ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند

ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند

ارزش ویژه برند در شرکتها
پایان نامه ارزش ویژه برند در شرکتها
تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند
پایان نامه تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند
رابطه آمیخته بازاریابی با ارزش ویژه برند
بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند شرکتها
پایان نامه آمیخته بازاریابی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند شرکتها

 

 

*** همراه با پرسشنامه و خروجیها

 

 

 

چکیده

یکی از با ارزش ترین دارایی های هر شرکت، ارزش ویژه برند است. شرکت هایی که از نظر ارز ش ویژه برند جایگاه بالایی در ذهن مصرف کنندگان دارند، به راحتی می‎توان ند درمیان دیگرشرکت ها درصنعت مربوط به خودشان، سود آورتر تلقی گردند. (حسینی و دیگران، 1388)این تحقیق با هدف بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند بر تولید کفپوش خودرو شرکت پیشرو پلاستیک خزر انجام شده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر نوع جمع آوری اطلاعات از نوع توصیفی-موردی محسوب می شود. مشتریان شرکت پیشرو پلاستیک خزر 480 نفر می باشند که جامعه آماری این تحقیق بوده و برای تعیین حجم نمونه بر اساس جدول كرجسی و مورگان نمونه ای به حجم حداقل 214 نیاز می‎باشد و با استفاده از نرم افزار لیزرل و روش آماری مدل معادلات ساختاری به بررسی روابط بین متغیرهای تحقیق پراخته شد. نتاج تحقیق نشان می دهد رابطه مثبت و معنی داری میان کیفیت ادراک شده، وفاداری به برند و ارزش ویژه برند وجود دارد و همچنین کانال توزیع و قیمت از طریق تاثیر گذاری بر کیفیت درک شده بر ارزش ویژه برند تاثیر دارند. 

 

 

 

کلمات کلیدی:

آمیخته بازاریابی

تصویر ذهنی

وفاداری به برند

کیفیت ادراک شده

آگاهی از برند

ارزش ویژه برند 

 

 

 

 

1-1 مقدمه

یکی ازالزمات ایجاد برندی قوی شناخت هر یک از عواعل ایجاد کننده ارزش ویژه برند است. درمحیط بازار امروز شیوه های بسیار متفاوتی وجود دارد که از طریق این برنامه های بازاریابی می‎توان  برایجاد و افزایش ارزش ویژه برند تاثیر گذاربود. راهبردهای شبکه ی توزیع، استراتژی های ارتباطی، راهبردهای قیمت گذاری وسایرفعالیت های بازاریابی می‎توان ند باعث تضعیف یا تقویت برند شدند (یوودانته، 2000). اگرچه برند به صورت آشکار برای سازمان وشرکت ارزش آفرینی می کند، اما ریشه این ارزش در مشتری قرار دارد (کلر، 2001). درحقیقت، ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری، تعیین کننده ارزش واقعی برند است (دیواندری، 1390)  

 

1-2 بیان مساله

نقش برند ها درشناسایی محصول شرکت دربازارهای رو به گسترش امروزی، نقشی انکارناپذیراست. با گسترش عرصه رقابتی وهجوم برندهای جهانی به بازار داخلی، توجه به مفهوم برند وارزش ویژه آن برای شرکت های داخلی به منظوربه دست آوردن سهم بیشتری ازبازار تأثیر گذاراست. امروزه الزاماً نوآوری وبرتری فنی تنها عامل های اساسی برای موفقیت نیستند؛ دربازارهایی که محصولات وخدمات، روز به روزبا هم تطابق وسازگاری پیدا می کنند، یک برند قوی ممکن است تنها مشخصه ای باشد که محصول یا خدمت عرضه شده از رقبا متمایزمی سازد(kotler& pfoertsch, 2006). درایران برند ها بعنوان یک داریی درترازنامه قید نمی شوند؛ این امر سبب خنثی شده تمرکز بلند مدت مدیریت برتوسعه درونی برند است. بنابراین جریان نقدی وسودهای کوتاه مدت غالباً بعنوان پارامترهای مهم عملکرد استفاده می شوند. 

 

کشورایران تولیدات داخلی بسیاری دارد اما در زمینه برنامه ریزی موفق نبوده اند مشکلات زیادی فرا روی این صنعت است. که مطالعه همه آنها دراین تحقیق امکان پذیر نیست ویکی از چالش ها از دیدگاه متخصصان این حوزه، مسائل بازاریابی وبرند می‎باشد که الگویی بهینه دراین زمینه تعریف نشده است. درسال های اخیر، میزان ورود کالاها با نشان های تجاری متنوع و تمایل زیاد فروشندگان به نشان های تجاری ساخت کشورهای خارجی به معضلی برای تولید کنندگان ساخت ایران تبدیل شده است، با اینکه بسیاری از محصولات ساخت داخل از نظر کیفیت و قیمت توانایی رقابت با تولیدات خارجی رادارا هستند، از جایگاه مناسبی دربین مصرف کنندگان برخوردار نیستند و با توجه به این موارد و بالارفتن میزان توقعات و انتظارات مصرف کنندگان و… در موقعیتی هستند که سهم بازار خود را در خطر می بینند. 

 

باتوجه به تحولات اقتصادی بوجود آمده درکشور، بازار شدیداً رقابتی شده بنابراین شرکت ها به دنبال کسب مزیت رقابتی ازطریق سرمایه گذاری درایجاد برند خواهند بود ونقش برندینگ دربازارهای تجاری پررنگ ترمی شود(امیرشاهی؛ 1389 ). نامهای تجاری قوی علاوه برایجاد مزیت رقابتی، نقد ینگی سازمان را افزایش وجریان نقدینگی را تسریع نموده، امکان افزایش قیمت، سود دهی و وفاداری بیشتر مشتریان را فراهم آورده است(madden et al, 2006) بنابراین می‎توان  گفت ارزش ویژه برند به عنوان معیاری برای سنجش قدرت برندها پیشنهاد شده، که طی دهه های گذشته شکل گرفته وتکامل یافته است. 

 

یکی از الزامات ایجاد برندی قوی شناخت هریک ازعوامل ایجاد کننده ارزش ویژه برند است (سلیمانی؛ 1389) که یکی از عوامل تاثیر گذار بر ارزش برند آمیخته بازاریابی می‎باشد و بابررسی نحوه اثرگذاری آن می‎توان  عناصری را که تأثیربیشتری برارتقای برند دارند، شناسایی نمود ومنابع بیشتری را به آن اختصاص داد. ازاین رو دراین تحقیق به بررسی بیان تأثیر آمیخته بازاریابی وتصویر شرکت برارزش ویژه برند پرداخته شده است که می‎توان د به صورت راهنما ومعیاری فعالیت های شرکت را درجهت ایجاد یک برند قوی ترهدایت وارزیابی کند. افزایش ارزش ویژه ازدیدگاه مشتریان وبه عبارتی ایجاد یک برند قوی منافع بسیاری برای شرکت های تجاری دارد. بطور دقیق تر می‎توان  گفت افزایش ارزش ویژه ی برند احتمال انتخاب یک برند را افزایش می دهد(PiTTa&Katshis, 1995)لازم به ذکر است متغیر های مدل مفهومی شامل ارزش ویژه برند، آگاهی ازبرند /تداعی ذهنی، وفاداری به برند، کیفیت ادراک شده، تصویر شرکت، کانال توزیع، قیمت، فعالیت های ترفیعی و خدمات پس از فروش می باشند و با توجه به موارد بالا سوال اصلی تحقیق را اینگونه بیان می کنیم “تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در تولید کفپوش خودرو شرکت پیشرو پلاستیک خزر چگونه است؟”

 

 

 

 

 

 

واژه های کلیدی:

فهرست مطالب

چکیده 1

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1 مقدمه 3

1-2 بیان مساله 3

1-3 اهمیت وضرورت تحقیق 4

1-4 اهداف تحقیق 5

1-4-1 اهداف فرعی 5

1-5 چارچوب نظری 6

1-6 مدل مفهومی تحقیق 9

1-7 فرضیه ها 9

 

فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق

2-1 مقدمه 12

2-2 برند 12

2-3 ارزش ویژه برند 13

2-4 کیفیت درک شده 13

2-5 وفاداری به برند 14

2-5-1 رویکرد نگرشی 14

2-5-2 انواع وفاداری 15

2-6 آگاهی از برند 16

2-6-1 تصویر فرشگاه 17

2-7 آمیزه بازاریابی 18

2-7-1 محصول 18

2-7-2 خدمات پس از فروش: 19

2-7-3 قیمت 19

2-7-4 توزیع 20

2-7-5 ترویج 21

2-7-6 تبلیغات 21

2-7-7 پیشبرد فروش 22

2-7-8 روابط عمومی 22

2-7-9 نیروی فروش 22

2-7-10 بازاریابی مستقیم (فروش حضوری) 22

2-8 پیشینه داخلی 23

2-9 پیشینه خارجی 24

2-10 تعریف واژگان 26

 

فصل سوم: روش اجرای  تحقیق

3-1 مقدمه 29

3-2 روش تحقیق 29

3-2-1 طبقه بندی بر اساس روش 30

3-2-2 طبقه بندی بر اساس هدف 30

3-3 قلمرو مکانی تحقیق(جامعه آماری) 30

3-4 قلمرو زمانی 31

3-5 حجم نمونه و روش نمونه گیری 31

3-6 روش ها و ابزار گردآوری اطلاعات 32

3-6-1 پرسشنامه 32

3-7 روایی و پایایی 33

3-7-1 روایی(اعتبار) ابزار پژوهش 33

3-7-2 اعتبار محتوا 34

3-7-3 پایایی ابزار اندازه گیری پژوهش 35

3-7-3-1 روش آلفای کرونباخ 35

3-7-4 روش تجزیه و تحلیل داده ها 36

3-7-5 مدل معادلات ساختاری (SEM) 36

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق

4-1 مقدمه 39

4-2 آمار توصیفی 40

4-2-1 تحلیل خصوصیات جمعیت شناختی 40

4-2-2 توزیع آماری جنسیت پاسخ دهندگان 41

4-3 آزمون پایایی 36

4-4 مدل لیزرل (مدل معادلات ساختاری) 43

4-4-1 تدوین مدل 43

4-4-2برآورد مدل 44

4-4-3 بررسی اثر متغیرهای مستقل بر روی متغیرهای وابسته در مدل 56

4-5 نتایج فرضیات 72

 

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

5-1 مقدمه 76

5-2 تشریح یافته های تحقیق 76

5-3 پیشنهادات کاربردی برای فرضیه های پژوهش 84

5-4 پیشنهاد برای تحقیقات آتی 85

5-5 محدودیت های تحقیق 85

منابع و مآخذ 87

پیوست ها 91

 

 

 

فهرست جداول

جدول 2-1 انواع وفاداری 15

جدول 3-1  طیف لیکرت 5 گزینه ای 33

جدول 3-2  متغیرهای تحقیق، شاخص ها و سؤالات مربوط به هرشاخص 33

جدول 3-3 آزمون آلفای كرونباخ برای پایایی پرسشنامه 35

جدول 3-4 مقدار آلفای كرونباخ بر اساس سوالات مربوط به متغیرها 35

جدول 4-1  فراوانی برای سن پاسخ دهندگان به پرسشنامه 41

جدول 4-2  فراوانی برای درآمد ماهیانه پاسخ دهندگان به پرسشنامه 42

جدول 4-3  فراوانی برای میزان تحصیلات پاسخ دهندگان به پرسشنامه 43

جدول 4-4 آزمون آلفای كرونباخ برای پایایی پرسشنامه 37

جدول 4-5 مقدار آلفای كرونباخ بر اساس سوالات مربوط به متغیرها 38

جدول 4-6 شاخصها‎ی متغیرها 46

جدول 4-7 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر كانال توزیع 46

جدول 4-8 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر قیمت 46

جدول 4-9 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر ترفیع 47

جدول 4-10 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر خدمات پس از فروش 47

جدول 4-11تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر تصویر شركت 47

جدول 4-12 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر آگاهی از برند 48

جدول 4-13 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر كیفیت ادراك شده 48

جدول 4-14 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر وفاداری به برند 48

جدول 4-15 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر ارزش ویژه برند 49

جدول 4-16 بررسی اعتبار همگرا برای متغیرها 49

جدول 4-17  كانال توزیع (X1) 53

جدول 4-18  قیمت (X2) 53

جدول 4-19 ترفیع (X3) 53

جدول 4-20 خدمات پس از فروش (X4) 54

جدول 4-21 تصویر شركت (Y1) 54

جدول 4-22 آگاهی از برند (Y2) 54

جدول 4-23 كیفیت ادراك شده (Y3) 55

جدول 4-24 وفاداری به برند (Y4) 55

جدول 4-25 ارزش ویژه برند (Z) 55

جدول 4-26 تایید مدل 57

جدول 4-27 مقادیر فرضیه 1 59

جدول 4-28 مقادیر فرضیه 2 59

جدول 4-29 مقادیر فرضیه 3 60

جدول 4-30 مقادیر فرضیه 4 60

جدول 4-31  مقادیر فرضیه 5 61

جدول 4-32 مقادیر فرضیه 6 61

جدول 4-33 مقادیر فرضیه 7 62

جدول 4-34 مقادیر فرضیه 8 62

جدول 4-35 مقادیر فرضیه 9 63

جدول 4-36 مقادیر فرضیه 10 63

جدول 4-37 مقادیر فرضیه 11 64

جدول 4-38 مقادیر فرضیه 12 64

جدول 4-39 مقادیر فرضیه 13 65

جدول 4-40 مقادیر فرضیه 14 65

جدول 4-41 مقادیر فرضیه 15 66

جدول 4-42 مقادیر فرضیه 16 66

جدول 4-43 مقادیر فرضیه 17 67

جدول 4-44 مقادیر فرضیه 18 67

جدول 4-45 مقادیر فرضیه 19 68

جدول 4-46 مقادیر فرضیه 20 68

جدول 4-47 مقادیر فرضیه 21 69

جدول 4-48 مقادیر فرضیه 22 69

جدول 4-49 مقادیر فرضیه 23 70

جدول 4-50 مقادیر فرضیه 24 70

جدول 4-51 مقادیر فرضیه 25 71

جدول 4-52 نتایج فرضیات 72

 

فهرست نمودارها

نمودار 4-1  فراوانی  برای سن پاسخ دهندگان به پرسشنامه 41

نمودار 4-2  فراوانی برای درآمد ماهیانه پاسخ دهندگان به پرسشنامه 42

نمودار 4-3  فراوانی برای میزان تحصیلات پاسخ دهندگان به پرسشنامه 43

 

فهرست اشکال 

شکل 1-1 چهارچوب مفهومی تحقیق (کیم وهیون، 2011) 9

شکل 2-1 کیفیت ادراک شده، آگاهی از برند، وفاداری به برند 23

شکل 4-1 تحلیل عاملی تاییدی برای آیتم های مربوط به متغیرها 51

شکل 4-2 آماره تی برای بررسی معنی داری تك تك سوالات (آیتم ها) متغیرها در مدل 52

شکل 4-3 تحلیل عاملی تاییدی برای تاثیر متغیرهای مستقل بر روی متغیرهای وابسته 56

 شکل 4-4 بررسی معنی داری اثر متغیرهای مستقل بر روی متغیرهای وابسته در مدل با استفاده از آماره تی 58

شکل 4-5 مقدار آماره تی در مدل (معنی دار بودن تاثیر) 73

شکل 4-6 مقدار تاثیر معنی دار هر كدام از متغیرهای مستقل بر روی متغیرهای وابسته در مدل 74

 

 

پاورپوینت بازاریابی ورزشی در قایقرانی

پاورپوینت بازاریابی ورزشی در قایقرانی دانلود رایگان پاورپوینت بازاریابی ورزشی در قایقرانی پاورپوینت بازاریابی ورزشی در قایقرانی بازاریابی ورزشی در قایقرانی بازاریابی ورزشی تعریف بازاریابی تعريف بازاريابي ورزشي اهمیت بازاریابی ورزشی در رشته قایقرانی مراحل بازاریابی ورزشی ویژگیهای منحصر به…

فصل دوم پایان نامه خودکارآمدی حرفه ای

فصل دوم پایان نامه خودکارآمدی حرفه ای کلمات کلیدی : مبانی نظری خودکارآمدی حرفه ای دانلود مبانی نظری خودکارآمدی حرفه ای پیشینه تحقیق خودکارآمدی حرفه ای دانلود پیشینه تحقیق خودکارآمدی حرفه ای پیشینه داخلی خودکارآمدی حرفه ای پیشینه خارجی خودکارآمدی…

پروپوزال سلامت روانی در دانش آموزان

پروپوزال سلامت روانی در دانش آموزان کلمات کلیدی : پروپوزال سلامت روان پروپوزال سلامت روانی نمونه پروپوزال سلامت روان پروپوزال در مورد سلامت روان پروپوزال سلامت روانی در پسران پروپوزال سلامت روانی دانش آموزان پروپوزال سلامت روانی در دانش آموزان…

پرسشنامه سنجش کیفیت زندگی در محلات شهری در راستای ارتقاء کیفیت زندگی

پرسشنامه سنجش کیفیت زندگی در محلات شهری در راستای ارتقاء کیفیت زندگی کلمات کلیدی : پرسشنامه کیفیت زندگی پرسشنامه ارتقاء کیفیت زندگی پرسشنامه کیفیت زندگی شهری پرسشنامه سنجش کیفیت زندگی پرسشنامه برنامه ریزی ارتقا کیفیت زندگی پرسشنامه سنجش کیفیت زندگی…

دانلودپروژه کارآموزی پست برق رشته برق قدرت

دانلودپروژه کارآموزی پست برق رشته برق قدرت کلمات کلیدی : دانلودپروژه کارآموزی پست برق رشته برق قدرت رفتن به سایت اصلی نام فایل : پروژه کارآموزی پست برق رشته برق قدرت فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 50 حجم :…

بررسی فقهی و حقوقی قاعده عسر و حرج

بررسی فقهی و حقوقی قاعده عسر و حرج قاعده عسر و حرج بررسی فقهی قاعده عسر و حرج بررسی حقوقی قاعده عسر و حرج پایان نامه قاعده عسر و حرج قاعده عسر و حرج در فقه قاعده عسر و حرج…

پرسشنامه بررسی تاثیر گرایش به کارآفرینی و اطلاعات بازاریابی بر عملکرد شرکت ها

پرسشنامه بررسی تاثیر گرایش به کارآفرینی و اطلاعات بازاریابی بر عملکرد شرکت ها پرسشنامه کسب اطلاعات پرسشنامه بهره برداری از اطلاعات بازار پرسشنامه گرایش به کارآفرینی پرسشنامه عملکرد شرکت پرسشنامه تاثیر گرایش به کارآفرینی بر عملکرد شرکت ها پرسشنامه بررسی…

مبانی جرم انگاری و ارکان جرم بدحجابی و تظاهر به فعل حرام در عدم رعایت حجاب شرعی

مبانی جرم انگاری و ارکان جرم بدحجابی و تظاهر به فعل حرام در عدم رعایت حجاب شرعی ارکان جرم بدحجابی پایان نامه جرم بدحجابی پایان نامه عدم رعایت حجاب شرعی مبانی جرم انگاری جرم بدحجابی تظاهر به فعل حرام در…

پایان نامه کارشناسی رشته روانشناسی و علوم تربیتی با عنوان بررسی ارتباط بین راهبردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایه سوم متوسطه نظری

پایان نامه کارشناسی رشته روانشناسی و علوم تربیتی با عنوان بررسی ارتباط بین راهبردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایه سوم متوسطه نظری راهبردهای یادگیری فرایندهای یاددهی – یادگیری پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دانلود پایان نامه کارشناسی رشته روانشناسی و…

  • دانلودکارآموزی بازرسي فني خطوط لوله شركت نفت فلات قاره ايران و بازرسي مرتبط با تأسيسات شركت نفت 55 ص
  • دانلودکارآموزی بازرسي فني خطوط لوله شركت نفت فلات قاره ايران و بازرسي مرتبط با تأسيسات شركت نفت 55 ص کلمات کلیدی : دانلودکارآموزی بازرسي فني خطوط لوله شركت نفت فلات قاره ايران و بازرسي مرتبط با تأسيسات شركت نفت 55…

  • مقاله کارشناسی ارشد رشته حقوق با عنوان حقوق مدیریت محیط زیست
  • مقاله کارشناسی ارشد رشته حقوق با عنوان حقوق مدیریت محیط زیست حقوق بشر حقوق بین الملل حقوق محیط زیست دانلود مقاله کارشناسی ارشد رشته حقوق با عنوان حقوق مدیریت محیط زیست خرید مقالات حقوقی سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا…

  • یادگیری سازمانی و بررسی ارتباط آن با رفتار شهروندی سازمانی
  • یادگیری سازمانی و بررسی ارتباط آن با رفتار شهروندی سازمانی دانلود پایان نامه یادگیری سازمانی دانلود پایان نامه رفتار شهروندی سازمانی موانع و عوامل تاثیرگذار یادگیری سازمانی و بررسی ارتباط آن با رفتار شهروندی سازمانی بررسی موانع و عوامل تاثیرگذار…

  • گزارش کارآموزی مهندسی صنایع با عنوان ترافیک سنجی سالن بدنه سازی 5 ایران خودرو
  • گزارش کارآموزی مهندسی صنایع با عنوان ترافیک سنجی سالن بدنه سازی 5 ایران خودرو Process Qualification تراقیك سنجی حمل و نقل لجستیك بدنه سازی پژو ۲۰۶ دانلود گزارش کارآموزی مهندسی صنایع ترافیک سنجی سالن بدنه سازی 5 ایران خودرو خرید…

  • پاورپوینت ریخته گری تحت فشار
  • پاورپوینت ریخته گری تحت فشار ریخته گری تحت فشار تحقیق ریخته گری تحت فشار مقاله ریخته گری تحت فشار پروژه ریخته گری تحت فشار پژوهش ریخته گری تحت فشار رفتن به سایت اصلی •فشارهایی كه در ریخته گری تحت فشار…

  • جایگاه مصلحت در اسلام
  • جایگاه مصلحت در اسلام دانلود مقاله مصلحت انعطاف پذیری دین اسلام دانلود مقالات رشته حقوق و فقه و معارف اسلامی دانلود مقاله جایگاه مصلحت در اسلام دانلود مقاله مصلحت در اسلام دانلود مقالات رشته حقوقی رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • پیشینه و سیر تحول مدیریت زنجیره تامین با تاکید بر تاثیر برنامه ریزی منابع سازمان بر آن
  • پیشینه و سیر تحول مدیریت زنجیره تامین با تاکید بر تاثیر برنامه ریزی منابع سازمان بر آن مدیریت زنجیره تامین پیشینه مدیریت زنجیره تامین سیر تحول مدیریت زنجیره تامین تاثیر برنامه ریزی منابع سازمان بر مدیریت زنجیره تامین تاریخچه زنجیره…

  • فصل سوم پایان نامه استرس شغلی پرستاران
  • فصل سوم پایان نامه استرس شغلی پرستاران کلمات کلیدی : استرس شغلی پرستاران پایان نامه استرس شغلی فصل سوم پایان نامه استرس شغلی پایان نامه استرس شغلی پرستاران دانلود پایان نامه استرس شغلی پایان نامه تاثیر استرس شغلی پایان نامه…

  • ارزیابی طرح جدید قانون كار ایران
  • ارزیابی طرح جدید قانون كار ایران قانون کار قوانین كار ایران طرح جدید قانون كار ایران دانلود مقاله رشته حقوق ارزیابی طرح جدید قانون كار ایران رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته حقوق ارزیابی طرح جدید قانون كار ایران…

  • پروژه تحقیقاتی مدیریت استراتژیك منابع انسانی در سازمان الف
  • پروژه تحقیقاتی مدیریت استراتژیك منابع انسانی در سازمان الف مدیریت استراتژیك منابع انسانی كارایی و تاثیر گذاری مدیریت استراتژیك منابع انسانی مدیریت جهانی دانش رشد و توسعه سازمانها مدیریت استراتژیك منابع انسانی در سازمان الف رفتن به سایت اصلی پروژه…

  • بررسی اهمیت ارزش ویژه برند و رویکردهای سنجش آن
  • بررسی اهمیت ارزش ویژه برند و رویکردهای سنجش آن ارزش ویژه برند پایان نامه ارزش ویژه برند عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت منابع انسانی 2
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت منابع انسانی 2 مبانی نظری  مدیریت منابع انسانی ادبیات و مبانی نظری  مدیریت منابع انسانی پیشینه تحقیق  مدیریت منابع انسانی دانلود پیشینه تحقیق  مدیریت منابع انسانی دانلود مبانی نظری  مدیریت منابع انسانی فصل دوم…

  • تشخیص نفوذ با تکنیکهای داده کاوی
  • تشخیص نفوذ با تکنیکهای داده کاوی تشخیص نفوذ با داده کاوی تشخیص نفوذ با تکنیکهای داده کاوی سیستم های تشخیص نفوذ بر پایه داده کاوی تشخیص نفوذ در شبکه با استفاده از داده کاوی تشخیص نفوذ با الگوریتمهای داده کاوی…

  • كمیته حقوق بشر
  • كمیته حقوق بشر حقوق بشر حریم خصوصی كمیته حقوق بشر مفهوم حق حریم خصوصی در رویه كمیته حقوق بشر تحلیل رویه كمیته حقوق بشر از مداخلات غیر قانونی و خودسرانه در برخی از جنبه های حریم خصوصی خرید مقالات،پایان نامه…

  • ارزیابی میزان صادرات غیرنفتی و اثر آن بر رشد اقتصادی در ایران
  • ارزیابی میزان صادرات غیرنفتی و اثر آن بر رشد اقتصادی در ایران صادرات غیرنفتی ارزیابی میزان صادرات غیرنفتی اثر صادرات غیرنفتی بر رشد اقتصادی رشد اقتصادی در ایران با صادرات غیرنفتی ارزیابی میزان صادرات غیرنفتی و اثر آن بر رشد…

  • 15 جلسه درس روش تحقیق در عملیات پیشرفته ارشد
  • 15 جلسه درس روش تحقیق در عملیات پیشرفته ارشد روش تحقیق در عملیات پیشرفته ارشد رفتن به سایت اصلی 15 جلسه درس روش تحقیق در عملیات پیشرفته ارشد سریع و جامع مناسب امتحان پایان ترم و کنکور       

  • ماهیت حقوقی تشکیلات شهرداری و بیان وظایف و اختیارات آنها
  • ماهیت حقوقی تشکیلات شهرداری و بیان وظایف و اختیارات آنها مسئولیت شهرداریها وظایف و اختیارات شهرداری ماهیت حقوقی تشکیلات شهرداری مسئولیت مدنی شهرداری دانلود تحقیق مسئولیت شهرداری دانلود تحقیق اختیارات شهرداری دانلود تحقیق ماهیت حقوقی شهرداری رفتن به سایت اصلی…

  • مقررات بین‌المللی در خصوص محیط زیست و بررسی قانون مدیریت پسماندها
  • مقررات بین‌المللی در خصوص محیط زیست و بررسی قانون مدیریت پسماندها مدیریت پسماندها حقوق محیط زیست مقررات بین‌المللی محیط زیست دانلود مقالات رشته حقوق دانلود مقالات حقوق دانلود مقالات حقوقی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش…

  • بررسی موانع و چالشهای سیاستهای اصل 44 قانون اساسی
  • بررسی موانع و چالشهای سیاستهای اصل 44 قانون اساسی اصل 44 قانون اساسی سند چشم انداز 20 ساله موانع سیاستهای اصل 44 الزامات سیاستهای اصل 44 راهبردها سیاستهای اصل 44 چشم انداز سیاستهای اصل 44 دانلود مقالات مدیریت بررسی موانع…

  • بیع زمانی
  • بیع زمانی بیع بیع زمانی تایم شر ویژگیهای اساسی عقد بیع دانلود مقاله بیع زمانی دانلود مقاله رشته حقوق رفتن به سایت اصلی بیع زمانی   بیع زمانی اصطلاح بیع زمانی به نوع خاصی از انتقال مالكیت اطلاق می‌شود كه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق دیدگاه شادکامی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق دیدگاه شادکامی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه دیدگاه شادکامی مبانی نظری دیدگاه شادکامی پیشینه تحقیق دیدگاه شادکامی پیشینه داخلی دیدگاه شادکامی پیشینه خارجی دیدگاه شادکامی پیشینه پژوهش دیدگاه شادکامی پیشینه نظری دیدگاه شادکامی…

  • سیاست های اشتغال زنان در نظام حقوقی ایران و مقایسه آن با اسناد بین المللی
  • سیاست های اشتغال زنان در نظام حقوقی ایران و مقایسه آن با اسناد بین المللی اشتغال زنان سیاست های اشتغال اشتغال زنان در حقوق بین الملل اشتغال زنان در نظام حقوقی ایران سیاست های اشتغال زنان در ایران دانلود مقالات…

  • پرسشنامه تطبیق شیوه های منابع تأمین کننده مالی سازمان صداوسیما با ویژگی های اقتصاد مقاومتی
  • پرسشنامه تطبیق شیوه های منابع تأمین کننده مالی سازمان صداوسیما با ویژگی های اقتصاد مقاومتی پرسشنامه اقتصاد مقاومتی پرسشنامه ویژگی های اقتصاد مقاومتی پرسشنامه شیوه های منابع تأمین کننده مالی پرسشنامه شیوه های منابع تأمین کننده مالی سازمان صداوسیما پرسشنامه…

  • تحقیق بررسی اشتباه در مقدار مبیع در حقوق مدنی و حقوق ثبت
  • تحقیق بررسی اشتباه در مقدار مبیع در حقوق مدنی و حقوق ثبت تحقیق بررسی اشتباه درمقدار مبیع در حقوق مدنی و حقوق ثبت بررسی ماده 149 قانون ثبت مفاد ماده 149 قانون ثبت رؤسای واحدهای ثبتی شورای عالی ثبت دیوان…

  • خلاصه کامل تصمیم گیری در مسائل مالی دکتر وکیلی فرد
  • خلاصه کامل تصمیم گیری در مسائل مالی دکتر وکیلی فرد خلاصه کامل تصمیم گیری در مسائل مالی دکتر وکیلی فرد رفتن به سایت اصلی خلاصه کامل تصمیم گیری در مسائل مالی دکتر وکیلی فرد به تعداد 93 صفحه pdf  مناسب اساتید…

  • رنگ و پوشش های رنگی در اسلام
  • رنگ و پوشش های رنگی در اسلام تحقیق در مورد پوشش رنگ لباس آداب لباس پوشیدن مردان و زنان مسلمان روانشناسی رنگها در قرآن رنگ ها در قرآن رنگ لباس زنان در اسلام رنگ در قرآن مجید پوشش های رنگی…

  • فصل دوم پایان نامه در مورد حمایت اجتماعی
  • فصل دوم پایان نامه در مورد حمایت اجتماعی کلمات کلیدی : مبانی نظری حمایت اجتماعی پیشینه تحقیق حمایت اجتماعی فصل دوم پایان نامه حمایت اجتماعی فصل دوم پایان نامه ارشد حمایت اجتماعی دانلود فصل دوم پایان نامه حمایت اجتماعی فصل…

  • ارزیابی بنگاه های اقتصادی براساس الگوی ترکیبی  DEA و EFQM
  • ارزیابی بنگاه های اقتصادی براساس الگوی ترکیبی  DEA و EFQM پایان‌نامه ارزیابی عملکرد سازمان ارزیابی عملکرد سازمان های دولتی روش های ارزیابی عملکرد سازمان شاخص های ارزیابی عملکرد سازمان ها انواع مدل های ارزیابی عملکرد سازمان طراحی مدل ارزیابی عملکرد…

  • نشانه ها و عوامل بی تفاوتی سازمانی و راهکارهای مقابله با آن در کارکنان
  • نشانه ها و عوامل بی تفاوتی سازمانی و راهکارهای مقابله با آن در کارکنان کلمات کلیدی : نظریه های انگیزش عوامل بی تفاوتی سازمانی تحقیق کامل بی تفاوتی در سازمان بی تفاوتی کارکنان در سازمان مقاله در مورد بی تفاوتی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه های علمی اخلاق
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه های علمی اخلاق مبانی نظری نظریه های علمی اخلاق دانلود مبانی نظری نظریه های علمی اخلاق پیشینه تحقیق نظریه های علمی اخلاق ادبیات نظری نظریه های علمی اخلاق فصل دوم پایان نامه نظریه های…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *