اهداف و دیدگاه های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر ابعاد و عناصر آن

اهداف و دیدگاه های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر ابعاد و عناصر آن

مدیریت ارتباط با مشتری محور
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری محور

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه مدیریت

اهداف و دیدگاه های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر ابعاد و عناصر آن

 

 

 

 

 

هدف از این پایان نامه بررسی اهداف و دیدگاه های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر ابعاد و عناصر آن بصورت کامل و جامع می باشد

 

 

 

 

مقدمه

دیدگاهای مختلف در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

تعاریف پیشنهادی مختلفی راجع به CRM توسط خبرگان بازاریابی و سایر متخصصان در زمینه های مشابه ارائه شده است  این تعاریف و مفاهیم تا حد زیادی شبیه به هم می باشند  در این بخش به منظور ایجاد دید روشن تر در مورد CRM به بیان دیدگاه های مختلف موجود درباره آن می پردازیم  دیدگاه های مختلف راجع به CRM به 5 دسته کلی تقسیم می شوند:

 

 

2-2-9-1- دیدگاه اول : تلقی CRM به‌عنوان یک فرآیند
 فرآیند کسب و کار به گروهی از فعالیت ها اطلاق می شود که ورودی های سازمان را به خروجی های مطلوب و مورد نظر سازمان تبدیل می نمایند (Davenport and Beers,2005 ِ  ).  
سریواستاوا 1 (2009 ).، CRM را به‌عنوان یک فرآیند کلان تعریف می کند  فرایندی که زیر فرایند های متعددی از جمله شناسایی انتظارات مشتری، ایجاد دانش مشتری و    را در بر می گیرد  این زیر فرایندها می تواند به نوبه خود به فرایند های خردتری ( مانند جمع آوری و ذخیره داده که فرایند های خردتری از زیر فرایند ایجاد دانش مشتری می باشند  ). تقسیم می شوند  هنگامی که دید فرایندی در مورد CRM اتخاذ می شود، برخی آن را به صورت یک فرایند کلی و کلان می دانند که کلیه فعالیت های سازمان را در جهت نیل به اهدافی نظیر ایجاد روابط پایدار، سودآور و متقابل با مشتریان در بر می گیرند  برخی دیگر نیز آن را به‌عنوان فرایندی می دانند که شامل مدیریت تعاملات مشتری با هدف ایجاد، برقراری و حفظ رابطه سودآور با وی در بلند مدت می باشد مورد اول CRM را به‌عنوان یک فرایند کلی در نظر می گیرد در حالی که مورد دوم بر مدیریت تعامل با مشتری تمرکز دارد  تحقیقات آکادمیک طرفدار دیدگاه فرایندی است (تارخ ، یزدانی فرد، مهربان، 1391، ص 68).

 

 

2-2-9-2 دیدگاه دوم: تلقی CRM به‌عنوان یک استراتژی
در این دیدگاه استراتژی به‌عنوان یک طرح کلی تخصیص منابع برای ایجاد وضیعت مطلوب تعریف می شود  دید استراتژیک درمورد CRM بر این حقیقت تاکید دارد که منابع برای ایجاد و حفظ روابط با مشتریان باید بر اساس ارزش چرخه عمر آنها برای سازمان تخصیص یابد .  این دیدگاه بیان می کند که همه مشتریان بطور یکسان با ارزش نیستند و بنابراین بیشینه نمودن سودآوری زمانی میسر است که منابع در روابط مشتریان سرمایه گذاری شود که بازده مطلوبی را به ارمغان آورد.  در دیدگاه استراتژیک اگر سازمان ها بخواهند رابطه بلند مدتی را با مشتری داشته باشند، باید بطور پیوسته مشتریان خود را براساس چرخه عمر مورد انتظار، ارزیابی و اولویت دهی قرار دهند و تمرکز بر این بعد از CRM در جهت چگونگی توسعه و حفظ روابط نیست بلکه بیشتر بر چگونگی ایجاد رابطه ” صحیحی ” است که می تواند اثر مثبتی بر سودآوری سازمان داشته باشد  از این رو در این دید از CRM روابط مشتری به‌عنوان پرتفولیویی از دارایی ها و سرمایه های مورد نیاز در نظر گرفته می شود که برای به دست آوردن حداکثر سود سازمان، نیاز به مدیریت موثر آنها می باشد(تارخ ، یزدانی قرد ، مهربان، 1391،ص 75)

 

 

2-2-9-3 دیدگاه سوم: تلقی CRM به‌عنوان یک فلسفه
تحقیقاتی که ریچهلد در سال 1966 داشت، نشان داد که ارتباط قوی بین وفاداری مشتری و سودآوری سازمان وجود دارد  هنگامی که CRM به‌عنوان یک فلسفه مطرح می شود، مؤثرترین روش برای دستیابی به وفاداری مشتریان جستجوی پیش کنشی جهت ایجاد و حفظ روابط بلند مدت با آنان است  دید فلسفی CRM بر وفاداری مشتریان تاکید داشته و بطور غیر قابل اجتنابی با مفهوم بازاریابی در ارتباط است  براساس این دیدگاه سازمان باید نسبت به مشتریان و نیازمندی های متغیر آنان پاسخگو و تاثیرپذیر باشد  در واقع دیدگاه فلسفی راجع به CRM، بر این مسئله تاکید دارد که سازمان باید به طور پیوسته آنچه مشتریانش ارزش می دانند را ارائه داده و فرهنگ مشتری محوری را در خود ایجاد نماید (تارخ ، یزدانی فرد، مهربان، 1391، ص 89).
این دیدگاه به طور مؤثر، پلی بین مفهوم بازاریابی و الگوی بازاریابی رابطه ای ایجاد کرده و بر اهمیت ایجاد ارزش مشتری تمرکز یابد  بایستی توجه داشت که این دیدگاه بر روابطی سودآور که در بلند مدت ایجاد می شود تاکید دارد 

 

 

 

2-2-9-4 دیدگاه چهارم: تلقی CRM به‌عنوان یک توانمندی
گرانت ( 2001  ). بر رابطه بین منابع و توانمندی های سازمانی تاکید داشته است  منابع شامل فاکتورهای تولید مانندتجهیزات سرمایه ای، مهارت های ویژه کارکنان و دارایی های سازمانی است  همچنین توانمندی ها به ظرفیت گروهی از منابع جهت اجرای فعالیت ها مربوط می شود  به طوری که منابع منشاء توانمندی های سازمان و توانمندی ها منبع اصلی مزیت رقابتی هستند  توانمندی ها به مهارت هایی که به سختی می توان آنها را تقلید کرد و دانش گردآوری شده ای که سازمان برای اجرای فعالیت های مربوط به کسب و کار خود بکار می گیرد، نیز اطلاق می گردد (تارخ ، یزدانی فرد، مهربان، 1391، ص 87).
دیدگاه CRM به‌عنوان توانمندی، بر این حقیقت تاکید دارد که سازمان ها باید برای اصلاح رفتار خود در جهت مشتریان ویژه و یا گروهی از مشتریان دائمی به توسعه و ترکیب منابع خود بپردازند (طرزی و بلوریان تهرانی، 1391، ص 83)

 

 

 

 

2-2-9-5 دیدگاه پنجم: تلقی CRM به‌عنوان تکنولوژی
علی رقم پشتیبانی تحقیقات اخیر از این ادعا که تکنولوژی CRM اثر ضعیف تا متوسطی بر موفقیت کلی یک سازمان در ایجاد روابط با مشتریانش دارد، نقش اساسی و مهم تکنولوژی در یکپارچه سازی دپارتمان های پیشخوان ( مانند فروش  ). و پسخوان ( مانند لجستیک  ). سازمان برای مدیریت کارا و اثربخش تعاملات در نقاط مختلف تماس با مشتری ( اینترنت، تلفن و      ). انکار ناپذیر است (Chen and Popovich, 2003  ).  به علاوه ابزارهای CRM سازمان را قادر به ایجاد پایگاه داده، داده کاوی و تکنولوژی های تعاملی جهت جمع آوری و ذخیره داده ها، ایجاد دانش از آن و انتشار نتایج حاصل از این دانش در سازمان می سازد ( Greenberg, 2004  ).  اگرچه در هر یک از این دیدگاه های فوق الذکر بر یک جنبه خاص از CRM تاکید شده است، برخی از دیدگاه های دیگر نیز به طور همزمان به چند جنبه از آن اشاره نموده اند (همان)
 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: 
سیستم مدیریت مشتری محور    
2-2-مقدمه    
2-2-1-تعریف مشتری    
2-2-2-تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری    
2-2-3-تعریف مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM ).    
2-2-4- مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتری (ICRM ).    
2-2-5-تاریخچه سیر تکاملی مدیریت ارتباط با مشتری    
2-2-6- ابعاد وعناصر CRM    55
2-2-7- اهداف CRM از دیدگاههای مختلف    56
2-2-7-1 اهداف CRM از دیدگاه بارنت    57
2-2-7-2 اهداف CRM از نقطه نظر نول    
2-2-7-3 اهداف CRM از نظر سویفت2    
2-2-7-4 اهدف CRM از دیدگاه گالبریث و راجرز1    
2-2-7-5- اهداف CRM از نقطه نظر کالاکوتا و رابینسون 2 :    
2-2-8-فرایند CRM    
2-2-8-1 ارتباط فروشنده-خریدار    
2-2-9-دیدگاهای مختلف در مورد مدیریت ارتباط با مشتری    
2-2-9-1- دیدگاه اول : تلقی CRM به‌عنوان یک فرآیند    
2-2-9-2 دیدگاه دوم: تلقی CRM به‌عنوان یک استراتژی    
2-2-9-3 دیدگاه سوم: تلقی CRM به‌عنوان یک فلسفه    
2-2-9-4 دیدگاه چهارم: تلقی CRM به‌عنوان یک توانمندی    
2-2-9-5 دیدگاه پنجم: تلقی CRM به‌عنوان تکنولوژی    
2-2-10- مزایای مدیریت ارتباط با مشتری    
2-2-11-مراحل ارائه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتري    
2-2-12- اجرای CRM    
2-2-13-مدل نظري اجراي CRM    
2-2-14-ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری    
2-2-14-1 بعد فکري  CRM    
2-2-14-2-بعد فناوري اطلاعات CRM    
2-2-14-3 بعد اجتماعی CRM    
2-2-15-چالش های اجرایی CRM   
28-چرخه تجاري مديريت ارتباط با مشتري (CRM)    
2-2-16-درك نياز هاي مشتريان و تمايز بر مبناي مشتريان    

2-3پیشینه پژوهش    

منابع

 

 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی سازمانی 6

مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی سازمانی 6 کارآفرینی سازمانی مبانی نظری کارآفرینی سازمانی تاریخچه کارآفرینی سازمانی پیشینه تحقیق کارآفرینی سازمانی پیشینه پژوهش کارآفرینی سازمانی مبانی نظری در مورد کارآفرینی سازمانی پیشینه تحقیق در مورد کارآفرینی سازمانی ادبیات نظری کارآفرینی…

حمایت های کیفری در قبال زنان بزه دیده از خشونت و جرایم جنسی

حمایت های کیفری در قبال زنان بزه دیده از خشونت و جرایم جنسی کلمات کلیدی : خشونت علیه زنان عوامل خشونت علیه زنان خشونت علیه زنان در ایران ضرورت تحقیق خشونت علیه زنان راههای پیشگیری از خشونت علیه زنان دانلود…

پروپوزال و طرح تفصیلی سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش در سازمان

پروپوزال و طرح تفصیلی سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش در سازمان پروپوزال مدیریت دانش سبک رهبری توانمندساز سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش پیاده سازی موفق مدیریت دانش رابطه بین مدیریت دانش و سبک رهبری تبیین سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش…

افزایش كارایی پرس و جوهای پایگاه داده تحلیلی با نگاشت مكعب مفهومی به فضای دوبعدی

افزایش كارایی پرس و جوهای پایگاه داده تحلیلی با نگاشت مكعب مفهومی به فضای دوبعدی مکعب داده پایگاه داده تحلیلی پردازش تحلیلی برخط مدل داده‌ی چند بعدی افزایش كارایی پرس و جوهای پایگاه داده تحلیلی نگاشت مكعب مفهومی به فضای…

ارزیابی ارتباط سبک های فرزندپروری والدین با گرایش به مواد مخدر فرزندان

ارزیابی ارتباط سبک های فرزندپروری والدین با گرایش به مواد مخدر فرزندان پایان نامه گرایش به مواد مخدر پایان نامه شیوه های فرزندپروری گرایش به مواد مخدر در دانشجویان بررسی علل گرایش جوانان به مواد مخدر راه های پیشگیری از…

جایگاه مصلحت در اسلام

جایگاه مصلحت در اسلام دانلود مقاله مصلحت انعطاف پذیری دین اسلام دانلود مقالات رشته حقوق و فقه و معارف اسلامی دانلود مقاله جایگاه مصلحت در اسلام دانلود مقاله مصلحت در اسلام دانلود مقالات رشته حقوقی رفتن به سایت اصلی دانلود…

سیستم سوخت رسانی انژکتوری بنزینی

سیستم سوخت رسانی انژکتوری بنزینی سیستم تزریقی موتورهای جرقه ای سیستمهای سوخت رسانی سیستم سوخت رسانی انژکتوری بنزینی نحوه توزیع سوخت سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق مکانیک دانلود…

تبیین الگوی اخلاق حرفه ای مدیران آموزشی با رویکرد اسلامی ایرانی

تبیین الگوی اخلاق حرفه ای مدیران آموزشی با رویکرد اسلامی ایرانی شاخص اخلاق حرفه ای طراحی مدل اخلاق حرفه ای اخلاق حرفه ای مدیران آموزشی اخلاق حرفه ای در مدیریت آموزشی اخلاق حرفه ای با رویکرد اسلامی اخلاق حرفه ای…

مصلحت از دیگاه حقوقی

مصلحت از دیگاه حقوقی دانلود پایان نامه مصلحت انواع مصلحت باید و نبایدهای مصلحت دانلود پایان نامه رشته حقوق دانلود پایان نامه حقوق دانلود پایان نامه مصلحت در حقوق کیفری دانلود پایان نامه رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه…

  • پرسشنامه بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانک
  • پرسشنامه بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانک پرسشنامه مدیریت دانش پرسشنامه سرمایه اجتماعی پرسشنامه سنجش سرمایه اجتماعی پرسشنامه ارزیابی فرایندهای مدیریت دانش پرسشنامه تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش پرسشنامه رابطه سرمایه اجتماعی و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکارآمدی 2
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکارآمدی 2 مبانی نظری خودکارآمدی ادبیات نظری خودکارآمدی چارچوب نظری خودکارآمدی فصل دوم پایان نامه خودکارآمدی دانلود مبانی نظری خودکارآمدی پیشینه خودکارآمدی پیشینه تحقیق خودکارآمدی پیشینه داخلی خودکارآمدی پیشینه خارجی خودکارآمدی پیشینه پژوهش خودکارآمدی پیشینه…

  • پیشینه تحقیق امکان سنجی استقرار هزینه یابی بر مبنای فعالیت
  • پیشینه تحقیق امکان سنجی استقرار هزینه یابی بر مبنای فعالیت مبانی نظری امکان سنجی استقرار ABC پیشینه نظری هزینه یابی بر مبنای فعالیت ادبیات نظری هزینه یابی بر مبنای فعالیت مبانی نظری هزینه یابی بر مبنای فعالیت مبانی نظری استقرار…

  • مبانی نظری ارائه روشهای توسعه گردشگری روستایی و جذب گردشگر
  • مبانی نظری ارائه روشهای توسعه گردشگری روستایی و جذب گردشگر کلمات کلیدی : روشهای جذب گردشگر عوامل موثر بر جذب گردشگر مبانی نظری گردشگری روستایی راهکارهای جذب گردشگر راهبردهای جاذبه توریستی اثرات توسعه گردشگري روستایی مبانی نظری توسعه گردشگری روستایی…

  • بررسی و شناخت کامل استان یزد
  • بررسی و شناخت کامل استان یزد همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه و پایان نامه fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل دانلود بررسی و شناخت کامل استان یزد فرهنگ مردم استان یزد جغرافیای استان یزد…

  • مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر خشونت علیه زنان و راههای پیشگیری از آن
  • مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر خشونت علیه زنان و راههای پیشگیری از آن کلمات کلیدی : مبانی نظری خشونت علیه زنان مبانی نظری عوامل خشونت علیه زنان خشونت علیه زنان در ایران خشونت علیه زنان تعریف ضرورت تحقیق خشونت…

  • برآورد هزینه تمام شده آموزش رشته های پزشکی با سیستم ABC
  • برآورد هزینه تمام شده آموزش رشته های پزشکی با سیستم ABC هزینه یابی بر مبنای فعالیت محاسبه بها تمام شده آموزش دانشجویان پزشکی برآورد هزینه تمام شده آموزش رشته های پزشکی برآورد هزینه تمام شده آموزش رشته های پزشکی با…

  • روشهای تولید کامپوزیتهای زمینه فلزی و بررسی فرآیند ساخت بر آن
  • روشهای تولید کامپوزیتهای زمینه فلزی و بررسی فرآیند ساخت بر آن انواع کامپوزیت ها کامپوزیتهای زمینه فلزی کامپوزیتهای زمینه فلزی انواع کامپوزیت های زمینه فلزی روش های تولید کامپوزیت زمینه فلزی روشهای تولید کامپوزیتهای زمینه فلزی تولید کامپوزیت با روش…

  • پرسشنامه منبع کنترل درونی و بیرونی راتر
  • پرسشنامه منبع کنترل درونی و بیرونی راتر کلمات کلیدی : پرسشنامه منبع کنترل پرسشنامه منبع کنترل راتر پرسشنامه منبع کنترل بیرونی پرسشنامه منبع کنترل درونی دانلود پرسشنامه منبع کنترل راتر پرسشنامه منبع کنترل درونی بیرونی راتر نمره گذاری پرسشنامه منبع…

  • بررسی نحوه تولید PVC و تهیه فرمولاسیون آن و انواع مواد افزودنی PVC
  • بررسی نحوه تولید PVC و تهیه فرمولاسیون آن و انواع مواد افزودنی PVC صنعت پلاستیک پلی وینیل کلراید تهیه فرمولاسیون PVC انواع مواد افزودنی PVC اهمیت pvc در صنعت نقش pvc در زندگی بررسی نحوه تولید PVC دانلود پایان نامه…

  • پروپوزال ارزیابی تطبیقی فرهنگ سازمانی در مدارس متفاوت
  • پروپوزال ارزیابی تطبیقی فرهنگ سازمانی در مدارس متفاوت فرهنگ سازمانی مدارس فرهنگ سازمانی در مدارس فرهنگ سازمانی مدیران مدارس فرهنگ سازمانی معلمان مدارس مقایسه فرهنگ سازمانی مدارس خاص با مدارس عادی پروپوزال فرهنگ سازمانی پروپوزال فرهنگ سازمانی در مدارس رفتن…

  • ارزیابی عملکرد شرکت‌های تعاونی کشاورزی
  • ارزیابی عملکرد شرکت‌های تعاونی کشاورزی ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد در شرکت های تعاونی ارزیابی عملکرد شرکت های تعاونی عوامل مؤثر در عدم موفقیت شرکت‌های تعاونی کشاورزی ارزیابی عملکرد شرکت‌های تعاونی کشاورزی مقاله ارزیابی عملکرد رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله…

  • گفتمان فقهی و جرم انگاری در حوزة جرائم علیه امنیت ملت و دولت
  • گفتمان فقهی و جرم انگاری در حوزة جرائم علیه امنیت ملت و دولت جرم ‌انگاری فقه سیاسی جرائم علیه امنیت ملت جرائم علیه امنیت دولت محاربه و افساد فی‌الارض بغی دانلود مقاله کارشناسی ارشد حقوق با عنوان گفتمان فقهی و…

  • بررسی پروتکلهای مسیریابی پویا در شبکه های حسگر بیسیم
  • بررسی پروتکلهای مسیریابی پویا در شبکه های حسگر بیسیم پروتکلهای مسیریابی شبکه های حسگر پروتکلهای مسیریابی پویا شبکه های حسگر بیسیم بررسی پروتکلهای مسیریابی پویا در شبکه های حسگر بیسیم دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته آی تی دانلود پایان…

  • دانلودکارآموزی احداث ساختمان مسکونی
  • دانلودکارآموزی احداث ساختمان مسکونی کلمات کلیدی : دانلودکارآموزی احداث ساختمان مسکونی رفتن به سایت اصلی نام فایل : کارآموزی احداث ساختمان مسکونی فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 71 حجم : 23 مگابایت   بسم الله الرحمن الرحيم گزارش كارآموزي(2)…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی اشتیاق شغلی
  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی اشتیاق شغلی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اشتیاق شغلی مبانی نظری اشتیاق شغلی پیشینه تحقیق اشتیاق شغلی پیشینه داخلی اشتیاق شغلی پیشینه خارجی اشتیاق شغلی پیشینه پژوهش اشتیاق شغلی پیشینه نظری اشتیاق شغلی…

  • تبیین و بررسی دیدگاه ملاصدرا در حوزه معرفت شناسی
  • تبیین و بررسی دیدگاه ملاصدرا در حوزه معرفت شناسی پایان نامه معرفت شناسی پایان نامه معرفت شناسی دینی معرفت شناسی از دیدگاه ملاصدرا معرفت شناسی دینی از دیدگاه ملاصدرا رویکردهای توجیه معرفت شناسی معرفت شناسی دینی در جهان غرب شرایط…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی هوشمند
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی هوشمند کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بازاریابی هوشمند مبانی نظری بازاریابی هوشمند پیشینه تحقیق بازاریابی هوشمند پیشینه داخلی بازاریابی هوشمند پیشینه خارجی بازاریابی هوشمند پیشینه پژوهش بازاریابی هوشمند پیشینه نظری بازاریابی هوشمند رفتن…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش 2
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش 2 پیشینه مدیریت دانش تاریخچه مدیریت دانش مبانی نظری مدیریت دانش ادبیات نظری مدیریت دانش چارچوب نظری مدیریت دانش پیشینه پژوهش مدیریت دانش پیشینه تحقیق مدیریت دانش فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش…

  • پایان نامه مبارزه با پولشویی در حقوق ایران و حقوق بین الملل
  • پایان نامه مبارزه با پولشویی در حقوق ایران و حقوق بین الملل کلمات کلیدی : مبارزه با پولشویی در ایران قانون مبارزه با پولشویی ایران مبارزه با پولشویی در قوانین ایران راهکارهای مبارزه با جرم پولشویی مبارزه با پولشویی در…

  • عفو متهمان و محکومان در قانون مجازات اسلامی جدید از منظر فقه و حقوق
  • عفو متهمان و محکومان در قانون مجازات اسلامی جدید از منظر فقه و حقوق عفو در حقوق ایران ابعاد فقهی و حقوقی عفو عفو در قانون مجازات اسلامی جدید عفو خصوصی در حقوق موضوعه ایران مستندات فقهی جواز عفو در…

  • بررسی مدل های نظری مقابله با استرس
  • بررسی مدل های نظری مقابله با استرس مقابله با استرس مدلهای مقابله با استرس مدلهای نظری مقابله با استرس تحقیق در مورد مقابله با استرس تحقیق در مورد مدلهای مقابله با استرس روشهای مقابله با استرس روشهای مقابله با استرس روشهای مقابله با…

  • پایان نامه کارشناسی رشته حقوق با عنوان حقوق غیر مالی بزه دیدگان
  • پایان نامه کارشناسی رشته حقوق با عنوان حقوق غیر مالی بزه دیدگان بزه دیده غرامت خسارت معنوی قانون اساسی ایران حقوق غیر مالی بزه دیدگان دانلود پایان نامه کارشناسی رشته حقوق با عنوان حقوق غیر مالی بزه دیدگان خرید پایان…

  • اصول طراحی شهری خیابانها و میادین با بررسی فرآیند و اسناد طراحی
  • اصول طراحی شهری خیابانها و میادین با بررسی فرآیند و اسناد طراحی اصول طراحی شهری اصول طراحی شهری خیابانها اصول طراحی شهری میادین آیین ها ،تکنیک ها و ابزار طراحی شهری فرآیند طراحی و اسناد طراحی فرایند طراحی فضای شهری…

  • پاورپوینت پردازش حقوق و دستمزد و روش دارایی های ثابت
  • پاورپوینت پردازش حقوق و دستمزد و روش دارایی های ثابت کلمات کلیدی : پاورپوینت پردازش حقوق و دستمزد و روش دارایی های ثابت پاورپوینت پردازش حقوق و دستمزد پاورپوینت سیستم حقوق و دستمزد سیستم مفهومی حقوق و دستمزد آماده سازی…

  • تاثیر مدیریت سرمایه در گردش بر سودآوری
  • تاثیر مدیریت سرمایه در گردش بر سودآوری مدیریت سرمایه در گردش روش‌های مدیریت سرمایه در گردش شیوه‌های تاثیر گذاری مدیریت سرمایه در گردش ارتباط مدیریت سرمایه در گردش با عملکرد مالی مقاله مدیریت سرمایه در گردش مقاله مدیریت سرمایه در…

  • بررسی سود و زیان و اجزای آن دز بازده سهام
  • بررسی سود و زیان و اجزای آن دز بازده سهام بازده سهام انواع بازده سهام اجزای سود و زیان دانلود پایان نامه رشته حسابداری بررسی سود و زیان و اجزای آن دز بازده سهام رفتن به سایت اصلی دانلود پایان…

  • بررسی فقهی و حقوقی ماده 1130 قانون مدنی
  • بررسی فقهی و حقوقی ماده 1130 قانون مدنی قاعده عسر و حرج بررسی فقهی قاعده عسر و حرج بررسی حقوقی قاعده عسر و حرج پایان نامه قاعده عسر و حرج قاعده عسر و حرج در فقه قاعده عسر و حرج…

  • بررسی اثربخشی میزان استفاده از فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی
  • بررسی اثربخشی میزان استفاده از فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی فناوری اطلاعات ساختار سازمانی اثرگذاری آی تی بر ساختار سازمانی اثر فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی پایان نامه اثربخشی فناوری اطلاعات در سازمان رابطه فناوری اطلاعات و ساختار سازمانی دانلود…

  • پاورپوینت آشنایی با انواع حشرات، آفت کش ها و تجهیرات کاربردی
  • پاورپوینت آشنایی با انواع حشرات، آفت کش ها و تجهیرات کاربردی پاورپوینت پاورپوینت آشنایی با انواع حشرات و آفت کش ها طبقه بندی حشرات نقش سوسکها در انتقال بیماري راههای کنترل حشرات در خانه تعریف آفت کش آفت کش ها…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *