بررسی سیر تحول مدیریت ارتباط با مشتری و اهداف آن از ديدگاه انديشمندان
بررسی سیر تحول مدیریت ارتباط با مشتری و اهداف آن از ديدگاه انديشمندان
سیر تحول CRM
مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی
مزاياي بکارگيري سيستم هاي مديريت ارتباط با مشتري
اهداف CRM از ديدگاه انديشمندان
پیاده سازی crm در سازمان
دلایل شکست یک سیستم CRM
عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت
بررسی سیر تحول مدیریت ارتباط با مشتری و اهداف آن از ديدگاه انديشمندان
هدف از این پژوهش بررسی سیر تحول مدیریت ارتباط با مشتری و اهداف آن از ديدگاه انديشمندان صورت جامع و کامل می باشد
چالش هاي اجرايي CRM بطور کلی یکی از مهمترین دلایلی که سازمانها از برنامههای کاربردی در سازمان استفاده میکنند، به دست آوردن و حفظ بلندمدت مشتری و ارزشگذاری برای وی میباشد که “مدیریت ارتباط با مشتری” نامیده میشود. برنامههای کاربردیCRM میتواند برای پشتیبانی از کل فرایندهای مشتریمدار (Customer- Centric) در سازمانها، در هر اندازه و سطحی شامل بازاریابی، فروش و خدمات مشتری استفاده شود. امروزه به منظور حفظ قدرت رقابتی، همه سازمانها به دنبال راهی برای توسعه، حفظ و نگهداری، پایداری، دقت و مجموعه بهنگامی از مشتری، محصول، اطلاعات و خدمات در طول مدت بازاریابی و فروش، خدمات، پشتیبانی و واحدهای توسعه محصول میباشند که بر CRM استوار هستند.
چاشهای اجرای CRM به قرار زیر است :
الف) هزینه راهاندازی اولیه
هزینة راهاندازی اولیه، یکی از چالشهای CRM محسوب میشود. ممکن است سازمانها بر روی ابزارهای کاربردی مدیریت مشتری، مقادیر زیادی سرمایهگذاری کرده باشند. از آنجا که ممکن است بعضی از این ابزارها کاربردی اختصاصی داشته باشند، به سختی میتوان آنها را در بخشهای مختلف به اشتراک گذارد.
ب) ابزارهای کاربردی یکپارچه
سازمانها به ابزارهای کاربردی یکپارچهای نیاز دارند که بر اساس چرخههای حیات مشتری و تعاملات صورت گرفته با مشتری ایجاد شده باشد. سازمانهایی که به مدیریت تعاملات صورت گرفته با مشتری به زبانها و واحدهای پولی مختلف نیاز دارند، نمیتوانند CRM را از طریق فناوریهای سنتی به اجرا در آورند و این کار برایشان بسیار مشکل خواهد بود.
ج) همکاری بخشهای مختلف:
CRM یک رویکرد یکپارچه است و نیازمند همکاری بخشهایی از کسب و کار میباشد که قبلاً به صورت خودمختار عمل میکردند. دادههایی که در یک بخش جمعآوری شدهاند، باید در تمام بخشهای دیگر به اشتراک گذارده شوند. ممکن است بعضی از بخشها نسبت به اشتراک دادههای خود با دیگران، اظهار بیمیلی و نارضایتی نمایند.
سیر تحول CRM در بیست سال اخیر بازاریابی رابطهای (CRM) یکی از مفاهیم بحث برانگیز میان فعالان تجاری و دانشگاهی بوده است. در دهه پایانی قرن بیستم، استراتژیهای رابطهای مورد توجه زیادی قرار گرفت؛ به گونهای که مباحث پیرامون آن بیشترین تاثیر را به جای گذاشته و به جرات میتوان گفت این مهم از بحث برانگیزترین موضوعات مدیریت بازرگانی بوده و در مراکز دانشگاهی به ویژه اروپا و آمریکا به آن پرداخته شده است.
-تحول در بازاریابی در گذر زمان
1- دهه 1950 دوران بازاریابی کالاهای مصرفی با مفاهیمی چون تولید کنندگان سازمانی و بازاریابی برند است. – مک دونالد وکی اف سی و…، به عنوان مفاهیم غالب در بازاریابی صنعتی است.
2- دهه 1960 بیشتر تمرکز بر روی بازاریابی صنعتی بود.
3- دهه 1970توجه به سمت سازمانهای غیرانتفاعی و بازاریابی اجتماعی معطوف شد.
4- دهه 1980 بازاریابی خدمات برای اولینبار در این دهه رونق پیدا میکند.
5- دهه 1990 زمان گسترش بازاریابی رابطهای که علاوه بر تاثیر پذیری از دهههای گذشته در زمینه مدیریت توزیع و مدیریت سازمانی از مدیریت دانش تاثیر فراوان گرفت.
6- مدیریت بازاریابی باید با نگرش و رویکردی ارتباطی سه هدف را مد نظر قرار دهد:
• مدیریت برقراری ارتباط با مشتری (همه روابط الزاما سودآور نیستند و برخی از مشتریان سود چندانی برای سازمان ندارند)
فهرست مطالب
فصل دوم : ادبیات تحقیق
2-1 سیر ارتباطات با مشتری 15
2-1-1- قانون اساسی بقاء: توجه به مشتری 17
2-1-2-ارزشآفرینی 18
2-2 شاخصهای شناختی و رفتاری عرضهکنندگان 18
2-3 تعریف مدیریت ارتباط با مشتری 21
2-4 تاريخچه CRM 23
2-5 انواع فناوري CRM 23
2-6 چالش هاي اجرايي CRM 24
2-7- مزاياي بکارگيري سيستم هاي مديريت ارتباط با مشتري CRM 25
2-8 چارچوب گارتنر 26
2-9- سیر تحول CRM 27
2-9-1-تحول در بازاریابی در گذر زمان 27
2-9-2-دلایل ظهور بازاریابی رابطهای 28
2-9-3- دلایل مطرح شدن CRM 28
2-9-4-دوره تکامل مدیریت ارتباط با مشتری 28
2-9-5-خصوصیت مشتری امروز 29
2-9-6-چرا سازمانها توجه زیادی به پیاده سازی CRM دارند؟ 29
2-9-7-مزایای ارتباط با مشتری 30
2-10 مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی 31
2-10-1-حیطه قلمرو e – CRM 32
2-11 علل موفقیت یا شکست CRM 32
2-12 اهداف CRM از ديدگاه انديشمندان 33
2-12-1-اهداف CRM از ديدگاه بارنت 33
2-12-2-اهداف CRM از نقطه نظر نول 34
2-12-3- اهداف CRM از نظر سويفت 34
2-12-4-اهداف CRM از نقطه نظر كالا كوتا و رابينسون 35
2-12-5-اهداف CRM از ديدگاه گالبريث و راجرز 35
2-13- پیش نیازهای اصلی اجرای CRM 36
2-14 چالشهاي اجرايي CRM 39
2-15- بخش دوم
2-36 پیشینه تحقیق
منابع
تحلیل نقاشی های کودکان کار
تحلیل نقاشی های کودکان کار تحلیل نقاشی های کودکان کار کودکان کار تصویرسازی کودکان کار بداهه سازی کودکان کار ناهنجاری و اختلالات روحی و روانی کودکان کار نقاشی های کودکان کار تصویرسازی کودکان کار تحلیل تصویرسازی های کودکان کار تصویرسازی…
پرسشنامه رابطه معنویت در محیط کار و تعهد سازمانی
پرسشنامه رابطه معنویت در محیط کار و تعهد سازمانی پرسشنامه معنویت در محیط کار دانلود پرسشنامه معنویت در محیط کار پرسشنامه معنویت سازمانی میلیمن دانلود پرسشنامه معنویت سازمانی دانلود پرسشنامه معنویت سازمانی میلیمن پرسشنامه تعهد سازمانی آلن و مایر پرسشنامه…
جزوه مدیریت منابع انسانی پیشرفته بر اساس کتاب دکتر عباسپور
جزوه مدیریت منابع انسانی پیشرفته بر اساس کتاب دکتر عباسپور جزوه مدیریت منابع انسانی پیشرفته دکتر عباسپور رفتن به سایت اصلی جزوه مدیریت منابع انسانی پیشرفته بر اساس کتاب دکتر عباسپور مخصوص دانشجویان ارشد مطالعه و جمع بندی برای امتحانات…
طراحی میكروكنترلر AVR جهت اسكن (آپدیت شده)
طراحی میكروكنترلر AVR جهت اسكن (آپدیت شده) دانلود پایان نامه رشته لكترونیك اسكن میكروكنترلر میكروكنترلر AVR طراحی میكروكنترلر AVR دانلود پایان نامه الكترونیک طراحی میكروكنترلر AVR جهت اسكن دانلود پروژه طراحی میكروكنترلر AVR جهت اسكن رفتن به سایت اصلی دانلود…
مبانی نظری توسعه منابع انسانی
مبانی نظری توسعه منابع انسانی مبانی نظری توسعه منابع انسانی پیشینه تحقیق توسعه منابع انسانی مبانی نظری و پیشینه تحقیق توسعه منابع انسانی مبانی نظری و پیشینه پژوهش توسعه منابع انسانی مبانی نظری توسعه منابع انسانی کارکنان مبانی نظری و…
مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار شهروندی سازمانی کارکنان
مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار شهروندی سازمانی کارکنان مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی دانلود مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی پیشینه تحقیق رفتار شهروندی سازمانی ادبیات نظری رفتار شهروندی سازمانی فصل دوم پایان نامه رفتار شهروندی سازمانی مبانی نظری و…
راههای برآورد روابط بار رسوبی و بکارگیری آنها در رودخانه ها
راههای برآورد روابط بار رسوبی و بکارگیری آنها در رودخانه ها بار رسوبی روابط بار رسوبی رودخانه دوغ گلستان بکارگیری روابط بار رسوبی در رودخانه ها محاسبه روابط بار رسوبی رودخانه دوغ گلستان راههای محاسبه روابط بار رسوبی و بکارگیری…
بررسی جنبه های مختلف ابطال رای داوری
بررسی جنبه های مختلف ابطال رای داوری ابطال رای داوری جنبه های مختلف ابطال رای داوری موارد ابطال رأی داوری قواعد دادرسی حاکم بر دعوای ابطال آثار قواعد دادرسی حاکم بر دعوای ابطال دانلود پایان نامه ابطال رای داوری تأثیر…
ادبیات نظری و پیشینه تجربی سلامت روان
ادبیات نظری و پیشینه تجربی سلامت روان کلمات کلیدی : مبانی نظری سلامت روان دانلود مبانی نظری سلامت روان پیشینه تحقیق سلامت روان دانلود پیشینه تحقیق سلامت روان پیشینه داخلی سلامت روان پیشینه خارجی سلامت روان پیشینه پژوهش سلامت روان…
پاورپوینت فصل نهم کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده با موضوع تعيين قسمت بازار و انتخاب بازارهاي هدف کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل نهم کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده با موضوع تعيين قسمت…
تحقیق آمایش سرزمین: گذشته، حال و آینده کلمات کلیدی : تحقیق آمایش سرزمین: گذشته، حال و آینده آمایش سرزمین: گذشته، حال و آینده تبيين ابعاد مفهومي آمايش سرزمين مؤلفهها و ويژگيهاي آمايش سرزمين آمايش سرزمين در برنامه پنجم پيشينه آمايش…
پاورپوینت بررسی کلاهبرداری الکترونیکی در قوانین تجارت الکترونیکی کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی کلاهبرداری الکترونیکی در قوانین تجارت الکترونیکی تعریف تجارت الکترونیک تعریف جرمهای مربوط به تجارت الکترونیک کلاهبرداری رایانه ایی در بستر مبادلات الکترونیکی رکن قانونی کلاهبرداری الکترونیکی رکن…
مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت محیط زیست مبانی نظری سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت محیط زیست ادبیات و مبانی نظری سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت محیط زیست پیشینه تحقیق سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت محیط زیست دانلود پیشینه تحقیق…
پاورپوینت بررسی وضعیت فرهنگ در ورزش کنونی کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی وضعیت فرهنگ در ورزش کنونی وضعیت فرهنگ در ورزش کنونی تعریف فرهنگ ورزش، پدیده منحصر به فرد اجتماعی تحول فضای فرهنگی در ورزش مدرن پیامدهای فرهنگی اجتماعی تقابل…
پروپوزال ارائه روشی تلفیقی جهت ارزیابی عملکرد و کارایی شرکت های گاز ارزیابی عملکرد شهرکهای صنعتی ارزیابی عملکرد سازمانی چیست ارزیابی عملکرد سازمان چیست ارزیابی عملکرد سازمان شاخص های ارزیابی عملکرد سازمان ها مدل های نوین ارزیابی عملکرد سازمانی پروپوزال…
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت زنجیره تامین 3 مبانی نظری مدیریت زنجیره تامین دانلود مبانی نظری مدیریت زنجیره تامین دانلود پیشینه تحقیق مدیریت زنجیره تامین پیشینه تحقیق مدیریت زنجیره تامین ادبیات نظری مدیریت زنجیره تامین فصل دوم پایان نامه…
بررسی مولفه های مدیریت دانش در سازمان و اثر سبک رهبری بر اقدامات آن مولفه های مدیریت دانش سبک رهبری توانمندساز سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش پیاده سازی موفق مدیریت دانش رابطه بین مدیریت دانش و سبک رهبری پایان نامه…
دانلودکارآموزی - امور مشتركين 34 ص کلمات کلیدی : دانلودکارآموزی - امور مشتركين 34 ص رفتن به سایت اصلی نام فایل : کارآموزی - امور مشتركين 34 ص فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 27 حجم : 22 مگابایت بخش…
پروژه رشته کامپیوتر گرایش نرم افزار با عنوان سایت اتحادیه كتاب فروشان سیستم کتابخانه اصول طراحی صفحات وب سایت اتحادیه كتاب فروشان اتوماسیون و آنالیز سیستم کتابخانه موجودیتهای سیستم کتابخانه دانلود پروژه رشته کامپیوتر گرایش نرم افزار با عنوان سایت…
چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اختلال بدشکلی بدن کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلال بدشکلی بدن مبانی نظری اختلال بدشکلی بدن پیشینه تحقیق اختلال بدشکلی بدن پیشینه داخلی اختلال بدشکلی بدن پیشینه خارجی اختلال بدشکلی بدن پیشینه پژوهش…
مبانی نظری و پیشینه تحقیق خستگی شغلی 63 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه خستگی شغلی مبانی نظری خستگی شغلی پیشینه تحقیق خستگی شغلی پیشینه داخلی خستگی شغلی پیشینه خارجی خستگی شغلی پیشینه پژوهش خستگی شغلی پیشینه نظری…
پایان نامه کارشناسی ارشد معماری با عنوان مرکز هنرهای نمایشی مدرن پایان نامه هنرهای نمایشی پیشینه هنرهای نمایشی درجهان پایان نامه مرکز هنرهای نمایشی استانداردهای طراحی هنرهای نمایشی ضوابط طراحی هنرهای نمایشی عوامل موثر در روند طراحی مجموعه هنرهای نمایشی…
پاورپوینت نقش دولت در توسعه اقتصادي کلمات کلیدی : پاورپوینت نقش دولت در توسعه اقتصادي نقش دولت در توسعه اقتصادي بررسی نقش دولت در توسعه اقتصادي تحقیق نقش دولت در توسعه اقتصادي اهم وظايف دولت در راستاي دستيابي به توسعه…
ارزیابی تاثیر فناوری اطلاعات بر میزان مشارکت سازمان در فرآیند تصمیم گیری از دیدگاه کارکنان پایان نامه تصمیمگیری مشاركتی پایان نامه فناوری اطلاعات پایان نامه مدیریت مشارکتی پایان نامه تاثیر فناوری اطلاعات بر میزان مشارکت سازمان تاثیر فناوری اطلاعات در…
بررسی مدل های مدیریت کیفیت در خدمات با نگاهی بر مدل کیفیت در پلیس مدل کیفیت در پلیس مدل های مدیریت کیفیت مدل های مدیریت کیفیت جامع انواع مدل های مدیریت کیفیت انواع مدل های کیفیت خدمات انواع مدل های…
بررسی مشترکات مبحث نکاح در اقوال فقهای حنفی و امامی و قانون مدنی ایران نکاح در فقه حنفی نکاح در فقه امامیه شرایط نکاح در فقه حنفی نکاح فقه حنفی عقد نکاح در قانون مدنی ایران پایان نامه نکاح پایان…
تحقیق بررسی روشهای بهینه سازی کلمات کلیدی : تحقیق بررسی روشهای بهینه سازی بررسی روشهای بهینه سازی روشهای بهینه سازی بهینهسازی یکهدفه مفاهیم بنیادی در بهینهسازی چندهدفه جستجو و تصمیمگیری مروری بر روشهای مرسوم در بهینهسازی چندهدفه روش مجموع وزندار…
فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری اشتراک دانش کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اشتراک دانش مبانی نظری اشتراک دانش پیشینه تحقیق اشتراک دانش پیشینه داخلی اشتراک دانش پیشینه خارجی اشتراک دانش پیشینه پژوهش اشتراک دانش پیشینه نظری…
مسایل یادگیری در انسان و بررسی نظریه های مختلف آن مسایل یادگیری در انسان زمینه و پیشینه نظریه های یادگیری نظریههای تداعی گرایی پایان نامه نظریه های یادگیری نظریه های شناختگرایی نظریههای یادگیری اجتماعی انواع نظریه های یادگیری رفتن به…
پاورپوینت جامعه شناسی برند ورزشی؛ از خلق تا زوال کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی جامعه شناسی برند ورزشی؛ از خلق تا زوال بررسی جامعه شناسی برند ورزشی جامعه شناسی برند ورزشی برند ورزشی جامعه شناسی برند انرژی یک برند تمایز…
پاورپوینت تجزیه و تحلیل رنگ در معماری پاورپوینت تجزیه و تحلیل رنگ در معماری پاورپوینت رنگ در معماری تحقیق رنگ در معماری ابعاد هر رنگ گام رنگها دسته بندی رنگها دمای رنگ رنگهای گرم رنگهای سرد رنگ های خنثی رنگ…
بررسی فرآیند خط تولید و چیدمان کارخانه کاشی و سرامیک کاشی و سرامیک تولید کاشی و سرامیک فرآیند تولید کاشی و سرامیک چیدمان کارخانه کاشی و سرامیک دانلود پایان نامه تولید کاشی و سرامیک بررسی فرآیند خط تولید و چیدمان…
ارزیابی اثرات شبکه های اجتماعی مجازی بر هویت جمعی دانشجویان کلمات کلیدی : پایان نامه شبکه های اجتماعی مجازی مفهوم شبکه های اجتماعی مجازی نقش شبکه های اجتماعی مجازی نظریه های شبکه های اجتماعی مجازی آسیب های شبکه های اجتماعی…
آسیب شناسی تبلیغات بازرگانی تلویزیونی در ایران و تاثیرات آن تحولات تبلیغات در ایران اثربخشی تبلیغات تلویزیونی تبلیغات تلویزیونی تبلیغات بازرگانی تلویزیونی تبلیغات بازرگانی تلویزیونی در ایران بررسی تاثیر تبلیغات تلویزیونی دانلود پایان نامه تبلیغات تلویزیونی آسیب شناسی تبلیغات بازرگانی…
پرسشنامه میزان اثربخشی مدیریت دانش در یک سازمان محاسبه تعداد مقایسات زوجی پرسشنامه AHP نمونه پرسشنامه AHP پرسشنامه مقایسات زوجی نمونه پرسشنامه مقایسات زوجی پرسشنامه استاندارد ahp پرسشنامه اثربخشی مدیریت دانش پرسشنامه سنجش اثربخشی مدیریت دانش پرسشنامه سنجش اثربخشی مدیریت…
پرسشنامه چند بعدی حمایت اجتماعی ادراک شده زیمت و همکاران کلمات کلیدی : پرسشنامه حمایت اجتماعی زیمت پرسشنامه حمایت اجتماعی ادراک شده پرسشنامه حمایت اجتماعی ادراک شده زیمت دانلود پرسشنامه حمایت اجتماعی ادراک شده روایی پرسشنامه حمایت اجتماعی ادراک شده…
تشخیص نفوذ با تکنیکهای داده کاوی تشخیص نفوذ با داده کاوی تشخیص نفوذ با تکنیکهای داده کاوی سیستم های تشخیص نفوذ بر پایه داده کاوی تشخیص نفوذ در شبکه با استفاده از داده کاوی تشخیص نفوذ با الگوریتمهای داده کاوی…
بررسی جرم قاچاق انسان در ایران و اسناد بین المللی و نحوه مواجهه با آن پایان نامه قاچاق انسان قانون مبارزه با قاچاق انسان مقابله ملی با قاچاق انسان مقابله بین المللی با قاچاق انسان بررسی قاچاق انسان در حقوق…
دانلود پاورپوینت نقش فیبرهای پلیمری تقویت شده در سازه ها کامپوزیت های FRP بهسازی و تقویت سازه ها فیبرهای پلیمری تقویت شده نقش فیبرهای پلیمری تقویت شده در سازه ها استفاده از کامپوزیت های FRP در ساخت،بهسازی و تقویت سازه…