دولت‌های غربی به خصوص امریکا، از رسانه‌ها به عنوان ابزاری جنگی برای به کرسی نشاندن منویات و مقاصد خود بهره‌برداری می‌کنند. به عبارتی، تهدیدهای دنیای امروز، تهدیدهای رسانه‌ای است که به جنگ‌افزاری پرقدرت برای تحت استیلاء در آوردن کشورها تبدیل شده است. در این میان، کشوری برنده میدان خواهد بود که هم‌ ساز و برگ تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی بزرگ‌تر و پیشرفته‌تری را فراهم کرده باشد(آمادگی سخت‌افزاری) و هم در زمینۀ ارتباطات و متقاعدسازی و تولید فرهنگی، خبری، هنری و تبلیغاتی جلوتر از رقیبان خود حرکت کند(نقیب‌السادات، 1389، صص84-83). در همین راستا، با پایان یافتن صورت نظامی جنگ و شکست راهبرد نظامی(کودتا، شورش و تجزیه‌طلبی، ترور، حمله گسترده)، رویکرد نظام سلطه و در رأس آن امریکا برای رویارویی با نظام جمهوری اسلامی ایران دستخوش تغییر شد و براندازی نرم با دو راهبرد “تغییر ساختار” و”تغییر رفتار” از درون، دستور کار سران کاخ سفید قرار گرفت(سراج، 1386).

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

جنگ رسانه‌ای دشمن علیه ایران  و نظام مقابله با آن 1

چکیده 2

جنگ نرم 5

عدم تقارن در جنگ نرم 6

شاخص‌‌های جنگ نرم 7

جنگ رسانهای 8

نظریه تأثیر قدرتمند رسانهها 9

جنگ نرم رسانهای علیه ایران 10

مأموریت پنتاگون در جنگ رسانهای علیه ایران 12

مطالعه انواع رسانههای مؤثر در جنگ نرم رسانهای 13

1- رادیو 14

2. شبکههای تلویزیونی و ماهواره بینالمللی 15

1- جنگ نرم رسانهای توسط کشورهای منطقهای 17

2- جنگ نرم رسانهای توسط شبکههای وابسته به قدرتهای فرامنطقهای 17

محورهای مورد توجه رسانههای غربی در قبال ایران را به شش دسته تقسیم می‌کند: 19

1- محورهای مورد توجه رسانههای غربی در زمینه سیاست داخلی 19

2- محورهای مورد توجه رسانههای غربی در زمینۀ سیاست خارجی 19

3- محورهای توجه رسانههای غربی در زمینۀ اقتصاد 19

4- محورهای مورد توجه رسانههای غربی در زمینۀ اجتماعی 20

5- محورهای مورد توجه رسانههای غربی در زمینۀ فرهنگی 20

6- محورهای مورد توجه رسانههای غربی در زمینه حقوق بشر 20

آسیبپذیری ساختار رسانهای در ایران 20

راهبردهای مقابله با جنگ نرم رسانهای 21

1- راهبردهای داخلی 21

1-1. راهبردهای داخلی اقتصادی 22

1-2. راهبردهای داخلی فرهنگی و اجتماعی 22

1-3.راهبردهای داخلی در خصوص فناوری و زیرساختها 22

1-4. راهبردهای دفاعی- امنیتی 23

1-5. راهبرد داخلی سیاسی 24

2. راهبردهای فراملی 24

2-1. راهبردهای خارجی اقتصادی 24

2-2. راهبردهای خارجی اجتماعی 24

2-3. راهبردهای خارجی در خصوص فناوری و زیرساختها 25

2-4. راهبرد خارجی دفاعی– امنیتی 25

2-5. راهبرد خارجی سیاسی 25

نظام مقابله با جنگ نرم دشمن 25

مقدمه : 26

قدرت نرم – عملیات روانی – جنگ نرم 28

مدل مفهومی مقابله با جنگ نرم 33

شكل 1: فرایند مقابله با جنگ نرم دشمن 34

شكل 2: ابعاد مورد هدف جنگ نرم 35

الف : نیاز های اساسی نظام مقابله با جنگ نرم : 36

– محیط شناسی تهدیدات فرهنگی، اجتماعی، سیاسی ( جنگ نرم ) 36

– تبیین و ترویج نظریه فرهنگی انقلاب اسلامی 36

– آینده بینی و آینده پژوهی فرهنگی 36

– راهبردهای ابداعی فرهنگی 37

ب: تبیین دکترین نظام مقابله با جنگ نرم 39

تاثیر گذاری هدفمند اعتقادی و تعالی بخشی در جامعه 39

قدرت مصون سازی فرهنگی جامعه و مخاطبین: 39

ظرفیت سازی در تولید صنایع فرهنگی و پتانسیل شبکه ای : 40

ج- راهبرد های محوری نظام مقابله با جنگ نرم 40

د- سیاست های حاکم بر نظام مقابله با جنگ نرم 42

ه- مدل مفهومی مقابله با جنگ نرم دشمن 42

4- فضاسازی ذهنی و محیطی 45

5- ارتباط گیری  هدفمند 46

6- عمق بخشی و اثرگذاری اعتقادی، معنوی و سیاسی 47

7- ایجاد انگیزه و برانگیختگی فردی و جمعی 49

8- اقدامات ایجابی و سلبی 51

9-  گسترش و توسعه عمل صالح در جامعه 53

8- ایجاد و توسعه تشکل‌ها، هسته‌ها و کانون‌های مردمی : 55

و-  اصول حاکم بر فرماندهان، افسران و سربازان جنگ نرم برای مقابله : 56

اصل اعتلای فرهنگ دینی : 57

اصل نوآوری، مدیریت انقلابی و خلاقیت: 57

اصل ایجاد صیانت و پیشگیری: 58

اصل دفاع فرهنگی: 58

اصل آمادگی مقابله با تهاجم فرهنگی: 59

نتیجه گیری : 61

منابع 63

 

 

پاورپوینت شهر الکترونیک و شهروند الکترونیک

پاورپوینت شهر الکترونیک و شهروند الکترونیک پاورپوینت شهر الکترونیک و شهروند الکترونیک فناوری اطلاعات و شهر الکترونیکی فعالیت های شهر الکترونیک مزایای شهر الکترونیک چالش های شهر الکترونیک طراحی شهر الکترونیک تاریخچه ی شهرهای الکترونیک جهان شهر الکترونیک در ایران…

بررسی فقهی و حقوقی وکالت و توکیل زوجه در طلاق از منظر فقه امامیه و حقوق ایران و مذاهب فقهی اهل سنت

بررسی فقهی و حقوقی وکالت و توکیل زوجه در طلاق از منظر فقه امامیه و حقوق ایران و مذاهب فقهی اهل سنت وکالت در طلاق وکالت در طلاق به زوجه وکالت در طلاق از منظر فقه اماميه وکالت در طلاق…

پروپوزال تحلیل فقهی و حقوقی فسخ نکاح با موضوعیت بیماریهای جدید و لاعلاج

پروپوزال تحلیل فقهی و حقوقی فسخ نکاح با موضوعیت بیماریهای جدید و لاعلاج کلمات کلیدی : عیوب فسخ نکاح فسخ نکاح در فقه پروپوزال فسخ نکاح فسخ نکاح در فقه امامیه فسخ نکاح در فقه اهل سنت فسخ نکاح در…

مبانی نظری تشخیص و ردیابی بدافزارها در محدوده رایانش ابری

مبانی نظری تشخیص و ردیابی بدافزارها در محدوده رایانش ابری مبانی نظری محاسبات ابری مبانی نظری رایانش ابری دانلود مبانی نظری رایانش ابری مبانی نظری امنیت در رایانش ابری شناسایی بدافزارها در محیط محاسبات ابری مبانی نظری تشخیص و ردیابی…

پروپوزال تبیین الگوی اخلاق حرفه ای مدیران آموزشی با رویکرد اسلامی ایرانی

پروپوزال تبیین الگوی اخلاق حرفه ای مدیران آموزشی با رویکرد اسلامی ایرانی شاخص اخلاق حرفه ای طراحی مدل اخلاق حرفه ای اخلاق حرفه ای مدیران آموزشی اخلاق حرفه ای در مدیریت آموزشی اخلاق حرفه ای با رویکرد اسلامی اخلاق حرفه…

چهارچوب بازاریابی الکترونیکی بین المللی (IEMF):شناسایی بلوک های ساختاری برای اینده تحقیقات بازاریابی الکترونیکی جهانی

چهارچوب بازاریابی الکترونیکی بین المللی (IEMF):شناسایی بلوک های ساختاری برای اینده تحقیقات بازاریابی الکترونیکی جهانی بازاریابی بازاریابی بین المللی بازاریابی الکترونیکی جهانی بازاریابی الکترونیکی بین المللی (IEMF) دانلود مقاله چهارچوب بازاریابی الکترونیکی بین المللی (IEMF)شناسایی بلوک های ساختاری برای اینده…

پاورپوینت آشنایی با بازاريابي تك به تك

پاورپوینت آشنایی با بازاريابي تك به تك پاورپوینت آشنایی با بازاريابي تك به تك آشنایی با بازاريابي تك به تك تحقیق بازاريابي تك به تك تعريف بازاريابي تك به تك تفاوت بازاريابي تك به تك با سنتي اهميت بازاريابي تك…

سیستمهای تشخیص هویت با تاکید بر بیومتریک و شناسایی از طریق اثر انگشت

سیستمهای تشخیص هویت با تاکید بر بیومتریک و شناسایی از طریق اثر انگشت تشخیص هویت روش‌های تشخیص هویت روش‌های تشخیص هویت بیومتریک سیستمهای تشخیص هویت با تاکید بر بیومتریک و شناسایی از طریق اثر انگشت سیستمهای تشخیص هویت دانلود پایان…

کاملترین منبع درس مدیریت اسلامی و الگوهای آن مناسب کنکور دکتری

کاملترین منبع درس مدیریت اسلامی و الگوهای آن مناسب کنکور دکتری کاملترین منبع درس مدیریت اسلامی و الگوهای آن کنکور دکتری مدیریت رفتن به سایت اصلی کاملترین منبع درس مدیریت اسلامی و الگوهای آن مناسب کنکور دکتری به تعداد 211…

  • بررسی هنر و معماری باغ ایرانی و نماد شناسی سبز در آن
  • بررسی هنر و معماری باغ ایرانی و نماد شناسی سبز در آن باغ ایرانی فرهنگ و تمدن نماد شناسی سبز باغ ایرانی هنر و معماری باغ ایرانی بررسی هنر و معماری باغ ایرانی و نماد شناسی سبز در آن دانلود…

  • رابطه احساس خودکارآمدی با رضایت شغلی
  • رابطه احساس خودکارآمدی با رضایت شغلی خودکارآمدی رضایت شغلی ابعاد رضایت شغلی ابعاد رضایت شغلی کارکنان مدل ها و نظریه های رضایت شغلی اهمیت خودکارآمدی اهمیت خودکارآمدی تحصیلی اهمیت و ضرورت خودکارآمدی مهمترین مقیاس های رضایت شغلی مبانی جامعه شناختی…

  • پرسشنامه شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار موفق مدیریت دانش در سازمان
  • پرسشنامه شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار موفق مدیریت دانش در سازمان پرسشنامه مدیریت دانش پرسشنامه استقرار موفقیت آمیز مدیریت دانش پرسشنامه عوامل كلیدی اجرای موفق مدیریت دانش پرسشنامه عوامل موثر استقرار موفقیت آمیز مدیریت دانش پرسشنامه استقرار…

  • ابعاد اصلی فرآیند مدیریت دانش و بررسی مدلهای متفاوت آن
  • ابعاد اصلی فرآیند مدیریت دانش و بررسی مدلهای متفاوت آن مدلهای مدیریت دانش اهمیت و ضرورت مدیریت دانش ابعاد اصلی فرایند مدیریت دانش تعاریف ابعاد اصلی فرایند مدیریت دانش مفاهیم پایه مدیریت دانش پایان نامه با موضوع مدیریت دانش دانلود…

  • تاثیر حضور اسرائیل در جمهوری آذربایجان بر امنیت ملی ایران
  • تاثیر حضور اسرائیل در جمهوری آذربایجان بر امنیت ملی ایران کلمات کلیدی : پایان نامه اسرائیل عوامل موثر بر امنيت ملي ايران روابط ايران و جمهوري آذربايجان ابعاد نفوذ اسرائيل در جمهوري آذربايجان عوامل موثر بر امنيت ملي ايران در…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رفتارهای پرخطر
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رفتارهای پرخطر کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رفتارهای پرخطر مبانی نظری رفتارهای پرخطر پیشینه تحقیق رفتارهای پرخطر پیشینه داخلی رفتارهای پرخطر پیشینه خارجی رفتارهای پرخطر پیشینه پژوهش رفتارهای پرخطر پیشینه نظری رفتارهای پرخطر…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 2
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 2 مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری…

  • رابطه رضایت شغلی و ارتباطات
  • رابطه رضایت شغلی و ارتباطات رضایت شغلی مهارتهای ارتباطی عوامل موثر بر رضایت شغلی پیامد رضایت و عدم ضایت شغلی نظریه های مختلف در خصوص رضایت شغلی طبقه بندی فرایند ارتباطات مدل های ارتباطات اهمیت مهارتهای ارتباطی نقش مهارتهای ارتباطی…

  • مقاله توحید
  • مقاله توحید دانلود مقاله توحید مراتب توحید توحید از منظر اسلام یگانگی خدا از منظر قرآن کریم برهان تمانع چیست ؟ سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه و پایان نامه…

  • مبدل های حرارتی
  • مبدل های حرارتی مبدل گرمایی مبدل حرارتی انتقال حرارت دانلود مقالات رشته مکانیک دانلود مقالات مهنئسی مکانیک دانلود مقالات مکانیک مبدل های حرارتی رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته مکانیک مبدل های حرارتی   * آزمایش مبدل های حرارتی در قالب…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تاب آوری
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تاب آوری مبانی نظری تاب آوری پیشینه تحقیق تاب آوری پیشینه پژوهش تاب آوری فصل دوم پایان نامه تاب آوری مبانی نظری تاب آوری تحصیلی پیشینه تاب اوری پیشینه تحقیق تاب آوری پیشینه پژوهش تاب…

  • ماهیت نقدشوندگی و ریسک نقدشوندگی بازر و سهام
  • ماهیت نقدشوندگی و ریسک نقدشوندگی بازر و سهام کلمات کلیدی : نقدشوندگی آمیهود اهمیت نقدشوندگی افزایش نقدشوندگی سهام تعریف نقدشوندگی سهام نقدشوندگی سهام چیست نقدشوندگی سهام در بورس اهمیت نقدشوندگی در بازار ریسک نقدشوندگی بازر و سهام نقدشوندگی سهام و…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری اخلاق کار 104 صفحه
  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری اخلاق کار 104 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اخلاق کار مبانی نظری اخلاق کار پیشینه تحقیق اخلاق کار پیشینه داخلی اخلاق کار پیشینه خارجی اخلاق کار پیشینه پژوهش اخلاق کار پیشینه…

  • جزوه تنظیم شرایط محیطی خانم دکتر قیابکلو
  • جزوه تنظیم شرایط محیطی خانم دکتر قیابکلو جزوه تنظیم شرایط محیطی خانم دکتر قیابکلو رفتن به سایت اصلی جزوه تنظیم شرایط محیطی خانم دکتر قیابکلو دست نویس کلاسی 57 صفحه pdf مناسب جمع بندی و مرور سریع ایام امتحانات

  • پروپوزال بررسی رابطه بین کیفیت سود با تغییرپذیری بازده سهام
  • پروپوزال بررسی رابطه بین کیفیت سود با تغییرپذیری بازده سهام کیفیت سود بازده سهام تغییرپذیری بازده سهام رابطه کیفیت سود و تغییرپذیری بازده سهام پروپوزال تغییرپذیری بازده سهام پروپوزال کیفیت سود پروپوزال رابطه کیفیت سود و تغییرپذیری بازده سهام رفتن…

  • پاورپوینت آلودگی به واروا در زنبوران عسل
  • پاورپوینت آلودگی به واروا در زنبوران عسل پاورپوینت آلودگی به واروا در زنبوران عسل آلودگی به واروا در زنبوران عسل تكثير واروا شكل شناسي محل انگل واروا غذاي واروا دوره تخمگذاري دوره تكاملي واروا دوره زندگي واروا بيماريزايي روي زنبوران…

  • استراتژی های سرمایه گذاری و روش های معاملاتی مورد استفاده مبتنی بر میانگین متحرک
  • استراتژی های سرمایه گذاری و روش های معاملاتی مورد استفاده مبتنی بر میانگین متحرک روش خرید و نگهداری برای خرید سهام استراتژی تحلیل تکنیکال برای خرید سهام روش های خرید سهام با استفاده از استراتژی تحلیل تکنیکال روش های خرید…

  • انگیزه‌ها و اولویت‌های تحصیلی گروه‌های دانشجویی ملل آسیایی كه در رشته‌های هتل داری و مدیریت توریسم تحصیل می‌كنند
  • انگیزه‌ها و اولویت‌های تحصیلی گروه‌های دانشجویی ملل آسیایی كه در رشته‌های هتل داری و مدیریت توریسم تحصیل می‌كنند HTM هتل داری و مدیریت توریسم انگیزه‌ها و اولویت‌های تحصیلی گروه‌های دانشجویی ملل آسیایی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش…

  • مقاله ترجمه شده طراحی زنجیره تأمین استوار با تولید چابک تحت عدم قطعیت تقاضا
  • مقاله ترجمه شده طراحی زنجیره تأمین استوار با تولید چابک تحت عدم قطعیت تقاضا کلمات کلیدی : مقاله ترجمه شده رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده آماده رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده طراحی زنجیره تأمین استوار با تولید چابک…

  • پاورپوینت سيستم مديريت امنيت اطلاعات (ISMS)
  • پاورپوینت سيستم مديريت امنيت اطلاعات (ISMS) پاورپوینت پاورپوینت سيستم مديريت امنيت اطلاعات (ISMS) ISMS چيست ؟ استانداردهاي ISMS مهندسي امنيت تعريف مهندسي امنيت اصول مهندسي امنيت چرخه ی حیات مهندسی امنیت تهية خط مشي امنيت IT مديريت امنيت IT کنترل‏هاي…

  • رتبه‌بندی اعتباری مشتریان بانک با‌ استفاده از شبکه عصبی با اتصالات جانبی
  • رتبه‌بندی اعتباری مشتریان بانک با‌ استفاده از شبکه عصبی با اتصالات جانبی ریسک اعتباری نسبتهای مالی رتبه‌بندی اعتباری ریشه میانگین مربعات خطا شبکه عصبی با اتصالات جانبی دانلود مقالات كارشناسی ارشد رشته مهندسی صنایع رتبه‌بندی اعتباری مشتریان بانک با‌ استفاده…

  • پاورپوینت کیفیت زندگی کاری در دنیای امروز
  • پاورپوینت کیفیت زندگی کاری در دنیای امروز پاورپوینت کیفیت زندگی کاری در دنیای امروز تعریف کيفيت زندگي کاري شاخص های کیفیت زندگی کاری سازمان وکیفیت زندگی کاری شاخص های هشت گانه کیفیت زندگی کاری ابعاد کيفيت زندگي کاري فلسفه وجودی…

  • پاورپوینت (اسلاید) نظام 5S
  • پاورپوینت (اسلاید) نظام 5S کلمات کلیدی : پاورپوینت نظام 5S نظام 5S بررسی نظام 5S تحقیق نظام 5S مقاله نظام 5S تحلیل نظام 5S آشنتایی با نظام 5S چرا 5S 5Sپيشنيازيبراي هر برنامه بهبود پنج واژه 5S ساماندهي (سازماندهي ،…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق پیاده سازی سیستم های سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق پیاده سازی سیستم های سازمانی مبانی نظری پیاده سازی سیستم های سازمانی دانلود مبانی نظری پیاده سازی سیستم های سازمانی پیشینه تحقیق پیاده سازی سیستم های سازمانی ادبیات نظری پیاده سازی سیستم های سازمانی فصل…

  • پاورپوینت بررسی موارد خاص در حسابداری بخش عمومی
  • پاورپوینت بررسی موارد خاص در حسابداری بخش عمومی پاورپوینت بررسی موارد خاص در حسابداری بخش عمومی حسابداری وجوه اداره شده حسابداری ودایع حسابداری خانه های سازمانی حسابداری مطالبات تایید شده پیمانکاران به عنوان ضمانت نامه وجه الضمان حسابداری تسعیر ارز…

  • ارزیابی اثرات رنگ بر حافظه دانش آموزان دبستانی
  • ارزیابی اثرات رنگ بر حافظه دانش آموزان دبستانی اثرات رنگ بر حافظه بچه های دبستانی تاثیر رنگ بر حافظه كودكان اثرات رنگ بر حافظه ارزیابی اثرات رنگ بر حافظه دانش آموزان دبستانی دانلود پایان نامه روانشناسی دانلود پایان نامه رشته…

  • رایانش ابری،توازن بار و تشریح کامل مفاهیم معماری و مدیریت در آن
  • رایانش ابری،توازن بار و تشریح کامل مفاهیم معماری و مدیریت در آن پایان نامه رایانش ابر پایان نامه محاسبات ابری doc پروژه رایانش ابری word دانلود پروژه رایانش ابری دانلود پایان نامه رایانش ابری پایان نامه امنیت در رایانش ابری…

  • روند سازماندهی انبار در شرکتها
  • روند سازماندهی انبار در شرکتها سیستم انبارداری سازماندهی انبار روشهای نوین انبارداری روند ورود و خروج کالای انبار سازمان دهی انبار در شرکتها دانلود مقاله انبار دانلود مقاله انبارداری روند سازماندهی انبار در سازمان دانلود مقاله رشته حسابداری رفتن به…

  • پرسشنامه بررسی مولفه های کلیدی ارزیابی عملکرد مدیریت اعضا هیات علمی دانشگاه
  • پرسشنامه بررسی مولفه های کلیدی ارزیابی عملکرد مدیریت اعضا هیات علمی دانشگاه پرسشنامه ارزیابی عملکرد پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان پرسشنامه شاخص های ارزیابی عملکرد کارکنان پرسشنامه شاخص های کلیدی ارزیابی عملکرد پرسشنامه ارزیابی عملکرد هیات علمی دانشگاه پرسشنامه ارزیابی عملکرد…

  • آسیب شناسی فرهنگ حجاب و روشهای پیشگیرانه برای بدحجابی
  • آسیب شناسی فرهنگ حجاب و روشهای پیشگیرانه برای بدحجابی پایان نامه فرهنگ حجاب آسیب شناسی فرهنگ حجاب پایان نامه آسیب شناسی فرهنگ حجاب راهکارهای پیشگیری از بد حجابی علل گرایش جوانان به پوشش نامتعارف عوامل ترویج عدم رعایت حجاب شرعی…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *