تغییر و تحولات حوزه بازاریابی و تبلیغات با تاکید بر رسانه تلویزیون

تغییر و تحولات حوزه بازاریابی و تبلیغات با تاکید بر رسانه تلویزیون

تبلیغات تلویزیونی
تحولات تبلیغات در ایران
اثربخشی تبلیغات تلویزیونی
متقاعدسازی مخاطب با تبلیغات تلویزیونی
بررسی تاثیر تبلیغات تلویزیونی
دانلود پایان نامه تبلیغات تلویزیونی
تغییر و تحولات حوزه بازاریابی و تبلیغات با تاکید بر رسانه تلویزیون

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته رسانه

تغییر و تحولات حوزه بازاریابی و تبلیغات با تاکید بر رسانه تلویزیون

 

 

 

 

چکیده

تبلیغات یكی از موضوعاتی است كه امروزه تمام مردم جهان حتی در دوردست ترین نقاط با آن آشنا و در ارتباط هستند و از آن تأثیر می پذیرند. پدیده تبلیغ بعنوان یكی از اجزای مؤثر جامعه نقش اساسی در ایجاد و بالفعل كردن نیاز دارد. كار كرد جدید این پدیده تولید نیاز یا به عبارتی آشكار ساختن نیازهای نهفته ای است كه افراد در وضعیت فعلی به آن توجهی ندارند.تبلیغات به شیوه نوین در اوایل قرن 20 و با تغییرات بازار شكل گرفت. تا قبل از آن نقش اساسی تبلیغات تسریع توزیع كالاهای مصرفی بود كه منحصراً توسط گروه معدودی از تولیدكنندگان شناخته شده به كار گرفته می شد. تدریجاً نیاز به تبلیغ برای آگاه ساختن مصرف كنندگان از وجود و مزایای كالاهای مختلف اعم از صنعتی، مصرفی و خدماتی روز به روز افزایش یافت. آنچنانكه تافلر در كتاب فرهنگ مصرف كنندگان چنین پیش بینی و اظهار نظر كرده بود: ((چنان شود كه ماشین بدون حمایت تبلیغ نتواند به حیات خود ادامه دهد)). 

 

امروزه این پیش بینی تافلر به عینیت انجامیده است.امروزه تبلیغات در سطح جهانی دیگر صرف آگهی نیست بلكه بیشتر نقش آن تفهیم اطلاعات در مورد خصوصیات كالا و خدمات می باشد. یكی از صنایعی كه كاملاً وابسته به امر تبلیغات می باشد صنعت بانكداری است.تبلیغات بانكی در دنیا فعالیتی نسبتاً جدید است و سابقه آن به آمریكا، انگلستان و ژاپن در دهه 1960 بر می گردد. پس از دهه 1960 و با توجه به شرایط حاكم بر جهان و ایجاد وضعیت رقابتی بین بانكها تدریجاً بانكداران استفاده از تبلیغات بانكی را برای مصارف خدمات مالی خود به مشتریانشان و ترغیب آنها به استفاده از آن خدمات آغاز نمودند.

 

در ایران تبلیغات بانكی به شیوه نوین پیشینه چندان عمیقی ندارد. در دهه های گذشته بانكهای ایرانی برای جذب مشتری از همان شیوه های معمولی تبلیغاتی در مورد كالای مصرفی استفاده می نمودند اما به تدریج به لحاظ ویژگیهای خدماتی آن، از جمله ناملموس بودن تبلیغات به شیوه قدیم دچار مشكلاتی گردید. زیرا برخی از خدمات بانكی را بدون عرضه آنها نمی توان نشان داد و دیگر آنكه تبلیغ متكی به تصویر است و بیشتر خدمات بانكی ویژگی ملموسی برای نشان دادن نداشتند.امروزه به دلیل رقابت شدید بانكی و مشابهت های موجود در فعالیتهای آنان هر بانكی سعی در معرفی خدمات جدید خود – كه تلاش دارد تا مطابق با خدمات استاندارد جهانی باشد – را بعنوان خدمتی برتر عرضه می دارد و سعی می كند از طریق ارایه تبلیغات به خصوص تبلیغات تلویزیونی مخاطبان بیشتری را در بازار به خود جلب نماید.

 

 

 

کلمات کلیدی:

تبلیغات تلویزیونی

تحولات تبلیغات در ایران

اثربخشی تبلیغات تلویزیونی

متقاعدسازی مخاطب با تبلیغات تلویزیونی

 

 

 

مقدمه:

در كشور ما اثرگذارترین رسانه بر مردم كدام است؟یا بعبارتی دیگر؛ مردم كشور ما بیشتر از كدام رسانه ارتباط جمعی تأثیر می‌پذیرند؟شاید در بدو امر جواب بسیاری از مردم عادی و یا حتی كارشناسان ارتباطات به سؤالات فوق؛ تلویزیون باشد.تلویزیون رسانه‌ای با پوشش گسترده و مخاطبان زیاد است اما آیا براستی با ظهور و شكل‌گیری رسانه‌های جدید ارتباطی مانند؛ اینترنت و ماهواره و ابزارهای نوین ارتباطی مانند؛ SMS و بیلبورد، همچنان رسانه تلویزیون همانند سال‌های قبل دارای اثرگذاری زیاد است؟!و آیا مطبوعات با توجه به توسعه چشمگیرشان از ابعاد محتوا و كیفیت و رشد جمعیت شهرنشینی و طبقه با سواد جامعه كه به تبع آن میزان روزنامه خوانان را افزایش می‌دهد، همچنان در تقابل با رسانه تلویزیون شكست خورده و ضعیفند؟!

مگر نه اینكه امروزه استفاده از اینترنت، ماهواره و مطبوعات و دیگر ابزار نوین ارتباطی به ارزانی ممكن است و دیگر نمی‌توان گفت و نباید اذعان كرد كه تلویزیون به لحاظ استفاده ارزان‌ترین رسانه كشور است!

 

مزیت ارزانی تلویزیون دیگر ارزش گذشته خود را از دست داده است. مطبوعات با ارتقای كیفیت و محتوای خود مشتریان تبلیغاتی بزرگی را جذب نموده و از این طریق قیمت فروش خود را تا حد قابل ملاحظه‌ای كاسته‌اند.دستیابی به اینترنت امروزه در هر كافی‌نت، كتابخانه و فرهنگسرایی ممكن است و شهروندان در صورت علاقه به استفاده از اینترنت در منزل مسكونی و محل كار خود تنها باید همانند خرید دستگاه تلویزیون هزینه اولیه خرید رایانه را بپردازند و پس از آن به راحتی به اینترنت راه یابند. پیشرفته‌ترین نوع و مدل ماهواره نیز با قیمت نازل البته با كارآیی بالا در دسترس شهروندان قرار دارد.پس خواسته یا ناخواسته باید به تلویزیون بعنوان اثرگذارترین رسانه كشور با دیده شك و تردید نگریست. توجه‌به‌این‌موضوع‌نیزبرای‌این‌تحقیق مفید خواهد بود كه اگر بدانیم سیاستهای نادرست اعمال شده در تلویزیون طی چند ساله اخیر سبب رویگردانی عده زیادی از رسانه ملی شده است، واقعیتی كه انكار آن ناممكن است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

پیشگفتار 2

فصل اول :مقدمات 6

مقدمه 6

1. 1. تعریف و بیان موضوع تحقیق 9

1 .2. ضرورت انجام تحقیق 11

1 .3. اهداف تحقیق 11

1 .4.سئوالات تحقیق 11

1 .14. تعریف واژه‌ها و اصطلاحات تخصصی تحقیق: 12

 

فصل دوم:تبلیغات تلویزنی و تحولات آن 12

مقدمه 12

تعاریف بازاریابی : 13

خدمات و خدمات بانكی 17

درباره خدمات بانكی دو ویژگی دیگر نیز به این ویژگیها اضافه می شود كه عبارتند از: 18

1- ناملموس بودن (intangibility): 18

2- تفكیك ناپذیری (inseparability) 19

3- غیرقابل ذخیره بودن (inventory): 20

4- ناپیوستگی (inconsistency): 20

5- مسئولیت امانتداری : 21

6- جریان دو طرفه اطلاعات 22

تبلیغات 32

تعاریف تبلیغات: 33

بودجه تبلیغات: 45

1- مزایای تبلیغات تلویزیونی: 49

2- معایت تبلیغات تلویزیونی: 49

ارزیابی : 49

تكنیك كریسپ: 58

تكنیك ترغیبی (داگمار) (Persuasive) : 59

معرفی مدل پیشنهادی و اجزای آن: 62

شركتهای تبلیغاتی: 63

مصرف كننده و عموم مردم 67

آسیب شناسی تبلیغات بازرگانی درایران 71

از دید شرکتهای تبلیغاتی: 71

خصوصیات تلویزیون 73

اخبار و امور عمومی 77

ارزشهای اجتماعی 77

مقدمه مطالعات انتقادی 96

تلویزیون و مذهب 98

تصویر محوری در برابر كلام محوری 99

تلویزیون و خانواده در ایران 101

به سوی یك تركیب 107

نتایج 111

اثرات وسایل ارتباط جمعی: 112

اثرهای تجربه مصنوعی: 120

اثرهای خشونت تلویزیونی: 120

الگوی اثرهای قدرتمند: 123

 

بخش اول: ارتباط 124

الف- تعاریف – نظریه ها: 124

ب- ارتباط جمعی : 128

(برلو) اجزای ارتباطی خود را بدین شرح توضیح می دهد: 136

1- منبع- رمزگذار: 136

ب) نگرشها: 137

ج) سطح دانش: 137

د) موقعیت منبع در یك سیستم اجتماعی و فرهنگی: 137

گیرنده – رمزخوان: 138

3- پیام: 139

كانال: 139

وظایف وسایل ارتباط جمعی : 147

 

بخش دوم:مخاطب 148

الف – تعاریف – نظریه ها 148

برای تهیه كنندگان و فرستندگان پیام ارتباطی، پذیرش دیدگاه جامعه انبوه، حداقل سه معنی را به همراه دارد: 153

طبقه بندی (مك كوایل)، می باشد كه ابعاد زیر را در بر می گیرد: 157

ویژگی های مربوط به مخاطبان را به هشت بخش زیر تقسیم می كنند: 160

ج- دسته بندی مخاطبان: 173

 

بخش سوم:مخاطب و شیوه استفاده از رسانه 179

(وبستر) سه جریان متفاوت را برای مخاطبان تلویزیونی مطرح می كند كه در جذب و حفظ مخاطبان تأثیر بسزایی دارد: 189

 

بخش چهارم:اقناع و متقاعدسازی مخاطب 191

منابع : 215

 

 

سبب شناسی و راهبردهای درمانی اختلال اضطراب اجتماعی و مقایسه آن با دیگر سازه ها

سبب شناسی و راهبردهای درمانی اختلال اضطراب اجتماعی و مقایسه آن با دیگر سازه ها اختلال اضطراب اجتماعی شیوع اختلال اضطراب اجتماعی ملاک های تشخیصی اختلال اضطراب اجتماعی تفاوتهای جنسیتی در اضطراب اجتماعی الگوهای نظری اضطراب اجتماعی نظریه های اختلال…

پاورپوینت کتاب مبانی علم سیاست از دکتر حسین بشیریه سطح دکتری

پاورپوینت کتاب مبانی علم سیاست از دکتر حسین بشیریه سطح دکتری پاورپوینت کتاب مبانی علم سیاست دکتر حسین بشیریه سطح دکتری رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کتاب مبانی علم سیاست از دکتر حسین بشیریه سطح دکتری عنوان درس : نهادهای…

بررسی اولویت بندی استراتژیهای مدیریت دانش در سازمان

بررسی اولویت بندی استراتژیهای مدیریت دانش در سازمان تکنیک دیماتل تکنیک فرآیند تحلیل شبکه ای استراتژی های مدیریت دانش پایان نامه رتبه بندی استراتژی مدیریت دانش پایان نامه اولویت‌بندی استراتژی های مدیریت دانش پیاده سازی مدیریت دانش در شهرداری تهران…

چالش های زنجیره تامین و افزایش کارایی و اثربخشی آن

چالش های زنجیره تامین و افزایش کارایی و اثربخشی آن زنجیره تامین سیر تحول مدیریت زنجیره تأمین اهمیت یکپارچه سازی زنجیره تأمین افزایش کارایی زنجیره تأمین افزایش اثربخشی زنجیره تأمین چالش های زنجیره تأمین تحقیق زنجیره تأمین رفتن به سایت…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تمرکز مالکیت

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تمرکز مالکیت کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تمرکز مالکیت مبانی نظری تمرکز مالکیت پیشینه تحقیق تمرکز مالکیت پیشینه داخلی تمرکز مالکیت پیشینه خارجی تمرکز مالکیت پیشینه پژوهش تمرکز مالکیت پیشینه نظری تمرکز مالکیت…

پایان‌نامه كارشناسی ارشد رشته حقوق جزا و جرم‌شناسی با عنوان لایحه قضازدایی و حذف برخی عنوان‌های مجرمانه از قانون

پایان‌نامه كارشناسی ارشد رشته حقوق جزا و جرم‌شناسی با عنوان لایحه قضازدایی و حذف برخی عنوان‌های مجرمانه از قانون جرم مجرم مجازات حقوق کیفری سیاست جنائی لایحه قضازدایی جزا و جرم‌شناسی عوامل توجیهی قضازدائی دانلود پایان‌نامه كارشناسی ارشد رشته حقوق…

پروپوزال ارزیابی تاثیر فناوری اطلاعات بر میزان مشارکت سازمان در فرآیند تصمیم گیری از دیدگاه کارکنان

پروپوزال ارزیابی تاثیر فناوری اطلاعات بر میزان مشارکت سازمان در فرآیند تصمیم گیری از دیدگاه کارکنان پروپوزال تصمیم‌گیری مشاركتی پروپوزال فناوری اطلاعات پروپوزال مدیریت مشارکتی پروپوزال تاثیر فناوری اطلاعات بر میزان مشارکت سازمان تاثیر فناوری اطلاعات در فرآیند تصمیم گیری…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش یادگیری سازمانی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش یادگیری سازمانی مبانی نظری یادگیری سازمانی دانلود مبانی نظری یادگیری سازمانی پیشینه تحقیق یادگیری سازمانی ادبیات نظری یادگیری سازمانی فصل دوم پایان نامه یادگیری سازمانی مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری سازمانی ادبیات و مبانی…

تاثیر تلاش در موفقیت

تاثیر تلاش در موفقیت تاثیر تلاش در موفقیت رفتن به سایت اصلی یكی از مهمترین سوالات این است كه برای موفقیت در آزمون چه عواملی موثرند ؟شاید اگر سوال را كلی تر مطرح كنیم بهتر باشد. یعنی بپرسیم كه كلا…

  • پایان نامه رشته صنایع با عنوان زمان سنجی خط تولید شرکت پارس الکتریک
  • پایان نامه رشته صنایع با عنوان زمان سنجی خط تولید شرکت پارس الکتریک خط تولید زمان سنجی برقرار تعادل خط تولید شرکت پارس الکتریک خرید پایان نامه رشته صنایع زمان سنجی خط تولید شرکت پارس الکتریک دانلود پایان نامه رشته…

  • ماهیت حقوقی سهم و انتقال آن در ایران
  • ماهیت حقوقی سهم و انتقال آن در ایران ماهیت حقوقی سهم نحوه نقل و انتقال سهم در شرکت‏های تعاونی انتقال سهام در شرکت‏های تعاونی شرکت تعاونی در حقوق ایران شرایط حقوقی انتقال سهام آثار حقوقی انتقال سهام دانلود پایان نامه…

  • پروپوزال شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در موفقیت سیستم برنامه ریزی منابع سازمان
  • پروپوزال شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در موفقیت سیستم برنامه ریزی منابع سازمان پروپوزال erp پروپوزال پیاده سازی erp در بانک مراحل پیاده سازی erp پیاده سازی erp در سازمان پیاده سازی برنامه ریزی منابع سازمانی در بانک پروپوزال…

  • پاورپوینت شناخت و طراحی معماری ترمینال شاهین شهر
  • پاورپوینت شناخت و طراحی معماری ترمینال شاهین شهر پاورپوینت شناخت ترمینال شاهین شهر تاریخچه ترمینال شاهین شهر طراحی پایانه مسافربری شاهین شهر سایت پلان ترمینال شاهین شهر مقطع عرضی ترمینال شاهین شهر پلان طبقه همکف ترمینال شاهین شهر پلان طبقه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق امید 78 صفحه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق امید 78 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه امید مبانی نظری امید پیشینه تحقیق امید پیشینه داخلی امید پیشینه خارجی امید پیشینه پژوهش امید پیشینه نظری امید ادبیات نظری امید چارچوب نظری امید…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری تمرکز مالکیت
  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری تمرکز مالکیت کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تمرکز مالکیت مبانی نظری تمرکز مالکیت پیشینه تحقیق تمرکز مالکیت پیشینه داخلی تمرکز مالکیت پیشینه خارجی تمرکز مالکیت پیشینه پژوهش تمرکز مالکیت پیشینه نظری…

  • مبانی نظری مدلهای ارزیابی عملکرد مالی
  • مبانی نظری مدلهای ارزیابی عملکرد مالی مبانی نظری مدلهای ارزیابی عملکرد مالی ادبیات و مبانی نظری مدلهای ارزیابی عملکرد مالی پیشینه تحقیق مدلهای ارزیابی عملکرد مالی دانلود پیشینه تحقیق مدلهای ارزیابی عملکرد مالی دانلود مبانی نظری مدلهای ارزیابی عملکرد مالی…

  • پاورپوینت اهرم مالي و سياست ساختار سرمايه (همراه با مثالهای تشریحی)
  • پاورپوینت اهرم مالي و سياست ساختار سرمايه (همراه با مثالهای تشریحی) پاورپوینت اهرم مالي و سياست ساختار سرمايه اهرم مالي حالت هاي مختلف ساختار سرمايه درجه اهرم مالي فرمول درجه اهرم مالي محاسبه نقطه بي تفاوتي استقراض شركتي و اهرم…

  • مقاله کارشناسی ارشد حقوق با عنوان جرایم اینترنتی و حقوق کیفری
  • مقاله کارشناسی ارشد حقوق با عنوان جرایم اینترنتی و حقوق کیفری جرایم اینترنتی حقوق کیفری نقش اینترنت در جرایم دانلود مقاله کارشناسی ارشد حقوق با عنوان جرایم اینترنتی و حقوق کیفری خرید مقالات حقوقی سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا…

  • اسرار تشریع حج از منظر قرآن و روایات
  • اسرار تشریع حج از منظر قرآن و روایات اسرار تشریع حج مناسک و مراحل حج اسرار تشریع حج از منظر قرآن اسرار تشریع حج از منظر روایات تحقیق اسرار تشریع حج دانلود تحقیق اسرار تشریع حج پایان نامه حج رفتن…

  • بررسی نظریه های اختلالات رفتاری کودکان
  • بررسی نظریه های اختلالات رفتاری کودکان نظریه های اختلالات رفتاری نظریه های اختلالات رفتاری کودکان پایان نامه اختلالات رفتاری پایان نامه اختلالات رفتاری کودکان پایان نامه نظریه های اختلالات رفتاری پایان نامه نظریه های اختلالات رفتاری کودکان عوامل اختلالات رفتاری…

  • پروپوزال بررسی ارتباط هوش سازمانی و استرس شغلی کارمندان
  • پروپوزال بررسی ارتباط هوش سازمانی و استرس شغلی کارمندان کلمات کلیدی : پروپوزال هوش سازمانی پروپوزال استرس  شغلی هوش سازمانی کارکنان تحقیق استرس شغلی کارکنان مدل ها و نظریه های هوش سازمانی مدل ها و نظریه های استرس  شغلی رابطه…

  • پرسشنامه رضایت شغلی بری فیلد و روث فرم 19 سوالی همراه با روایی و پایایی معتبر
  • پرسشنامه رضایت شغلی بری فیلد و روث فرم 19 سوالی همراه با روایی و پایایی معتبر کلمات کلیدی : پرسشنامه رضایت شغلی پرسشنامه رضایت شغلی فرم 19سوالی پرسشنامه رضایت شغلی بری فیلد و روث دانلود پرسشنامه رضایت شغلی بری فیلد…

  • ماهیت حقوقی و پیشینه بیمه طلاق و لزوم حمایت زنان مطلقه با آن
  • ماهیت حقوقی و پیشینه بیمه طلاق و لزوم حمایت زنان مطلقه با آن بیمه طلاق پیشینه بیمه طلاق ماهیت حقوقی بیمه طلاق لزوم حمایت از زنان مطلقه بیمه زنان مطلقه ضرورت وجود بیمه طلاق پایان نامه بیمه طلاق رفتن به…

  • ماهیت حقوقی معاملات با حق استرداد در نظام حقوقی ایران
  • ماهیت حقوقی معاملات با حق استرداد در نظام حقوقی ایران پایان نامه معاملات با حق استرداد ماهیت معاملات با حق استرداد ارکان معاملات با حق استرداد آثار معامله با حق استرداد اوصاف حقوقی معاملات با حق استرداد معاملات با حق…

  • بازتاب دفاع مقدس در آینه شعر فارسی
  • بازتاب دفاع مقدس در آینه شعر فارسی شعر دفاع مقدس بازتاب دفاع مقدس در شعر فارسی دانلود مقالات رشته زبان و ادبیات فارسی دانلود مقاله بازتاب دفاع مقدس در آینه شعر فارسی دانلود مقالات زبان و ادبیات فارسی دانلود مقالات…

  • مقاله رشته روانشناسی با عنوان افسردگی و اعتیاد
  • مقاله رشته روانشناسی با عنوان افسردگی و اعتیاد اعتیاد و اختلال روانی آسبب شناسی اعتیاد مواد مخدر افسردگی دانلود مقاله رشته روانشناسی با عنوان افسردگی و اعتیاد سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش ساختار سرمایه و عدم تقارن اطلاعاتی
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش ساختار سرمایه و عدم تقارن اطلاعاتی مبانی نظری و پیشینه پژوهش ساختار سرمایه و عدم تقارن اطلاعاتی مبانی نظری ساختار سرمایه و عدم تقارن اطلاعاتی پیشینه پژوهش ساختار سرمایه و عدم تقارن اطلاعاتی مبانی نظری…

  • بررسی آبشویی خاک های شور و سدیمی و تعیین برنامه زراعی مناسب
  • بررسی آبشویی خاک های شور و سدیمی و تعیین برنامه زراعی مناسب آبشویی برنامه زراعی خاك شور وسدیمی آبشویی خاک های شور آبشویی خاک های سدیمی تعیین برنامه زراعی مناسب بررسی آبشویی خاک های شور و سدیمی و تعیین برنامه…

  • ارتباط نماز و نیایش با عرفان در اندیشه شاعران معاصر و جریانات تاثیرگذار بر آن
  • ارتباط نماز و نیایش با عرفان در اندیشه شاعران معاصر و جریانات تاثیرگذار بر آن نماز و نیایش در شعر تحلیل آداب نماز و نیایش نماز و نیایش در اندیشه شاعران آداب نماز و نیایش به روايت شعر فارسي نماز…

  • پاورپوینت طراحي ساختار مفهومي اطلاعات ( فصل چهارم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان)
  • پاورپوینت طراحي ساختار مفهومي اطلاعات ( فصل چهارم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان) پاورپوینت فصل چهارم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان پاورپوینت فصل چهارم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان با عنوان طراحي ساختار مفهومي اطلاعات پاورپوینت طراحي ساختار مفهومي اطلاعات…

  • دانلود پرسشنامه محقق ساخته میل به ماندن با روایی و پایایی
  • دانلود پرسشنامه محقق ساخته میل به ماندن با روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه میل به ماندن دانلود پرسشنامه میل به ماندن پرسشنامه میل به ماندن 19 سوالی پرسشنامه محقق ساخته میل به ماندن پرسشنامه میل به ماندن محقق…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد با ترکیب DEA و ANN
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد با ترکیب DEA و ANN مبانی نظری ارزیابی عملکرد با DEA و ANN دانلود مبانی نظری ارزیابی عملکرد با DEA و ANN دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد با DEA و ANN پیشینه تحقیق…

  • بررسی رابطه بین کیفیت سود با تغییرپذیری بازده سهام
  • بررسی رابطه بین کیفیت سود با تغییرپذیری بازده سهام کیفیت سود بازده سهام تغییرپذیری بازده سهام رابطه کیفیت سود و تغییرپذیری بازده سهام پایان نامه تغییرپذیری بازده سهام پایان نامه کیفیت سود پایان نامه رابطه کیفیت سود و تغییرپذیری بازده…

  • بررسی عوامل موثر بر ایجاد مطالبات معوق بانکی و ارایه راهکارهایی جهت پیشگیری از آن در بانک سپه
  • بررسی عوامل موثر بر ایجاد مطالبات معوق بانکی و ارایه راهکارهایی جهت پیشگیری از آن در بانک سپه پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی دانلود پایان نامه مدیریت مالی دولتی مطالبات معوق بانکی بانک سپه سابقه بانکداری در ایران شرایط…

  • پاورپوینت خلاقیت و نوآوری با تأکید بر فرآیند نوآوری و اختراع
  • پاورپوینت خلاقیت و نوآوری با تأکید بر فرآیند نوآوری و اختراع پاورپوینت خلاقیت و نوآوری با تأکید بر فرآیند نوآوری و اختراع اهمیت تفکر در نوآوری و حل مساله الگوریتم نوآوری اصول نوآوری و اختراع مفهوم نوآوری و اختراع آیا…

  • مقاله ترجمه شده رشته کامپیوتر با عنوان داده کاوی جهانی: مطالعه تجربی از روند فعلی پیش بینی آینده و انتشار فناوری
  • مقاله ترجمه شده رشته کامپیوتر با عنوان داده کاوی جهانی: مطالعه تجربی از روند فعلی پیش بینی آینده و انتشار فناوری داده کاوی داده کاوی جهانی داده کاوی سازمانی نوآوری های فناوری داده کاوی مطالعه تجربی از روند فعلی پیش…

  • راهنمای پژوهش و تحقیق در نهج‌البلاغه
  • راهنمای پژوهش و تحقیق در نهج‌البلاغه نهج‌البلاغه فرهنگ‌نامه‌ها فرهنگ موضوعی شروح فارسی و عربی پژوهش و تحقیق در نهج‌البلاغه سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق…

  • بررسی نقاط ضعف و قوت جزای نقدی و اهداف و مفاهیم مشابه آن
  • بررسی نقاط ضعف و قوت جزای نقدی و اهداف و مفاهیم مشابه آن انواع جزای نقدی مفاهیم مشابه جزای نقدی روشهای رفع معایب جزای نقدی بررسی نقاط ضعف و قوت جزای نقدی و اهداف و مفاهیم مشابه آن بررسی جزای…

  • پرسشنامه ارزیابی نگرش دانشجویان بومی در برابر غیر بومی ها و اثرات آن بر میزان اعتماد اجتماعی در دانشگاه
  • پرسشنامه ارزیابی نگرش دانشجویان بومی در برابر غیر بومی ها و اثرات آن بر میزان اعتماد اجتماعی در دانشگاه نگرش دانشجویان اعتماد اجتماعی مهاجرت دانشجویان غیر بومی ابعاد اعتماد اجتماعی اعتماد اجتماعی بین دانشجویان بومى و غیربومى ارزیابی نگرش دانشجویان…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *