بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک، در میان مشتریان بانک ملی مرکزی شهرستان كاشان

بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک، در میان مشتریان بانک ملی مرکزی شهرستان كاشان

بانکداری الکترونیک
کیفیت ارتباطات اینترنتی
امنیت و محرمانه بودن
لذت ادارکی
انواع بانكداری الكترونیك
بانکداری خانگی
دولت الکترونیک در ایران
تاریخچه دولت الکترونیک

رفتن به سایت اصلی

 
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک،
در میان مشتریان بانک ملی مرکزی شهرستان كاشان.
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک،در میان مشتریان بانک ملی مرکزی شهرستان كاشان.
 
چکیده
در این تحقیق به بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک در میان مشتریان بانک ملی مرکزی شهرستان كاشان می پردازیم. تعداد 322 نفر از مشتریان بانک ملی مرکزی شهرستان کاشان در این تحقیق مورد پرسش قرار گرفتند. روش تحقیق به صورت نظری و پیمایشی می باشد که ابزار گردآوری پرسشنامه و نمونه گیری از نوع تصادفی و برای تعیین حجم نمونه از فرمول کوکران استفاده شده است . نتایج بدست آمده از این تحقیق به شرح زیر است:
متغیرهای امنیت و محرمانه بودن ، سهولت استفاده ، ارائه اطلاعات ، کیفیت ارتباط اینترنتی و مفید بودن  به ترتیب بالاترین تأثیر رگرسیونی را روی متغیر پذیرش بانکداری اینترنتی دارند.
واژگان کلیدی: بانکداری الکترونیک ، کیفیت ارتباطات اینترنتی ، امنیت و محرمانه بودن ، سهولت استفاده ، لذت ادارکی ، مفید بودن ، ارائه اطلاعات. 
چکیده………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
فصل اول : کلیات تحقیق
مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
1-1. بیان مساله………………………………………………………………………………………………………………………………………..
1-2. اهمیت و ضرورت تحقیق………………………………………………………………………………………………………………..
1-3. اهداف تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………….
1-3-1. هدف اصلی………………………………………………………………………………………………………………………………..
1-3-2. اهداف فرعی………………………………………………………………………………………………………………………………
1-4. سوالات تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………..
1-4-1. سوال اصلی تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………..
1-4-2 . سوالات فرعی تحقیق………………………………………………………………………………………………………………..
1-5. فرضیات تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………….
1- 6. قلمرو تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………….
1-6-1. قلمرو زمانی………………………………………………………………………………………………………………………………..
1-6-2 . قلمرو مکانی………………………………………………………………………………………………………………………………
1-7 . چارچوب نظری تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………..
1-8 . تعریف اصطلاحات و واژه ها…………………………………………………………………………………………………………
1-9 . مدل تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………….
1-10. متدولوژی تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………….
 
فصل دوم :ادبیات  تحقیق
بخش اول : مفاهیم نظری در مورد  بانکداری الکترونیک
2-1-1. ویژگی های بانكداری الكترونیكی……………………………………………………………………………………………….
2-1-1-1. سرعت………………………………………………………………………………………………………………………………….
2-1-1-2.درستی(صحت)………………………………………………………………………………………………………………………
2-1-1-3. تجربه ( مهارت)  مشتری……………………………………………………………………………………………………….
2-1-2. انواع بانكداری الكترونیك…………………………………………………………………………………………………………..
2-1-2-1.بانکداری خانگی……………………………………………………………………………………………………………………..
2-1-2-2.بانکداری از راه دور………………………………………………………………………………………………………………..  
2-1-2-3. بانکداری اینترنتی…………………………………………………………………………………………………………………..
2-1-2-4. تلفن بانک……………………………………………………………………………………………………………………………..
2-1-2-5. بانکداری از طریق تلویزیون بانکی…………………………………………………………………………………………
2-1-2-6. خودپرداز………………………………………………………………………………………………………………………………
2-1-3. تاریخچه بانكداری الكترونیك در جهان ……………………………………………………………………………………..
2-1-3-1. تاریخچه دولت الکترونیک…………………………………………………………………………………………………….
2-1-4. تاریخچه بانکداری الکترونیک در ایران……………………………………………………………………………………….
2-1-4-1. دولت الکترونیک در ایران………………………………………………………………………………………………………
2-1-4-2. تکامل وتوسعه دولت الکترونیکی…………………………………………………………………………………………..  
 2-1-4-3. بررسی اثرات دولت الکترونیک……………………………………………………………………………………………..
2-1-4-3-1. سطح کلان(دولت)……………………………………………………………………………………………………………
2-1-4-3-2. سطح خرد(سازمان ها- کارکنان ومدیریت)………………………………………………………………………..
2-1-5. سطوح بانكداری الكترونیك………………………………………………………………………………………………………..
2-1-5-1. بانكداری الكترونیكی مصرف کننده ( در سطح مشتری)………………………………………………………….
2-1-5-2. بانكداری الكترونیكی بین بانکی……………………………………………………………………………………………..
2-1-6. ادوار بانكداری مدرن…………………………………………………………………………………………………………………..
2-1-6-1. دوره اول: اتوماسیون پشت باجه…………………………………………………………………………………………….  
2-1-6-2. دوره دوم: اتوماسیون جلوی باجه ………………………………………………………………………………………….  
2-1-6-3. دوره سوم: متصل كردن مشتریان به حساب هایشان………………………………………………………………..  
2-1-6-4. دوره چهارم یكپارچه سازی سیستم ها و مرتبط كردن مشتری با عملیات بانكی………………………..  
2-1-7. مقایسه بانكداری الكترونیكی با بانكداری سنتی……………………………………………………………………………
2-1-8. ضرورت های گسترش بانكداری الكترونیكی………………………………………………………………………………
2-1-8-1. افزایش كارایی مبادلات………………………………………………………………………………………………………….
2-1-8-2. صرفه های مقیاس کوچک تر…………………………………………………………………………………………………
2-1-8-3. تقلیل هزینه های اولیه و تغییر موانع ورود به بازار…………………………………………………………………
2-1-9. تجارت الكترونیك………………………………………………………………………………………………………………………
2-1-9-1. مبادله الكترونیكی داده ها……………………………………………………………………………………………………….
2-1-9-2. مدل فرآیند تجاری در تجارت الكترونیك……………………………………………………………………………….
 
 
بخش دوم: مفاهیم نظری عوامل پذیرش بانکداری الکترونیک
2-2-1. مروری بر مطالعات و وضعیت موجود سایر کشورها……………………………………………………………………
2-2-2. مروری بر مطالعات و وضعیت موجود در ایران……………………………………………………………………………
2-2-3. ادراك از مفید بودن و سهولت استفاده ………………………………………………………………………………………..
2-2-4. سهولت ( راحتی- آسایش)………………………………………………………………………………………………………….
2-2-4-1. تاثیر سهولت استفاده  از تكنولوژی  بر پذیرش بانكداری الكترونیكی……………………………………….
2-2-5. ابعاد رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانكداری الكترونیكی…………………………………………………….
2-2-5-1. مشتری مداری و بانكداری الكترونیكی…………………………………………………………………………………..
2-2-5-2. رضایت مشتریان……………………………………………………………………………………………………………………
2-2-5-3. وفاداری مشتریان…………………………………………………………………………………………………………………..
2-2-5-4. مزایای مشتریان وفادار…………………………………………………………………………………………………………..
2-2-6.کیفیت…………………………………………………………………………………………………………………………………………
2-2-6-1. اهمیت کیفیت خدمت به مشتری ………………………………………………………………………………………….
2-2-6-2. مزایای ناشی از كیفیت……………………………………………………………………………………………………………
2-2-6-3. سنجش كیفیت ……………………………………………………………………………………………………………………..
2-2-6-4. انتظار قبلی مشتری…………………………………………………………………………………………………………………
2-2-6-5. كیفیت واقعی ………………………………………………………………………………………………………………………..
2-2-6-6. كیفیت ادراك شده ………………………………………………………………………………………………………………..
2-2-7. مدل و مقیاس كیفیت خدمت به مشتری………………………………………………………………………………………
2-2-7-1. اجزای مقیاس كیفیت بر اساس مدل سروكوال………………………………………………………………………..
2-2-7-2. مزایای بكار گیری سروكوآل………………………………………………………………………………………………….
2-2-7-3. انتقادهایی بر علیه سروكوال…………………………………………………………………………………………………..
2-2-8. مفهوم کیفیت خدمات…………………………………………………………………………………………………………………
2-2-9. عوامل موثر بر بهبود کیفیت خدمات…………………………………………………………………………………………..
2-2-9-1. افزایش انتظارات مشتریان………………………………………………………………………………………………………
2-2-9-2. فعالیت رقبا…………………………………………………………………………………………………………………………….
 2-2-9-3. عوامل محیطی……………………………………………………………………………………………………………………..
2-2-9-4. ماهیت خدمت به مشتری………………………………………………………………………………………………………
2-2-9-5. عوامل درون سازمانی…………………………………………………………………………………………………………….
2-2-10. مفهوم کیفیت خدمات الكترونیكی……………………………………………………………………………………………..
2-2-11.کیفیت خدمات در بانكداری الكترونیكی……………………………………………………………………………………..
2-2-12. بانكداری الكترونیكی و نقش آن در كیفیت خدمات……………………………………………………………………
2-2-13. امنیت……………………………………………………………………………………………………………………………………….
2-2-13-1. امنیت در بانكداری الكترونیك……………………………………………………………………………………………..
2-2-13-2. مساله امنیت در بانكداری موبایل………………………………………………………………………………………….
2-2-13-3. امنیت سرور………………………………………………………………………………………………………………………..
2-2-13-4. امنیت رسانه انتقال……………………………………………………………………………………………………………….
2-2-13-5. امنیت سمت كاربر……………………………………………………………………………………………………………….
2-2-14. خود اثر بخشی استفاده از رایانه………………………………………………………………………………………………..  
2-2-15. ریسک ادراکی………………………………………………………………………………………………………………………….
2-2-16. اعتماد مشتری…………………………………………………………………………………………………………………………..
2-2-16-1. اهمیت اعتماد………………………………………………………………………………………………………………………
2-2-16-2. مشخصات اعتماد………………………………………………………………………………………………………………..
2-2-16-3. عوامل موثر بر اعتماد…………………………………………………………………………………………………………..
2-2-16-3-1. متغیرهای فردی………………………………………………………………………………………………………………
2-2-16-3-2. متغیرهای مربوط به سازمان…………………………………………………………………………………………….
2-2-16-3-3. متغیرهای زیر ساختی……………………………………………………………………………………………………..
2-2-17. تصویر ذهنی…………………………………………………………………………………………………………………………….
2-2-17-1. عوامل موثر بر تصویر ذهنی………………………………………………………………………………………………..
2-2-18. اینترنت…………………………………………………………………………………………………………………………………….
2-2-18-1.گستره اینترنت……………………………………………………………………………………………………………………..
2-2-18-2. میزان دسترسی و کیفیت اینترنت………………………………………………………………………………………….
2-2-19. پیشینه تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
3-1 . روش تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………..
3-2. جامعه آماری …………………………………………………………………………………………………………………………………..
3-3. حجم نمونه و روش نمونه گیری………………………………………………………………………………………………………
 3-4. ابزار پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………………..
3-5. روایی پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………………………………….
3-6. پایایی پرسشنامه ………………………………………………………………………………………………………………………………
3-7. روش تجزیه و تحلیل داده ها…………………………………………………………………………………………………………..
3-8. روش گردآوری داده ها…………………………………………………………………………………………………………………….
3-9. روش تجزیه وتحلیل داده ها…………………………………………………………………………………………………………….
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
4-1. تجزیه و تحلیل آمار توصیفی……………………………………………………………………………………………………………
4-2. آمار توصیفی سوالات پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………..
4-3. بررسی روابط بین فرضیه های تحقیق……………………………………………………………………………………………….
4-4. بررسی  تاثیر عوامل دموگرافیک……………………………………………………………………………………………………….
4-4-1. بررسی رابطه بین جنسیت و پذیرش بانکداری الکترونیکی……………………………………………………………
4-4-2. رابطه بین سن و پذیرش بانکداری الکترونیک………………………………………………………………………………
4-4-3. رابطه بین تحصیلات و پذیرش بانکداری الکترونیکی…………………………………………………………………..
4-4-4. رابطه بین میزان درآمد و پذیرش بانکداری الکترونیکی…………………………………………………………………
4-5. تجزیه و تحلیل مدل تحقیق……………………………………………………………………………………………………………..
 
فصل پنجم: نتیجه گیری
مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
5-1. نتیجه گیری از فرضیه های پژوهشی…………………………………………………………………………………………………
5-2. نتایج یافته های تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………..
5-3. مقایسه نتایج این تحقیق با تحقیق مشابه دیگر…………………………………………………………………………………..
5-4 . محدودیت های تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………
5- 5. پیشنهادهای تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………….
5-6. پیشنهادهایی به مدیران……………………………………………………………………………………………………………………..
منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………………………………………….
منابع لاتین 
فهرست جداول
عنوان                                                                                                                                                                      صفحه
جدول 2–1. مقایسه ویژگی های بانكداری الكترونیكی و بانكداری سنتی…………………………………………………
جدول 3-1. طیف سوالات پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………
جدول 3-2. شماره سوالات پرسشنامه در مورد فرضیه ها………………………………………………………………………..
جدول 4-1-1. توزیع پاسخ دهنده ها بر حسب سن……………………………………………………………………………….
جدول 4-1-2. توزیع پاسخ دهنده ها بر حسب جنس…………………………………………………………………………….
جدول 4-1-3. توزیع پاسخ دهنده ها بر حسب تحصیلات…………………………………………………………………….
جدول 4-1-4. توزیع پاسخ دهنده ها بر حسب میزان درآمد…………………………………………………………………..
جدول 4-1-5. توزیع پاسخ دهنده ها  به سوال استفاده از خدمات  بانکداری الکترونیک………………………….
جدول 4-1-6. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال هرچند وقت یکبار از این خدمات استفاده می کنید؟…………
جدول 4-1-7.توزیع پاسخ دهنده ها به سوال به طورمتوسط چند دفعه درماه ازاین خدمات استفاد می کنید؟…..
جدول 4-1-8. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال تعداد انجام تراکنش در هر بار استفاده …………………………….
جدول 4-1-9. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال زمان استفاده از حساب های جاری اولیه ………………………….
جدول 4-1-10. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال زمان استفاده از کارت های اعتباری……………………………….
جدول 4-1-11. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال زمان استفاده از حساب های سرمایه گذاری…………………..
جدول 4-1-12. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال زمان استفاده از بیمه های بانکی……………………………………..
جدول 4-1-13. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال منابع کسب اطلاعات……………………………………………………
جدول 4-1-14. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال  چگونگی استفاده از خدمات الکترونیک………………………..
جدول 4-2- 1. توزیع پاسخ سوال اول توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………………..
جدول 4-2- 2. توزیع پاسخ سوال دوم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………………..
جدول 4-2- 3. توزیع پاسخ سوال سوم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………………………….
جدول 4-2- 4. توزیع پاسخ سوال چهارم توصیفی پرسشنامه………………………………………………………………….
جدول 4-2- 5. توزیع پاسخ سوال پنجم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………………
جدول 4-2- 6. توزیع پاسخ سوال ششم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………………
 جدول 4-2- 7. توزیع پاسخ سوال هفتم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………………………..
جدول 4-2- 8. توزیع پاسخ سوال هشتم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………………………..
جدول 4-2- 9. توزیع پاسخ سوال نهم توصیفی پرسشنامه………………………………………………………………………
جدول 4-2- 10. توزیع پاسخ سوال دهم توصیفی پرسشنامه………………………………………………………………….
جدول 4-2- 11. توزیع پاسخ سوال یازدهم توصیفی پرسشنامه………………………………………………………………
جدول 4-2- 12. توزیع پاسخ سوال دوازدهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………
جدول 4-2-13. توزیع پاسخ سوال سیزدهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………..
جدول 4-2-14. توزیع پاسخ سوال چهاردهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………
جدول 4-2-15. توزیع پاسخ سوال پانزدهم توصیفی پرسشنامه………………………………………………………………
جدول 4-2-16. توزیع پاسخ سوال شانزدهم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………………….
جدول 4-2-17. توزیع پاسخ سوال هفدهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………….
جدول 4-2-18. توزیع پاسخ سوال هجدهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………..
جدول  4-2- 19. توزیع پاسخ سوال نوزدهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………
جدول 4-2- 20. توزیع پاسخ سوال بیستم توصیفی پرسشنامه………………………………………………………………..
جدول 4-2- 21. توزیع پاسخ سوال بیست و یکم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………….
جدول 4-2- 22. توزیع پاسخ سوال بیست و دوم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………..
جدول 4-3-1.نتایج ضریب همبستگی اسپیرمن بین مفید بودن با پذیرش بانکداری الکترونیکی……………….
جدول 4-3-2. نتایج ضریب همبستگی اسپیرمن بین سهولت استفاده با پذیرش بانکداری الکترونیکی………
جدول 4-3-3.نتایج ضریب همبستگی اسپیرمن بین لذت بخش بودن و پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی…….
جدول 4-3-4.نتایج ضریب همبستگی اسپیرمن بین  ارائه اطلاعات با پذیرش بانکداری الکترونیکی………..
جدول 4-3-5 . نتایج ضریب همبستگی اسپیرمن بین امنیت با پذیرش بانکداری الکترونیکی……………………
جدول 4-3- 6. نتایج ضریب همبستگی اسپیرمن بین کیفیت خدمات اینترنتی با پذیرش بانکداری الکترونیکی.
جدول 4-4-1- بررسی اثر جنسیت پاسخ دهندگان بر روی متغیرهای تحقیق………………………………………….
جدول 4-4-2- درجه اهمیت پاسخ به متغیرهای تحقیق (جنسیت)…………………………………………………………
جدول 4-4-3- بررسی اثر سن پاسخ دهندگان بر روی متغیرهای تحقیق…………………………………………………
جدول 4-4-4- درجه اهمیت پاسخ به متغیرهای تحقیق (سن)……………………………………………………………….
جدول 4-4-5- بررسی اثر تحصیلات پاسخ دهندگان بر روی متغیرهای تحقیق………………………………………
جدول 4-4-6- درجه اهمیت پاسخ به متغیرهای تحقیق (تحصیلات)…………………………………………………….
جدول 4-4-7- بررسی اثر میزان درآمد پاسخ دهندگان بر روی متغیرهای تحقیق…………………………………….
جدول 4-4-8- درجه اهمیت پاسخ به متغیرهای تحقیق (میزان درآمد)…………………………………………………..
جدول 4-5-1، ضرایب تأثیر رگرسیونی هر متغیرمستقل برمتغیروابسته(پذیرش بانکداری اینترنتی)…………  
جدول4-5-2. خلاصه مدل……………………………………………………………………………………………………………………
جدول4-5-3 . نتایج آزمون F( تحلیل واریانس)…………………………………………………………………………………….
 
 
 
 
 
 
 
فهرست شكل ها و نمودارها
عنوان                                                                                                                                                                      صفحه
شكل 1-1.  مدل نظری تحقیق………………………………………………………………………………………………………………….
شكل2-1. مدل شكل گیری رضایت مشتری……………………………………………………………………………………………..
شكل2-2. ضرورت توجه به كیفیت………………………………………………………………………………………………………….
نمودار 4-1- 1. توزیع پاسخ دهنده ها بر حسب سن………………………………………………………………………………
نمودار 4-1- 2. توزیع پاسخ دهنده ها بر حسب جنس…………………………………………………………………………..
نمودار 4-1- 3. توزیع پاسخ دهنده ها بر حسب تحصیلات……………………………………………………………………
نمودار 4-1- 4.توزیع پاسخ دهنده ها بر حسب میزان درآمد…………………………………………………………………..
نمودار 4-1- 5. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال استفاده از خدمات  بانکداری الکترونیک…………………………
نمودار 4-1- 6. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال هر چند وقت یک بار از این خدمات استفاده می کنید؟……
نمودار 4-1- 7. توزیع پاسخ دهنده هابه سوال به طورمتوسط چند دفعه درماه ازاین خدمات استفاده می کنید؟..
نمودار 4-1- 8. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال تعداد انجام تراکنش در هر بار استفاده…………………………….
نمودار 4-1- 9. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال زمان استفاده از حساب های جاری اولیه…………………………
نمودار 4-1- 10. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال زمان استفاده از کارت های اعتباری………………………………
نمودار 4-1- 11. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال زمان استفاده از حساب های سرمایه گذاری………………….
نمودار 4-1- 12. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال زمان استفاده از بیمه های بانکی……………………………………
نمودار 4-1- 13. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال زمان منابع کسب اطلاعات…………………………………………..
نمودار 4-1- 14. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال چگونگی استفاده از خدمات الکترونیک………………………..
نمودار 4-2-1. توزیع پاسخ سوال اول توصیفی پرسشنامه………………………………………………………………………
نمودار 4-2-2. توزیع پاسخ سوال دوم توصیفی پرسشنامه………………………………………………………………………
نمودار 4-2-3. توزیع پاسخ سوال سوم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………………..
نمودار 4-2-4. توزیع پاسخ سوال چهارم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………………………..
نمودار 4-2-5. توزیع پاسخ سوال پنجم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………………………….
نمودار 4-2-6. توزیع پاسخ سوال ششم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………………………….
نمودار  4-2- 7. توزیع پاسخ سوال هفتم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………………………..
نمودار 4-2- 8. توزیع پاسخ سوال هشتم توصیفی پرسشنامه………………………………………………………………….
نمودار 4-2- 9. توزیع پاسخ سوال نهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………………..
نمودار 4-2- 10. توزیع پاسخ سوال دهم توصیفی پرسشنامه………………………………………………………………….
نمودار 4-2- 11. توزیع پاسخ سوال یازدهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………..
نمودار 4-2- 12. توزیع پاسخ سوال دوازدهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………
نمودار 4-2-13. توزیع پاسخ سوال سیزدهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………..
نمودار 4-2-14. توزیع پاسخ سوال چهاردهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………
نمودار 4-2-15. توزیع پاسخ سوال پانزدهم توصیفی پرسشنامه………………………………………………………………
نمودار 4-2-16. توزیع پاسخ سوال شانزدهم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………………….
نمودار 4-2-17. توزیع پاسخ سوال هفدهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………….
نمودار 4-2-18. توزیع پاسخ سوال هجدهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………..
نمودار  4-2- 19. توزیع پاسخ سوال نوزدهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………
نمودار 4-2- 20. توزیع پاسخ سوال بیستم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………….
نمودار 4-2- 21. توزیع پاسخ سوال بیست و یکم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………….
نمودار 4-2- 22. توزیع پاسخ سوال بیست و دوم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………….
شکل 4-5-1- تحلیل مدل تحقیق   

نحوه اثرگذاری فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی و ایجاد مدلی جامع جهت تبیین آن

نحوه اثرگذاری فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی و ایجاد مدلی جامع جهت تبیین آن فناوری اطلاعات ساختار سازمانی شركت سهامی بیمه ایران دانلود پایان نامه اثر فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانلود پایان…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات مبانی نظری تبلیغات دانلود مبانی نظری تبلیغات پیشینه تحقیق تبلیغات ادبیات نظری تبلیغات فصل دوم پایان نامه تبلیغات مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات ادبیات و مبانی نظری تبلیغات رفتن به سایت اصلی دانلود…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکارآمدی 52 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکارآمدی 52 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری خودکارآمدی ادبیات نظری خودکارآمدی چارچوب نظری خودکارآمدی فصل دوم پایان نامه خودکارآمدی دانلود مبانی نظری خودکارآمدی پیشینه خودکارآمدی پیشینه تحقیق خودکارآمدی پیشینه داخلی خودکارآمدی پیشینه خارجی خودکارآمدی…

اصول فقهی حجاب و مسئولیت نظام اسلامی‏

اصول فقهی حجاب و مسئولیت نظام اسلامی‏ اصول فقهی حجاب حجاب در فقه مبانی کلی فقهی حجاب اجرای حکم حجاب در قانون مسئولیت دولت اسلامی‏ در مورد حجاب مسئولیت نظام اسلامی در مورد حجاب تحلیل مبانی فقهی حکومت اسلامی در…

پاورپوینت شاخص های رفاه

پاورپوینت شاخص های رفاه کلمات کلیدی : پاورپوینت شاخص های رفاه شاخص های رفاه مقاله شاخص های رفاه تحقیق شاخص های رفاه بررسی شاخص های رفاه شاخص لگاتوم شاخص های رفاه در ایران دولت رفاه تاریخچه دولت رفاه ویژگی های…

طراحی،اجرا و مدیریت سیستم های آبیاری در کشاورزی

طراحی،اجرا و مدیریت سیستم های آبیاری در کشاورزی طراحی،اجرا و مدیریت سیستم های آبیاری در کشاورزی مدیریت اجرا و نگهداری سیستم های آبیاری سیستم های آبیاری فعالیت های ترویجی كشاورزی حوزه آبیاری مدیریت سیستم های آبیاری طراحی سیستم های آبیاری…

روغن در ترانسفورماتورها و بررسی ویژگیهای و نحوه تصفیه آن

روغن در ترانسفورماتورها و بررسی ویژگیهای و نحوه تصفیه آن تصفیه رو غن روغن ترانسفورماتور احیای شیمیایی روغن روغن در ترانسفورماتورها بررسی ویژگیهای روغن ترانسفورماتور نحوه تصفیه روغن ترانسفورماتور روغن در ترانسفورماتورها و بررسی ویژگیهای و نحوه تصفیه آن رفتن…

بررسی تاثیر یادگیری الکترونیکی بر عملکرد کارکنان

بررسی تاثیر یادگیری الکترونیکی بر عملکرد کارکنان پایان نامه مدیریت دانش پایان نامه یادگیری الکترونیکی فرآیندهای مدیریت دانش پیاده سازی مدیریت دانش در سازمان بازرسی استقرار مدیریت دانش در سازمان بازرسی پایان نامه تاثیر مدیریت دانش بر یادگیری الکترونیکی تاثیر…

پرسشنامه مقایسه تطبیقی الگوهای ناب و چابک در زنجیره تامین

پرسشنامه مقایسه تطبیقی الگوهای ناب و چابک در زنجیره تامین کلمات کلیدی : پرسشنامه زنجیره تامین ناب پرسشنامه زنجیره تامین چابک پرسشنامه استراتژی های زنجیره تامین ناب پرسشنامه استراتژی های زنجیره تامین چابک پرسشنامه الگوهای ناب و چابک در زنجیره…

  • پیاده سازی طرح ضد پولشویی در شعب بانک ایران
  • پیاده سازی طرح ضد پولشویی در شعب بانک ایران کلمات کلیدی : پایان نامه پولشویی پولشویی در صنعت بانکی پایان نامه مبارزه با پولشویی کشف پولشویی با داده کاوی طراحی الگویی براي تقلبات مالی کاربرد داده کاوی در کشف تقلبات…

  • بررسی تاثیر متغیرهای کلان اقتصادی بر معیارهای ارزیابی عملکرد اقتصادی
  • بررسی تاثیر متغیرهای کلان اقتصادی بر معیارهای ارزیابی عملکرد اقتصادی ارزیابی عملکرد اقتصادی شاخص های ارزیابی عملکرد اقتصادی تاثیر نرخ ارز بر شاخص های ارزیابی عملکرد اقتصادی تاثیر تورم بر شاخص های ارزیابی عملکرد اقتصادی ارزیابی عملکرد اقتصادی در شرکتهای بورس…

  • فرهنگ و تمدن ایران باستان و مشخصات هنر و معماری ایرانی در آن
  • فرهنگ و تمدن ایران باستان و مشخصات هنر و معماری ایرانی در آن معماری ایرانی مشخصات هنر ایرانی درآمیختگی هنر ایرانی فرهنگ و تمدن ایران باستان فرهنگ و تمدن ایران باستان و مشخصات هنر و معماری ایرانی در آن دانلود…

  • پروپوزال نقش شبکه های اجتماعی اینترنتی در مشارکت سیاسی
  • پروپوزال نقش شبکه های اجتماعی اینترنتی در مشارکت سیاسی کلمات کلیدی : عوامل موثر بر مشارکت سیاسی مردم شبکه های اجتماعی اینترنتی در ایران تعریف شبکه های اجتماعی اینترنتی تاثير شبکه هاي اجتماعی بر انتخابات ایران تاثیر شبکه های اجتماعی…

  • خلاصه ی جزوه ی درسی برنامه نویسی به زبان پایتون
  • خلاصه ی جزوه ی درسی برنامه نویسی به زبان پایتون خلاصه ی جزوه ی درسی برنامه نویسی به زبان پایتون رفتن به سایت اصلی خلاصه ی جزوه ی درسی برنامه نویسی به زبان پایتون به تعداد 10 صفحه pdf مناسب…

  • عوامل موثر بر نقدینگی بانک توسعه صادرات ایران
  • عوامل موثر بر نقدینگی بانک توسعه صادرات ایران نقدینگی منابع و مصارف مدیریت نقدینگی رگرسیون چندگانه بانک توسعه صادرات ایران دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد عوامل موثر بر نقدینگی بانک توسعه صادرات ایران دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد…

  • پاورپوینت بررسی نیازهای فیزیولوژیکی رشته های ورزشی (ویژه ارائه کلاسی درس فیزیولوژی ورزشی)
  • پاورپوینت بررسی نیازهای فیزیولوژیکی رشته های ورزشی (ویژه ارائه کلاسی درس فیزیولوژی ورزشی) کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت بررسی نیازهای فیزیولوژیکی رشته های ورزشی پاورپوینت اسید بررسی نیازهای فیزیولوژیکی رشته های ورزشی بررسی نیازهای فیزیولوژیکی رشته های ورزشی عوامل تعیین…

  • بررسی چگونگی کارکرد دستگاه عابر بانک
  • بررسی چگونگی کارکرد دستگاه عابر بانک دانلود پایان نامه ATM دانلود پایان نامه خود پرداز دانلود پایان نامه عابر بانک دستگاه POS کارت عابر بانک دستگاههای خود پرداز سیستم پرداخت الکترونیک بررسی چگونگی کارکرد دستگاه عابر بانک نحوه عملکرد دستگاههای…

  • مقاله صهیونیزم مسیحی
  • مقاله صهیونیزم مسیحی صهیونیسم صهیونیزم مسیحی اندیشه‌های مسیحیان صهیونیست دانلود مقاله صهیونیزم مسیحی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق رشته علوم سیاسی…

  • بررسی اصول و مبانی حاکم بر تابعیت
  • بررسی اصول و مبانی حاکم بر تابعیت وضعیت تابعیت در حقوق ایران وضعیت حقوقی افراد بی تابعیت دانلود پایان نامه رشته حقوق بررسی اصول و مبانی حاکم بر تابعیت دانلود پایان نامه حقوق دانلود پایان نامه تابعیت دانلود پایان نامه…

  • بررسی اثر استفاده از سخت کننده در بازشو به شکل ربع دایره در رفتار دیوارهای برشی فولادی
  • بررسی اثر استفاده از سخت کننده در بازشو به شکل ربع دایره در رفتار دیوارهای برشی فولادی بازشو دیوار برشی سخت کننده دیوار برشی فولادی دانلود مقاله کارشناسی ارشد عمران سازه دانلود مقاله اثر ایجاد بازشو به شکل ربع دایره…

  • پرسشنامه تاثیر وفاداری مشتریان بر رشد و فروش و سود آوری
  • پرسشنامه تاثیر وفاداری مشتریان بر رشد و فروش و سود آوری پرسشنامه وفاداری مشتریان پرسشنامه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان پرسشنامه رشد و فروش و سود آوری پرسشنامه تاثیر وفاداری مشتریان بر رشد پرسشنامه تاثیر وفاداری مشتریان بر فروش پرسشنامه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 13
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 13 مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق پدیده تراوش در بدنه سد
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق پدیده تراوش در بدنه سد مبانی نظری پدیده تراوش در بدنه سد دانلود مبانی نظری پدیده تراوش در بدنه سد پیشینه تحقیق پدیده تراوش در بدنه سد ادبیات نظری پدیده تراوش در بدنه سد فصل…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری هویت دینی
  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری هویت دینی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هویت دینی مبانی نظری هویت دینی پیشینه تحقیق هویت دینی پیشینه داخلی هویت دینی پیشینه خارجی هویت دینی پیشینه پژوهش هویت دینی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت سيستم مديريت امنيت اطلاعات (ISMS)
  • پاورپوینت سيستم مديريت امنيت اطلاعات (ISMS) پاورپوینت پاورپوینت سيستم مديريت امنيت اطلاعات (ISMS) ISMS چيست ؟ استانداردهاي ISMS مهندسي امنيت تعريف مهندسي امنيت اصول مهندسي امنيت چرخه ی حیات مهندسی امنیت تهية خط مشي امنيت IT مديريت امنيت IT کنترل‏هاي…

  • پاورپوینت سود تقسيم نشده و سود سهام ( همراه با مثالهای کاملاً تشریحی)
  • پاورپوینت سود تقسيم نشده و سود سهام ( همراه با مثالهای کاملاً تشریحی) کلمات کلیدی : پاورپوینت سود تقسيم نشده و سود سهام سود تقسيم نشده و سود سهام تحقیق سود تقسيم نشده و سود سهام مقاله سود تقسيم نشده…

  • پاورپوینت ماهیت تئوری حسابداری و تحقیقات بازار سرمایه ( فصل اول و دوم کتاب تئوری حسابداری تألیف دکتر نیکومرام و دکتر بنی مهد)
  • پاورپوینت ماهیت تئوری حسابداری و تحقیقات بازار سرمایه ( فصل اول و دوم کتاب تئوری حسابداری تألیف دکتر نیکومرام و دکتر بنی مهد) دانلود پاورپوینت فصل اول و دوم کتاب تئوری حسابداری تالیف دکتر نیکومرام و دکتر بنی مهد با…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فشار روانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فشار روانی مبانی نظری فشار روانی دانلود مبانی نظری فشار روانی پیشینه تحقیق فشار روانی ادبیات نظری فشار روانی فصل دوم پایان نامه فشار روانی مبانی نظری و پیشینه تحقیق فشار روانی ادبیات و مبانی…

  • مبانی نظری تاثیر تحولات جامعه سوریه و جابجایی در ارکان قدرت بر دگرگونی در ژئوپلیتیک شیعه و تاثیر بر منافع ملی ایران
  • مبانی نظری تاثیر تحولات جامعه سوریه و جابجایی در ارکان قدرت بر دگرگونی در ژئوپلیتیک شیعه و تاثیر بر منافع ملی ایران کلمات کلیدی : مبانی نظری بحران سوریه مبانی نظری در مورد سوریه نقش ایران در بحران سوریه جابجایی…

  • پرسشنامه استاندارد توسعه منابع انسانی تونکه نژاد و داوری 1388
  • پرسشنامه استاندارد توسعه منابع انسانی تونکه نژاد و داوری 1388 کلمات کلیدی : پرسشنامه توسعه نیروی انسانی دانلود پرسشنامه توسعه منابع انسانی پرسشنامه ابعاد توسعه منابع انسانی پرسشنامه استاندارد توسعه منابع انسانی پرسشنامه آموزش و توسعه منابع انسانی پرسشنامه توسعه…

  • استراتژی منابع انسانی ، معیارهای اثربخش آن و بررسی رابطه آن با مفاهیم مشابه
  • استراتژی منابع انسانی ، معیارهای اثربخش آن و بررسی رابطه آن با مفاهیم مشابه استراتژی منابع انسانی پایان نامه استراتژی منابع انسانی مدیریت استراتژیک منابع انسانی استراتژی منابع انسانی مؤسسات آموزش عالی نقش استراتژی منابع انسانی در سازمان های متعالی…

  • پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 21 (حسابداري اجاره ها) همراه با مثالهای تشریحی
  • پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 21 (حسابداري اجاره ها) همراه با مثالهای تشریحی دانلود رایگان پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 21 (حسابداري اجاره ها) پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 21 پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره بیست و یک پاورپوینت حسابداري اجاره ها اجاره اجاره…

  • ارزیابی و آنالیز تغییرات کاربری در شهر تهران
  • ارزیابی و آنالیز تغییرات کاربری در شهر تهران برنامه ریزی شهری تغییرات کاربری اراضی شهری برنامه ریزی کاربری اراضی شهری ارزیابی و آنالیز تغییرات کاربری در شهر تهران بررسی و نحوه توزیع تغییرات کاربری اراضی منطقه 15 تهران تحلیل مکانی…

  • پروپوزال ارزیابی فقهی حدود شناسی حجاب در مذاهب پنجگانه و نظام حقوقی ایران
  • پروپوزال ارزیابی فقهی حدود شناسی حجاب در مذاهب پنجگانه و نظام حقوقی ایران حجاب و حدود آن ارزیابی فقهی حدود حجاب حدود حجاب در مذاهب خمسه حدود حجاب در حقوق ایران حدود حجاب در مذاهب پنجگانه حجاب در فقه حجاب…

  • استرس و فشارهای عصبی در سازمان و استراتژی های مقابله با آن
  • استرس و فشارهای عصبی در سازمان و استراتژی های مقابله با آن کلمات کلیدی : فشارهای عصبی سازمانی منابع و عوامل فشارهای عصبی پیامدهای فشارهای عصبی و روانی عوارض فشارهای عصبی و روانی استرس و فشارهای عصبی در سازمان پایان…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مدیریت دانش شخصی
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مدیریت دانش شخصی مبانی نظری مدیریت دانش شخصی پیشینه مدیریت دانش شخصی دانلود مبانی نظری مدیریت دانش شخصی پیشینه تحقیق مدیریت دانش شخصی ادبیات نظری مدیریت دانش شخصی فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش شخصی…

  • مدل ها و نظریه های فیزیولوژیکی استرس
  • مدل ها و نظریه های فیزیولوژیکی استرس کلمات کلیدی : مدل های استرس پایان نامه استرس نظریه های مختلف در مورد استرس نظریه های روانشناسی استرس انواع استرس از لحاظ پیامدهای آن نقش سایکولوژی شناختی در مدل های استرس نظریه…

  • ماهیت و ویژگی های شرط اجل و شرایط صحت شرط اجل
  • ماهیت و ویژگی های شرط اجل و شرایط صحت شرط اجل کلمات کلیدی : ماهیت شرط اجل ویژگی های شرط اجل شرط اجل در حقوق ایران شرایط صحت شرط اجل موارد سقوط شرط اجل منابع پذیرش شرط اجل مبانی نظری…

  • پروپوزال ارزیابی تاثیرات استراتژی های زنجیره تامین ناب و چابک
  • پروپوزال ارزیابی تاثیرات استراتژی های زنجیره تامین ناب و چابک کلمات کلیدی : زنجیره تامین ناب زنجیره تامین چابک استراتژی های زنجیره تامین ناب استراتژی های زنجیره تامین چابک ویژگی های زنجیره تامین در الگوهای ناب ویژگی های زنجیره تامین…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *